چاپ خبر
پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی /

آغاز ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 پیام نور و موسسات غیرانتفاعی

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی آغاز شد.

 

 

 

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

 

 


 

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 


 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : بر اساس ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب 10 شهریور 92 مجلس شواری اسلامی و مصوبه اولین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 6 آذرماه 92 و در راستای اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها ، پذیرش برای حدود 60% ظرفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود . لذا پذیرش در تعدادی از کد رشته محل های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می پذیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر 150 کد رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 5 مردادماه 94 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 20 مردادماه 94 پایان می پذیرد.

نکته : شما باید کارت اعتباری سریال ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مرداد 94 را تهیه کنید سایر کارتهای اعتباری و سریال های اعتباری برای ثبت نام بدون آزمون نیست.

 

 

 

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد ماه سال 94 دانشگاه پیام نر
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور

غیرفعال – پایان ثبت نام
دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ورودی مردادماه سال 1394 دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مردادماه سال 94 دانشگاه پیام نور غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

 


 

بر اساس مصوبه دومین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو ، نوع پذیرش (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلی دانشجویانی که در این کد رشته ها پذیرفته می شوند ، درج نخواهد شد.

 


 

پذیرش بدون آزمون مرداد 94 پیام نور در این رشته محل ها برای ورودی مردادماه سال 94 براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

اسامی پذیرفته شدگان در این ثبت نام در اواسط شهریور اعلام خواهد شد

 


 

تکالیف‌ ثبت‌نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94
 
 
داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) مردادماه سال 1394 که ثبت‌نام آن منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان‌پذیر است، باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد.
 
ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (5 مردادماه 94 لغایت 20 مردادماه 94)
 
تبصره1: در این مرحله کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1394 ثبت نام نموده بودند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) نیز می‌توانند متقاضی شوند.
 
کلیه متقاضیان فارغ‌ از اینکه در جلسه آزمون سراسری سال 1394 شرکت کرده اند (حاضر یا غایب در آزمون) و یا شرکت نکرده اند ، می‌توانند نسبت به انتخاب کد رشته‌های مذکور اقدام کنند.
 
تبصره2: داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 94 اخذ شود ویا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی میباشد.
 
4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام ، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.
 
تبصره 1- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی می‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت دارد.
 
تبصره 2- منظور از ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.
 

نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان:

دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا بین الملل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل نموده و گواهی مربوط را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند. لازم به توضیح است که این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.
تبصره: دانشجویان دوره های فوق که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله لازم است شرایط مندرج در بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی در دفترچه راهنما را داشته باشند.

بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی : معافیت تحصیل برای هر مقطع فقط یکبار صادر می شود. بنابراین فارغ التحصیلان هر مقطع مجاز به تحصیل مجدد در همان مقطع نمی باشند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مجاز به شروع به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی نیستند (به استثنای رشته هایی که با تأیید وزارتین علوم و بهداشت فاقد مقطع ناپیوسته بالاتر می باشند).

 

 

نکــــــــــــات مهــــــــــــــم :

1- دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 94 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

 

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد ماه سال 94 دانشگاه پیام نر
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور

غیرفعال – پایان ثبت نام
دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ورودی مردادماه سال 1394 دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مردادماه سال 94 دانشگاه پیام نور غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 13 مرداد 1394

    لطفا بگید تمدید کنند تا اون هایی که نتونستند هم ثبت نام کنند

  2. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 13 مرداد 1394

    با عرض سلام و خسته نباشید امکان تمدید ثبت نام هست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 مرداد 1394 :

    سلام
    فعلا که سایت باز هست

  3. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 13 مرداد 1394

    تا کی سایت باز هست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 مرداد 1394 :

    مشخص نیست. دیروز اخرین روز بوده ولی فعلا باز هست

  4. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 13 مرداد 1394

    با سلام،شهریه متغیر تابستانم برای درسایی که گرفتم بصورت عادی محاسبه شده برای اینکه شهریه خود خوان اعمال بشه باید چی کارکنم و به دانشگاه لازمه مراجعه کنم؟ ممکنه دانشگاهمون تغییری تو وضعیت شهریه دروس تابستان نده و مجبور شم همین شهریه رو برا شرکت تو امتحانای تابستون پرداخت کنم؟

  5. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 13 مرداد 1394

    سلام
    امروز هم میشه ثبت نام کرد؟
    اخه سایت باز هست.
    اگه ثبت نام کنیم هزینمون از دست میره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد و از دست نمیره. تا زمانی که سایت باز هست امکان ثبت نام هست و هیچ مشکلی ندارد

