چاپ خبر

دستورالعمل ثبت نام از پذیرفته شدگان تمام مقاطع دوره های فراگیر 91 (اولویت بهمن ماه) پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : دستورالعمل ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون های تمام مقاطع دوره های فراگیر 91 پیام نور (ورودی نیمسال دوم 92-91)

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام از پذیرفته شدگان فراگیر ورودی بهمن ماه 91 دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری و اینترنتی از طریق سایت خدمات آموزشی دانشگــــــاه پیــــــام نور به ادرس اینـــــــترنتی http://reg.pnu.ac.ir  از تــــاریخ 23 بهمن ۹1 لغایت 30 بهمن 91 انجام خواهد گرفت:

– ثبت نام پذیرفته شدگان اولویت نیمسال دوم 92-91 از تاریخ 23 بهمن 91 لغایت 30 بهمن 91 انجام خواهد شد.
– ثبت نام پذیرفته شدگان اولویت نیمسال اول 93-92 از تاریخ 14 شهریور 92 لغایت 18 شهریور 92 انجام خواهد شد.

نکته مهم 1 : کلیه تاریخ های اعلام شده در این دستور العمل مربوط به پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 می باشد.

تذکر مهم 2 : دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده بوده و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.


دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان ثبت نام کارشناسی نا پیوسته نوبت 5

1-ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 از تاریخ 23 بهمن 91 لغایت 30 بهمن 91
2-ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال اول 93-92 از تاریخ 14 شهریور 92 لغایت 18 شهریور 92

نکته مهم: کلیه تاریخ های اعلام شده در این دستور العمل مربوط به پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 می باشد.

تذکر:دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده بوده و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

3- دانشجویان پذیرفته شده می بایست کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 10 می باشد در نیمسال دوم 92-91 اخذ نمایند. در صورت عدم قبولی ، دانشجو می بایست دروس فوق را در اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.

تذکر: دروس مردودی دانشپذیری پس از قبولی با کد 3 در کارنامه دانشجو ثبت می گردد و نمره آن از معدل کل حذف می شود.

نکته مهم: اخذ دروس دانش پذیری بصورت خودخوان  بلامانع است.

4- ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند .

4-1- پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.

5- پس از پایان ثبت نام اولیه و تایید ثبت نام اینترنتی دانشجو ، شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از 24 ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود. و لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

6- با توجه به حذف آزمون عملی از شرط ورود اولیه دانشجویان رشته تربیت بدنی، پذیرفته شدگان رشته مذکور می توانند در نیمسال دوم  92-91 همزمان با سایر دانشجویان نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام نمایند.

شایان ذکر است پذیرفته شدگان می بایست آمادگی جسمانی لازم جهت تحصیل در این رشته ها را داشته باشند و در صورت نداشتن شرایط جسمانی حسب تایید مرکز/واحد مربوطه قبولی ایشان کن لم یکن تلقی می گردد.

7- پذیرفته شدگانی که عنوان مدرک تحصیلی مقطع کاردانی ایشان غیر مرتبط می باشد ملزم به گذراندن دروس جبرانی ارائه شده بر اساس نظر گروه آموزشی و پژوهشی استان مربوطه می باشند.

8- افرادی که با استفاده از تسهیلات و سهمیه به عنوان دانشجو پذیرفته شده اند اعم از کارکنان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور و همسر و فرزندان آنها و کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همسر و فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی وابسته به آن و همچنین کارکنان رسمی , پیمانی و قراردادی سازمانهای طرف قرار داد با دانشگاه با توجه به جدول شماره 6 صفحه 21 دفترچه راهنما و همچنین ایثارگران، جهادگران و رزمندگان بر اساس توضیحات بند 15 صفحه 10 و 11 دفترچه راهنمای ثبت نام ملزم به ارائه مدرک مثبته اشتغال به کار در سازمانهای یاد شده و تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند .

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ایشان ضبط گردد (برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی )

یادآوری مهم : کلیه مراکز/واحدها موظف هستند سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

لازم به ذکر است در صورتی که دانشپذیری موفق به ارائه مدارک مثبته دال بر تائید سهمیه نشود از ادامه تحصیل ایشان ممانعت به عمل آمده و مراتب حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت 92 به مرکز آزمون اعلام گردد.

