چاپ خبر

آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد سال 92 دانشگاه پیام نور + دانلود دفترچه راهنما

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مردادماه سال 92 آغاز شد / دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام (شرایط ثبت نام – رشته ها و…)

ثبت نام به پایان رسیده و غیرفعال شده است

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : بر اساس مصوبه کارگروه ماده ۴ قانون پذیرش دانشجو، در مردادماه سال 1392 در بیش از 8 هزار و 848 کد رشته محل تحصیل  دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی بدون برگزاری آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب صورت می‌گیرد که 6 هزار و 819 رشته محل مربوط به دانشگاه پیام نور می باشد.

دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مردادماه سال 1392 – کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (علاقه مندانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت نام نکرده اند)کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت نام کرده اند (اعم از حاضرین و غایبین) صرفا بر اساس سوابق تحصیلیکلیک کنید

 

 

کلیه داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در پذیرش کد رشته محل‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی برای نیم سال تحصیلی 93-92 توصیه می شود ابتدا نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای این آزمون مبادرت کرده و سپس در صورت واجد شرایط بودن از 17 مردادماه 92  لغایت  22 مردادماه 92  به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب‌رشته اقدام و با واریز مبلغ 106.000 (یکصدوشش هزار) به عنوان وجه ثبت نام و انتخاب‌ رشته برای یک گروه آزمایشی از طریق کارت های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال باشد نسبت به دریافت شماره پرونده و رمز ورود اقدام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب‌ رشته ابتدا نسبت به تکمیل پیش نویس تقاضانامه و انتخاب‌رشته مبادرت نموده و پس از بررسی های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات مربوط حد‌اکثر تا ساعت 24 روز سه شنبه 22 مردادماه 92 به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب‌رشته الکترونیکی اقدام نمایند.

بر‌اساس ضوابط هر داوطلب می تواند از میان کد رشته محل‌های تحصیلی گروه آزمایشی انتخابی و یا گروه های آزمایشی انتخابی حداکثر 100 کد رشته محل را انتخاب و کد رشته محل‌های مذکور را به ترتیب تقدم علاقه در فرم ثبت نام و انتخاب‌رشته الکترونیکی ثبت نام نمایند.

نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان:

دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا بین الملل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی  غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل نموده و گواهی مربوط را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند. لازم به توضیح است که این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.
تبصره: دانشجویان دوره های فوق که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله لازم است شرایط مندرج در بند یک ( 1) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی در دفترچه راهنما را داشته باشند.

دانشجویان فعلی دانشگاه پیام نور که در ردیف پذیرفته شدگان قرار می گیرند نیازی به انصراف برای دانشگاه پیام نور ندارند. ضمناً آن عده از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، پس از انصراف مجدداً نمی توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و باید طبق مقررات به خدمت وظیفه عمومی اعزام شوند.
(تبصره 1): دانشجویان انصرافی در صورتی می توانند از معافیت تحصیلی استفاده نمایند که با کسب موافقت ستاد کل نیروهای مسلح و ناجا، بیش از چهار نیمسال تحصیلی از زمان ورود آنها به آموزش عالی سپری نشده باشد.
(تبصره 2): داوطلبان پذیرفته شده مشمول در صورتی که در حین خدمت مقدس سربازی در یکی از این رشته ها در دانشگاه پیام نور، به عنوان دانشجو پذیرفته شوند (با توجه به نظام آموزشی دانشگاه)، با موافقت یگان محل خدمت نظام وظیفه خود می توانند در امتحانات پایان ترم دانشگاه در نزدیکترین مرکز یا واحد دانشگاه پیام نور شرکت نمایند و در این صورت نیازی به ترخیص از خدمت نظام وظیفه برای دانشجو شدن ندارند . بدیهی است مسئولیت هماهنگی با مقررات ناجا و دانشگاه به عهده پذیرفته شدگان است و دانشگاه هیچ مسئولیتی در این زمینه به عهده نخواهد گرفت، لذا در صورتی که اجازه شرکت در امتحانات را از سوی یگان محل خدمت خویش نیابند، آن نیمسال طبق ضوابط جزو سنوات مدت مجاز تحصیل آنان محاسبه خواهد شد و مقررات دانشگاه همانند سایر دانشجویان در مورد آنان اجرا خواهد شد.

