چاپ خبر

تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مهر سال 93 تمدید شد / تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته

 

 

ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سازمان سنجش و آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی که پیش از این تا 22 مردادماه 92 بود ، تا شنبه 25 مردادماه 93 خبر داد.

بدینوسیله به اطلاع می رساند مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی مهرماه سال 93 تا ساعت 16 (4 بعدازظهر) روز شنبه مورخ 24 مردادماه 93 تمدید گردید و  متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین کدرشته های تحصیلی ، نسبت به ثبت کدرشته های مورد نظر از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.

 

ثبت نام تا ساعت 16:00 روز شنبه مورخ 25 مردادماه 1393 تمدید شد

 

 

بازدیدکنندگان گرامی قبل از هرگونه نظر و پرسش ، دفترچه را به صورت کامل مطالعه فرمایید و همچنین نظرات خبر زیر را مطالعه فرمایید. سوالات تکراری به دلیل حجم زیاد نظرات بدون پاسخ حذف خواهند شد.

 

 

آغاز ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور / دانلود دفترچه راهنما

 

 


با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 106.000 (یکصدوشش هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعیکلیک کنید

 

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (150 رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مهر سال 93 دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

 

دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهرماه سال 1393 – کلیک کنید

 

اصلاحیه دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری و بدون آزمون سال 1393 – (اضافه شدن برخی کدرشته محل های تحصیلی به پذیرش بدون آزمون) – کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر سال 93 (علاقه مندانی که در آزمون سراسری سال 93 ثبت نام نکرده اند)کلیک کنید

 

ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 93 ثبت نام کرده اند (داوطلبانی که یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا در جلسه آزمون سراسری غایب بوده اند) برای کد رشته مجل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلیکلیک کنید

 

 

نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان:

دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا بین الملل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل نموده و گواهی مربوط را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند. لازم به توضیح است که این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.
تبصره: دانشجویان دوره های فوق که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله لازم است شرایط مندرج در بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی در دفترچه راهنما را داشته باشند.

بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی : معافیت تحصیل برای هر مقطع فقط یکبار صادر می شود. بنابراین فارغ التحصیلان هر مقطع مجاز به تحصیل مجدد در همان مقطع نمی باشند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مجاز به شروع به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی نیستند (به استثنای رشته هایی که با تأیید وزارتین علوم و بهداشت فاقد مقطع ناپیوسته بالاتر می باشند).

ضمناً آن عده از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، پس از انصراف مجدداً نمی توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و باید طبق مقررات به خدمت وظیفه عمومی اعزام شوند.
(تبصره 1): دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یکسال سپری نشده باشد. مضافاً مشروط به اینکه قبلاً (از تاریخ 22 آبان ماه 90 به بعد) از امتیاز یک بار انصراف استفاده نکرده باشند ، می توانند ثبت نام کنند.
(تبصره 2): افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی یا پذیرش در دانشگاه می باشد، لازم است برابر ضوابط مربوط نسبت به تمدید موعد اعزام خود اقدام نمایند. در غیر ابنصورت به دلیل ورود به غیبت شرایط ادامه تحصیل را از دست خواهند داد. در ضمن افرادی که در موعد اعزام (مندرج در برگ آماده به خدمت) به خدمت اعزام می شوند در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی و بالاتر، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد.
– کارکنان وظیفه (سربازان در حال خدمت) بدون غیبت اولیه به شرطی که در مقطع کارشناسی و بالاتر پذیرفته شوند مشکلی جهت ثبت نام ندارند.

 

 

نکــــــــــــات مهــــــــــــــم :

1- دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 93 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3- نظر به اینکه گزینش دانشجو در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم )، صورت خواهد گرفت؛ لذا کلیه متقاضیان (دیپلمه های نظام قدیم، نظام جدید و همچنین دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش که دارای مدرک کاردانی می باشند ) بایستی معدل کتبی خود را بصورت صحیح در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند در صورت مغایرت معدل کتبی واقعی و معدل کتبی اعلام شده در تقاضانامه ثبت نام، از ثبت نام پذیرفته شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولی آنها لغو می گردد.

