آغاز ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹2-۹1 دانشگاه پیام نور / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 دانشگاه پیام نور از 18 شهریور ماه لغایت 28 شهریور ماه 1391 ادامه خواهد داشت / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

زمان ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های ۹۱ دانشگاه پیام نور


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : انتخاب واحد نیمسال دوم 92-91 دانشگاه پیام نور از روز ۱8 شهریور ماه ۱۳۹1 آغاز و تا ۲8 شهریور ماه ۱۳۹1 از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد با خطای زیر مواجه شوید:

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

ویا ممکن است با خطای زیر مواجه شوید :

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 22 مهر ماه 1391 لغایت 29 مهر ماه 1391 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

لیست ارائه دروس و جدول منابع درسی تمامی مقاطع پیام نور سال تحصیلی 92-91 دانشگاه پیام نور

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

۶- سنوات تحصیلی مجاز برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند حداکثر ۱۲ نیمسال و برای سایرین ۲۰ نیمسال می باشد.

۷- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی،دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

8- حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس معدل ترم قبل شما می باشد. (با توجه به معدل ترم قبل خود بر اساس جدول زیر انتخاب واحد کنید)

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر ۱۲ حداکثر ۱۲ واحد
بین ۱۲ تا 17 حداکثر ۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم 91-90 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* دانشجویان ترم اخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترمی شان مشروط و کمتر از ۱۲ باشد به شرطی می توانند بیشتر از ۱۲ واحد انتخاب کنند که معدل کلشان از ۱۲ بیشتر باشد.

9- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.


راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

– پس از مشاهده صفحه ورود به سیستم نام و کلمه عبور خود را به صورت زیر وارد نمایید:

* نام عبور : ۹ رقم اول شماره دانشجویی

* کلمه عبور : شماره شناسنامه (اگر رمز خود را تاکنون تغییر نداده اید)

تذکر : در صورت عدم ثبت شماره شناسنامه کلمه عبور برابر نام عبور خواهد بود.

1-نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد:

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه ۹ ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

تذکرات:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

3-مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت شهریه:

برای مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت مالی میتوانید پس از ورود به سیستم و با کلیک بر روی گزینه ( ثبت نام>گزارشهای ثبت نام>ثبت نام >گزارش۱۰۱ ) نسبت به مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت مالی خود اقدام نمایید.

۴-نحوه درخواست مرخصی:

برای ثبت نام مرخصی می توانید پس از ورود به سیستم با کلیک بر روی گزینه ( آموزش > دانشجو> درخواستها >تقاضای مرخصی تحصیلی برای یک ترم) صفحه مربوطه راباز کنید.در این صفحه در قسمت عملیات،محل«توضیح» به طور مختصر علت مرخصی را اعلام فرمایید.سپس دکمه«بررسی تغییرات»را از پایین صفحه کلیک فرمایید.و درصورت عدم مشکل دکمه«اعمال تغییرات »را کلیک فرمایید

۵-نحوه مهمان شدن:

برای مهمان شدن در مرکز لازم است ابتدا به مرکز / واحد مبدا مراجعه نمایید تا کارمند مربوطه در صورت موافقت نسبت به صدور مجوز اقدام نمایند .پس از ثبت درخواست مهمانی توسط واحد مبدا،این درخواست توسط واحد مقصد قابل مشاهده و تائید است.تنها پس از تائید واحد مقصد امکان ثبت نام دانشجو در محل جدید وجود دارد. ( خود دانشجو باید بعد از پر کردن فرم مهمان در مرکز نیز درخواست خود را دوباره در سایت گلستان ثبت نماید)

۶- نحوه پرداخت شهریه:

کلیه دانشجویان مکلفند با استفاده از اطلاعات گزارش۱۰۱ نسبت به واریز وجه ثبت نام از طریق شعب بانک صادرات اقدام نمایند.


