چاپ خبر

محدودیتی مالی برای ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر در پیام نور وجود ندارد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه علیرغم ثبت بدهی دانشجویان بدهکار شاهد و ایثارگر در سامانه ثبت نام اما این دانشجویان هیچ محدودیتی برای ثبت نام ندارند.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) به نقل از مهر : عبدالله معتمدی اضافه کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر می توانند بعد از گذراندن یک نیمسال تحصیلی بدون اعمال هیچگونه محدودیتی با درخواست میهمانی دائم در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته همچنین میهمان موقت کارشناسی ارشد ( به جز درس پایان نامه) اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: علی رغم ثبت بدهی تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سیستم ثبت نام، اما این دسته از دانشجویان بدون هیچ گونه محدودیت مالی در ثبت نام می توانند در کلاسهای درس حاضر شوند.
 
به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، این قانون برای تمام دانشجویان جدید الورود در تمام مقاطع تحصیلی صدق می کند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    سلام پشتیبان عزیز
    به نظر شما بهتر نیست در سایت یه پست برای اعتراض به افزایش شهریه درست کنید تا دانشجوها بهتر بتونن صداشون رو به گوش مسئولین برسونن؟
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1391 :

    سلام
    بارها این کار انجام شده و نتیجه ای نداشته !!!!

  2. نویسنده دیدگاه : سید - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    بنام خدا
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان زحمت کش
    بنده 20 واحد داشتم و این ترم آخرم بود ولی گفتن که حتما باید آشنایی با دفاع مقدس را هم بگذرونی و جمعا می شود 22 واحد ولی چون معدل کلت 11/79 است نمی تونی 22 واحد بگیری و فقط به خاطر 2 واحد من باید ترم بعد هم بیایم حالا چند سوال داشتم چه راهی وجود دارد که بنده 22 واحد را بگیرم و ترم آخرم باشد در ضمن این ترم آمار هم دارم که قبلا 2 تا 3 بار افناده ام همچنین نمرات ترم تابستونم هم هنوز در سیستم قطعی نشده و همچنین هنوز استاد نمره درس پروژه که درترم قبل گرفته ام را وارد نکرده است حالا سوالم این است که چه جوری این معدل متوالی را که در سیستم گلستان می باشد حساب می کنند چون من هرچه حساب کردم بالاتر از 12 درآمد آیا معدل را کارشناسان دستی حساب می کنند یا خود سیستم حساب میکند در ضمن دروس ردی را کد 1داده اند یعنی در معدل تاثیرنداده اند چون ورودی 86 هستم مرا راهنمایی نمایید خداوند شما را حفظ و یاری نماید با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1391 :

    سلام
    متاسفانه هیچ راهی ندارد. در زمان فارغ التحصیلی برای ورودی های قبل از 86 نمرات مردودی حذف می شوند و فقط نمرات قبولی در معدل کل محاسبه می شود

  3. نویسنده دیدگاه : جوادی - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    با سلام

    مخاطب من کسانی هستن که خانواده شهداء رو مورد لطف خودشون قرار دادن …

    دوستانی که سنگ تموم گذاشتید خدمتتون عارضم که : شما یا درد بی پدری رو در سنین کودکی مثل من و امثال من نچشیدید یا می خواین مخفی شدن پدرانتون رو در زمان جنگ لاپوشونی کنید .
    در هر صورت بهتره قبل از این همه هجمه برای یکبار هم که شده از پدرانتون بپرسید زمان جنگ کجا بودن یا چه کار می کردن ؟
    بهتره جوابی که بهتون می دن رو پیش خودتون نگه دارید من فقط می خوام خودتون اطلاع پیدا کنید و الی جوابو می دونم ( آگه بهتون راست بگن …) بهتره شما هم پیش خودتون بمونه والی شرمنده می شید از اینکه همه می رفتن جبهه نه واسه اون سهمیه و شهریه بلکه به خاطر ناموسشون و پدرای شما ….

