اختصاصی پیام نورنا /

امکان بازگشت به تحصیل دانشجویان عدم مراجعه و انصرافی در دانشگاه پیام نور / بخشنامه

پیام نورنا : امکان بازگشت به تحصیل دانشجویان عدم مراجعه و انصرافی در دانشگاه پیام نور فراهم شد / شرایط بازگشت به تحصیل

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : طبق بخشنامه ابلاغ شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور (+اینجا)، امکان بازگشت به تحصیل دانشجویان عدم مراجعه و انصرافی در دانشگاه پیام نور فراهم شد.

باعنایت به سیاست های دانشگاه پیام نور جهت تسهیل در ادامه تحصیل دانشجویان و در اجرای مقررات بازگشت به تحصیل دانشجویان عدم مراجعه و انصرافی مطابق پیوست شماره 2 آیین نامه کارشناسی مصوب 8/12/1391 و پیوست شماره 1 آیین نامه کارشناسی ارشد مصوبه 25/4/1392 به استحضار میرساند: بر اساس دستور بیستم، نشست عادی چهل و هفتم هیات امنای دانشگاه (مورخ 12 تیرماه 95) مقرر گردید: آن دسته از دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه که برای ثبت نام و ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند در صورت ارائه تقاضای ادامه تحصیل و وجود ظرفیت برای همان نیمسال در قالب سنوات مجاز تحصیلی، برای نیمسالهای عدم مراجعه مطابق مقررات ذیل ثبت نام بعمل آورند.

1- در طول دوره ای که دانشجو مراجعه نداشته است باید مرخصی تحصیلی با احتساب در سنوات و پرداخت شهریه ثابت ثبت شود.

2- مقررات اخذ شهریه این دانشجویان به شرح جدول ذیل است.

مقطع تحصیلی میزان هزینه
کارشناسی 50 درصد شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی که مراجعه نشده است
کارشناسی ارشد 30 درصد شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی که مراجعه نشده است
پیام نورنا :: PNUNA.COM

 

3- دانشجویانی که جهت ثبت نام مراجعه ننموده اند (اعم از عدم مراجعه، انصراف یا اخراج معرفی به نظام وظیفه) می توانند از تسهیلات این بخشنامه استفاده نمایند.

4- دانشجوی متقاضی بازگشت به تحصیل باید به ازای هر 15 واحد باقی مانده در مقطع کارشناسی و هر 8 واحد باقی مانده در مقطع کارشناسی ارشد حداقل یک نیمسال سنوات مجاز تحصیلی داشته باشد، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد شیوه آموزشی و پژوهشی برای اخذ و گذراندن درس پایان نامه حداقل باید یک نیمسال سنوات مجاز داشته باشند.

تبصره: دانشجویان مقطع کارشناسی که متقاضی اخذ مدرک کاردانی هستند(به شرط ارائه تعهد مبنی بر تقاضای بازگشت به تحصیل برای اخذ مدرک کاردانی) برنامه درسی آنها بر اساس سقف واحدهای دوره کاردانی محاسبه می شود.

5- بازگشت به تحصیل در طول تحصیل فقط برای یکبار، در اداره آموزش مرکز / واحد صورت می پذیرد.

تبصره: بازگشت به تحصیل بیش از یکبار در شورای آموزشی استان قابل طرح و تصمیم گیری می باشد.

6- لغو عدم مراجعه تبعه غیر ایرانی برای حداکثر یک نیمسال با مقررات اعلام شده بلامانع است و چنانچه عدم مراجعه بیش از یک نیمسال تحصیلی باشد بازگشت به تحصیل آن با موافقت اداره کل دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری میسر خواهد بود.

7- لغو عدم مراجعه دانشجویان مشمول خدمت نظام وظیفه که تا قبل از اتمام سنوات مجاز دوره ، حداکثر تا دو نیمسال عدم مراجعه داشته باشند و اتمام واحدهای دوره در مدت مجاز میسر باشد، شامل مقررات این دستور العمل می شود.

تبصره: دانشجویان مشمول خدمت نظام وظیفه در صورت عدم مراجعه بیش از دو نیمسال یا انصراف، پس از لغو معافیت تحصیلی از سوی مرکز محل تحصیل و تعیین تکلیف خدمت سربازی توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می توانند با ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از مقررات این دستور العمل استفاده نمایند.

8- دانشجویانی که بدلیل ممانعت سازمان محل اشتغال در خواست انصراف نموده اند باید به همراه درخواست بازگشت به تحصیل، نامه موافقت از سازمان محل اشتغال را به دانشگاه ارائه نمایند.

9- این مقررات برای دانشجویانی که از نیمسال اول 96-95 تقاضای بازگشت به تحصیل دارند قابل اجرا می باشد و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده ریاست محترم مرکز /واحد وجنابعالی خواهد بود.

