چاپ خبر

برنامه دانشگاه شهید بهشتی برای به روز رسانی تجهیزات آموزشی

پیام نورنا : رییس دانشگاه شهید بهشتی بر ضرورت به‌روز کردن امکانات و تجهیزات آموزشی این دانشگاه تاکید کرد و گفت: ارتقاء کیفیت آموزش بدون تامین و بروز رسانی تجهیزات و امکانات آموزشی محقق نخواهد شد. بنابراین تمامی ابزارهای آموزشی دانشگاه در سال جاری به روز خواهد شد.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – دکتر سید حسن صدوق با اعلام این مطلب به مهم‌ترین راهبرد دانشگاه شهید بهشتی در سال جاری اشاره کرد و افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دانشگاه این است که تعداد بیشتری از اعضای هیات علمی به سمت اجرای طرح‌های پژوهشی حرکت کنند و اگر طرحی بصورت انحصاری در اختیار فردی، دستگاه یا نهادی قرار دارد، این طرح از انحصار خارج و به سمتی هدایت شود که هر فرد علاقمند اجرا بدون هیچ محدودیتی در این عرصه قدم بگذارد. همچنین تمهیداتی اندیشیده می‌شود که دانشجویان دوره دکتری نیز بتوانند به حوزه اجرای طرح‌های پژوهشی وارد شوند تا دانشگاه در مسیر پویایی قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه آموزش نیز اصلی ترین راهبرد دانشگاه شهید بهشتی این است که کلاس‌ها به گونه‌ای برگزار شوند که جذابیت لازم و کافی را برای دانشجویان داشته باشند،همچنین با توجه به اینکه رشته‌های علوم انسانی در دانشگاه شهید بهشتی وجود دارد لازم است کلاس‌های این رشته‌ها به گونه‌ای جذابیت داشته باشد که دانشجویان بتوانند حدود 15 هفته در ترم را در کلاس‌های درس حاضر شوند و صرفا به امتحان فکر نکنند.

رییس دانشگاه شهید بهشتی در پایان بر ضرورت تامین ابزارها و فناوری‌های به‌روز آموزشی در دانشگاه تاکید کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که باید در دانشگاه شهید بهشتی مورد توجه قرار بگیرد این است که ابزارها و فناوری‌های به‌روز آموزشی در دانشگاه تامین و تجهیزات قدیمی به روز شوند چرا که بدون کمک این وسایل نمی‌توان کیفیت آموزش را ارتقاء داد.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید


وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.