  6. نویسنده دیدگاه : ريحانه - در تاریخ : 13 مرداد 1394

    سلام میشه خواهشا دوباره تمدیدکنین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 مرداد 1394 :

    سلام
    دوست عزیز هنوز سایت باز هست برای ثبت نام

  7. نویسنده دیدگاه : ريحانه - در تاریخ : 13 مرداد 1394

    اگه تا فردا باز باشه میتونم خودمو ثبت نام کنم لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 مرداد 1394 :

    تا زمانی که باز باشد می توانید ثبت نام کنید

  8. نویسنده دیدگاه : ريحانه - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    سلام امروزمیشه ثبت نام کرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مرداد 1394 :

    سلام
    تا زمانی که فعال هست بله می توانید

  9. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    سلام
    تا هفته بعد میشه ثبت نام کرد؟

    شما حدس میزنید بدون ازمون تا کی بگیره؟

    اخه من باید از یه دانشگاهی انصراف بدم تا اینو بتونم ثبت نام کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مرداد 1394 :

    سلام
    طی امروز و یا فردا احتمالا تمام شود
    خیر نیازی نیست می توانید ثبت نام کنید و بعد از دانشگاه قبلی انصراف دهید

  10. نویسنده دیدگاه : نوىد - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    با سلام بنده دانشجؤى دکتری بردیس خود کردان هستم ائا مىتونم ازمون مرداد ماه را شرکت کنم و همزمان هر دو رشته را تحصىل کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مرداد 1394 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد

  11. نویسنده دیدگاه : saharnaz - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    سلام،من شروع ثبت نام رو از ۱۴ مرداد ماه میدونستم،پس من الان چیکار کنم؟؟دیگه نمیشه ثبت نام کنم؟؟؟کمکم کنید لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مرداد 1394 :

    سلام
    هنزو ثبت نام فعال هست و می توانید ثبت نام کنید

  12. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    آیا مدارک با آزمون با بدون آزمون فرق میکند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مرداد 1394 :

    خیر تفاوتی ندارند

  13. نویسنده دیدگاه : صحاف - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    سلام کنجکاوهستم بدونم بنظر شما دربین 3دانشگاه پیام نور ازاد وغیر انتفاعی بترتیب کدامیک معتبر هستند اگه امکانش هست جواب بدین خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مرداد 1394 :

    سلام
    به همین ترتیبی که خودتون گفتید:
    پیام نور – ازاد – غیرانتفاعی

  14. نویسنده دیدگاه : محمودی - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    سلام.من معدل رو اشتباه زدم امکان ویرایش دارم؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید ویرایش اطلاعات داشته باشید تا زمانی که سایت برای ثبت نام باز هست

  15. نویسنده دیدگاه : محمودی - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    ببخشید مهلت ثبت نام تا کی هستش؟ من میخوام دو رشته انتخاب کنم و لیسانس هم دارم واسه هر دو رشته میشه واحد های عمومی رو تطبیق داد.مرسی.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    فعلا که سایت برای ثبت نام باز هست. تا 12 مردادماه مهلت بوده ولی هنوز باز هست و مشخص نیست کی غیرفعال شود.
    در صورت داشتن شرایط تطبیق واحد بله می شود

  16. نویسنده دیدگاه : محمد 77788 - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    با سلام من در دانشگاه آزاد دانشجو هستم خواستم بدون می تونم در دانشگاه پیام نور هم تحصیل کنم همزمان ؟ در مقطع کارشناسی یا نه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد

  17. نویسنده دیدگاه : امير علی - در تاریخ : 15 مرداد 1394

    سلام میخواستم بدونم اگه دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای دولتی باشیم و ی سال درس رو ترک کنیم و نریم ولی مدرک فوق دیپلم داشته باشیم کارشناسی ناپیوسته هم 9 واحد مونده باشه تمام بشه و درس رو ول کنیم آیا در پیام نور کارشناسی پیوسته همون رشته رو میتوانیم بخونیم و درس رو تطبیق بزنیم و ادامه بدیم یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید آیا میتونم ثبت نام کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    سلام
    در صورتی که مدرک کاردانی داشته باشید و یا پیش دانشگاهی بله می توانید در پیام نور ثبت نام کنید

  18. نویسنده دیدگاه : امير علی - در تاریخ : 15 مرداد 1394

    الان مهلت ثبت نام تمام شده سایت باز هست برا ثبت نام

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    بله همچنان باز هست و امکان ثبت نام هست.

