چاپ خبر

دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور شد / انتصاب روسای 10 دانشگاه کشور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تشکیل هشتمین جلسه «کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها» و تعیین 10 رئیس دانشگاه در این جلسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : مهر – محمدرضا مخبر دزفولی امروز دوشنبه با بیان این مطلب گفت: در این جلسه که با حضور همه اعضاء برگزار شد، روسای ۱۰ مرکز و واحد دانشگاهی که از جانب وزیر علوم و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد شده بودند، موفق به کسب رای اعتماد شدند.

 دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ادامه داد: آقایان: دکتر علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی برای ریاست دانشگاه پیام نور، دکتر محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا برای ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه، دکتر گودرز صادقی هشجین برای ریاست دانشگاه محقق اردبیلی و دکتر محمدعلی لطف‌الهی یقین برای ریاست دانشگاه مراغه موفق به کسب رای اعتماد «کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها» شدند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: همچنین آقایان دکتر غلامحسین خواجه برای ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر فرهاد براتی برای ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر محمدعلی رباط‌ جزی برای ریاست دانشگاه کوثر بجنورد (ویژه خواهران)، دکتر مهرداد نوابخش برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر عزیز جوانپور هروی برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و دکتر یدالله رجایی قاضلو برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، نیز موفق به کسب رای اعتماد اعضای کمیته تعیین  روسای دانشگاه‌ها شدند.

محمدرضا مخبر دزفولی ضمن آرزوی موفقیت برای روسای منتخب افزود: بر اساس تبصره ۳ ماده واحده «تفویض صلاحیت انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به کمیته منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی» این کمیته با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزرای علوم و بهداشت و روسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: طبق مصوبه شوای عالی انقلاب فرهنگی، روسای واحدهای مرکز استان دانشگاه آزاد اسلامی که ریاست دانشگاه آزاد در استان مربوطه را نیز بر عهده دارند، باید توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شوند.

 دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سوالی در مورد تعداد باقیمانده از روسای دانشگاه‌ها که باید انتخاب شوند، ادامه داد: در مجموعه دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم ۵ رئیس دانشگاه باقی مانده‌اند و در دانشگاه‌های متبوع وزارت بهداشت هم بحمدلله کار تمام شده است.

 مخبر دزفولی ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی نیز ۱۶ واحد دانشگاه باید انتخاب شوند که امیدواریم این کار تا پایان آذرماه سال جاری انجام پذیرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی در مورد انتخاب دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: اخیرا وزرای علوم و آموزش و پرورش، فرد مورد نظر خود را به کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها معرفی کرده‌اند و امیدواریم تکلیف این دانشگاه مهم هم به زودی روشن شود.

 

نام دانشگاه نام رئیس
دانشگاه پیام نور علی اصغر رستمی ابوسعیدی
دانشگاه رازی کرمانشاه محمد ابراهیم اعلمی آل آقا
دانشگاه محقق اردبیلی گودرز صادقی هشجین
دانشگاه مراغه محمدعلی لطف‌الهی یقین
دانشگاه چمران اهواز غلامحسین خواجه
دانشگاه سلمان فارسی کازرون فرهاد براتی
دانشگاه کوثر بجنورد (ویژه خواهران) محمدعلی رباط‌ جزی
دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مهرداد نوابخش
دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی عزیز جوانپور هروی
دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان یدالله رجایی قاضلو

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 26 آبان 1394

    آیین نامه کارشناسی ارشد عجیب است …
    بنده رشته کارشناسی ام اقتصاد کشاورزی بوده و در ارشد اصلاح نباتات می خوانم و 2 درس پیش نیاز 2 واحدی با توجه به جدول به بنده خورده است و تاکنون 20 واحد از دروس کارشناسی ارشد را پاس کرده ام و 6 واحد هم این ترم برداشته ام اما طبق ماده 5 ” تعداد واحدهای دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب دروس جبرانی در هر دو شیوه بر حسب رشته خداقل 28 و 32 واحد است در حالی که ترم دیگر کلا 26 واحد پاس می کنم و می خواهم پایان نامه که 6 واحد می باشدرا بردارم ایا مشکلی بوچود نمی اید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    خوب دیگه 26 واحد گذرانده اید و 6 واحد هم پایان نامه شما محاسبه می شود و می شود 32 واحد و درست هست دیگه مشکلی ندارد

