اختصاصی پیام نورنا/

اطلاعیه مهم ارائه دروس در نیمسال دوم 95-94 دانشگاه پیام نور / دستورالعمل

سایت پیام نورنا : اطلاعیه مهم انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 دانشگاه پیام نور در خصوص ارائه دروس به صورت عادی و الکترونیکی برای دانشجویان.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : با توجه به اعتراضات دانشجویان در خصوص عدم ارائه دروس به صورت خودخوان در نیمسال دوم 95-94 دانشگاه پیام نور به اطلاع دانشجویان عزیز میرسانیم که بر اساس اطلاعات بدست امده در این نیمسال فقط دروس به صورت عادی و یا الکترونیکی ارائه می شود.

بر اساس این گزارش در صورتی که در زمان انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 دانشجویان دروس رشته های مذکور در جدول زیر به حد نصاب جهت تشکیل کلاس نرسد (فنی و مهندسی و علوم پایه 10 نفر و علوم انسانی 15 نفر) بعد از زمان انتخاب واحد دروس مشمول بند فوق (دروس عادی و حضوری) غیرفعال می گردد و دانشجو موظف است در زمان حذف و اضافه نسبت به اخذ مجدد درس بصورت الکترونیکی اقدام نماید.

در غیر اینصورت درس برای دانشجو حذف و مسئولیت عدم انتخاب درس بر عهده خود دانشجو خواهد بود.

 

قبل از ارسال هر گونه سوال ، لینک های زیر رو مطالعه فرمایید

دستورالعمل ارائه و برگزاری دروس الکترونیکی نیمسال دوم 95-94 پیام نور

 نکات مهم در اخذ دروس الکترونیکی توسط دانشجویان پیام نور

 

پس با این تفاسیر در حال حاضر دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم 95-94 دروس را فقط به صورت عادی و یا الکترونیکی ارائه میدهد و دروس خودخوان فعلا ارائه نمی شود.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که بعد از درج این خبر و اعتراضاتی که در این مورد در چندروز اخیر توسط دانشجویان صورت گرفته است (+اینجا) احتمال تغییر در روند ارائه دروس توسط دانشگاه وجود دارد.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی برروی آن کلیک کنید

اطلاعیه مهم انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 / ارائه دروس عادی و الکترونیکی


نکات مهم در مورد دروس الکترونیکی دانشگاه پیام نور:

1- هر دانشجو هنگام انتخاب هر درس دقت نماید چنانچه آن درس با هردو کد عادی و الکترونیکی ارائه شده می تواند به صورت اختیاری آن درس را بصورت عادی و یا بصورت الکترونیکی اخذ نماید و در صورتی که فقط برای آن درس کد الکترونیکی ارائه شده است دانشجو صرفاَ می تواند آن درس را به صورت الکترونیکی اخذ نماید.

2- حضور در کلاسهای الکترونیکی دانشگاه پیام نور نیز همچون کلاسهای حضوری اختیاری است؛ با این تفاوت که کلاس های الکترونیکی ضبط شده و در هر زمان توسط دانشجو قابل بهره برداری می باشد.

3- «قطب برنامه ریزی درسی» صرفا وظیفه ی برنامه ریزی، هماهنگی و تشکیل کلاسهای الکترونیکی را دارست و دانشجو در مرکز/واحد محل تحصیل خود در امتحانات پایان ترم شرکت خواهد کرد.

4- برای کلیه کلاسهای الکترونیکی همانند دروس عادی نمره میان ترم قابل اعمال بوده و نحوه اعمال نمره میان ترم و چگونگی شرکت در امتحان میان ترم در موعد تشکیل کلاسهای الکترونیکی از سوی اساتید مربوطه به دانشجویان اطلاع رسانی می شود.

5- برگزاری امتحانات پایان ترم دروس الکترونیکی دقیقاً همانند دروس عادی و در تاریخ مشخص شده در کارت آزمون دانشجویان و کما فی السابق در مرکز محل تحصیل دانشجو انجام خواهد پذیرفت . بنابراین دقت شود که قطب های استانی فقط وظیفه تشکیل کلاس های درسی را به عهده دارند و امتحانات پایان ترم دانشجویان همانطور که اشاره شد در مرکز محل تحصیل دانشجو برگزار خواهد شد.

6- منابع دروس الکترونیکی دقیقاً همان منابع درسی مربوط به سایر دانشجویان می باشد و برای همه گروه های درسی (چه الکترونیکی چه غیر الکترونیکی) بایستی استفاده شود.

