چاپ خبر

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور استان فارس و مرکز نخبگان شهید فهمیده منطقه جنوب

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : با انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور استان فارس و مرکز نخبگان شهید فهمیده منطقه جنوب، علاوه برحمایت های ویژه، زمینه تجاری سازی اختراعات وابتکارات دانشجویان این دانشگاه فراهم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نوراستان و مرکز نخبگان شهید فهمیده منطقه جنوب، دکتر قرائتی رئیس دانشگاه با ذکر برخی پتانسیل های دانشگاه پیام نور در دو بخش دانشجویی واساتید اظهارداشت: رویکرد دانشگاه های نسل سوم، حرکت از پژوهش های تئوری به سمت پژوهش های کاربردی و عملیاتی است که در این راستا دانشگاه پیام نور از اعضای هیئت علمی خود خواسته است در این مسیر گام برداشته و طرح های خود را ارائه دهند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور پتانسیل های زیادی دارد که درصورت ایجاد بسترهای لازم با مدیریت کارآمد می توان از این پتانسیل ها در بخش کاربردی کردن پژوهش ها استفاده کرد.
مهندس مظفر والی رئیس مرکز نخبگان و همکاریهای علمی شهید فهمیده منطقه جنوب نیز دراین مراسم از انعقاد 2000پروژه مشترک با دانشگاهها و سازمان های مختلف در این مرکز خبرداد و اظهارداشت: دانشجویان نخبه و مبتکر می تواند با ارائه طرح ها و اختراعات خود، کشور را از سد تحریم ها خصوصاً در حوزه دفاعی عبور دهند.
وی اضافه کرد: از طرح های دانشجویان که قابلیت تجاری سازی داشته باشد در قالب ایجاد شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم.
رئیس مرکز نخبگان شهید فهمیده منطقه جنوب هم چنین یادآور شد: دانشجویان مخترع ومبتکر در مقاطع کارشناسی ارشد ودکترا نیز با ارائه طرح های پژوهشی خود، می توانند خدمت نظام وظیفه را دراین مرکز طی نمایند.
خانم دکتر کشاورز مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور نیز در بخش دیگری از این نشست،اظهارداشت: رویکرد دانشگاه پیام نور انعقاد تفاهم نامه های متعدد و بدون ضمانت اجرایی نیست، بلکه به دنبال انعقاد تفاهم نامه هایی هستیم که با اجرایی شدن آن بتوان خدمات مناسبی به دانشجویان ارائه کرد.
وی افزود: استعدادهای خیلی زیادی در دانشگاه پیام نور وجود دارد که با حمایت از آنان می توان این استعدادها را شکوفا ساخت.
مهندس اسکندر بهمنی مشاور مرکز نخبگان شهید فهمیده منطقه جنوب نیز دراین نشست اظهارداشت:بسیاری از ظرفیت های دانشگاه ها هنوز مجهول مانده است که درصورت شفاف شدن مسیرهای همکاری می توان از پتانسیل های موجود دانشگاه استفاده نمود که این امر موجب تحول در کشور خواهد شد. وی خواستار پیوند بین مراکز پژوهشی و صنعتی با مراکز تولید علم شد.
گفتنی است حمایت از تشکیل و ایجاد شرکت های دانش بنیان در جهت توسعه و تجاری سازی ایده ها، حمایت های مادی و معنوی از طرح های نوآورانه آن دانشگاه بر اساس نیاز صنعت، حمایت از برگزاری فعالیت های پژوهشی گروهی در قالب گروه‌های تخصصی، همکاری در ثبت اختراعات و مالکیت های حقوقی و معنوی مربوط به آن،مشارکت و همکاری در برگزاری سمینارها، همایش¬ها و جشنواره های علمی- صنعتی از جمله خدمات ذکر شده در این تفاهم نامه است که از سوی مرکز نخبگان شهید فهمیده به دانشگاه پیام نور ارائه می گردد.
معرفی استعدادهای برتر دانشگاه و همچنین افراد دارای طرح های نوآورانه به مرکز نخبگان، معرفی اعضای هیات علمی و افراد متخصص در تمامی رشته ها با گرایش های مرتبط برای کارشناسی طرح های موجود، پیشنهاد اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان آن دانشگاه برای انجام پروژه های تحقیقاتی موردنظر،فراهم نمودن امکان دسترسی و بهره برداری مرکز نخبگان از ظرفیت های علمی- آزمایشگاهی و کتابخانه ای دانشگاه، معرفی تیم‌های تحقیقاتی جهت تشکیل شرکت دانش‌بنیان در زمینه‌های موردنیاز مرکز، اطلاع‌رسانی از همایش، سمینار و کنفرانس‌های در حال برگزاری در دانشگاه و شرکت نمودن اعضای منتخب مرکز در همایش‌ها و سمینارهای دانشگاه،امکان استفاده از فضاهای فرهنگی-آمفی تئاتر و سالن های دانشگاه با هماهنگی جهت برگزاری برنامه های مختلف علمی-فرهنگی مشترک،هدایت بخشی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به‌ویژه دکتری در راستای رفع نیازهای اعلامی از سوی مرکز وهمکاری دانشگاه در ارائه بانک اطلاعات دانشگاه جهت بهره برداری و اطلاع صنعت از توانمندی های دانشگاه نیز از جمله همکاری های دانشگاه پیام نور خواهد بود.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top