چاپ خبر

30 آذر آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون پذیرش بهمن 93 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : 30 آذرماه 93 آخرین مهلت برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی پذیرش بهمن 93 است.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ثبت نام برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون ورودی بهمن ماه 93 برای دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور از ساعت 20 روز 10 آبان 93 آغاز شده و روز 30 آذر 93 به پایان می رسد.

 

مهلت ثبت نام پایان یافته است

 

کلیه متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های مذکور در صورتی که حداکثر تا 30 بهمن ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شوند ، می توانند در مدت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دفترچه راهنمای مذکور که هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد به این سایت مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اقدام نمایند.

اعلام نتایج پذیرفته شدگان در نیمه ی دوم دی ماه 93 انجام می شود

 


بازدیدکنندگان گرامی قبل از هرگونه نظر و پرسش ، دفترچه را به صورت کامل مطالعه فرمایید و همچنین نظرات خبر زیر را مطالعه فرمایید. سوالات تکراری به دلیل حجم زیاد نظرات بدون پاسخ حذف خواهند شد.

 

آغاز ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون آبان ماه سال 93 دانشگاه پیام نور / دانلود دفترچه راهنما

 


با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون آبان ماه سال 93 به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106.000 (یکصدوشش هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر 50 کد رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون آبان ماه سال 93 دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی تا مورخ 30 آذر ماه 93 ادامه خواهد داشت.

 

ثبت نام پذیرش بدون آزمون آبان ماه سال 93 دانشگاه پیام نور
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام رشته های بدون آزمون پذیرش بهمن ماه سال 93 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور

غیرفعال – پایان ثبت نام
دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) پذیرش بهمن ماه سال 1393 دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال 93 دانشگاه پیام نور غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

توجه ویژه : داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی هنر نیز هستند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سریال ثبت‌نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آبان ماه 1393 (به مبلغ صد و شش هزار ریال) با شماره سریال 12 رقمی را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایند.

توجه ویژه : داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی (ریاضی ، تجربی و انسانی) علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز هستند لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سریال ثبت‌نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آبان ماه 1393 (به مبلغ صد و شش هزار ریال) با شماره سریال 12 رقمی را خریداری کرده و اطلاعات آنرا در زمان ثبت نام یا ویرایش وارد نمایند.

 


 

بر اساس مصوبه دومین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو ، نوع پذیرش (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلی دانشجویانی که در این کد رشته ها پذیرفته می شوند ، درج نخواهد شد.

 


 

پذیرش بدون آزمون آبان ماه سال 93 پیام نور در این رشته محل ها برای ورودی بهمن ماه سال ۹۳ براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

 

جدول شهریه دانشجویان ورودی آبان ماه سال 93 دانشگاه پیام نور برای کلیه مراکز و واحدها – کلیک کنید

 

اعلام نتایج پذیرفته شدگان در نیمه ی دوم دی ماه 93 انجام می شود

 


 

تکالیف‌ ثبت‌نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون آبان ماه سال 93
 
 
داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) آبان ماه سال 1393 که ثبت‌نام آن منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان‌پذیر است، باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد.
 
ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (10 آبان ماه 93 لغایت 30 آذر ماه 93)
 
تبصره1: در این مرحله کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام نموده بودند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) نیز می‌توانند متقاضی شوند.
 
کلیه متقاضیان فارغ‌ از اینکه در جلسه آزمون سراسری سال 1393 (در تیرماه 1393) شرکت کرده اند (حاضر یا غایب در آزمون) و یا شرکت نکرده اند ، می‌توانند نسبت به انتخاب کد رشته‌های مذکور اقدام کنند.
 
تبصره2: داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 93 اخذ شود ویا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی میباشد.
 
4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 106.000 (یکصدوشش هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام ، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.
 
تبصره 1- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی می‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 106.000 (یکصدوشش هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت دارد.
 
تبصره 2- منظور از ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.
 
توجه: هرگونه‌ تغییر‌ و یا اصلاحیه‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.
 
