چاپ خبر
در مراسم معارفه سرپرست جدید پیام نور:

وعده های سرپرست جدید دانشگاه پیام نور / حاشیه های مراسم معارفه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : مراسم معارفه محمدعلی سرلک به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور با حضور مسوولین و اساتید دانشگاه پیام نور و وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : مراسم تکریم ابوالفضل فراهانی سرپرست سابق پیام نور و معارفه محمدعلی سرلک به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه امروز در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

محمدعلی سرلک سرپرست جدید دانشگاه پیام نور در این مراسم در سخنانی با اشاره به شعار تدبیر و امید که توسط رئیس جمهور مطرح شد، گفت: اگر بتوانیم دو کلمه‌ای را که در شعار رئیس جمهور آمده است در دانشگاه پیام نور عملی کنیم به هدف خود رسیده‌ایم. یعنی بتوانیم امید را در دلها ایجاد کنیم و با تدبیر به اهدافی که داریم برسیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های من این است که کاری انجام دهیم تا اساتید، دانشجویان و کارکنان به پیام نوری بودن‌شان افتخار کنند و اینکه به دنبال راهی باشیم تا برند پیام نور ارتقا دهیم.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور ادامه داد: افزایش رضایت‌مندی دانشجویان یکی دیگر از اهداف ما است باید کاری کنیم با بهره‌گیری از فناوری‌های نو نیازهای دانشجویان را پاسخ دهیم. دانشجو امروز نیاز به تکریم و هویت دارد و می‌خواهد نیازهای خود را به سرعت دریافت کند.(فارس)


حاشیه های مراسم معارفه:

*مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور صبح امروز با حضور دکتر سعدالله نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیرعلوم، دکتر قاسم جعفری، جواد هروی نمایندگان کمیسیون آموزش، دکتر محمود ساعی اولین رئیس دانشگاه پیام نور، دکتر علی احمدی رئیس سابق دانشگاه و وزیرآموزش پرورش سابق، دکتر اخباری سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد. 

*سجاد فرهادی پسر وزیرعلوم تحقیقات و فناوری (به نیابت از دکتر فرهادی وزیرعلوم) نیز در این مراسم حضور پیدا کرده بود.

*مراسم قرار بود ساعت 10 آغاز شود پیش از شروع مراسم ظرفیت سالن تقریبا تکمیل شده بود و با آغاز مراسم ظرفیت سالن تکمیل شد و دیگر مدعوین به صورت ایستاده مراسم را پیگیری کردند.

*اولین سخنران مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور بود که در چند دقیقه صحبت های خود را جمع بندی کرد. این مساله باعث شد که مجری برنامه عنوان کند اولین روحانی است که می بیند سروقت سخنرانی خود را به اتمام می رساند.

*در ادامه مراسم یکی از اساتید دانشگاه به نمایندگی از دیگر اساتید به سخنرانی پرداخت و از مواردی که به آن اشاره کرد این بود که دانشگاه پیام نور یک هفته جلوتر از هفته وحدت، فعالیت خود را در این رابطه آغاز کرده و به استقبال این هفته رفته است و از دکتر فرهادی تشکر کرد که از درون دانشگاه پیام نور شخصی را برای مدیریت این مجموعه انتخاب کرده است.

*دکتر نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیرعلوم نیز از دانشگاهیان پیام نور خواست که برای انتخاب خود به عنوان معاون، به رئیس دانشگاه اصرار نکنند و به حق انتخاب رئیس دانشگاه احترام بگذارند.

*دکتر فراهانی سرپرست سابق دانشگاه پیام نور نیز از دانشگاهیان خواست که دکتر سرلک سرپرست جدید دانشگاه را حمایت کنند و در خصوص انتخاب معاونان دست وی را باز گذاشته و از ارسال پیامک دراین رابطه در واتس اپ، وایبر و اس ام اس خودداری کنند.

