چاپ خبر
دانلود رایگان دفترچه راهنمای ثبت نام /

جزئیات ثبت نام و لیست رشته های پذیرش بدون آزمون بهمن 92 در رشته های پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و پذیرش جدید بدون آزمون (پذیرش با سوابق تحصیلی) بهمن ماه سال 92 اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تاریخ و نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی (پذیرش با سوابق تحصیلی) بهمن ماه سال 1392 اعلام شد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت نام کرده اند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون فوق ثبت نام  نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش جدید بدون آزمون بهمن ماه 92 شرکت کنند.

 

 

دریــــــافــــت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی (پذیرش بهمن ماه سال 1392) – کلیک کنید

 

 

کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در این اطلاعیه و دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی از  1 دی ماه 1392  لغایت 5 دی ماه 1392  به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی : www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تکمیل ظرفیت (مبلغ 35,000 ریال) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 50 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

 

الف) موارد قابل توجه:
 
1- آن دسته از داوطلبانی که در یکی از رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون سراسری سال 1392 پذیرفته شده‌اند، با رعایت ضوابط مربوط و در نظر گرفتن تبصره‌های ذیل می‌توانند متقاضی شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکورشوند.

تبصره 1: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، قبولی قبلی آنان «کان‌لم یکن» تلقی خواهد شد. لذا به پذیرفته‌شدگان تأکید می‌شود، در تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دقت کافی مبذول دارند، در غیر اینصورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

 

تبصره 2: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

2- پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان دیپلمه رسمی و یا پیمانی شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکور نمی‌باشند. و چنانچه اقدام به انتخاب رشته نمایند و پذیرفته شوند قبولی آنان کان لم یکن خواهد شد.

3- داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی ضرورت دارد در انتخاب رشته‌های تحصیلی مورد علاقه، به شرایط و ضوابط هر یک از رشته‌های انتخابی مندرج در اطلاعیه و همچنین شرایط و ضوابط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی مربوط که در دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و 2 آزمون سراسری سال 1392 و سایر اطلاعیه‌های مربوط درج شده است، توجه نمایند.

4- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج دراطلاعیه مربوط براساس امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، خواهد بود.

 

ب) تکالیف داوطلبان‌ برای‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو در این مرحله:‌
1-ب) ویژه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1392 ثبت‌نام نموده‌اند:
1-1-ب)مراجعه به سایت اینترنتی سازمان، برای تهیه کارت یا کارت‌های اعتباری به تعداد مورد نیاز با توجه به جدول کدرشته محل‌های مربوط.
2-1-ب) انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (1 دی 92 لغایت 5 دی 92 ).

2-ب) ویژه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1392 ثبت‌نام ننموده‌اند:
1-2-ب) مراجعه به سایت اینترنتی سازمان، برای تهیه کارت یا کارت‌های اعتباری به تعداد مورد نیاز و دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
2-2-ب) تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام.
3-2-ب) تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (1 دی 92 لغایت 5 دی 92 ).

 

ج) ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو در این مرحله:‌
ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دانشجو (پذیرش بدون آزمون) بهمن ماه سال 1392 که در دفترچه راهنما درج شده، منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org امکان‌پذیر است. لذا داوطلبان لازم است اقدامات لازم به شرح ذیل را بعمل آورند:
1-ج) مراجعه به سایت اینترنتی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org
2-ج) دریافت جداول کدرشته محل‌های پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت سراسری سال 1392 و یا دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت سازمان.
3-ج) با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 35.000 (سی و پنج هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

تبصره 1- چنانچه داوطلبی متقاضی انتخاب کد رشته محل های تحصیلی از 2 و یا 3 گروه آزمایشی می‌باشد،( براساس توضیحات تبصره 2 ذیل)لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 35.000 (سی و پنج هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت دارد.

تبصره 2- منظور ازانتخاب کد رشته محل های تحصیلی از 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب کد رشته محل های گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی) از گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز انتخاب رشته نماید. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی انتخاب رشته نماید.