9- پذیرفته شدگان ذکور از نظر مقررات نظام وظیفه بایستی با توجه به بند 3-3 و جدول شماره 1 و تذکرهای مندرج در صفحه2 و3 دفترچه راهنمای ثبت نام مدرکی متناسب با وضعیت نظام وظیفه خود ارائه دهند.

10- اتباع خارجی پذیرفته شده می بایست کلیه شرایط ذکر شده در بند 4-3 مندرج  در صفحه 4 دفترچه راهنمای ثبت نام و نیز شیوه نامه  اتباع سال 1391 را دارا  باشند.

11- با عنایت به اینکه نام نویسی این دوره به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه سیستم جامع خدمات آموزشی انجام می شود لازم است کاربران رایانه مراکز/واحدها با هماهنگی مدیریت رایانه نسبت به تعیین تاریخ مراجعه حضوری دانشجو شامل تاریخ و ساعت مراجعه، آدرس باذکر طبقه و شماره اتاق برای دانشجویان در سامانه گلستان اقدام نمایند.ضمناًتاریخ مراجعه حضوری از 16 فروردین 92 لغایت 31 اردیبهشت 92 می باشد.

توصیه می شود پرونده فیزیکی دانشجویان قبل از مراجعه حضوری آماده سازی شده تا در هنگام مراجعه و ارائه اصل مدارک توسط دانشجو ،در کمترین زمان ممکن تشکیل پرونده به پایان برسد.

12- کنترل مشخصات پذیرفته شدگان مندرج در لیست با شناسنامه و با مدرک تحصیلی قبلی ( کاردانی) توسط مسئولین آموزش و مسئولین ثبت نام به هنگام تایید غیر حضوری و مراجعه حضوری دانشجو در زمان تشکیل پرونده  الزامی است در صورت وجود هر گونه مغایرت از ثبت نام جلوگیری و مراتب جهت اقدامات بعدی حداکثر تا پایان نیمسال دوم 92-91 به مرکز آزمون منعکس گردد.

13- با عنایت به اینکه عکس کلیه پذیرفته شدگان در سیستم جامع خدمات آموزشی فعال شده است لازم است هنگام مراجعه دانشجو چهره پذیرفته شده با مدارک شناسائی و عکس مندرج در سیستم کنترل شده و درصورت مغایرت از ثبت نام وی جلوگیری بعمل آید.

14- کارمندان استان ، مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته / مرکز / واحد محل اشتغال خود نیستند ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام و ادامه تحصیل آنان جلوگیری بعمل آید.

15- تاریخ اخذ مدرک کاردانی حداکثر تا 30 بهمن 1391 می باشد.

16- دانشجویانی که قبلا دروسی را در مقطع کارشناسی گذرانده اند می توانند تقاضای معادلسازی دروس فوق را حداکثر تا پایان اولین نیمسال تحصیلی به مرکز/واحد  ارائه دهند.

نکته مهم 1 : دروس گذرانده شده در مقطع کاردانی به هیچ عنوان با دروس مقطع کارشناسی ناپیوسته قابل معادلسازی نمی باشد.

نکته مهم 2 : دانشجویان ملزم به گذراندن دروس دانش پذیری می باشند و این دروس به هیچ عنوان معادلسازی نمی شود.

17- پذیرفته شدگانی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی می باشند در صورتیکه در دوره کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شوند چنانچه میانگین کل دوره کاردانی آنان 14 به بالا باشد جایگزین پیش دانشگاهی می شود ودر صورتیکه معدل کل مقطع کاردانی پذیرفته شده ای بین 10 تا 99/13 باشد و رشته قبولی وی با رشته مقطع کاردانی  هم نام نباشد باید 24 واحد درسی را طی دو نیمسال مطابق سرفصل مصوب رشته پذیرفته شده به عنوان دروس جبرانی بگذرانند.

مدارک لازم جهت ثبت نام عبارتند از :

(1) اصل و دو برگ تصویر کلیه صفحات شناسنامه

(2) اصل و تصویر کارت ملی

(3) 6 قطعه عکس 4×3 جدید تمام رخ (مشمولین 12 قطعه ) پشت نویسی شده

(4) اصل و تصویر مدرک فوق دیپلم ( مدرک کاردانی پیوسته یا مدرک کاردانی پیوسته نظام جدید آموزش متوسطه مورد تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

تذکر1 : کلیه پذیرفته شدگان مدرک کاردانی معادل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطابق بند8  صفحه 2 دفترچه ثبت نام اقدام شود.