 

مشاهده بخشنامه امکان بازگشت به تحصیل دانشجویان عدم مراجعه و انصرافی در دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 1 خرداد 1396

    دانشگاه پیام نور معافیت تحصیلی رو از آبان ماه میزنه مشکلی از نظر نظام وظیفه پیش نمیاد؟؟؟چون باید مهر ماه معافیت تحصیلی رو رد کنن نه آبان

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 1 خرداد 1396 :

    دانشگاه پیام نور بر اساس نیمسال تحصیلی ورود به دانشگاه معافیت رو صادر می کند. کسی که از نیمسال اول وارد شده از مهرماه و کسی که از نیمسال دوم وارد شده از بهمن ماه معافیت تحصیلی برایش صادر می شود

  2. نویسنده دیدگاه : هادی - در تاریخ : 3 خرداد 1396

    سلام لطفا سوالمو جواب بدین چون برای بار سومه دارم میپرسم
    من دانشجوی پیام‌ نورم ورودیه نیمسال اولم اما معافیت تحصیلیم رو بجای اینکه مهر صادر کنن از یک آبان صادر کردن(تاریخی ک رو معافیت تحصیلیم خورده) بر اساس قوانین هم تا ۳۱ شهریور معاف بودم….سوالم اینه همه ی دانشگاههای پیام نور معافیت تحصیلی رو از آبان صادر میکنن؟؟؟این یه ماهی ک دیر صادر کردن از نظر نظام وظیفه مشکلی برام پیش نمیاره؟؟؟چون من میخوام در آینده انصراف بگیرم برای یه دانشگاه دیگه.لطفااااا جواب بدین

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 خرداد 1396 :

    سلام
    خیر معافیت یا توی مهر صادر میشه یا توی بهمن ماه. این موضوع رو می تونید از مرکزتان پیگیری کنید.

  3. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 25 خرداد 1396

    سلام خسته نباشید،بنده دانشجوی پیام نور بودم که یه بار قبلا انصراف دادم ولی بعد از چند ماه که رفتم متوجه شدم که مسئول رشته ام انصرافمو به نظام وظیفه نفرستاده ،منم پشیمون شدم و اون چند ماهی که نبودم رو یه ترم مرخصی رد کردم،ولی حالا یه ماهه پیش کلا انصراف دادم و میخوام یه دانشگاه دیگه برم،آیا میتونم یه دانشگاه دیگه برم؟میترسم اون یه باری که قبلا انصراف دادم و بی نتیجه مونده رو هم انصراف حساب کنن و در مجموع دو تا انصراف حساب بشه و من نتونم برم یه دانشگاه دیگه،لطفا جوابمو بدین خیلی استرس دارم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 25 خرداد 1396 :

    سلام
    اگر انصرافتون ثبت نشده بله می توانید مشکلی ندارد

  4. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 26 خرداد 1396

    سلام ببخشید که دوباره مزاحمتون میشم،اگه اون دفعه اولی که انصراف دادم رو فرض بگیریم که تایید شده باشه مگه نباید یه معافیت تحصیلی پنج ساله دیگه بهم میدادن؟در صورتی که معافیت تحصیلی من از زمانی که دانشگاه ثبت نام کردم از سال 94 تا 99 بوده ولی هیچ معافیت تحصیلی دیگه ای بهم ندادن،با این حساب انصراف اول من تایید نشده درسته؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 26 خرداد 1396 :

    سلام
    این مورد رو بهتره از پلیس + 10 و یا نظام وظیفه پیگیری و سوال کنید.

  5. نویسنده دیدگاه : کاوه - در تاریخ : 28 خرداد 1396

    باسلام من دانشجو پیامنور و از معافیت تحصیلی استفاده میکنم و 2 مرخصی گرفتم و داری معلفیت تحصیلی هستم ایا مشود دو ترم دیگه مرخصی بگیرم؟؟؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 28 خرداد 1396 :

    سلام
    خیر نمی شود

  6. نویسنده دیدگاه : کاوه - در تاریخ : 28 خرداد 1396

    سنوات مجاز انصراف برای کسی که از معافیت تحصلی استفاده میکنه چطوره؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 28 خرداد 1396 :

    در همین سایت جستجو کنید حداکثر سنوات ذکر شده دوست عزیز

  7. نویسنده دیدگاه : کاوه - در تاریخ : 28 خرداد 1396

    اسلام من دانشجو پیامنور ورودی 95 هستم درسته که تا ترم چهار فقط میشه انصراف داد کسی که از معافیت تحصیلی استفاده میکنه ؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 خرداد 1396 :

