چاپ خبر
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان عنوان کرد:

فراهم شدن امکان تحصیل علاقمندان در رشته های ویژه دانشگاهی در پیام نور اصفهان

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت در پی انتشار دفترچه آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی خوشبختانه اکثر رشته های دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سال جاری نیز مورد تأیید سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و پذیرش دانشجو به دو صورت از طریق آزمون سراسری و همچنین سوابق تحصیلی بر ای متقاضیان در این رشته ها فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : دکتر مهدی یوسفی گفت :خوشبختانه اکثر رشته های دانشگاه پیام نور استان اصفهان جهت پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری و همچنین رشته های کاربردی و مورد علاقه متقاضیان ورود به دانشگاه ها و تحصیل در مقطع کارشناسی در یکی از گروههای فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی، هنر و کشاورزی فراهم است .

دانشیار دانشگاه پیام نور در ادامه گفت بر اساس ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب 10/06/92مجلس شورای اسلامی و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 31/04/93 دانشگاهها می توانند 60 درصد ظرفیت دانشجویی خود را بر اساس سوابق تحصیلی تنظیم نمایند و دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز در جهت شکستن سد کنکور در رشته های مورد تقاضای اقشار جوان علاقه مند به تحصیل در دانشگاهها اقدام به پذیرش دانشجو هم از طریق آزمون سراسری و هم از طریق سوابق تحصیلی می نماید .

دکتر مهدی یوسفی در ادامه اظهار داشت دانشگاه پیام نور استان اصفهان در رشته های فنی و مهندسی سطح بالا همانند مهندسی مکانیک ، مهندسی خودرو،مهندسی شیمی گرایش مواد غذایی و پالایش ، مهندسی پزشکی ، مهندسی عمران ، مهندسی معماری ، مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر و دهها رشته مهندسی که مورد علاقه داوطلبین گروه رشته های ریاضی می باشد و همچنین دررشته های علوم انسانی، دانشگاه پیام نور با دارا بودن رشته هایی همانند حقوق ، روانشناسی ، مدیریت جهانگردی،مدیریت بازرگانی ، مدیریت دولتی ، حسابداری ،تربیت بدنی و علوم ورزشی، الهیات و معارف اسلامی ، علوم تربیتی …و همچنین دررشته های گروه هنر مانند رشته های هنرهای تجسمی ، عکاسی، فرش ، صنایع دستی ،….اقدام به پذیرش دانشجو نموده است

دکتر مهدی یوسفی در ادامه افزود: رشته های مورد علاقه اهل رسانه همانند روابط عمومی ، روزنامه نگاری و علوم ارتباطات نیز از دیگر رشته های جذاب دانشگاه پیام نور استان اصفهان است که سالها مورد تقاضای اهل قلم و رسانه بوده و دانشگاه پیام نور استان اصفهان اکنون این فرصت را برای علاقه مندان به این عرصه فراهم نموده است که در کنار کار تجربی به تحصیلات آکادمیک در این زمینه بپردازند و خود را به علم روز در این عرصه مجهز نمایند .

دانشیار دانشگاه پیام نور امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی را در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اصفهان را در سطح بسیار خوب و قابل قبولی ارزیابی نمود و اظهار داشت کیفی سازی و استفاده از اساتید مجرب در کلاسهای رفع اشکال در دانشگاه پیام نور استان اصفهان جزء اولویتهای مدیریتی این استان است.

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان اصفهان مزیتهای دانشگاه پیام نور و ادامه تحصیل در این دانشگاه را منحصر به فرد دانست و مقایسه این دانشگاه با سایر دانشگاهها را مقایسه ای نامناسب دانست و گفت دانشگاه پیام نور با عدم اجبار حضور دانشجو در کلاسها و همچنین تنظیم کلاسهای رفع اشکل برای حل مشکلات مطالعاتی دانشجو دارای شرایط منحصر به فرد و ویژه ای در چهت سوق دادن جوانان علاقه مند به تحصیل است.

یوسفی بومی بودن دانشجو در دانشگاه پیام نور ، هزینه اندک تحصیل در این دانشگاه و امکان تحصیل همزمان در دو رشته در این دانشگاه را از دیگر ویِژگیهای این دانشگاه قید نمود .

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان امکان مهمان دائم در دیگر مراکز و واحدها و امکان تحصیل در رشته هایی که قبلا ادامه تحصیل در آن برای خیلی از علاقمندان و حتی دانش آموزان مستعد آرزو بود و امروز دانشگاه پیام نور استان اصفهان با حرکت رو به رشد خود آن را تبدیل به یک امکان نموده است را از دیگر مزیت های این دانشگاه ذکر کرد.

دکتر مهدی یوسفی گفت دانشگاه پیام نور با دارا بودن 142 رشته در مقطع کارشناسی 40 رشته در مقطع کتارشناسی ارشد و سه رشته در مقطع دکتری و دارابودن 1092 رشته محل کارشناسی از سطح قابل قبول و جایگاهی مناسب در میان دانشگاههای استان اصفهان برخوردار است.

وی در ادامه افزود: دانشگاه پیام نور ،در استان دانشگاهی اصفهان، از ظرفیت بالایی در جذب دانشجو برخوردار است واستفاده از توانمندیهای این استان در دانشگاه پیام نور فراهم است و این از دیگر امکانهای به وجود آمده در دانشگاه پیام نور استان اصفهان است .

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top