تذکر 2 : پذیرفته شدگانی که مدرک کاردانی آنها فاقد معدل  می باشد لازم است نسبت به ارائه گواهی فارغ التحصیلی دارای معدل در مقطع کاردانی اقدام نمایند.

یادآوری: پس از ثبت نام از دانشجو لازم است تائیدیه مدرک کاردانی به صورت محرمانه از دانشگاه ارائه دهنده مدرک کاردانی درخواست شود.

(5) مدرک مشخص کننده نظام وظیفه ( ویژه آقایان )

(6) گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط برای استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری

 (7) گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی برای استفاده کنندگان از سهمیه کارمندی

یادآوری: پس از ثبت نام از دانشجو لازم است تائیدیه مدرک سهمیه به صورت محرمانه از سازمان ارائه دهنده سهمیه درخواست شود.


دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان ثبت نام کارشناسی پیوسته نوبت 24 

1-ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 از تاریخ 23 بهمن 91 لغایت 30 بهمن 91
2-ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال اول 93-92 از تاریخ 14 شهریور 92 لغایت 18 شهریور 92

نکته مهم: کلیه تاریخ های اعلام شده در این دستور العمل مربوط به پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 می باشد.

تذکر:دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده بوده و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

3- دانشجویان پذیرفته شده می بایست کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 10 می باشد در نیمسال دوم 92-91 اخذ نمایند. در صورت عدم قبولی ، دانشجو می بایست دروس فوق را در اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.

تذکر: دروس مردودی دانشپذیری پس از قبولی با کد 3 در کارنامه دانشجو ثبت می گردد و نمره آن از معدل کل حذف می شود.

نکته مهم: اخذ دروس دانش پذیری بصورت خودخوان  بلامانع است.

4- پس ازپایان ثبت نام اولیه و اعلام شماره دانشجویی ؛حداکثر ظرف مدت 24 ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود ولازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید .

5- ضروری است کاربران رایانه مراکز/واحدها با هماهنگی دفتر آمار و فناوری اطلاعات  نسبت به تعیین تاریخ مراجعه حضوری دانشجو شامل تاریخ و ساعت مراجعه آدرس باذکر طبقه و شماره اتاق برای دانشجویان در سامانه گلستان اقدام نمایند. ضمناًتاریخ مراجعه حضوری از تاریخ 20 فروردین 92 تا 31 اردیبهشت 92 می باشد.

6- با توجه به حذف آزمون عملی از شرط ورود اولیه دانشجویان رشته تربیت بدنی و هنر، پذیرفته شدگان رشته های مذکور می توانند همزمان با سایر دانشجویان نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام نمایند.

شایان ذکر است پذیرفته شدگان می بایست آمادگی جسمانی لازم راجهت تحصیل دراین رشته را داشته باشند و درصورت نداشتن شرایط جسمانی حسب تایید مرکز/ واحد مربوطه قبولی ایشان کن لم یکن تلقی می گردد.

7- افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی به عنوان دانشجو پذیرفته شده اند اعم از کارکنان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور و همسر و فرزندان آنها و کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همسر و فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به آن وهمچنین کارکنان رسمی و پیمانی و قراردادی سازمانهای طرف قرار داد با دانشگاه( با توجه به جدول شماره 8 صفحه 122 دفترچه راهنمای ثبت نام ) و همچنین ایثارگران، جهادگران و رزمندگان بر اساس توضیحات و تبصره های مندرج در صفحات 23 و 24 دفترچه راهنمای ثبت نام ملزم به ارائه مدارک مستند اشتغال به کار در سازمانهای یاد شده و تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.و درصورت عدم تایید سهمیه ،مراتب حداکثرتا 16خرداد 92 به مرکز آزمون اعلام گردد.

8- کارمندان مراکز/واحدهاو استان ها تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته مرکز/ واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام و ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

9- اتباع خارجی پذیرفته شده می بایست کلیه شرایط ذکر شده در بند 3-2 مندرج  در صفحه 4 دفترچه راهنمای ثبت نام و نیز شیوه ثبت نام پذیرفته شدگان  اتباع سال 91 را دارا  باشند.

