چاپ خبر

تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مردادماه 94 تمدید شد / تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سازمان سنجش و آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون پذیرش مرداد ماه سال 94 در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی که پیش از این تا 12 مردادماه 93 بود ، تا 20 مرداد 94 خبر داد.

بدینوسیله به اطلاع می رساند مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مردادماه سال 94 تا 20 مردادماه 94 تمدید گردید و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین کدرشته های تحصیلی ، نسبت به ثبت کدرشته های مورد نظر از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.

 

 

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

بازدیدکنندگان گرامی قبل از هرگونه نظر و پرسش ، دفترچه را به صورت کامل مطالعه فرمایید و همچنین نظرات خبر زیر را مطالعه فرمایید. سوالات تکراری به دلیل حجم زیاد نظرات بدون پاسخ حذف خواهند شد.

 

 

آغاز ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد ۹۴ پیام نور و موسسات غیرانتفاعی – کلیک کنید

 

 


 

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 


با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر 150 کد رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از تا روز سه شنبه مورخ 20 مردادماه 94 پایان می پذیرد.

نکته : شما باید کارت اعتباری سریال ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مرداد 94 را تهیه کنید سایر کارتهای اعتباری و سریال های اعتباری برای ثبت نام بدون آزمون نیست.

 

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مردادماه سال 94 دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مردادماه سال 94 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی

غیرفعال – پایان ثبت نام
دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) مردادماه سال 1394 دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مردادماه سال 94 دانشگاه پیام نور غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


 

بر اساس مصوبه دومین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو ، نوع پذیرش (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلی دانشجویانی که در این کد رشته ها پذیرفته می شوند ، درج نخواهد شد.

 


 

پذیرش بدون آزمون مرداد 94 پیام نور در این رشته محل ها برای ورودی مردادماه سال 94 براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

اسامی پذیرفته شدگان در این ثبت نام در اواسط شهریور اعلام خواهد شد

 


 

تکالیف‌ ثبت‌نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94
 
 
داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) مردادماه سال 1394 که ثبت‌نام آن منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان‌پذیر است، باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد.
 
ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (5 مردادماه 94 لغایت 20مردادماه 94)
 
تبصره1: در این مرحله کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1394 ثبت نام نموده بودند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) نیز می‌توانند متقاضی شوند.
 
کلیه متقاضیان فارغ‌ از اینکه در جلسه آزمون سراسری سال 1394 شرکت کرده اند (حاضر یا غایب در آزمون) و یا شرکت نکرده اند ، می‌توانند نسبت به انتخاب کد رشته‌های مذکور اقدام کنند.
 
تبصره2: داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 94 اخذ شود ویا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی میباشد.
 
4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام ، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.
 
تبصره 1- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی می‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت دارد.
 
تبصره 2- منظور از ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.
 

نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان:

دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا بین الملل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل نموده و گواهی مربوط را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند. لازم به توضیح است که این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.
تبصره: دانشجویان دوره های فوق که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله لازم است شرایط مندرج در بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی در دفترچه راهنما را داشته باشند.

بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی : معافیت تحصیل برای هر مقطع فقط یکبار صادر می شود. بنابراین فارغ التحصیلان هر مقطع مجاز به تحصیل مجدد در همان مقطع نمی باشند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مجاز به شروع به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی نیستند (به استثنای رشته هایی که با تأیید وزارتین علوم و بهداشت فاقد مقطع ناپیوسته بالاتر می باشند).

 

 

نکــــــــــــات مهــــــــــــــم :

1- دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 94 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

 

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد ماه سال 94 دانشگاه پیام نر
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور

غیرفعال – پایان ثبت نام
دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ورودی مردادماه سال 1394 دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مردادماه سال 94 دانشگاه پیام نور غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 مرداد 1394

    سلام.ببخشید
    حداکثر تا چه زمان فرصت برای پرداخت شهریه تابستان است؟؟؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 مرداد 1394 :

    سلام
    حداکثر سعی کنید تا 1 هفته مانده به شروع امتحانات شهریه رو پرداخت کنید.

