چاپ خبر

پرداخت وام مسکن به دانشجویان متاهل علم و صنعت

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت از ارائه وام مسکن 8 تا 23 میلیون تومانی به دانشجویان متاهل این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر حبیب الله اکبری با بیان اینکه برای تعمیر خوابگاه‌های این دانشگاه در سال جاری یک و نیم میلیارد تومان هزینه صرف شد،افزود:غذاخوری‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت در تابستان گذشته مورد بازسازی و تعمیرات اساسی قرار گرفت و برای تعمیر خوابگا‌ها یک و نیم میلیارد تومان هزینه صرف شد که همه این مبلغ توسط درآمدهای اختصاصی دانشگاه تامین شد.

وی با تاکید بر اینکه خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت تا تابستان بعد نیاز به تعمیر و بازسازی ندارند،اظهار کرد:امسال خوابگاه از روز نخست در اختیار دانشجویان همه مقاطع قرار گرفت تا دانشجویی دغدغه خوابگاه نداشته باشد.این امر درمورد تغذیه نیز صدق می‌کند و از روز نخست به دانشجویان غذا ارائه شد.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه در ارائه خوابگاه، اولویت با دانشجویان روزانه است،افزود:پس از اسکان دانشجویان روزانه، دانشجویان شبانه به ترتیب اولویت‌هایی از جمله خانواده شهدا،ایثارگران،کمیته امداد و… اسکان داده می‌شوند و چنانچه درخواستی باقی مانده باشد،دانشجویان بر اساس امتیازهای دیگر اسکان داده می‌شوند.

اکبری درمورد خوابگاه متاهلین نیز توضیح داد: دانشگاه علم و صنعت خوابگاه متاهلین ندارد اما امسال از طریق بودجه‌ای از دانشگاه و کمکی از طریق صندوق رفاه دانشجویان قرار است مبلغی به همه دانشجویان متاهل با اولویت دکتری،کارشناسی ارشد و کارشناسی وام داده ‌شود.

وی افزود:مبلغ وامی که توسط دانشگاه به دانشجویان دکتری ارائه می‌شود 16 میلیون تومان،کارشناسی ارشد 12 میلیون و کارشناسی 8 میلیون تومان است.علاوه بر این 7 میلیون تومان هم از طرف صندوق رفاه دانشجویان به متقاضیان وام داده می‌شود و با احتساب این مبلغ،میزان وامی که برای مثال به دانشجویان دکتری ارائه می‌شود 23 میلیون تومان خواهد بود.

ارائه وام به 30 متقاضی

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت از ارائه وام به 30 متقاضی توسط دانشگاه خبر داد و افزود: برخی از این افراد از صندوق رفاه وام دریافت کرده و برخی دیگر وام دریافت نکرده‌اند.به طور کلی تعداد متقاضیان در مقطع دکتری حدود 80 تا 90 نفر،در مقطع کارشناسی ارشد 40 تا 50 نفر و در مقطع ارشد حدود 10 نفر است.اما افراد پیگیر در کل 120 تا 130 نفر هستند که به احتمال زیاد موفق به پوشش همه آن‌ها می شویم.

اکبری درمورد شرایط بازپرداخت وام توضیح داد:دانشجویان دکتری حداکثر 3 سال ،دانشجویان ارشد 3 ترم و دانشجویان کارشناسی 3 سال از این وام بهره‌مند می‌شوند.دانشجویان سالانه باید 10 تا 15 درصد وام را بازگردانند و بقیه را زمان فارغ‌التحصیلی تسویه کنند.به دلیل استقابل خوب دانشجویان از این وام دنبال منابع دیگر برای توسعه پوشش وام و پاسخگویی به همه درخواست‌ها هستیم.

فعال شدن کارت دانشجویی الکترونیکی دانشجویان دکتری

وی در ادامه با اشاره به الکترونیکی شدن کارت‌های دانشجویی گفت:طرح الکترونیکی شدن کارت های دانشجویی امسال با هماهنگی وزارت علوم و سازمان دانشجویان در دو دانشگاه علم و صنعت و صنعتی خواجه نصیر اجرا می شود.بر این اساس دانشجویان در هر رستورانی غذا صرف کردند و تراکنشی در سیستم آن‌ها انجام شد معادل یارانه ای که برای تغذیه آن‌ها در نظر گرفته شده است به حساب آن‌ها واریز می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه مقدمات کار فراهم شده است،افزود:در این راستا با بانک تجارت صحبت شده که با همکاری این بانک به عنوان بانک مرجع برای همه دانشجویان تا پایان ترم جاری کارت الکترونیک صادر شود.قرار است تا پایان سال همه دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت صاحب کارت الکترونیکی شوند اما فعلا قرار است فقط کارت دانشجویان دکتری فعال شده و سپس کارت مقاطع دیگر به صورت پلکانی فعال شود.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top