10- پذیرفته شدگان ذکور از نظر مقررات نظام وظیفه بایستی با توجه به بند 3-1 و جدول شماره 1 و  تذکرهای  مندرج در صفحه 2  و3 دفترچه راهنمای ثبت نام، مدرکی متناسب با وضعیت نظام وظیفه خود ارائه دهند.

10-1- توصیه می شود پرونده فیزیکی دانشجویان قبل از مراجعه حضوری، آماده سازی شده تا در هنگام مراجعه و ارائه اصل مدارک توسط دانشجو در کمترین زمان ممکن  مراحل تشکیل پرونده به پایان برسد.

10-2- کنترل مشخصات پذیرفته شدگان مندرج در لیست با شناسنامه و با مدارک تحصیلی قبلی ( دیپلم متوسطه نظام جدید مطابق بند (ب) صفحه 2 دفترچه راهنما، دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی ، کاردانی ) توسط مسئولین آموزش و مسئولین ثبت نام هنگام تایید غیر حضوری و همچنین در زمان تشکیل پرونده الزامی است. در صورت وجود هر گونه مغایرت از ثبت نام جلوگیری و مراتب جهت اقدامات بعدی حداکثر تا 16 خردادبه مرکز آزمون منعکس گردد.

12- با عنایت به اینکه  فایل عکس کلیه پذیرفته شدگان در سیستم جامع خدمات آموزشی فعال شده است، لازم است هنگام مراجعه دانشجو و ثبت نام از وی چهره پذیرفته شده با مدارک شناسائی و عکس مندرج در سیستم کنترل شده و در صورت مغایرت از ثبت نام وی جلوگیری شود.

13- پرداخت شهریه های ثابت و متغیر بر اساس بخشنامه های معاونت محترم اداری و مالی می باشد و دانشجویانی که در دوره دانشپذیری از کلاسهای آمادگی مراکز/ واحدهای این دانشگاه استفاده نموده اند بایستی طبق ضوابط نسبت به پرداخت مابه التفاوت شهریه اقدام نمایند.

14- مغایرت معدل  کتبی سال سوم دیپلم متوسطه نظام جدیدرشته های ادبیات و علوم انسانی،ریاضی و فیزیک،علوم تجربی و علوم و معارف اسلامی (که از سال 1384به بعد دیپلم خود را اخذ نموده اند ) و نیز افرادی که دارای مغایرت سهمیه ثبت نامی می باشند  اجازه ادامه تحصیل ندارند و می بایست موارد مغایرت با تفکیک موضوع ( برای هر استان یک لیست )حداکثر تا تاریخ 15 شهریور 92 به مرکز آزمون اعلام شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام عبارتند از :

(1) اصل و تصویر صفحات شناسنامه (اصل به دانشجو عودت شود )

(2) اصل و تصویر کارت ملی هر دو طرف (اصل به دانشجو عودت شود )

(3) عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری 6 قطعه 4×3 )

(4) اصل و تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )

(5) ارائه فرم تعهد پرداخت شهریه

(6) اصل و تصویر دیپلم متوسطه (اصل به دانشجو عودت شود )

(7) اصل و تصویر مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم یا فوق دیپلم ( اصل به دانشجو عودت شود)

(8) اصل و تصویر کارنامه دوره متوسطه عمومی ودوره پیش دانشگاهی (اصل به دانشجو عودت شود)

(9) اصل رسید پستی تائیدیه تحصیلی دوره  پیش دانشگاهی

(10) گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه کارمندی

(11) گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری

(12) دانشجویان به  که با   مدرک دیپلم نظام جدید در این آزمون شرکت نموده اند ملزم به   ارائه مدرک پیش دانشگاهی با تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر 30 بهمن 91 می باشد و    پذیرفته شدگانی که تا تاریخ مذکور موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی نشوند مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل نمی باشند.

(13) دانشجویانی که قبلاً در دوره های رسمی دانشگاهی درس یا دروسی را گذرانده اند می توانند حداکثر تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی 93-92 تقاضای معادلسازی دروس مذکور را به مرکز/واحد مربوطه ارائه نمایند.لازم به ذکر است واحدهای درسی دارندگان مدرک کاردانی پیوسته (فاقد مدرک پیش دانشگاهی) طبق مقررات قابل معادلسازی نمی باشد.