تقویم تحصیلی نیمسال اول سال تحصیلی ۹2-۹1 توسط یکی از بازدیدکنندگان عزیز به صورت فایل پی دی اف و زیبا برای استفاده شما دوستان طراحی شده که می توانید از لینک زیر دریافت کنید . (با تشکر از Erfan S-S-P عزیز )

دریافت تقویم تحصیلی نیمسال اول ۹2-۹1 دانشگاه پیام نور

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام من درسی به اسم ایین زندگی(اخلاق کاربردی)رو تطبیق دادم ولی در قسمت ثبت نام که وارد میشم در قسمت واحدهایی که مانده هنوز دروس اخلاق برای من نمایش داده میشه در صورتی من اخلاق کاربردی رو پاس کردم و باید به جای اونها تطبیق بخوره.حالا سوالم اینه برای این مسیله ایا لازمه به دانشگاه مراجعه کنم یا موقع فارغالتحصیلی خودشون انجام میدن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر لازم نیست این دروس برای همه چه پاس کرده باشند چه نکرده باشند نمایش داده می شود

  2. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام
    با عرض معذرت
    ترم پیش دو تا از دوستام بهم گفتن که فارغ التحصیل میشن و دیروز اومده بودن واسه امتحان دفاع…
    یعنی هنوز واسه ترم 91.92 هستن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    مشخص نیست شاید درسی رو افتاده باشند

  3. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام
    من دیروز ازتون پرسیدم چرا تو قسمت ثبت نام فقط 6تا درس عمومی میاد. گفتین حتما واحدتون ارائه نداده.
    امروز هرچی با دانشگاه تماس گرفتم کسی جواب نداد.این چند روزم نمی تونم برم دانشگاه. راه دیگه ای نیست؟ آخه چرا دانشگاه فقط 6تا درس ارائه داده؟؟ یعنی چی آخه!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    به دلیل مشغله کاری فعلا واحد کم ارائه داده اند و اگر صبور باشید به زودی واحدهای دیگر رو هم ارائه می دهند.

  4. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    با سلام و خسته نباشید من مدیریت بازرگانی سنتی هستم . تو برنامه 9 ترمه ما که هرسال ارائه میشه زبان تخصصی 1 بدون پیش نیاز است . حتی در سیستم گلستان هم موقع انتخاب واحد زبان تخصصی 1 بدون پیش نیاز است اما من وقتی قسمت فارغ التحصیلان مراجعه کردم و از مسئول اون قسمت چارت درسی مدیریت بازرگانی سنتی را که موقع فارغ تحصیلی باید پر بشه را گرفتم دیدم زبان خارجه عمومی پیش نیاز تخصصی 1 است . حالا تکلیف من چیه ؟؟ من دو ترم دیگه دارم میخواستم این ترم زبان عمومی و تخصصی 1 رو بردارم ایا به برنامه 9 ترمه بسنده کنم یا به فرم فارغ تحصیلی ؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    شما باید بر اساس چارت درسی ورودی خود انتخاب واحد کنید.زبان عمومی همیشه پیش نیاز درس زبان تخصصی بوده.حالا هم به کارشناس رشته خود مراجعه کنید تا وضعیت دروس شما را بررسی کنند

  5. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام.

    ی سوال: به نظر شما ما تا نریم دانشگاه مشکل ثبت ناممون حل نمیشه؟؟ (ارشد- طرح 10 درصد)

    چرا دانشگاه به قوانین پایبند نیست؟
    وقتی مجلس تصویب کرده و خودشون ترم قبل وعده انجام این کار تو ترم بعد رد دادن چرا اینجوری می کنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    خوب وقتی جلوی ثبت نام شما گرفته شده به اجبار هم که شده باید برید و فرم تعهد رو امضا کنید

  6. نویسنده دیدگاه : jafar - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام بر پشتیبان
    ترم آخر هستم . اگر درسی ارائه نشه میشه معرفی به استاد بگیری؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر. معرفی به استاد قانون دارد الکی که نیست. باید 3 بار از درس مورد نظر نمره مردودی گرفته باشید

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    با سلام
    من درس روانشناسی هوش وسنجش آن رو میخوام انتخاب واحد کنم اما خطا میده که عدم رعایت پیش نیاز در حالی که من پیش نیازشو پاس کردم دوستمم مثل من باهمیم اونم اینجوری شده حالا موندیم چیکار کنیم لطفا کمکم کنید چیزیم نمونه 72 ساعت از زمان انتخاب واحدم بگذره
    یه دنیا تشکر پشتیبان عزیز

