چاپ خبر
گزارش تصویری /

اعتراض مجدد دانشجویان پیام نور مشهدی به شهریه‌ها

سایت پیام نورنا : دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد امروز مجددا به تغییر فرایند پرداخت شهریه‌ها اعتراض کردند / دانشجویان معترض پیام‌نور مشهد: ما قول پیگیری نمی‌خواهیم / رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی پاسخگو باشد

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – صبح امروز تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد مجددا مقابل ساختمان شماره پنج این دانشگاه حضور یافتند و نسبت به تغییر فرایند شهریه‌ها اعتراض خود را اعلام کردند.

به گفته دانشجویان قرار بود پیام سایت گلستان مبنی بر الزام دانشجویان به پرداخت شهریه تا 25 بهمن ماه برداشته شود اما همچنان این پیام روی سایت باقی است و دانشجویان باید تا 25 بهمن ماه فرصت دارند شهریه خود را پرداخت کنند.

یکی از دانشجویان در خصوص تجمع مجدد امروز اظهار کرد: ما پیش‌تر هم درخواستی برای تغییر مهلت پرداخت شهریه ثابت و متغیر که مهلتی کوتاه تعیین شده بود، داشتیم، همچنین پیش از این با پرداخت شهریه ثابت امکان انتخاب واحد وجود داشت و دانشجو برای پرداخت شهریه متغیر تا زمان امتحانات فرصت داشت.

وی مدعی شد: در ترم جدید برای پرداخت شهریه‌ها تاریخ تعیین شده و از دانشجویان خواسته‌اند تا 25 بهمن ماه شهریه را به طور کامل پرداخت کنند؛ در صورت عدم پرداخت امکانی برای حذف و اضافه و حذف اضطراری برای دانشجو وجود نخواهد داشت. با توجه به اینکه اکثر دانشجویان شهریه متغیر خود را انتهای ترم پرداخت می‌کنند، همین ماه پیش ترم گذشته تمام شده و خیلی از دانشجویان به تازگی شهریه پرداخت کرده‌اند. این مساله ممکن است برای برخی دانشجویان مشکل‌ساز باشد. خصوصا برای رشته‌های فنی که برخی درس‌های آنان با کارگاه و آزمایشگاه همراه است، این مساله مشکل‌تر خواهد بود. همچنین واریز زودهنگام تمام شهریه برای دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری به مراتب پرداخت شهریه را دشوارتر می‌کند.

این دانشجو در ادامه گفت: براساس نامه‌ای که ابتدای هفته دانشگاه به ما داد، قرار بود این الزام به پرداخت شهریه از روی سایت حذف شود ولی همچنان باقی است. پرداخت‌های پیام‌نور از طریق سایت گلستان است و دانشجویان مراجعه مستقیم به دانشگاه ندارند.

یکی دیگر از دانشجویان در این خصوص گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که قرار بود حل شود، مساله زوج و فرد دروس بود که در برخی از درس‌ها وجود دارد و هنوز مشکلات ما پابرجاست. قول‌هایی داده شده که رئیس دانشگاه استان در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده با دانشجویان سخن خواهد گفت.

یکی دیگر از دانشجویان معترض با بیان اینکه این سومین تجمع دانشجویان در این زمینه است، عنوان کرد: این مساله گویی بدون درنظر گرفتن شرایط دانشجویان اعمال شده و موجب اعتراض دانشجویان شده است و تنها خواسته ما این است که شرایط پرداخت شهریه‌ها به روال سابق بازگردد. ما درخواست جدیدی از دانشگاه نداریم.

او ادامه می‌دهد: دانشگاه پیام نور مشکلات زیادی دارد اما تجمع امروز ما به جهت تغییر فرایند دریافت شهریه متغیر است. این مساله شاید برای همه دانشجویان مشکل‌ساز نباشد ولی تعدادی از دانشجویان پیام نور مشکلات مالی دارند.

در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور مشهد در بین دانشجویان معترض حضور یافت.