7- دانشجویان این رشته ها که دروس را به صورت الکترونیکی اخذ نموده اند، می بایست از طریق “نام کاربری: شماره دانشجویی” و “گذر واژه: کد ملی”  وارد سامانه آموزش الکترونیکی به آدرس lms.pnu.ac.ir شده و از کلاس های الکترونیکی بهره مند گردند.

فایل راهنمای اساتید و دانشجویان جهت استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی از طریق پورتال دفتر آموزش های آزاد و چندرسانه ای در دسترس می باشد و مراکز/واحدها موظفند علاوه بر اطلاع رسانی در این خصوص، فایل های آموزشی را به طرق مقتضی از جمله درج لینک در سایت دانشگاه، تکثیر CD و DVD در اختیار مخاطبان قرار دهند.

راهنمای دانشجویان برای استفاده از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی :

راهنمای استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی(LMS) و کلاس مجازی (VC) دانشجویان – کلیک کنید

فیلم راهنمای استفاده از کلاس مجازی (VC) دانشجویان – کلیک کنید

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    سلام
    من دانشجوی ترم دوم رشته ادبیات هستم برای اتخاب واحد دروسی رو که باید در ترم دوم بگیرم در لیست ارائه دروس نیست به دانشگاه هم رفتم ولی هیچکاری نکردن.فقط فردا فرصت هست نمی دونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 بهمن 1394 :

    سلام
    ارائه کردن دروس در انتخاب واحد پیام نور دست مراکز هست و مراکز بر اساس برنامه ریزهای خود دروس را ارائه می دهند. پس اگر درس مورد نظر شما ارائه نشده به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست ارائه درس مورد نظر را بدهید و اگر درخواست زیاد باشد آن درس را ارائه می دهند. احتمال ارائه شدن برخی از دروس در حذف و اضافه وجود دارد.

  2. نویسنده دیدگاه : mohsen - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    سلام من رشتم الهیات فقه و حقوقه موقع امتخاب واحدم یک سری از دروس نمایش نمیده دروس ترم پایین چیکار باید بکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 بهمن 1394 :

    سلام
    ارائه کردن دروس در انتخاب واحد پیام نور دست مراکز هست و مراکز بر اساس برنامه ریزهای خود دروس را ارائه می دهند. پس اگر درس مورد نظر شما ارائه نشده به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست ارائه درس مورد نظر را بدهید و اگر درخواست زیاد باشد آن درس را ارائه می دهند. احتمال ارائه شدن برخی از دروس در حذف و اضافه وجود دارد.

  3. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    سلام. ترم اولی هستمومیخواستم بدونم این چارت برنامه8ترمه رو از کجا باید پیدا کنم؟؟؟؟

  4. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    باسلام بنده ترم آخر کارشناس ارشد شیمی هستم وفقط پایان نامه دارم. اما این ترم پایان نامه بجای ۸واحد شده ۶واحد!!!!حالا من فقط باید همون ۶واحد بردارم بعد از گذراندن پایان نامه فارغ التحصیل میشم یااینکه باید ۲واحد دیگه بگذرونم تا جمع واحدهای گذرانده ام بشود ۳۲واحد؟ممنون میشوم راهنمایی کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 بهمن 1394 :

    سلام
    همان 6 واحد رو باید بگذرانید

  5. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    سلام فرق دروس الکترونیکی با عادی چیه کدوم بعتره؟حتما باید از طریق ادرسی که بالا گفاه بریم یانه اجبارنیست؟قسمت بالا خوندم چیزی نفهمیدم؟ایا عادی میان ترم داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 بهمن 1394 :

    سلام
    تفاوتی ندارند. فقط کلاسهای الکترونیکی به صورت مجازی و از طریق اینترنت برگزار می شود

  6. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    سلام پشتیبان.من رمز عبور خودم رو در سایت گلستان تغییر دادم باید حتما به دانشگاهم اطلاع بدم که اونها هم داشته باشن رمز جدیدو یا لازم نیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 بهمن 1394 :

    سلام
    خیر نیاز نیست

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    شرمنده اخه میگم واسه کار های دانشجویی خدوم میاز داته باشن؟پس نیاز نداره؟اخه دانشگاه با چه رمزی وار بشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 بهمن 1394 :

    خیر دوست عزیز نیاز ندارن
    دوست عزیز دانشگاه خودش به تمام این موارد بدون نیاز به پسورد دسترسی دارد

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    سلام دوستان .واقعا دست مدیر این سایت رو باید بوسید چون هرچند 1ساعتم که بیشتر هم هست وقتشو به پاسخگویی تو این سایت اختصاص میده.باور کنید من تا حالا بالای 10 سوال داشتم که در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو بودن.امام رضا نگه دارت باشه.یاحق

  9. نویسنده دیدگاه : amir - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    سلام من دانشجوی ورودی 92هستم حالا نیمسال دوم 94/95 باید بر اساس کدام لیست اراعه دروس انتخاب واحد کنم ؟بر اساس لیست اراعه دروس سال92 انتخاب واحد کنم یا بر اساس لیست اراعه دروس نیمسال دوم 94/95؟؟ (منظورم لیست منابع نیست فقط لیست چارت ترمی مد نظرم است )

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 بهمن 1394 :

    سلام
    بر اساس جدیدترین لیست ارائه دروس که اعلام شده است.