*بعد از دکتر فراهانی سرپرست سابق دانشگاه دکتر سرلک به عنوان سخنران آخر دعوت شد وی از تمام مدعوین به علت حضور در جلسه تشکر کرد و از سجاد فرهادی پسر وزیرعلوم نیز تشکر کرد که به نیابت از پدر در جلسه حاضر شده بود. وی در ابتدای سخنان خود خطاب به حضار گفت: لرها سخنوران خوبی نیستند و اکنون مهمترین دغدغه من فارسی صحبت کردن در مقابل شما است . البته مهم این است که مفهوم را برسانم اگر فعل و فاعل نداشت شما ببخشید. سرپرست جدید دانشگاه پیام نور از دکتر فراهانی سرپرست سابق دانشگاه به عنوان استاد و معلم اخلاق خود نام برد و دکتر فراهانی را به عنوان مشاور سرپرست دانشگاه در امور راهبردی دانشگاه منصوب کرد و سخنان خود را با شعری از سرودهای خود به پایان برد.(مهر)

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 17 دی 1393

    سلام.من دو تاسوال داشتم.1من دوترم پیش درس پروژه رو گرفتم.که قرار بود ترم اخرم باشه.اما درسان تا دوترم بعدش طول کشید .نمره پروژه داده شد در همون ترم.حالا سوالم اینه اگه من خرداد فارغالتصیل .شم چون پروژه رو ترم آخر نگرفتم برتم مشکل ایجاد میشه؟؟؟ اخه تو چارت درسی نگفته حتما در ترم اخر اخذ شود وپیش نیازی هم نداره.2در مورد درس جزسی قران. میشه بگید سوالاش در چه موردیه.فقط معنی قرانه.یا پیام ایه قرانی و اینکه این ایه از کدوم سورس.یا مثلا این ایه در چه سالی وبه چه مضمونی نازل شده برپیامبر هم میاد ؟؟؟؟ یک کم توضیح بدید در مورد نحوه سوالات. ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 دی 1393 :

    سلام
    1- خیر بعید هست مشکلی باشد!!
    2- نمونه سوالاتش در همین سایت هست دریافت کنید کاملا نحوه و طراحی سوالات مشخص هستند

  2. نویسنده دیدگاه : محمدیان - در تاریخ : 17 دی 1393

    سلام پشتیبان عزیز
    وقت بخیر
    بنده ترم قبل عمل جراحی داشتم و حالا حالا نمی تونم زیاد انتخاب واحد کنم و همش 8 واحد برداشتم اونم سخته برام می شه کمتر از 8 واحد هم برداشت یا نه ؟ ممنون خسته نباشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 دی 1393 :

    سلام
    خیر کمتر نمی شود. ولی خوب می توانید 8 واحد رو که گرفتید بعد در حذف اضطراری مثلا 2 واحدش رو حذف کنید و یا امتحان ندید از این نظر مشکلی نیست

  3. نویسنده دیدگاه : شعاااااار - در تاریخ : 17 دی 1393

    باید کاری انجام شود که اوضاع بهتر شود،اما چطوری و توسط چه کسی و چه زمانی، خدا میدونه!!!
    شماهر وقت بودجه کم آوردی،بنام هزینه فرهنگی از دانشجو نگیر،تغییر پیشکش

  4. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 18 دی 1393

    سلام
    امتحان متون حقوقی 2 به زبان خارجه رشته حقوق سوال 3 جوابشو تو پاسخنامه سیستم اشتباه زده،زمان واسه اعتراض هم نذاشتن من باید 20 میشدم ولی داده19.53 به خاطر جواب اشتباهی که تو خود پاسخنامه زده. جواب درست گزینه 3 میشه ولی زده الف
    میشه راهنماییم کنید
    باید چیکار کنم تا رسیدگی کنن اعلام اشکال هم زدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1393 :

    سلام
    صبر کنید تا قسمت اعتراض مربوط به درس فعال شود و بعد اعتراض خود را ثبت کنید

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 دی 1393

    کاش دکتر سرلک از این موضوع اطلاع داشتند که کارشناسان نهران جنوب بخصوص کارشناسان قسمت ارشد بسیار بد با ارباب رجوع برخورد می کنند باور کنید دوره لیسانس با ما محترمانه تر برخورد میشد البته اون پیام نور نبود دانشگاه دولتی رایگان بود

  6. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 18 دی 1393

    سلام ببخشید که این قسمت این سوالو میپرسم ولی خیلی مهمه . زمان درخواست وام ترم جدید کی هستش؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1393 :

    سلام
    در زمان شروع انتخاب واحد که 1 بهمن ماه هست

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 دی 1393

    متون حقوقی 2 ،رشته حقوق سوال 3 آن اشتباه بود ،همچنین سوال 36 فارسی عمومی رشته انسانی نیز 2 گزینه صحیح بود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1393 :

    در سایت گلستان اعتراض خود را ثبت کنید.