4-ج) آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

 

دانـــــلـــــــــــود دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی (پذیرش بهمن ماه سال 1392)کلیک کنید

 

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 26 آذر 1392

    سلام
    تو دفترچه ی بدون آزمون امسال خیلی از رشته ها حذف شده
    من میخواستم رشته ی کامپیوتر بدون آزمون برم ولی امسال این رشته تو دفترچه نیست
    میشه راهنماییم کنید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1392 :

    سلام
    خوب نیست دیگه دوست عزیز چه راهنمایی بکنیم!!! یا باید یک رشته دیگر انتخاب کنید و یا صبر کنید برای دوره های بعدی!!

  2. نویسنده دیدگاه : شهرام - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام
    ممنون می شوم راهنمایی کنید. در این لیست مترجمی زبان تهران ندارد فقط دانشگاه غیر انتفاعی دماوند هست سوال من این است که آیا در این موسسات غیر انتفاعی شرکت در کلاسها اجباری است یا فقط برای امتحان می توان مراجعه نمود؟ و سوال دوم این است که آیا مدرک این موسسات برابر با پیام نور است یا پایین تر است؟ و آخرین سوال: آیا با مدرک این موسسات می توان برای ارشد در دانشگاههای دولتی کنکور داد؟ بسیار سپاسگزارم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1392 :

    سلام
    در مورد دانشگاه های غیرانتفاعی اطلاعی نداریم و باید از خود دانشگاه مربوطه سوال بفرمایید.
    خیر از پیام نور پایین تر هست.
    بله می توانید

  3. نویسنده دیدگاه : ramin - در تاریخ : 27 آذر 1392

    با عرض سلام وخسته نباشید
    میخوام در کارشناسی حقوق شرکت کنم اما با توجه به مشکلاتی که دارم امکان شرکت در کلاسهای عملی برای بنده مشکل هستش.میخواستم لطف کنید وتعداد دروس عملی وساعاتی که در طول هفته تشکیل میشن اعلام بفرمایید.پیشاپیش سپاسگزارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1392 :

    سلام
    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارند و دروسی که فاقد منبع هستند.
    تعداد وساعات و روزهای کلاس هم در هر مرکز پیام نور در هر نیمسال متفاوت است

  4. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام
    من الان دانشجو پیام نور هستم و میخواستم تغییر رشته بدم.رشته مورد نظرم ارائه نشده و بند ج هم که حذف شده,الان چیکار میتونم بکنم.

  5. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام کسی که مهر ماه بیام نور قبول شده اما به خاطر اینکه مدرک بیش دانشکاهیش اماده نبوده .نتونسته ثبت نام کنه…………. میتونه بهمن ماه با همین قبولی مهر ماه ثبت نام کنه ممنون میشم اکه جوابمو بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1392 :

    سلام
    در این مورد بخشنامه ای فعلا صادر نشده است

  6. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام.من الان دانشجوی ترم 2 بدون آزمون (پذیرش بهمن91) پیام نور کرمانشاه هستم و رشته الهیات گرایش تاریخ تمدن هستم آیا میشه الان بدون آزمون شرکت کنم و رشته الهیات گرایش فقه و مبانی رو انتخاب کنم-مرکز کرمانشاه گرایش من رو نداره اما شهرستان هاش دارن مثل جوانرود و…-بعدش مشکلی برام نداره اگه قبول شم؟ واحدهای مشترکی که پاس کردم (همه گرایشای الهیات دارن) تطبیق میدن-خیلی متشکر-خواهشا زود جواب بفرمایید-با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1392 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد. ولی قبل از آن دفترچه راهنما و شرایط رو مطالعه فرمایید

  7. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 27 آذر 1392

    واقعا خیلی متشکر از لطفتتون و اینکه اینقدر سریع جواب میدن-سایتتون عالیه-خدا خیرتون بده که برای همه سوالا جواب دارین. فقط ببخشید باز مزاحمت ایجاد می کنم آیا میشه مهمانم بشم یعنی امتحاناتو تو کرمانشاه بدم و شهرستان نرم اگه گرایش جدید قبول شم؟متاهل هم هستم -سپاس فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1392 :

    مهمان می شود بله مشکلی ندارد.

