چاپ خبر
رییس دانشگاه آزاد تاکید کرد؛

مدیریت مشارکتی و تعامل با نمایندگان در رأس امور دانشگاه آزاد

پیام نورنا : رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان گفت: مدیریت مشارکتی و مشورتی و تعامل با نمایندگان مجلس در رأس امور دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر میرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشاورانی امین و دلسوز برای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هستند، گفت: به خاطر اشرافی که این نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود دارند، می‌توانند بهترین مشاور در زمینه حل مسائل در واحدهای دانشگاهی باشند.

وی با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر یک جلسه همفکری و هم‌اندیشی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود، اظهار داشت: نمایندگان مجلس غالباً یا در دانشگاه آزاد اسلامی تدریس می‌کنند و یا از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند و یا اینکه به خاطر ظرفیت بالای علمی که این دانشگاه بعد از انقلاب ایجاد کرده، طرفدار توسعه دانشگاه آزاد اسلامی هستند و می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها به ما کمک کنند.

دکتر میرزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دارای 22 واحد و 6 مرکز است، گفت: این دانشگاه در دوره‌های زمانی مختلف منشاء توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به شکل مستقیم یا غیرمستقیم بوده است.

وی افزود: بالغ بر 320هزار نفر فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، بیش از یک میلیون و200 هزار مترمربع فضای مسقف، حضور 4400 عضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت و 853 کارگاه و آزمایشگاه ازجمله امکانات و دستاوردهای دانشگاه این استان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سه سال اخیر، بیش از 67هزار مترمربع فضای آموزشی در این استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: 86هزار مترمربع فضای آموزش عالی آموزشی و پژوهشی در دست اجراست که انشاءالله تا پایان سال 96 به اتمام خواهد رسید.

دانشگاه آزاد اسلامی تعامل خوبی با نمایندگان مجلس، روسای واحدها و مسئولان استانی دارد

میرزاده با بیان اینکه بیش از 4هزار و 400 نفر عضو هیات علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و حق‌التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان همکاری می‌کنند، گفت: این حجم عظیم از اعضای هیات علمی در کنار یکصدهزار دانشجو در سطح استان، ظرفیت بسیار بزرگی ایجاد کرده است.

دکتر میرزاده در ادامه با تأکید بر اینکه مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی یک مدیریت مشارکتی و مشورتی است، گفت: در این دانشگاه این اعتقاد وجود دارد که باید استفاده از خرد جمعی در رأس امور قرار گیرد و از این رو دانشگاه آزاد اسلامی تعامل خوبی با نمایندگان مجلس، روسای واحدها و مسئولان استانی دارد. مدیریت مشارکتی و مشورتی و تعامل با مجلس در رأس امور دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تاسیس تا به حال بار سنگینی را از دوش دولت برداشته است، گفت: این دانشگاه مصداق کامل اصل 44 قانون اساسی است و دارای ظرفیت‌ها و امکاناتی از جمله 20هزار مترمربع فضای آموزشی، 11هزار کارگاه و آزمایشگاه و 68هزار عضو هیات علمی است که به یک گنجینه بزرگ علمی و فنی برای کشور تبدیل شده است.

میرزاده افزود: خوشبختانه در 3 سال گذشته مجموعه واحدهای دانشگاهی دارای اندوخته مثبت بوده اند. این اندوخته صرف اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام واحدها شده است. البته هنوز واحدهای زیان ده در دانشگاه وجود دارند که امیدواریم با برنامه‌های مصوب در دانشگاه، این واحدها نیز به سوددهی برسند.

 54درصد از بار تحصیلات تکمیلی کشور برعهده این دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه امروز 54درصد از بار تحصیلات تکمیلی کشور برعهده این دانشگاه است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای تجهیزات کافی، امکانات لازم، اساتید توانمند و فضای آموزش عالی مناسبی است و امروز بیش از 500هزار دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی است که خدمات علمی، فنی و کارآفرینی به مردم جامعه ارائه می‌دهد و باید از آن حمایت شود.

دانشگاه آزاد اسلامی حاصل پس‌انداز خانواده‌های فرهیخته ایرانی است

میرزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی حاصل پس‌انداز خانواده‌های فرهیخته ایرانی است، گفت: این دانشگاه حقیقتاً متعلق به مردم است و به عقیده من بهترین الگوی توسعه علمی و پژوهشی در جهان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سایر خدمات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دارای 5میلیون و 700 هزار فارغ‌التحصیل، یک میلیون و 600 هزار دانشجوی در حال تحصیل و 100هزار کارمند است و مجموعاً 21 میلیون نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و از طرق مختلف با این دانشگاه در ارتباط هستند که یک مجموعه بسیار کم‌نظیر در سطح کشور محسوب می‌شود و یکی از بزرگترین دست آوردهای انقلاب اسلامی است.

دکتر میرزاده همچنین با اشاره به رتبه 16 ایران در تولید جهانی علم براساس داده‌های پایگاه ESI گفت: این رتبه به لطف وجود دانشگاه آزاد اسلامی که 20درصد تولید علمی را برعهده دارد، به دست آمده و در صورتی که تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی حذف شود، کشور ایران پایین‌تر از کشور ترکیه قرار می‌گیرد.

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علمی ایران بسیار بارز است

وی افزود: پارامتر تولید علمی در سطح کشور همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است که دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه با تلاش پیش می‌رود و نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علمی ایران بسیار بارز است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با تشکر از حضور نمایندگان مجلس در این دیدار، تأکید کرد: نظرات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای ما بسیار ارزنده است و به طور حتم از آنها استفاده می‌شود.

وی از دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خواست تعامل خود را با نمایندگان مجلس افزایش داده و جلسات مستمری تشکیل دهد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در همه زمینه‌ها دارای پتانسیل عظیمی است

دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه مطالب تأکیدشده در صحبت‌های نمایندگان مجلس جزو برنامه‌های استانی این دانشگاه است، گفت: به زودی با حضور رئیس دانشگاه، رئیس واحد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مسائل واحدها از نزدیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دارای پتانسیل بسیار عظیمی است، اظهار داشت: باید از این پتانسیل استفاده شده و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان جزو رتبه‌های برتر در تمام زمینه‌ها باشد.

امیری در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از آنها خواست چاره ای بیاندیشند تا از این پس هیچ تبعیضی میان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های دولتی نباشد و از پتانسیل و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، امیری در پایان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تمامی امکانات لازم برای توسعه علمی را داراست که در این زمینه 2هزار عضو هیات علمی تمام‌وقت و هزاران آزمایشگاه و کارگاه که هیچ نمونه ای در دانشگاه‌های دولتی ندارند، از جمله این امکانات است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top