رئیس دانشگاه به دانشجویان گفت: برای شهریه مشکلی وجود نداشته و ما پیگیری خواهیم کرد تا مشکل آن حل شود. تا پیش از 12 بهمن ماه نتیجه این پیگیری به دانشجویان اعلام می‌شود. ما نامه نوشته‌ایم و پیگیر هستیم.

در پایان این تجمع تعدادی از دانشجویان با مسئولین دانشگاه گفت‌وگو داشتند و دانشجویان طوماری در اعتراض به تغییر فرایند شهریه‌ها امضا کردند.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی برروی آن کلیک کنید

 32353-1

32353-2

32353-3

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    ماشاء الله به بچه های مشهد دمتون گرم

  2. نویسنده دیدگاه : کامبیز - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    سلام در مورد پایان نامه کارشناسی ارشد سوال داشتم
    1: من الان شهریه ثابت درس پایان نامه رو ریختم و انتخابش کردم آیا باید تا پایان 25 بهمن هم شهریه متغیر رو بریزم و اگر نریزم و بعدش واریز کنم مشکلی پیش نمیاد ؟ چون حذف و اضافه ای وجود نداره …
    2:پایان نامه رو برداشتیم و اگر خرداد نتوانیم دفاع کنیم می توانیم تایستان دفاع کنیم این شهریه ای که می ریزیم چند ترم برای پایان نامه مهلت دارد ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 بهمن 1394 :

    سلام
    1- فقط نمی توانید حذف و اضافه کنید.
    2- بله می توانید.معمولا تا 2 نیمسال

  3. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    یه سوال داشتم ازتون
    میخواستم بدونم این الزام پرداخت شهریه به چه صورت هستش؟
    مثلا اگه تا 25 ام شهریه واریز نشه چه اتفاقی میوفته؟آیا درسامون حذف میشن و ما نمیتونیم تو امتحان شرکت کنیم؟
    یا فقط پرداخت نکردن شهریه در تاریخ مقرر شده باعث میشه نتونیم حذف و اضافه کنیم؟
    آیا امکانش هست تا قبل امتحانا شهریه درسهایی که در طول زمان انتخاب واحد برداشتیم رو پرداخت کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 بهمن 1394 :

    فعلا فقط اگر واریز نکنید نمی توانید در حذف و اضافه شرکت کنید.

  4. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    سلام خسته نباشید
    یعنی دیگ باید تا قبل از 25حتمن شهریه رو بدیم دیگ قطعی شد.
    اگ شهریه ندیم حذف اضافه نمیشه انجام بدیم

  5. نویسنده دیدگاه : میترا - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    خدایا خودت به فریادمون برس ..

  6. نویسنده دیدگاه : s.kh - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    ممنون همشهری های عزیز.کاش جایی بود که ما هم مطلع بشیم و بیایم 🙁 .تهرانی ها شما چرا حرکت نمیکنید.مشهد.قزوین.اهواز….. اگر تهرانی ها بلند شن کار زیادی از دستشون بر میاد.

  7. نویسنده دیدگاه : مصطفی - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    به نام خدا
    دانشجویان عزیز سلام
    لطفا اتحاد داشته باشید تا خواسته خود را با آرامش و بر اساس منطق و به طور قانونی به مسولان پیام نور برسانیم.
    خطاب به میترا خانم: «از تو حرکت از خدا برکت» . توکل تنها کافی نیست باید تلاش هم کرد؛ پیامبر گرامی اسلام می فرماید: با توکل زانوی اشتر ببند.
    یادمان باشد با یک گل بهار نمی شود.

  8. نویسنده دیدگاه : محمدی - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    باعرض سلام از مسئولین محترم درخواست می کنم نسبت به تاریخ پرداخت شهریه رسیدگی نمایند چون برای ما دانشجویان پرداخت شهریه متغیر در این زمان کوتاه امکان پذیر نیست .