  8. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام
    من پذیرش بدون آزمون امسال رشته مهندسی مکانیک قبول شدم و از مهر دانشجوی پیام نورم. می خواستم ببینم میتونم الان غیرانتفاعی بدون آزمون شرکت کنم و بعد از قبولی همزمان دوتا رشته بخونم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    خیر نمی توانید

  9. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام خدمت پشتیبان محترم
    میخواستم ببینم هزینه ثبتنام 3500نومن است؟من دیپلم کاردانش دارم وکاردانی علمی کاربردی میتوانم کارشناسی عمران شرکت کنم ومیتوانم جهت نظام مهندسی اقدام کنم یاخیر؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1392 :

    سلام
    بله 3500 تومان هست چیزی که اعلام شده.
    بله می توانید

  10. نویسنده دیدگاه : علی علوی - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام وخسته نباشید
    پشتیبان عزیز جزییات دفترچه رو مطالعه کردم در مورد سوال من به وضوح چیزی اشاره نشده
    خواهشا به این سوال جواب بدین:
    من دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هستم.
    میتونم بدون کنکور ثبت نام کنم وهمزمان با ارشد ازاد در یه رشته کارشناسی پیام نور نیز بخونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    خیر نمی توانید و باید حتما در جایی دیگری تحصیل نکنید.

  11. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام
    خسته نباشید
    همون طور که می بینید بیش از هشتاد درصد نظرات دوستان مربوط به کم بودن رشته های اعلام شده در دفترچه می باشد
    می خواستم خواهش کنم شما که با بچه های بالا در ارتباطین میشه پیگیری کنین و ببینین که نمی خوان رشته های جدیدی اعلام کنن؟
    اگه اعلام نکنن مجبوریم بریم دانشگاه آزاد با اون شهریه های قذاف.
    لطفا یه پیگیری کوچیک بکنین و نظرات دوستان رو به مسولین انتقال کنین.
    ممنون و متشکر

  12. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام شهر دهدشت در استان کهگلویه بویر احمد اصلا اسمش نزده یعنی نمیشه ثبتنام کنیم؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    حتما مرکز مورد نظر در این دوره پذیرشی ندارد

  13. نویسنده دیدگاه : شهره - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام.خداقوت.میخواستم بدونم امکانش هست که توی یه رشته به جر تهران ثبت نام کنیم درصورت قبولی برای تهران مهمانی یا انتقالی بگیریم.چون رشته موردنظر من رو برای بهمن اعلام نکرده اند ولی کلا تهران این رشته را دارد.خواهش میکنم جواب مرا بدهیدتاتکلیفم رابدونم.ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    به فکر انتقالی و مهمان نباشید.

  14. نویسنده دیدگاه : میرحامد - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام
    آیا رشته ها همینا هستند؟درشهر ما(مرند)علوم تربیتی در دانشگاه پیام نور نیست چکار کنیم؟
    سوال سوم:بنا به گفته 50 رشته می تونیم انتخاب کنیم این رشته هارو ازشهرهای دیگه نیز میتوان انتخاب کرد در شهر ما سه رشته وجوددارد وگفته اند که 70 درصد دانشجویان بومی میباشند پس تکلیفمان چیست؟
    از راهنماییتون ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    بله همین ها هستند.
    بله از شهرهای دیگر هم می توانید مشکلی ندارد

  15. نویسنده دیدگاه : tak$etare - در تاریخ : 27 آذر 1392

    با سلام
    من رشته ى تربیت بدنى اهواز رو میخوام اما اصلا جدولى ندیدم که داخلش کد رشته تربیت بدنى و علوم ورزشى باشه
    با اینکه توى دفترچه حرف از شرایط متقاضیان این رشته زده شده
    از کجا میتونم کدش رو بدست بیارم؟ میتونید کمکم کنید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    حتما شهری که مدنظرتون هست رشته مورد نظر را برای پذیرش ندارد

  16. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام ببخشید اشتباه نمیکنید؟هزینه ثبت نام3500هست یا35هزار تومان؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام

    بله 3500 تومان هست چیزی که اعلام شده.

