چاپ خبر

دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی نوبت بیست و سوم دوره های فراگیر ۹۰ (بهمن ماه)

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون مقطع کارشناسی نوبت بیست و سوم دوره های فراگیر90 پیام نور (ورودی نیمسال دوم 91-90)

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : پیرو بخشنامه شماره 88932/3/د مورخ 3/12/90بدینوسیله توجه جنابعالی را برای ثبت نام از پذیرفته شدگان رشته های مختلف آزمون ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 دوره های فراگیر مقطع کارشناسی پیوسته از تاریخ 16 اسفند 90 لغایت 21 اسفند 90 به نکات زیر معطوف می دارد؛خواهشمند است دستور فرمایید روسای محترم مراکز و واحدهای تابعه آن استان با رعایت دقیق مفاد دستور العمل طبق برنامه اعلام شده نسبت به ثبت نام  پذیرفته شدگان اقدام لازم را به عمل آورند:

جدول شــــهریـــــه سال تحصیـــــــلی ۱۳۹۰ دوره های دانشگــــــــاه پیـــــام نــــور


الف : شرایط ادامه تحصیل:

1 – کلیه دانشپذیران دوره های فراگیر پیام نور که پیغام کارنامه آنها، نتیجه قبول کارشناسی درج گردیده می توانند طبق ضوابط از نیمسال دوم 91-90 در مرکز/واحد مربوطه ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.
 تذکر:دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده بوده و تغییر آن با رعایت مقررات تغییر رشته و انتقال دانشجویان ( مطابق آئین نامه آموزشی ) امکان پذیر است.

2 – دانشجویان پذیرفته شده می بایست کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 10 می باشد در نیمسال دوم 91-90 اخذ نمایند. در صورت عدم قبولی در نیمسال دوم91-90، دانشجو می بایست دروس فوق رادر اولین نیمسال ممکن اخذ و بگذراند.
نکته مهم1: دروس مردودی دانشپذیری پس از کسب نمره قبولی با کد 3 در کارنامه دانشجو ثبت می گردد.
نکته مهم2: امکان ارائه دروس دانش پذیری بصورت خودخوان وجود دارد.

3-ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان  گرامی لازم است با مراجعه به سایت جامع خدمات آموزشی  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

4- پس ازپایان ثبت نام اولیه و اعلام شماره دانشجویی ؛حداکثر ظرف مدت 24ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود ولازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید .

5-کاربران رایانه مراکز/واحدها لازم است با هماهنگی مدیریت رایانه نسبت به تعیین تاریخ مراجعه حضوری دانشجو شامل تاریخ و ساعت مراجعه آدرس باذکر طبقه و شماره اتاق برای دانشجویان در سامانه گلستان اقدام نمایند. ضمناًتاریخ مراجعه حضوری از تاریخ 15فروردین ماه تاپایان اردیبهشت  سال91 می باشد.

6-با توجه به حذف آزمون عملی از شرط ورود اولیه دانشجویان رشته تربیت بدنی و هنر، پذیرفته شدگان رشته های مذکور می توانند در نیمسال دوم 91-90 همزمان با سایر دانشجویان نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام نمایند.
شایان ذکر است پذیرفته شدگان می بایست آمادگی جسمانی لازم راجهت تحصیل دراین رشته را داشته باشند و درصورت نداشتن شرایط جسمانی حسب تایید مرکز/ واحد مربوطه قبولی ایشان کن لم یکن تلقی می گردد.

7- افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی به عنوان دانشجو پذیرفته شده اند اعم از کارکنان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور و همسر و فرزندان آنها و کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همسر و فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به آن وهمچنین کارکنان رسمی و  پیمانی و قراردادی سازمانهای طرف قرار داد با دانشگاه( با توجه به جدول شماره 8 صفحه 74 دفترچه راهنما) و همچنین ایثارگران، جهادگران و رزمندگان بر اساس توضیحات و تبصره های مندرج در صفحات 20 و 21 دفترچه راهنمای ثبت نام ملزم به ارائه مدارک مستند اشتغال به کار در سازمانهای یاد شده و تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.
از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.و درصورت عدم تایید سهمیه ،مراتب حداکثرتا پایان فروردین سال91به مرکز آزمون اعلام گردد.

8- کارمندان مراکز/واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته مرکز/ واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام و ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

9-اتباع خارجی پذیرفته شده می بایست کلیه شرایط ذکر  شده در بند (د) مندرج  در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام و نیز شیوه ثبت نام پذیرفته شدگان  اتباع سال 90 را دارا  باشند.