  2. نویسنده دیدگاه : اسحاق - در تاریخ : 18 مرداد 1394

    سلام ببخشید من کنکور ریاضی دادم و الان میخوام ازاد عمران بخونم
    میخوام بدونم میتونم در کنارش حقوق پیام نور هم بخونم؟
    اگه بخوام حقوق بخونم توی همین فراگیر باید ثبت نام کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 مرداد 1394 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد
    فراگیر کارشناسی حذف شده و می توانید در همین بدون آزمون شرکت کنید.

  3. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 18 مرداد 1394

    سلام
    امسال من در آزمون شرکت نکردم، آیا میتونم در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 مرداد 1394 :

    سلام
    در بدون آزمون که در خبر بالا هست بله می توانید

  4. نویسنده دیدگاه : ghazal - در تاریخ : 19 مرداد 1394

    سلام.هیچ رشته ای اضافه نشده؟همون رشته هان؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مرداد 1394 :

    سلام
    بله همان رشته های قبلی هست و فقط مهلت ثبت نام تمدید شده.

  5. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 19 مرداد 1394

    سلام من فارغ التحصیل کاردانی فنی حرفه ای هستم و هنوز نفهمیدم این کددانش آموزی رو از کجا بیارم…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مرداد 1394 :

    سلام
    از کارت دانش آموزیتون!

  6. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 19 مرداد 1394

    سلام ادمین گرامی خسته نباشید میخواستم ازتجربه ای که پارسال بدست اوردم افراددیگه ای هم شایدبدردشون بخوره علاقمندان رشته حقوق شهرهای استان مرکزی روانتخاب کنن چندتاازشهرهاش هست که جمعیتش کمه وشانس قبولیش بالاست اطلاعات مربوط به شهرهارومیتونن ازدفترچه پیداکنن موفق باشین اگه صلاحدیدیدمنتشرکنین

  7. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 19 مرداد 1394

    سلام.یکی از دوستانم مدرک کاردانی کامپیوتر از دانشگاه سراسری کرج داره میخوام بدونم میتونه از طریق سوابق تحصیلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور اقدام کنه؟تطبیق واحدبرای کاردانیش وجود داره؟اگر وجود داره ینی میتونه طی 4 ترم لیسانس رو بگیره؟خواهشا شرایطشو برای دارندگان کاردانی توضیح بدین.چون قصد دارم براش ثبت نام کنم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می تواند
    در صورتی که مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید دروس کاردانی که شرایسط تطبیق واحد رو داشته باشد می تواند تطبیق واحد دهد.
    اگر پیش دانشگاهی نداشته باشد هیچ یک از دروس کاردانی تطبیق نمیخورد

  8. نویسنده دیدگاه : داوطلب - در تاریخ : 19 مرداد 1394

    متاسفانه کامنت قبلی من را تایید نکردید… ( شاید پاسخی برایش نداشتید ) اما با پیگیری هایی که از طریق سنجش انجام دادم متوجه شدم که راهنمایی / پاسخ شما اشتباه بوده.

    انتخاب رشته اعم از با ازمون یا سوابق ” نمی تواند ” در دو مرحله ی مجزا از هم صورت پذیرد و فقط باید در یک مرحله و در ذیل نهایتن 150 کد رشته انجام شود. و سیستم تنها یک شکل از انتخاب رشته را می پذیرد.( نمی توان از یک طرف فقط با ازمونها را انتخاب کرد و رسید انتخاب رشته دریافت نمود و برای بار دوم فقط سوابق را انتخاب کرد و رسید دوم را دریافت نمود.) اگر داوطلبی دست به اینکار بزند سیستم یکی را حذف خواهد کرد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مرداد 1394 :

    دوست عزیز ما بارها اعلام کردیم اگر فقط در یک گروه ازمایشی هستید فقط در همان حالت انتخاب رشته از طریق کنکور اقدام کنید.
    اگر در یک گروه ازمایشی غیر از گروه ازمایشی کنکورتون می خواهید شرکت کنید باید در بدون آزمون شرکت کنید و یک کارت اعتباری جدید بخرید
    اینکه شما مفهوم رو اشتباه متوجه شدید مشکل شما بوده نه ما. بارها به چندین نفر این موضوع رو اعلام کردیم!!