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام خسته نباشید
    من دانشجو هستم می تونم ثبت نام و انتخاب رشته کنم؟
    با دیپلم ریاضی می توانم در گوره آزمایشی علوم انسانی ثبت نام کنم
    متشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    دفترچه رو دریافت و مطالعه کنید

  18. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 27 آذر 1392

    سلام خسته نباشید میخواستم زمان ثبت نام ازمون فراگیر درمقطع کارشناسی کی هست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    کارشناسی فراگیر کلا حذف شده است

  19. نویسنده دیدگاه : آتوسا - در تاریخ : 28 آذر 1392

    اگر دانشجوی این رشته ها بشیم میتونیم توی دوره بعدی شرکت کنیم در صورت قبولی تطبیق بدیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    شرایط دوره بعدی مشخص نیست دوست عزیز ولی احتمالا بله می توانید

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 آذر 1392

    سلام من کارشناسی تاریخ تمدن میخوندم ولی آبان امسال کاردانیشو گرفتم و میخوام دوباره همین رشترو بخونم اما میخوام بدونم میتونم ثبت نام کنم و این که آیا دروسی که پاس کردم تطبیق میخوره یا خیر
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    اگر این رشته جز لیست رشته ها هست بله می توانید.
    بله می توانید دروسی که شرایط تطبیق ور دارند تطبیق بزنید

  21. نویسنده دیدگاه : سهیلا - در تاریخ : 28 آذر 1392

    سلام
    با توجه به اینکه در این مرحله خیلی از رشته ها پذیرش نداره آیا امکانش هست بزودی مرحله جدیدی برای ترم بهمن 92 اعلام بشه که تمام رشته ها رو پذیرش داشته باشن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1392 :

    سلام
    برای ترم بهمن خیر دیگر پذیرشی وجود ندارد

  22. نویسنده دیدگاه : saeeid - در تاریخ : 28 آذر 1392

    باسلام
    واقعا فقدان رشته ی ریاضی برای واحد مرکز تهران امری ناپسند و نامیمون است زیرا رشته ی ریاضی مادر همه علوم و از مهمترین رشته های پایه است که متقاضیان زیادی دارد لطفا به مسولین بالاتر این پیام رو برسونید که این رشته رو برای واحدهای داخل تهران نیز اعلام ظرفیت بکنند.ممنون

  23. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 28 آذر 1392

    با سلام اینجانب می خواستم برای تکمیل ظرفیت بهمن شرکت کنم الان شهرمون رشته ای رو که دوست دارم ظرفیت نداره میخوام بدونم برای مرداد ماه برای ترم مهر93 می تونم برای بدون آزمون پیام نور شرکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از راهنمایتون متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 آذر 1392 :

    سلام
    بله می توانید

  24. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 29 آذر 1392

    سلام
    من 31 واحد در دانشگاه پیام نور گذروندم ، الان اگر بخوام در پذیرش بدون آزمون ثبت نام کنم و در صورتی که قبول بشم این 31 واحد که شامل 17 واحد عموی 3 واحد پایه و 11 واحد اصلی هست تطبیق بدم…
    نمراتشون باید چند باشه تا تطبیق بخورن و هزینش چقدر میشه؟
    ممنون میشم حداقل یمحدوده ای از هزینه تطبیق بفرمایید مثلا بیش از 300 هزار تومان میشه ؟…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 آذر 1392 :

    سلام
    دروسی که شرایط تطبیق ور داشته باشند می توانید تطبیق دهید. شرایط تطبیق واحد هم در همین سایت هست جستجو کنید!!

  25. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 29 آذر 1392

    سلام
    میشه ی عکس از مدرک کارشناسی که پیام نور میده بذارید ،
    مثلا به شکل این گزارش 100 (کارنامه کلی ) که در سیستم گلستان ارائه داده میشه ، هست و کلیه جزئیات هر ترم توش ذکر میشه؟

    و اینکه معدل کارشناسی باید چند باشه تا به دانشجو مدرک بدن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 آذر 1392 :

    سلام
    اون گزارش 100 دوست عزیز ریز نمرات هست. مدرک یک صفحه مقوایی هست که در آن نوشته شده دانشجو چند واحد گذرانده و معدل کل چند هست و بعد هم امضا و مهر!!!
    برای کارشناسی معدل کل 12

  26. نویسنده دیدگاه : آرش.خوزستان - در تاریخ : 29 آذر 1392

    باسلام و خسته نباشید. من دز قسمت پاسخگویی سایت سنجش هم سوالی کردم ولی جواب ندادند خواهس میکنم کمک کنید.
    آیا میتوان دو گرایش از یک رشته را در فرم اولویت رشته ها نوشت؟؟برای مثال میشود (هردو ) گرایش مترجمی زبان انگلیسی و گرایش زبان و ادبیات انگلیسی را از رشته ی زبان انگلیسی در اولویتها نوشت؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 آذر 1392 :