نکــــــــــــات مهــــــــــــــم :

1- دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 92 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3- نظر به اینکه گزینش دانشجو در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم )، صورت خواهد گرفت؛ لذا کلیه متقاضیان (دیپلمه های نظام قدیم، نظام جدید و همچنین دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش که دارای مدرک کاردانی می باشند ) بایستی معدل کتبی خود را بصورت صحیح در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند در صورت مغایرت معدل کتبی واقعی و معدل کتبی اعلام شده در تقاضانامه ثبت نام، از ثبت نام پذیرفته شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولی آنها لغو می گردد.

4-انتقال و تغییر رشته از رشته محل های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی به رشته محل هایی که پذیرش آنها با نمرات آزمون سراسری صورت می گیرد، ممنوع است. لذا توصیه می شود که دقت و توجه کافی در انتخاب کدرشته محل های تحصیلی و اولویت بندی آنها بعمل آورند.

5- داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1392 مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا غایب جلسه آزمون بوده اند، منحصراً مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی به روش پذیرش با اعمال سوابق تحصیلی می باشند و در صورت درج کدرشته محل های رشته هایی که نمره آزمون در آن تأثیر دارد، اجازه تأیید و ادامه مراحل انتخاب رشته اینترنتی به آنان داده نخواهد شد و می بایست در همان مرحله نسبت به حذف کدرشته های مربوط، از اولوی تهای انتخابی خود اقدام نموده و سپس مراحل بعدی را ادامه دهند.
تبصره: داوطلبان مشمول بند فوق: 1- بر حسب اینکه در یک گروه آزمایشی و یا چند گروه آزمایشی در آزمون سراسری سال 1392 ثبت نام نموده اند، می توانند رشته های مربوط به گروه یا گروه های آزمایشی که در آن ثبت نام نموده اند را انتخاب نمایند. 2- چنانچه قبلاً فقط در یک یا دو گروه آزمایشی ثبت نام نموده اند و علاقمند به انتخاب رشته از سایر گروه های آزمایشی می باشند می بایست ابتدا هزینه اعلام علاقمندی برای گروه های آزمایشی مربوط یعنی مبلغ 106.000 ریال ( به ازای هر گروه آزمایشی) را از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

6- داوطلبانی که قبلاً در یکی از گروه های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبا ن های خارج ی ) در آزمون سراسری سال 1392 ثبت نام نموده اند، در صورت تمایل در این مرحله می توانند با پرداخت هزینه مربوط  (برای هر یک از گروه های آزمایشی 106.000 ریال )، منحصرا از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بصورت الکترونیکی ، نسبت به انتخاب رشته ازگروه یا گرو ههای آزمایشی مورد نظر اقدام نمایند.

* نکته مهم: لازم به تأکید است که در روش پذیرش با سوابق تحصیلی، هر داوطلب می تواند متقاضی یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) و دو گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی باشد. بدیهی است یک داوطلب نمی تواند همزمان متقاضی دو گروه آزمایشی از گروه های آزمایشی اصلی یعنی گرو ههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی باشد.

دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مردادماه سال 1392 – کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (علاقه مندانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت نام نکرده اند)کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت نام کرده اند (اعم از حاضرین و غایبین) صرفا بر اساس سوابق تحصیلیکلیک کنید

 

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : آرام - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام ببخشید شهریه رشته های مهندسی بدون کنکور چند درصد با عادیش فرق داره؟؟؟

  2. نویسنده دیدگاه : مهتاب - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    باسلام
    جناب آقای پشتیبان خواهش میکنم جواب منو بدین لطفاً . من تو سایت ثبت نام هستم منتظر جواب شمام ……..
    من دیپلم ریاضی فیزیک دارم با توجه به جدول (ضریب تاثیر اعمال سوابق تحصیلی با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی) کدام گروه آزمایشی را انتخاب کنم درصد قبولی بیشتره؟ گروه آزمایشی ریاضی فیزیک با ضریب 100 یا علوم انسانی با ضریب 41/2 ؟ ( رشته انتخابی من در هر دو گروه آزمایشی هست)
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 مرداد 1392 :