  9. نویسنده دیدگاه : farah - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    سلام دانشجویان عزیز
    ممنون بابت این اتحادو مقاومتتون متاسفانه ما هنوز اقدامی برای این تجمع نکردیم اما بسیار خوشحال میشم وقتی میبینم عده ای زیر بار حرف زور نمیرن
    به امید اینکه بجای اضافه شدن روز به روز مشکلاتمون توی این دانشگاه شاهد موفقیت های بیشتر و پیشرفت بهتری باشیم و به امید موفقیت برای همه ی شما دانشجویان که ثابت میکنید یک دانشجوی واقعی هستین

  10. نویسنده دیدگاه : یاسمن - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    در مورده نمرات ردی ارشد هم یه کاری بکنید

  11. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    همه انصراف بدین!!!! به همین راحتی!
    خب شهریه رو زود بدبد دیگه واقعا بعضی کاراشون به جاست اگر یادتون باشه هنگام ثبت نام فرمی رو مبنی بر پرداخت کامل شهریه تا زمان حذف و اضافه حالا مسئولین تنبلی کردند و شما رو اینجوری بار آوردند یکم حق بدید به دانشگاه واقعا خودتون حساب کنید دانشگاه این همه خرج رو چه جوری در بیاره تا زمان امتحانات کلی خرج داره!!!!
    من هیچ وقت طرف پیام نور رو نمی گیرم ولی شما خودتون رو بذارید جای مسئولین! یک لحظه.

  12. نویسنده دیدگاه : تهران - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    سلام
    1-دم بچه های مشهد گرم
    2-دوستان عزیز تهرانی بیایید ما هم یه حرکتی کنیم دوستان اینجا که پایتخت هستو مرکز اینجاست و امکانات زیاد هست . دوستان بیاید ما هم دست به کار شیم چه بسا اینبار خبرنگاران از اعتراض ما خبر پخش کنند و دلیل و حرف دل ما رو هم بشنوند و در اخبار انعکاس دهند
    لطفا بیاید هم پیمان شیم

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    سلام چرا نمرات تایید نمیشه الان دو هفته است امتحانات تموم شده این چه وضعیه خواهشن نظرمو حذف نکنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1394 :

    سلام
    صبور باشید تایید می شود. به دلیل تغییراتی که در نمرات صورت میگیرد به همین دلیل تایید نمیکنند تا همه نمرات تغییراتش انجام شود

  14. نویسنده دیدگاه : لاله - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    در جواب آقای محمد عرض کنم که یعنی چی حق رو بدیم به مسیولین!! مگ قبلا خرداد شهریه ها رو پرداخت میکردیم چه اتفاقی می افتاد!نخیر داداش حالا نفت کشیده پایین بودجه کم آوردن میخوان دم عیدی ما رو بدبخت کنن
    چون شما توان پرداخت شهریه رو دارین خواهشا این حرفا رو نزنین و طرف ما رو بگیرین و متحد باشین با ما.

  15. نویسنده دیدگاه : عبداله - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    واللا اگه مردم مثل همین قضیه یه حق بیانو همدل شن و به بعضی ناعدالتی و ….اعتراض کنن.بیشتر گرفتاریهامون حل میشد.احسنت ادامه بدین خدا شاهده که این بدترین ظلمه خصوصن به قشر بی بضاعت.فقط لطفن اگه جلوی دوربین مصاحیه کردید به مسولین بگید اونایی رو هم که بدهی دارن فعلن با پرداخت شهریه ثابت انتخاب واحد کنن بقیه شهریه در طول ترم.من انتخاب واحد نکردم-فقط همین ترم 14 از سنوات ارفاقی رو دارم اگه تموم نکنم.اخراج از دانشگاه و رفتن به سربازی.

  16. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    سلام
    یک درس من تشریحی و الکترونیکی بود حالا نمره تشریحیش اومده استاده به من داده 2 در صورتی که من مطمئنم از 4 تا سوال 2تاشو کامل درست نوشتم دوتاشم نصفه از کجا میتونم به جز سایت گلستان اعتراض کنم؟اونجارو استاد اصلا نمیخونه خیلی بی انصافیه اخه 2 ؟درسهایی که تشریحیاشو یک دهمه اینم نمینوشتم 4 و5 میدادن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1394 :

    سلام
    باید با استاد مورد نظر تماس بگیرید. اطلاعات تماسشون رو از قطب مورد نظر بخواهید البته اگر بدهند!

