چاپ خبر
رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد:

توقف همکاری با حق التدریس های فوق لیسانس در دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : رئیس دانشگاه پیام نور از توقف همکاری با مربیان فوق لیسانس خبر داد و گفت: تصمیم داریم مربیان دارای مدرک فوق لیسانس از این به بعد در پیام نور تدریس نکنند.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ابوالفضل فراهانی ، رئیس دانشگاه پیام نور ، درباره تصمیمات تازه دانشگاه پیام نور در خصوص جذب حق‌التدریس با مرتبه مربی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیش از سایر مرتبه های علمی، تعداد مربیان فوق لیسانس حق التدریس در دانشگاه پیام نور بیشتر است، تصمیم داریم مربیان دارای مدرک فوق لیسانس از این به بعد در پیام نور تدریس نکنند.

وی ادامه داد: به زودی پذیرش حق التدریس ها با مرتبه استادیاری در دستور کار پیام نور قرار می‌گیرد.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور توان علمی برخی از مربیان حق التدریس فوق لیسانس به اندازه ای نیست که پاسخگوی نیاز دانشجویان پیام نور باشد.

فراهانی در ارتباط با تحصیل مربیان خاطرنشان کرد: زمینه های تحصیل همزمان مربیان در دانشگاه پیام نور فراهم شده است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : سالار - در تاریخ : 12 مرداد 1393

    سلام .در جواب فرید….. ؟خود من هم لیسانسم وهم فوق لیسانسم پیام نور بودم،ریاضی کاربردی گرایش آنالیز عددی،حریف میخوام برای از دانشگاههای دیگه،شما هم طراح سوال بیار

  2. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 14 مرداد 1393

    جناب فراهانی کسی که دکتری از دانشگاه باکو یا پیام نور یا آزاد می گیرد سوادش به اندازه فارغالتحصیلان دولتی مثل تهران و تبریز یا مشهد نیست صحبت بار علمی و آگاهی و توانایی استاد است شما باید فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی با آغوش باز بپذیرید

  3. نویسنده دیدگاه : سلام - در تاریخ : 11 آذر 1393

    خسته نباشید. الان هفت ساله دارم با مدرک ارشد تو دانشگاه پیام نور با این حقوق ناچیز تدریس میکنم حالا میگین بریم. آیا به عاقبت کارتون فکر کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی میخواهد جواب ما حق التدریسای بیچاره رو بده؟؟؟؟کی؟؟؟؟؟

  4. نویسنده دیدگاه : م.ب - در تاریخ : 25 آذر 1393

    سلام واقعا که نازه میخواستم با مدرک ارشد ریاضی کاربردی واسه تدریس تو پیام نور اقدام کنم اینو که خوندم دیگه اون یه ذره اعتماد به نفسم رفت…

  5. نویسنده دیدگاه : سیروس شایانی - در تاریخ : 5 بهمن 1393

    آقای فراهانی، خواب دیدی خیر باشه الهی،چطوره که روسا و مسولین دانشگاهها به اساتید و مدرسان میگن میان ترم و نمره خیلی بالا بدین دانشجوها از دستمون نپرن برن دانشگاه آزاد،ولی اینجا شعار ذر سطح پیام نور نبودن بنیه علمی استادان فوق لیسانسی پیام نور را می دهید!!!چطور شما سر هر کوی و برزن بنر تبلیغاتی می زنید دانشگاه پیام نور دانشجوی بدون کنکور می پذیرد ولی از طرف دیگه شعار بی سوادی اساتید را بیان می کنید …افسوس که این مزرعه را آب گرفته..دهقان مصیبت زده را خواب گرفته.