  8. نویسنده دیدگاه : یک لک زبان - در تاریخ : 18 دی 1393

    سلام جناب سر لک برخی دانشجویان از جمله خود بنده مجبور میشویم برای جور کردن شهریه دانشگاه برخی وسایل ضروری زندگی خود مثل لب تاب و فرش و …را به قیمت پایین به فروش برسانیم بهتر در زمینه دانشجویان بدهکار فکری به حال دانشجویان بی بضاعت بنمایید وگرنه خدای قهار تکلیف را معلوم خواهد نمود

  9. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 18 دی 1393

    سلام ممنون که جواب دادید برای درس متون حقوقی 2 تو سایت گلستان وقتی اعتراض میزنم میگه زمان اعتراض گذشته
    حالا باید چیکار کنیم؟
    نمیشه که به خاطر اشتباه خودشون نمره ی من کم بشه
    برای دانشجوایان ممتاز امتیازی که تو دانشگاه پیام نور قائل نمیشن نمره هامونم که بالا میشه کمش میکنن
    یعنی چی خب!
    آدم دردشو به کی بگه……………………..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز اگر فایل سوال قرار داده نشده صبر کنید تا فایل قرار داده شود و بعد احتمالا امکان اعتراض باز می شود

  10. نویسنده دیدگاه : محمود - در تاریخ : 18 دی 1393

    سلام در زمستان سال گذشته بخشنامه ای صادر شد که در هنگام برف و باران دانشجویانی که امکان رفتن به دانشگاه محل امتحان رو نداشتند میتونستند در نزدیک ترین واحد دانشگاهی امتحان بدن ایا امسال هم چنین بخشنامه ای صادر شده و فکری به حال دانشجویانی که در شهرهای کوهستانی هستند و جاده ها بسته میشه کرده اند یا نه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1393 :

    سلام
    فعلا هیچ بخشنامه ای در این مورد ابلاغ نشده

  11. نویسنده دیدگاه : afshin - در تاریخ : 18 دی 1393

    سلام آقا شما دلتون خوشه پول فدای سرشون دانشگاه ن ی سلف داره ن ی کتابخانه ن ی امور فرهنگی درست حسابی ن حتی ی آب خوری دیگه سختی امتحانو وحجیم بودن کتابها ولش کن.

  12. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 18 دی 1393

    با عرض سلام
    خواستم بدونم مبنای نمره دادن در امتحانات تستی چی هست؟؟؟چجوری تصحیح میکنن؟؟آخه من مطمئنم همه سوالات را درست حل کردم آخرش واسم زده 5 غلط و2 نمره ازم راحت کم کرده؟راهی واسه اعتراض هم هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز مبنایی نداره دیگه به صورت عادی تصحیح میشه. حتما اشتباه بوده دیگه!! اگر اعتراض دارید در سایت گلستان ثبت کنید

  13. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 18 دی 1393

    سلام
    استاد ما نمره تشریحی رو وارد کرده ولی من میانترم نداشتم و درس رو رد شدم
    استاد میتونه نمره رو تغییر بده و بهم 7 بده تا ضربدر ده هفتم بشه تا قبول بشم؟؟؟چون 2 تا درس نگه داشتم معرفی به ساتاد و با رد شدنم باید یک ترم دیگه بخونم!!!!!!!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1393 :

    سلام
    نمره تشریحی رو بله می تواند تغییر دهد

  14. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 19 دی 1393

    سلام.اگه بخام درسی رو معرفی برای ترم بعد به استاد بردارم1-اگه فرضا انتخاب واحد از 1 بهمن شروع میشه من باید بلافاصله بعد از انتخاب واحد برم دانشگاه و بگم میخام معرفی به استاد بردارم؟
    2-نمره دروس آزمایشگاهی من هنوز وارد نشده .این مشکل ساز میشه .دقیقا تا چه زمانی باید تکلیف همه نمرات من مشخص شده باشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1393 :

