چاپ خبر
زمان و تاریخ برگزاری آزمون

زمان انتشار کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد نوبت چهاردهم پیام نور / محل برگزاری آزمون

پایگاه خبری داشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سازمان سنجش و آموزش کشور جزئیات زمان آزمون و نحوه‌ پرینت کارت ورود به جلسه فراگیر کارشناسی ‌ارشد نوبت چهاردهم دانشگاه پیام‌نور را اعلام کرد.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال 93 (نوبت چهاردهم- پذیرش مهرماه 93) صبح روز جمعه 14 شهریورماه 93 در 92 شهرستان و مراکز استان های مختلف کشور برگزار می ‌شود. (لیست محل برگزاری آزمون فراگیراینجا کلیک کنید)

آزمون از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان رأس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد.

کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای شرکت در آزمون فراگیر پیام نور در روز سه‌‌شنبه 11 شهریورماه 93 و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور پذیرش مهرماه (نوبت چهاردهم) سال 1393

 

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­نور سال 1393 ثبت‌نام نموده‌اند بدینوسیله به اطلاع می­رساند آزمون مذکور صبح روز جمعه 14 شهریورماه 93 در 92 شهرستان مختلف کشور (به شرح جدول شماره 1) برگزار خواهد شد. کارتهای‌ شرکت در آزمون ‌برای‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه 11 شهریورماه 93 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی براساس توضیحات بند «ب» می­بایستی به سایت سازمان و یا باجه­ های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره 2 مراجعه نمایند. 

 

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون:

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه ­شنبه 11 شهریورماه 93 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

 

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12و 15 (شامل نام­خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته»، و کدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 14 شهریورماه 93 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتیکه نسبت به بندهای 3 و 8 (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند.

2ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

 

تذکر:

1- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند 7) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان-سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروی مسلح) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ 15/6/93 به ارگان مربوطه مراجعه نمایند.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه های بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ 14 شهریورماه 93 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

2- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می­باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

3- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

 

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه 12 شهریورماه 93 و پنجشنبه 13 شهریورماه 93 صبح از ساعت 8:00 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می­گردند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون به شرح جدول شماره 2 می‌باشد.

 

د‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

2- شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سی دقیقه‌) آغاز می‌گردد.

3- در ورودی ِحوزه­های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

4- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

5- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

 

ه‍ – قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

ماده 5- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه‌دار.

ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

1- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

2- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون.

3- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.

ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه‌دار.

د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون جهت پاسخ به سوالات.

ه‍ – دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

و- هرگونه تغییر غیرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.

ح- خرید یا فروش سوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.

ماده 6- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازاتهای زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذیربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (5): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

تبصره- آراء هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

ماده 7- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍ )، (و)، (ز) و (ح) ماده (5) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریال تا یک میلیارد (1.000.000.000) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.

ماده 8 – ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.

ماده 9- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.

ماده 10- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازاتهای مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هیأت رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت موسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی می‌باشند.

ماده 11- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی می‌باشد.

ماده 12- هر موسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند چنانچه در تخلفات ماده (5) مشارکت داشته باشد مجوز تأسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسوول آنها علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند و چنانچه موسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد مجازات مدیران مسوول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (6) می‌باشد.

تبصره- در مورد آموزشگاههایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذیربط مدعی‌العموم نیز می‌تواند راساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

در خاتمه‌ اضافه می‌نماید که‌ واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌ آزمون‌ دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 همه‌ روزه‌ بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ می‌ باشد . لذا داوطلبان‌ درصورت‌ نیاز می‌توانند با شماره‌ تلفنهای‌ 99-88923595 به‌ طور مستقیم با روابط‌ عمومی‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند.