تذکر مهم : دانشجویان ملزم به اخذ و  گذراندن دروس دانشپذیری می باشند و دروس دوره دانشپذیری به هیچ عنوان معادلسازی نمی شود.


دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد نوبت 12

1-ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 از تاریخ 23 بهمن 91 لغایت 30 بهمن 91
2-ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال اول 93-92 از تاریخ 14 شهریور 92 لغایت 18 شهریور 92

نکته مهم: کلیه تاریخ های اعلام شده در این دستور العمل مربوط به پذیرفته شدگان نیمسال دوم 92-91 می باشد.

تذکر : دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده بوده و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

3- دانشجویان پذیرفته شده می بایست کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 12 می باشد در نیمسال دوم 92-91 اخذ نمایند. در صورت عدم قبولی ، دانشجو می بایست دروس فوق را در اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.

تذکر: دروس مردودی دانشپذیری پس از قبولی با کد 3 در کارنامه دانشجو ثبت می گردد و نمره آن از معدل کل حذف می شود.

نکته مهم: اخذ دروس دانش پذیری بصورت خودخوان  بلامانع است.

نکته مهم : درصورتی که رشته کارشناسی با رشته کارشناسی ارشد قبولی همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی  مربوطه؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که  برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد باید دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی  استان تعیین گردد . )

3_ ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان  گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

3-1- پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی  می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.

3-2- پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از 24 ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود . لازم است دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

4-  با عنایت به لزوم بررسی فایل های ثبت شده و تشکیل پرونده حضوری لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز/واحدها نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری ، ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس، طبقه و شماره تلفن اعلام شده  درسامانه  گلستان اقدام نمایند.ضمناً تاریخ مراجعه حضوری از تاریخ 16 فروردین 92 لغایت 31 اردیبهشت 92 می باشد.

5- باتوجه به اینکه فایل عکس پذیرفته شدگان در سیستم جامع خدمات آموزشی فعال می باشد ضروری است در هنگام ثبت نام حضوری چهره پذیرفته شده با عکس موجود درسیستم ومدارک شناسایی تطبیق داده شود و در صورت مغایرت ضمن جلوگیری از ثبت نام ؛ مراتب بصورت محرمانه به مرکز آزمون دانشگاه اعلام گردد.

6-  افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی به عنوان دانشجو پذیرفته شده اند اعم از کارکنان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور و همسر و فرزندان آنها و کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همسر و فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به آن وهمچنین کارکنان رسمی و پیمانی و قراردادی سازمانهای طرف قرار داد با دانشگاه (با توجه به جدول شماره 7 صفحه87 دفترچه راهنما) و همچنین ایثارگران، جهادگران و رزمندگان ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانهای یاد شده و تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

7- کارمندان استان ، مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

8-  اتباع خارجی پذیرفته شده می بایست کلیه شرایط ذکر شده در بند (د) مندرج  در صفحه 4 دفترچه راهنمای ثبت نام و نیز شیوه ثبت نام پذیرفته شدگان  اتباع سال 91 را دارا  باشند.

9_  پذیرفته شدگان ذکور از نظر مقررات نظام وظیفه بایستی با توجه به بند ج و تبصره های مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام، مدرکی متناسب با وضعیت نظام وظیفه خود ارائه دهند.

 
مدارک لازم جهت ثبت نام عبارتند از :

(1) اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تاییدوزارت علوم،تحقیقات و فناوری یاوزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که درآن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد و تاریخ فراغت از تحصیل آن حداکثر 30 بهمن 91 باشد.

تذکر: کلیه پذیرفته شدگان مدرک کارشناسی  معادل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری   وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطابق بند2 و3  صفحه 2دفترچه ثبت نام اقدام شود.

(1-1) پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) نمی باشند ؛ لازم است اصل گواهی دانش آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذکارشناسی(لیسانس)را ارائه نمایندکه درآن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده موردتایید وزارت علوم،تحقیقات فناوری یا وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی می باشد.

