چاپ خبر
برگزاری آزمون در تیر 97؛

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از 30 بهمن آغاز می شود

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 97 از 30 بهمن آغاز می شود و فرصت ثبت نام تا 13 اسفند ادامه دارد.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – مدارک لازم و نحوه ارسال آنها جهت ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۷ اعلام شد.

زمان ثبت نام آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از ۳۰ بهمن ۹۶ آغاز می شود و تا ۱۳ اسفند ۹۶ ادامه دارد. ثبت نام تنها به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjeshp.ir صورت می پذیرد.

ثبت نام کنندگان می توانند از ۲۶ تا ۲۸ فروردین ۹۷ نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام: 

(حجم هر یک از مدارک باید ۱۰۰ – ۳۰۰ کیلوبایت باشد)

اسکن یک قطعه عکس سه در چهار مربوط به سال جاری بدون خدشه و هرگونه علامت یا مهر، در ابعاد ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل با فرمت jpg و حداکثر حجم ۲۰ – ۱۰۰ کیلوبایت

اسکن اصل شناسنامه (صفحه اول شناسنامه و درصورت وجود توضیحات صفحه آخر)

اسکن اصل کارت ملی (هر دو سمت آن). تذکر ۱: در صورتیکه شناسنامه یا کارت ملی جهت تعویض به مراجع ارسال شده، اسکن رسید مربوطه قابل قبول است.

نظر به اینکه کلیه مدارک ارسالی توسط داوطلب در انتهای فرم ثبت نام درج می شود، لذا توصیه می شود از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه مدارک و بخصوص عکس، توسط داوطلب کنترل شود.

در صورت الصاق عکس فرد دیگری در فرم ثبت نام به هر دلیل (اشتباه توسط مسئول کافی نت، الصاق عکسهای ذخیره شده فرد دیگر و …) فرد بعنوان متخلف تلقی شده و مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ در کلیه رشته ها به صورت یک مرحله ای برگزار خواهد شد.

کسانی که در آزمون سال ۹۶ وزارت بهداشت شرکت کرده و پس از پذیرفته شدن در دانشگاهها و مراکزی که تحصیل در آنها رایگان بوده، ثبت نام نکرده و یا انصراف داده اند، به دلیل محرومیت یک ساله حق شرکت در این آزمون را ندارند. درصورت محرز شدن عدم رعایت این امر، داوطلب متخلف محسوب شده و به هیات بدوی رسیدگی تخلفات آزمونها معرفی خواهد شد.

براساس مصوبات، پذیرفته شدگان سال ۹۶ مراکز پذیرنده شهریه پرداز درصورت عدم ثبت نام یا انصراف، حق شرکت در آزمون ۹۷ را دارند. بعبارتی مشمول محرومیت یکساله نبوده و مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

کسانی که مشمول طرح نیروی انسانی اجباری بوده و از فرصت یکبار خود طبق بند ۳-۱ و تبصره آن استفاده کرده اند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند. فقط افرادی که بعد از تاریخ ۱ بهمن ۹۵ فارغ التحصیل شده و در آزمون سال ۹۶ شرکت نکرده اند مجاز به شرکت در آزمون سال ۹۷ هستند.

در این آزمون شرایطی فراهم شده که داوطلب می تواند باتوجه به مدرک کارشناسی (و یا بالاتر) در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی شرکت کند. درجدول شماره ۲ رشته های امتحانی در قالب چهار گروه مشخص شده است.

هر داوطلب می تواند فقط یک رشته (یا مجموعه) از هر یک از چهار گروه و حداکثر دو رشته (یا دو مجموعه و یا یک مجموعه و یک رشته) از دو گروه متفاوت را ثبت نام کرده و در آزمون شرکت کند. در واقع داوطلبان مجاز به انتخاب دو رشته (یا مجموعه) از یک گروه نیستند.

برخی از رشته ها تجمیع و به صورت یک مجموعه امتحانی درآمده اند که فقط یک دفترچه سؤال برای این مجموعه صادر خواهد شد. داوطلب با انتخاب یک مجموعه در صورتی که حائز شرایط شرکت در هر یک از رشته های مورد نظر از آن مجموعه باشد، می تواند در رشته های آن مجموعه امتحان دهد.

دانشجویان غیر ایرانی بورسیه جهت شرکت در آزمون باید مجوز و معرفی نامه لازم را از مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت دریافت کنند.

داوطلبان تبعه خارجی قبل از ثبت نام باید از شرایط و ضوابط شرکت در آزمونها و نحوه پذیرش، اطلاعات لازم را کسب و سپس نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان شرکت در رشته های امتحانی که ارائه ۲ سال سابقه کار الزامی است، دقت کنند سابقه ۲ سال کار بالینی با مدرک کارشناسی در بخش های بالینی و بیمارستانی الزامی است. هرگونه کسری خدمت بالینی از مدت ۲ سال اعلام شده قابل پذیرش نخواهد بود. اگر این سابقه در بخشهای بالینی بیمارستان خصوصی و یا مربوط به گذراندن دوره طرح نیروی انسانی در بیمارستان باشد قابل قبول خواهد بود.

باتوجه به اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی داوطلبان رشته های ارگونومی مجموعه فیزیک پزشکی، فناوری تصویربرداری پزشکی، مهندسی بهداشت حرفه ای، مجموعه بهداشت محیط، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)، مهندسی پزشکی (زیست مواد) مجاز به استفاده از ماشین حساب هستند و نوع ماشین حساب آنها در دفترچه ذکر شده است. استفاده از هرگونه ماشین حسابهای پیشرفته و دارای امکانات برنامه ریزی ممنوع است.

هزینه ثبت نام برای هر گروه امتحانی مبلغ ۳۶۰ هزار ریال (۳۶ هزارتومان) است و مبلغ ۵ هزار ریال (۵۰۰ تومان) جهت ارسال پیام کوتاه آزمون است.

داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (پیوند الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون های مرکز سنجش آموزش پزشکی) نسبت به پرداخت هزینه شرکت در آزمون اقدام کند. وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

داوطلبی که متقاضی شرکت در دو گروه امتحانی است باید دو بار مبلغ مذکور را تحت عناوین ۱ پرداخت هزینه رشته اول از یک گروه ۲ پرداخت هزینه رشته دوم از یکی از سه گروه باقیمانده پرداخت کند.

آزمون کلیه رشته ها در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان،کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می شود. 

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۷ در نوبت های صبح و عصر روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top