  10. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    واقعا یعنی چی؟؟؟؟؟
    من و خیلی های دیگه مثل من، برای این دانشگاه پیام نور رو انتخاب کردیم که درس هامون رو اصطلاحاً خودخوان یا همون غیرحضوری بتونیم برداریم و همزمان با اشغال و کارمون ادامه تحصیل بدیم.. چرا دانشگاه باید به خودش این حق و اجازه رو بده که دروس خودخوان رو بصورت یک طرفه حذف کنه؟؟؟؟
    واقعا این کار درسته؟؟؟
    شاید دلیل اصلی نیم بها بودن شهریه دروس خودخوان بوده.. اگه موضوع اینه چند درصد شهریه رو اضافه کنند ولی امکان انتخاب واحد بصورت خودخوان دوباره فعال بشه.
    اصلا نمیدونم چطور این حس بدی که امروز با انتخاب واحد کردنم پیدا کردم رو بیان کنم که ادب هم حفظ بشه!

  11. نویسنده دیدگاه : عباس - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    با سلام تشکر می کنم از دانشگاه بخاطر دروس الکترنیکی و در خواست دارم دیگر دروس خودخوان نباشد با تشکر

  12. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    با سلام
    آیا میشه درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع رو تو ترم تابستون پاس کرد؟ یا اینکه اون رو معرفی به استاد گرفت؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز اگر ارائه شود بله می توانید

  13. نویسنده دیدگاه : الناز - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    سلام

    اگه یه درسیو عادی برداریم بعد سرکلاس نریم کل نمره از پایان ترم داده میشه یا اینکه شش نمره میانترم و نمیدن و نمرمون از 14 حساب میشه ؟ لطفا راهنماییم کنید با تشکرررر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 بهمن 1394 :

    سلام
    پایان ترم از 14 نمره می باشد و بعد نمره ضربدر 10 تقسیم بر 7 می شود

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    سلام.ببخشید وقتی ما موقع ثبت نام غیر حضوری قسمت اسکن مظام وظیفه رو برگه معافیت دانش اموزی یا برگه سفید بفرستیم بعد خود دانشگاه چطور اون قسمت رو بجاش معافیت دانشجویی قرار میده ایا خودشون دسترسی کامل دارن برای تعویضش؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 بهمن 1394 :

    سلام
    شما نگران نباشید. خود دانشگاه معافیت تحصیلی صادر میکند.

  15. نویسنده دیدگاه : بهمن - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    با سلام چه زمانی نمرات ردی برای معدل کل در کارشناسی در سیستم گلستان حذف میشه؟بنده ترم اخرم 134 واحد گذرانده دارم و3 واحد پروزه مانده فقط.ولی تعداد دروس تاثیر در معدل کلم زده 169 واحد؟بعد زمان برای نمره پروزه تا کی هستش؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    سلام
    در زمان فارغ التحصیلی

  16. نویسنده دیدگاه : alireza - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    سلام پشتیبان عزیز من ترم هشتمم هستش و تا لیسانس واحدهای کمی دارم که بکی عملی هستش و فقط ترم های زوج ارائه می شود چطور میشه اون واحد اخذ کنم خواهشا جواب بدید؟ من مهرماه باید آن را اخذ کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    سلام
    دیگه بستگی به مرکزتان دارد که ارائه دهد یا خیر. باید به مرکزتان درخواست بدید ببینید موافقت میکنند یا خیر
    اگر ترم تابستان هست که مطمئنا ترم تابستان ارائه نمی شود و باید برای نیمسال مهر اخذ کنید.