  9. نویسنده دیدگاه : کامران - در تاریخ : 19 مرداد 1394

    سلام. من فارغ االتحصیل کارشناسی هستم. کد دانش آموزیم رو نمیدونم. چیکار باید بکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مرداد 1394 :

    سلام
    از آموزش و پروش منطقه خودتون سوال کنید

  10. نویسنده دیدگاه : ... - در تاریخ : 19 مرداد 1394

    سلام خواهشن جواب سوالمو بدین خیلی مهمه .من دانشجوی ترم 6 رشته آی تی دانشگاه پیام نورم(از طریق آزمون سراسری) .میخواستم رشته کامپیوتر بدون آزمون شرکت کنم .میتونم هر2رشترو همزمان بخونم؟؟؟؟آخه نوشته زمان ثبت نام در رشته جدید باید از رشته قبلی انصراف داد .مگ نگفتین تو پیام نور میشه همزمان 2رشته خوند پس چرا خلاف اینو گفتن ؟؟؟!!!ممنون میشم کامل توضیح بدین .دیگ مهلت ثبتنام داره تموم میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد و تحصیل همزمان در پیام نور مشکلی ندارد

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 مرداد 1394

    سلام ببخشید من تو انتخاب رشته ها اصلا پیام نور انتخاب نکردم الان چطور میتونم ثبت نام کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مرداد 1394 :

    سلام
    به قسمت ویرایش اطلاعات برید و از رشته های پیام نور هم انتخاب کنید

  12. نویسنده دیدگاه : سما - در تاریخ : 20 مرداد 1394

    پشتیبان جان ی سوال حیاتی من ی ترم دارم برا فارغ تحصیلی یعنی ترم اینده الانم میخوام بدون ازمون شرکت کنم میشه این ترم جاری که قراره بیاد دورشته رو باهم بخونم یاباید انصراف بدم ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مرداد 1394 :

    خیر هیچ مشکلی ندارد و می توانید

  13. نویسنده دیدگاه : hanieh - در تاریخ : 20 مرداد 1394

    سلام من کاردانی نرم افزارکامپیوتردارم غیرازکامپیوتر چه رشته ای رومیتونم واسه کارشناسی بخونم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مرداد 1394 :

    سلام
    هر رشته ای رو بخواهید می توانید انتخاب کنید

  14. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 20 مرداد 1394

    سلام
    این نوع ثبت نام دیگه آزمونی نخواهد داشت؟مثل آزمون فراگیر که توی بهمن ماه ثبت نامشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر بدون آزمون هست بر اساس سوابق تحصیلی
    فراگیر که میگید مربوط به ارشد هست دوست عزیز. این مربوط به کارشناسی می باشد

  15. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 21 مرداد 1394

    سلام من دارای مدرک کاردانی مکانیک خودرو و کارشناسی مکانیک سیالت هستم میخام کارشناسی حقوق ثبت نام کنم آیا امکانش هست؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 مرداد 1394 :

    سلام
    مشکلی ندارد میتوانید

  16. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 21 مرداد 1394

    سلام مهلت ثبت نام قابل تمدید هست یا خیر ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 مرداد 1394 :

    سلام
    فعلا تا زمانی که سایت باز هست امکان ثبت نام رو دارید
    مشخص نیست دیگه تمدید شود یا خیر

  17. نویسنده دیدگاه : محمود - در تاریخ : 21 مرداد 1394

    با سلام. من دیپلم برق صنعتی هستم و به خاطر کارم می خوام فوق دیپلم تاسیسات بگیرم و بهخاطر شرایط کارم نمیتوانم همه کلاس هارو شرکت کنم واینکه کی ثبت نام داره باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1394 :

    سلام
    در پیام نور حضور در کلاسها اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارد و دروسی که فاقد منبع هستند.
    دوست عزیز به نظرتون خبر بالا مربوط به چه موضوعی است؟؟!!