10-پذیرفته شده گان ذکور از نظر مقررات نظام وظیفه بایستی با توجه به بند ج و تبصره های مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنمای ثبت نام، مدرکی متناسب با وضعیت نظام وظیفه خود ارائه دهند.
10-1- توصیه می شود پرونده فیزیکی دانشجویان قبل از مراجعه حضوری آماده سازی شده تا در هنگام مراجعه و ارائه اصل مدارک توسط دانشجو در کمترین زمان ممکن  مراحل تشکیل پرونده به پایان برسد.
10-2- کنترل مشخصات پذیرفته شده گان مندرج در لیست با شناسنامه و با مدارک تحصیلی قبلی  ( دیپلم متوسطه نظام جدید مطابق بند (ب)صفحه 2 دفترچه راهنما، دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی ، کاردانی ) توسط مسئولین آموزش و مسئولین ثبت نام هنگام تایید غیر حضوری و همچنین در زمان تشکیل پرونده الزامی است. در صورت وجود هر گونه مغایرت از ثبت نام جلوگیری و مراتب جهت اقدامات بعدی حداکثر تا پایان نیمسال       دوم 91-90 به مرکز آزمون منعکس گردد.

11-با عنایت به اینکه  فایل عکس کلیه پذیرفته شدگان در سیستم جامع خدمات آموزشی فعال شده است لازم است هنگام مراجعه دانشجو و ثبت نام از وی چهره پذیرفته شده با مدارک شناسائی و عکس مندرج در سیستم کنترل شده و در صورت مغایرت از ثبت نام وی جلوگیری شود.

12- پرداخت شهریه های ثابت و متغیر بر اساس بخشنامه های معاونت محترم اداری و مالی می باشد و دانشجویانی که در دوره دانشپذیری از کلاسهای آمادگی مراکز/ واحدهای این دانشگاه استفاده نموده اند بایستی طبق ضوابط نسبت به پرداخت مابه التفاوت شهریه اقدام نمایند.


ب – مدارک لازم جهت ثبت نام عبارتند از :

1. اصل و تصویر صفحات شناسنامه (اصل به دانشجو عودت شود )
2. اصل و تصویر کارت ملی هر دو طرف (اصل به دانشجو عودت شود )
3. عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری 6 قطعه 4×3 )
4. اصل و تصویر مدرک مشخص کننده  وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )
5. ارائه فرم تعهد پرداخت شهریه
6. اصل و تصویر دیپلم متوسطه (اصل به دانشجو عودت شود )
7. اصل و تصویر مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم یا فوق دیپلم(اصل به دانشجو عودت شود)
8. اصل و تصویر کارنامه دوره متوسطه عمومی ودوره پیش دانشگاهی(اصل به دانشجو عودت شود )
9. اصل رسید پستی تائیدیه تحصیلی دوره  پیش دانشگاهی
10. گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه کارمندی
11. گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری

12. دانشجویانی  که بامدرک دیپلم نظام جدید در این آزمون شرکت نموده اند ملزم به ارائه مدرک پیش دانشگاهی با تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر 30 بهمن 90 می باشد و پذیرفته شدگانی که تا تاریخ مذکور موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی نشوند مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل نمی باشند و قبولی آنها کان لم یکن تلقی می گردد.

13. دانشجویانی که قبلاً در دوره های رسمی دانشگاهی درس یا دروسی را گذرانده اند می توانند حداکثر تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 تقاضای معادلسازی دروس مذکور را به مرکز/واحد مربوطه ارائه نمایند.لازم به ذکر است واحدهای درسی دارندگان مدرک کاردانی پیوسته(فاقد مدرک پیش دانشگاهی) طبق مقررات قابل معادلسازی نمی باشد.

