چاپ خبر

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 (نوبت سیزدهم) دانشگاه پیام نور / دانلود رایگان دفترچه ثبت نام

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1392 دانشگاه پیام نور از 14 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / مهلت ثبت نام تا 20 مهر ماه

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشنـــــــــــــــــاسی ارشد فراگیـــــــــــر دانشگــــــاه پیام نور از ۱۴ مهر ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا ۲5 مهرماه ۹۲ ادامه خواهد داشت.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور در روز جمعه ۲۹ آذرماه  92 برگزار خواهد گردید.

پذیرش در این دوره برای نیمسال بهمن ۹۲ صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در دوره فراگیر امسال حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۲ باید فارغ التحصیل شده باشند.

دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 دانشگاه پیام نور (نوبت سیزدهم)

همچنین داوطلبان باید از لینک زیر اقدام به خرید کارت اعتباری برای ثبت نام کرده و ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام دهند.

خرید کارت اعتباری پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناس ارشد دانشگاه پیام نور (نوبت سیزدهم) ، ورودی بهمن 92 – کلیک کنید

 

 

هزینه کارت اعتباری در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 پیام نور 50 هزار تومان عنوان شده است.

برای ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 92 (نوبت سیزدهم) اینجا را کلیک نمایید

 


توضیحات و نکات مهم ثبت نام:

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور بهمن ماه سال 1392(نوبت سیزدهم) می‌رساند، که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 14 مهرماه 1392 آغاز و در روز پنجشنبه 25 مهرماه 1392 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نوربهمن ماه سال 1392(نوبت سیزدهم) اقدام نمایند.

* پژوهش محور یعنی کارشناسی ارشد با واحد پایان نامه و آموزش محور یعنی کارشناسی ارشد بدون واحد پایان نامه ، که به جای واحد پایان نامه واحد درسی دیگری اخذ و پاس می کنید!

1-  شرایط ثبت‌نام و پذیرش:
علاقمندان به تحصیل در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان قراردارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی‌ ارشد فراگیر منحصراً در یک رشته گرایش امتحانی ثبت‌نام و حداکثر در 20 (بیست) کدرشته محل از دوره‌های کارشناسی ‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

2- فرآیند و زمان ثبت‌نام:
– زمان ثبت‌نام: ثبت‌نام دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور از تاریخ 14 مهر 92 آغاز و در پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 20 مهر 92 به پایان می‌رسد.
داوطلبان برای ثبت‌نام در دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور لازم است در بازه زمانی مذکور  به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با تکمیل اطلاعات اولیه و پرداخت اینترنتی مبلغ 500,000 ریال (معادل پنجاه هزار تومان) با استفاده از کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
نکته قابل‌توجه: متقاضیان گرامی در پرداخت وجه ثبت‌نام دقت فرمایند، زیرا وجوه واریزی به هیچ‌عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.

3- روش ثبت نام:
1- مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org
2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از پایگاه اینترنتی سازمان.
3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.
4- پرداخت هزینه ثبت‌نام بصورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان.

4- زمان توزیع کارت اینترنتی و برگزاری و محل آزمون:
 براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور سال 1392 روز جمعه مورخ 29 آذرماه 1392 برگزار خواهد شد و دانش‌پذیران از تاریخ 27 آذرماه 92 لغایت 28 آذرماه 92 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.
محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت برای تعیین حوزه امتحانی (بند 32 تقاضانامه) در استان محل اقامت داوطلب می‌باشد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمایند.

5- دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی:
به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌نویس، با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمنا” داوطلبان لازم است در ورود اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد ذکر شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی شده و از تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

6- توصیه‌های مهم:
1- داوطلبان توجه داشته باشند پس از تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارسال عکس و پس از دریافت کدپیگیری ثبت‌نام خود می‌توانند در قسمت مشاهده چاپ اطلاعات ثبت‌نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن یک نسخه چاپ کنند.
2- به داوطلبان توصیه می‌شود پس از تکمیل تقاضانامه و ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نامی خود تهیه نموده و ضمن کنترل دقیق اطلاعات ثبت‌نام شده چنانچه مغایرتی در خصوص مشخصات ثبت‌نامی خود مشاهده می‌نمایند در تاریخ 14/7/1392 لغایت 22/7/1392 که به منظور ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است، به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به اصلاح مشخصات و اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

7- نحوه گزینش دانشجو در دوره‌های فراگیر و تبدیل وضعیت:
1- نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تأثیر 80 درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تأثیر 20 درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی می‌باشد.
2- میانگین معدل مدرک کارشناسی برای داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می‌باشد.
3- دانشجویان سال آخر می‌بایست میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا تاریخ 31 شهریور 1392 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی اعلام نمایند.
 4- تغییر وضعیت دانش‌پذیری به دانشجویی منوط به احراز شرایط مندرج در بند 3 دفترچه راهنمای ثبت‌نام (شرایط ثبت‌نام و پذیرش) و شرایط زیر است:
1-4- شرکت در آزمون‌های پایان نیمسال دانش‌پذیری مشتمل بر 8 تا 10 واحد درسی.
2-4- کسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته محل‌های انتخابی متناسب با جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

8- یادداشت:
1- هرگونه تغییری منحصراً از طریق اطلاعیه رسمی سازمان سنجش در نشریه پیک سنجش (هفته نامه خبری و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) و سایت این سازمان و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های گروهی اعلام خواهد شد.
2- در صورت لزوم داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: 9-88923595-021 تماس و یا به بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 4 آبان 1392

    سلام من دانشجوی ترم 1ارشدهستم که ازاستعداددرخشان دانشجوشدم وبراشهریه ازم تهدمحضری گرفتن حالااگه بخوام انصراف بدم شهریش چی میشه؟بایدهمه روبدم؟اگه بخوام بدم قسط بندی داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 آبان 1392 :

    سلام
    خیر همه رو نه و فقط تا ترمی که انتخاب واحد کرده اید رو باید بدید

  2. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 آبان 1392

    سلام من تازه امروز متوجه شدم که زمان ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد تموم شده خواهش میکنم بگین هیچ راهی برای ثبت نامم وجود نداره . من حتما باید امسال شرکت کنم خواهش میکنم بهم بگین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 آبان 1392 :

    سلام
    خیر هیچ راهی نیست و باید صبر کنید تا زمان ثبت نام دوره بعدی اعلام شود

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 13 آبان 1392

    سلام میبخشید میخواستم بپرسم ثبت نام دورهء بعدی در چه ماهی انجام میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 آبان 1392 :

    سلام
    هنوز مشخص نیست

  4. نویسنده دیدگاه : masom - در تاریخ : 14 آبان 1392

    سلام خواهشا بمن جواب بدین برام مهمه
    من تازه فهمیدم کلا فراگیر چیه !!!!! از دوره سیزدهم ک جا موندم میخواستم بدونم دوره بعدی پذیرش میفته برا بهمن سال 93 یا برای ترم مهر ماه 93 باز هم ازمون جداگانه گرفته میشه؟؟؟
    میدونم نوشتین هنوز مشخص نیست ولی میشه جدی پیگیری کنید ببینید دوره چهاردهم میفته چه وقتی؟
    ممنونم از توجهتون
    سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 آبان 1392 :

    سلام
    هنوز هیچ تصمیمی برای دوره بعدی گرفته نشده!!
    باید فعلا صبر کنید

  5. نویسنده دیدگاه : م.الف - در تاریخ : 16 آبان 1392

    این چه منابعی که انتخاب کردن اصلا کتابهاش گیر نمیاد
    باید چیکا کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 آبان 1392 :

