چاپ خبر

آغاز مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری سال 94 / ویرایش اطلاعات ثبت نامی

پایگاه خبری داشجویان پیام نور (پیام نورنا) : مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری سال 94 برای جاماندگان از ثبت نام آغاز شد / داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند حق ثبت نام مجدد ندارند

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ثبت نام مجدد از متقاضیان کنکور سراسری 94 برای دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان و کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد که پذیرش در رشته های مذکور بر اساس آزمون صورت می پذیرد، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و دانشگاه فرهنگیان از امروز آغاز شد.

متقاضیانی که تاکنون برای شرکت در آزمون سراسری سال 94 ثبت نام نکرده اند می توانند از امروز یکشنبه 17 اسفندماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این فرصت در پایان روز چهارشنبه 20 اسفندماه 93 به پایان می پذیرد.

داوطلبان می توانند با مراجعه با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن در آزمون ثبت نام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند فقط می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود بر اساس کدرهیگری و اطلاعیه سازمان سنجش اقدام کنند. این دسته از داوطلبان به هیچ وجه مجاز به ثبت نام مجدد نیستند.

هزینه ثبت نام در کنکور سراسری سال 94 به ازای شرکت در هر یک از گروه های آزمایشی 15 هزار تومان (150 هزار ریال) می باشد و چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 8 هزار تومان (هشتاد هزار ریال) دیگر نیز از طریق خرید اطلاعات کارت اعتباری اقدام کند و در هنگام ثبت نام گزینه اعلام علاقه مندی به رشته های این دانشگاه را انتخاب کند.

هر داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروههای آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود.

آزمون برای داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی و گروه علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۲۱ خردادماه ۹۴، آزمون برای داوطلبان گروه هنر پنجشنبه بعدازظهر ۲۱ خردادماه ۹۴، آزمون برای داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۲۲ خردادماه ۹۴ و آزمون برای داوطلبان گروه زبان های حارجی بعدازظهر جمعه ۲۲ خردادماه ۹۴ برگزار می شود.

نتایج اولیه به صورت کارنامه در هفته اول مردادماه منتشر و انتخاب رشته در هفته دوم مردادماه انجام می شود.

نتایج نهایی آزمون سراسری سال 94 در نیمه اول شهریورماه 94 اعلام خواهد شد.

 

برای خرید کارت اعتباری کنکور سراسری سال 94 و اعلام علاقه مندی پیام نور اینجا کلیک کنید

 

برای ثبت نام کنکور سراسری سال 94 و دانشگاه پیام نور اینجا کلیک کنید

 

برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری سال 94 اینجا کلیک کنید

 

 

مجموعه دفترچه های راهنمایی ثبت نام آزمون سراسری سال 1394

برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال 1394 اینجا را کلیک نمایید

شرایط و ضوابط دانشگاه فرهنگیان

شرایط و ضوابط دانشگاه علوم قضایی

شرایط و ضوابط دانشگاه بقیه‌الله

شرایط و ضوابط دانشگاه امام صادق

شرایط و ضوابط دانشکده اطلاعات

 


اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در خصوص جاماندگان از ثبت نام در کنکور سراسری سال 94 و ویرایش اطلاعات ثبت نامی

 

بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه داوطلبان متقاضی‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ برای‌ دوره‌های‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ سال 1394 و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در رشته های مذکور براساس آزمون صورت می‌پذیرد می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ (برای متقاضیانی که تاکنون ثبت نام ننموده اند) و ویرایش اطلاعات ثبت نامی (برای کسانی که در آزمون فوق ثبت نام نموده اند) از روز یکشنبه مورخ 17 اسفندماه 93 منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان آغاز و در روز چهارشنبه مورخ 20 اسفندماه 93 پایان‌ می‌پذیرد؛ لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت‌ فوق الذکر حسب مورد برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 1394 و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام نمایند.