 

نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان:

 

تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور امکان پذیر شد / بخشنامه و دستورالعمل – کلیک کنید

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 7 دی 1393

    سلام
    من موقع انتخاب واحد درس مهندسی نرم افزار 1 رو برداشتم و اخر ترم از گرایش نرم افزار به ای تی تغییر رشته دادم الان متوجه شدم که پیش نیاز این درس در دو گرایش متفاوته و براساس گرایش ای تی پیش نیاز رعایت نشده در حالی که موقع انتخاب واحد گرایشم نرم افزار بود و مشکلی نداشت،،،ممنون میشم که کمکم کنید و بهم بگید که چکار کنم ایا مشکلی پیش میاد؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 دی 1393 :

    سلام
    باید به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا در سیستم وضعیت دروس شما را بررسی کند تا اگر رعایت نشده باشد مجددا اخذش کنید

  2. نویسنده دیدگاه : جابر - در تاریخ : 8 دی 1393

    سلام
    ببخشید وقتی که پذیرفته شدیم چه موقع میتونیم انتخاب واحد کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 دی 1393 :

    سلام
    از بهمن ماه 93 می توانید انتخاب واحد کنید

  3. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 9 دی 1393

    اعلام اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در اواخر دی‌ماه

    مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی داوطلبانی که براساس سوابق تحصیلی ثبت‌نام کرده و پذیرش می‌شوند، در هفته آخر دی‌ماه 93 خبر داد.

    حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) آزمون 93 دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 موسسات آموزش غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین فهرست اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی نظام 93، موسسات آموزش غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش در همه آنها براساس سوابق تحصیلی است در اواخر دی‌ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی ….. اعلام می‌شود.

    وی تاکید کرد: کلیه پذیرفته‌شدگان ضرورت دارد براساس مفاد اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی آنها روی سایت قرار دارد، ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه و موسسه محل قبولی و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشته محل در زمان مقرر برای ثبت‌نام به نشانی مشخص شده مراجعه و ثبت‌نام کنند.

    مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آمار داوطلبانی که پذیرش در گزینش رشته‌های بدون آزمون ثبت‌نام کرده‌اند گفت: آمار داوطلبانی که برای گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) آزمون سراسری 93 برای دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند، 105 هزار و 588 نفر است.

    توکلی در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 موسسات آموزش عالی عالی غیرانتفاعی و غیردولتی اظهار کرد: تعداد این داوطلبان 40 هزار و 57 نفر است.

    وی در پایان در مورد تعداد ثبت‌نام کنندگان دوره‌های کاردانی نظام جدید 93 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی نیز گفت: تعداد این افراد 11 هزار و 446 هزار نفر است.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 دی 1393 :

    ممنون از اطلاع رسانی شما

  4. نویسنده دیدگاه : آفاق - در تاریخ : 11 دی 1393

    سلام ترم سوم ارشد هستم ولی دو ترم قبل رو مشروط شدم به نظر شما اگه انصراف از تحصیل بدم و دوباره در ازمون پیام نور شرکت کنم بهتر نیست؟چون معدلم خیلی پایین اومده . و مشروطی درکارنامه من قید شده .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 دی 1393 :

    سلام
    تصمیم با خود شماست. میتونید اینکار و هم بکنید.

  5. نویسنده دیدگاه : Sahar - در تاریخ : 11 دی 1393

    سلام خسته نباشید مگه عرض نکردید که نیمه دوم دی ماه نتایج تو سایت زده میشن پ چرا شد هفته اخر؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز نیمه دوم دی ماه تا پایان دی ماه میشه نیمه دوم دی!!!

  6. نویسنده دیدگاه : مرضيه - در تاریخ : 27 دی 1393

    سلام من دیپلم تجربی دارم و میخواستم بدونم میتونم برای دوره کاردانی حسابداری بدون کنکور ثبت نام کنم؟ ثبت نام سال ٩۴ کی هست؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    برای پذیرش در پیام نور داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا کادرانی الزامی می باشد

  7. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 8 اسفند 1393

    سلام من پیش دانشگاهی رشته تجربی هستم ایا میتوانم بدون کنکور در دانشگاه پیام نور وکالت بخوانم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 اسفند 1393 :