  18. نویسنده دیدگاه : ghazal - در تاریخ : 22 مرداد 1394

    سلام.با فپق دیپلم معاضدت قضایی از دانشگاه علمی کاربردی میتونم برای کارشناسی به پیام نور بپیوندم و لیسانسمو اونجا بگیرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید.

  19. نویسنده دیدگاه : فرزین - در تاریخ : 22 مرداد 1394

    سلام من مهرسال قبل دررشته حقوق قبول شدم انتخاب واحدکردم ولی نتونستم به امتحانات برسم میخواستم بدونم امسال میتونم دوباره انتخاب واحدکنم یعنی انصرافی یا اخراجی محسوب نمیشم یعنی میتونم دوباره ادامه تحصیل بدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد ولی باید شهریه رو به صورت کامل پرداخت کنید تا بتوانید برای نیمسال بعدی انتخاب واحد کنید

  20. نویسنده دیدگاه : reza - در تاریخ : 23 مرداد 1394

    جد اقل معدل برای ثبت نام بدون کنکور چند است.؟اگه کم باشه میتونیم توسط کنکور امتحان بدیم؟ در کنکور سوابق تحصیلی مانند شرط معدل لازمه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1394 :

    حداقلی ندارد. اگر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارید با هر معدلی می توانید ثبت نام کنید

  21. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 23 مرداد 1394

    سلام تورو خدا جواب منو بدین من کنکور ریاضی دادم و انتخاب رشته های دولتی رو انجام دادم بعداز طرفی رشته های فنی پیام نور هم ک بر اساس سوابق تحصیلی بود انجام دادم و حالا دوتا رسید انتخاب رشته دارم الان سیستم یکیشو حذف میکنه ؟ کدوم ممکنه حذف بشه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر انتخاب رشته هاتون جداگانه بوده مشکلی ندارد.
    منظور اگر انتخاب رشته کنکور رو جدا انجام داده اید و انتخاب رشته بدون آزمون رو جداگانه انجام داده اید (از لینک مربوط به سوابق تحصیلی) خیر مشکلی ندارد

  22. نویسنده دیدگاه : زهرا راد - در تاریخ : 23 مرداد 1394

    سلام و خسته نباشیدلطفا جواب بدید… من استان محل تولد و استان محل تحصیل دیپلم وپیشم دواستان متفاوت والان برای یازده سال ساکن تهرانم.در انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور استان محل فارغ التحصیلی دیپلم و پیشم رو تهران انتخاب کردم آیا امکان قبولی من وجود دار و اگر نیست امکان ویرایش اطلاعاتم وجود دار؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1394 :

    سلام
    بله مشکلی ندارد دوست عزیز

  23. نویسنده دیدگاه : پروانه - در تاریخ : 24 مرداد 1394

    سلام وخسته نباشید خدمت شما پشتیبان عزیز من هنوز برای کارشناسی بدون آزمون ثبت نام نکرده ام آیا هنوز هم می توانم ثبت نام کنم الان که مهلت ثبت نام گذشته است
    لطفا یک شماره تماس به من بدهید برای مشاوره که جوابگو باشد مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر مهلت تمام شده است

  24. نویسنده دیدگاه : zienabi - در تاریخ : 24 مرداد 1394

    سلام پشتیبان
    یه سوال ؟؟
    پذیرش بدون کنکور برا دولتی هم بوده با فقط برا پیام نور و غیر انتفاعی؟؟
    چون من فک نمیکردم برا دولتی هم باشه فقط پیام نور زدم 🙁
    خیلی اعصابم خورده نمیشه کاری کرد چون معدل هم خوب بوده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1394 :

    سلام
    برخی دانشگاه ها به غیر از پیام نور و غیرانتقاعی نیز پذیرش داشته اند.