تذکر مهم : دانشجویان ملزم به اخذ و  گذراندن دروس دانشپذیری می باشند و دروس دوره دانشپذیری به هیچ عنوان معادلسازی نمی شود.
بدیهی است مسئولیت بررسی نهایی پرونده ها به عهده رئیس مرکز، مسئول آموزش و کارشناس مربوطه خواهد بود.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 17 اسفند 1390

    سلام.در سایت گلستان برای ثبت نام فراگیر کارشناسی پیام نور وارد شدم.و سهمیه ورودی من را بنیاد شهید وایثارگری زده است.در صورتی که من چنین گزینه ای را در موقع ثبت نام انتخاب نکرده ام.ایرادی دارد.با تشکر

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 17 اسفند 1390 :

    سلام
    دوست عزیز بارها به سوال شما پاسخ داده ایم. به مرکزتان اطلاع دهید تا تصحیح کنند

  2. نویسنده دیدگاه : sh - در تاریخ : 19 اسفند 1390

    سلام ممنون از راهنماییتان

  3. نویسنده دیدگاه : پژمان - در تاریخ : 19 اسفند 1390

    سلام من 16 اسفند ثبت نام اولیه رو انجام دادم اما نمیدونم چه جوری باید انتخاب واحد انجام بدم لطفا راهنمایی بفرمائید متشکرم

  4. نویسنده دیدگاه : شهناز18 - در تاریخ : 19 اسفند 1390

    باسلام به همه مسئولین پیام نورنا:
    من کارشناسی فراگیرمترجمی زبان انگلیسی قبول شده ام آیاهمه دروس دانشپذیری رو باید درترم جدید پاس کنیم یادروسی که نمره آنهاکمتراز10است؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 19 اسفند 1390 :

    سلام
    فقط دروسی که از انها نمره مردودی گرفته اید باید مجددا اخذ شود

  5. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 19 اسفند 1390

    سلام امکانش هست که بخشنامه ای بیاد و به کسایی که مدرک پیش دانشگاهی رو هنوز نگرفتن اجازه ثبت نام بده تو رو خدا پیگیری کنید دانشگاه تو زندگی بعضی ها بینهایت تاثیر داره

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 19 اسفند 1390 :

    سلام
    برای دوره قبل که همچین بخشنامه ای صادر شد. برای این دوره مشخص نیست باید صبر کنید.

  6. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 20 اسفند 1390

    مرسی که انقدر سریع جواب میدید . اگه میشه شما هم پیگیری کنید تکلیف ما معلوم بشه

  7. نویسنده دیدگاه : saeed - در تاریخ : 20 اسفند 1390

    سلام
    من موقع انتخاب واحد مشکل دارم
    وقتی به مسیر ثبت نام – عملیات – ثبت نام اصلی میرم با خطای زیر روبرو میشم
    “کد18 : اجازه دسترسی به این امکان برای شما وجود ندارد. ”
    ممکنه شماره تلفن های پشتیبانی رو تو سایت قرار بدید تا باهاشون تماس بگیریم یا اینکه باید با قسمت اموزش دانشگاه خودمون تماس بگیرم؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 20 اسفند 1390 :

    سلام
    خطای اعلام شده برای همه هست. صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

  8. نویسنده دیدگاه : حجت - در تاریخ : 20 اسفند 1390

    سلام
    سه روزه که مدارکم را فرستادم اما هنوز نمیتونم انتخاب واحد کنم در واقع هنوز دانشگاه اسکنهای که واسشون فرستادم را تایید نکردند باید چیکار کنم؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 20 اسفند 1390 :

    سلام
    با مرکزتان تماس بگیرید و اعلام کنید که تایید کنند تا بتوانید انتخاب واحد کنید

  9. نویسنده دیدگاه : azar - در تاریخ : 20 اسفند 1390

    سلام
    میخواستم بدونم دفترچه فراگیرنیمه دوم که بهمن ماه بود چرانیومد؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 20 اسفند 1390 :

    سلام
    ثبت نام بعدی فراگیر مهرماه 91 می باشد

  10. نویسنده دیدگاه : فرزان - در تاریخ : 20 اسفند 1390

    اقا من پارسال تو رشته ی تاریخ پیام نور قبول شدم امسال بخاطر تغییر رشته فراگیر شرکت کردم و تو رشته مدیریت قبول شدم اما بخاطر معافیت تحصیلی نتونستم ثبت نام کنم از پارسال که در خواست معافیتمو فرستادن تا حالا جوابش نیومده به دانشگاه خواستم معافیت جدید بگیرم میگن چون پیش دانشگاهیو سال 88 تموم کردم نمیشه مشمولی .یعنی راه دیگه ایی نداره؟نمیشه ثبت نام کنم بعد مدرکو بیارم؟مهلت ثبت نامو چی تمدید نمیکنن؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 20 اسفند 1390 :

    مشخص نیست تمدید شود یا خیر. شاید بخشنامه ای صادر شود کسانی که نتانسته اد به هر دلیل ثبت نام کنند برای نیمسال بعد ثبت نام کنند. البته مشخص نیست شاید

  11. نویسنده دیدگاه : فرید - در تاریخ : 20 اسفند 1390

    دوستان یه خبر خوب :
    انتخاب واحد پذیرفته شدگان فراگیر نیمسال دوم 91-90 از تاریخ 21/12/90 فعال میگردد.

