نظرات و انتقادات شما /

چرا شهریه دانشگاه پیام نور گران شد؟ / جدول شهریه سال 94-93 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : به نظر شما چرا شهریه دانشگاه پیام نور گران شد؟ / بررسی و توضیحات در مورد افزایش شهریه دانشگاه پیام نور

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : شهریه دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی 94-93 برای کلیه دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نسبت به سال تحصیلی گذشته 15 درصد افزایش پیدا کرده است.

 

post-19346

 

در رابطه با شهریه دانشجویان مقطع دکتری معاون مالی و اداری دانشگاه پیام نور اعلام کرده بود که شهریه دانشجویان دکتری پیام نور 25 افزایش پیدا کرده است که البته این مسئول پیام نور همچنین یادآور شد : شهریه ورودی های 92 نیز که افزایش قابل توجه ای داشته بود نیز اصلاح شده است.

ابوالفضل فراهانی سرپرست دانشگاه پیام نور اعلام کرده است که : در دانشگاه پیام نور تصمیم‌گیری در رابطه با افزایش شهریه با هیأت امناست که بر اساس مصوبات در دو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد 15 درصد افزایش شهریه داشتیم که کاملا قانونی است.

این افزایش شهریه به دوره‌های قبل نیز مربوط می‌شود زیرا در دفترچه آزمون نیز قید شده است که سالانه در ابتدای مهرماه افزایش 10 تا 15 درصدی شهریه وجود دارد.

فراهانی ادامه داد: البته مراجع ذیربط اجازه افزایش تا 25 درصد را دادند ولی دانشگاه پیام نور زیر سقف مجوز افزایش شهریه داشته است.

فراهانی گفت: در ارتباط با مقطع دکتری نیز در جلسات هیأت امنا از مهرماه سال 92، 90 درصد افزایش تصویب شد که این میزان لغو شد ولی با توجه به اینکه در دو سال گذشته افزایش شهریه نداشتیم از مهر 93 به میزان 25 درصد شهریه این مقطع نیز افزایش یافت که با احتساب دو سال گذشته هر سال 12 تا 12.5 درصد افزایش یافته است و کاملا قانونی است.

 

چرا شهریه ثابت دانشگاه افزایش پیدا کرده؟

فرهانی سرپرست دانشگاه پیام نور در این مورد اعلام کرده است که : شهریه ثابت دانشجویان نیز به صورت قانونی افزایش یافته است. شهریه ثابت شهریه پایه است و به این مفهوم نیست که این شهریه تغییر نمی‌کند بلکه این شهریه به صورت شهریه پایه تا زمانی که دانشجو فارغ‌التحصیل نشده است تعریف می‌شود. بنابراین شهریه ثابت نیز هر ساله به میزان مصوب تغییر می‌کند.

 

جدول شهریه دانشگاه پیام نور – مقاطع مختلف در سال تحصیلی 94-1393

با توجه اینکه بسیار پیگیر جدول شهریه سال تحصیلی 94-93 ابلاغی از سوی سازمان مرکزی پیام نور بودیم ولی مثل اینکه تا این لحظه هیچ جدول شهریه ای به مراکز ابلاغ نشده است و ما بر اساس جدول شهریه ای که در دفترچه های ثبت نام سال 93 اعلام شده است ، شهریه ها را منتشر میکنیم:

شهریه ثابت دانشجویان کارشناسی پیام نور برای کلیه رشته ها در مناطق 1 و 2 مبلغ 110 هزار و 400 تومان و برای مناطع 3 ، 4 و 5 مبلغ 88 هزار و 550 تومان می باشد.

شهریه ثابت کارشناسی ارشد پیام نور در سال 93 برای کلیه رشته ها 621 هزار تومان، شهریه متغیر 62 هزار تومان ، شهریه واحدهای عملی کم هزینه 184 هزار تومان و شهریه دروس عملی پر هزینه و پایان نامه برای هر واحد 287 تومان می باشد.

جدول شهریه دانشجویان دکتری مشخص نشده است.

 

از شما دانشجویان و همراهان همیشگی پیام نورنا می خواهیم در قسمت نظرات ما را در این رابطه همراهی کنید و مطالب ، نظرات خود را در این رابطه با دیگر دانشجویان در قسمت نظرات همین خبر در میان بگذارنید.