  4. نویسنده دیدگاه : شهاب - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    با سلام به مدیریت
    بنده 6 واحد درسی داشتم که در تابستان این تعداد واحد را پاس کردم و فارغ التحصیل محسوب می شوم.
    اما این نمرات در اطلاعات جامع دانشجویی ثبت نشده است و بنده نمی توانم برای فارغ التحصیلی اقدام کنم.
    به مرکز تحصیل مراجعه کرده ام و بیان فرمودند که نمره از تهران قفل می باشد!!!
    البته نمره کسب شده در اعلام نمرات دانشجو قابل مشاهده می باشد و بنا به همان بنده قبول هستم.!
    خواهشمندم که پیگیری بفرمایید تا بنده زودتر برای فارغ التصیلی اقدام لازم را صورت دهم، چون ممکن است موقعیت شغلی بنده هدر رود! به مرکز هم گفتم اما عین خیالشون نیست!
    بخاطر اجلاس هم امتحانات دانشگاه عقب افتاده بود که به نظر هیچ دانشگاهی چنین اقدامی نکرده بود و یکی از دلایلی که نمرات ما عقب … .

    شاید این مشکل برای بسیاری از دانشجویان باشد و خواهشمندم که پیگیری لازم را داشته باشید
    با تشکر از سایت خوب شما

  5. نویسنده دیدگاه : ابراهیم جاهدی - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    سلام

    1-من امتحان تغییررشته بندج دادم که نمره های من 10.43و 17.30 و15شدم بااین حال درازمون تغییررشته قبول شدم یانه؟

    2-اگه قبول شدم بایدچیکارکنم ضمنادررشته قبلیم که درحال تحصیل بودم تغییررشته دادم ونمره های فوق الذکرراکسب کردم انتخاب واحد نکردم بااین حال وشرایط چیکارکنم ممنون میشم که راهنماییم کنید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    1- معدل این دروس رو بگیرید ببنید بالای 12 می شود یا خیر. اگر بالای 12 شد قبولین
    2- کار خاصی قرار نیست بکنید و صبر کنید تا وضعیت تغییر رشته شما در سایت گلستان مشخص شود

  6. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام پشتیبان عزیز خسته نباشید. این قانون واسه خانواده شهدا(خواهروبرادر)هم هست؟دوم اینکه دقیق متوجه نشدم یعنی تخفیف شهریه یا تاخیر در پرداخت شهریه مشکل نداره؟ سوم من فراگیر شرکت کردم اما بدون سهمیه شاهد اگه بخوام از تسهیلات استفاده کنم باید چیکار کنم؟خیلی خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    ببینید تمام این تخفیفها و غیره از طرف خود سازمان بنیاد شهید اعمال می شود و ربطی به دانشگاه پیام نور ندارد پس باید این موضوع رو از سازمان مربوطه پیگیری کنید

  7. نویسنده دیدگاه : پارسا - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    با سلام:
    ممنونم اقا/خانم جوادی،از بابت ثبت نظر ارزندتون:شما همه ما را به یک جمع بندی نهایی رسوندین وبه ما فهموندین چرا باید این تسهیلات به شما ارائه بشه:پدرانتان شجاعت کردند و رفتند اما پدران ما به اتهامات فراوانی که شما در سر دارید نرفتند. پس شما خون پدرانتان را با بهره مندی از تسهیلات معامله می کنید.خلاصه کلام شما اینست:پدرانمان رفتند وشهید شدند حال شما باید خون بهای آنها را ازما بگیرید.به نوعی ما به شما(جوادی) بدهی داریم؟؟متاسفم که شما نیز ارزش واقعی شهدا وکارشان را پائین آورده،و وارد معامله شده وطلب خون بها می کنید.یکسری از پدرانمان معلم بودند و برای آینده این مملکت پزشک و مهندس و…تربیت کردند.گروهی تولید کردند(علمی،غذایی،دارویی..)پزشکانی که زحمت کشیدند.مردانی هم بودند که از ناموس دیگران در پشت جبهه ها در فقدان شوهرانشان دفاع کردند و معاش آنان را تامین کردند.خلاصه هر کس به نوعی.تنها حضور در جبهه به معنای غیرت،شهامت،مردانگی نیست.
    الان ما جوانان مخاطب همیم:شما هم همچون پدر بزرگوارتان در حال حاضر،حاضر به خطر هستید اگر موقعیتش پیش بیاید؟؟این را بدانید شما نمی توانید برای کار انجام نداده پاداش دریافت کنید؟؟؟کار را پدرتان انجام دادند شما میخواهید ادعای سهم و خون بها کنید؟؟
    با اعتراف ؟؟شما دیگر بحثی باقی نمانده؟این اعتراف پاسخ همه پرسش ها بود؟؟برای من این بحث به پایان رسید..شهدای بزرگوار روحتان شاد ویادتان گرامی:شما در بین خانواده هایتان هم غریبید..یا حق

