چاپ خبر
رییس دانشگاه آزاد عنوان کرد:

سوددهی مناسب 252 واحد دانشگاه آزاد در سال ٩٣

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : رییس دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه از 440 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سال 93، بیش از 252 واحد سوددهی خوبی داشته اند، اظهار داشت: این واحدها موفق شده اند بالای 90درصد از برنامه های خود را اجرایی کنند. خوشبختانه 10درصد درآمد غیرشهریه ای در سال 93 برای دانشگاه آزاد اسلامی حاصل شده است.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر میرزاده در نشست روسای واحدها، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی به بررسی مسائل، مشکلات و پیشنهادات روسای واحدها، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی پرداخت و گفت: اصولاً در اقتصاد ایران، تولید ثروت از علم کار سختی است چرا که سالهاست در ایران واردات بخش تولید را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی افزود: معمولاً بحث تولید با تحقیق ارتباط تنگاتنگی دارد و تولید برای نوآوری و فروش بیشتر به تحقیق نیازمند است ولی وقتی تولید توسط واردات تحت الشعاع قرار گیرد و به صرفه نباشد، تحقیق دانشگاهی نیز معنایی ندارد.

دکتر میرزاده با اشاره به اینکه توصیه های مقام معظم رهبری برای توسعه شرکت های دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی دانش محور، بستر مناسبی را برای اقبال مجموعه سیستم اجرایی کشور به دانشگاهها ایجاد کرده است، ابراز امیدواری کرد دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در سنوات آینده سهم بیشتری در تولید ناخالص ملی کشور در جهت تجاری سازی تحقیقات و تولید ثروت از علم داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل کانون های هنری و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به این موضوع توجه ویژه دارد و ما امیدواریم بتوانیم در چارچوب مقررات و بخشنامه ها، توجه بیشتری به امور هنری در دانشگاه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه میزان شهریه فرزندان کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه باید از تخفیف ویژه برخوردار باشد، اظهار داشت: در این زمینه باید در آیین نامه ها پیش بینی هایی انجام شود که فرزندان کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیف شهریه بیشتری برخوردار شوند.

میرزاده در ادامه با اشاره به توسعه امر ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه با ورود دکتر دادگان به این حوزه، جهش فوق العاده ای در ورزش داشتیم به طوری که ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در 20 لیگ حرفه ای کشور دارای عناوین اول تا سوم است.

وی افزود: تحرکی در امر ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده که براساس آن، 240هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 93 در فعالیت های ورزشی مشارکت داشته اند.

وی با بیان اینکه هنوز هم واحدهای زیان ده در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، گفت: این واحدها باید از طریق تأسیس شرکت های دانش بنیان، خدمات به صنعت و مأموریت گرایی، در جهت خروج از زیاندهی تلاش کنند در غیر این صورت باید برای تجمیع، انحلال یا ادغام این واحدها در جلسه های هیأت امنا تصمیم گیری شود.

طه هاشمی: اجرای 7 طرح فرهنگی ماندگار در استان خراسان شمالی

در ادامه این جلسه، دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، فصل جدیدی در فعالیت های دانشجویی و هیأت علمی ایجاد شده که می تواند نویدی برای روزهای روشن آینده باشد.

وی با تاکید بر ضرورت انجام کار دانشجویی که اخیراً در هیأت رئیسه دانشگاه مصوب شده است، گفت: این بخشنامه بعد از تأیید توسط حوزه حقوقی، ابلاغ خواهد شد که بواسطه آن، بخش بزرگی از ظرفیت های کاری دانشگاه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی با حضور دانشجویان علاقمند پر می شود.

دکتر طه هاشمی با اشاره به طرح استفاده از اساتید با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مقرر شده با استفاده از ساعات خالی موظفی اساتید، اتاق فکر فرهنگی و دانشجویی تشکیل شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی ماندگار در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در 2 سال اخیر، توجه به طرح های ماندگار فرهنگی وارد ادبیات حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه افزود: در استان خراسان شمالی، 7 طرح ماندگار فرهنگی در دست اجراست که یکی از این طرح ها با عنوان یادمان شهدا در همین سفر افتتاح شد.

وی تأکید کرد: تشکیل کانون ها و تشکل های سیاسی، اجتماعی و مذهبی از اولویت های کاری دانشگاه آزاد اسلامی است و واحدها باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

طه هاشمی با اشاره به اجرای طرح ماندگار سبک زندگی ایرانی –اسلامی گفت: از سال 92 تا امروز 22 همایش در ارتباط با سبک زندگی ائمه و بزرگان در سطح ملی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده و دو پژوهشکده مطالعات اجتماعی و قرآن و عترت درگیر این موضوع هستند.

واشقانی فراهانی:477 واحد فن آور و شرکت دانش بنیان در مراکز رشد مستقرند

همچنین در ادامه، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی گفت: از وظایف مهم دانشگاهی که به عنوان دانشگاه نسل سوم فعالیت می کند، التزام اجتماعی و پاسخگویی به نیازهای جامعه است و این امر به جدیت در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری می شود.

واشقانی فراهانی با بیان اینکه توسعه مراکز رشد از برنامه های اصلی ما در دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: کار اصلی دانشگاه، تبدیل دانش به ثروت است که ایجاد مراکز رشد و تأسیس شرکت های دانش بنیان از مبانی آن است به همین خاطر به دلیل اهمیت این موضوع، باید در تمام واحدها به این امر توجه ویژه ای شود.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر 69 مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شده و 477 واحد فن آور و شرکت دانش بنیان در این مراکز رشد مستقر هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه طبق برنامه رییس دانشگاه، باید تا پایان سال 96 تعداد مراکز رشد به 150 و تعداد واحدهای فن آور و شرکت های دانش بنیان به 800 برسد، از مسئولان مراکز دانشگاهی استان خراسان شمالی خواست فعالیتهای خود را در این زمینه گسترش دهند.

قدمیاری: مشی دانشگاه آزاد اسلامی در انتخابات، رعایت قانون و مقررات در چارچوب اعتدال است

دکتر علی قدمیاری، مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: مشی دانشگاه آزاد اسلامی همانند سنوات گذشته در انتخابات، رعایت قانون و مقررات در چارچوب اعتدال است.

قدمیاری با اشاره به ابلاغ بخشنامه حمایت از نشریات دانشگاهی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این بخشنامه از اهمیت بالایی برخوردار است و براساس آن دانشجویان و اساتید می توانند برای حل مشکلات و مسائل خود، هرکدام به یک رسانه تبدیل شوند.

دکتر علیرضا مصدق مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سخنانی به بیان برخی مسائل حقوقی دانشگاه اشاره کرد و گفت: کارکنان خانم دانشگاه آزاد اسلامی از مهرماه می توانند با داشتن 20 سال سابقه کاری و 42 سال سن، به صورت داوطلبانه مشمول قانون بازنشستگی شوند.

در ادامه دکتر فریدون رهنمای رودپشتی، معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرای طرح تجمیع 2 گفت: هدف بازآرایی تشکیلاتی در دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ایجاد امنیت شغلی، کاهش هزینه و بروکراسی و افزایش بهره وری بوده است.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه براساس تأیید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، از این پس حق مرتبه علمی همکاران هیأت علمی در بازخرید پایان خدمت آنها لحاظ خواهد شد.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top