تبصره 1 – براساس مصوبه شماره 368 مورخ 3 بهمن 74 شورای عالی انقلاب فرهنگی،طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و خراسان  دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده اند ، همانند دارندگان مدارک کارشناسی می توانند در رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی این دوره تحصیل نمایند.

تبصره 2 – مدارک تحصیلی خارج از کشور در صورت تایید و برابری آن با مدارک کارشناسی داخلی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معتبر می باشد.

(2) اصل شناسنامه و دو سری تصویر از تمام صفحات آن

(3) اصل و تصویر کارت ملی(پشت و رو)

(4) 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری(مشمولین 12قطعه)

(5) مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )باتوجه به بندج  وجدول شماره 1 مندرج درصفحه3دفترچه راهنمای ثبت نام

شایان ذکر است چنانچه سهمیه پذیرفته شده ای مورد تائید قرار نگرفت؛ قبل از شروع نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 از تحصیل نامبرده جلوگیری و اسامی این قبیل از پذیرفته شدگان به مرکز آزمون اعلام گردد.


مدارکی که لازم است به دقت بررسی و در موعد مقرر اقدام لازم معمول گردد:

1- کلیه دانش آموختگان دوره های کارشناسی مورد تایید(بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی) می تواننددر دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال 1391 ثبت نام نمایند.( پذیرفته شدگان سطح 2 حوزه های علمیه فقط در رشته های علوم انسانی و معارف مجاز به تحصیل هستند).

2- مطابق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال1391؛لازم است پذیرفته شدگان حداکثر تاتاریخ 30 بهمن 91 در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شوند.بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ فوق فارغ التحصیل نمی شوند ممانعت به عمل آید.

3- معدل کارشناسی (لیسانس) پذیرفته شدگان در فایل اطلاعات باید با معدل مندرج در مدرک کارشناسی(لیسانس) آنان برمبنای  0 تا 20 یکسان باشد ، درصورت مشاهده مغایرت بررسی و حداکثر تا پایان اردیبهشت سال 92 به صورت یک لیست واحد به مرکز آزمون گزارش شود.

تبصره 1- آن دسته از پذیرفته شدگانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثرتا تاریخ 30 بهمن 91 فارغ التحصیل شده اندلازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان تا تاریخ ثبت نام در دوره فراگیر 16 مهر 91 بر اساس 0 تا 20  با معدل کل مربوط در فایل اطلاعات یکسان باشد،درصورت مغایرت نتیجه  به عنوان مغایرت معدل به مرکزآزمون گزارش شود.

تبصره 2- از پذیرفته شدگان مشمول  که بهنگام ثبت نام قادر به ارائه گواهی معدل واحدهای گذارنده شده نمی باشند، به طور مشروط با اخذتعهد،ثبت نام به عمل آید . بدیهی است افراد مذکور باید قبل از ثبت نام برای نیمسال اول سال تحصیلی93-92 مدارک مربوطه را ارائه نمایند،درغیر این صورت برای نیمسال اول سال تحصیلی بعدی ازثبت نام آنان ممانعت به عمل آید.

تذکرات مهم :

1- خواهشمند است مقرر دارند در صورتی که مشخصات شناسنامه ای پذیرفته شده ای با مشخصات شناسنامه ای مندرج در فایل اطلاعات و یاعنوان مدرک کارشناسی (لیسانس) با عنوان مندرج در مدرک فراغت از تحصیل مغایرت داشته باشد از پذیرفته شده موقتاً ثبت نام به عمل آید و کلیه موارد کتباً حداکثر یک ماه پس از ثبت نام به مرکز آزمون اعلام گردد. بدیهی است پس از تاریخ اعلام شده هیچ گونه اقدامی در خصوص این دسته از پذیرفته شدگان میسر نمی باشد.

2- خواهشمند است مقرر فرمائید در صورتی که سهمیه پذیرفته شده ای با سهمیه   ثبت نامی  اعلام شده در فایل اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش مغایرت داشته باشد از ثبت نام وی ممانعت بعمل آورند و موضوع برای بررسی به مرکز آزمون اعلام گردد تا با در نظر گرفتن سهمیه واقعی ، وضعیت پذیرفته شده بررسی گردد. در صورت کسب حد نصاب لازم برای ادامه تحصیل، می بایست لیست اسامی این افراد حد اکثر تا پایان اردیبهشت سال 1391 به صورت یکجا بر حسب مورد مغایرت به مرکز آزمون اعلام گردد.

