چاپ خبر

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 94 / لینک نتایج

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سازمان سنجش آموزش کشور نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 94 را اعلام کرد / لینک مشاهده نتایج

 

برای ادامه بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

توضیحات کامل نحوه و چگونگی ثبت نام /
آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۴ پیام نور – کلیک کنید

 

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : سازمان سنجش آموزش کشور نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال ۹۴ را منتشر کرد.

دواطلبان برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام کنند.

 

برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال ۹۴ – کلیک کنید

 

۳۹ هزار و ۳۷۳ نفر در این مرحله به عنوان پذیرفته شده نهایی معرفی شدند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۳۷۳ نفر زن و ۲۱ هزار نفر مرد هستند. همچنین یک هزار و ۲۰۵ نفر معرفی شده رشته های خاص هستند که از این تعداد ۵۶۲ نفر زن و ۶۴۳ نفر مرد هستند.

پذیرفته‌شدگان نهایی ضرورت دارد ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده در اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد در خصوص تاریخ و مدارک مورد نیاز ثبت نام به پایگه اطلاع رسانی دانشگاهها و موسسات آموزشی مراجعه کنند. دانشگاه پیام نور هنوز اطلاعیه ای را در این رابطه منتشر نکرده است که در صورت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی و همچنین اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص برای انجام مصاحبه در مرحله تکمیل ظرفیت و یا ظرفیتهای جدید آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1394

پیرو انتشار اطلاعیه‌های این سازمان در هفته نامه خبری و اطلاع رسانی پیک سنجش مورخ 6/7/94، 12/7/94 و 16/7/94 و هم چنین پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در خصوص اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید در برخی از کد رشته‌های آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1394 بدین وسیله توجه پذیرفته‌شدگان نهایی برای ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی ذیربط و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های محلهای مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:

الف– به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کدمحلهای تحصیلی از کدرشته‌های امتحانی مندرج اطلاعیه‌های فوق بوده‌اند، می‌رساند که فهرست پذیرفته شدگان نهایی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درج گردیده است. داوطلبان لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ 9/6/94 این سازمان درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان) در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند. در صورتی که برنامه‌زمانی مشخصی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای ثبت‌نام اعلام نگردیده باشد، لازم است برای ثبت‌نام در یکی از روزهای ‌یکشنبه و یا دوشنبه مورخ 3 یا 4/8/94 به دانشگاه ویاموسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند.

ب– آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد یا کدرشته محلهای تحصیلی مصاحبه دار، بورسیه و یا دارای شرایط خاص از موسسات ذیل این اطلاعیه بوده‌اند و فهرست اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در ردیف معرفی شدگان چند برابرظرفیت درج گردیده، لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل مورد لزوم با توجه به مندرجات این اطلاعیه به ارگان بورسیه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

یادآوری :

1- نتایج نهایی کدرشته محلهای تحصیلی از رشته‌های مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

2- آن دسته از داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی و هم در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مراحل مصاحبه و سایر موارد مورد لزوم قرار گرفته‌اند «بندهای الف و ب فوق» لازم است مطابق مفاد هر دو بند در موعد مقرر اقدام نمایند.بدیهی است درصورتیکه برای مصاحبه رشته های خاص مراجعه کنندونهایتاً پذیرش شوند , می بایست دررشته خاص ثبت نام وادامه تحصیل دهند.

3- چنانچه داوطلبی با توجه به علاقه مندی خود، فقط یک مورد را پیگیری نماید، متعاقباً نمی‌تواند برای مورد دیگر، بعداز مهلت مقرر اقدام نماید.

ج – نام دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو در رشته‌های بورسیه و یا دارای شرایط خاص

معرفی شدگان در کد رشته محلهای تحصیلی بورسیه و یا دارای شرای خاص لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز یکشنبه مورخ 3/8/94 به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مندرج در جدول ذیل مراجعه نمایند.