    باید دنبال بگردید

  6. نویسنده دیدگاه : MOHAMMAD - در تاریخ : 19 آبان 1392

    سیستم بانکی بعد از اعلام ناموفق پرداخت کارت اعتباری آغاز به خریداری کارتهای دیگر نموده ام.
    فلذا کارتهایی که توسط بانک پرداخت آن ناموفق اعلام شده نباید مبلغی کم و در صورت کم شدن باید به حساب بر میگشت ولی از دیروز سامانه کارتهای اعتباری کارشناسی ارشد شروع به دادن کارتهای اعتباریی که ناموفق اعلام شده بود کرده است.
    تا کنون 4 کارت اعتباری پیام نور و چندین کارت اعتباری برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد صادر شده است.اکنون برای جبران خسارت کدام ارگان مسئول میباشد و من از این کارتها استفاده ای ندارم. نظر سازمان سمجش چیست و باید چه کار کرد؟

  7. نویسنده دیدگاه : بهروز - در تاریخ : 24 آبان 1392

    با سلاممی خواستم بدونم اصلا امسال قرار هست نوبت بعدی هم برگزار بشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آبان 1392 :

    سلام
    اگر منظورتان برای مهر 93 هست فعلا چیزی اعلام نشده و مشخص نیست

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 1 آذر 1392

    سلام من ارشد مدریت اماکن ورزشی شرکت کردم یک کتاب تو منابع اسمش هست مدیریت راهبردی رفتار سازمانی سال عار1382حالا که یه ماه به امتحان مونده یه کتاب اومده به اسم رویکرد مدریت به رفتار سازمانی همون انتشارات همون مترجم وای چاپ جدید با 550صفحه کتاب فروشی میگه همونه. اسکعوض شده من چطوری اینو مطمئن بشم بخونم، اگه اشتباه باشه. فرصت جبران میسن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 آذر 1392 :

    سلام
    متاسفانه در این مورد اطلاعاتی نداریم

  9. نویسنده دیدگاه : شنو - در تاریخ : 6 آذر 1392

    سلام.ببخشیدسوال منم تکراریه ولی میشه بگیددوره بعدی چه وقت شروع میشه و اطلاع رسونیت از چه طریقی انجام میشه چون ما دوره سیزدهم رو برای اطلاع رسونی ضعیف از دست دادیم ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آذر 1392 :

    سلام
    هنوز برای دوره بعدی چیزی اعلام نشده.
    در خبرنامه ایمیلی سایت عضو شوید (در کارد آبی رنگ بالای سایت هست) تا جدیدترین خبرها به ایمیل شما ارسال گردد

  10. نویسنده دیدگاه : حسابدار - در تاریخ : 9 دی 1392

    سلام خسته نباشید مرحله چهاردهم کنکور فراگیر ارشد کی هست؟میدونم سوالم تکراری هست ولی گفتم شاید خبر جدیدی داشته باشید ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 دی 1392 :

    سلام
    مشخص نیست چون در حال رایزنی با سازمان سنجش هستند که برای دو نوبت از سال بعد پذیرش داشته باشند.

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 دی 1392

    سلام
    هنوز رایزنی با سازمان سنجش تموم نشده ؟ بالاخره نوبت چهاردهم ارشد فراگیر چه زمانیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1392 :

    سلام
    هنوز اعلام نشده. احتمالا اردیبهشت ماه ثبت نامش باشد

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 دی 1392

    سلام تو کامنت قبل جواب دادید که احتمالا اردیبهشت ماه ثبت نامش است برام سوال آور شد جوابتون چون تو سالهای قبل کنکور فراگیر تو اردیبهشت ماه می شد نه ثبت نامش!اگه ممکنه بگید منظورتون از ثبت نامش تو اردیبهشت ماه هست &
    چیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1392 :

    سلام
    دوست عزیز فعلا هیچ چیز مشخص نیست.ولی احتمالا ثبت نامش در اردیبهشت ماه باشد

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 بهمن 1392

    سلام خسته نباشید مرحله چهاردهم کنکور فراگیر ارشد کی هست؟میدونم سوالم تکراری هست ولی گفتم شاید خبر جدیدی داشته باشید لطف می کنید بگید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1392 :

    سلام
    فعلا خبری جدیدی در این مورد نیست

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top