چاپ خبر

تدوین شیوه نامه جدید استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : رییس دانشگاه آزاد در جلسه هیات رئیسه این دانشگاه با تاکید بر اینکه حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد در دوسال گذشته خدمات موثر و شاخصی به مجموعه دانشگاه ارائه داده است، گفت: برقراری سامانه های الکترونیک و ابزارهای ارتباطی سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دو سال پیش از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ایسنا – یکصد و سی امین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه دکتر صحافی مدیرکل فناوری اطلاعات دانشگاه و مهندس برزگر دبیر شورای فناوری اطلاعات به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت اتوماسیون، سیستم جامع گزارشات، پورتال یکپارچه سازمان مرکزی و سامانه های مختلف و طرح های آینده این حوزه از جمله طرح امنیت نرم افزاری، مرکز امن، پیاده سازی استانداردهای امنیتی، ساماندهی نرم افزارهای مالی پرداختند و مقرر شد برای سامانه مدیریت جلسات، سامانه ساها و همچنین تعیین نماینده فناوری اطلاعات برای معاونت و حوزه های سازمان مرکزی و ارتباط مکانیزه با واحدهای دانشگاهی، پرهیز از اخذ نامه از طریق اتوماسیون و دریافت فیزیکی آن و همچنین عملیاتی کردن سامانه های در دست اجرا اقدامات لازم صورت گیرد.

دکتر میرزاده در این جلسه با تاکید بر اینکه پیشرفت حوزه فن آوری اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال اخیر کاملا محسوس بوده است، تصریح کرد: سامانه های الکترونیک و ابزارهای ارتباطی سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دو سال پیش از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و از این بابت از تمام همکاران حوزه فناوری و اطلاعات و دبیرخانه شورای فناوری و اطلاعات دانشگاه تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سیستم الکترونیکی قابل قبولی در دانشگاه آزاد اسلامی برقرار شده، گفت: در این سیستم واحدها بخش عمده پرونده های خود را به صورت الکترونیکی به سازمان مرکزی ارسال می کنند که به این ترتیب کاغذ در اغلب مراودات واحدها با سازمان مرکزی حذف شده و این امر علاوه بر سرعت بخشی به امور، یک خدمت بزرگ به محیط زیست محسوب می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تا قبل از اجرایی شدن این سیستم روزانه 3000 نامه فقط در سازمان مرکزی مبادله می شد، اظهار داشت: سرعت بخشی به فرآیندها، سرعت بخشی در امر تصمیم گیری، سهولت در جمع آوری اطلاعات و کمک به سالم سازی محیط زیست بخشی از مزایای این طرح بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی در ادامه از تمام معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی درخواست کرد که با حوصله، پیگیری و جدیت کار ساماندهی الکترونیکی حوزه های متبوع خود را با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه شورای فناوری و اطلاعات دنبال کنند.

دکتر میرزاده با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا تمام نیازهای الکترونیکی نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در درون مجموعه دانشگاه قابل تامین است، بیان کرد: این پتانسیل در کادر علمی دانشگاه چه در مرکز و چه در واحدها وجود دارد که نیازهای الکترونیکی خود را با استفاده از دانش نیروهای انسانی خود برطرف کنند.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه خدمات حوزه فناوری و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده داشبورد مدیریتی تا اواخر مهر به صورت آفلاین و تا اواخر اسفند بصورت آنلاین در دانشگاه اجرایی شود.

دکتر میرزاده افزود: حوزه فناوری و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی در دوسال گذشته خدمات موثر و شاخصی به مجموعه دانشگاه ارائه داد که شایسته قدردانی و تشکر است.

همچنین هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی نیز از خدمات مدیران و همکاران حوزه فناوری اطلاعات و دبیرخانه شورای فناوری و اطلاعات دانشگاه قدردانی کردند.

تعداد دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال 96 به 80 هزار نفر می رسد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سخنانش با اشاره به لزوم توسعه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی ، گفت: واحد الکترونیکی مخاطبان خاص خود را دارد و با تاسیس این واحد امکانی فراهم شده که کسانی که به دلیل مشغله های کاری نمی توانند در سر کلاس حاضر شوند با ثبت نام در این واحد بتوانند دوره های آموزش عالی را طی کنند.

دکتر میرزاده با بیان اینکه طبق برنامه مصوب، مقرر شده که تعداد دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی باید تا پایان سال 96 به 80 هزار نفر برسد، گفت: واحد های دانشگاهی نیز برای فعالیت در این حوزه باید از ظرفیت واحد الکترونیکی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تمامی معاونت های دانشگاه درخواست کرد که حمایت های لازم را از واحد الکترونیک دانشگاه انجام دهند.