 

برای مشاهده شهریه دانشگاه پیام نور سال 94-93 برروی عکس زیر کلیک کنید

جدول شهریه دانشگاه پیام نور - مقاطع مختلف در سال 1393

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 1 آبان 1393

    سلام.خسته نباشید.
    من الان در مقطع ارشد ثبت نام وانتخاب واحد کردم.اما تکمیل ظرفیت یه دانشگاه دیگر که پیام نور هم نیست قبول شدم.چون در موقع انتخاب واحد نصف شهریه ثبت رو گرفته اند برای انصراف اون نصف شهریه قابل برگش است یا نه؟
    لطفا راهنمایی کنید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 آبان 1393 :

    سلام
    اگر انتخاب واحد کرده اید برای انصراف باید اون نصف شهریه دیگر رو هم تازه پرداخت کنید!!! شهریه ای استرداد نمی شود دوست عزیز

  2. نویسنده دیدگاه : علیپور - در تاریخ : 1 آبان 1393

    سلام خسته بباشید.هم برنامه کلاسی وهم امور کلاسی رو از مرکزمون پیگیری کردم. چیزی ثبت نشده. با توجه به اینکه مهر تموم شد اینهمه دیرکرد برای یافتن استاد منطقیه؟ با تشکر از پاسخ دهی تان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 آبان 1393 :

    سلام
    این موضوع دیگه دست مرکزتان هست و باید از خود مرکزتان پیگیری کنید ولی نباید تا الان طول کشیده باشد و تخلف هست!!

  3. نویسنده دیدگاه : aaa - در تاریخ : 1 آبان 1393

    سلام اقا علی کیش چه گرایشی میخونی من ترم یک منابع انسانیم اما کلاس نداره هیچ کدوم درساش اونوقت تو انتخاب واحد زده عادی

  4. نویسنده دیدگاه : aaa - در تاریخ : 1 آبان 1393

    درسته شهریه رو اصلاح کردن مراکز بین الملل که مدارک تحویل بدن ورودی های جدید مثل قبل ثبت نام که 621 هزار بود بعد تحویل مدارک میشه مثل قبل حواستون جمع باشه پیام نوریایبین الملل اینم یه نمونش با تشکر و ارزوی سربلندی همه پیام نوریای مظلوم یا حسین

  5. نویسنده دیدگاه : sanaz - در تاریخ : 1 آبان 1393

    سلام ببخشید یه سوال داشتم آیا امکانه این هست که شهریه رو قسطی بدم یعنی مثلا اواخر مهر 200تومن بدیم اواخر ابان 200وقبل از امتحانات200 آخه رشته من همش عملیه وشهریه متغیرم بالاست ترم اولی هستم کمکم کنید ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 آبان 1393 :

    سلام
    با پرداختهای الکترونیکی که در سیستم ثبت شده بله می توانید به صورت دستی مبالغ رو خودتون وارد و پرداخت کنید

  6. نویسنده دیدگاه : فرزانه - در تاریخ : 2 آبان 1393

    سلام خسته نباشید, من سوالم بى ارتباط با شهریه هستش عذر مى خوام,ولى مى خوام بدونم شما احتمال مى دید که امسال واسه ورودى بهمن ازمون فراگیر برگزار شه,لطفا جواب بدید خیلى مهمه واسم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 آبان 1393 :

    سلام
    احتمالش کم هست چون هیچ صحبتی در این مورد نشده

  7. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 2 آبان 1393

    سلام .یه سوال داشتم در مورد معرفی به استاد.ایا دانشگاه ها این امکان ر دارند که بلافاصله بعد از ثبت نمران معرفی به استاد بگیرند.یاحتما باید در تاریخ مشخص شده باشه. در تقویم اموزشی باشه. ایا میتوان استاد و زمان امتحان .وهمچنینحجم درس رو خودمون هماهنگ کنیم..یا همه چیز از تععین زمان امتحان تا حجم درس دست مراکز هست..و شهریه متغیر برای سه واحد به چه صورت.مانند دروس عادییامانند دروس خود خ ان.ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 آبان 1393 :