  25. نویسنده دیدگاه : جعفری - در تاریخ : 24 مرداد 1394

    سلام خدا قوت
    آیا گزینه فارغ التحصیلی ارشد و بالاتر تاثیری بر قبولی دارد
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر هیچ تاثیری ندارد

  26. نویسنده دیدگاه : آرام - در تاریخ : 24 مرداد 1394

    با سلام و خسته نباشید. من کاردانی حسابداری دارم. امسال در رشته ی علوم ورزشی ثبت نام کردم. میخواستم بدونم برای تطبیق واحدهای عمومی نمرات باید چند باشند که تطبیق صورت بگیره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1394 :

    سلام
    مطالعه فرمایید:
    آیین نامه آموزشی کارشناسی دانشگاه پیام نور

  27. نویسنده دیدگاه : فرشاد گوعری - در تاریخ : 24 مرداد 1394

    با سلام و احترام
    لطفا بفرمایید تاریخ بعدی ثبت نام بدون آزمون چه زمانی می باشد با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 مرداد 1394 :

    سلام
    احتمالا برای ابان ماه

  28. نویسنده دیدگاه : سهیلا - در تاریخ : 26 مرداد 1394

    سلام. من دانشجوی کارشناسی روانشناسی در دانشگاه پیام نور واحد گلپایگان هستم. ولی ساکن تهران هستم و رفت و آمد برایم سخت هست. میخواستم بدونم که الان میتونم ثبت نام کنم و واحد هایم را تطبیق بدم؟؟ اگه امکانش هست چطور باید این کار رو انجام بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 مرداد 1394 :

    سلام
    مهلت ثبت نام به پایان رسیده دوست عزیز

  29. نویسنده دیدگاه : عوض عالی همت - در تاریخ : 27 مرداد 1394

    با سلام من از هم دوره دانشگاه که در این دانشگاه تحصیل میکنه سوال کردم ایشون گفته این نیست یکی دیگه است ومن پبت نام نکردم من کارشناسی تاسیسات دارم میخوام مدرک سیالات بگیرم ایا ثبت نام اینه یا وقتش نرسیده با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مرداد 1394 :

    سلام
    بله ثبت نام همین هست و مهلتش تمام شده.

  30. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 28 مرداد 1394

    پشتیبان محترم من هم درپذیرش براساس سوابق مردادشرکت کردم هم درانتخاب رشته سراسری مرداد.برای اینکه دورشته همزمانوبخونم.خواستم بدونم امکانش هست دورشته روهمزمان شروع کرد؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مرداد 1394 :

    اگر هر دو را قبول شوید نباید مشکلی باشد

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 مرداد 1394

    سلام میشه ثبت نام بدون ازمون پیام نورروتمدیدکنیدخواهش میکنم این لطف روبکنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر مهلت تمام شده است و دیگر تمدید نخواهد شد

  32. نویسنده دیدگاه : mohammad - در تاریخ : 30 مرداد 1394

    سلام
    خواهش میکنم جواب بدید
    تاریخ بعدی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در چه تاریخی آغاز میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 مرداد 1394 :

    سلام
    احتمالا در ابان ماه

  33. نویسنده دیدگاه : آرمان - در تاریخ : 31 مرداد 1394

    سلام
    لطفا بفرمایید که آیا دانشگاه های غیرانتفاعی هم دوره بعدی ثبت نامشون آبان ماهه یا نه اگر نه کی هستش.
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 مرداد 1394 :