  19. نویسنده دیدگاه : غزل - در تاریخ : 15 مرداد 1394

    سلام من تازه امروز متوجه شدم میتونم ثبت نام کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    سلام
    هنوز سایت برای ثبت نام باز هست هرچه سریعتر اقدام کنید

  20. نویسنده دیدگاه : ستاره - در تاریخ : 15 مرداد 1394

    سلام من در رشته فنی و حرفه ای درس خوندم و مدرک کاردانی دارم میتونم ثبت نام کنم میشه سریع تر جواب بدین میتونم یا نه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید

  21. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 15 مرداد 1394

    چه رشته هایی هست برا ثبت نام همون رشته هایی که در دفترچه هست میشه ثبت نام کرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    بله همان رشته هایی که در دفترچه هست

  22. نویسنده دیدگاه : نگین - در تاریخ : 15 مرداد 1394

    سلام اگر به علت ترک تحصیل و نرفتن به دانشگاه به مدت دو ترم از دانشگاه سراسری اخراج بشویم میتوانیم درس هامون را تطبیق بزنیم و در پیام نور ادامه تحصیل بدهیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    سلام
    در صورت دریافت ریزنمرات از دانشگاه قبلی بله می توانید دروسی که شرایط تطبیق واحد رو دارند تطبیق بزنید.

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 مرداد 1394

    سلام من کنکور غیر انتفاعی ثبت نام کردم اگه ازمونشو ندم دانشگاه های غیر انفاعی بدون کنکور میپدیرن یا خیر و لطفا راهنمایی کنید ک یدون کنکور میتونم غیر انتفاعی ثبت نام کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    سلام
    ثبت نامی که در بالا هست مربوط به بدون ازمون غیرانتفاعی نیز می شود

  24. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 16 مرداد 1394

    سلام من کاردانی علوم تربیتی دارم ولی در استان خوزستان بجز یکب دو جا هیچ کدوم از مراکز پذیرش علوم تربیتی نداشت؟
    ممکنه رشته ها رو اضافه کنند! لطفا جواب بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر برای این دوره فقط همین رشته هایی هست که در دفترچه ارائه شده

  25. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 16 مرداد 1394

    لینک ثبت نام فعاله ولی کارت اعتباری نمیشه خرید غیر فعاله چطوریه میشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مرداد 1394 :

    دیگه فعال نمیشه. تا 12 مرداد تمدید شده بود و تا دیروز خرید کارت هم فعال بود ولی دیگه غیرفعال شده و کاری نمی شود کرد

  26. نویسنده دیدگاه : سما - در تاریخ : 16 مرداد 1394

    اگه میشه فوری جواب بدین خواهشا…من امروز از کافی نت پرسیدم گفتن تاامروز وقت هست برا ثبت نام پس چطورمیشه شماگفتین تمومه وقت یعنی دیگه تمدیدنمیشه؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 مرداد 1394 :

    کافی نت اشتباه گفته!! ثبت نام تا 12 مرداد تمدید شده بود ولی سازمان سنجش تا دیشب ثبت نام رو باز گذاشته بود!!
    تمدید نمی شود

  27. نویسنده دیدگاه : داوطلب - در تاریخ : 16 مرداد 1394

    با سلام

    اگر داوطلب در ازمون سراسری شرکت کرده و در تمام گزینه ها روزانه – شبانه و … مجاز به انتخاب رشته شده باشد و علاوه بر انتخاب رشته های با آزمون ، قصد انتخاب از مجموعه رشته های صرفن بر اساس سوابق تحصیلی نیز داشته باشد می تواند در دو مرحله بدین صورت دست به انتخاب بزند ؟

    1-_ ابتدا فقط از میان گزینه های با آزمون انتخاب داشته باشد و با دریافت رسید 16 رقمی نهایی انتخاب های خود را صرفن از میان با آزمون ها قطعی کند.

    2_ پس از این ، در همان گروه اموزشی ( و در صورت نیاز با خرید کارت جدید از سایر گروه ها که در ازمون آنها ثبت نام یا شرکت نداشته ) اینبار فقط از میان مجموعه رشته هایی که صرفن بر اساس سوابق دانشجو می پذیرند دست به انتخاب زند .