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    باید به مرکزتان اعلام کنید تا از طریق مرکزتان برای شما انتخاب واحد شود. مشکل از سیستم می باشد

  8. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    با درود به شما خواهش می کنم به پرسشم سریع پاسخ بدید خیلی ضروریه چیزی به اتمام انتخاب واحدم نمونده همونطور که شما اعلام کردید مشکل سقف انتخاب واحد بر طرف شده یعنی می تونم دوباره انتخاب کنم سیستم خطا نمی گیره عدم رعایت پیش نیاز؟ چون یه بار این کارو کردم همه ی انتخاب واحدام حذف شد یعنی دوباره انتخاب که کردم همش حذف شد و لیستها همه پرشد چی کار کنم؟دوباره انتخاب کنم پیش نیازو همنیازو حذف نمیشه ؟درست شده ؟خواهش می کنم پاسخ بدید منتظرم متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    مشخص نیست و ما هم اطلاعی نداریم.ممکن هست باز هم خطا بگیرد. بهتره اگر انتخاب واحد کردید که دست به چیزی نزنید و بذارید برای حذف و اضافه اصلاحش کنید

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    ببخشید شما میدونید دانشگاه هنر معماری تهران شرق جاش این ترم تغییر کرده یا نه؟؟؟!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    خیر متاسفانه در این مورد اطلاعی نداریم

  10. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    با عرض سلام و خسته نباشید به شما پشتیبانان عزیز

    می خواستم بدانم برنامه کلاسهای رفع اشکال گروهی کی در سایت می آید،من همیشه از زمانی که وارد دانشگاه پیام نور شد تا به امروز به این دلیل که خیلی اوقات برنامه کلاسی را دیرتر از زمان ثبت نام اعلام می کردند دچار استرس و مشکل می شدم.حالا هم زمان ثبت نامم از20 شروع شده ولی هنوز برنامه جدید را در سایت نگذاشته اند،آیا اگر صبر کنم برنامه را تا23 می گذارند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    برنامه کلاسی رو باید از سایت مرکزتان و یا از طریق مرکزتان دریافت کنید

  11. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام
    دیروز سایت این خطا رو میداد “سرترم برای شما ثبت نشده” به دانشگاه مراجعه کردم و کارشناس گفت حل شد برو از سایت زمان ثبت نامت رو بگیر.
    امروز به سایت مراجعه کردم این خطا رو داد “ثبت نام شما پایان یافته یا در مرحله ثبت نام نیستید” در صورتی که از زمان اولین ثبت نام برای همه 72 ساعت هم نگذشته و من ثبت نامی نکردم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه کنید تا زمان ثبت نام شما رو در سیستم تمدید کنند

  12. نویسنده دیدگاه : منصور - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    باسلام وتشکر ازشما من یکشنبه19/6 اامتحان منابع وماخذ تاریخ ایران بعد از اسلا م راامتحان داده ام صورتجلسه را هم امضا کردم .کد سری سوال راهم زدم.ولی امروز 20/6 برای من درسیستم غایب ثبت شذه.لطفا مرا راهنمای کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    حتما به مسئول امتحانات مرکزتان مراجعه کنید تا بررسی شود

  13. نویسنده دیدگاه : manam - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام پشتیبان عزیز
    من این ترم یعنی ترم پاییز فارغ التحصیل میشم و 20 واحدم مونده ولی چون ترم قبل مشروط شدم زده حداکثر واحد قابل اخذ 12 واحده در صورتی که معدل کلم هم از 12 بیشتره ولی اجازه انتخاب بیشتر از 12 واحدو ندارم چراااا؟
    باید چه کنم؟
    طبق قانون خودشون که باید بتونم بردارم:

    * دانشجویان ترم اخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترمی شان مشروط و کمتر از ۱۲ باشد به شرطی می توانند بیشتر از ۱۲ واحد انتخاب کنند که معدل کلشان از ۱۲ بیشتر باشد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    بارها اعلام کردیم که برای اینکار باید به مرکزتان مراجعه کنید تا مجوز اخذ واحد رو در سایت گلستان برای شما صادر کنند

  14. نویسنده دیدگاه : ث - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    واقعا اگر برنامه ریزی درست داشتین و برای هر نفر فقط یک روز زمان انتخاب واحد میذاشتین این به قول خودتون ترافیک دیگه نبود.
    واقعا متاسفم. از صبح بار سومه که به کافی نت میام.