 
الف) داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نموده‌اند:
این دسته از داوطلبان به هیچ وجه مجاز به ثبت نام مجدد نمی‌باشند، لکن می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان و وارد نمودن اطلاعات درخواستی نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامی و در صورت لزوم ویرایش اطلاعات خود بر اساس دستورالعمل به شرح ذیل اقدام نمایند.‌
1- آن دسته از داوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی نمی‌باشند (دیپلمه‌های سال1383و قبل از آن) اجازه ویرایش کلیه اطلاعات ثبت‌نامی خود را دارند.
2- آن دسته از داوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی می‌باشند (دیپلمه‌های سال 1384و بعد از آن) اجازه ویرایش اطلاعات خود را داشته اما اجازه ویرایش اطلاعات سوابق تحصیلی را نخواهند داشت.
 
ب) داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام در آزمون نشده‌اند:
 
1) تکالیف داوطلبان‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون:‌
1-1- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1) در آزمون سراسری سال 1394 از سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه آن.
2-1- خرید کارت اعتباری ثبت‌نام از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور‌ به نشانی: www.sanjesh.org.
3-1- مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی: http://dipcode.medu.ir برای دریافت کد سوابق تحصیلی (اطلاعات دانش‌آموزی برای داوطلبان مشمول احتساب سوابق تحصیلی، شامل دیپلمه‌های سال 1384 تا سال 1393 با عنوان رشته‌های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی).
4-1- تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (17 اسنفدماه 93 لغایت 20 اسفندماه 93).
5-1- پرینت کارت‌ شرکت در‌ آزمون، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور‌ براساس برنامه‌زمانی مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک.
6-1- حاضر شدن در محل‌ و حوزه امتحانی تعیین‌ شده در کارت شرکت در آزمون‌ و پاسخ دادن به سؤالات.
 
2) ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون:‌
ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌های کلیه دوره‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1394 و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در رشته‌های مذکور بر اساس آزمون صورت می‌پذیرد، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است؛ لذا داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.
2-1- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1394:
متقاضیان ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1394، با دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، ضمن مطالعه دقیق آن برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران که در این دفترچه راهنما درج شده است، در صورتی که دارای شرایط مندرج در دفترچه ‌باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند.
 