    سلام
    1- معرفی به استاد کلا دست مرکزتان هست. ولی اگر شرایط معرفی به استاد رو دارید همان زمان انتخاب واحد به مرکز خود برای معرفی به استاد مراجعه کنید.
    2- بله باید نمرات همه دروس شما ثبت قطعی باشد. ثبت نمره آزمایشگاه تا 2 نیمسال فرصت هست و باید با استادتان صحبت کنید تا زودتر نمره شما را ثبت کند

  15. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 19 دی 1393

    سلام
    در معرفی به استاد سوالات رو خود استاد طرح میکنه؟میشه در مورد نحوه امتحان با استاد صحبت کرد؟(مثل حذف برخی از فصول،طرح سوال از نمونه سوالات ترم های قبل)
    در کل امکان رد شدن در معرفی به استاد نیست؟درسته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1393 :

    سلام
    ببینید بستگی به مرکزتان دارد.
    برخی مراکز در یک روز مثل امتحانات پایان ترم کلا امتحانات معرفی به استاد رو برگزار میکنند دقیقا با همان شرایط !!! ولی برخی مراکز فقط یک نامه میدن و میگن به استاد بگید امتحان از شما بگیره و نمره رو داخل نامه بنویسد!!
    ولی در کل بله امتحانش دست استاد هست که چگونه طراحی کند
    بله امکان رد شدن هم هست!!

  16. نویسنده دیدگاه : کامی - در تاریخ : 19 دی 1393

    سلام.موقع فارغ التحصیلی .توی مدرک نهایی یا موقت پیام نور مینویسند که چند بار طرف مشروط شده .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1393 :

    سلام
    در مدرک خیر ذکر نمی شود

  17. نویسنده دیدگاه : محمد رضا - در تاریخ : 19 دی 1393

    سلام
    از دیشب بارش شدید برف در شهر ما و شهرهای همجوار شروع شده و طبق گفته هواشناسی تا فردا شب ادامه دارد
    آیا امکان لغو امتحانات شنبه در دانشگاه ما وجود داره؟
    چه کسی این خبر را اعلام میکنه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1393 :

    سلام
    اگر در این زمینه بخشنامه ای ابلاغ شود اطلاع رسانی خواهیم کرد. فعلا هیچگونه بخشنامه ای در این مورد ابلاغ نشده

  18. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 19 دی 1393

    سلام خسته نباشید من ترم اولم ودرس بین الملل عمومی 1رابرداشتم وقبول نشدم سوالم اینه اگر ترم دیگه بردارم وقبول بشوم نمره قبلی از معدلم حذف میگردد یااینکه تاترم اخر همچنان باتمام نمرات جمع میشود؟ممنون ازلطفتان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1393 :

    سلام
    اگر ترم بعد بردارید و نمره بالاتر از 14 بگیرید بله نمره ردی قبلی حذف می شود و اگر بین 10 تا 13.99 بگیرید ، اولین نمره ردی هم محاسبه می شود در معدل کل شمت

  19. نویسنده دیدگاه : اسم - در تاریخ : 19 دی 1393

    وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های من این است که کاری انجام دهیم تا اساتید، دانشجویان و کارکنان به پیام نوری بودن‌شان افتخار کنند و اینکه به دنبال راهی باشیم تا برند پیام نور ارتقا دهیم
    آقای سرلک این وعدتون رو فراموش نکنید.