  15. نویسنده دیدگاه : بهروز - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام امید وارم اولین دفعه جوابم را بدهید من مهمان دائم هستم الانم ترم اخرمه ولی دانشگاهی که مهمان دائم هستم دروسم را ارائه نداده است ایا می شود دوباره به دانشگاه خود با درخواست مهمانی برگردم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    بستگی به مرکز مقصد دارد. باید با مرکز مقصد صحبت کنید

  16. نویسنده دیدگاه : arash - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام من تغییر رشته بند ج داشتم و نتایجش هنوز به شکل نهایی نیومده و سایت گلستان هم گفته تا نتایج نیومده انتخابواحد نکنید چون برای بند ج ها تاریخ مشخصی رو میذاریم اما من چون احتمال میدم قبول نمیشم تو بند ج انتخابواحد کردم حالا اشکالی پیش میاد یا نه؟
    اگه قبول بشم چی مشکلی ایجاد میشه یا میتونم طبق رشته جدید انتخابواحد کنم؟
    من علوم کامپیوتر بودم درخواست رشته نرم افزار رو دادم
    تشکر
    منتظر پاسخم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    مشخص نیست باید صبر کنید ببینید چه اتفاقی می افتد

  17. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام.
    اگه امتحان ریزشی بشه میانترم امتحان قبلی رو دیگه در نظر نمیگیرند.
    با تشکر فراوان و خسته نباشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر. دروس ریزشی به صرت خودخوان محاسبه می شوند

  18. نویسنده دیدگاه : م - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام. من دانشجوی ترم 3 ارشد هستم.(آموزش محور) آیا میتوانم پروژه را به جای ترم 4 این ترم بردارم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    اطلاعی نداریم از مدیرگروه رشته خود سوال فرمایید

  19. نویسنده دیدگاه : نسیم - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام
    من دانشجوی مهندسی مدیریت اجرایی هستم و یک درس با عنوان سیستم های اطلاعات مدیریت داریم که پیش نیازهاش مدیریت مهندسی و برنامه سازی رایانه هستن ، اما این ترم که میخوام انتخابش کنم پیش نیاز هایی رو نشون میده که اصلا ما اون درس رو نداریم ، اسم اون درسی که الان برای پیش نیاز گذاشتن سیستم های تحلیل ریاضی هست ، حالا تکلیف ما چی هست ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1391 :

    سلام
    احتمال دارد مشکل از سیستم گلستان باشد. کلا در این چند روز این پیش نیاز ها برای همه مشکل ساز شده است

  20. نویسنده دیدگاه : ص.خ - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    با سلام وخسته نباشید ازشماخواهش میکنم به سوال جواب دهید من خرداد91 درس مباحث را گرفتم ونتوانستم پاس کنم در تابستا ن هم این درس را گرفتم به امید فارغ التحصیلی اما متاسفانه با مشکلات پیش امده دراین امتحان غایب بودم الان به خاطر گرفتن این درس در تابستان معرفی به استاد نداده وبه من میگویند با ید انتخاب واحد کردهو درس دفاع مقدس راهم بگیرم ودر دی ماه امتحان دهم والان با انتخاب 4واحد با مشکل مواجه میشوم راهی یا تبصره ای نیست که من معرفی به استاد بگیرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    بله متاسفانه راه و تبصره ای فعلا نیست و باید انتخاب واحد کنید + درس آشنایی با دفاع مقدس

  21. نویسنده دیدگاه : betina - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    درس کاراموزی و پروژه رشته ای تی ورودی87 پیشنیازش گذراندن130واحدوشیوه ارایه هستش
    اما تو چارت جدید130واحو برداشتن بجاش چنتا درس گذاشتن
    حالا تکلیف من چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا کارتکس رشتتون رو به شما بدن تا بدونید چجوری باید اخذ کنید

  22. نویسنده دیدگاه : jafar - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    با سلام من ترم اخر هستم و یکی از درس هام ارائه نشده ! باید چیکار کنم؟؟؟یعنی یه ترم بخاطر این درسه عقب میفتم؟؟!!!!!!؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    با مرکزتان صحبت کنید شاید برایتان ارائه کردند

