چاپ خبر

تشکیل ستاد اسکان نوروزی در واحدهای دانشگاه آزاد

سایت پیام نورنا : بخشنامه تشکیل ستاد اسکان نوروزی سال 1395 دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – در این بخشنامه خطاب به روسای واحدهای مرکز استان (دبیران هیأت امنای استان‌ها)، واحدهای جامع مستقل، رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: در راستای تاکیدات ریاست دانشگاه مبنی‌ بر اهتمام ویژه به رفاه و تسهیل برخورداری اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه و خانواده‌های آنان از امکانات اقامتی- رفاهی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز، لازم است «ستاد اسکان نوروزی» تحت نظارت مستقیم رؤسا و معاونین اداری و مالی واحدها و مراکز آموزشی و با برنامه‌ریزی دقیق و به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت ممکن برابر دستورالعمل‌های ذیل به نحو مطلوبی تشکیل گردد.

1- کلیه واحدها مکلفند با هماهنگی هیات امنای استانی و نظارت مستقیم دبیر کمیته بیمه و رفاه استان متبوع خود نسبت به تشکیل ستاد اسکان نوروزی از 16 اسفند تا 15 فروردین به صورت شبانه‌روزی اقدام نموده و گزارش عملکرد خود را تا پایان فروردین‌ماه (طبق جدول پیوست) از طریق دبیرخانه هیات امنای استان مربوطه، به اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه اعلام نمایند.

2- هرگونه پذیرش و رزرو اماکن اقامتی واحدها صرفا براساس معرفی‌نامه از واحدهای مبدا و با اولویت تاریخ وصول آن مورد تاکید است. از رؤسا و معاونین اداری و مالی و دبیران کمیته بیمه و رفاه انتظار می‌رود از رزرو محل اقامت بدون معرفی‌نامه و خارج از ضوابط و مقررات پرهیز نمایند. بدیهی است در صورت وصول شکایات و صحت و سقم موضوع. پس از بررسی و ارزیابی، برابر مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه اقدام خواهد شد.

تبصره: به منظور برنامه‌ریزی واحدهای مقصد در پذیرش میهمانان گرامی، زمان دریافت تقاضای اسکان، از تاریخ ابلاغ بخشنامه و نهایتا تا 26 اسفند تعیین می‌گردد.

3- به منظور نظارت، راهنمایی و رفع اشکالات احتمالی، ستاد مرکزی اسکان نوروزی در سازمان مرکزی دایر می‌شود و همچنین به همین منظور در صورت صلاحدید دبیرخانه هیات امنای استان‌ها، ستادی به صورت شبانه‌روزی در تاریخ‌های اشاره شده تشکیل می‌گردد.

4- با توجه به کثرت متقاضیان و محدودیت ظرفیت اماکن رفاهی و اقامتی واحدها و جهت انتفاع عموم همکاران و خانواده‌های ارجمند ایشان، حداکثر مدت زمان استفاده از اماکن اقامتی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای همکاران 3 شب و 4 روز تعیین می‌گردد. تنها کارکنان و منسوبین آنها مجاز به استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه خواهند بود.

5- واحدها و مراکز آموزشی موظفند در کلیه اماکن اقامتی و رفاهی اعم از مجتمع رفاهی، میهمانسرا، استادسرا، سوئیت، آپارتمان، خوابگاه و سایر فضاهای مشابه، ضمن تامین فضای مطلوب و مناسب کلیه نکات بهداشتی و ایمنی را فراهم نمایند.

6- مسئولین واحدها به محض وصول بخشنامه نسبت به بازبینی و رفع عیوب احتمالی کلیه سیستم‌های تاسیساتی اماکن رفاهی واحد متبوع خود اعم از گرمایشی و سرمایشی اقدام نموده و نسبت به رفع نواقص و کمبودها: اعم از یخچال، تلویزیون، فرش، پتو و ملحفه و حتی‌الامکان (قند و چای و مواد شوینده) و سایر وسایل و ملزومات رفاهی آن حداکثر تا 15 اسفند اقدام نمایند.

7- هزینه اقامت به ازای هرشب اقامت در میهمانسرا، سوئیت، آپارتمان برای هر خانوار پنج نفره مبلغ 200 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی 100 هزار ریال تعیین شده است. اخذ هرگونه وجه مازاد بر مبلغ مقرر شده ممنوع می‌باشد.

تبصره (1): در اختیار قرار دادن امکانات رفاهی و اقامتی در ایام یاد شده به میهمانان گرامی به صورت رایگان، در صورت صلاحدید رؤسای واحدها و مراکز آموزشی، بلامانع می‌باشد.

تبصره (2): به ازای هر نفر مازاد بر 5 نفر مبلغ 20 هزار ریال تا سقف حداکثر 10 نفر بلامانع است.

تبصره (3): هزینه اقامت پس از تایید ثبت‌نام صرفا به حساب اعلام شده توسط واحد مقصد واریز شده و از دریافت وجه نقد جدا خودداری گردد.

8- واحدهای مستقر در شهر تهران و یا سایر واحدها و مراکزی که فاقد اماکن اقامتی و رفاهی هستند موظف به تجهیز محلی از ساختمان اداری یا کلاس‌های آموزشی با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی جهت اقامت موقت میهمانان نوروزی می‌باشند.

9- در راستای حفظ کرامت دانشگاه و شأن و منزلت همکاران گرامی و پرهیز از ایجاد هرگونه وهن و سوء‌تفاهم، رؤسای واحدهای دانشگاهی پرمخاطب موظفند تدابیری اتخاذ فرمایند تا با توجه به ظرفیت موجود حداکثر پذیرش ممکن انجام پذیرد و از سردرگمی این عزیزان در شهر واحد متبوع جلوگیری به عمل آید.

10- برای جبران زحمات و خدمات شبانه‌روزی اعضای فعال ستاد اسکان نوروزی، با توجه به ثبت ورود و خروج 3 روز مرخصی تشویقی و 50 ساعت اضافه کار (تا سقف حداکثر 5 نفر) برای اعضای فعال برابر شرایط ذیل تعیین می‌گردد.

11- واحدها مکلفند به محض وصول بخشنامه مفاد آن و فهرست دبیران کمیته بیمه و رفاه (طبق لیست پیوست) به نحو شایسته به همکاران اطلاع‌رسانی نمایند.

12- دبیران کمیته بیمه و رفاه موظفند با نصب پلاکارد در ابتدای شهر متبوع و یا معابر اصلی با درج کروکی محل اسکان و همچنین در سایت واحد، موقعیت دقیق ستاد اسکان را برای میهمانان مشخص نمایند.

13- دبیران هیات امنای استان‌ها موظفند به نحو مقتضی نسبت به ارزیابی ستاد اسکان نوروزی مستقر در سطح استان تحت پوشش، اقدام و نتیجه را به اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه جهت رتبه‌بندی ارسال نمایند.

14- متقاضیان می‌توانند هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق سایت اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی hr.iau.ir ارسال نمایند.

عملکرد کلیه واحدها و مراکز دانشگاهی در نحوه پذیرش و ارائه خدمات رفاهی به میهمانان نوروزی پس از ارزشیابی دقیق و رتبه‌بندی به حضور ریاست دانشگاه خواهد رسید.

مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه به عهده دبیران هیات امنای استانی، روسا و معاونین اداری و مالی واحدها و مراکز آموزشی خواهد بود.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top