  6. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 19 اسفند 1393

    ترم گذشته در پیام نور 12 واحد تدریس داشتم!
    اولا پس از قفل شدن نمرات میان ترم، سه مرتبه قفل میان ترم ها باز شد و پیامکی بهم اطلاع دادند که “استاد گرامی، میتوانید جهت تغییر نمرات میان ترم به سیستم گلستان مراجعه کنید”
    خوب یکباره بفرمایید به همه نمره 6 باید داد!!!
    ثانیاً با این کیفیت دانشگاه پیام نور در برنامه ریزی کلاسی و بحث منابع آزمون و اشکالات کتاب و آزمون که هیچ وقت قصد اصلاح شدن نداره، حتماً از استادیار یا دانشیار یا حتی استاد دعوت کنید و نه مربی!
    ثالثاً تجربه ی شخصی بنده نشون میده که بسیاری از مربی ها انگیزه ی بیشتری برای تدریس دارن و با این میزان حق التدریس که دانشگاه پرداخت میکنه، چیزی جز علاقه به تدریس ؛ اونها را به کلاس نمیکشونه!
    رابعاً الزاماً هر دکتری، مدرس خوبی نیست!!! چه بسیارند دکترهای باسوادی که قدرت انتقال مطلب به دانشجو را ندارند و به قولی :”نه هر که سر بتراشد قلندری داند نه هر که آیینه دارد سکندری داند”

  7. نویسنده دیدگاه : مادیح یوسفی - در تاریخ : 3 فروردین 1394

    با سلام
    اینکه شما نگران اندوخته ی علمی مدرسان پیام نور هستید آیا به نظر خودتان می توان تضمین کرد که استاد یارها اندوخته ی علمی بالاتری دارند. دانشجویی که ارشدش را در دانشگاهی روزانه و حضور مداوم در کلاس ها و پایان نامه های سخت گیرانه گرفته آیا قابل مقایسه هست با آنکه از اول تا آخر بطور مجازی و یا در همین پیام نور خودتان مدرک گرفته؟ دانشگاهی که دانشجو فقط برای امتحان به آن سر می زند و امتحاناتش همه تستی و بدون نمره منفی است دکترایش هم چیزی نمی ارزد. پس لطفا صرفا به خود عنوان مدرک توجه نکنید. اصلا چرا بین اساتید مدعو آزمون نمی گذارید؟ چقدر بعید است که نتیجه آزمون ارشدی را از دکترایی عالم تر نشان دهد.

  8. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 21 فروردین 1394

    سلام.والا خجالتم خوب چیزیه که مسولین دانشگاه پیام نور باید بکشن ……با این روش حقوق پرداختن و کار کردن کدوم …… میاد تو پیام نور درس بده جز ما اساتید فوق لیسانی که حق التدریسیم و هیچ منبع درامدی جز این راه نداریم……..هم شماها مسولین پیام نور هم دانشگاه ازاد که وامهای کلان به هییت علمیا میدین ولی به ما که خیلی واجبه نمیدین.ممنونیم از عدالتتون.

  9. نویسنده دیدگاه : صفا - در تاریخ : 17 اردیبهشت 1394

    سلام. بنده اساتیدی با مدرک دکتری از دانشگاه معتبر داشتم ایشان اونقدر بی سواد بودن که حتی نمی تونستن کلاسی رو با ساده ترین و پیش پا افتاده ترین کلمات مدیریت کنن مسئله بار علمی دیگه بماند که واقعاً تاسف بار بوده! درواقع ارتباطی که بین سواد افراد و مدرک تحصیلی انها هستش نسبی هست و مطلق نیست. چه بسا اساتیدی که با مدرک فوق لیسانس از جان مایه گداشتن و به نحو احسن بدون در نظر گرفتن اینکه دانشجوی پیام نور فقط به 6 نمره احتیاج داره زحمت کشیدن.اتفاقاً خیلیها فارغ التحصیلای پیامنور هستن! برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه که از دانشگاه های معتبر فارغ التحصیل شدن بیشترین زحمتشون ایاب ذهابه که لطف می کنن تشریف فرما میشن!! دریغ از کمترین سواد و ادب و شخصیت! و بر عکسش هم صادقه! اساتید محترم و ارزشمندی که با کمترین حقوق اندوخته های خودشون رو منتقل کردن. خداوند به همه ی ما جوانان صبر بده که گرفتار چنین اوضاع درهمی شدیم و حقمون ضایع میشه. دوست گرامی که فرمودن دانشجوی پیامنور با سایر دانشجوها قابل قیاس نیست خدمتتون عرض کنم که کسی که طالب علم نباشه حتی در بهترین دانشگاه هم به جایی نخواهد رسید. من خیلی متاسفم که اینقد به دانشجوی پیام نور اهانت میشه و اونچه که ظاهراً اهمیت داره نوع دانشگاهه اما اونچه که در عمل مهمه سطح علمی افراده که این به خود فرد برمی گرده نه نوع دانشگاه. خیلی از کتب پیامنور مشترکه بین دانشگاههای دولتی ! اونچه که اینجا اهمیت داره میزان برداشت دانشجو از مطالب کتابه نه عنوان دانشگاه!!!!!!!!!