  23. نویسنده دیدگاه : pegah - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام من ترم اخرم دروس زبان تخصصی و دفاع مقدس که میخوام انتخاب واحد کنم ساعت وتاریخ امتحانش توی یه روزه میشه جفتشو بردارم؟مشکلی پیش میاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد ولی باید مرکزتان برای شما انتخاب واحد کند

  24. نویسنده دیدگاه : دانشجوی نگران - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام به پشتیبان محترم…یه سوال داشتم…میخواستم بدونم آیا امکان داره در حذف و اضافه علاوه بر دروس ترم جدید که در صفحه انتخاب واحد اعلام شده درسهای دیگه ای هم اضافه بشه؟
    آخه یکی از آزمایشگاه های ما واسه این ترم اعلام نشده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    بله 100 درصد. البته این 100 درصد بستگی به مرکزتان دارد

  25. نویسنده دیدگاه : دانشجوی نگران - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    راستی دروس این ترم بر مبنای زوج و فرد بودن ترم ،خودخوان یا عادی تعیین شده؟
    اگه آره پس چرا بعضی از دروس ترم فرد هم خودخوان هست؟
    امکان تغییرات وجود داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    نحوه ارائه دروس هر مرکز دست خودش هست و همه مراکز یکی نیستند

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    سلام
    من ترم آتی ترم پنجممه و 4ترم قبلی یکساعت هم سرکلاس نرفتم و این ترم هم نمیتونم سرکلاسای پیام نور شرکت کنم راهی هست که موقع ثبت نام تمام شهریه ی واحدام بصورت خودخوان باشه؟
    2- اقتصادخرد(پیش نیاز اقتصاد کلان) را ترم پاییز 90 پاس کردم الان که میخوام اقتصاد کلان را بردارم خطا میده پیش نیاز رعایت نشده.. راهی هست؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    1- بستگی به مرکزتان دارد که دروس شما رو به خودخوان تبدیل کنند یا خیر
    2- مشکل از سایت گلستان می باشد

  27. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 شهریور 1391

    درس اشنایی با دفاع مقدس تاحالا تو دانشگامون کسی نگرفت اگه فقط یک نفر این درسو این ترم بگیره برگزار میشه؟؟؟؟/

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    بله برگزار می شود

  28. نویسنده دیدگاه : ک.ک - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام وخداقوت به شماعزیزان بی ادعا
    لطفا با توجه به اینکه فردا مهلت 72 ساعته ثبت نامم پایان میپذیرد ومشکل پیش امده برای دروسی که از مرکز برایم درنظر گرفته اند بیش از 7 درس نیست که تماما نیاز به پیشنیاز دارند وبرخی نیز دروس عمومی میباشند که دروس عمومی را در ترمهای قبلی پاس نموده ا م در صورت امکان راهنماییم کنید تامهلتم به پایان نرسیده.با تشکرفراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    باید انتخاب واحد توسط مرکزتان برای شما انجام شود. بارها اعلام کرده ایم این موضوع رو

  29. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام.درسآشتایی بادفاع مقدس توسایتم نیست.که بردارم.زنگ میزنم مرکزم ج نمیده.باید چیکار کنم.من این ترمم فارغ التحصیل میشم.پشتیبان چیکارکنم من؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    مرکزتان ارائه نکرده. فقط باید با مرکزتان تماس بگیرید همین

  30. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با سلام و خسته نباشید
    برای انتخاب واحد درس میانه 1 را خواستم بردارم ولی زده شما پیش نیاز دارید من اصول حسابداری 3 را ترم های پیش پاس کردم و کارنامه قبولی را هم دارم الان باید چکار کنم .
    لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    مشکل از سایت گلستان هست.صبر کنید تا مشکل برطرف شود

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با سلام من اگر ثبت نام نکنم ایا در حذف اضافه می تونم ثبت نام کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    جوری که در صفحه اصلی سایت گلستان اعلام شده بله می توانید