  8. نویسنده دیدگاه : شهاب - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    باز هم سلام مدیر محترم
    هنوز نمرات ترم تابستان بنده تایید نشده است و بنده نمی توانم فارغ التحصیل شوم!!!
    با اینکه مدت زمانی از امتحانات می گذرد، اما هنوز خبری از نمرات در اطلاعات جامع دانشجویی نمی باشد!
    خواهشمندم پیگیری لازم را بعمل بیاورید، بنده مدرک تحصیلی ام را برای استخدامی لازم دارم،

    تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    دوست عزیز تایید کردن نمرات دست مرکزتان هست

  9. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    اصلا با نظر خانم/اقای جوادی موافق نیستم نمیخوام شهیدو شهادتو زیر سوال ببرم من خودم خواهر شهیدم اما نه شهید جبهه و جنگ . پدر منم جبهه بود اون زمانی که پدر شما جبهه بود اما نه مجروح شد نه اسیر نه شهید .الان باید بپرسم چرا شهید نشدن؟به هرحال خدا سرنوشت هرکسو یه جور قرار داده .
    و اما اقای پارسا این تسهیلات خون بها نیست خیلی کم لطفی و البته ساده اندیشیه که همچین فکری بکنید این تسهیلاتو بذارید به حساب تشکر و قدردانی از خانواده شهدا اینکه بگن هنوز فراموششون نکردن که اینا همه حرفه ما که در عمل چیزی ندیدیم .خدا همه مارو ببخشه

  10. نویسنده دیدگاه : شهاب - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    باز هم سلام مجدد به شما،
    مدیریت محترم سایت
    نمرات خام بنده از نتایج آزمون قابل مشاهده می باشد و در آنجا بنده قبول هستم.
    نمرات هنوز وارد سیستم اطلاعات دانشجویی بنده نشده است و این مشکل تمام دانشجویان می باشد و مرکز(واحد امتحانات-تصحیح اوراق) چنین بیان می دارد که قفل نمرات از تهران بسته است:!!!!!!!! و در اختیار مرکز نمی باشد و این مشکلی است که از تهران باید رفع گردد!این نمرات مربوط به ترم تابستان می باشد

    برای این منظور از شما خواستم که پیگیری بفرمایید تا قفل نمرات را باز کنند تا بنده کار فارغ التحصیلی ام را انجام دهم.
    بنده در شرایط استخدامی سازمان انرژی اتمی قرار دارم و ممکن است این موقعیت دیگر برای بنده پیش نیاید!
    باز هم خواهش می کنم که پیگیری لازم را انجام دهید،چون باید تا ابتدای مهر مدارک را بفرستم و یکی از آنها همین،مدرکی است که نشان دهد بنده فارغ التحصیل می باشم.

    باشد که خیر شما ، از جانب خداوند پاسخی متقابل داشته باشد

  11. نویسنده دیدگاه : دنیا - در تاریخ : 29 شهریور 1391

    آره آقا پارسا تسهیلات هست ولی نه برای همه شما نگاه کن زمان بمباران تو یه شهری مثل کرمونشاه یکی از پیرزنهای فامیل ما آجر خورده رو دستش براش رفتن پرونده ی بنیاد باز کردن حالا پدر من 8سال تموم جبهه بوده ترکش خورده موجی شده بیمارستان روانی بستری شده بعد 50 سال یه سرپناه برای خانواده ش نداره.
    توچی میدونی هرسال 4شنبه سوری پدرم چی میکشه با صدای سیگارت کپسولی دیوونه میشه.
    همه ی دوستاش جلو چشمش پرپر شدن

  12. نویسنده دیدگاه : دریا - در تاریخ : 29 شهریور 1391

    سلام وخسته نباشید
    میخواستم ببینم توی دانشگاه پیام نور میشه ترم یک رو مرخصی گرفت ؟
    یه سوال دیگه:کسی که ترم6 کارشناسی هست میتونه کنکور سراسری برای ارشد شرکت کنه.
    یه دنیا تشکر بابت راهنماییتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1391 :