  10. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 31 اردیبهشت 1394

    با سلام
    من فارغ التحصیل ارشد تبدیل انرژی از دانشگاه امیرکبیر هستم
    و حدود 9 ساله سابقه تدریس ریاضیات دبیرستان و 2سال سابقه تدریس در دانشگاه پیام نور و جامع علمی و کاربردی رو دارم و فقط تخصصی ریاضی تدریس میکنم.
    به نظر بنده سواد و قدرت انتقال مفاهیم یک مدرس به مدرک تحصیلی بستگی ندارد و باید به جوان های علاقه مندی مثل من میدان داده بشود تا در تدریس توانمند و باتجربه بشوند.
    قطعا همه دوستان در اساتید رشته خودشان، ارشد هایی را دیده که از دکترها بهتر بوده اند.

  11. نویسنده دیدگاه : رشید - در تاریخ : 15 تیر 1394

    سلام
    ضمن تشکر از بذل توجه به کیفیت بخشی آموزش در دانشگاه پیام نور
    پیشنهاد می گردد با توجه به محتوای درسی واحدهای ارائه شده در دانشگاه و ارتباط مستقیم با رشته تحصیلی متقاضیان (فوق لیسانس،دکترا) تصمیم گیری شود چه بسا افرادی با داشتن مدرک دکترا غیر مرتبط یا نیمه مرتبط کیفیت آموزشی پایین تری در تدریس داشته باشند مثلا فوق لیسانس مشاوره شغلی یا کارآفرینی در مقایسه با دکترا علوم تربیتی جهت تدریس درس کارآفرینی به نظر شما کدام یک نقش موثرتری دارند
    یا فوق لیسانس آمار و سنجش در مقایسه دکترا مدیریت آموزشی ؟
    همه ما تجربیات خوبی از متخصصان علاقه مند با مدرک تحصیلی پایین تر در دوران دانشجویی مان داریم بنابر این
    روزومه کاری سنوات تدریس و …..
    نکاتی است که به نظر می رسد در این تصمیم مهم دخیل باشد

  12. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 22 تیر 1394

    با سلام
    بعضی فوق لیسانس هایی که در پیام نور تدریس می کنند مدرکشان متعلق به زمانی است که اولا هنوز لطف دکتر احمدی نژاد شامل دهکده ها نشده بود که به هر روستایی رسید یه پیام نور افتتاح کنه ثانیا در دانشگاه با در دروازه هنوز اشتباه گرفته نشده بود که کلاس های ارشد و دکتر بشه ده پانزده نفره و ثالثا یکی نیست به جناب فرهانی بگه بچه خودت هم با این مبلغ کار می کنه که در اخر هم قطره ای حقوقش را بدون بیمه و هزینه ایاب و ذهاب و خوراک بدن!!!!!! بله مرگ خوبه ولی برای همسایه و سواره هیچ گاه خبر پیاده نداره. امیدوارم بهش برنخوره و فردا دستور کات نظرات را بده اگهمنم بابای پولدار مثل خودش را داشتم سریع می رفتم دانشگاه ازاد دکتری می گرفتم و بعد هم خودش بورسم میکردم.

  13. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام
    ببینید دوستان من تمام نظرات رو خوندم. اینکه کیفیت آموزش در دانشگاه پیام نور ارتقا پیدا کنه خیلی خوبه. ولی خود همین ایده هم مثل خیلی دیگه از کارهای این دانشگاه در حد فرمالیته خواهد بود. یه نگاهی به اعضا هیات علمی بعضی واحدهای دانشگاهی پیام نور بندازین تا متوجه حرف من بشین.مشکل در نحوه اجرای قوانین و اجرای بی کم و کاست معیارهای جذب هیات های علمی است.من خودم در همین تهران استاد فوق لیسانس رشته حقوق رو میشناسم که فوق لیسانسش ده ترم طول کشید.و جالب اینکه چهار ترم هم مشروط شد. ولی نه تنها فارغ التحصیل شد. بلکه الان مدرس حقوق هست. باور کردنش سخته نه؟ ولی همین ادمها میخوان معیارهای درست جذب اساتید رو اجرا کنن.