2-2- پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری:
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان و پرداخت مبلغ 150.000 (صد و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.
تبصره 1- هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های آزمایشی پنجگانه شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی 2 (علوم تجربی)، گروه آزمایشی 3 (علوم انسانی)، گروه آزمایشی 4 (هنر) و گروه آزمایشی 5 (زبان‌های خارجی) گردد.
تبصره 2- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در 2 یا 3 گروه آزمایشی (با توجه به توضیحات تبصره 3 ذیل) ‌باشد، لازم است که به ازای هر گروه آزمایشی، مبلغ 150.000 (صد و پنجاه هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت دارد.
تبصره 3- منظور از ثبت‌نام در 2 یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت است که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروه‌های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود؛ به عبارت دیگر، هیچ داوطلبی نمی‌تواند به طور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.
تبصره 4- چنانچه داوطلبی علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، لازم است که نسبت به پرداخت مبلغ 80.000 (هشتاد هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق، اقدام و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت نماید.
تبصره 5- در رابطه با نحوه انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، توضیحات لازم در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و اطلاعیه‌های بعدی داده خواهد شد.
تبصره 6- در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران، موضوع در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون یا در زمان انتخاب رشته اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
تذکرات مهم:
در آزمون سراسری سال 1394 پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی: ارتباط تصویری، طراحی پارچه، طراحی صحنه، طراحی لباس، عکاسی، کاردانی هنرهای تجسمی، کتابت و نگارگری، مجسمه سازی و نقاشی ، طراحی صنعتی ، ادبیات نمایشی، بازیگری ـ کارگردانی، نمایش عروسکی آهنگسازی، نوازندگی مؤسیقی ایرانی، نوازندگی مؤسیقی جهانی و مؤسیقی نظامی) در گروه‌ آزمایشی هنر به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد؛ لذا کلیه داوطلبان علاقه‌مند به رشته‌های ذی‌ربط می‌بایست نسبت به علامتگذاری بند مربوط در تقاضانامه ثبت‌نام برای هر یک از رشته‌های ذی‌ربط (حداکثر 2 مجموعه رشته مطابق توضیحات مندرج دردفترچه راهنمای شماره یک ) اقدام نمایند. برگزاری آزمون عملی یا آزمون تشریحی رشته‌های ذی‌ربط در اوایل مرداد ماه سال 1394 خواهد بود. توضیحات لازم در این خصوص از طریق اطلاعیه‌های مربوط در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید؛ به عبارت دیگر، این رشته‌ها از ردیف رشته‌های مربوط به پذیرش نیمه متمرکز خارج گردیده و اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های فوق در شهریور ماه سال 94 همزمان با نتایج سایر رشته‌های متمرکز اعلام خواهد شد.
سایر ضوابط آزمون سراسری سال 1394 همانند ضوابط آزمون سال 1393 بوده و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.
متقاضیانی که از سال‌ تحصیلی‌ 64-63 به‌ بعد، دو نوبت‌ در آزمون‌های‌ ورودی‌ (دوره‌های‌ روزانه‌) رشته‌های تحصیلی متمرکز یا نیمه‌متمرکز پذیرفته‌ شده‌ باشند، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1394 را نخواهند داشت.
پذیرفته‌ شدگان‌ دوره‌های‌ روزانه‌ آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1393 (اعم‌ از رشته‌های‌ متمرکز یا نیمه‌متمرکز) حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1394 نخواهد داشت.
براساس ضوابط، دانشجویان دوره روزانه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (به جز دانشجویان، ورودی سال 93 که مجاز به شرکت در آزمون سال 94 نمی‌باشند) در صورتی می‌توانند در آزمون سراسری سال 94 ثبت‌نام و شرکت نمایند که اولاً واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور باشند و ثانیاً حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 93 نسبت به انصراف قطعی از تحصیل اقدام نمایند. بدیهی است که داوطلبان مذکور، در صورت عدم انصراف قطعی از تحصیل تا تاریخ تعیین شده، در صورت موفقیت و قبولی در آزمون، مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی جدید خود نیستند و به عنوان داوطلب متخلف تلقی خواهند شد.
مطابق مصوبه جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو و در راستای اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور (مصوب مجلس محترم شورای اسلامی)، سوابق تحصیلی موجود (اعلام شده از وزارت آموزش و پرورش) آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را طی سال‌های 1384 لغایت 1393 اخذ نموده‌اند و دروس امتحانی آنها به صورت نهایی و سراسری برگزار شده است، مشمول اعمال سوابق تحصیلی است و سوابق تحصیلی تراز شده آنها به میزان حداکثر 25 درصد تأثیر قطعی، در نمره کل نهایی آنان اعمال خواهد شد.
 
آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام:
داوطلبان می‌بایست پس از مطالعه دفترچه راهنما مدارک یا اطلاعات لازم مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را براساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده نمایند.
توجه: شرایط و ضوابط ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری، در دفترچه راهنمای شماره 1 آزمون درج شده است و هرگونه‌ تغییر‌ در شرایط و ضوابط ثبت‌نام این آزمون، به صورت اطلاعیه رسمی از طریق‌ نشریه پیک‌‌سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور (سایت سازمان) و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.
 
تاریخ برگزاری آزمون در پنج گروه آزمایشی :
پیرو توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون به اطلاع می‌رساند با توجه به روند کاهش تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری طی چند سال اخیر و بمنظور رفاه حال داوطلبان و خانواده‌های آنها و همچنین اجتناب از برگزاری آزمون در روزهای غیرتعطیل، آزمون سراسری سال 1394 در روزهای پنج شنبه 21 خردادماه 94 و جمعه 22 خردادماه 94 به شرح جدول ذیل برگزار خواهد شد.
 
