چاپ خبر

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 96 / لینک دریافت کارت

پیام نورنا: سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال 96 و بیست و دومین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور را منتشر کرد.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) :داوطلبان آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال 96 و بیست و دومین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور از امروز دوشنبه 4 اردیبهشت 96 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 96 – کلیک کنید

 

داوطلبانی که شماره پرونده – سریال ثبت نامی و یا کد پیگیری خود را فراموش کرده اند می توانند با مراجعه به لینک ذیل و انتخاب آزمون کارشناسی ارشد و انتخاب موضوع (دریافت شماره پرونده یا داوطلبی ، دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام) اطلاعات مورد نظر کارت خود را دریافت نمایند.

برای ورود به سیستم ارسال درخواست کلیک کنید

 

کنکور کارشناسی ارشد سال 1396 برای 132 کدرشته‌‌ امتحانی‌ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 اردیبهشت‌ ماه 96 برگزار می شود.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

  

آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۶

داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جداول اعلام شده است.

تبصره- آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۲ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

آزمون‌ کدرشته‌های امتحانی ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی‌) منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان‌ هریک از کدرشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه کنند.

محل برگزاری آزمون برای ۶ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۷، ۱۱۴۹‌،‌۱۱۵۰‌، ۱۱۵۱ ، ۱۱۵۸ و ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر می کنند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخ های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد.

برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق سایت سازمان صادر نشده است.

بیست و دومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور

اولین مرحله آزمون بیست و دومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با برگزاری آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶، در ۲۲ رشته برگزار می شود.

رشته‌های زبان و ادبیات فارسی (کد ۱۱۰۱)، مجموعه علوم جغرافیایی (کد ۱۱۰۲)، علوم اقتصادی (کد ۱۱۰۵)، مجموعه الهیات و معارف اسلامی – علوم قرآنی (کد۱۱۱۱)، مجموعه علوم تربیتی (کد ۱۱۱۷)، مجموعه حقوق (کد ۱۱۲۶)، علوم زمین (کد ۱۲۰۱)، شیمی (کد۱۲۰۳)، مجموعه فیزیک (کد ۱۲۰۴)، مجموعه زیست شناسی سلولی ملکولی (کد ۱۲۰۶)، آمار (کد ۱۲۰۷) از جمله این رشته ها است.

همچنین رشته های مجموعه ریاضی (کد۱۲۰۸)، زیست شناسی گیاهی (کد ۱۲۱۳)، زیست شناسی جانوری (کد ۱۲۱۴)، مجموعه مهندسی برق (کد ۱۲۵۱)، مجموعه مهندسی شیمی (کد ۱۲۵۷)، مجموعه مهندسی عمران (کد ۱۲۶۴)، مجموعه مهندسی مکانیک (کد ۱۲۶۷)، مجموعه مهندسی مواد و متالورژی (کد ۱۲۷۲)، مهندسی کامپیوتر (کد ۱۲۷۷)، مجموعه زراعت و اصلاح نباتات (کد ۱۳۰۳) و طراحی صنعتی (کد۱۳۶۲) از جمله رشته های المپیاد علمی است.

آن دسته از داوطلبانی که منحصراً متقاضی شرکت در آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور شده‌اند، لازم است براساس برنامه زمانی اعلام شده برای هریک از رشته‌های مذکور، در آزمون رشته امتحانی دوره کارشناسی ارشد مربوط شرکت کنند.

این داوطلبان باید همزمان با سایر داوطلبان کدرشته های مربوط از تاریخ ۴ اردیبهشت ۹۶ به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

کنترل مندرجات کارت شرکت در آزمون

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند لازم است اقدامات لازم را انجام دهند.

چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی مشاهده می‌شود، داوطلب باید از روز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در سایت سازمان سنجش درج شده است)

در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه‍« مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است داوطلب جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران

در کارت شرکت در آزمون هر داوطلب در مقابل سهمیه‌ ثبت‌نامی‌ آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی و با توجه به ضوابط متقاضی سهمیه رزمندگان و ایثارگران شده‌اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرارگرفته کلمه رزمنده یا ایثارگر قید شده است.

آن‌دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک (۱) آزمون مذکور متقاضی سهمیه رزمندگان شده‌اند و سهمیه آنان از سوی ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگرفته است (در کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهمیه، رزمنده درج نشده است)، (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان – سازمان بسیج مستضعفان و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ ۹ اردیبهشت به ارگان مربوط مراجعه کنند.

در صورت دارا بودن سهمیه، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان مربوطه در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل پذیرش نیست.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های ایثارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهمیه رزمندگان واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت لازم است حداکثر تا تاریخ ۸ اردیبهشت ۹۶ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح و ویرایش سهمیه خود اقدام کنند.

تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنان اعمال شود. در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نیست.

لزوم توجه داوطلبان به معدل

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج شده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام کنند.

در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی بعهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نیست. ضمناً لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل نیز اقدام شده است.

تبصره‌۱- فارغ‌التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ اول دی ماه ۹۵ (زمان شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقی شده‌اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده‌اند باید معدل‌ مندرج‌ در مدرک‌ لیسانس ‌(کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

تبصره‌۲- دانشجویان‌ شاغل‌ به‌ تحصیل‌ در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ اول دی ماه ۹۵) همچنان دانشجو بوده‌اند، اعم از اینکه بعد از پایان مهلت زمان ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۵ فارغ‌التحصیل شده اند، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ‌التحصیلی اقدام کنند.

تبصره ۳- دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۶ فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۵ را در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون درج کرده و با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی، فرم مخصوص معدل (مندرج در این اطلاعیه) را به تأیید موسسه محل تحصیل خود رسانده و آنرا نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه کنند.

تبصره ۴- فارغ‌التحصیلان‌ دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باید معدل مقطع کاردانی (فوق‌دیپلم‌) و مقطع کارشناسی (لیسانس) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

تبصره ۵- دانشجویان‌ شاغل به تحصیل‌ در مقطع کارشناسی ناپیوسته که‌ پس‌ از اخذ مدرک‌ کاردانی (فوق‌دیپلم‌) در مقطع‌ کارشناسی‌ ناپیوسته پذیرفته‌ شده‌اند و هم اکنون نیز دانشجو بوده و حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۶ فارغ التحصیل خواهند شد، باید معدل مقطع کاردانی و میانگین‌ واحدهای‌ گذرانیده‌ شده در مقطع کارشناسی آنان تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۵ با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون، مطابق مفاد تبصره ۲ فوق یکسان باشد.

شروع فرآیند برگزاری آزمون صبحها از ساعت ۷:۳۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) است. درب حوزه‌های امتحانی صبح ها راس ساعت ۷:۰۰ و بعد از ظهرها راس ساعت ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد. لذا پس از بسته شدن در سالنهای امتحانی از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت بعمل خواهد آمد.

اعلام موارد ممنوعه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶

داوطلبان لازم است با توجه به رشته امتحانی و موادی که امتحان خواهند داد لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش و سنجاق را بهمراه داشته باشند و از آوردن‌ وسایل‌ اضافی‌ مانند ساک‌ دستی‌، کیف‌ دستی‌، پیجر، تلفن‌ همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند،‌ جزوه،‌ کتاب، ماشین حساب و نظایر آن و هم‌چنین وسایل‌ شخصی‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اکیداً خودداری‌ شود.

به‌ همراه‌داشتن‌ هر کدام‌ از وسایل‌ مندرج‌ در این‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ و تخلف‌ تلقی‌ و با داوطلبان‌ ذیربط برابر آیین‌ نامه‌ تقلب‌ و تخلف‌ رفتار خواهد شد.

