چاپ خبر

جزئیات ثبت نام دانشجویان علوم و تحقیقات در سال تحصیلی جدید

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : معاون آموزشی واحد علوم وتحقیقات از هماهنگی ویژه معاونت آموزشی با سایر بخش های دانشگاه برای انتخاب واحد و ثبت نام دانشجویان خبر داد و تاکید کرد: دانشجویان حداکثر تا 8 مهر ماه (مهلت ثبت نام با تاخیر ) فرصت دارند برای رفع مشکل و انتخاب واحد اقدام کنند .

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر سید بابک مظفری معاون آموزشی واحد علوم وتحقیقات، با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف به دانشجویان و نیز پذیرفته شدگان جدیدالورود این واحد دانشگاهی، گفت: روند انتخاب واحد دانشجویان ورودی 1393 واحد علوم و تحقیقات و ماقبل آن ، از تاریخ 31 مرداد ماه لغایت 8 شهریور ماه سال جاری به تفکیک مقطع صورت گرفت.

وی افزود: تاکنون حدود 78 درصد از دانشجویان این واحد نسبت به انتخاب واحد های خود اقدام کرده اند .

به گفته معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات، تاکید کرد: آن دسته از دانشجویانی که تا کنون به دلایل خاص آموزشی (از قبیل مشروطی بیش از حد ، اتمام سنوات و غیره )، مالی و یا دانشجویی (مباحث مربوط به نظام وظیفه ، مجوز نقل و انتقالات و غیره ) در زمان قانونی انتخاب واحد نکرده اند ، می توانند با مراجعه و متعهد شدن نسبت به رفع مشکل خود اقدام و بلافاصله به طور مشروط ثبت نام و انتخاب واحد کنند. تا با هدف مساعدت به وضعیت تحصیلی آنان امکان حضور در کلاس های آموزشی برای ایشان مقدور شود . به عنوان مثال این دسته از دانشجویان در زمینه رفع مسائل آموزشی به آموزش دانشکده خود و در خصوص رفع مسائل مالی به صندوق رفاه دانشجویی مراجعه و سپس اقدام به انتخاب واحد کنند .

وی با اشاره به اطلاع رسانی به دانشجویان برای آگاهی از زمان بندی انتخاب واحد از طریق ارسال پیامک گفت: بر اساس قوانین و بخشنامه آموزشی سازمان مرکزی ، عدم مراجعه دانشجویان به منزله انصراف از تحصیل و عدم مراجعه مشمولان نیز در بیش از یک ترم تحصیلی موجب اخراج و لغو معافیت از خدمت سربازی خواهدشد.

به گفته دکتر مظفری پذیرفته شدگان جدیدالورود در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از تاریخ 21 شهریور لغایت اول مهر ماه سال جاری و پذیرفته شدگان جدیدالورود مقطع دکتری از تاریخ از 29 شهریور لغایت اول مهرماه سال جاری می توانند با مراجعه حضوری به دانشکده مربوطه خود در مجموعه واحد علوم و تحقیقات اقدام به تشکیل پرونده ، ثبت نام آموزشی و انتخاب واحد کنند .

وی گفت: روند ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود این واحد به تفکیک حروف الفبا برحسب حرف اول نام خانوادگی در دانشکده های مختلف انجام می شود.

دکتر مظفری از ایجاد یک بخش تحت عنوان ثبت نام ورودی های جدید بر روی سایت اصلی واحد به آدرس http://srbiau.ac.ir به منظور اطلاع رسانی روند ثبت نام پذیرفته شدگان سال 1394 خبر داد و گفت: اطلاعات مورد نیاز ویژه ی پذیرفته شدگان برای ثبت نام در این بخش ذکر شده است و دانشجویان جدیدالورود می توانند با مراجعه به این بخش از مراحل و مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده ، ثبت نام و زمان بندی انتخاب واحد آگاه شوند.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در صورت تمایل می توانند از طریق شماره تماس های موجود بر روی سایت واحد برای طرح مشکلات مختلف آموزشی خود با دانشکده های مختلف ارتباط برقرار کنند.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات، تصریح کرد : دانشجویان جدید می توانند عنوان رشته قبولی خود را در بخش ” رشته های تحصیلی و آدرس دانشکده ها ” واقع در لینک “ثبت نام ورودی های جدید ” جستجو کرده تا از نام و محل دانشکده مرتبط خود آگاه شوند . علاوه براین، نقشه و نحوه دسترسی به دانشکده های مختلف برای آشنایی پذیرفته شدگان با فضای فیزیکی واحد بر روی سایت اصلی قرار گرفته است و در فضای واحد بنرها و نیز همکاران اطلاع رسانی راهنمای پذیرفته شدگان جدیدالورود خواهند بود .

دکتر مظفری خاطر نشان کرد: براساس بخشنامه سازمان مرکزی پذیرفته شدگان سال گذشته که به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده اند، این امکان فراهم شده است که بدون احتساب سنوات و بدون لحاظ کردن شهریه سال گذشته تنها با پرداخت شهریه نیمسال اول تحصیلی 95-94 اقدام به ثبت نام و انتخاب واحد کنند.

وی یادآور شد : بخشنامه فوق تنها برای نیمسال اول تحصیلی 95-94 وجاهت قانونی و اجرایی دارد .

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، زمان شروع کلاس های آموزشی این واحد براساس تقویم آموزشی دانشگاه 28 شهریور ماه جاری است . ثبت نام متاخرین نیز از تاریخ 6 لغایت 8 مهرماه صورت خواهد گرفت . همچنین دانشجویان کارشناسی می توانند برای حذف و اضافه دروس خود از تاریخ 13 الی 15 مهر ماه اقدام کنند .

همچنین معاونت آموزشی واحد علوم و تحقیقات با هدف تسهیل فرایند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان اقدام به برگزاری منظم و مستمر جلسات کمیسیون موارد خاص و شورای آموزشی واحد نموده است تا در کوتاهترین زمان ممکن ، بررسی و تعیین تکلیف وضعیت آموزشی دانشجویان محقق شود .

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top