    سلام
    مطمئنا از گروه آزمایشی ریاضی انتخاب کنید درصد قبولی بیشتر می باشد

  3. نویسنده دیدگاه : mohi - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام وخسته نباشید
    من تو کنکور تجربی شرکت کردم الان واسه بدون ازمون در رشته ریاضی باید ازطریق لینک انهایی که ثبت نام نکردن اقدام کنم توروخدا جوابمو بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    باید از طریق لینک حاضرین و غایبین ثبت نام کنید

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام
    اگه کسی درپیام نوردرمقطع کارشناسی تحصیل کنه میتونه 7یاحتی 6ترمه فارق التحصیل بشه یاباید حتما مثل برنامه 9ترمه درسشو تموم کنه وفارق التحصیل بشه…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    اون برنامه 9 ترمه فقط یک برنامه پیشنهادی می باشد و شما میتوانید در 7 ترم هم نیر به اتمام برسانید

  5. نویسنده دیدگاه : farideh - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام خسته نباشید
    اگر در دانشگاه غیرانتفاعی بدون ازمون ثبت نام کنم و قبول شوم میتوانم به این دانشگاه نرفته و در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم؟ مشکلی پیش نمیاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    بله مشکلی ندارد

  6. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام مجذ یکدنیا ممنون بابت پاسخ هاتون. آیا میشه منی که رشته تجربی ام ، چندتا رشته رو انتخاب کنم تو گروه خودم مثل پزشکی، بعد کارت گروه ریاضی رو هم بخرم و از اون طریق برای پیام نور ریاضی انتخاب رشته کنم،.و اینکه هردو تا انتخاب رشته رو باید از لینک حاضرین و غایبین انجام بدم؟ باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    اگر گروه آزمایشیتون در سراسری تجربی بوده بله می توانید کارت اعتباری برای ریاضی بخرید و برای بدون آزمون در گروه آزمایشی ریاضی شرکت کنید.
    بله از همان لینک

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام خسته نباشین من دانشجو کارشناسی کشاورزی در دانشگاه پیام نور هستم وحدود58 واحد را گذراندم والان ترم 4 هستم میخواهم تغییر رشته دهم ودر رشته ی مدیریت یکی از غیر انتفاعی پذیرفته شوم. حال سوالم این است که ایا می توانم همزمان مدرک کاردانی را در ترم بعد بگیرم و رشته ی جدیدم را هم ادامه دهم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    دوست عزیز این تغییر رشته نمی شود و شما باید برای دانشگاه جدید ثبت نام کنید. برای پیام نور مشکلی ندارد

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام .کسانی که معدل کتبی زیر ده هستش میتوانند در قسمت ویرایش سازمان سنجش یکبار دیگه ثبت نامکنند

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    بله می توانند ویرایش کنند

  9. نویسنده دیدگاه : عزیزی - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    با سلام
    من لینکش رو کپی کردم این در اومدش و موضوعش رو هم نوشتم , خیلی ممنونم از پیگیریتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    هیچ مشکلی ندارد و باز می شود.
    از لینک زیر مشاهده کنید :
    http://pnuna.com/?p=15719

  10. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام شما فرمودین تغییر رشته سال اینده است پس چرا تو تقویم زده تغییر رشته و انتقال7مردادتا16شهریور؟اخه من هم میخوام انتقالی بگیرم هم تغییر رشته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    این تغییر رشته مربوط به بند الف و ب می باشد که اگر شرایط تغییر رشته بند الف و ب رو داشته باشید می توانید (شرایط بند الف و ب در همین سایت موجود است جستجو کنید)
    اگر شرایط نداشته باشید تغییر رشته بند ج می شود که برای سال آینده می باشد.

  11. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام ببخشید برای تحویل پروژه و کارآموزی ترم تابستان که اخذ شده دقیقا تا کی میشه به دست استاد رسوند و ثبت کنه نمره رو در سیستم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    دست استاد هست ولی معمولا تا 1 ترم فرصت دارید.