    سلام
    اول باید ثبت نام شما کامل شود و بعد در زمان انتخاب واحد می توانید در سایت گلستان مرخصی بگیرید.
    بله می تواند

  13. نویسنده دیدگاه : پارسا - در تاریخ : 29 شهریور 1391

    سلام:خانم دنیا:من در اولین نظرم (البته خیلی کوتاه وسر بسته) گفتم که یکی از دوستان عزیز خودم هم که برادرشهیده وپدرش هم مادرزادی معلول هست(از بس نجیب بودن وچشمشون پی این تسهیلات نبود)الان خیلی ساده وبدون تسهیلات زندگی میکنن.بخدا دقیقا ماهم با شما هم نظریم.(معتقد به غربالگری واولویت بندی هستیم).دقیقا حس میکنم پدربزرگوارتون چی میکشن همینطور شما.ما تو شهرمون از حدود10 ماه پیش از پزشکان متخصص بناممون خواستیم تا برای بزرگوارانی چون پدرشما اکیپی متشکل از : متخصصان مغز واعصاب،روانشناس،،تسهیلات دارویی،همچنین سایر پزشکان مرتبط با این بیماران و…وحمایت های جانبی برای اعضای خانواده های شما بزرگواران تشکیل گردد.(ما اصلا قصدمون ترحم ودلسوزی نیست بلکه یک انجام وظیفه در قبال شما و بزرگوارانی چون پدر شما میدانیم).ضمنا این رو هم میدانم که متاسفانه الان داروهای مورد نیازتان بندرت وحتی مشابه اصل آن در داروخانه ها یافت می شود.اگر جسارتی کردم یا دلی را شکستم، باید بنده را ببخشید.من ارادت خاصی به کسانی همچون پدربزرگوار شما دارم.بازهم مرا ببخشید چون رنجاندن شخصی از چنین خانواده ها ی بزرگواری برایم غیر قابل تحمل است.خدا میداند که اشک دیدگانم امکان نوشتن را برایم سخت کرد….

  14. نویسنده دیدگاه : میترا - در تاریخ : 31 شهریور 1391

    در جواب خانم مهدیه در 27 شهریور.نمیدونم تا حالا جواب گرفتی یا نه ولی منظورت از کارت ایثارگری اگر ازاده یا جانباز بودن پدرتون باشه نسبت به مدت ازادگی یا درصد جانبازی شهریه شما رایگان میشود

  15. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 1 مهر 1391

    سلام
    ایا فرزندان رزمنده ها نیز جزو ایثارگران محسوب میشوند
    پدرم کارت ایثارگری داره خودشم رزمند ه هستش
    این قانون شامل منم میشه
    خواهش میکنم در این رابطه اطلاعات بیشتری تو سایت قرار بدین

  16. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 4 مهر 1391

    اگه پدر بزرگه کسی شهید باشه مشمول این قانون میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 مهر 1391 :

    خیر

  17. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 19 مهر 1391

    سلام
    اگر دانشجویی که از سهمیه ایثارگری استفاده می کند در مدت زمان طولانی تری ازبرنامه 9 ترمه فارغ التحصیل شود باید شهریه ترم اضافی را بپردازد یا نه آن ترم نیز رایگان محسوب می شود؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1391 :

    سلام
    رایگان خواهد بود

  18. نویسنده دیدگاه : از قم - در تاریخ : 7 آبان 1391

    سلام من در قم هستم و پدرم ایثارگر هستند بدون سهمیه قبول شدم در ارشد دانشگاه پیام نور . و تا حالا از این سهمیه استفاده نکردم. الان به خاطر مشکلات مالی ادامه ندادم. زنگ زدم به دانشگاهمون و گفتم به خاطر این سهمیه میشه به من تخفیفی بدید تا از درس محروم نشم؟ گفتند این سهمیه شامل قم نمیشه! ایا درست گفتند یل قابل پیگیریه؟
    با تشکر از شما پشتیبان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 آبان 1391 :

    سلام
    این سهمیه مربوط به همه هست و ربطی ندارد در کجا باشید. این موضوع تخفیف رو هم باید فقط از سازمان بنیاد شهید پیگیری کنید و ربطی به دانشگاه ندارد

  19. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 8 آذر 1391

    سلام من پدرم 11ماه جبهه بوده ولی فقط مدرک 6 ماه را داریم ایا قانون تخفیف دانشگاه پیام نور برای دانشجویان ایثارگر برای منم اعمال میشه؟ جطور باید پیگیرش بشم؟ خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 آذر 1391 :