تبصره 1: داوطلبان دیپلمه نظام قدیم و نظام جدید بایستی معدل کل و معدل کتبی دیپلم متوسطه خود را عیناً در بندهای 11 و 12 تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج نمایند.
تبصره 2: داوطلبان دیپلمه فنی و حرفه ای و یا کاردانش که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند و فاقد معدل کتبی در دیپلم، بایستی معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در بندهای 11 و 12 تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج نمایند.

4-انتقال و تغییر رشته از رشته محل های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی به رشته محل هایی که پذیرش آنها با نمرات آزمون سراسری صورت می گیرد، ممنوع است. لذا توصیه می شود که دقت و توجه کافی در انتخاب کدرشته محل های تحصیلی و اولویت بندی آنها بعمل آورند.

5- داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1393 مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا غایب جلسه آزمون بوده اند، منحصراً مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی به روش پذیرش با اعمال سوابق تحصیلی می باشند و در صورت درج کدرشته محل های رشته هایی که نمره آزمون در آن تأثیر دارد، اجازه تأیید و ادامه مراحل انتخاب رشته اینترنتی به آنان داده نخواهد شد و می بایست در همان مرحله نسبت به حذف کدرشته های مربوط، از اولوی تهای انتخابی خود اقدام نموده و سپس مراحل بعدی را ادامه دهند.

تبصره: داوطلبان مشمول بند فوق: 1- بر حسب اینکه در یک گروه آزمایشی و یا چند گروه آزمایشی در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام نموده اند، می توانند رشته های مربوط به گروه یا گروه های آزمایشی که در آن ثبت نام نموده اند را انتخاب نمایند. 2- چنانچه قبلاً فقط در یک یا دو گروه آزمایشی ثبت نام نموده اند و علاقمند به انتخاب رشته از سایر گروه های آزمایشی می باشند می بایست ابتدا هزینه اعلام علاقمندی برای گروه های آزمایشی مربوط یعنی مبلغ 106.000 ریال ( به ازای هر گروه آزمایشی) را از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

6- داوطلبانی که قبلاً در یکی از گروه های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبا ن های خارجی) در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام نموده اند، در صورت تمایل در این مرحله می توانند با پرداخت هزینه مربوط (برای هر یک از گروه های آزمایشی 106.000 ریال) ، منحصرا از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بصورت الکترونیکی ، نسبت به انتخاب رشته ازگروه یا گرو ههای آزمایشی مورد نظر اقدام نمایند.

* نکته مهم: لازم به تأکید است که در روش پذیرش با سوابق تحصیلی، هر داوطلب می تواند متقاضی یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) و دو گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی باشد. بدیهی است یک داوطلب نمی تواند همزمان متقاضی دو گروه آزمایشی از گروه های آزمایشی اصلی یعنی گرو ههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی باشد.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 22 مرداد 1393

    باسلام
    سوالم مربوط به این قسمت نیست اما یک پیشنهاد ودر حقیقت یک درخواست دارم.
    همانطور که اطلاع دارید دروس مقطع ارشد به دو صورت عادی و مجازی تشکیل می شود. عادی که خب جای سوال ندارد اما درباره شیوه مجازی امکان دارد طریقه و چگونگی حضور در کلاسها را به صورت تصویری برایمان توضیح دهید چون انتخاب واحد ترم مهر هم نزدیک است اما آشنایی کافی با مراحل انجام شیوه مجازی و چگونگی حضور در کلاسها بصورت مجازی را نداریم. همانطوریکه همیشه لطف می کنید و شیوه انتخاب واحد و امتحانات الکترونیکی و… را بصورت تصویری آموزش می دهید نحوه حضور در کلاسهای مجازی را هم آموزش دهید. با سپاس بی نهایت.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    مراجعه کنید به سایت lms.pnu.ac.ir که مربوط به کلاسهای الکترونیکی دانشگاه پیام نور می باشد کامل توضیح داده شده است

  2. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 22 مرداد 1393

    سلام
    خسته نباشید
    اطلاعی در مورد زمان ثبت نام ازمون فراگیر کارشناسی دارید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز پذیرش فراگیر در مقطع کارشناسی کلا حذف شده است

