چاپ خبر

محل جدید واحد نور دانشگاه علم و صنعت اواخر هفته مشخص می شود

پیام نورنا : دانشگاه علم وصنعت ایران واحد نور اعلام کرد: مسئولان واحد نور، گزینه های پیشنهادی خود را برای برگزاری کلاس های این دانشگاه در محل جدید تا پایان هفته به هیات رئیسه دانشگاه ارایه می هند.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – به نقل از دانشگاه علم و صنعت، پیرو حادثه ناگوار و تاسف برانگیز حمله مهاجمان به ساختمان دانشگاه علم و صنعت ایران واحد نور در غیاب دانشجویان در روز سه شنبه ۱۲ بهمن و در خواست های مکرر دانشجویان مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت کلاس های نیمسال دوم تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ که مطابق تقویم سالیانه آموزشی باید از امروز شروع می شد، هیات رئیسه دانشگاه به همراه رئیس و معاون اداری و مالی واحد نور روز گذشته ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ در جلسه ای مشترک تمام زوایای این هتک حرمت آشکار به ساحت علم و دانش را بررسی کردند.

اهم مطالب جمع بندی شده جلسه به شرح ذیل اعلام می شود:

۱. هیات رئیسه و مسئولین واحد نور دانشگاه علم وصنعت ایران بر اعاده حثیت از جایگاه رفیع دانشگاه و تنبیه مهاجمان، آمران و مباشران این حرکت ناشایست مطابق نص صریح قوانین رایج کشور به ویژه «غیرقانونی بودن به تعطیلی کشاندن اماکن آموزشی در میانه سال تحصیلی» و «عدم اجازه ورود نیروی انتظامی به محوطه های دانشگاهی مگر به درخواست رئیس واحد مربوطه» و دلجویی شایسته از دانشجویان، کارکنان و خانواده های آنها تاکید کامل دارد.

۲. علیرغم برخی مصاحبه های مقامات محلی که به نوعی قصد تبرئه کردن خود را در افکار عمومی کشور و به ویژه استان را دارند، مسئولین وقت شهرستان در سال ۱۳۸۷ اعم از فرماندار، شهردار، بخشداران شهرهای نور و رویان، اعضای شورای اسلامی شهرهای نور و رویان و نماینده وقت مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی متعهد به تامین زیر ساخت های لازم و در شان دانشگاه علم و صنعت ایران – به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر فنی و مهندسی کشور- جهت تعمیم فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود در این خطه از میهن اسلامی شده اند.

لازم به ذکر است که اسناد قانونی این تعهدات همگی موجود است و مطابق تعهدات انجام گرفته مدت زمان چهار سال، حداقل زمان لازم برای راه اندازی رشته های آموزشی و جذب دانشجو  بوده است که بعضا دانشگاه علم وصنعت ایران فراتر از انتظار نیز ظاهر شده است. لذا مطالب عنوان شده از طرف مقامات محلی در خصوص تعهدات دانشگاه  که «مسئولان دانشگاه علم وصنعت ایران یک آجر بر روی آجر نگذاشته اند» اساسا در شرح تعهدات دانشگاه علم وصنعت ایران نیست و بالعکس مسئولین محلی به اتفاق معتمدین محلی می بایست در راستای جذب بودجه های ملی و استانی عمل می کرده‌اند که تاکنون متاسفانه نه تنها اقدامی انجام نداده اند بلکه در اولین روز دهه فجر و همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به کشور، حلاوت این جشن ملی را به کام خانواده های دانشجویان و کارکنان دانشگاه تلخ کردند. لازم به ذکر است که ساختمان مورد نظر در زمان تحویل به دانشگاه علم و صنعت ایران نیمه کاره بوده است که در طی ۴ سال گذشته حدود یک میلیارد تومان از اعتبارات دانشگاه برای تکمیل آن و تامین وسایل آموزشی مورد نیاز صرف شده است. از طرف دیگر، از آنجا که حداقل زمان لازم ۴ سال در نظر گرفته شده است، صرف قید زمان حداقلی نافی ادامه فعالیت دانشگاه در محل فعلی – در شرایطی که طرف مقابل ازعمده تعهدات خود استنکاف کرده است- نیست.

۳. مسئولین دانشگاه علم وصنعت ایران با توجه به رسالت فرهنگی و آموزشی خود، ضمن درک دغدغه های بجای دانشجویان، کارکنان و خانواده های آنها، پیگیری حقوقی این ماجرا را تا روشن شدن تمامی ابعاد آن و اعاده حیثیت و حقوق همگی افراد ذینفع از مجاری قانونی و ذیربط را حق مسلم خود دانسته و آمادگی دارد تا اسناد و مدارک لازم را در اختیار نهادهای قانونی قرار دهد.

در همین راستا، به منظور حفظ آرامش روحی دانشجویان و کارکنان و با توجه به شروع نیمسال دوم تحصیلی، تمامی گزینه های ممکن را برای برگزاری شایسته و بدون وقفه کلاس های آموزشی در محلی به جز شهرستان نور به صورت موقتی مورد بررسی قرار داد. فلذا با توجه به اهمیت موضوع و تلاش در جهت تامین حداکثر رفاه دانشجویان، مقرر شد که رئیس و معاون اداری و مالی واحد نور جمع بندی نهایی خود را از گزینه های پیشنهادی تا آخر هفته جاری به هیات رئیسه دانشگاه ارائه دهند تا انشاءالله فعالیت های آموزشی دانشگاه  در محل جدید با توان حداکثری شروع شوند که از طریق همین سایت متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

در پایان تاکید می شود با توجه به اتفاقات ناگوار به وجود آمده در صورتی که مسئولین محلی مطابق تعهدات قانونی توافق شده، فضاهای آموزشی شامل کلاس، آزمایشگاه، کارگاه، کتابخانه و فضای اداری مورد نیاز و در شان دانشگاه بزرگ علم و صنعت ایران را فراهم کنند، دانشگاه آمادگی دارد که فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را در شهرستان نور با اخذ تضمین های قانونی لازم را مورد بررسی مجدد قرار دهد.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top