    سلام
    بله می توانید

  8. نویسنده دیدگاه : کیوان هارونی - در تاریخ : 22 اردیبهشت 1394

    سلام
    لطفا پاسخ بدهید
    فوق لیسانس حقوق جزا ازدانشگاه علوم وتحقیقات خوزستان(دانشگاه آزاد)دارم اگردردوره لیسانس حقوق پیام نورمشغول به تحصیل شدم واحدهای گذرانده شدم تطبیق داده میشه ،پذیرفته میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    دروسی که شرایط تطبیق واحد رو داشته باشند بله می توانید تطبیق دهید

  9. نویسنده دیدگاه : pari - در تاریخ : 2 خرداد 1394

    سلام ببخشید من هنوز برای ثبت نام اقدام نکردم میخواستم بدونم هنوز میتونم ثبت نام کنم که امسال بتونم برم پیام نور ???

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 خرداد 1394 :

    سلام
    باید برای دوره بعدی ثبت نام کنید که هنوز زمانم ثبت نام دوره بعدی اعلام نشده است

  10. نویسنده دیدگاه : خدابخش - در تاریخ : 24 خرداد 1394

    سلام خسته نباشید.
    دانشجوی رشته زیست شناسی پیام نور هستم. از طریق کنکور قبول شدم و ترم ٣هستم.
    میخواستم بدونم میتونم تغییر رشته بدم برم مترجمی زبان انگلیسی؟؟با استفاده از بند ج میشه؟؟
    یا اینکه انصراف بدم میتونم بدون ازمون واسه مهر ٩۴ رشته مترجمی زبان انگلیسی رو انتخاب کنم؟؟؟
    متشکرم راهنماییم کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 خرداد 1394 :

    سلام
    دوست عزیز تغییر رشته بند ج کلا حذف شده است.
    شرایط جدید تغییر رشته در همین سایت هست جستجو کنید

  11. نویسنده دیدگاه : اکرم - در تاریخ : 10 تیر 1394

    باسلام و خسته نباشید
    من کاردانی مربی پیش دبستانی هستم از مرکزجهادعلمی کاربردی خواستم بپرسم میتونم کاردانی به کارشناسی رو بدون ازمون پیام نور شرکت کنم و چه رشته هایی رو میتونم انتخاب کنم ؟ میانگین هزینه رشته ها در حد چقدره ؟ی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 تیر 1394 :

    سلام
    پیام نور پذیرش کاردانی به کارشناسی کلا ندارد. فط می توانید در کارشناسی پیام نور در هر رشته ای که دوست داشتید شرکت کنید.

  12. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 16 آذر 1394

    باسلام میخواستم بدونم رشته پرستاری دردانشگاه پیام نور باازمون است یابدون ازمون ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 آذر 1394 :

    سلام
    پیام نور در رشته های پرستاری و پزشکی پذیرش ندارد

  13. نویسنده دیدگاه : azam - در تاریخ : 10 دی 1394

    با سلام و خسته نباشید
    میخاستم بدونم فراگیر پیام نور تو دوره های کارشناسی. حقوق هم داره؟ (البته فقط پیام نور مشهد)؟؟؟
    من لیسانس علوم سیاسی از پیام نور هستم اما علاقه زیادی ب حقوق دا رم. میخاستم ببینم میتونم ازطریق فراگیر حقوق شرکت کنم؟؟

    ممنون میشم راهنماییم کنید
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 دی 1394 :

    سلام
    دوست عزیز کارشناسی فراگیرز خیلی وقت هست حذف شده. پذیرش در پیام نور یا باید از طریق کنکور سراسری قبول شوید و یا از طریق بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی. در تمامی رشته ها هم پذیرش دارد.

  14. نویسنده دیدگاه : azam - در تاریخ : 16 دی 1394

    واقعا ممنون از پاسختون..

    یه سوال دیگه هم داشتم . ممنون میشم ایندفعه هم راهنماییم کنید

    چطور میتونم بفهمم از طریق بدون ازمون آیا پیام نور (حقوق ) میتونم بخونم یا نه؟

    چون من لیسانسم پیام نور بوده میخام درسای عمومیم تطبیق بخوره . ب همین دلیل اصرار دارم حتما پیام نور حقوق بخونم ک چن ترم جلو بیفتم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 دی 1394 :

    فهمیدن نمیخواد دوست عزیز و هر کسی که مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی داشته باشد می تواند در بدون آزمون پیام نور شرکت کند.

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top