3 – کلیه مراکز  و واحدهای مجری لازم است با رعایت ضوابط نسبت به ثبت نام و ترخیص از خدمت  پذیرفته شدگان مشمول اقدام نمایند.


در همین زمینه بخوایند:

مراحل انجام پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان فراگیر ۹۱ کلیه مقاطع ورودی نیمسال دوم ۹۲-۹۱ پیام نور

نتایج آزمون دوره های فراگیر ۱۳۹۱ دانشگاه پیام نور اعلام شد

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : میدیا - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    سلام
    شهریه دروسی که در دوره ی دانشپذیری قبول نشده ایم رو هم باید بپردازیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر فقط شهریه دروسی قبول اخذ می شود

  2. نویسنده دیدگاه : ROBI - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    مگه ثبت ناه از23تا30 بهمن نبود؟عوض شده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    اشتباه تایپی بود. بله ثبت نام 23 بهمن تا 30 بهمن می باشد

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    سلام
    من اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی رو واسه گرفتن کارشناسی به دانشگاه آزاد تحویل دادم و دیگه نمیتونم بیارمشون به نظرتون بازم لازمه اصل این دو تا رو به دانشگاه پیام نور واسه ثبت نام ببرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    بله لازم است

  4. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    سلام پشتیبان

    در بند 14 مربوط به کارشناسی پیوسته در تاپیک بالا در رابطه با مغایرت معدل کتبی سال سوم دیپلم سوال داشتم

    متاسفانه من معدل کتبی ام را اشتباه زدم اما از اونجایی که دیپلم من برای سال هشتاد هست مشکلی پیش نمیاد

    لطفا پاسخ بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    متاسفانه در این مورد اطلاعی نداریم. .لی بهتر است باز هم فرم مغایرت معدل رو پر کنید

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    درود بر شما
    دوستان تاریخ درسته؟
    23 اسفند! تا 30 اسفند!
    یا اشتباه شده
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    اشتباه از ما بوده.مشکل برطرف شد با عرض پوزش

  6. نویسنده دیدگاه : پوریا - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    سلام
    پشتیبان عزیز جان هر کی دوست داری جواب سوال من رو بده.
    من جدیدالورودم، اطلاعات رو وارد گلستان کردم فایلهایی رو که می خواست upload کردم ولی حالا چاپ گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو رو میزنم خطای 13 رو میگیره و میگه لازم است مدارک موردنیاز بطور کامل ارسال شود. مشکل چیه من همه مدارک رو ارسال کردم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    .کلا سیستم خیلی مشکل دارد صبور باشید تا مشکللات سیستم برطرف شود.

  7. نویسنده دیدگاه : ROBI - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    تاریخ مراجعه حضوری کیه؟بابا سایت مرکز ما هیچی نداره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    تاریخ مراجعه حضوری هر مرکز متفاوت است و باید از مرکزتان بپرسید

  8. نویسنده دیدگاه : sepide - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    مدیر جونم قربونت بشم کجایی نگرانت شدم نیستی بابا اینجوری نرو دلمون یه زره شده من از صبح تا شب چشمم به سایته نیستی از دیشب …..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    در حال انتقال سرور بودیم. با عرض پوزش 🙂

  9. نویسنده دیدگاه : عبداله - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    باسلام
    میشه اول در رشته جدید ثبت نام کنیم بعداز رشته قبلی انصراف دهیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام.
    بله می توانید.

  10. نویسنده دیدگاه : حسام - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    سلام ثبت نام کارشناسی فراگیر از کی شروع میشه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    فعلا مشخص نیست.