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    ببخشید انگار سوالم حذف شد.من با مسئول رشتم تماس گرفتم که ببینم معافیت تحصیلی از پلیس بعلاوه 10 که مال ورودی های مهر 94 بوده رسیده دستشون یانه؟ولی گفت هنوز پلیس بعلاوه 10 واسه ما نفرستاده میخواستم بدونم چرا اینقدر دیر میفرستن معافیت هارو؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    دوست عزیز شما نگران نباشید خودشون پیگیری میکنند و از زمان ورودتون معافیت تحصیلی شما صادر می شود

  18. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    سلام من8واحداختیاری دارم رشته ام آب وهواشناسی الان بایدچن واحدپاس کنم؟؟هر8واحداختیاری روبایدپاس کنم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    سلام
    مراجعه کنید به لیست ارائه دروس رشتتون صفحه اخر ذکر شده. اگر ذکر نشده بود از کارشناس رشتتون بپرسید

  19. نویسنده دیدگاه : ویدا - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    سلم ببخشد من ورودی91 هستم درس تنظیم خانواده رو پاس کردم 1واحدبو د الان دانش خانواده شده 2 واحد آیا برای من دو واحد حساب میشه یا یک واحد مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1394 :

    سلام
    همان 1 واحد محاسبه می شود ولی نیازی به اخذ مجددش نیست

  20. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    سلام من ترم اخرم میتونم ۲۶واحدبردارم یابایدبذارم تابستان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز ترم اخری نیستیند و رعایت پیش نیاز و رعایت سقف واحد بر اساس معدل الزامی می باشد

  21. نویسنده دیدگاه : اسماعيل - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من وقتی وارد سامانه آموزش الکترونیکی می‌شم و شماره دانشجویی و کد ملی خودمو وارد می‌کنم، پیغامی مبنی بر اینکه رمز شما اشتباه است می‌آید.در حالی‌که اصلا یادم نمی‌اید رمز را عوض کرده باشم. وقتی هم ایمیل خود را وارد می‌کنم که رمز را ریکاوری کند و به ایمیلم ارسال کند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و نامه‌ای به جی‌میلم ارسال نمی‌شود. آیا راهی هست این مشکل حل شود؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    سلام
    باید قطب مورد نظر خود تماس بگیرید. از هر نیمسال کلا شماره های دانشجویی غیرفعال می شوند

  22. نویسنده دیدگاه : بهمن - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    با سلام نمره پروژه تا چندم وقت داره استاد وارد کنه تا اخر همین ماه بهمن وقت داره یا خیر؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    سلام
    تا 2 نیمسال فرصت ثبت دارد

  23. نویسنده دیدگاه : بهمن - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    با سلام دوباره معدل کلم 11.47 هستش الان .تمام دروسم هم تموم شده ایا با قانون حذف نمرات ردی کارشناسی اعمال بشه ومعدل کل بالای 12 بره بنده فارغ التحصیلم یا خیر باید دروس جبران معدل بردارم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    سلام
    در زمان فارغ التحصیلی نمرات ردی از معدل کل شما حذف می شود

  24. نویسنده دیدگاه : بهمن - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    با سلام مجدد لطفا اگر امکان داره مدارک لازم برای فارغ التحصیلی رو بیان کنید چی لازمه اخه دانشگاه اصلا جوابگو نیست ممنونم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز زحمت بکشید یک سرچ در همین سایت بکنید قبلا ذکر شده

  25. نویسنده دیدگاه : امامی - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    سلام من ترم دوم ارشد شیوه آموزش محور هستم میخوام سه ترمه تموم کنم و ترم سوم پایان نامه ام رو بگیرم ولی این ترم سیستم به من اجازه گرفتن ۱۲ واحد رو داد و برای ترم سوم ۱۳ واحد م می‌مونه می خواستم بدونم ترم سوم میتونم این ۱۳ واحد رو بگیرم ? و آیا میتونم در تابستان دو واحد ش رو بگیرم ? برای رشته من که زبانشناسی هست معمولا چه درسهای در ترم تابستان ارایه میشه?

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1394 :

    سلام
    سقف انتخاب واحد ترمی در مقاطع مختلف پیام نور
    در ترم تابستان برای ارشد معمولا دروس جبرانی و دروس دانشپذیری فقط ارائه می شود

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    سلام خسته نباشید دروسی ک زمان کلاسارو توسایت نزده از کجا باید مطلع شیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1394 :

    سلام
    باید از مرکزتان پیگیری کنید

  27. نویسنده دیدگاه : مسیح - در تاریخ : 14 بهمن 1394

    سلام خواهش میکنم جواب بدین.من نمراتم تشریحی بودن نیگاکردم همه روامروزنوشته تاییدشده.ومعدلم زده ایابازم میشه تغییردادنمراتو,یعنی میشه استادهنوزم نمره روعوض کنه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1394 :

    سلام
    باید مرکزتان تایید رو بردارد تا استاد بتواند نمره را تغییر دهد

  28. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 14 بهمن 1394

    سلام. بنده 8 واحد از ترم های 6 و 7 و 8 را برای تابستان گذاشته ام.طبق سنوات قبل همیشه این دروس در تابستان ارائه میشده امکان دارد تغییر کند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1394 :