  12. نویسنده دیدگاه : SHADI - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    سلام حسته نباشید
    راستش کاردانی الکترونیک دارم رفتم کافی نت برای ثبت نام شماره دانش آموزی که روی برگه دیپلم هست رو تو سایت سوابق تحصیلی وارد کرد گفت فنی حرفه ای ها سوابق تحصیلی ندارند و برای ثبت نام پذیرش بدون آزمون پیام نور هم این کد سوابق تحصیلی لازمه که شما ندارید پس ثبت نام نمیشید! میشه راهنمایی بفمایید ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    شما باید با مدرک کاردانی خود ثبت نام کنید وقتی که دیپلم فنی و حرفه ای دارید

  13. نویسنده دیدگاه : حامي - در تاریخ : 21 مرداد 1392

    با سلام. من دانشجوی فوق هستم در دانشگاه آزاد. آیا می تونم کارشناسی بدون آزمون پیام نور هم شرکت کنم؟ در نکته مهم تحصیل همزمان که در بالا توضیح داده اید در مورد مقاطع تحصیلی مختلف در تحصیل همزمان صحیت نشده. یه وقت متخلف شناخته نشم. اگه می تونم کدوم سوابق تحصیلی من ملاک قرار می گیره؟ دیپلم یا معدل کارشناسی؟ با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد.
    مدرک دیپلم شما

  14. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 22 مرداد 1392

    سلام
    من میخوام گرایشم رو عوض کنم باید چی کار کنم
    بار ها سوالم رو مطرح کردم ولی جواب ندادید خواهشا اینو جواب بده منتظرم
    کی باید اقدام کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    باید از طریق تغییر رشته بند الف و ب اقدام کنید.
    شرایط تغییر رشته بند الف و ب هم در همین سایت هست جستجو کنید.
    اگر هم به صورت رشته هست باید از طریق تغییر رشته بند ج اقدام کنید

  15. نویسنده دیدگاه : n.f - در تاریخ : 22 مرداد 1392

    سلام دوست عزیز
    من نکته ی مهم درباره ی تحصیل همزمان رو مطالعه کردم اما چیزی راجع به دانشجویان نوبت روزانه ننوشته بود این به این معنی است که آنها نمی توانند همزمان تحصیل کنند؟
    خواهشا جواب بدین چون واقعا متوجه نشدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد و باید ببیند قوانین دانشگاه خود به چه صورت می باشد

  16. نویسنده دیدگاه : مژگان - در تاریخ : 22 مرداد 1392

    ترو خدا کمک کنین من همه مراحل ثبت نام رو انجام دادم الان میخوام در مرحله 40 کد رشته ها رو وارد کنم نمی دونم چطور باید این کارو انجام بدم به قسمت جستجوی کدرشته محل میرم و رشته و کدش رو انتخاب میکنم اما گزینه ای مبنی بر تایید یا اکی نمی بینم که منتقلش کنم به قسمت اولویت ها. خواهش میکنم کمکم کنین مهلت داره تموم میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    دوست عزیز کد رو یادداشت کنید و در آن قسمت وارد کنید. قرار نیست که انتقال بدید

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 مرداد 1392

    با سلام و خسته نباشید خیلی ممنون از سایت خوبتون.
    یه سوال خیلی مهم لطفا , خواهشا پاسخ بدین . خیلی سپاسگذارم .

    دیپلم ریاضی دارم . با مدرک کاردانی بازرگانی از دانشگاه آزاد که با گروه آزمایشی انسانی وارد شدم . در بند 31 ثبت نام کدام گزینه رو انتخاب کنم که هم درصد قبولی بیشتر باشه و هم بتونم دروس را تطبیق بدم ریاضی یا انسانی ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    چون دیپلمتون ریاضی هست شاید ریاضی شانستون بیشتر باشد

  18. نویسنده دیدگاه : آصفه - در تاریخ : 22 مرداد 1392

    سلام…ببخشید من رشته ام ریاضی است آیا میتوانم در انتخاب رشته علاوه بر رشته های مربوط به ریاضی رشته های مربوط به دیگر گروه ها را هم انتخاب کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1392 :

    سلام
    فقط مجاز هستید در یکی از گروه های آزمایشی اصلای شرکت کنید

  19. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 22 مرداد 1392

    ثبت نام به پایان رسیده است و غیرفعال شده است . برای ادامه بحث و سوالات خود مراجعه کنید به :

    تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد سال ۹۲ دانشگاه پیام نور / انتخاب رشته

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top