 

دریافت فایل جداول شهرستان محل برگزاری آزمون و نشانی رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 فایل PDF

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : هادي - در تاریخ : 9 شهریور 1393

    سلام ببخشید امسال میشه شهریه ثابتو توی بانک ریخت حضوری؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 شهریور 1393 :

    سلام
    بله مجددا این موضوع فعال شده است

  2. نویسنده دیدگاه : منصور - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    با سلام
    پشتیبان عزیز آیا تغییر شهریه ثابت 93-94 شامل ورودیهای قبلی هم میشود یا ورودیهای قبلی طبق شهریه قبلی باید مبلغ شهریه را پرداخت نمایند

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    تغییرات شهریه برای همه می باشد

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    سلام
    اگر کسی کمتر از 50 واحد از درسهاش رو پاس کرده باشد و باید به خدمت برود با چه نوع مدرکی اعزام میشه؟معادل کاردانی یا دیپلم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    با همان مدرک دیپلم

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    من ترم آخر هستم و تمام 8 ترم گذشته رو مشروط شدم،معدل کلم 10.95 هست.باید چیکار کنم؟آیا به من مدرک تعلق میگیره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    به شما دروس اضافی داده می شود تا معدل کل خود را بالای 12 برسانید و بعد اگر نتوانید به شما مدرک داده نمی شود

  5. نویسنده دیدگاه : حميد - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    با سلام. یک ماه قبل درخواست تغییر شیوه از پژوهش محور به آموزش محور داده ام. این تغییر هنوز در سیستم گلستان اعمال نشده ! دانشگاه هم تلفنها رو پاسخ نمیده آیا پیگیری خاصی لازم داره ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    بله بهتر است از کارشناس رشتتون پیگیری کنید تا ببینید موافقت شده یا خیر

  6. نویسنده دیدگاه : دانشجو ارشد - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    شهریه ثابت من 621 هزار شده
    میشه بگین شهریه هر واحد پایان نامه علوم پایه چقدر میشه با این افزایش؟
    یا ادرس جدول شهریه های جدید رو بدین؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    جدول شهریه سال تحصیلی جدید هنوز ابلاغ نشده است

  7. نویسنده دیدگاه : MG - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    سلام پشتیبان

    لیست شهریه هارو قرار نمیدید؟؟

    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    فعلا ابلاغ نشده

  8. نویسنده دیدگاه : MG - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    واقعا شهریه ثابت 88550 تومنه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    مراجعه کنید به فرم واریز شهریه در پنل کاربریتون

  9. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    سلام بر شما من در ترم تابستان 93درس تنظیم بودجه اخد کردم ولی متاسفانه با نمره 6 رد شدم الان که نگاه می کنم همین نمره شش که رد شدم هم در معدل ترم و هم در معدل کل تاثیر گذاشته
    اگه در نیمسال اول 94این درس دوباره اخذ کنم و بانمره مثلا 15 قبول شوم ایا نمره شش ک در تابستان بر معدل کل تاثیر گذاشته بود بی اثر می شود و نمره قبولی 15 که در نیمسال 94 اخذ خواهم کرد برمعدل کل تاثیر گذاشته خواهد شد یا هم نمره شش و نمره بانزده با یکدیگر ؟؟من وروودی 91 کارشناسی فراگیر

    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    ترم تابستان معدل ترمی ندارد پس در معدل ترم محاسبه نشده. ولی بله در معدل کل محاسبه می شود.
    ورودی 91 هستید بله اگر با نمره بالای 14 قبول شوید نمره ردی حذف می شود

  10. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    با سلام. شما در خصوص اعلام نتایج استعدادهای درخشان اطلاعی دارید؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    مشخص نیست فعلا زمان مشخصی اعلام نشده

  11. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    سلام لطفا حذف نکنید؛ من این نیمسال همه واحدام پاس میشه و تموم میشه درسم میتونم بهمن آزمون ارشد شرکت کنم؟حذف نکنیدا مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر منظورتان ارشد سراسری هست که خیر چون سال بعد هست
    اگر منظورتان ارشد فراگیر هست طبق اعلامی که کردن امسال فقط یکبار پذیرش دارد