    سلام
    بله مشکلی ندارد

  27. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 29 آذر 1392

    زمانی که پذیرش فراگیر حذف شد ، مدیر محترم کل دانشگاه با افتخاز اعلام فرمودند که موفق به برداشتن سد کنکور شدند !
    و از آنجایی که تعداد متقاضیان ورود به این دانشگاه از تعداد ظرفیت های موجود کم تر است پس منبعد تمام رشته های این دانشگاه در مقطع کارشناسی بدون آزمون پذیرش خواهند شد !
    اکنون با گذشت مدت کمی از سخنان ایشان بنده هیچ سنخیتی بین این فرمایشات و وضعیتی که پیش آمده نمبینم . تنها چیزی که میبینم یک سری رشته های درجه ی چندم و کم متقاضی است که هر چند ماه یک بار در قالب دفترچه ای که حتی در سایت سازمان هم قرار نمیگیرد به چشم داوطلبان میرسد !

  28. نویسنده دیدگاه : بيجاره بدبخت - در تاریخ : 29 آذر 1392

    سلام دوباره بعضی دوستان مثل من مهر ماه قبول شدن اما مدرک بیش نداشتن نتونستن ثبت نام کنند ……..به ما کفتند باید یه بخش نامه صادر بشه تا بتونیم ثبت نام کنیم …….این بخش نامه کی صادر میشه؟ من که تکمیل ظرفیت شرکت نمیکنم به امید صادر شدن بخش نامه(جون رشته و دانشکاه مورد نظرم توو دفترجه نیست) اکه میشه زمان صدور این بخش نامه روو بکید ممنون میشم که ما بتونم بهمن بریم با همون قبولی مهر ثبت نام کنیم…….

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 آذر 1392 :

    سلام
    اگر صادر شود در زمان انتخاب واحد نیمسال بعدی صادر می شود یعنی بعد از پایان امتحانات

  29. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 30 آذر 1392

    سلام پشتیبان جان….لطفا سوالمو جواب بده دیگه…توی صفحه 159فرم پیش نویش تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته اونجا که معدل دوره پیش دانشگاهی خواسته رو چیکار کنیم؟خب من کاردانی فنی ام پیش ندارم…..راهنمایی کنید لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 آذر 1392 :

    سلام
    معدل کاردانی خود را وارد کنید

  30. نویسنده دیدگاه : بيجاره بدبخت - در تاریخ : 30 آذر 1392

    خیلی خیلی ممنون که به سوال های ادمای بدبخت مثل من باسخ میدهید دستتون طلا……میکم این بخش نامه هر سال صادر شده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 دی 1392 :

    معمولا بله صادر می شود ولی چیز مشخصی ندارد که حتما باید صادر شود

  31. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 30 آذر 1392

    سلام
    پشتیبان محترمه محترمه محترم
    اولا اربعین تسبیت باد ثانیا اخرین شب پاییز گرامی باد
    ثالثا ،این ثالثا مهمه ها
    ثالثا برای دومین بار میگم خواهشا نظرات اعتراض امیز دوستان رو به مسئولین اطلاع بدین
    یک دفعه میگفتن پیام نور این ترم پذیرش نداره آقا ،برید ترم بعد بیاین………….
    تشکر

  32. نویسنده دیدگاه : فائزه - در تاریخ : 30 آذر 1392

    سلام .خواهش میکنم جواب سوال منو بدین من نمیدونم سوالم تکراریه یا نه ولی خیلی منتظر این جوابم.خواهش میکنم.میخوام بدونم زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی (کارشناسی نا پیوسته) که آزمونش حذف شد و بر اساس معدل فوق دیپلم هست کی؟ تو رو خدا جوابم رو بدین پشتیبان عزیز قبلا به صورت آزمون فراگیر بوده اما دیگه نیست باید چه کار کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 دی 1392 :

    سلام
    دوست عزیز در پیام نور دیگر کاردانی به کارشناسی وجود ندارد و فقط می توانید در کارشناسی پیوسته شرکت کنید.