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام. یه سوال داشتم. من برای انتخاب رشته پیام نور کارت اعتباری 5800 تومانی خریدم. ولی کدی که برام اس ام اس کردن 10 رقمیه که توی سایت 9 رقم جا برای کد هست. باید چی کار کنم؟
    یرای انتخاب رشته های بدون آزمون پیام نور باید کارت دیگه ای بخرم؟ جا برای وارد کردن کد دیگه مربوط به پیام نور توی اون صفحه نیست ولی!! ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز شما چرا خریدید؟؟؟
    1- اصلا در کنگور شرکت کرده اید؟؟
    2- شرکت کرده اید ولی مجاز هم شده اید و قصد انتخاب رشته های پیام نور رو دارید؟؟؟
    3- شرکت کرده اید ولی مجاز نشده اید؟؟؟

  4. نویسنده دیدگاه : ستاره - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام.یه سوالی داشتم.
    میخواستم بدونم اگه یکی دیپلم تجربی نظام قدیم داشته باشه میتونه در ثبت نام بدون کنکور زبان خارجه شرکت کنه؟اگه آره،احتمال قبولیش هست یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    بله می تواند. بستگی به معدل دیپلمش دارد

  5. نویسنده دیدگاه : حانی - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام
    هنوزم بخش نامه واسه اینکه بشه دو رشته خوند نیومده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    فعلا خیر

  6. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام،تو رو خدا با دقت بخونید وضعیت نامناسبی دارم
    من در حال تحصیل همزمان هستم،بدلیل مشکلاتی که برام پیش اومده نتونستم درس بخونم واسه ترم تابستون،29 مرداد 3 تا امتحان دارم،حالا بنا دارم اگه تاریخ امتحانای ترم بعد رشته اول با رشته دوم تداخل نداشته باشه بعضی از دروس ترم تابستون رو حذف کنم
    میدونم براتون سخته،ولی اگه راه داره برنامه امتحانی این 2تا رشته رو واسم ایمیل کنید…..اگه هم هزینه ای داشته باشه پرداخت میکنم….فقط کمکم کنید خواهشا.
    لطفا این نظر رو خصوصی ج بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز هنوز تاریخ های امتحانات نیمسال بعدی کامل نشده اند.

  7. نویسنده دیدگاه : ستاره - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام خواهش میکنم به سوال من جواب بدیدمن سال 87دررشته نرم افزارقبول شدم وهنوزم دارم ادامه میدم خوب شرایط جورنبودومجبوربودم هنوزادامه داشته باشه وفعلا70واحدتااین ترم پاس کردم میخوام بدونم من اگربخوام تغییررشته بدم وکلارشته ایی غیرازکامپیوتربخونم مثلادرپذیرش بذون آزمون که توضیح داده شدشرکت کنم میتونم یااصلانمیشه؟واگه بتونم شرکت کنم بایدازکدوم ثبت نام استفاده کنم لطفازودترپاسخ بدیدچون فرصتی نمونده ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    بله می توانید و مشکلی ندارد. شما باید در بدون آزمون شرکت کنید و در صورت قبولی از رشته قبلی خود انصراف دهید و بعد از ثبت نام در رشته جدید اقدام به تطبیق واحد دروسی کنید که شرایط تطبیق واحد رو دارند

  8. نویسنده دیدگاه : vahid69k - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام من دانشجوی ترم 10 پیام نور هستم ورودی 88 و دو ترم دیگه فارغ التحصیل میشم.میخواستم بدونم میتونم رشته ی خودمو شرکت کنم فقط در شهر دیگه ای! همه ی واحد ها تطبیق می خورند…؟(در واقع یع جورایی انتقالی!!!)
    مشکلی برای سربازی پیش نمیاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    بهتر است شرکت نکنید. چون کمتر از نصف دروس شما تطبیق می خورد و اگر هم سربازی نرفته اید باید دنبال معافیت تحصیلی جدید باشید

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام.من الان دانشجو پیام نور هستم و امسال دوباره کنکور شرکت کردم .سوال من این است که:
    اگر من انتخاب رشته بکنم و در پیام نور قبول شوم ولی نرم ایا برای تحصیل من در دانشگاه ورشته فعلی مشکلی بوجود نمیاد؟؟(با توجه به اینکه از طریق سراسری وارد پیام نور شدم والان هم میخواهم ازز طریق سراسری اقدام کنم)
    ممنون میشم هر چه زودتر جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    خیر هیچ مشکلی به وجود نخواهد امد.