آدرس پایگاه اطلاع رسانی نام دانشگاهها و موسسات
http://www.sir.ac.ir
دانشکده روابط‌بین الملل – وزارت امور خارجه
www.qomirib.ac.ir
دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران – واحد قم
www.shahed.ac.ir
دانشگاه شاهد
در رشته مهندسی صنایع – مدیریت سیستم و بهره وری کدرشته محل 19454 از کدرشته امتحانی 1259(پردیس خودگردان کیش) این دانشگاه پذیرش براساس بررسی سوابق تحصیلی معرفی شدگان صورت می‌گیرد و در صورت نیاز به مصاحبه حضوری از طریق تماس تلفنی یا پیامک اطلاع‌رسانی‌ خواهد شد. ضمناً برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی پردیس کیش به نشانی www.kish.sharif.cdu مراجعه نمایند.
دانشگاه صنعتی شریف
www.mut.ac.ir
دانشگاه‌ صنعتی‌ مالک‌ اشتر
www.ekh.aja.ir
دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) – نوشهر
www.mazaheb.ac.ir
دانشگاه‌ مذاهب اسلامی
www.osool.ac.ir
دانشکده‌ اصوالدین
www.icqt.ac.ir
دانشگاه‌ معارف قرآن و عترت(ع) – اصفهان
www.urd.ac.ir
دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب – قم
www.bou.ac.ir
دانشگاه باقرالعلوم(ع) – قم (غیرانتفاعی)
www.qhu.ac.ir
دانشگاه قرآن و حدیث – قم (غیرانتفاعی)
www.imi.ir
سازمان مدیریت صنعتی (غیرانتفاعی)
http://amiralmoemenin.ac.ir
دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمومنین(ع) – اهواز
www.refah.ac.ir
دانشکده غیرانتفاعی رفاه – تهران
www1.jz.ac.ir
دانشکده‌ الهیات و معارف اسلامی هدی – جامعه الزهرا(س)- قم (غیرانتفاعی)

د – برگزاری مصاحبه در کد رشته‌های امتحانی 1139 (مددکاری اجتماعی) و 1148 (رشته مدیریت امور شهری)

1- دانشگاه پیام نور

آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان معرفی شده چندبرابر ظرفیت در کد رشته امتحانی 1148 (رشته مدیریت امور شهری) در این مرحله اعلام گردیده، لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از روز یک‌شنبه مورخ 3/8/94 به سایت اینترنتی این دانشگاه به نشانی: www.pnu.ac.irمراجعه نمایند.

2- دانشگاه تهران

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی 1148 (رشته مدیریت امور شهری) در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند، می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در دوره مذکور، همان نمرات اکتسابی داوطلبان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. بدیهی چنانچه پذیرفته‌شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت ننموده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی این دسته از داوطلبان اقدام خواهد نمود.

3- دانشگاه علامه طباطیایی

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در کد رشته امتحانی 1139 (رشته مددکاری اجتماعی) در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام نموده‌اند، می‌رساند براساس درخواست دانشگاه ظرفیت این رشته از بین آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان چند برابر در مرحله اول اعلام نتایج اولیه (خردادماه سال سالجاری) مصاحبه شده‌اند، تکمیل گردیده است.

تذکرات مهم:

1- باتوجه به اینکه در کد رشته امتحانی 1152 (مجوعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی) فرد واجد شرایط وجود نداشته است، لذا در کد رشته محلهای تحصیلی کد مذکور فرد پذیرفته شده وجود ندارد.

2- در کد رشته‌های امتحانی 1217 (اقیانوس شناسی فیزیکی) و 1283(مهندسی نساجی – تکنولوژی نساجی) داوطلبی در این مرحله متقاضی نشده است.

3- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو می‌باشد.

4- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1395 را ندارند.

5- عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در میان گذاشته و یا با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 تماس حاصل نمایند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 27 مهر 1394

    با عرض سلام و خسته نباشید

    من حسابداری ارشد پیام نور – اموش محور .مازندارن قبول شدم . میخواستم ببینم

    1. کلاسهای ارشد اجباری است ؟

    2. ایا هنوز شیوه اموزش محور پذیرفته میشه ؟

    3.امتحانهای پایان ترم میشه در تهران شرکت کرد؟

    با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    سلام
    1- حضور درکلاسهای پیام نور اختیاری می باشد بجز دروسی که فاقد منبع می باشد و دروسی که دارای واحد عملی می باشد
    2- دربرخی از پذیرش ها تا حدودی بله
    3- در ارشد هر شهریه که باشید با تعیین محل آزمون می توانید امتحانات خود را انجام دهید

  2. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 27 مهر 1394

    سلام
    من ترم دوم ارشد برنامه ریزی شهری پیام نور مجازی واحد ری هستم
    در تکمیل ظرفیت امسال هم ارشد عمران مجازی واحد تهران شمال قبول شدم
    می خواستم ببینم با توجه به اینکه هر دو واحد زیرمجموعه پیام نور هستن و هردو هم مجازی هستن اگر الان در واحد جدید و رشته جدید ثبت نام کنم امکان انتقال شهریه ثابت ترم مهرماه رشته/واحد قبلی به واحد جدید وجود داره؟
    و یا درصورت تغییر رشته/واحد مجبورم مجدد شهریه ثابت رو پرداخت کنم؟
    ممنون

  3. نویسنده دیدگاه : علی سعیدی راد - مدیر وبلاگ دانشجویان ارشد گرمسار - در تاریخ : 27 مهر 1394

    با سلام و تبریک به همه قبول شدگان عزیز تکمیل ظرفیت
    همه دانشجویان قبولی در دانشگاه پیام نور مخصوصا رشته های مدیریت (اجرایی، بازرگانی، دولتی، حسابداری، MBA و …) را به استفاده از تجربیات دانشجویان قدیمی پیام نور در وبلاگ دانشجویان ارشد گرمسار دعوت می کنم.
    مقطع ارشد کوتاه است و فرصت برای تجربه اندک و هزینه تجربه اندوزی سنگین.
    متاسفانه دانشگاه پیام نور علیرغم جمعیت بالای دانشجویی، نابسامانی های فراوان دارد و استفاده از تجربیات دانشجویان قدیمی، بهترین راه حل است.
    در وبلاگ دانشجویان ارشد گرمسار منتظر شما خواهیم بود.

  4. نویسنده دیدگاه : Sepideh - در تاریخ : 27 مهر 1394

    باسلام من ارشد فراگیر پیام نور قبول شدم مهر 94وثبت نام کردم در واحد علی اباد کتول الان هم در تکمیل ظرفیت در شهر محل زندگی خودم کرج قبول شدم پیام نور، ایا باید از اون دانشگاه انصراف بدم و بعد ثبت نام کنم باتوجه به اینکه هر دو دانشگاه پیام نور هستند لطفا راهنمایی کنید ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    سلام
    می توانید اول از دانشگاه جدید ثبت نام کنید و بعد از دانشگاه قبلی انصراف دهید

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 مهر 1394

    سلام من تو تکمیل ظرفیت قبول شدم تا چه زمانی برای ثبت نام اولیه وقت دارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    سلام
    باید صبر کنید تا زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت توسط هر دانشگاه اعلام شود.