  14. نویسنده دیدگاه : استاد مدعو - در تاریخ : 30 مرداد 1394

    باسلام خدمت تمام دوستانی که دغدغه ی درس و دانشگاه رو دارن.
    بنده یکی از اساتید حق التدریس پیام نور هستم که سه سال پیش بعد از یک گزینش سخت مجوز تدریس در رشته های عملی تربیت بدنی رودریکی از دانشگاههای مرکز استان گرفتم و با تمام وجودم تمام تجربیات و اموخته هامو در اختیار دانشجوهام گذاشتم و این همه زحمت در برابر یک حقوق ناچیز ولی هیچ موقع باعث نشده که وجدان کاریمو زیر سوال ببرم. مشکل روسای راس کار ما فقط مدرک تحصیلیه و به این فکر نمیکنن اساتید خوب حق التدریسشون رو به ارتقای سطح تحصیلاتشون و اینکه بهادادن به اونا بتونن مشکلات رو حل کنند. و این حرف دوستانم قبول دارم کسانی هستن چه با مدارک پایین و بالا بواسطه رابطه خودشونو مدرس معرفی کردند و باعث افت نظام اموزشی دانشجویانی که با هزار امید و ارزو پا به محیط دانشگاه گذاشتن شدند. پس ما از مسئولین عزیز میخواییم با گزینش مناسب بدون هیچ رابطه ای اساتید خودشونو انتخاب کنند که مشکلی پیش نیاد بقول دوستان مدرک تحصیلیم یکی از ایتم های گزینش بحساب میاد. و اینکه اگر فکری بحال تبدیل وضعیت اساتید حق التدریس داشته باشند از همشون سپاسگزاریم.

  15. نویسنده دیدگاه : شریفه - در تاریخ : 9 آبان 1394

    سلام من دانشجوی ارشد پژوهش محور روانشناسی عمومی هستم. سازمان نظام اعلام کرده به پژوهش محور ها پروانه نمیده از طرفی گفته میشه امورش محور ها برای پذیرش در مقطع دکتری شانس کمتری دارن چون پایان نامه ندارن.حالا من که هم احتیاج به پروانه دارم برای کار و هم قصد ادامه تحصیل چه کار باید بکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 آبان 1394 :

    سلام
    گفتن به پژوهش محورها مجوز داده نمیشه!!! دوست عزیز تمام مدارک دانشگاه های سراسری و ازاد در مقطع ارشد پژوهش محور هستند چون پایان نامه دارند!!! مگر میشه!!!

  16. نویسنده دیدگاه : سمانه - در تاریخ : 8 آذر 1394

    باسلام ایا به فارغ التحصیلان ارشد پیام نور آموزش محور که از طریق کنکور سراسری پذیرفته میشوند مجوز تدریس میدهند؛این افراد هم واسه درس خوندن زحمت کشیدن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 آذر 1394 :

    سلام
    بله میدهند و مشکلی ندارد

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 آذر 1394

    حالا بگید هرساعت تدریس در دانشگاه پیام نور با مدرک ارشد چقدر

  18. نویسنده دیدگاه : بیکار - در تاریخ : 22 اردیبهشت 1395

    کاش با این حقوق ناچیز تو دانشگاه پیام نور دیگه پارتی بازی نمی کردند و کس دیگه ای را به جات بذارند برا تدریس و توی دانشگاه محل زندگیت بهت درس ندهند و به یه شخص دیگه ای که سه ساعت تا دانشگاه فاصله دارد از روی دوستی و آشنایی درس بدهند و بگند همینه دیگه آشنا داری بیا. کاش در این دانشگاه پیام گور را می بستید تا اونهایی که توی دانشگاه دولتی درس خوندند نتونند بیایند اینجا درس بدهند و بگند اینها سوادشون بالاس بهتر میدونند هزینه دانشگاه پیام گور از جیب دانشجویان بیچاره میره ولی استفادش را فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی می برند. متاسفیم برای این بی عدالتی.