    سلام
    بله هر سال ممکن است تغییر کند

  29. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 14 بهمن 1394

    لطفا شما که دسترسی دارید یک خبری از ارئه دروس تابستان هر چند جزیی به ما بدید تا بتوانیم درست انتخاب واحد کنیم.ترم اخر هستم و خیلی این مسئله مهم است.لطفا

  30. نویسنده دیدگاه : امیدموسی نژاد - در تاریخ : 14 بهمن 1394

    آقاجون توروخدایه راحل بگین من بتونم انتقالی بگیرم رئیسه دانشگاهه مبدأم انقدمنودس به سرکرده خسته شدم یعنی هیچ قانونی نیس انتقالی من ازاون طریق حل بشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1394 :

    دوست عزیز در پیام نور انتقالی نداریم!!!
    یا مهمان موقت داریم و یا مهمان دائم

  31. نویسنده دیدگاه : امیدموسی نژاد - در تاریخ : 14 بهمن 1394

    آخه لامصب همون مهمان موقته یه ترمی روهم نمیده که.ترمه چهارم هنوزم بایددوساعت راه بکوبم برم واسه یه امتحان اصلاواسه شکایت ازرئیسه دانشگاه به کجابایدمراجعه کرد؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1394 :

    دوست عزیز موافقت و یا عدم موافقت با مهمان دست خود مراکز می باشد و راه حلی نیست جز گرفتن موافقت از مرکزتان

  32. نویسنده دیدگاه : محمد حيدري از سنندج - در تاریخ : 14 بهمن 1394

    با سلام. بنده دانشجوی ارشد مشاوره هستم. در دوران کارشناسی هم رشته ام مشاوره بوده است.چند درس جبرانی را که ارائه شده من دو واحدی پاس کرده ام ولی سه واحدی ارائه شده است. خواهشا بفرمائید آیا لازم است دوباره آن واحدها را اخذ کنم؟؟؟؟؟؟
    خدا سایه شما را مستدام نماید….

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1394 :

    سلام
    باید این موضوع رو کارشناس رشتتون تشخیص دهد که احتیاج به اخذ و پاس کردن دروس جبرانی دارید یا خیر

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 بهمن 1394

    سلام
    آیا دانشجویان ارشد آموزش محور در ترم آخر می توانند کمتر از 6 واحد بگیرند؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1394 :

    سلام
    اگر کمتر از 6 واحد مانده باشد بله

  34. نویسنده دیدگاه : amir - در تاریخ : 16 بهمن 1394

    سلام درصورتی که در امتحان میان ترم کلاسهای الکترونیکی شرکت نکنیم چه اتفاقی میافتد و نمره ما چگونه محاسبه میشود

  35. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 29 بهمن 1394

    سلام پشتیبان ایا امکان داره تابستان کلاس الکترنیکی باشه ؟؟ از خود خوان خسته شدیم تو خدا به مسولین بگید تابستان هم الکترنیکی باشه درسها

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1394 :

    سلام
    بعید هست و احتمالا همان خودخوان ارائه شود

  36. نویسنده دیدگاه : عباس - در تاریخ : 2 اسفند 1394

    سلام پشتیبان عزیز صدای ما دانشجویان به مسولین برسانید که تابستان خو د خوان ارایه ندهند بلکه کلاس الکترنیکی باشد با تشکر

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 خرداد 1395

    سلام اینکه از پاییز کلاسای الکترونیکی از طریق تلویزیون ارائه میشه یعنی چی همه ی کلاسا یا فقط الکترونیکیا .اصلا کلاس حضوری هس بازم یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1395 :

    سلام
    دوست عزیز هنوز جزئیات بیشتری از این طرح اعلام نشده.
    مطمئنا کلاسهای حضوری هم خواهد بود

  38. نویسنده دیدگاه : Sahar - در تاریخ : 6 آبان 1395

    سلام
    این عدم ارایه دروس به صورت خودخوان که ترم پیش اعمال شده بود هنوزم وجود داره؟؟؟ یا برگشته به روال قبل و میشه خودخوان گرفت؟
    ممنون میشم جواب بدید.تو هر سایتی نگاه کردم چیزی در موردش ننوشته!!

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 آبان 1395 :

    سلام
    همچنان وجود دارد

  39. نویسنده دیدگاه : معصومه هوشمند - در تاریخ : 20 آذر 1396

    چرا دروس رشته تاریخ نیم سال دوم بیشتر خود خوان شده درس تاریخ که حجمش زیاده؟

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top