نظر به اینکه سوالات رشته‌های امتحانی دوره کارشناسی ارشد به گونه‌ای طراحی شده است که برای پاسخگویی به سوالات دروس ذیربط نیاز به ماشین حساب نمی‌باشد، لذا به کلیه داوطلبان تأکید می‌گردد با توجه به مطلب فوق، برای پاسخگوئی به سوالات هر یک از رشته‌های امتحانی نیاز به ماشین حساب نبوده و از ورود داوطلبانی که ماشین حساب برای شرکت در جلسه آزمون (از هر نوع آن) به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و با آنان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که در این اطلاعیه نیز آمده است، رفتار خواهد شد.

انتشار کارنامه آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم خرداد

پس‌ از برگزاری‌ آزمون‌ و تصحیح‌ اوراق‌، کارنامه کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده‌ در آزمون‌ هر یک‌ از کدرشته‌های‌ امتحانی‌، به نحو مقتضی و در نیمه دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار داده‌ خواهد شد.

داوطلبانیکه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، ضرورت دارد بر اساس دستورالعمل‌هائی که متعاقباً اعلام می شود نسبت به انتخاب کد رشته محلهای تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی یا کد رشته‌های امتحانی مجاز اقدام و از طریق اینترنت نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته مربوط اقدام کنند.

اطلاعیه این سازمان در مورد نتایج اولیه آزمون، مشاهده کارنامه و نحوه انتخاب رشته برای داوطلبانی که مجاز می شوند، در نشریه پیک سنجش (هفته نامه خبری و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) منتشر و همچنین در سایت سازمان نیز قرارداده خواهد شد.

داوطلبانی که موفق به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند، ضرورت دارد برای پیگیری موضوع در زمانهای اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص (مطابق جدول شماره ۲) مراجعه کنند.

واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات از این تاریخ همه روزه لغایت ۹۶/۲/۷ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات است و داوطلبان می‌توانند به منظور پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ – ۰۲۱ تماس بگیرند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : پدرام کمری - در تاریخ : 4 اردیبهشت 1396

    سلام آیا میشه شهریه متغیر رو دو سه روز قبل از شروع امتحان پرداخت کرد ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 اردیبهشت 1396 :

    سلام
    بهتر هست حداقل 3 روز قبل از شروع امتحانات واریز بشه

  2. نویسنده دیدگاه : جمال - در تاریخ : 4 اردیبهشت 1396

    سلام روی کارت ازمون ارشدم مهر نخورده مشکلی نداره یا باید برم اصلاح کنم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 اردیبهشت 1396 :

    سلام
    باید روی عکستون مهر مربوط به حفاظت آزمون خورده باشه

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 اردیبهشت 1396

    سلام خسته نباشید اجرتون باخدا جواب بدید لطفا. من در ازمون ارشد شرکت کردم اما معدلم و محل اخذ مدرک و اشتباه نوشتم الان ویرایش اطلاعات کردم اما در کارت ازمون اصلاح نمیشه چرا؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 اردیبهشت 1396 :

    سلام
    با سازمان سنجس تماس بگیرید در این رابطه اطلاعی نداریم متاسفانه

  4. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 6 اردیبهشت 1396

    سلام مدرک موقتمون درعرض 4ماهه حاضر نشده.آیا این طبیعیه.اگه نه راه شکایتش چیه؟ متاسفانه توی ایران افراد کارکن بیکارن یا کار با درامد پایین و سخت دارن ولی تنبلایی مثل کارکنای دانشگاه ما میان پول مفت میگیرن و کار نمیکنن.البته تو ایران کلا این طوریه چون بعد استخدام شدنشون هیج نظارت و راهی برای شکایت ازشون نیست!

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 اردیبهشت 1396 :

    سلام
    معمولا این موضوع بستگی به حجم کاری مرکزتان و مرکز استانی شما دارد. بهتر است از امور فارغ التحصیلی مرکزتان پیگیری کنید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top