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    دانسجویان پیام نور تهران چرا شما تجمع نمیکنین برای اعتراض ؟!! شما مرکزید و باید برین و همه ی حرفاتونو جلوی دانشگاه بگین و مطمین باشین با کلی خبرنگار روبه رو خواهیم شد.

  18. نویسنده دیدگاه : !!!!!!!!!!! - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    واقعا واستون متاسفم اقا محمد اگه شما پرداخت شهریه براتون راحته حدااقل ب رسم انسانیت با توجه ب کامنتایی که نو همین سایت خوندید نظر بدید خودتون و بزارید جای کسایی ک این چند وقت چقد فشارروانی و تحمل کردن تا پای انصراف پیش رفتن…

  19. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    سلام
    باتشکر از دوستان مشهدی که برای اعتراض به شهریه حضور پیدا کردن
    لطفا به یک طریقی اطلاع رسانی کنید ما هم بتونیم حضور پیدا کنیم

  20. نویسنده دیدگاه : یاسر - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    سلام.ما 134 واحد برای فارغ التحصیلی داریم.میشه 2واحد اضافه گرفت؟من انتخاب کردم وثبت شد بعد مشکلی پیش نمیاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1394 :

    سلام
    نباید مازاد بردارید . در زمان فارغ التحصیلی حذف می شود

  21. نویسنده دیدگاه : یاسر - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    ببخشید اگر گواهی برای فارغ التحصیلی از دانشگاه بگیریم.معدل رو بدون نمرات ردی میزنن یا با نمرات ردی؟چون در هرصورت اگر طرح حذف نمرات ردی اجرامیشه باید معدل اصلی وبدون ردی بزنن…..؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1394 :

    در مدرک بدون نمرات ردی در کارشناسی درج می شود ولی گواهی خواسته باشید بگیرید معدل درج نمی شود تا جایی ما اطلاع داریم

  22. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    حالا تکلیف کسانی که شهریه ثابت رو برداخت کردند ولی هنوز انتخاب واحد نکردند گذاشتند توی حذف اظافه انتخاب واحد کنن چیه؟بازم سیستم اجازه میده انتخاب واحد کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1394 :

    سلام
    بله اجازه میدهد مشکلی ندارد

  23. نویسنده دیدگاه : بهاره - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    سلام اولا دم همه بچه های معترض گرم خداوند یارتون تشکر تشکر ما هم اعتراض کردی متحد متحد دوما با لاله جون و!!!!!!!!! موافقم

  24. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 9 بهمن 1394

    سلام یه سوال داشتم پشتیبان عزیز من اگه وام نگیرم حذف واضافه هم نخوام شرکت کنم احتیاحی نداشته باشم بعد اخر ترم قبل از امتحانات شهریه متغیرم رو پرداخت کنم آیا به شهریه ام اضاف میشه یا خیرهمین شهریه ای هست که الان انتخاب واحد کردم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1394 :

    سلام
    خیر دوست عزیز به شهریه اضافه نخواهد شد

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 9 بهمن 1394

    سلام.ببخشید برای بقیه شهرهای دیگر چی میشه یا فقط برای مشهد انجام میشه ؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز مگه برای مشهد شده که شما دنبال بقیه شهرهای دیگه هستید!! هر اتفاقی بیوفتد کشوری و سراسری هست در پیام نور

  26. نویسنده دیدگاه : جمال. - در تاریخ : 9 بهمن 1394

    باسلام. من ازترم قبل بدهی دارم با شهریه ثابت این ترم بدهیم شده ۸۵۰هزار تومان. فعلا توانایی پرداخت ندارم. گفتن باید تا۲۵بهمن شهریه صفر شود. اگه در موقع حذف اضافه شهریمو صفر کنم میتونم انتخاب واحد کنم و شهریه متغیرمو تا موقع امتخانات پرداخت کنم؟یا تا ۲۵بهمن بدهیمو صفر نکنم کلا محروم میشم این ترم؟توروخدا جواب بدین ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1394 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  27. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 9 بهمن 1394