  6. نویسنده دیدگاه : Sepideh - در تاریخ : 28 مهر 1394

    پذیرش تکمیل ظرفیت برای ترم مهر هست یا بهمن، پیام نور؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    مشخص نیست و هنوز اعلام نشده احتمالا برای بهمن باشد

  7. نویسنده دیدگاه : mahicute - در تاریخ : 28 مهر 1394

    سلام.
    من در تکمیل ظرفیت ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی پیام نور شهرم قبول شدم . نمیدونم ثبت نام کنم نه. آیا بازار کار مدیریت دولتی خوبه؟

  8. نویسنده دیدگاه : وحيد قديري - در تاریخ : 28 مهر 1394

    سلام من دانشجوی ترم 2 ارشد علوم سیاسی قزوین هستم در تکمیل ظرفیت همان رشته واحد تهران غرب قبول شدم حالا چه طور باید در این دانشگاه وارد شوم با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    سلام
    باید صبر کنید تا زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت اعلام شود و بعد ثبت نام رو انجام بدید و از رشته قبلی هم انصراف دهید

  9. نویسنده دیدگاه : Sepideh - در تاریخ : 28 مهر 1394

    در دانشگاه پیام نور امکان انتقال کد قبولی وجود نداره یعنی حتما باید انصراف بدیم از دانشگاه قبلی برای ثبت نام م تکمیل ظرفیت با توجه به اینکه رشته ها یکی هستند، و شهریه ثابت که پرداخت کردم چی میشه؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    خیر انتقالی ندارد
    بله باید در رشته جدید ثبت نام کنید و از رشته قبلی انصراف دهید

  10. نویسنده دیدگاه : اسماعیل - در تاریخ : 28 مهر 1394

    سلام
    من ارشد پیام نور رضوانشهر قبول شدم فقط ثبت نام اینترنتی کردم الان تکمیل ظرفیت شوش قبول شدم میخواستم ببینم دیگه انصراف ازونجا لازم نیست؟چون با مسئول رضوانشهر همون موقع صحبت کردم گفتن که شما نیازی ب انصراف ندارید چون ثبت نام نهایی نکردید.
    بعد ببخشید رشته مجموعه علوم جغرافیایی اساتید شوش گیر نمیدن؟نمره دادنشون چطوره؟سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    سلام
    خیر اگر ثبت نام حضوری نکرده اید مشکلی ندارد

  11. نویسنده دیدگاه : پیامنور - در تاریخ : 28 مهر 1394

    سلام. در کارشناسی یه درس تیوری بدون منبعست. شرکت در کلاس اجباری؟وایا امتحان پایان ترم رو استاد میگیره یا سراسریه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    سلام
    بله اجباری هست
    بله استاد میگیرد

  12. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 28 مهر 1394

    سلام

    من ارشد تربیت بدنی پیام نور گرمسار قبول شدم گرایش مدیریت راهبردی
    با توجه به اینکه فارغ التحصیلیم رو زده بودم 94/6/31اما توی این تاریخ فارغ التحصیل نشدم و دی ماه درسم تموم میشه میتونم برم برای ثبت نام؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    سلام
    اگر در تکمیل ظرفیت قبول شده اید باید صبر کنید تا زمان ثبت نام اعلام شود
    اگر قبلا پذیرفته شده اید خیر نمی توانید

  13. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 28 مهر 1394

    ببخشید اگه 4 ترم از رشتمون رو گذرونده باشیم و بعد به دلایلی نتونیم ادامه بدیم، میشه اون چهارترم در حد مدرک کاردانی در نظر گرفته بشه یا چنین چیزی نیس؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    خیر نمی شود مگر اینکه نصف واحدهای کارشناسی رشتتون رو با معدل بالای 12 گذرانده باشید و انصراف دهید در این صورت می توانید درخواست مدرک کاردانی کنید

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 مهر 1394

    باسلام
    گفته بودن ثبت نام کارشناسی بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی از۲۶تا۲۹ مهردرسایت سازمان سنجش قابل مشاهده هست ولی درسایتشون چیزی ثبت نشده،تاریخش تغییر کرده؟ میشه لطفااطلاع رسانی کنید؟ ممنونم

  15. نویسنده دیدگاه : پارمیس - در تاریخ : 28 مهر 1394

    با سلام با معدل 11در کارشناسی میشه فراگیر ارشد امتحان داد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    سلام
    بله می شود