گروه آزمایشی
روز برگزاری آزمون
تاریخ برگزاری آزمون
علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی
صبح روز پنجشنبه
21 خردادماه 94
هنر
بعدازظهر روز پنجشنبه
21 خردادماه 94
علوم تجربی
صبح روز جمعه
22 خردادماه 94
زبانهای خارجی
بعدازظهر روز جمعه
22 خردادماه 94
 
نکته و تذکر مهم:
آن دسته از داوطلبانی که تاکنون به دلیل عدم دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت وزارت آموزش و پرورش به آدرس: http://dipcode.medu.ir موفق به ثبت‌نام نشدند، می‌بایست موضوع دریافت کد سوابق تحصیلی از آموزش و پرورش را برای ثبت‌نام در بازه زمانی فوق سریعاً پیگیری نمایند. در صورتی که تا روز سه‌شنبه مورخ 19 اسفندماه 93 موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشوند جهت مساعدت، تمهیداتی از سوی این سازمان برای ثبت‌نام این دسته از داوطلبان در روز چهارشنبه مورخ 20 اسفندماه 93 فراهم خواهد شد.
ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org یا با شماره‌ تلفن‌های‌: 9-88923595 (کد 021) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.
 
 
Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : شیوا - در تاریخ : 2 اردیبهشت 1394

    سلام ببخشین کامنت گذاشته بودم حذف کرده بودین من رشته حسابداری هستم میخوام بدونم کی برای کنکور ثبت نام میکنن؟خواهش میکنم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    اگر منظورتان کنکور 94 هست که مهلت ثبت نامش به اتمام رسیده!!

  2. نویسنده دیدگاه : شیوا - در تاریخ : 3 اردیبهشت 1394

    نه .ثبت نام کنکور کارودانش( حسابداری) رو میگم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 اردیبهشت 1394 :

    اطلاعی نداریم و باید از سازمان سنجش بپرسید

  3. نویسنده دیدگاه : ریحانه انصار - در تاریخ : 7 اردیبهشت 1394

    سلام. من بیستم بهمن ماه نودوسه ثبت نام کردم واسه کنکور نودوچهار ولی امروز هفتم اردیبهشت نودوچهار متوجه شدم ک به جای فارغ التحصیل بودن نوشتم دوره پیش دانشگاهی . خواهش میکنم بگید دقبقا کی میتونم ویرایشش کنم و مشکلی نداشته باشه؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    اطلاعی نداریم. با سازمان سنجش تماس بگیرید

  4. نویسنده دیدگاه : کیوان - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1394

    سلام من فکر می کردم ثبت نام برای دانشگاه ازاد جدا از ازمون سراریه ولی الان متوجه شدم یکی بوده
    چطور بفهمم ثبت نام کردم یا نه؟؟؟؟اگ نشده ایا راهی هست ک تغییرش بدم؟؟لدفن جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    با سازمان سنجش تماس بگیرید

  5. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 14 اردیبهشت 1394

    سلام من تازه متوجه شدم که ثبت نام کنکورم چنتا اشتباه داره میشه تا قبل از امتحان یه اصلاحیه دیگه بزارن لطفا یه کاری کنید زحماتم به باد فنا میره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    با سازمان سنجش تماس بگیرید

  6. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 15 اردیبهشت 1394

    سلام میخواستم ببرسم ک ثبت نام تربیت معلم از ریق کنکور سراسری چ جوریه؟ کی باید بت نام کرد؟؟؟ خواهش میکنم کمکم کنید ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    همان زمانی که برای کنکور ثبت نام می کنید. همان دانشگاه فرهنگیان هست

  7. نویسنده دیدگاه : صدرا - در تاریخ : 18 اردیبهشت 1394

    سلام ….
    برای کارشناسی بذون آزمون امسال 94 کی باید ثبت نام کنیم ؟ آقا ما 2 سال معطل تاریخ ثبت نام هستیم ؟ بعد این داستان شرط معدل چطوری است پشتیبان عزیز ؟ ضمنا کنکور سراسری هم چون بدون آزمون می خواهم ثبت نام نکردم ….ممنون میشم راهنمایی کنید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    زمان ثبت نام بعدی مشخص نیست. حتمالا برای مهر 94 پذیرش داشته باشند
    شرط معدلی ندارد
    در خبرنامه سایت عضو شوید تا جدیدترین اخبار دانشگاه پیام نور به شما ارسال شود

