چاپ خبر

توسعه رشته های فنی و مهندسی در دانشگاه پیام نور گیلان

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از توسعه رشته‌های فنی و مهندسی واحد‌های دانشگاه پیام نور این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : فارس – مرتضی رضایی صوفی در جمع روسای واحدهای دانشگاه پیام نور استان در این شهرستان با قدردانی و تلاش از تمام روسا و مسئولان دانشگاه‌های پیام نور، اظهار داشت: گام‌های خوبی در راستای ارتقای علمی در دانشگاه‌های پیام نور گیلان به ویژه در سال جاری برداشته شده است.
وی با بیان اینکه آموزش در دانشگاه‌های پیام نور قابل قیاس با دیگر دانشگاه‌ها نیست، افزود: مسیرها و حرکت‌های زیادی است که باید برای ایجاد موفقیت‌های بیشتر در واحدهای دانشگاهی پیام نور طی شود.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از کیفی‌سازی فضاهای آموزش علوم در واحدهای دانشگاهی پیام نور استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح از ابتدای سال جاری در تمام واحدهای دانشگاه پیام نور گیلان در حال بررسی و انجام است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی اظهار داشت: این عنوان مفاهیم و مبانی بسیار گسترده‌ای برای جامعه دارد که برخی از افراد بدون توجه به اهمیت این عنوان از کنار آن می‌گذرند.
رضایی‌صوفی با بیان نقش و رسالت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در گسترش و تبیین سال جهاد اقتصادی برای قشر جوان و تحصیلکرده گفت: بحث تبیین و شکافتن عناوین هر سال برای این قشر از جامعه یک نیاز اساسی محسوب می‌شود.
وی انتظارات و توقعات جامعه از دانشگاه پیام نور را بی‌شمار خواند و تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی این انتظارات بیشتر و دامنه‌های آن گسترده‌تر شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان ادامه داد: نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی ما کمک می‌کند تا نسبت به موضوعات پیرامون و مشکلات فعلی بیشتر دقت کرده و درصدد حل راحت‌تر آن برآییم.
وی با اشاره به موضوع ولایت فقیه و تبعیت از ایشان اظهار داشت: دانشگاه‌های پیام نور باید پیشگام در پیروی و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری جامعه باشند.
رضایی‌صوفی تبعیت شایسته از ولایت فقیه را رمز موفقیت مدارج علمی در دانشگاه‌های پیام نور عنوان کرد.
وی درباره اهمیت کیفیت‌بخشی به آموزش علوم در دانشگاه‌های پیام نور خاطرنشان کرد: با پشتکار و تولید علم می‌توان در راستای کیفیت بخشیدن آموزش علوم در تمام رشته‌ها موفق ظاهر شد.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها را از ارزش‌های هر دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: هیئت علمی دانشگاه‌ها در راستای تولید علم کمک بزرگی محسوب می‌شوند.
وی خواستار همراهی و همیاری بیشتر روسای واحدهای دانشگاه پیام نور با هیئت علمی شد و افزود: تقویت علمی دانشگاه و دانشجویان بستگی به این تعامل و همیاری دارد.
رضایی‌صوفی از توسعه رشته‌های فنی و مهندسی در دانشگاه‌های پیام نور استان خبر داد و بیان داشت: توسعه رشته‌های فنی و مهندسی در تمام واحدهای دانشگاهی پیام نور گیلان از بزرگ‌ترین اهداف کاری در سال جاری است.
وی با اشاره به مدیریت‌های مناسب و همسان روسای دانشگاه‌های پیام نور و نحوه برخورد شایسته با پرسنل و دانشجویان اظهار داشت: روسای دانشگاه‌های پیام نور با تمرکز اخلاقی به یک فرد هر چند ناخواسته، نباید در فضای دانشگاهی ایجاد حساسیت کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلان درباره صرفه‌جویی و نحوه درست مصرف انرژی‌ در بخش‌های اداری دانشگاه‌های پیام نور افزود: همکاران در مصرف بهینه حامل‌های انرژی به ویژه برق در فصول گرما منصف‌تر باشند.
وی اظهار داشت: استفاده از دستگاه‌های خنک کننده برقی مانند کولر برای خنک کردن اتاق‌های اداری و کلاس‌های درس در ساعات اولیه روز که گرما شدت ندارد به هیج عنوان توصیه نمی‌شود.
در این جلسه هر یک از روسای واحدهای دانشگاه پیام نور گیلان نقطه نظرات خود درباره کیفی‌سازی آموزش علوم در بین دانشجویان را مطرح کردند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top