    سلام
    بله

  34. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 شهریور 1394

    دروس جبرانی ارشد فراگیر نمره 10 میخواهد یا 12 متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 شهریور 1394 :

    تمام نمرات قبولی در ارشد نمره حداقل 12 می باشد

  35. نویسنده دیدگاه : وحید رییسی - در تاریخ : 8 شهریور 1394

    با عرض سلام وخسته نباشید
    ببخشید من فوق دیپلم از دانشگاه علمی کاربردی رشته نرم افزار دارم
    ایا می تونم مقطعه کارشناسیمو در پیام نور بخونم؟
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 شهریور 1394 :

    سلام
    بله می توانید. ولی دیگه باید صبر کنید برای ثبت نام دوره بعدی

  36. نویسنده دیدگاه : وحید رییسی - در تاریخ : 8 شهریور 1394

    ما از مهلت ثبت نام بدون ازمون جا موندیم به دلیل خدمت مقدس سربازی وگفتن مهلت ثبت نام تموم شده حالا قبلا یه تکمیل ظرفیتی یه تمدیدی یه چیزی بود؟خواهشا اگه میشه تمدیدش کنید به اندازه کافی از زندگی عقب افتادیم دیگه نذارین از اینی که هست بدتر بشه خواهش میکنم التماس میکنم خداوکیلی یه لطفی در حق ما بکنید التماس میکنم تو رو خدا یه کاریش کنید ممنون میشم اگه یه برادری درحق مابکنید ممنون میشم
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 شهریور 1394 :

    دوست عزیز 2 بار تمدید شد و دیگه برای ان دروه تمدید نمیشه.
    باید صبر کنید برای دوره بعدی که احتمالا ثبت نامش در آبان ماه انجام شود و برای ورودی بهمن 94 باشد

  37. نویسنده دیدگاه : آرزو - در تاریخ : 13 شهریور 1394

    با سلام.آیا در مدرک کارشناسی پذیرش بدون آزمون پیام نور.نوشته میشه که ما از طریق بدون آزمون پذیرفته شده بودیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر ذکر نمی شود

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 شهریور 1394

    با سلام و عرض خسته نباشید
    نتایج ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور کی اعلام می شود؟
    با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1394 :

    سلام
    احتمالا تا اخر همین هفته

  39. نویسنده دیدگاه : سلام برشما - در تاریخ : 27 آذر 1394

    سلام بزرگوار ببخشید مزاحم میشما یکم دوباره گیج شدم.تو دفترچه نوشته باید برای ثبت نام بدون کنکو میگه باید یا کاردانی داشت یا دیپلم.منی که سال نود اومدم دانشگاه مقطع کارشناسی و معافیت تحصیلی دارم میخوام از ترمه دهم و قبل از ورود به ترمه ارفاقی انصراف بدم و کمتر از هفتادواحد گذروندم و کاردانی هم به من نمیدن آیا میتونم بدون کنکور برم دانشگاه؟یعنی من هفتادواحد نگذرونمو و انصراف بدم هم میتونم بدون آزمون ثبت نام کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1394 :

    سلام
    در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی بله می توانید.

  40. نویسنده دیدگاه : نگار - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام
    خسته نباشید، شبتون بخیر
    شما از معدل لازم برای هر کدوم از رشته های بدون کنکور پیام نور اطلاع دارید؟
    می دونم به میزان تقاضای افراد بستگی داره و هر سال با سال بعدی متفاوته، ولی خوب فکر نمی کنم تو فاصله زمانی یکسال خیلی باهم فرق کنه؟!
    من دیپلم ریاضی فیزیک دارم با معدل 18,50، میخوام مهندسی نرم افزار پیام نور تهران شمال رو بخونم. به نظرتون با این معدل شانسی دارم؟
    ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    معدل شاخصی ندارد دوست عزیز.
    بستگی به سوابق تحصیلی سایر داوطلبان ان کد رشته محل انتخابی شما دارد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top