  12. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 20 اسفند 1390

    با سلام
    من فارغ التحصیل دوره کاردانی مخابرات دانشگاه غیر انتفاعی ادیبان هستم.دارای مدرک پیش دانشگاهی پذیرفته دوره کارشناسی مخابرات.میخواستم قوانین و مراحل تطبیق واحدهای گذارانده شده را بدانم؟
    ثانیا منظور از واحدهای دانشپذیری چیست؟
    با تشکر

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 20 اسفند 1390 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه کنید و ریز نمرات دروس گذرانده را تحویل دهید.
    دروش دانشپذیری ، دروسی هستند که در آزمون امتحان دادید.

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 اسفند 1390

    سلام
    معدل ما همان نمره تراز نهایی قید شده است؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 20 اسفند 1390 :

    سلام
    خیر. معدل شما باید خودتان حساب کنید. نمره هر درس ضربدر تعداد واحد آن . جمع عدد های بدست امده تقسیم بر تعداد واحد ها

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 اسفند 1390

    سلام
    ببخشید در مورد انتخاب واحد سوال داشتم اینکه من تو انتخاب واحد دکمه اعمال تغییرات رو زدم الان برای اینکه ببینم چه واحدهایی رو برداشتم و تاریخ امتحانش کیه کدوم قسمت باید برم ؟؟؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 21 اسفند 1390 :

    سلام
    به قسمت گزارش ثبت نام (گزارش 101) بروید.
    در ضمن در هنگام انتخاب واحد اگر بر روی هر درس نشانگر موش را نگه دارید تاریخ امتحان ان درس نمایان می شود

  15. نویسنده دیدگاه : sahar - در تاریخ : 21 اسفند 1390

    سلام پشتیبان عزیز.من ارشد فراگیر عسلویه قبول شدم.16 ام ثبتنام کردم ولی هنوز یوزر پسوردم همون اولی است و به شماره دانشجوییم تبدیل نشده.پس کی باید انتخاب واحد کنم؟؟چرا فعال نمیشه؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 21 اسفند 1390 :

    سلام
    برای تایید ثبت نام شما باید مرکزتان آنرا تایید کند. با مرکزتان حتما” تماس بگیرید

  16. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 اسفند 1390

    سلام خسته نباشید از48 ساعت پیش مدارکهامو به سایت فرستادم و تایید کرده منتها چیزی به عنوان ثبت نام وجود نداره ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 21 اسفند 1390 :

    سلام
    باید با شماره دانشجویی داده شده وارد شوید و انتخاب واحد کنید

  17. نویسنده دیدگاه : sahar - در تاریخ : 21 اسفند 1390

    پشتیبان عزیز..من از روزی که نتیجه ها اومده دارم به مرکز عسلویه زنگ میزنم.واقعا انگار هیچکی اونجا نیست که گوشی رو برداره؟چه خاکی به سرم بریزم؟ببخشید یه سوال:میشه مهمان شد به تهران؟کی و چطور باید اقدام کنم؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 21 اسفند 1390 :

    سلام
    والا چی بگیم
    خیر. مهمان و انتقالی به تهران کلا” ممنوع است

  18. نویسنده دیدگاه : fatima - در تاریخ : 21 اسفند 1390

    سلام

    من هر واحدی میخوام بردارم ظرفیت پر شده باید چیکار کنم؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 22 اسفند 1390 :

    سلام
    باید از دروسی انتخاب کنید که ظرفیت خالی داشته باشد. مثلا” دروس با کد 90 تا 99 که به صورت الکترونیکی ارائه شده اند ظرفیت خالی دارند..