    سلام
    باید حتما در تاریخ های مشخص شده برای معرفی به استاد باشد. در اون فاصله زمانی میتونید خودتون با استاد برای امتحان هماهنگ کنید. البته اگر مرکزتان گیر باشد تمام موارد رو خودشون هماهنگ میکنند!!!
    شهریه درس به صورت خودخوان اخذ می شود. البته شهریه ثابت هم دارد

  8. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 2 آبان 1393

    سلام در پیرو سوالاتم درمورد معرفی به استاد.خواستم بدونم پرداخت شهریه مثل ترمهایی که گذروندیم در قسمت اطلاعات دانشجویی قابل مشاهدس.که بتونیم دقیقا مثل ترمهای عادی الکترونیکی پرداخت کنیم یا خودشون شماره حساب جدا میدن .منظورم اینه ایا روند پرواخت شهریه برای معرفی به استاد .مثل ترم عادیه.یا
    شماره حساب میدن نه اون فیش پرداخت شهریه که در اطلاعات‌ دانشجو در ترم های عادی وجود داده .این حساب رو خودشون بدن بگن پرداخت کنبم؟؟؟؟ تمیدوارم منظورم رسونده باشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 آبان 1393 :

    سلام
    بله مثل ترم های عادی هست و در سیستم گلستان قابل رویت و پرداخت است.

  9. نویسنده دیدگاه : آزین - در تاریخ : 2 آبان 1393

    سلام پشتیبان عزیز،میشه بگیدلرای تحویل مدارک ثبت نام درواحدهای شهرستان کی بایدمراجعه کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 آبان 1393 :

    سلام
    از گزارش 260 خود و یا سایت اینترنتی مرکز قبولی خود مشاهده کنید

  10. نویسنده دیدگاه : آیت - در تاریخ : 2 آبان 1393

    سلام و خسته نباشید. این قیمت شهریه که اعمال شده برای پایان نامه زده هر واحد 127650 پایان نامه 4واحده یعنی قیمتش میشه 510600 میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 آبان 1393 :

    سلام
    بله

  11. نویسنده دیدگاه : فریبا - در تاریخ : 2 آبان 1393

    سلام خسته نباشید ببخشید م این ترم ورودی ارشد فراگیر م میخواستنم بدونم تا پایان این ترم فقط باید شهریه این ترم رو پرداخت کنیم یا پرداخت شهریه واحدایی که خودمون تابستون خوندیم و پاس کردیم در این ترم الزامیه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 آبان 1393 :

    سلام
    هر شهریه ای در سیستم اعمال شد باید پرداخت کنید

  12. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 3 آبان 1393

    سلام …کسی اینجا گرمسار قبول نشده بگه زمان مراجعه حضوری کیه؟ممنون

  13. نویسنده دیدگاه : الی - در تاریخ : 3 آبان 1393

    شهریه بچه های اسنعداد درخشان دارای تخفیف 10-30% هست اما برای ورودی های امسال هنوز لحاظ نشده و علت چیه؟ کی لحاظ میشه؟ و مسئول این مورد کیه تا دانشجو بتونه پیگیری کنه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 آبان 1393 :

    فقط برای رتبه های 1 تا 3 بچه های استعدادهای درخشان تخفیف لحاظ می شود نه برای همه

  14. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 3 آبان 1393

    باسلام؛الان بخوایم شهریه متغیر واریز کنیم؛مشکلی نداره؟پرداختها

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 آبان 1393 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد

  15. نویسنده دیدگاه : علی مهدی پور - در تاریخ : 3 آبان 1393

    قبول شده کارشناسی ارشد فراگیر 94/93هستم تاریخ 28مهر که اخرین روز ثبت نام بود شهریه ام را واریز نمودم انروز سایت بازنشد ونتوانستم انتخاب واحد نمایم حالا من چه کار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 آبان 1393 :

    به مرکزتان مراجعه کنید اگر بتوانند و سایت برایشان باز باشد انتخاب واحد میکنند در غیراینصورت احتمالا این ترم رو مرخصی ثبت می شود