    سلام
    این موضوع رو باید از سازمان بنیاد شهید پیگیری فرمایید

  20. نویسنده دیدگاه : سیدمحمد شهیدی - در تاریخ : 2 دی 1391

    سلام من جانباز 33 درصد شیمیایی هستم تیر به سرم هم خورده از ناحیه پا هم اسیب دیده ام سهمیه ام هم در پیام نور ازاد زدم قبول شدم ولی در مورد بی انصافی ها بگم عزیزم هر شب حالم بد است از جایی رد میشم شخصی یکم سیگار کشیده باشد شب حالم بد است کوه نمی توانم بروم پیاده روی نمی توانم بکنم و…. میگی حالا که چی اقایی که گفتی حافظ قرانی بابات پا تو ی جبهه نگذاشته و سالمه تونسته تو را کمک کنه من 6 ساله که میخوام بچه هام را کمک کنم حافظ قران بشند هنوز حالیت خوبی شبا نداشتم همسر من که برای کمک به من تلاش میکند و بچه من که … فرقی با همسر و بچه تو که بابا راحت بالای سرش نشسته و با او کار میکنه نداره ؟

  21. نویسنده دیدگاه : حمزه همراهی - در تاریخ : 16 دی 1391

    با سلام .دانشجوی شاهد وایثارگر ترم 1 هستم .موقع ثبت نام مدارک مربوط به ایثارگری روتحویل دادم. اما بعد از انتخاب واحد بدههی برام زدند.برا گرفتن کارت ورو دبه جلسه امتحانات چیکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 دی 1391 :

    سلام
    برای تمام دانشجویان ایثارگر به همین صورت هست.به مرکزتان مراجعه کنید تا هماهنگی لازم رو برای ورود شما به جلسه امتحان بدهند.

  22. نویسنده دیدگاه : فريده - در تاریخ : 7 شهریور 1392

    با سلام.دانشجوی شاهد وایثارگر ترم 4هستم انتخاب واحد مهرماه از 9 شهریور اغاز میشود وتا شهریه ثابت را پرداخت نکنیم نمیتوانیم انتخاب واحد کنیم اگر میشود یک پیگیری کنید ؟باتشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 شهریور 1392 :

    سلام
    طبق بخشنامه جدید خودتان باید برید شهریه رو از سازمان مربوط به خودتان دریافت کنید و به حساب دانشگاه واریز کنید

  23. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 9 خرداد 1393

    بنده این ترم ، ترم چهارم تحصیلم در دانشگاه پیام نور واحد اصفهان هست و در مقطع کارشناسی ارشد مشغولم دو ترم را خودم نقدا پرداخت نمودم و اکنون نیز که امتحانات ترم چهارم هست بدهی دو ترم دیگر را هم در سیستم برایم ثبت کرده اند و مسوولین محترم ؟؟؟ بنیاد میفرمایند که این دو ترم را نیز خودتان پرداخت نمایید . اینها همه شعار است و دروغ !!!!
    ضمنا بنده فرزند شهید هستم
    اگر لطف کنید به این آقای دکتر محترم که این صحبت رو فرمودند بگید حداقل با همکارانشون تو واحدهای دانشگاهی دیگه هماهنگ باشند . چنین چیزی بهیچ وجه صحت نداره و سیستم وقتی شما بدهی دارید اصلا اجازه انتخاب واحد رو به شما نمیده و باید حتما پداخت کنید .
    حداقل این آقای محترم نرفته با سیستم گلستان دانشگاه و نحوه کار اون آشنا بشه و بدونه انتخاب واحد چطوری انجام میشه

  24. نویسنده دیدگاه : زمرد - در تاریخ : 7 بهمن 1393

    سلام پشتیبان العان انتخاب واحدنیمسال جدیدشروع شده وامروزاخرین مهلتشه وشهریه ی من پرداخت نشده ونمیتونم انتخاب واحدکنم/چکاربایدکنم؟کلافه شدم اسمش دانشجوی شاهدوایثارگره کلاازهمه چی محرومیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 بهمن 1393 :

    سلام
    دوست عزیز شهریه شما رو باید ارگانتون پرداخت کند و ربطی به دانشگاه ندارد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top