  20. نویسنده دیدگاه : اسم - در تاریخ : 19 دی 1393

    پشتیبان عزیز بالاخره 30% تخفیف شهریه دانشجویان استعداد برتر اعمال شد. این آیین نامه شامل مقطع دکترا نیز میشود

  21. نویسنده دیدگاه : ashkan - در تاریخ : 20 دی 1393

    با سلام با این که در ترم اخر قرار دارم متاسفانه در این ترم به علت برخی مشکلات نتونستم در دو تا از درسام در امتحانات پایان ترم شرکت کنم .ایا در ترم بعدی می توانم ان دو درس را معرفی به استاد بگیرم؟ خواهشمندم هر چه سریعتر جواب بدین.با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1393 :

    سلام
    اگر شرایط معرفی به استاد رو داشته باشید بله
    یعنی حداکثر 2 درس نظری فقط برای فارغ التحصیلی داشته باشید

  22. نویسنده دیدگاه : سوشي - در تاریخ : 20 دی 1393

    سلام
    ادمین جان یک سوال داشتم
    من ترم پیش یه درسی رو افتادم. این ترم با نمره خوب قبول شدمش
    توی محاسبه معدل کل (معدلی که توی مدرک درج میشه) اون نمره افتاده هم محاسبه میشه؟ یا فقط نمره قبولی محاسبه میشه؟
    (مقطع ارشد)

  23. نویسنده دیدگاه : کامی - در تاریخ : 20 دی 1393

    سلام.در مدرک فارغ التحصیلی سال ورود هم می زنند که مثلا ورودی 88 هستش؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1393 :

    سلام
    بله زده می شود

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 دی 1393

    باید اشاره کنم دانشگاه پیام نور لواسان این ترم با یک ماه تاخیر شروع به کار نمود!!
    ترم بعدی هم امکانش هست که دیرتر شروع کنند!
    ما دانشجویان این موضوع رو چطوری باید پیگیری کنیم؟ حتما باید تحصن کنیم که صدای ما رو کسی بشنوه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1393 :

    دوست عزیز اگر منظورتان برگزاری کلاس ها می باشد که برگزاری کلاس ها دست خود مراکز می باشد. ولی انتخاب واحد برای تمام دانشجویان پیام نور کل کشور از 1 بهمن ماه آغاز خواهد شد

  25. نویسنده دیدگاه : محمدرضا دانشور - در تاریخ : 20 دی 1393

    سلام من چگونه اطلاع پیدا کنم ترم تابستان چه واحدهایی میدن؟فقط جبرانی میشه برداشت؟شهریه ش چطوره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1393 :

    سلام
    باید صبر کنید تا زمان انتخاب واحد ترم تابستان!!
    مشخص نیست
    شهریه نصف شهریه نیمسال های عادی می باشد

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 دی 1393

    sسلام امیدوارم تغییراتی که درباره اش صحبت میکنید واقعا انجام بدین نه که در حد شعار باقی بمونه شما را به خدا درباره نمرات میانترم فکری بکنید به اساتید بگویید از دادن1یا2 بخدا ندادنش بهتره.

  27. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام.من درس آزمایشگاه شبکه رو سر کلاس بودم و امتحانم دادم.ولی واسم نوشتند غایب در امتحان حالا اگه برم با دانشگاه صحبت کنم.میتونند این غایب در امتحان رو درستش کنند و استاد بتونه نمره وارد کنه یا دیگه وقتی بنویسند غایب دیگه کار از کار گذشته و نمیشه کاریش کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1393 :

    سلام
    بله می توانند تغییرش دهند

  28. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام
    آیا در ترم تابستان برای ارشدها واحد میدن ؟چند واحد؟شهریه اش چه جوریه؟
    متشکرم از شما عزیزان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    بله می دهند. حداکثر 8 واحد درسی. نصف شهریه نیمسال های عادی

  29. نویسنده دیدگاه : گبه - در تاریخ : 22 دی 1393

    با سلام. درس تئوری را کلاس نرفتم و میانترم ندادم و برایم نمره صفر میانترم در سیستم رد شده است. پایانترم از 30 سوال 14 تا درست زده ام و نمره ام 9.33 در سیستم درج شده است. آّیا امکانی برای 10 شدن آن وجود دارد؟ از لطف شما سپاسگزارم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1393 :

    سلام
    خیر رد هستید

  30. نویسنده دیدگاه : maziyar - در تاریخ : 22 دی 1393

    سلام سایت کلستا خراب است یا نه ؟؟ من 2 روز نمی تونم وارد بشوم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1393 :