  16. نویسنده دیدگاه : علی مهدی پور - در تاریخ : 4 آبان 1393

    قبول شده ارشد فراگیر94/93هستم درورودی امتحان دانشگاه دردروس امتحانی نمراتم زیر12است می گیند دردوره دانش پذیری در همان دروس هر نمره بگیری با نمره ورودی دانشگاه جمع می شه وتقسیم بر 2 میشه ایا این حقیقت داره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 آبان 1393 :

    خیر حقیقت ندارد و دروس مردودی دانشپذیری بعد از قبولی از معدل کل دانشجو کلا کد 3 میگیرند و حذف می شوند

  17. نویسنده دیدگاه : zohreh - در تاریخ : 4 آبان 1393

    باسلام
    من انتخاب واحد کردم وشهریه رو هم کامل پرداخت کردم اما وقتی میخوام درخواست گواهی اشتغال به تحصیل بدم از سیستم گلستان،ارور میده که ثبت نام درترم درخواستی صورت نگرفته؟؟؟!!!
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 آبان 1393 :

    سلام
    گواهی اشتغال به تحصیل رو از مرکزتان به صورت حضوری دریافت کنید

  18. نویسنده دیدگاه : Talea - در تاریخ : 5 آبان 1393

    هرسال شهریه دانشجوهای بیچاره رو گرون میکننن ولی از اون طرفم حقوق استادای بیچاره تر ازما رو به زور میدن

  19. نویسنده دیدگاه : آزین - در تاریخ : 5 آبان 1393

    سلام پشتیبان عزیز،درپاسخ به سوال خانم خسروی نوشتید میتواننددرآزمون فراگیر دیماه شرکت کنندولی درپاسخ خانم فررانه نوشتیدفعلا هیچ خبری ازپذیرش بهمن نیست،میشه لطفااین ابهاموبرطرف کنید؟ برای کارشناسی ارشد پذیرش بهمن وجودداره یاخیر؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز برای خانم خسروی شما کجا دیدن که ما صحبتی از فراگیر زده باشیم!!! ما در جواب خانم خسروی نوشتیم:
    [ شما می توانید در بدون آزمون ورودی نیمسال دوم شرکت کنید که ثبت نامش در دی ماه انجام می شود]
    میشه بگین این کجاش نوشته شده فراگیر؟؟؟ این مربوط به بدون آزمون کارشناسی می باشد دوست عزیز
    ارشد اصلا بدون آزمون ندارد و فقط مخصوص استعدادهای درخشان هست.دقت کنید و بعد نظر ارسال کنید!!!
    در مورد ارشد فراگیر هنوز هیج تاریخ برای پذیرش و ثبت نام اعلام نشده است و مشخص نیست

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 آبان 1393

    سلام 2تاسوال دارم.من ارشد تهران قبول شدم وانتخاب واحدم کردم ولی به دلیل دور بودن شهرستان محل اقامتم نمیتونم درکلاسهای عادی شرکت کنم ودرنتیجه 6نمره میان ترم روازدست میدم میخواستم بپرسم که 1.میشه به کلاسها نرفت وفقط امتحان پایان ترمو باتوجه به تعیین محل ازمون توی شهرخودم بدم؟2.ایا به دلیل ازدست دادن 6نمره میان ترم امتحان پایان ترم از 14نمره حساب میشود یاخیر؟باتشکرفراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آبان 1393 :

    سلام
    1- دست استادتان هست که مثلا با نمره میان ترم به شما 6 رو بدهد یا خیر . برخی از اساتید مثلا برای حضور در کلاس هم نمره میدهند!!
    2- خیر نمره شما از 14 نمره ضربدر 10 هفتم می شود در صورت نداشتن 6 نمره میان ترم

  21. نویسنده دیدگاه : خسته - در تاریخ : 6 آبان 1393

    با شهریه ۱۵۰ تومن اومدم تو پیام نور الآن شهریه ام شده۵۰۰ تومن بابا چه خبر………. بیچاره بابام … شهریه ام شده شهریه غیرانتفاعی ……

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس.... - در تاریخ : 6 آبان 1393

    سلام خسته نباشید .من شهریمو پرداخت نکردم ولی سیستم قاطی کرده صفر زده برام . حالا میخام شهریمو بدم کدوم قسمت دانشگاه برم بگم اشتباه شده ؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آبان 1393 :