    آیا سیستم چنین مسئله ای ( انتخاب در دو فایل جدا گانه ) را می پذیرد و یا داوطلبی که در روز ازمون حاضر بوده و مجاز به انتخاب رشته شده تمام انتخاب های خود ، اعم از با آزمون و صرفن سوابق را باید در یک مرحله و در چهار چوب نهایتن 150 کد رشته به اتمام رساند ؟ با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می تواند . اگر بخواهید در همان گروه ازمایشی کنکورتون از رشته های بدون آزمون انتخاب کنید که اگر قبلا علاقه مندی به پیام نور زده باشید نیاز به خرید کارت نیست و در همان انتخاب رشته کنکورتون می توانید از رشته های بدون آزمون انتخاب کنید در غیر اینصورت باید کارت جدید خریداری کنید.
    اگر در یک گروه ازمایشی دیگر می خواهید شرکتن کنید کلا باید کارت اعتباری جدید خریداری کنید و ثبت نام از قست بدون آزمون کنید

  28. نویسنده دیدگاه : جعفری - در تاریخ : 17 مرداد 1394

    سلام برای قبولی بیشتر معدل کاردانی ۱۵.۲۰ بزنم یا معدل کتبی ۱۲.۳۱
    من فارغ تحصیل ارشد پیام نورم با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مرداد 1394 :

    سلام
    دوست عزیز پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم شماست!!

  29. نویسنده دیدگاه : دانیال - در تاریخ : 17 مرداد 1394

    سلام ببخشید من یادم رفته تا دوازدهم ثبت نام کنم ایا مهلت ثبت نام دوباره تمدید میشه؟
    اگه میشه زود جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر تمدید نمی شود و مهلت تمام شده است

  30. نویسنده دیدگاه : محسن قنبري - در تاریخ : 17 مرداد 1394

    با سلام
    ثبت نام کاردانی به کارشناسی طرح فراگیر کی شروع میشه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مرداد 1394 :

    سلام
    پیام نور در مقطع کاردانی به کارشناسی پذیرش ندارد

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 مرداد 1394

    سلام امروز نمیشه ثبت نام کرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر ثبت نام تمام شده است

  32. نویسنده دیدگاه : داوطلب - در تاریخ : 17 مرداد 1394

    با سلام

    متاسفانه سوال اصلی بنده درست درک نشد و پاسخی ارائه شد که جدا از سوال بود.

    همانطور که مشخص هست دو شکل انتخاب رشته وجود دارد الف – انتخاب کد رشته های با ازمون . ب – انخاب رشته بر اساس صرفن سوابق تحصیلی .

    طبق اعلام سنجش ، داوطلبی که در روز ازمون حاضر بوده و مجاز شده می تواند هم از مجموعه رشته های با ازمون و هم از کد رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دست به انتخاب بزند.

    چنین داوطلبی ( با این فرض که در زمان ا ثبت نام علاقه خود در گزینش پیام نور و غ انتفاعی را اعلام کرده باشد ) آیا می تواند در یک مرحله ” فقط ” کد رشته هایی را انتخاب کند که پذیرش ” با ازمون ” دارد و رسید 16 رقمی انتخاب رشته دریافت نماید و پس از دریافت رسید مربوطه
    یک بار دیگر از طریق سامانه ی مختص به انتخاب رشته ی بدون کنکور فقط رشته هایی که پذیرششان ” بر اساس سوابق است ” را انتخاب نماید … و رسید انتخاب رشته ی یدوم را دریافت نماید ؟ درواقع سیستم آیا چنین مسئله ا ی ( انتخاب رشته در دو مرحله ) را می پذیرد و یا داوطلبی که در ازمون حاضر بوده و مجاز گشته اگر قصد انتخاب رشته های با ازمون و هم قصد انتخاب رشته بر اساس سوابق را دارد ، ( این انتخاب را ) فقط باید در یک مرحله انجام دهد . بعبارتی آیا سیستم فقط یک رسید 16 رقمی صادر می کند ؟ با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 مرداد 1394 :

    سلام
    مشکلی ندارد و فرقی ندارد.ما متوجه منظور شما شده ایم مشکلی نیست و سیستم مشکلی نمیگیرد ولی خوب اگر در همان گروه ازمایشی میخواستید انتخاب رشته بدون آزمون کنید نیازی به خرید کارت اعتباری جدید نبوده و هزینه الکی پرداخت کرده اید. با این حال مشکلی ندارد

  33. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 18 مرداد 1394

    برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به :

    تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد ۹۴ پیام نور تا 20 مرداد – کلیک کنید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top