  33. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 1 دی 1392

    سلام خسته نباشید لطفا اگه میشه راهنمایی کنید .من مدرک کاردانی گمرک دارم میخوام کارشناسی کامپیوتر ثبت نام کنم چون کاردانی به کارشناسی وجود ندارد میتونم با مدرک پیش دانشگاهی (علوم انسانی)ثبت نام کنم بعدا تطبق واحد بزنم؟ و هنگام ثبت نام گروه آزمایشی ریاضی انتخاب کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 دی 1392 :

    سلام
    بله شما هر رشته ای رو میتونید ثبت نام کنید مشکلی ندارد

  34. نویسنده دیدگاه : محمدرضا - در تاریخ : 1 دی 1392

    درود بر شما پشتیبان محنرم
    پوزش میخوام سوال مهمی از شما دارم ممنون میشم طبق روال گذشته جوابم رو امروز بدین :

    آیا افرادی که شاغل هستند در صورت قبولی میتوانند حتی المقدور در کلاسها ( نظری و عملی ) شرکت نکنند و یا ساعات کلاس آنها بگونه ای باشد که با ساعات کاری تداخلی نداشته باشد ؟ یا بطور کلی بگم آیا تمهیداتی برای دانشجویان شاغل در پیام نور برای این موضوع وجود داره ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 دی 1392 :

    سلام
    خیر همچین امکانی نیست متاسفانه

  35. نویسنده دیدگاه : حمزه - در تاریخ : 1 دی 1392

    سلام خسته نباشید.من واسه ارشد فراگیر شرکت کردم اما شنیدم دانشجویان ارشد فراگیر نمیتونن دکتری شرکت کنن ایا صحت داره .اگه میشه راهنمایی بفرمایید باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 دی 1392 :

    سلام
    خیر صحت ندارد و کذب است

  36. نویسنده دیدگاه : رنجبر - در تاریخ : 1 دی 1392

    سلام
    من اطلاعات ثبت نامی ازمون 92 رو تماما گم کردم واسه تکمیل ظرفیت چکار کنم وقتی شماره پرونده و پیگیری هارو میخواد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 دی 1392 :

    سلام
    از قسمت سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش استعلام کنید

  37. نویسنده دیدگاه : میرحامد - در تاریخ : 1 دی 1392

    سلام
    اگر در یه رشته ای ودر شهر دیگه پذیرفته شویم ایا میتونیم به شهر خود منتقل شویم یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 دی 1392 :

    فکر تغییر رشته و انتقالی رو کلا نداشته باشید

  38. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 1 دی 1392

    جای بهتری برای سوال پیدا نمیکنم .. ممنون میشم به سوال منم پاسخ بدین

    فوق دیپلم آموزش ابتدائی را از دانشگاه آزاد گرفتم.می خوام بدونم میتونم کاردانی به کارشناسی رشته مترجمی زبان انگلیسی یا همین رشته را در ترم جدید در دانشگاه پیام نور ادامه بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 دی 1392 :

    بله می توانید.
    ولی دانشگاه پیام نور دیگر پذیرش در کاردانی به کارشناسی ندارد و باید در کارشناسی پیوسته شرکت کنید. که اگر مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید ، دروس مربوط به کاردانی شما که شرایط تطبیق رو دارند می توانید تطبیق دهد. در صورت نداشتن مدرک پیش دانشگاهی ، مدرک کاردانی شما به عنوان مدرک پیش دانشگاهی تطبیق خواهد خورد.

  39. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 3 دی 1392

    با سلام
    میبخشید من ورودی 1381 پیام نور هستم یکبار سنوات خوردم برای بار دوم به من سنوات نزدند : سوال من اینه که ایا میتونم بدون کنکور شرکت کنم؟ اگه پذیرفته بشم دروس پاس شده قبلا الان برام محاسبه میشه؟ متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 دی 1392 :

    سلام
    بله می توانید.
    دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند می توانید تطبیق دهید

  40. نویسنده دیدگاه : nafas - در تاریخ : 3 دی 1392

    با سلام میخواستم بپرسم اگه برای ترم بهمن قبول بشیم اما برای ثبت نام نریم برای دوره بعدی می تونیم شرکت کنیم یا محروم میشیم؟ با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 دی 1392 :

    سلام
    باید صبر کنید تا شرایط دوره بعد اعلام شود.

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top