  2. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 26 آبان 1394

    بنده در ترم دانشپذیری ارشد درس روش تحقیق رو با نمره 12/85 قبول شده ام و بقیه دروس را افتادم و حالا در تعداد کل واحد گذرانده این دو واحد را کم زده آیا مشکل از سیستم است ؟؟ قبلا این دو واحد ثبت شده بود … الان باید 22 واحد باشد زده 20 واحد و این دروس جبرانی است که در معدل کل به حساب نمی آید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    نمرات دروس جبرانی (مربوط به دانشجویانی که رشته کارشناسی آنها با رشته کارشناسی ارشدشان تجانس ندارد) در معدل ترمی و معدل کل محاسبه نمی شود.
    اگر درس مورد نظر جز دروس جبرانی هم خوب مسلما محاسبه نمی شود. اگر جز دروس جبرانی نیست و تا الان محاسبه نشده احتمالا در زمان فارغ التحصیلی اصلاح می شود

  3. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 26 آبان 1394

    سلام
    زمان ثبت نمرات میانترم نیمسال جاری توسط اساتید از کی شروع میشه؟ آخه تو تقویم آموزشی فقط زمان پایانش زده. شروعش نزده. با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    سلام
    از زمانی که انتخاب واحدها تایید نهایی شوند اساتید امکان درج نمره میان ترم رو دارند و الان هم انتخاب واحدها تایید نهایی شده اند.

  4. نویسنده دیدگاه : بردیا - در تاریخ : 26 آبان 1394

    با درود و سپاس
    انتصابشون را تبریک میگم.ان شالله دکتر رستمی بتواند ایین نامه حذف نمرات مردودی در مقطع ارشد را اجرایی کند؟ دکتر نوه ابراهیم مدیریت محترم کل وزارت علوم فقط توانست در مقطع کارشناسی اجراییش کرد.خدا کند ایشون بتواند دانشجویان بی پناه پیام نور را دریابد.

  5. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 26 آبان 1394

    با سلام واحترام:
    ضمن تقدیر وتشکر از فعالیت بی دریغ شما عزیزان:
    خواهشمند است در صورت امکان به صورت جدی زمان اعلام نتایج ((تکمیل ظرفیت براساس سوابق تحصیلی آبان94)) رو که قرار بوده در نیمه دوم آبان اعلام بشه و هنوز نشده رو مطلع و اطلاع رسانی کنید:

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    سلام
    به دلیل تمدیدهایی که انجام شد احتمالا نتایج در اواسط اذرماه اعلام می شود

  6. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 26 آبان 1394

    پشتیبان جان سلام
    ببخشید این موضوع صحت داره که اگر تا سی ام آبان شهریه را واریز یا تسویه نکنیم، امکان استفاده از کلاسهای الکترونیکی سامانه مجازی بعد از این تاریخ وجود ندارد؟؟؟؟
    میشود لطفا در این زمینه یک تحقیق بفرمایین و نتیجه را اطلاع رسانی بفرمایید؟
    از زحمات شما سپاسگزارم عزیزان.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    سلام
    در این مورد چیزی نشنیدیم و بعید هست این موضوع اتفاق بیافتد!!!

  7. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 26 آبان 1394

    سلام ضمن عرض تبریک خدمت اقای دکتر رستمی امیدوارم ایشان برای ایین نامه کارشناسی ارشد فکری بر دارند متاسفانه تاکنون که داد دانشجویان به جایی نرسید واین بی عدالتی همچنان ادامه دارد انچه به جایی نرسد فریاد مظلومیت دانشجویان ارشد است

  8. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 26 آبان 1394

    پشتیبان عزیز سلام خسته نباشید اولا خواهش میکنم کمک دانشجویان ارشد کن تا بحث نمره ردی به سرانجام برسد دوما با توجه به مطلب بالا که حد اکثر واحد ارشد 32واحد اعلام شده پس چرا در رشته مدیریت اموزشی 35 واحد می گذرانیم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    سلام
    خیر در تمامی رشته های حداکثر 32 واحد هست دیگه و نباید بیشتر باشد

  9. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 26 آبان 1394

    سلام پشتیبان گرامی من تعداد 35 واحد گذرانده ام و در مجموع 9 واحد هم نمره ردی دارم حالا در گزارش 79 سیستم گلستان تعداد واحد موثر در معدل کل 50 واحد اعلام میکند البته 6 واحد هم جبرای دارم چون رشته ام نامتجانس است ورودی 92 هستم ایا صحیح است البته نمرات جبرانی ام بالا نیست ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    سلام
    طبق آیین نامه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ، نمرات ردی در معدل ترمی محاسبه می شود ولی در معدل کل به صورت زیر برای ورودی ها مختلف متفاوت است:
    الف – برای ورودی های نیمسال دوم 93-92 به قبل اولین نمره ردی هر درس و آخرین نمره قبولی درس در معدل کل محاسبه می شود.
    ب- برای ورودی های نیمسال اول 94-93 به بعد دانشجویی که در یک یا چند درس نمره قبولی کسب نکند ، چنانچه در نیمسال یا نیمسال های بعدی ، آن درس را با حداقل نمره 15 بگذراند ، نمرات قبلی از کارنامه دانشجو حذف گردیده و در معدل نیمسال اخذ شده و کل محاسبه نمی شود.
    نکته 1 : نمرات دروس جبرانی (مربوط به دانشجویانی که رشته کارشناسی آنها با رشته کارشناسی ارشدشان تجانس ندارد) در معدل ترمی و معدل کل محاسبه نمی شود.
    نکته 2 : در شیوه آموزشی – پژوهشی نمره درس پایان نامه پس از دفاع در میانگین کل نمرات دانشجو لحاظ می شود.