  10. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    باسلام.ببخشید اگه حالا به عنوان دانشجو در پیام نور مشغول به تحصیل باشیم و در پذیرش بدون آزمون نیز شرکت کرده و قبول شویم :
    1- در صورت ثبت نام در رشته جدید قبول شده آیا تطبیق واحد با واحد های گذرانده در رشته قبلی انجام می گیرد؟
    2- آیا بدون هیچ مشکلی می توانیم در رشته قبلی ادامه تحصی بدیم و در رشته جدید قبول شده ثبت نام نکنیم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    1- دروسی که شرایط تطبیق واحد رو داشته باشند بله می توانید تطبیق دهید.
    2- بله هیچ مشکلی ندارد

  11. نویسنده دیدگاه : صغری - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام من بهمن سال گذشته تو بدون آزمون پیام نور شرکت کردم قبول شدم ولی نرفتم کلا
    الان میخوام تربیت بدنی بدون ازمون بخونم باید از قبلی انصراف بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    اگر در حال تحصیل نیستید که خیر احتیاجی به انصراف نیست

  12. نویسنده دیدگاه : محبی - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام توروخدا جواب بدید . بنده دیشب شهریه متغیر تابستان رو ریختم اما هنوز تا الان که ظهرامروزه سیستم من از حالت قفلی برای پرداخت نکردن شهریه بازنشده تمام منوها بازنشده اما شهریه ۰ شده چرا اینطوری شده خواهشا جواب سوال مرا بدهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    معمولا چند ساعتی زمان میبرد تا منوهای بعد از ۰ شدن شهریه باز شود. صبور باشید

  13. نویسنده دیدگاه : فرزانه - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام خواستم بپرسم اگه قبلا در دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون پذیرفته شده باشیم ودر یک رشته در حال تحصیل باشیم اما بخواهیم تغییر رشته بدیم باید اول از اون رشته انصراف بدیم بعد ثبت نام کنیم یا میشود اول ثبت نام کرد بعد انصراف داد؟! با توجه به اینکه فرصتی برای ثبت نام باقی نمانده؟؟
    2_ آیا میشود بدون آزمون وارد دانشگاه شده باشیم در یک رشته در حال تحصیل باشیم و یک ترم دیگر داشته باشیم که فوق دیپلم بگیریم و امسال دوباره در یک رشته دیگر ثبت نام کنیم و هم زمان در دو رشته تحصیل کرد؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    سلام
    1- خیر می توانید ثبت نام کنید و بعد در صورت قبولی از رشته قبلی خود انصراف دهید.
    2- خیر

  14. نویسنده دیدگاه : zahra - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    شما تمدید رو تا 25 زدید ولی سنجش نه کدون درسته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    دوست عزیز سایت سازمان سنجش هم زده تا 25 تمدید شده. با دقت بیشتری به سایت سازمان سنجش نگاه کنید!!

  15. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    خوب باید چیکار کنم من؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1393 :

    کاری نمی توانید بکنید. باید صبر کنید. سعی میکنیم تا قبل از شروع امتحانات ترم تابستان ، برنامه امتحانات نیمسال بعدی رو روی همین سایت قرار دهیم

  16. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    خیلی ازتون ممنون که با حوصله جواب میدید و وقت میذارید واسه ما دانشجوها….من هر روز به سایتتون سر میزنم پس

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام
    سوالم مشمول دلنگرانی خیلیهاست
    میشه از مسئولین درمورد تحصیل همزمان واینکه آیابرنامه ای براش دارند یاخیر سوال ومصاحبه کنید

    ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1393 :

    سلام
    در حال حاضر طبق چیزی که در دفترچه توضیح داده شده است امکان تحصیل همزمان برای دانشجویان پیام نور در خود پیام نور وجود ندارد.