  8. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 20 اردیبهشت 1394

    آیا می توانم ثبت نام کنکور کاردانی را ویرایش بدم!؟ لطفا اگه میشه زمان آن را بگوید!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 اردیبهشت 1394 :

    اطلاعی نداریم. از سازمان سنجش استعلام بگیرید

  9. نویسنده دیدگاه : رضا75 هلال - در تاریخ : 22 اردیبهشت 1394

    سلان.من برای کنکور سال 94 ثبت نام کردم اما دانشگاه هایی را به اشتباه انتخاب کرده ام،خواستم بدانم کی و چگونه میتوانم آنهارا ویرایش کنم؟؟؟
    سوال دوم من این است که ماشینحساب هایی با چه مدل و برندی میتوانیم برای کنکور استفاده کنیم.با سپاس فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    بعید هست بتونید دیگه الان ویرایش کنید دوست عزیز!!
    هیچ ماشین حسابی حق بردن در سر کنکور نیست

  10. نویسنده دیدگاه : محدثه - در تاریخ : 27 اردیبهشت 1394

    سلام،خسته نباشید
    موقع ثبت نام شماره شناسنامه من اشتباه وارد شده،شنیدم یک هفته قبل از کنکور اجازه ویرایش مجدد هست!ولى منبع موثقى نبوده…
    میخواستم بپرسم درسته؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    اطلاع دقیقی نداریم و باید از سازمان سنجش استعلام بگیرید

  11. نویسنده دیدگاه : نعمت - در تاریخ : 31 اردیبهشت 1394

    سلام پشتیبان من ویرایش اطلاعات رو میزنم ارور میده کمکم کنید ممن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 اردیبهشت 1394 :

    سلام
    خوب حتما غیرفعال شده. با سازمان سنجش تماس بگیرید

  12. نویسنده دیدگاه : iman - در تاریخ : 1 خرداد 1394

    لطفا راهنماییم کنین چ جوری عضو سامانه پیامکی ابلاغ کنکور شم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 خرداد 1394 :

    اگر منظورتان آزمون های دانشگاه پیام نور هست می توانید از طریق لینک زیر عضو شوید:
    http://sms.pnuna.com

  13. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 18 خرداد 1394

    با سلام خسته نباشید . من حدودا اواخر فروردین گروه آزمایشی تجربی رو به ریاضی ویرایش کردم ولی امروز که کارت ورود به جلسه کنکور گرفتم گروه آزمایشی هیچ تغییری نکرده . ولی من با موفقییت گروه رو عوض کردم یعنی امکان داره اشکال از سازمان سنجش بوده باشه ؟ لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1394 :

    سلام
    مشخص نیست. هر چه سریعتر با سازمان سنجش تماس بگیرید

  14. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 19 خرداد 1394

    سلام خواهش میکنم کمکم کنید … یکی از دوستام تازه متوجه شده که به جای کنکور انسانی , کنکور تجربی ثبت نام کرده… آیا الان میشه کاری کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1394 :

    سلام
    بعید میدونم قابل تغییر باشد. با سازمان سنجش تماس بگیرید

  15. نویسنده دیدگاه : هوشنگ - در تاریخ : 20 خرداد 1394

    سلام.نمره معدل سال سوم را اشتباه زده ام با توجه به احتساب ان نیاز به ویرایش دارم ولی لینک ویرایش جواب نمیدهد.لطفا کمکم کنید.س÷اس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1394 :

    سلام
    زمان ویرایش تمام شده است. با سازمان سنجش تماس بگیرید

  16. نویسنده دیدگاه : هانا - در تاریخ : 5 تیر 1394

    سلام.توروخدا جواب بدین.
    من موقع ثبت نام کنکور گزینه علاقه مندی ب پیام نور و غیرانتفاعی و غیر دولتی رو حواسم نبوده و نزدم.حالا یعنی بعد اعلام نتایج نمیتونم برای دانشگاه ازاد انتخاب رشته کنم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 تیر 1394 :