    سلام
    بله می توانید ولی فقط یکبار

  8. نویسنده دیدگاه : امین - در تاریخ : 6 تیر 1396

    سلام.دارای پایان خدمت هستم.دانشجوی بدون ازمون پیام نور.اگه امسال کنکور سراسری پزشکی قبول بشم.میتونم بدون انصراف از پیام نور رشته پزشکی رو هم بخونم. یا برای ثبت نام در اون حتما باید از اینجا انصراف بدم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 تیر 1396 :

    سلام
    بله می توانید از نظر پیام نور مشکلی ندارد

  9. نویسنده دیدگاه : کاوه - در تاریخ : 7 تیر 1396

    دوترم شهریه ثابت پرداخت کردم ولی انتخاب واحد نکردم نرفتم دانشگاه اصلا برای کنکور خوندم الان برای انصراف باید شهریه متغییر ان دو ترم بدم چون انتخاب واحد نکردم و البته اینو بگم من داری معافیت تحصیلی هستم و قبلا دو ترم مرخصی گرفتم
    ؟؟؟خ

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 تیر 1396 :

    اگر انتخاب واحد نکردید که شهریه متغییر نداره دیگه دوست عزیز

  10. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 17 تیر 1396

    با سلام دانشجوی ورودی سال 84 پیام نور هستم .به دلیل اتمام معافیت تحصیل و سنوات به نظام وظیفه معرفی شدم اما از آنجایی که شرایط معافیت پزشکی داشتم در 93 معافیت پزشکی گرفتم . از آن سال به دانشگاه مراجعه نکردم ایا امکان ادامه و بازگشت به تحصیل دارم ؟ با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 تیر 1396 :

    سلام
    باید در پذیرش جدید شرکت کنید دوست عزیز

  11. نویسنده دیدگاه : آقانبی - در تاریخ : 25 تیر 1396

    سلام و عرض ادب و احترام

    وقت شما بخیر و شادی

    اگر شخصی سال گذشته در دانشگاه پیام نور مقطع ارشد قبول شود و درسایت پیام نور اطلاعات خود را در زمان مقرر در سامانه گلستان ثبت و برخی مدارک را نیز حضوری به دانشگاه تحویل داده باشد

    اما ثبت نام او از سمت دانشگاه قطعی نگردد

    و مساله ای پیش آید و شخص پیگیر قضیه این نباشد تا اکنون.

    حال (بعد از گذشت ۱۰ماه از زمان اعلام قبولی)شخص میتواند به دانشگاه محل قبولی مراجعه و ثبت نام خود را در دانشگاه قطعی نماید و شروع به تحصیل نماید؟؟؟؟
    منتظر پاسخ شما هستم.
    باتشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 26 تیر 1396 :

    سلام
    مشخص نیست و باید به دانشگاه خود مراجعه کنید تا در سیستم بررسی کنند و ببیند امکان ثبت مرخصی و ثبت قطعی ثبت نام شما هست یا خیر

  12. نویسنده دیدگاه : حجت - در تاریخ : 24 مرداد 1396

    سلام خسته نباشید . اگه یه سال از معافیت تحصیلی دانشگاه پیام نور استفاده کنم و بعدش در کنکور دانشگاه سراسری قبول بشم، آیا دانشگاه سراسری برام معافیت تحصیلی میده ؟ با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 25 مرداد 1396 :

    سلام
    اگر انصراف دهید بله تا 1 بار امکان انصراف و استفاده مجدد از معافیت تحصیلی هست

  13. نویسنده دیدگاه : taha - در تاریخ : 4 مهر 1396

    سلام خسته نباشید من دانشجوی ترم یکم الان میخام تغییر رشته بدم باید چکار کنم و اگه انصراف بدم هزینه شهریه ثابت ک پرداخت کردم چی میشه ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 مهر 1396 :

    سلام
    امکان تغییر رشته در ترم اول نیست. جستجو کنید شرایط تغییر رشته در همین سایت هست

  14. نویسنده دیدگاه : thehran - در تاریخ : 13 مهر 1396

    باسلام
    آیا انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور جریمه انصراف هم دارد و اگر دارد مقدار آن چقدر هست؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 13 مهر 1396 :

    سلام
    خیر ندارد

  15. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 4 آذر 1396

    سلام من ورودی سال ۸۹ هستم و بعلت اتمام سنوات از دانشگاه اخراج شدم و الا در حال گذروندن خدمت سربازی هستم میخوام بدونم میتونم با کارت پایان خدمت توی ترم دوم سال ۹۶ _۹۷ ثبت نام کنم من ۶۹ واحد گذروندم و از شهریور ۹۵ اخراج شدم و بهمن ۹۶ تموم میکنم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 آذر 1396 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد

  16. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 14 آذر 1396

    سلام من سال 90از طریق فراگیر پیام نور وارد دانشگاه شدم ولی بعد از چند ترم دیگه مراجعه نکردم و ادامه ندادم ایا میشه دوباره مجددا ادامه بدم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 15 آذر 1396 :

    سلام
    باید در پذیرش جدید شرکت کنید.