در ادامه جلسه دکتر کشاورزی رئیس واحد الکترونیکی با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد، گفت: در آذر ماه سال 92 که مسئولیت واحد الکترونیکی به بنده محول شد این واحد داری 7رشته گرایش ، 14 عضو هیات علمی، 11 نفر کارمند رسمی ، 15 نفر کارمند قراردادی و 1359 دانشجو بود که در حال حاضر تعداد دانشجویان این واحد به 11 هزار نفر رسیده است.

وی با اشاره به سند راهبردی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بر طبق این سند پیش بینی شده که تعداد دانشجو در پایان سال 96 به 80 هزار نفر، تعداد رشته گرایش ها به 160 رشته گرایش، تعداد اعضای هیات علمی به 250 نفر و تعداد کارکنان واحد به 500 نفر برسد.

در این جلسه گزارش کمیسیون های تخصصی هیات رئیسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارش کمیسیون شماره 1 هیات رئیسه توسط معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و مقرر شد شیوه نامه جدید استخدام اعضای هیات علمی با اصلاحاتی نظیر درج مدت زمانی حداکثر 145 روز و اضافه نمودن تبصره ای جهت اعمال ضریب معدل رشته های علوم انسانی و علوم پایه و مهندسی بر اساس مقررات پژوهش محورو استعدادهای درخشان ابلاغ شود.

اعضای هیات علمی می توانند نیمی از موظفی خود را در مراکز تحقیقاتی دانشگاه بگذرانند

همچنین مقرر شد شیوه نامه همکاری اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها و موسسات دولتی و غیر دولتی با اصلاحات مدنظر در جلسه و کسب نظر شورای مرآت اجرا شود.

شیوه نامه همکاری اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها و موسسات دولتی و غیر دولتی به عنوان اعضای هیات علمی نیمه وقت در واحدهای دانشگاهی با اصلاحات مدنظر در جلسه و کسب نظر شورای مرآت، اصلاح، نهایی و ابلاغ شود.

در این جلسه موضوع مراکز تحقیقاتی دانشگاه مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد برای این مراکز تحقیقاتی که دارای موافقت اصولی با تشکیلات حداقلی و نیروی موجود هستند محلی ایجاد شود و اعضای هیات علمی نیمی از موظفی خود را در این مراکز بگذرانند و پس از اخذ موافقت قطعی تشکیلات نهایی تهیه شود.

در این جلسه مصوب شد برای برگزاری دوره آموزش های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت و دوره های آموزشی توانمند سازی کارکنان از زیر ساخت های موجود در واحد الکترونیکی استفاده شود و تفاهم نامه همکاری در این زمینه منعقد شود.

همچنین گزارشی توسط دکتر کاردار در خصوص آمار مقایسه ای ثبت نام در مقاطع مختلف ارائه و مقرر شد در تنظیم بودجه سال 1395 این اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد.

گزارش اجلاس 70 شورای مرکزی دانشگاه توسط دکتر رهنما ارائه و مقرر شد حداکثر تا پایان آبان ماه دستورالعمل های مربوط قابل طرح در کمیسیون های تخصصی ارائه شود.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، موضوع اعضای پیشنهادی هیات امنای شهرک های علم و فناوری دانشگاه مطرح و با اصلاحات مربوط از جمله ترکیب اعضا ثابت و موقت به صورت مدعو موافقت شد.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : n - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    سلام من ارشدهستم من دوسوال دارم :معرفی به استاد24شهریوررفتم دانشگاه ثبت کردم اینکه معرفی به استاداز18تا30شهریورثبت نام است یابایدسریعاامتحان گرفته شودونمره ثبت شودکدام یک است ؟؟اگه اینجوری باشدکه فرصت برای خواندن امتحان نیست لطفا راهنمایی کنیداسترس گرفتم شهریه برای ارشدزیاداست خیلی بدکه دوباره شهریه بدیم براامتحان
    2- من 18خودم اشتباهی 3باردرسی راکه جزچارت درسی نبوده ثبت کردم هرکارکردم نتونستم حذفشون کنم به دانشگاه رفتم که مسئول رشته برام حذف کنه ودرس موردنظرم رابرام ثبت کنه درس رابرام ثبت کردولی موفق به حذف 3موردنشدگفتن مشکلی نیست اگه اوناحذف نشه ازنظرشما مشکلی پیش نمیادیعنی شهریه ام بیشترنمیشه ممنون اززحماتتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 شهریور 1394 :

    سلام
    بله در همین بازه زمانی باید هم ثبت نام انجام شود و هم ازمون گرفته شود و هم ثبت نمره شود. هر کدام از اینها بماند میرود برای زمان معرفی به استاد بعدی.
    اگر اونها تاییدش نکنن براتون ثبت نمیشه و شهریه هم اعمال نمیشه

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top