  32. نویسنده دیدگاه : سلمان - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام و خسته نباشید. من ترم تابستان دو درس رو برداشتم و امتحان دادم. یکی 12 و یکی 18 شهریور. الان برای ترم جدید می خواهم دو درسی را بردارم که این درس های تابستان پیش نیاز آنها هستند و از طرفی هنوز نمره تشریحی درس های تابستان من اعلام نشده است.
    آیا گلستان اجازه این کار را می دهد؟ و بالاخره آخرین فرصت اعلام نمرات تشریحی چه زمانی هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر اجازه انتخاب واحد دروس پس نیاز آنها را به شما نمی دهد و شما باید صبر کنید و در حذف و اضافه انتخاب واحد خود را اصلاح کنید

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام.
    من انتخاب واحد کردم درسها رو تولیست انتظار گذاشتم.ودکمه ی اعمال تغییرات رازدم .ولی الان درسها تولیست انتظار نیست وهمه ثبت شدند. الان زمان حذف و اضافه باز میتونم درسهارو تغییر بدم؟ یا باید شهریه بریزم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    برای حذف و اضافه مشخص نیست شاید بسته شود و شاید هم خیر

  34. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام
    برای انتخاب واحد درس را انتخاب میکنم ولی خطا میزند و میگوید درس مورد نظر در این ترم ارائه نشده است و یا در این ترم غیر فعال است برای همه دروس این خطا را میزند چه باید کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    کلا سیستم گلستان قاطی کرده و مشکلات زیادی دارد.

  35. نویسنده دیدگاه : سینا - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام
    چرا نمیشه رو سوالات اعتراض گذاشت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    زمانی اعتراض امکان پذیر می شود که کلید سوال آزمون در سایت گلستان آپلود شود. پس صبر کنید تا کلید سوال آن آزمون در سایت گلستان آپلود شود

  36. نویسنده دیدگاه : فرزانه### - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام من میخوام انتخاب واحدم بر اساس برنامه کلاسی رشته ام انجام بدم ایا برنامه کلاسی بعد انتخاب رشته فعال میشه یا الانم هست ؟
    چرا پرتال پیام نور تبریز بسته است اطلاع دارین کی باز میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    دوست عزیز هر مرکزی متفاوت است و باید این موضوع رو از مرکزتان پیگیری کنید

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    با عرض سلام و خسته نباشید آیا دانشجوهای ارشد هم باید درس دفاع مقدس و حفظ جزء 30 را پاس کنن یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    درس آشنایی با دفاع مقدس که خیر.
    درس حفظ جزء 30 هم اختیاری هست و می تونید اخذ کنید و فقط تاثیر مثبت در معدل شما دارد

  38. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام
    تاریخ دقیق ثبت نمره تکدرس رو میخواستم
    یک ماه میشه امتحان تکدرس دادم هنوز نمرش ثبت نشده
    لطفا راهنمایی کنید با تشکر از زحمات شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    ثبت نمره تکدرس طبق تقویم آموزشی از 18 شهریور ماه تا 30 شهریور ماه می باشد.

  39. نویسنده دیدگاه : faezeh - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام خسته نباشید.
    انتخاب واحدو باید از روی چارت 9 ترمه ای که سال ورودمون گرفتیم انجام بدیم یعنی هرچی جدید میاد نگیریم؟کاری به کارش نداشته باشیم؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    چرا اینجوری هم نیست که میگید ولی برخی دروس هستند که جدیدی اضافه می شوند و برخی دروس دیگر حذف می شوند که دروسی که حذف می شوند رو میتونید با دروس جدید که اضافه می شوند تطبیق دهید

  40. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 21 شهریور 1391

    سلام.
    من درس تربیت بدنی 1 رو انتخاب کردم ولی برنامه کلاسی براش ننوشته.
    ایا حضور در کلاس اجباری هست؟
    میتونم فقط در امتحان تئوری و عملی شرکت کنم؟ (بدون کلاس)

    وامتحان تئوری و عملی در یک روزه؟

    لطفا پاسخ دهید.با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1391 :

    سلام
    برنامه کلاسی رو باید از سایت مرکزتان دریافت کنید.
    بله اجباری هست و اگر در کلاسهای عملی شرکت نکنید درستان حذف می شود.
    خیر در یک روز نیست

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top