  18. نویسنده دیدگاه : شقايق - در تاریخ : 23 مرداد 1393

    سلام

    پشتیبان گرامی ، آیاتنهاباداشتن شماره پرونده هفت رقمی وکدپیگیری شانزده رقمی می توان ازنتایج مطلع شد ؟ ونیازی به اطلاعات ثبت دیگری ندارد ، یک مقدارنگران شدم که شاید نیازبه اطلاعات دیگری باشد که بنده اطلاعی نداشته باشم .
    ممنون از اینکه مثل همیشه محبت دارید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1393 :

    سلام
    معمولا با اطلاعات شخصی هم امکان مشاهده هست (نام – نام خانوادگی – شماره شناسنامه – تاریخ تولد)

  19. نویسنده دیدگاه : zahra - در تاریخ : 24 مرداد 1393

    سلام ممنون از پاسختون.من سایتو باز نگاه مردم ولی باز متاسفانه از تمدید خبری نبود فقط اینو رده بودن(بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی )پذیرش براساس سوابق تحصیلی ) موضوع قانون سنجش پذیرش و دانشجو در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مصوب 10/6/92 مجلس محترم شورای اسلامی (مرداد ماه سال 1393) می رساند، که ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ 15/05/93 آغاز و در روز چهارشنبه 22/05/93 پایان می پذیرد.)
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنیم چون واقعا منتظرشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز واقعا این اطلاعیه رو نمیبینین در سایت سازمان سنجش:
    http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=1678

    دوست عزیز دروغ که نمیگیم ولی گفتیم تمدید شده یعنی شده!!

  20. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 24 مرداد 1393

    خواهش میکنم جواب بدید. من دانشجو فعلی پیام نور هستم ورودی 92 رسمی . میخوام توی بدون آزمون پیام نور شرکت کنم و تو همون دانشگاهی که هستم یه رشته دیگه بخونم .
    1-آیا ایرادی داره که یه رشته رسمی باشه و یه رشته بدون آزمون ؟؟؟
    2- اگر شما میگید نمیشه 2 تا رشته خوند میتونم بپرسم کجای دفترچه اینو نوشته ؟؟؟ هر چی گشتم پیدا نکردم .
    3- اگر انتخاب رشته بکنم و قبول بشم تو رشته جدید و دانشگاه بگه که باید از رشته ی قبلی انصراف بدی . آیا میتونم انصراف ندم و کلا در رشته جدید ثبت نام نکنم . یعنی صرفا با پذیرفته شدن تو رشته جدید رشته قبلی خودم رو از دست میدم ؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1393 :

    سلام
    1- بله ایراد دارد و تحصیل همزمان فعلا امکان پذیر نیست.
    2- دوست عزیز وقتی در دفترچه نوشته بعد از قبولی در رشته جدید باید از رشته قبلی انصراف دهید به نظرتون منظور از این حرف چیه؟؟ (صفحه 3 دفترچه قسمت شرایط اختصاصی)
    3- اگر در رشته جدید قبول شوید ولی ثبت نام نکنید خیر مشکلی برای رشته قبلی پیش نخواهد امد. ولی اگر در رشته جدید قبول شوید و ثبت نام هم بکنید حتما باید قبل از ثبت نام در رشته جدید ، از رشته قبلی انصراف داده باشید

  21. نویسنده دیدگاه : آزک - در تاریخ : 24 مرداد 1393

    سلام خسته نباشید…خدا قوت به کارشناسای عزیز….یه سوال داشتم پذیرش بدون آزمون پیام نور در سال فقط یکبار صورت میگیره یا بعد این باز دفترچه میاد؟باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1393 :

    سلام
    فعلا که بله یکبار در سال انجام می شود.

