چاپ خبر
مدیر کل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه «دانش و ایثار» به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : مدیر کل امور شاهد و ایثاگران دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری ویژه برنامه مشترک به مناسب هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با عنوان «دانش و ایثار» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ایسنا – سید محمد تقی طباطبایی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع‌ مقدس و آغاز سال تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی از ماه گذشته اعلام کرد: «این ستاد با مشارکت معاونت محترم فرهنگی دانشجویی، مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، اداره کل امور شاهد و ایثارگران، معاون هماهنگی بسیج دانشجویی و اساتید، فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه، اداره کل امور عمومی و مرکز حراست دانشگاه شکل گرفت.»

طباطبایی گفت: «اولین برنامه این ستاد برپایی نمایشگاه دفاع‌مقدس در ورودی واحد علوم و تحقیقات است. این نمایشگاه با همکاری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات و بسیج دانشگاه از ساعت 10 روز 29 شهریور، با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و دکتر عباس‌پور رئیس واحد علوم و تحقیقات به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه و ارتش جمهوری اسلامی افتتاح خواهد شد.»

وی افزود: «در این نمایشگاه ادوات جنگی، ماکت‌ عملیات‌های دفاع‌مقدس و همچنین آخرین فناوری‌ها و تجهیزات نیروی زمینی ارتش به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین مقرر شد با همکاری بسیج کارکنان نمایشگاه‌های عکس در سازمان مرکزی و تمامی واحدهای دانشگاهی تهران برگزار شود.»

طباطبایی اعلام کرد: «مهمترین برنامه این ستاد جشن دانش و ایثار است که روز 5 مهر از ساعت 8 و 30 دقیقه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی برگزار خواهد شد.»

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران ادامه داد: «سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی جشنی را به مناسبت آغاز سال تحصیلی در واحد تهران مرکز برگزار کرد. تفاوتی که مراسم امسال با سال گذشته دارد، تجمیع بزرگداشت هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی است. این مراسم امسال با میزبانی واحد علوم تحقیقات و با همکاری سالن شهید مطهری و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شود. لازم به ذکر است سخنران این مراسم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی است.»

وی همچنین گفت: « مقرر شده همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی؛ نگاهی به دستاوردهای دانشگاه در حوزه تحصیلات تکمیلی در سال گذشته، پبشرفت‌های دانشگاهی و عواملی که منجر به توسعه تحصیلات تکمیلی شد، و هم‌چنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نیز در برنامه گنجانده شود.»

او افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی میزبان جمع کثیری از خانواده شهدا و جانبازان، آزادگان و ایثارگران از واحدهای استان تهران و اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.»

اعطای مدرک تحصیلی به شهدای دانشگاه آزاد اسلامی

طباطبایی اعلام کرد: «براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد مدارک تحصیلی آن دسته از عزیزانی که قبل از شهادت، در دانشگاه های آزاد اسلامی مشغول و تحصیلی بودند و به درجه شهادت نایل شدند اعطا شود، دانشگاه در این مراسم به صورت نمادین به سه نفر از خانواده‌های این دسته از شهدا مدرک تحصیلی اعطا خواهد کرد. با توجه به اینکه در زمان جنگ بیشتر واحد تهران مرکزی فعالیت می‌کرد، در روز 5 مهر قرار است این مدارک تحصیلی توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دکتر میرزاده و ریاست واحد به سه شهید واحد تهران مرکز اعطا شود. همچنین مقرر شد در این مراسم از رتبه‌های برتر گروه‌های مختلف آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل و تقدیر شود.»

او با ذکر این نکته که برنامه امسال به نحوی تنظیم شده است که علاوه بر جشن دانشگاه آزاد اسلامی نمایه‌ها و خاطراتی از دفاع مقدس نیز گنجانده شود، تاکید کرد: «این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس، یعنی تا تاریخ 7 مهر در واحد علوم و تحقیقات دایر است. همچنین قرار شد نیروی ارتش جمهوری اسلامی به مدت 4 شب در این دانشگاه نور افشانی داشته باشد. همچنین یک ایستگاه صلواتی، از روز یکشنبه 29 شهریور راه اندازی خواهد شد که از بازدید کنندگان محترم پذیرایی خواهد کرد.»

طباطبایی خبر داد: « برنامه گلباران یادمان شهدا یکی دیگر از برنامه‌هایی است که امسال در در واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود. با توجه به اینکه بیش از 220 شهید در 80 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور دفن شده‌اند از تمام واحدهای کشور خواسته شده است که در روز پنج شنبه هفته آینده، که به نام شهدا نام گذاری شده است، در یادمان‌های شهدا حضور پیدا کنند و مزار این شهدا را با گلاب غبار روبی و گلباران کنند.»

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،وی افزود: «هم‌چنین قرار است مراسم راهپیمایی با حضور کارکنان بسیجی از ابتدای ورودی علوم و تحقیقات تا محل ساختمان فرهیختگان، انجام شود. متولی این مراسم بسیج کارکنان دانشگاه آزاد خواهد بود. همچنین از واحدهای دانشگاهی خواسته شده که در طول هفته دفاع مقدس، ضمن گرامی‌داشت دفاع مقدس، با برپایی نشست‌های دانشجویی و دعوت از فرماندهان دفاع‌مقدس مراسم خاطره گویی در واحدهای مختلف برگزار کنند.»

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: «علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، قرار است در مراسم 5 مهر در سالن شهید مطهری ، از کتاب شهدای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آقای دکتر میرزاده رونمایی شود. این کتاب مجموعه خاطرات و زندگی‌نامه 230 دانشجوی دانشگاه آزاد است که به فیض شهادت نائل شدند، مراحل تدوین این کتاب به اتمام رسیده است و در هفته دفاع مقدس منتشر می‌شود.»

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top