    سلام
    سیستم برای بیشتر افراد به همین صورت می باشد. باید صبر کنید تا مشکل از طرف سازمان مرکزی برطرف شود

  23. نویسنده دیدگاه : رها - در تاریخ : 6 آبان 1393

    سلام میخام از طریق اینترنتی نصف شهریمو واریز کنم اما این خطارو میده ونمیشه:
    خطای داخلی شبکه مالی.
    مشکل ازبانک؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آبان 1393 :

    سلام
    بله مشکل از سیستم بانکی هست. ساعاتی بعد مجددا اقدام کنید

  24. نویسنده دیدگاه : گلشن - در تاریخ : 8 آبان 1393

    با سلام دانشجوی ترم اخر کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فرهنگیان هستم که قرار بود 10 واحد درسی آخرم را در تابستان 93مهمان شوم تا در 31شهریور فارغ التحصیل شوم اما به خاطر عدم هماهنگی های لازم نتونستم درسم را در شهریور ماه تمام کنم .از طرفی برای ارشد مجاز شدم ودر بخش تکمیل ظرفیت در دانشگاه پیام نور قم پذیرفته شدم. حال برایم این سوال پیش امده که ایا می توانم در دانشگاه پیام نور قم ثبت نام کنم وجزءورودی بهمن باشم ؟با توجه به اینکه در حال گذراندن 10واحد پایانی هستم .لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 آبان 1393 :

    سلام
    مشخص نیست. اگر پذیرش تکمیل ظرفیت ها برای بهمن باشد بله می توانید. ولی اگر پذیرش تکمیل ظرفیت ها برای همین ترم باشد خیر نمی توانید. فعلا مشخص نشده که پذیرش تکمیل ظرفیتها برای چه زمانی هست

  25. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 9 آبان 1393

    سلام من این ترم ترم اخرمه و۱۹ واحد برداشتم ولی الان که میرم نمره میانترم درسام رو ببینم وقتی نیمسال اول۹۳/۹۴روانتخاب میکنم درسیی رو که این ترم برداشتم رو نمایش نمیده واز طرفیم توی اطلاعات جامع دانشجو جلوی واحد اخذ شده زده ۰.درحالی که توی گزارش انتخاب واحدم همه درسا ثبت نهایی شده…
    ممنون میشم راهنماییم کنین لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 آبان 1393 :

    سلام
    مشکلی نیست و برای همه به همین صورت می باشد نگران نباشید.

  26. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 9 آبان 1393

    سلام خسته نباشید، تو قسمت شهریه بستانکاری نوشته یعنی چی؟میشه راهنمایی بفرمایید با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 آبان 1393 :

    سلام
    یعنی پول زیاد واریز کرده اید و الان بستانکار شده اید و بعد از شهریه نیمسال های بعدی شما کسر می شود

  27. نویسنده دیدگاه : ehsan - در تاریخ : 10 آبان 1393

    با سلام و احترام
    شهریه دوره های مجازی (ارشد ) با دوره های غیر مجازی یکسان است ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 آبان 1393 :

    سلام
    بله یکی می باشد

  28. نویسنده دیدگاه : ehsan - در تاریخ : 10 آبان 1393

    با سلام
    ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت به صورت غیر حضوری هم تنجام می شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 آبان 1393 :

    سلام
    فعلا زمان و چگونگی ثبت نام اعلام نشده است

  29. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 10 آبان 1393

    وای خدا چه خبـــــــــــــره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگه اینجوری باشه که من همون ارشد آزادو میرفتم خیلی بهتر بود لااقل می دونستم دارم واسه چی پول میدم!!!!
    خیلی تعجب آوره واسه مجازی هم اینقد پاید پول بدیم….
    مخم سوت کشید

  30. نویسنده دیدگاه : نسیم - در تاریخ : 10 آبان 1393

    سلام
    رویاخانم هنوزاولشه…….