  17. نویسنده دیدگاه : masoud.b - در تاریخ : 26 دی 1396

    سلام.میخواستم بدونم ایا به دانشجوی اخراجی که بالای هفتاد واحد پاس کرده باشه مدرکی داده میشه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 27 دی 1396 :

    سلام
    اگر معدل کل بالای ۱۲ باشد مدرک کاردانی داده میشود

  18. نویسنده دیدگاه : Mohammad - در تاریخ : 13 اسفند 1396

    باعرض سلام و خسته نباشید.
    بنده جهت معافیت پزشکی از دانشگاه انصراف دادم و تا الان ۵ ترم میباشد آیا امکانه برگشت به دانشگارو بهم میدن؟؟؟ممنون میشم جوابمو بدید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 13 اسفند 1396 :

    سلام
    باید به دانشگاهتان درخواست بازگشت به تحصیل بدید تا ببیند موافقت می کنند یا خیر

  19. نویسنده دیدگاه : كيان - در تاریخ : 3 خرداد 1397

    سلام .من ورودی ٨٣ هستم .بعد از گذروندن ١٢٠ واحد انصراف دادم .امکان بازگشت به تحصیل وجود داره؟راه کار میفرمایید.ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 خرداد 1397 :

    سلام
    باید درخواست بدید به دانشگاه ببینید موافقت می کنند یا خیر.
    یا هم که در پذیرش جدید شرکت کنید و بعد دروسی که شرایط تطییق واحد رو دارند تطبیق بزنید.

  20. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 4 خرداد 1397

    سلام. من مهر 96 پیام نور ثبت نام کردم تا معافیت بگیرم واسه کنکور سراسری 97 تا الان هم غیبت داشتم میشه بعد از کنکور سراسری 97 دوباره تو پیام نور ادامه تحصیل بدم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 خرداد 1397 :

    سلام
    احتمالا خیر چون تعداد غیبت های شما زیاد می شود و احتمالا دانشگاه قبول نکند.

  21. نویسنده دیدگاه : فرید - در تاریخ : 18 شهریور 1397

    لطفا راهنمایی بفرمایید:دانشجوی ورودی سال 90رشته حقوق دانشگاه پیام نور هستم,امسال برای ارش ۹۷_۹۸د قبول شدم, دانشگاه برای من بخاطر یک واحد کارتحقیقی عدم مراجعه زده, لطفا راهنمایی بفرمایی

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 18 شهریور 1397 :

    سلام
    خوب راهی نیست و حتما باید دروستون رو به اتمام برسانید.

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 13 آذر 1397

    سلام من دو ترم در دانشگاه ‌یام نور تحصیل کردم بعد انصراف دادم رفتم خدمت الان خدمتتم تموم شده میتونم ثبت نام کنم از ترم سه بخونم ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 آذر 1397 :

    سلام
    باید ثبت نام مجدد کنید و در پذیرش جدید شرکت کنید. بعد می توانید دروسی که شرایط تطبیق واحد رو دارند, تطبیق بزنید.

  23. نویسنده دیدگاه : محمد رحمتی - در تاریخ : 8 دی 1398

    سلام من 4 ساله که انصراف دادم میخواستم ببینم میتونم برگردم ادامه تحصیل بدم
    اگه آره لطفا شرایطش رو برام ایمیل کنید مرسی

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 11 دی 1398 :

    سلام
    باید در پذیرش جدید شرکت کنید و بعد از قبولی دروسی که شرایط تطبیق واحد رو دارند تطبیق بزنید.

  24. نویسنده دیدگاه : بهاره بیات ترک - در تاریخ : 10 دی 1398

    سلام من از دانشگاه پیام نور دررود انصراف دادم دانشگاه پیام نور نیشابور ثبت نام کردم .امکانش هس از نیشابور انصراف بدم برگردم دررود؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 11 دی 1398 :

    سلام
    هم اکنون می توانید در پذیرش جدید دانشگاه در رشته و محلی که نیاز دارید ثبت نام کنید

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 فروردین 1399

    سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم من الان تغییر رشته دادم میخواستم دوباره برگردم به رشته قبلی با توجه به قوانینی که خوندم نمیشه.میشه به جاش انصراف بدم و دوباره ثبت نام کنم؟اونوقت اگه ثبت نام کنم اون دروسی که گذروندم دیگه که دیگه نیاز نیست بگذرونم؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 27 فروردین 1399 :

    سلام
    می توانید ثبت نام مجدد کنید
    دروسی که گذراندید اگر شرایط تطبیق واحد رو داشته باشند می توانید تطبیق واحد بدید
    شرایط تطبیق واحد در همین سایت هست از سرچ بالای سایت استفاده کنید و جستجو کنید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top