    سلام
    خیر دیگه نمی توانید

  17. نویسنده دیدگاه : هانیه - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام.من هنگام ثبت نام در کنکور,کد ناحیه اخذ دیپلم خود را اشتباه وارد کردم.ایا میتوانم با مراجعه به سازمان سنجش ان را اصلاح کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    با سازمان سنجش تماس بگیرید اطلاعی نداریم

  18. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 13 مرداد 1394

    با سلام
    من با قبلا دانشجوی دانشگاه پیام نور بودم و قبل از 30/11/93 انصراف قطعی دادم و برگه انصراف قطعی رو دارم.اما هنگام ثبت نام در کنکور سراسری،کافی نت علاوه بر دانشجوی انصرافی به اشتباه گزینه دانشجوی روزانه را هم انتخاب کرده بود.حالا برای من اخطار اومده که اگر تا قبل از تاریخ مذکور انصراف قطعی نداده اید قبولی شما باطل میشود.لطفا راهنمایی کنید که من باید چه کنم؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 مرداد 1394 :

    سلام
    اطلاعی نداریم با سازمان سنجش تماس بگیرید

  19. نویسنده دیدگاه : عاطفه - در تاریخ : 20 بهمن 1394

    سلام من دیروز واسسه ثبت نام کنکور تجربی رفتم اما یادم رفت بزنم که سال گذشته در کنکور شرکت کردم برای همین دوباره رفتم ویرایش کنم اما دیدم همه چیز مغایر با پیرینت منه توش زده بود مرد نام اصغر و…کافی نتی هم گفت نمیشه الان مرد وزن کرد چی کار کنم با کجا تماس بگیرم تو رو خدا جوابمو زود بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1394 :

    سلام
    با سازمان سنجش تماس بگیرید

  20. نویسنده دیدگاه : فرشته - در تاریخ : 26 بهمن 1394

    سلام من سال اخذ دیپلم را اشتباه وارد کردم الان که رفتم ویرایش کنم جزء موارد قفل شده است یعنی قابل ویرایش نیست .من الان باید چکار کنم؟ممنومن میشم کمکم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 بهمن 1394 :

    سلام
    اطلاعی نداریم.با سازمان سنجش تماس بگیرید

  21. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 10 اردیبهشت 1395

    سلام من در ثبت نام کنکور کد پستی رو جایی دیگه زدم . میخواستم بدونم مشکلی پیش میاد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 اردیبهشت 1395 :

    سلام
    مشکلی ندارد

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 اردیبهشت 1395

    سلام.آیا نزدیکای کنکور ویرایش میزارن؟ تاریخ تولد من یه روز اشتباه شده.آیا برا کنکور مشکل میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 اردیبهشت 1395 :

    سلام
    مشخص نیست. احتمالا بشود

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 اردیبهشت 1395

    سلام کسی که از ثبت نام جامونده باشه چیکار کنه!
    یعنی امیدی هست؟من خیلی زحمت کشیدم،ممکنه یه مرحله دیگه ای هم برا ثبت نام بذارن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 اردیبهشت 1395 :

    سلام
    راهی نیست چون ثبت نام مجدد هم تمام شده

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 اردیبهشت 1395

    یعنی حتی نمیشه از ساختمان مرکزی سازمان سنجشم اقدام کرد؟
    هیچ استثناعی وجود نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 اردیبهشت 1395 :

    اطلاعی نداریم. با سازمان سنجش تماس بگیرید

  25. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 21 بهمن 1395

    سلام من میخوام اطلاعاتمو ویرایش کنم ولی چون 5 بار بوده سایت تجازه ویرایش مجد نمیده من شماره سریال دانشگا غیر انتفاعی رو هم دارم میخوام بله کنم ولی اجازه نمیده چن با میشه اطلاعاتو ویرایش کرد

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 22 بهمن 1395 :

    سلام
    با سازمان سنجش تماس بگیرید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top