  22. نویسنده دیدگاه : ستاره - در تاریخ : 24 مرداد 1393

    دوست عزیز خانم ساناز و هر کسی که دورشته هم زمان میخونه اگه ممکنه یه ایمیلی از خودتون بدید.می خوام باتون در این رابطه مشورت کنم
    مرسی
    این میل منه:s1993s72@yahoo.com

  23. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 24 مرداد 1393

    من شهریه ثابث تابستان ریختم ولی اگر نخوام امتحان بدم وشهریه درسا نریزم مشکلی پیش میاد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1393 :

    برای امتحان ندادن مشکلی ندارد ولی شهریه را باید کامل واریز کنید در غیر اینصورت برای نیمسال بعدی نمی توانید انتخاب واحد کنید

  24. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 24 مرداد 1393

    سلام.پذیرش فراگیر ارشد از کی شروع میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز ثبت نامش تمام شده است کمی دیر به فکر افتادید. باید منتظر باشید در سال بعد

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 مرداد 1393

    با سلام
    اگه اطلاع دارید لطفا زمان اعلام نتایج انتخاب رشته را اعلام کنید.
    هم با آزمون هم بدون آزمون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 مرداد 1393 :

    سلام
    نیمه دوم شهریورماه

  26. نویسنده دیدگاه : هما - در تاریخ : 24 مرداد 1393

    با سلام خدمت شما،رتبه ام ۱۸۷۰۰ شده با توجه به این که محل تولدوتحصیلم استان کرمانشاه بوده والان ساکن سنندج هستم ایا با این رتبه روانشناسی پیام نور سنندج قبول میشوم یانه؟یا باید بقیه شهرستانها را انتخاب کنم؟لطفا راهنمایی بفرمایید .با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز مشخص نیست و بستگی به انتخاب رشته سایر داوطلبان دارد

  27. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 25 مرداد 1393

    سلام
    شما گفتید تحصیل همزمان در دو رشته برای دانشجوی پیام نور در پیام نور امکان پذیر نیست یعنی دانشجوی پیام نور میتواند در دانشگاه دیگه یه رشته دیگه ای رو بخونه مثلا آزاد یا غیر انتفاعی آیا به بدون کنکور و با کنکور ربطی دارد?خواهش میکنم توضیح بدید
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز در خبر بالا ، قسمت مربوط به نحصیل همزمان رو مطالعه کنید واضح توضیح داده شده است

  28. نویسنده دیدگاه : اصغر - در تاریخ : 25 مرداد 1393

    با سلام و عرض خستهئ نباشید
    ببخشید اگه سوالم مرتبط نیست.
    قبلا فرموده بودید ورودی های 91 اگر توی درسی در یک ترم زیر 10 بگیرند و در ترم های بعد با نمره بالای 14 قبول شوند در معدل کل نمره بالاتر محاسبه خواهد شد. متاسفانه برای من این چنین محاسبه نشده .اگر چنین چیزی وجود دارد با استناد به کدوم بخشنامه و از کجا می توانم پیگیری کنم . چون فارغ التحصیل شده ام و می خواهم برای تکمیل پرونده به دانشگاه مراجعه کنم.
    ممنون می شوم مثل همیشه راهنمایی بفرمایید.

  29. نویسنده دیدگاه : طلا - در تاریخ : 25 مرداد 1393

    سلام.. در اصلاحیه دفترچه کد رشته هایی که برای دانشگاه پیام نور اومد روانشناسی کدوم گرایش ازش بود؟ آخه جلوش قید نشده بود..من نگرانم آخه انتخاب رشته کردم ..لطفا اگه اطلاع دارید بهم بگید. کدوم گرایش روانشناسی بود؟ بالینی عمومی یا….

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز در پیام نور فقط رشته روانشناسی عمومی ارائه می شود

  30. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 25 مرداد 1393

    با سلام
    من چندین باز ازتون سوال پرسیدم اما پاسخگو نیستید
    من امسال در ثبت نام بدون کنکور ثبت نام کردم مرشته ی علوم اجتماعی
    میخواستم بدونم بعد امکانش هست که ازاین رشته به رشته ی روانشنلسی یا زبان خارجه تغییر رشته بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 مرداد 1393 :

    سلام
    در بدون آزمون های فعلا امکان تغییر رشته – انتقالی و مهمان دائم نیست

  31. نویسنده دیدگاه : احسان موسوی - در تاریخ : 26 مرداد 1393

    امکان تمدید مجدد هست؟ من الان فهمیدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 مرداد 1393 :

    فعلا که ثبت نام فعال هست ولی چیزی در مورد تمدید اعلام نشده

  32. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 26 مرداد 1393

    سلام چرا آمار شرکت کنندگان بدون ازمون را اعلام نمیکنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز هنوز ثبت نام تمام نشده!!

