چاپ خبر
عضو هیات موسس دانشگاه:

دوره هیأت موسس و امنای «ولایتی» دوره کارهای بزرگی خواهد بود

پیام نورنا : عضو هیات موسس دانشگاه آزاد گفت: دکتر ولایتی دانشگاه را بر مدار پیش می‌برد و حضور ایشان را مغتنم می‌شماریم و مطمئنم دوره هیات امنا و هیات موسس وی دوره کارهای بزرگی خواهد بود.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – آیت‌الله سید حسن خمینی در آیین اختتامیه هفتاد و یکمین شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از ظهر امروز در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: نام دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گره خورده است و تاسیس این دانشگاه نشان ‌دهنده نوع نگاه ایشان در آن زمان به دانشگاه بود.

وی ادامه داد: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۴۰ درصد بار آموزش عالی را بر عهده دارد و رتبه علمی‌اش در سطح جهان به ۱۵۵ رسیده است.

عضو هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دوره مسئولیت دکتر ولایتی دوره خوب برای دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود. دانشگاه آزاد اسلامی آرامش خوبی دارد و جا دارد که از دکتر ولایتی هم تشکر کنم.

سید حسن خمینی با بیان اینکه دکتر ولایتی از خانواده دانشگاه است گفت: وی دانشگاه را بر مدار پیش می‌برد و حضور ایشان را مغتنم می‌شماریم و مطمئنم دوره هیات امنا و هیات موسس وی دوره کارهای بزرگی خواهد بود.

عضو هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد : دانشگاه آزاد یک دانشگاه یکپارچه است که با عظمت خودش به یک رتبه خوب می رسد و امیدواریم این دانشگاه بتواند این نقطه را قابل دستیابی کند.

سید حسن خمینی اظهار داشت: مجموعه دانشگاه‌ها باید به سراغ تحقیقاتی بروند که نخواهد در پستوی دانشگاه خاک بخورد، باید ببینیم که درد جامعه چیست و به دنبال آن برویم.

وی با بیان اینکه امسال وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه کم شده و ما ۱۴ درصد به غیرشهریه متکی شده‌ایم و این کار بزرگی است، گفت: به نظرم امتیاز روسای واحدها دیگر نباید به تعداد دانشجو، درآمد و کار ساختمانی باشد، مهم این است که یک رئیس دانشگاه چه مقدار توانسته پژوهش ثمردار انجام دهد.

عضو هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد عنوان کرد: خلاصه کردن شخصیتی مانند آیت الله هاشمی رفسنجانی کار سختی است، اما اگر ما بخواهیم ایشان را در یک نقطه خلاصه کنیم، عبارت است از اعتدال و اعتدال به این معنی حد وسط بین افراط و تفریط است.

سید حسن خمینی اظهار داشت: ما نباید گرفتار تندروی‌های افراطی شویم و نه گرفتار بازماندگی‌های تفریطی. اینطور نیست که کسی بتواند همه مردم را در همه ابعاد راضی کند، به هرحال یکی خوشش می‌آید و یکی نه، دل همه انسان‌ها یک طور نیست. اما باید مواظب باشیم که از مسیر اعتدال خارج نشویم.

وی با تاکید بر اینکه نباید زیر باز تحریک‌ها برویم، گفت: بی‌سیاست‌ترین مدیر کسی است که از فحش می‌ترسد و قیمتش اندازه حرف مفت است.

عضو هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد تاکید کرد: یک بار به آیت الله هاشمی رفسنجانی گفتم فرق الان با گذشته این است که قبلا این حرف‌ها را مردم درباره ما، در خانه می‌زدند، حالا یک دکمه اینتر هم می‌زنند و می فرستند روی سایت و ما از آن‌ها با خبر می‌شویم و بالاخره عادت می‌کنیم، کما اینکه عادت هم کرده‌ایم.

سید حسن خمینی با بیان اینکه باید مراقب باشیم از مسیر عدالت و اعتدال خارج نشویم، گفت: دانشگاه آزاد اگر توفیقی داشته و در آِینده هم خواهد داشت به سبب همین بوده که مدیرانش عدالت ورزیده‌اند و با اعتدال رفتار کرده‌اند. البته من نمی‌گویم که کسی عصبانی نمی‌شود، اما زود باید برگردیم.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم که مجموعه، گرفتار ورطه افراط و تفریط نشود، افزود: ما نباید گرفتار تملق شویم و نه گرفتار بی‌ادبی. بعضی‌ها فکر می‌کنند که برای تملق باید فحش دهند، در حالی که می‌شود مودب بود و تملق نکرد؛ نه باید گرفتار ریا شویم و نه اشرافیت، بعضی برای اینکه بگویند اشرافی نیستند، ریا می‌کنند

عضو هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد ادامه داد: انتظار بنده و بسیاری این است که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر اعتدال باقی بماند و این باید مدنظر قرار گیرد و ما این موضوع را به عنوان یکی از فاکتورهای ابقای مدیریت مدنظر قرار می‌دهیم.

سید حسن خمینی اضافه کرد: هیچ وقت هم نباید مجموعه دانشگاه را به عنوان مجموعه‌ای جدا از جامعه بدانیم. باید مقایسه کنیم که اگر از میانگین جامعه بدتریم، باید آن را درست کنیم و اگر بالاتر بود، باید آن را حفظ کرده و بهتر شویم.

عضو هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد افزود: تمام تشکل‌هایی که قانون از آنها حمایت می‌کند، باید حق زندگی را داشته باشند، اینکه بنده حق صحبت داشته باشم که مهم نیست، خب نوه امام می‌آید و صحبت می‌کند، البته ممکن است گاهی این هم نشود. اما اینکه کسی بدون جایگاه بیاید و حرف بزند و انتقاد کند، مهم است.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top