  31. نویسنده دیدگاه : ح ر - در تاریخ : 11 آبان 1393

    به نام خدا و با سلام و آرزوی سلامتی :

    انتقادی رو در مورد برگزاری کلاس کارگاه عکاسی دو دانشگاه پیام نور اهواز در روز شنبه

    مورخ دهم آبان ماه سال 1393 یعنی دیروز عرض می کنم:

    وقتی برای درس کارگاه عکاسی دو رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اهواز چند واحد عملی

    عنوان شده باید خود دانشگاه سر کلاس دوربینی رو قرار بده که مطالب تئوری که توسط

    استاد محترم تدریس میشه عملا هم آموزش داده بشه ، اما پس از گذشت دو سال فقط

    یکبار اون هم در مورد دوربینی آنالوگ سر کلاس درس فیزیک وابزارشناسی در سال 1391

    این کار صورت گرفته.استاد محترم این ترم ما جلسه اول که ساعت 14 دعای عرفه بوده

    عنوان کردن سی دقیقه بیشتر نایستادم و رفتم.چون کسی نبود.در حالی که بنده

    رفته بودم و زمان کلاس هم از ساعت 13 تا 15 بوده.

    کلاسهای پیام نور حتی با حضور یک نفر هم بایستی تشکیل بشه.

    در جلسه سوم یعنی بعد از دو هفته تشکیل نشدن کلاسها در حالی که

    در همه دانشگاهها کلاسها برگزار شده نیز ، با حضور سه نفر سر کلاس

    استاد مربوطه فرمودند که از هییت علمی محترم پرسیدم و فرمودند

    که با سه نفر کلاس تشکیل نمیشه و صحبت کوتاهی رو انجام دادند

    و کلاس رو تعطیل اعلام کردند.

    آخه بنده نمی دونم به من چه ربطی دارد وقتی چند نفر نمی آیند

    به خاطر آنها کلاس تشکیل نشود.

    حالا در جلسه هفته قبل بنده به دلیل مشکلی که بوجود اومد نتونستم

    سر کلاس حاضر بشم.عذرخواهی می کنم.اما خب کلاس برگزار شده.

    در جلسه دیروز شنبه استاد محترم حدود 50 دقیقه دیر آمدند در حالی که

    بنده صبر کردم و ایستادم و مثل ایشان به منزل نرفتم.

    و تشریف آوردند و بالاخره کلاس با حدوداً یکساعتی کمتر برگزار شد.

    ایشون هم عنوان کردند که ساعتم یک ساعت عقب بوده و در دفتر اساتید بودم.

    این دلیل قانع کننده ای نیست.

    ایشون حتی یک عذرخواهی هم نکردند.

    بلکه گفتند بنده همیشه سر وقت اومدم در حالی که در جلسه

    دیروز 50 دقیقه ای با تاخیر حضور پیدا کردند.

    از این دست ماجراها در طی این دو سال فقط همین یکبار نبوده.

    بنده با کسی مشکلی ندارم . اما اگر تکرار بشه پیگیری می کنم.

    حضور سر کلاسهای عملی پیام نور واجبه.اما برای بنده اصلاً حضور

    مهم نیست.این مسائل هم برای بنده مهم نیست.

    تکالیف مربوطه رو انجام میدم مکتوب خدمت استاد محترم

    یا بر روی سی دی ارائه میدم.اما این مسائل رو عرض کردم که

    مردم بدونند.خداوند خودش جای حق نشسته.

    کم کاری و کم فروشی اگر صورت بگیره خودش در اون دنیا

    مطابق رفتار و کردار آدم ها پاداش و عقوبت میده.

    این ها رو گفتیم بدونید که ما از نحوه خدمت رسانی دانشگاه پیام نور

    و برگزاری کلاسها و اتفاقات مستندی که میفته و

    ماجراهایی که در موردش بوجود میاد

    راضی نیستیم.در نظرات و انتقادات دانشجویان دیگر شهرها هم این

    مطالب مطرح شده.

    بنده شفاف سازی می کنم.انتظار دارم دیگران هم همین کار رو بکنند.

    نه این که ماست مالی کنند.

    به هر حال اینجا ما هزینه شهریه پرداخت می کنیم که این ترم

    25 درصد هم افزایش پیدا کرده.

    انصاف و عدالت و وجدان کاری هم چیز خوبیست.