  12. نویسنده دیدگاه : سوال - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    سلام.میدونم سوالم ربطی به اینجا نداره ولی خواهش میکنم جواب بدید ازاسترس دارم میمیرم.من زمان انتخاب واحدم 14شهریوره ساعت11ظهر.متاسفانه طبق برنامه ریزیهایی که ازقبل شده من این ساعت خونه نیستم وغروب همین روز حدودای ساعت7خونه هستم.اشکالی نداره من موقعی که برگشتم خونه انتخاب واحدکنم؟ایاظرفیتاپرنمیشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر دوست عزیز مشکلی ندارد و شما تا پایان زمان انتخاب واحد فرصت دارید انتخاب واحدتون رو انجام بدید

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 شهریور 1393

    سلام
    اگر ممکنه لطفا حتما به این سوال پاسخ دهید.خیلی برایم مهم است.
    همانطور که می دانید برای ثبت نمره پروژه مقطع کارشناسی توسط استاد تا دو ترم مهلت داریم اگر من پایان نامه را اوایل یا اواسط ترم پاییز به استاد تحویل دهم می توانند نمره را وارد کنند یا حتما باید اخر ترم باشد که سیستم برای ثبت نمره باز شود ؟یعنی این دو ترم که مهلت داریم هز زمان کار خود را به استاد تحویل دهیم ایشان می توانند نمره را ثبت کنند تا فارغ التحصیل شویم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 شهریور 1393 :

    سلام
    بستگی به سازمان مرکزی دارد که سیستم برای مراکز باز باشد برای ثبت نمره یا خیر. ولی معمولا باز هست و استاد می تواند ثبت کند

  14. نویسنده دیدگاه : مصطفی - در تاریخ : 11 شهریور 1393

    با سلام و عرض ادب
    من 10 تیر امسال فارغ التحصیل شدم در مقطع کارشناسی در دانشگاه غیرانتفاعی
    برای آزمون ارشد فراگیر هم شرکت کردم که چند روز دیگه هست
    اما میخواستم بدونم اگر در این آزمون قبول نشدم راهی هست که بتونم دانشجو بشم و از معافیت تحصیلی استفاده کنم؟
    نوع دانشگاه و رشته تحصیلی خیلی اهمیت نداره! البته ترجیحا یا رشته های مهندسی باشه یا مدیریتی
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر در فراگیر قبول نشوید در پیام نور خیر دیگر راهی نیست. در سایر دانشگاه هارو اطلاعی نداریم!!

  15. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 11 شهریور 1393

    سلام ایا کنکور فراگیر امسال نمره منفی دارد یاخیر؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 شهریور 1393 :

    سلام
    طبق اعلامی که در دفترچه شده خیر نمره منفی ندارد

  16. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 12 شهریور 1393

    دانشجوی ارشد فراگیر ورود 91 هستم،می توانم در آزمون ارشد فراگیر امسال شرکت کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر تا ۳۰ شهریور ماه فارغ التحصیل می شوید بله می توانید

  17. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 12 شهریور 1393

    با سلام.سوال بعد مطرح کردم.دانشجوی فوق لیسانس مهندسی صنایع عسلویه هستم.آیا می توانم در آزمون ارشد فراگیر شرکت کنم.بعد از قبولی انصراف بدم و رشته جدید را بخونم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 شهریور 1393 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  18. نویسنده دیدگاه : بهزاد - در تاریخ : 26 شهریور 1393

    سلام آیا آزمون ارشد فراگیر مثل سال قبل آذر ماه هم بر گزار میشه؟ منظورم اینه که ثبت نام مهر ماه صورت میگیره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 شهریور 1393 :

    سلام
    مشخص نیست. هنوز زمان دوره بعدی مشخص نشده است

  19. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 3 آبان 1393

    سلام خدمت پشتیبان محترم و خسته نباشید. میخواستم بدونم در سال 93 دانشگاه فراگیر امسال فقط یکبار پذیرش دارد؟؟ پس نوبت اذر ماه برگزار نمیشه و اماده نشیم برای ازمون؟ با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 آبان 1393 :

    سلام
    فعلا برای پذیرش و ثبت نام دوره بعدی زمانی اعلام نشده و مشخص نیست

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top