  33. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 26 مرداد 1393

    سلام آیا امروز هنوز فرصت برای ثبت نام هست؟ تعدادی از دوستانم در زمان مشخص شده نتوانستند ثبت نام کنندخواهشا اگر میشه کاری کنید چند روزی دیگه تمدید بشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 مرداد 1393 :

    سلام
    در حال حاضر سایت برای ثبت نام باز و فعال هست

  34. نویسنده دیدگاه : بهاره - در تاریخ : 26 مرداد 1393

    سلام توروخدا جواب بدید من الان سایت دیدم ثبت نامش تموم شده برای بدون ازمون آیا دوباره برا ترم بهمن بازم ثبت نام میاد توروخدا جواب بدید ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 مرداد 1393 :

    سلام
    دوست عزیز هنوز ثبت نام باز هست و اگر شرایطش رو دارید می توانید ثبت نام کنید

  35. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 26 مرداد 1393

    سلام یعنی ثبت نام تموم بشه تعداد رو اعلام میکنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 مرداد 1393 :

    سلام
    مشخص نیست بستگی به سازمان سنجش دارد

  36. نویسنده دیدگاه : بهاره - در تاریخ : 26 مرداد 1393

    سلام خیلی ممنونم که جواب دادید خدا خیرتون بده واقعا یه دنیا ممنونم الان تونستم ثبت نام کنم. بازم ممنون

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 26 مرداد 1393

    سلام الان که سایت هنوز بازه و میشه ثبت نام کرد بعدا” تو اعلام نتایج مشکلی پیش نمی آید؟ یعنی بااینکه مهلتش تموم شده ولی میشه به قبولی امیدوار بود؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مرداد 1393 :

    سلام
    خیر تا زمانی که سایت باز هست هیچ مشکلی برای ثبت نام نیست

  38. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 26 مرداد 1393

    سلام

    خواهش میکنم جواب منو بدین.

    من متولد نیمه دوم 73 م. پارسال تو کنکور شرکت کردم و پیام نور ثبت نام کردم. دو ترم گذروندم (دو ترم هم مشروط شدم) . امسال هم شرکت کردم و دولتی انتخاب رشته کردم.

    حالا اگر قبول بشم ، میتونم از پیام نور انصراف بدم و بدون مشکل سربازی ، تو دانشگاه دولتی یا آزاد ثبت نام کنم ؟

    مهر 92 رفتم دانشگاه. ترم تابستان برنداشتم ، فکر کنم از معافیت استفاده میکنم دگ ، با توجه به سنم.

    خواهشا جوابمو بدین.

    مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مرداد 1393 :

    سلام
    مشکلی از نظر ثبت نام که نیست ولی برای عافیت تحصیلیتون باید از نظام وظیفه منطقه خود و یا پلیس + 10 سوال کنید

  39. نویسنده دیدگاه : ehsan - در تاریخ : 26 مرداد 1393

    سلام.لطفا کمک کنید.
    من دانشجوی دانشگاه پیام نورم.امسالم کنکور دادم و قبول شدم.واسه پیام نورم انتخاب رشته کردم.میخواستم ببینم موقعی ک جواب اصلی کنکور بیاد میتونم از رشته الانم انصراف بدم و تو رشته جدید ثبت نام کنم؟؟؟
    مرسی.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مرداد 1393 :

    سلام
    بله می توانید

  40. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 27 مرداد 1393

    سلام من 4 سال پیش همزمان تو پیام نور و آزاد شروع به تحصیل کردم (کارت پایان خدمت داشتم) یکیشو ترم قبل تموم کردم یکیش هم این ترم تموم میشه
    میخاستم ببینم الان چه تخلفی مرتکب شدم و نتیجه اش چیه؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مرداد 1393 :

    سلام
    مشکلی ندارد و تخلفی انجام نداده اید. اون زمان مشکلی نبوده

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top