  19. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 10 تیر 1395

    جالبه والااااا کدوم دکترا اخه میاد پیام گور تدریس کنه توروخدا ببین مملکت مارو کم فوق لیسانس کمه که باید دکترا بیارن

  20. نویسنده دیدگاه : لینا - در تاریخ : 16 تیر 1395

    سلام من 11 ساله که تدریس میکنم وجایی هم مشغول نیستم تکلیف من چیست باید بروم کنار.

  21. نویسنده دیدگاه : طلایون - در تاریخ : 29 مرداد 1395

    سلام خدمت آقای فراهانی
    نظرات دوستان رو خوندم خ ازشون واقعیت رو گفتن من هم ارشد دارم اما هر دانشگاهی سر زدم سنگ انداختن جلو پام میگفتن چند تا از همکاهامون تو رشته شما درخواست تدریس دارن.اخه کسی نیست منع کنه بگه تو که کارمندی دیگه تدریس برا چته و از طرفی شما دکتری رو برا تدریس قابل می دونید نه ما که ارشد داریم.خب اقای فراهانی اگر جلوی تدریس ما رو بگیرید ما که تازه ارشد گرفتیم و از همون دهه شصتی های بخت برگشته هستیم که به همون دلایل ….ما که زیادیم و کار اداری هم که برامون نیست با این ازمون هایی که فقط یک مرد یا یک زن میخواهد(اکثرا هم قبل آزمون ها میزشون رو تحویل
    گرفتن) برا یه رشته، بعد شما که ما رو میخواهید نذارید که تدریس کنیم میخواید پس فردار روزی چطوری تو مصاحبه دکتری بدونه داشتن سابقه آموزشی از اون مصاحبه سر فراز دربیایم که باز بتونیم اون موقع بیایم تدریس کنیم اونم ساعتی 4 هزار یا پنج هزار تازه دانشگاه ها میریم اینم میخوان ندن میگن این پرونده ها که اینجان خودشون تو یه برگه نوشتن بدونه حق الزحمه تدریس میکنیم این ها رو میگن که اگر پارتی گیر آوردیم بعد از طی مراحل تونستیم بیایم اونوقت همون هزینه هم بهمون ندن.تو رو خدا فکری کنید به حالمون شما فکر کنید ماهم بچه خودتونیم واقعا تحمل ما با این روحیه خراب که از این اوضاع جامعه برامون پیش اومده برا پدر مادرهامون سخته بخدا .من هر وقتی دنبال کار میگردم همش میبینم نمیشه بخدا مرگ رو بهترین چیز میدونم.
    منتظرهستم فرجی در احوال ما هم بکنید.
    سپاسگذارم

  22. نویسنده دیدگاه : Sara - در تاریخ : 4 آذر 1395

    با سلام
    به جای حل مشکل ما جوان ها به مشکلات ماها اضافه می کنید دهه شصتی ها رو درک کنید سی سال سن دارم با مدرک ارشد حسابداری حق داشتن شغل پردرآمد نداریم حالا حق التدریس که ماهی دویست و سیصد تومن واسمون درمیاد از ماها بگیرید خب راحت بهمون بگید بمیرید

  23. نویسنده دیدگاه : مدیر - در تاریخ : 4 اسفند 1395

    با سلام
    من دانشجوی دکتری مدیریت مالی علوم تحقیقات هستم و حتی پیام نور هم منو برای تدریس پذیرش نکرد و گفت بعد از امتحان جامع تشریف بیارید.
    با وجود داشتن دو مقاله isiو معدل20 ترم اول دکتری.

  24. نویسنده دیدگاه : آیناز - در تاریخ : 9 خرداد 1396

    سلام بنده ارشدحقوق وامسال دکتری هم سراسری هم آزادقبول شدم رزومه بنده چاپ چندین کتاب ومقاله بین المللی وسلبقه تدریس با کدشناسه تدریس دردانشگاه ازاد می باشم 15سال سابقه دززمینه حقوق.درصورت موافقت برای تدریس بنده درخدمت می باشم

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 بهمن 1396

    بنده دردانشگاه آزادواحد الکترونیکی اساتید جوانی دیدم که اصلا شعوروشخصیت نداشت وازدانشگاه خوارزمی دررشته فنی اونجا تدریس میکرد
    وزارت علوم در جذب هیئت علمی جوان بسیار باید دقت بیشتری کند علی الخصوص دانشگاه خورزمی درجذب هیئت علمی دقت کند

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top