  32. نویسنده دیدگاه : federal2131 - در تاریخ : 12 آبان 1393

    چه خبره مگه اینجوری باشه دوباره کنکور میدم بهتره

  33. نویسنده دیدگاه : ناز نازی - در تاریخ : 12 آبان 1393

    پرداخت اقساطی شهریه ارشد چطوری؟ میشه راهنما یی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 آبان 1393 :

    در قسمت پرداختهای الکترونیکی می توانید خودتون مبلغ رو به صورت دستی تغییر بدید و پرداخت کنید و اینجوری خودتون میتونید تا پایان ترم به صورت قسطی شهریه را واریز کنید.

  34. نویسنده دیدگاه : کوثر - در تاریخ : 15 آبان 1393

    سلام؛ شهریه ثابت همیشه و همیشه بصورت یکنواخت و ثابت باید پیش بره مانند تمامی دانشگاههای سطح کشور، حیرانم که چرا سیستم دانشگاه های دیگر به اینگونه نیست و این مسئله فقط در رابطه با دانشگاه پیام نور صدق میکنه.
    دانشگاهی که فقط بفکر منافعش هست

  35. نویسنده دیدگاه : ملیحه - در تاریخ : 16 آبان 1393

    سلام .من میخوام واسه پذیرش براساس سابقه ابان ماه ثبت نام کنم اما شنیدم شهریش گرون تر ه؟ میشه بگید حدود ا ترمی چند باید بدم!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 آبان 1393 :

    سلام
    جدول شهریه در بالا اعلام شده مشاهده و مطالعه کنید

  36. نویسنده دیدگاه : ملیحه - در تاریخ : 16 آبان 1393

    ببخشید دوباره مزاحم شدم ,اما جدول شهریه بالا مثلا شهریه ثابت رو زده ۱۱۰هزار تومن در حالی که تو دفتر چه جدید همین ابانماه (البته انسانی) رو زده ۲۵۰هزار تومن بالاخره کدومه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 آبان 1393 :

    دوست عزیز کجا زده 250 هزار تومان که ما نمیبینیم!!! شما دفترچه رو دریافت کنید و در صفحه 191 دفترچه مشاهده کنید!!!
    دقیقا همین جدول شهریه بالا می باشد!!

  37. نویسنده دیدگاه : ملیحه - در تاریخ : 16 آبان 1393

    بله درسته ,!!!با غیر انتفاعی اشتباه گرفتم ببخشید اخه چون همچین چیزی شنیدم باعث شد اشتباه کنم پس شهری ها فرقی نمی کنه ,چه با ازمون چه بی ازمون !

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 آبان 1393 :

    خیر تفاوتی ندارد

  38. نویسنده دیدگاه : رامین - در تاریخ : 17 آبان 1393

    سلام

    من موقع پراخت شهریه برای ثبت نام و انتخاب واحد در سیستم گلستان متاسفانه مبلغ رو اشتباهاً با کد ترم تابستونی واریز کردم که البته بعداً در زمان تایید ، من رو بستانکار کرد و ثبت نام و انتخاب واحد رو انجام دادم. اما الان توی سیستم گلستان من رو در ترم تابستون بدهکار کرده و مبلغ شهریه واریزی من رو خیلی بالاتر برده . ممکنه این با احتساب شهریه دانشپذیری باشه؟ من قبلاً حدود 171000 تومان بدهکار بودم ولی الان در حدود 700000 بدهکار شدم.
    لطف می کنید راهنمایی کنید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 آبان 1393 :

    سلام
    اگر شهریه تون بیشتر شده بله احتمال زیاد مربوط به شهریه دانشپذیری شما می باشد

  39. نویسنده دیدگاه : roya - در تاریخ : 19 آبان 1393

    یک سوال از پشتیبان محترم داشتم:
    دفترچه فراگیر ارشد دوره پانزدهم کی میاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    هنوز زمان ثبت نام و پذیرش دوره بعدی ارشد فراگیر اعلام نشده و مشخص نیست

  40. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 21 آبان 1393

    ما درس میخونیم که پول در بیاریم..ولی اینجا برعکسه..برای درس خوندن باید پول بدیم!

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top