  19. نویسنده دیدگاه : سمیه - در تاریخ : 22 اسفند 1390

    سلام
    من تمامی مدارک مورد نیاز رو اسکن کردم و در سیستم گلستان قرار داده ام اما مدیریت تایید نکرده وبه همین دلیل مدارک بنده ناقص تلقی می شود وهنوز هم یوزر و پسورد من به شماره دانشجویی تبدیل نشده چه خاکی بر سر بریزم نگرانم زمان انتخاب واحد تموم بشه تورو خدا جواب بدین من و راهنمایی کنید. ایا به دلیل تایید نشدن مدارک توسط مدیر نمیتوانم انتخاب واحد کنم؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 22 اسفند 1390 :

    سلام
    بله. تا مرکزتان ثبت نام شما را تایید نکند شما قادر به انتخاب واحد نیستید.

  20. نویسنده دیدگاه : فرید - در تاریخ : 22 اسفند 1390

    برای ثبت نام :
    یوزر : شماره داوطلبیu902
    پس : شماره ملی

    برای انتخاب واحد :
    یوزر : شماره دانشجویی
    پس : شماره شناسنامه یا کد ملی

  21. نویسنده دیدگاه : سمیه - در تاریخ : 22 اسفند 1390

    سلام
    لطفا زودتر پاسخ دهید؟ برای انتخاب واحد دچار مشکل شده ام.من مدرک کاردانی پیوسته خود را از آموزشکده فنی گرفته ام وحالا در رشته کارشناسی مهندسی اطلاعات پیام نور قبول شده ام.میخواهم بدانم واحد های گذرانده شده در مقطع کاردانی با توجه به بخش نامه تطبیق واحدها شامل حال من هم می شود یا نه؟
    ممنون می شوم سریع پاسخ دهید؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 23 اسفند 1390 :

    سلام
    مراجعه کنید به :
    بخشنامه جدید معادلسازی و تطبیق واحد دروس در پیام نور

  22. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 23 اسفند 1390

    سلام
    من این گزارش 260را پرینت نگرفتم الان چه طوری می توانم ان را دریافت کنم.چون موقع مراجعه حضوری انرا می خواهند.

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 23 اسفند 1390 :

    سلام
    نمی تونید دیگه اخذ کنید. به مرکزتان مراجعه کنید.

  23. نویسنده دیدگاه : مهرداد - در تاریخ : 23 اسفند 1390

    پشتیبان عزیز با سلامی دوباره .1:اگر من در دوره بعد مثلا در رشته کارشناسی زبان انگلیسی شرکت کرده و قبول شوم و بعد از گذراندن یک ترم بخواهم به رشته مکانیک تغییر رشته بدهم ایا دوباره باید امتحان کنکور دانشپذیری فراگیر را بدهم یا خیر؟ 2:واگر در این تغییر رشته نیاز مجدد به امتحان کنکور نیست ایا دروس دانشپذیری رشته مکانیک را باید بعنوان واحد دانشگاهی بردارم3:ایا پس از قبولی در دانشگاه تغییر رشته دادن با در نظر گرفتن ظرفیت ها قابل انجام شدن است یا خیر؟
    با تشکر

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 23 اسفند 1390 :

    سلام
    1- خیر باید در ازمون تغییر رشته بند ج شرکت کنید.
    2- در آزمون تغییر رشته بند ج دروس تخصصی رشته جدید را که در اخرین دفترچه فراگیر ذکر شده باید امتحان دهید
    3- تغییر رشته دادن منوط به موافقت مرکزتان می باشد

  24. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 23 اسفند 1390

    سلام من بعد از طی مراحل ثبت نام بدلیل نداشتن پرینتر نتوانستم از مشخصاتم پرینت بگیرم و حالا برای انتخاب واحد شماره دانشجوئی ندارم که به سیستم وارد شوم لطفا راهنمائیم کنید چکار کنم با تشکر؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 23 اسفند 1390 :

    سلام
    با مرکزتان تماس بگیرید تا شماره دانشجویی شما را اعلام کنند

  25. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 23 اسفند 1390

    آیا میشه شماره دانشجویی را از واحد مربوطه درخواست کرد ؟ من از اصفهان – شاهین شهر قبول شدم . تلفن های دانشگاه پیام نور اصفهان واحد شاهین شهر جواب نمیدهد . با چه شماره ای تماس بگیرم ؟

    برای گرفتن شماره دانشجویی با چه شماره ای تماس بگیرم ؟

    با تشکر

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 23 اسفند 1390 :

    بله می توانید.
    با این شماره تماس بگیرید :
    0312-5200817

  26. نویسنده دیدگاه : سلیمه - در تاریخ : 3 فروردین 1391

    با سلام -من ثبت نام دانشگاه را غیر حضوری انجام دادم ولی انتخاب واحد نکردم و الان هم وقتش تمام شده می تونم بعد از عید حضوری انتخاب واحد کنم؟