  16. نویسنده دیدگاه : mohammad - در تاریخ : 28 مهر 1394

    با سلام خدمت شما
    می خواستم بدونم زمان ثبت نام غیر حضوری و حضوری دانشگاه پیام نور برای تکمیل ظرفیت از چه تاریخی هست ؟
    یا باید در همان تاریخ هایی که سازمان سنجش ارائه داده برای ثبت نام اقدام کنیم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    سلام
    هنوز اعلام نشده و باید صبر کنید تا سازمان مرکزی اعلام کند

  17. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 28 مهر 1394

    ببخشید در جوابم گفتید :
    مگر اینکه نصف واحدهای کارشناسی رشتتون رو با معدل بالای ۱۲ گذرانده باشید و انصراف دهید در این صورت می توانید درخواست مدرک کاردانی کنید

    منظورتون از نصف واحدهای کارشناسی اینه که ترم 6 باشیم؟
    شرمنده ، متوجه نشدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مهر 1394 :

    خیر گفتیم نصف واحدهای کارشناسیتون ، نگفتیم نصف سنواتتتون که!!
    منظور اگر رشتتون 140 واحد هست باید حداقل 70 واحد درسی اخذ کرده باشید

  18. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 29 مهر 1394

    سلام
    من در مرحله ی تکمیل ظرفیت ارشد در رشته روانشناسی تربیتی مرکز ورامین قبول شدم. در سایت دانشگاه زمان ثبتنام و مدارک لازم برای ثبتنام مشخص نشده است. خواهش می کنم توضیح کاملی را برایم بنویسید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 مهر 1394 :

    سلام
    هنوز زمان و چگونگی ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد اعلام نشده. صبور باشید و منتظر اطلاعیه های بعدی از طریق همین سایت باشید

  19. نویسنده دیدگاه : باتمانی - در تاریخ : 29 مهر 1394

    سلام وقت بخیر
    آیا دستورالعمل جدیدی درمورد جابجایی شهریه ثابت از یک مرکز پیام نور به مرکز پیام نور دیگری آمده است؟ چون از فراگیر کرج انصراف دادم و می خواهم در پیام نور کرمانشاه ثبت نام کنم.

  20. نویسنده دیدگاه : ش.ف - در تاریخ : 29 مهر 1394

    سلام ، ببخشید اگر در تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور قبول بشیم ولى براى ثبت نام نریم ، از دادن کنکور کارشناسى ارشد سال بعد محروم میشیم ؟؟؟
    ممنون میشم اگه جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 مهر 1394 :

    سلام
    خیر محروم نمی شوید

  21. نویسنده دیدگاه : هاني - در تاریخ : 29 مهر 1394

    با سلام و خسته نباشید میشه توضیح بدین بذیرفته شدن برای ارشد با شرط معدل و بدون آزمون جکونه هست؟؟ یعنی در واقع معدل تا جه حدی باشد میتونیم بدون آزمون برای ارشد بذیرفته شویم ؟؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 مهر 1394 :

    سلام
    ارشد بدون آزمون در پیام نور پذیرش ندارد دوست عزیز

  22. نویسنده دیدگاه : لطفي - در تاریخ : 3 آبان 1394

    با سلام.
    من در تکمیل ظرفیت ارشد مدیریت اجرائی پیام نور مرکز ورامین – مجازی – قبول شده ام. لطفآ‌راهنمائی فرمائید؟
    1- در هیچیک از سایتهای مرتبط و سنجش زمان ثبت نام و انتخاب واحد مشخص نیست. زمان ثبت نام و برای چه ترمی ؟
    2- آیا امکانی برای انتقالی گرفتن یا میهمان شدن به کرج ( الان و یا بعدآ ) وجود دارد ؟
    سپاسگزارم

  23. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 5 آبان 1394

    برای ادامه بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

    توضیحات کامل نحوه و چگونگی ثبت نام /
    آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۴ پیام نور – کلیک کنید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top