    ببخشید شما بهم گفتید که به شهریه ام اضافه نخواهد شد خب پس میتونم همون قبل از امتحانام پول شهریه رو پرداخت کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1394 :

    بله

  28. نویسنده دیدگاه : Ali - در تاریخ : 10 بهمن 1394

    سلام من فقط موندم چرا برادران تهرانی به پا نمیخیزن!!! بخدا اگه از تهران هم صدای اعتراض بلند بشه این مصوبه لغو میشه

  29. نویسنده دیدگاه : پارسا - در تاریخ : 10 بهمن 1394

    سلام.خسته نباشید.من دنشجوی ارشدم.اگر 3 درسی رو که انتخاب کردم تو انتخاب واحد حذف کنم با توجه ب اینکه شهریه ثابت رو فقط دادم اجازه میدن تو حذف و اضافه انتخاب واحد کنم با توجه به اینکه شهریه متغیر رو تا 25 بهمن ندادم و واحدامم حذف کردم؟؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1394 :

    سلام
    دیگه شما نمی توانید دروس رو حذف کنید و مرکزتان باید حذف کند تمام دروس رو

  30. نویسنده دیدگاه : ALi - در تاریخ : 10 بهمن 1394

    دوستان همینجور یکصدا بریم جلو
    کسی شهریه نده تا به روال سابقش برگرده ✌✊

  31. نویسنده دیدگاه : پارسا - در تاریخ : 10 بهمن 1394

    سلام .من تونستم کل واحدامو خودم تو سیستم گلستان حذف کنم الان دیگه اجازه میدن تو حذف و اضافه انتخاب واحد کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1394 :

    سلام
    بله می توانید البته اگر شهریه متغییر حذف شده باشد

  32. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    سلام
    خسته ننباشین
    اخر چی شد؟؟
    حتما باید شهریه متغیرو تا 25 م پرداخت کنیم یا اگه پرداخت نکنیم مشکلی پیش نمیاد؟؟

  33. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    سلام ببخشید یه سوال دیگه هم دارم..
    دروسی ک برای ترم تابستان ارایه میشن در تمام مراکز یکی هستن؟
    من دانشجوی بوشهرم و میخوام تربت مهمان بشم برای تابستون…
    میخوام بدونم درسایی ک بوشهر ازایه میده تربت هم همونارو داره؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 بهمن 1394 :

    سلام
    دروس ترم 6 به بالا در کارشناسی معمولا ارائه می شوند حالا از دروس ترم 6 به بالا دست خود مراکز هست که کدومهارو ارائه بدهند.

  34. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    ممنون از پاسخ گوییتون اما من ارشد هستم…دروس جبرانی رو میخام…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 بهمن 1394 :

    در ارشد دروس جبرانی و دروس دانشپذیری ارائه می شود.

  35. نویسنده دیدگاه : صدف - در تاریخ : 13 بهمن 1394

    آخرش نفهمیدیم چی شد ترا خدا یکی جواب منو بده شهریه ثابتو پرداخت کردم انتخاب واحد کردم قصد حذف و اضافه ندارم تا کی فرصت دارم شهریه متغیرو پرداخت کنم؟ لطفا جواب بدین من جواب سوالمو پیدا نکردم

  36. نویسنده دیدگاه : مصطفی - در تاریخ : 26 فروردین 1395

    با سلاو و عرض ادب

    ببخشید اگه با مدرک کاردانی، کارشناسی پیام نور رو شرکت کنیم واحدهایی که گذروندیم رو از کارشناسیمون کم میکنند یا باید دوباره بگذرونیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 فروردین 1395 :

    سلام
    اگر مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید ، دروس کاردانی شما که شرایط تطبیق واحد رو داشته باشند می توانید تطبیق دهید.
    در صورتی که مدرک پیش دانشگاهی نداشته باشید هیچیک از دروس کاردانی شما تطبیق نمیخورد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top