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 3 فروردین 1391 :

    سلام
    مشخص نیست

  27. نویسنده دیدگاه : مهدی لطفی - در تاریخ : 15 فروردین 1391

    با سلام بنده در مقطع کارشناسی علوم سیاسی بهمن 90 قبول و محل قبولی از طرف شما همان اولویت اول یعنی مرکز تهران -شمیرانات انتخاب شده است ولی بعد از ثبت نام و انتخاب واحد در صفحه گزارش ثبت نام سایت شما نام واحد یا مرکز را واحد لواسانات اعلام نموده است . حال برای ثبت نام حضوری بنده می بایست مدارک را به واحد شمیرانات ارایه نمایم یا لواسانات ؟واگر جوابتان لواسانات است چرا انجا ؟خواهشمندم جوابیه را سریعا درج نمایید.باتشکر

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 15 فروردین 1391 :

    سلام
    شما اول با مرکز لواسانات تماس بگیرید ببینید اسم شما در لواسانات ثبت شده یا خیر. اگر در لواسانات ثبت شده باید به لواسانات مراجعه کنید.

  28. نویسنده دیدگاه : مهدی لطفی - در تاریخ : 15 فروردین 1391

    با تشکر از پاسخ سریعتان . ولی نفر مودید با توجه به قبولی بنده در شمیرانات چرا باید نامم در واحد لواسانات که بسیار دور است نسبت به سکونت بنده ثبت نام نمایم؟مجددا تشکر

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 15 فروردین 1391 :

    ببینید احتمالا” سایت سازمان سنجش اشتباهی نشان داده و اصل مطلب چیزی هست که در سایت گلستان نمایش داده می شود

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 فروردین 1391

    با عرض پوزش کارنامه شرکت در ازمون را از سایت سنجش اخذ نمودهایم که اولویت اول یعنی شمیرانات را متذکر شده است وثبت نام را از سایت گلستان اخذ نمودهایم که واحد لواسانات را نشان میدهد که هیچکدام از 7 انتخاب اولویتها نمی باشد حال شما میفرمایید سایت گلستان اصل مطلب است ؟خواهشمندم کمی توضیح بفرمایید تشکر

    پاسخ پشتيبان در تاريخ 15 فروردین 1391 :

    پس با مرکز شمیرانات تماس بگیرید تا پیگیری کنند و مشکل را برطرف کنند.

  30. نویسنده دیدگاه : مهدی لطفی - در تاریخ : 15 فروردین 1391

    با کمال تشکر وقدردانی از شما بجهت سعه صدر وزمانی را به بنده اختصاص دادید. مزاحمتهای بنده را ببخشید .التماس دعا

  31. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 28 اردیبهشت 1391

    سلام خسته نباشید خاستم بدونم ما که الان ترم دوم نیمسال تحصیلی ارشد 90-91 هستیم و میخایم شهریه پرداخت کنیم درفرم پرداخت شهریه هزینه دوره ی دانشپذیزی هم به شهریه مان اضافه شده آخه مگه ما از چه امکاناتی استفاده کردیم که الان باید هزینه برای دوره دانشپذیری بدیم(نکته قابل توجه اینکه بعد از ثبت نام غیر حضوری در فرم شهریه فقط هزینه همان ترم درج شده بود و الان بعد از یکماه به شهریه ام هزینه دوران دانشپذیری هم اضافه شده )لطفا مرا راهنمایی کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    این برای همه هست و شما در هنگام ثبت نام این موضوع رو پذیرفته اید که بعد از قبولی شهریه دانشپذیری رو میدید. توی دفترچه نوشته شده این موضوع

  32. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 شهریور 1391

    باسلام
    من در آزمون فراگیر نیمسال دوم 90-91 در رشته تربیت بدنی قبول شدم و قرار بر این بود که آزمون عملی هم برگزار شود واز طریق سایت ما مطلع شویم اما با وجود اینکه هروز به سایت مراجعه میکنم هیچ خبری دریافت نمیکنم . وبه تلفن دانشگاه هم با تماس هر روزم هیچ پاسخگویی نیست . لطفا خبری بدهید که جواب زحمت ما چه میشود…..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 شهریور 1391 :

    سلام
    آزمون عملی کنسل شده و برگزار نمی شود و هر کسی قبول شده پذیرفته شده و احتیاجی به آزمون عملی ندارد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top