    سلام
    خیر سیستم مشکلی ندارد.
    از لینک های کمکی زیر استفاده کنید:
    http://reg.pnuna.com
    http://reg1.pnuna.com
    http://reg2.pnuna.com
    و اگر مشکل برطرف نشد طبق روش زیر عمل کنید :
    برای رفع این مشکل، در منوی tools (اگر منو نمایش داده نمیشه، کلید alt را بزنید) گزینه ی “Compatibility View Settings” را بزنید،
    در پنجره ی باز شده در قسمت “add this website” ، بنویسید: reg.pnu.ac.ir و سپس Add بزنید
    دقت کنید که هر دو گزینه، تیک خورده باشه
    Display internet sites in Compatibility View
    و
    Use Microsoft compatibility Lists
    حالا close کنید

  31. نویسنده دیدگاه : کیوان - در تاریخ : 22 دی 1393

    دانشجویانی که امتحانات پایان ترم را به عنوان مهمان اضطراری در یک واحد دیگر میدهند، امتحانات تشریحی آنها در همان واحد مهمان تصحیح و نمره گذاری می شود و یا به دانشگاه اصلی فرستاده می شود و آنجا تصحیح می شود؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1393 :

    به مرکز اصلی شما اسکن و ارسال میشه

  32. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 23 دی 1393

    سلام لطفا سلام ما را به مسولان اعلام کنید که تاثیر نمره ردی را از معدل کل حذف کنند خیلی از دانشجویان نگرانند

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 25 دی 1393

    جناب دکتر سرلک تأثیر نمرات مردودی رو بردار. ببین چقدر از نگرانی دانشجویان کم میشه. تدبیر کن ببین چقدر رضایتمندی ایجاد میشه. اونم برای همه نه دوباره دسته بندی کنید. آخه فرق بین ورودی های 87 و 91 و 92 چیه.؟

  34. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 25 دی 1393

    به فکر دانشجویان باشید و با اندک مساعدتی دغدغه کسانی که نمره ردی دارند حل کنید جه دلیلی دارد که کسی به دلیل مریضی در روز امتحان نتوانسته نمره خوبی کسب کند مجددا با تلاش نمره 17 بگیرد هنوز هم جور نمره قبلی را با خود بکشد

  35. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 26 دی 1393

    ایا کسی جواب دانشجویا ن را در خصوص نمره ردی که در معدل کل محاسبه میشود خواهد داد ؟

  36. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 1 بهمن 1393

    سلام خسته نباشید توروخدا مگه ماچه گناهی کردیم اگه قضیه نمره منفیه که ماورودیهای 87 هم داشتیم لااقل فقط افتاده های نیمسال اول 87 که نمره منفی داشت روحذف کنین.جناب اقای سرلک خودتون قضاوت کنین ماچه فرقی باورودیهای86 داریم توروخدایه کاری بکنین تامشکلات ماهم حل شود.

  37. نویسنده دیدگاه : مظفر - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    با سلام
    اگه امکان داره در مورد تاریخ فارغ التحصیلی ترمهای عادی راهنمایی بفرمایید. آیا همان تاریخهای 04/30، 06/30 و 11/30 است یا خیر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    سلام
    تاریخ خاصی ندارد دوست عزیز.آخرین نمره شما که در سیستم تایید نهایی شود همان تاریخ ، تاریخ فارغ التحصیلی شما ثبت می شود

  38. نویسنده دیدگاه : مظفر - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    با سلام
    دانشجویانی که شهریه بدهکارند چطور متوانند انتخاب واحد کنند.بعضی از دانشجوها واقعا الان ندارند شهریه پرداخت کنن. آیا امکانش هست که به صورت اقساط پرداخت کنند و بتوانند انتخاب واحدشانو انجام بدن.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    سلام
    دوست عزیز راهی ندارد و باید شهریه واریز شود تا بتوانید انتخاب واحد کنید

  39. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 19 بهمن 1393

    سلام ترخدا نمره منفی را بردارید مخصوصاً برای آزمون محورها ما همه درسهایمان خود خوان بوده فاقد کلاس و نمره میان ترم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1393 :

    سلام
    دوست عزیز هیچ یک از ازمون های پیام نور نمره منفی ندارد!!!

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top