  10. نویسنده دیدگاه : دانش جو - در تاریخ : 26 آبان 1394

    سلام. شهریه من در زمان انتخاب واحد 252 تومن بود، اما الان شده 292 تومن! 40 تومن کشیدن روش! برا دوستام هم اینطوری شده، آخه چرا؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    سلام
    تغییر در شهریه به دلیل تغییر وضعیت دروس توسط مراکز می باشد که مثلا از خودخوان به عادی تغییر میدهند و باعث افزایش شهریه می شود.

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 26 آبان 1394

    سلام خسته نباشید.تبریک خدمت آقای دکتر رییس جدیدمون. من مدیریت ورزشی میخونم باید 36 واحد چرا پاس کنم؟مگه نمیگین 32 واحده؟ولی در عمل……پشتیبان یه سوال شهریه متغیر من 800 بود دیروز امروز زده 1400جریان چیه؟درست میشه؟اشتباه کردن؟من ثابت رو پرداخت کردم.باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    سلام
    تغییر در شهریه به دلیل تغییر وضعیت دروس توسط مراکز می باشد که مثلا از خودخوان به عادی تغییر میدهند و باعث افزایش شهریه می شود.

  12. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 26 آبان 1394

    سلام خواهشا” در زمینه نمونه سوالات هم یه کمکی به ارشدی ها بکنید. رایگان هم نباشد، هر قیمتی باشد ولی بذارید تو سایتتان تو رو خدا.
    هر چه تو اینترنت میگردم هیچ نمونه سوالی از درس طراحی برنامه های آموزش ضمن خدمت با کد1211490 نمی بینم. مربوط به رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و بهسازی منابع انسانیه.
    میتونید کمکم کنید تا نمونه سوالات این درس پیدا کنم؟ و یا چند سایت معتبر فروش سوالات ارشد معرفی کنید. متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1394 :

    سلام
    نمونه سوالات ارشد کلا کمیاب هستند و انهایی هم که هستند بسیار ناقص هستند.

  13. نویسنده دیدگاه : دانش جو - در تاریخ : 27 آبان 1394

    آخه من درس خودخوانی برنداشته بودم که حالا بخوان تغییر شهریه انجام بدن؟!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آبان 1394 :

    اگر مطمئن هستید که تغییر وضعیت دروسی انجام نشده به امور شهریه مرکزتان مراجعه کنید تا وضعیت شهریه شما را بررسی و به شما اعلام کنند دلیل افزایش شهریه شما چی بوده

  14. نویسنده دیدگاه : علی سعیدی راد - مدیر وبلاگ دانشجویان ارشد گرمسار - در تاریخ : 27 آبان 1394

    با سلام خدمت پشتیبان عزیز
    و دانشجویان سخت کوش پیام نور
    نظر به اهمیت نمونه سوالات پایان ترم، ما دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد پیام نور مرکز گرمسار کاملترین آرشیو نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور را تهیه کرده ایم.
    به ما سر بزنید.

  15. نویسنده دیدگاه : جلیلی - در تاریخ : 27 آبان 1394

    سلام
    من این ترم مهمان گرفتم 14 واحد گرفتم و 2 واحدش عملی ولی شهریه ام خیلی زیاد شده مگه چقدر برای مهمان و واحد عملی میگیرن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آبان 1394 :

    سلام
    خوب واحد عملی داشتید علاوه بر اون مهمان هم گرفته اید مطمئنا شهریه بیشتر می شود

  16. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 27 آبان 1394

    سلام. این دو درس زیر از این ترم وارد دروس رشته روانشناسی مقطع کارشناسی شده اند؟
    درس انسان از دیدگاه اسلام و معرفت شناسی. چون هیچ نمونه سوالی در سایتتان از این دو ندیدم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آبان 1394 :

    سلام
    اطلاعی نداریم

  17. نویسنده دیدگاه : پروانه - در تاریخ : 27 آبان 1394

    با سلام وتبریک افای رستمی رییس جدید پیام نور ترا قران این شهریه پیام نور مهمان به چه دلیل ما دانشجویان حقوق کرمانشاه هستیم شهریه ما این ترم تا نهصد هزار رفته لطف کنید ورسیدگی کنید فکر ما دانشجو ها باشید الهی خیر ببینید خدا کنه…………..با تشکر

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top