  11. نویسنده دیدگاه : ROBI - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    شناسنامه ام رو گم کرده ام میشه فعلا کپیش رو بفرستم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    بفرستید فکر نمیکنم مشکلی باشه

  12. نویسنده دیدگاه : میدیا - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    سلام

    1-امکان تحصیل همزمان دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد یکی در فراگیر پیام نور و یکی در پیام نور عادی یا سراسری هست؟

    2-احتمال تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر هست یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    1- خیر
    2- مشخص نیست ولی معمولا بله تمدید می شود

  13. نویسنده دیدگاه : میثم - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    سلام- خسته نباشید
    من از طریق فراگیر در رشته حقوق(کارشناسی پیوسته) پذیرفته شدم. و از بین 6 درس ، فقط 2 درس اندیشه 1 و مقدمه حقوق ، نمره بالای 10 گرفتم!
    1- این 2 درسو باید دوباره بگیرم یا باید پولشو دوباره بدم؟
    2- چهار درسی که قبول نشدم، چطور؟
    آخه بالاتر یکی همچین سوالی کرده، من متوجه نشدم منظورتون از جوابتون چی بود!
    3- برای ثبت نام به سایت http://reg.pnu.ac.ir/ رفتم ، نوشته ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته متعاقبا اعلام خواهد شد.
    من که کارشناسیم،باید کی ثبت نام کنم؟ کی اعلام میشه؟
    ببخشید سوالام زیادو ابتدایی اند. دستتونو میبوسم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1391 :

    سلام
    1- خیر احتیاجی نیست
    2- بله 4 درس رو هم باید شهریه رو دوباره پرداخت کنید و هم دوباره اخذ کنید.
    3- اعلام می شود صبور باشید

  14. نویسنده دیدگاه : نادر - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    سلام با خسته نباشید به شما
    من از ارشد معماری مهر 92-93قبول شدم از عسلوئیه بین الملل مابه تفاوت شهریه با پیام نور دقیقا جه قدره ویه سئوال دیگه من تو یک درس قبول شدم بقیه درسها 10 گرفتم 2نمره کم امتحانات خیلی سخت بود آیا امتحانات ترمی به این سختی خواهد بود اگه اینطور باشه خیلی سخت میشه با معدل 14 فارغ التحصیل شد. بنظر شما در پیام نور بخونم یا نه با اینکه 5بار کتابها رو خونده بودم نتونستم تو 3درس قبول بشم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی فرمائید با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1391 :

    سلام
    دقیقا مشخص نیست
    خیر به اون سختی نیست.

  15. نویسنده دیدگاه : محمدرضا - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    سلام پشتیبان عزیز من معدل فراگیرم توی کارشناسی حقوق بالای 12 شده می تونم 20واحد بگیرم کلا چطور میتونم تو این ترم 20تابردارم درضمن اکثر درسای حقوق منبع داره به این معنییه که خودخوان ارایه میشه ممنون میشم جواب بدی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر. حداکثر 17 واحد می توانید برای ترم اول اخذ کنید.
    منبع داشتن دروس ربطی به خودخوان یا عادی بودن آن ندارد.

  16. نویسنده دیدگاه : بهاره - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    سلام.شناسنامه مفقود شده است وپس از درخواست صدور المثنی ٰ مقرر گردیده فروردین ماه مجدداًصادر شود لطفاً درخصوص ثبت نام وارسال اسکن مدارک راهنمایی فرمایید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1391 :

    سلام
    مدرکی به شما می دهند که شناسنامه شما در دست اقدام هست. همونو اسکن و ارسال کنید

  17. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    خشته نباشید دانشجویان ارشد عادی میتوننددرس به شیوه الکترونیکی بردارند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1391 :

    سلام
    بله می توانند.

  18. نویسنده دیدگاه : محبوبه صانعی دارانی - در تاریخ : 25 بهمن 1391

    سلام قبولی بهمن 91 هستم اهل شیراز و متاهل هستم به علت بیماری دیسک کمر به توصیه پزشکان قادر به نشستن در اتومبیل برای مسافت زیاد را ندارم ایا امکان انتقالی یا مهمان برایم هست لطفا مرا راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1391 :

    سلام
    باید درخواست خودتون رو به مرکز قبولی بدید و تصمیم گیری با آنهاست

  19. نویسنده دیدگاه : هما - در تاریخ : 25 بهمن 1391

    با سلام با اینکه نمیدونم چرا سوال قبلی منو جواب ندادین با یک سوال دیگه مزاحمتون شدم
    تا گزارش 260 نیاد نمیشه انتخاب واحد کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1391 :

    سلام
    بله نمی توانید تا زمانی که گزارش 260 برایتان نمایش داده نشود.

  20. نویسنده دیدگاه : پوريا - در تاریخ : 25 بهمن 1391

    اینا هم لازمه ؟
    چاپ فرم(های) اخذ تعهد
    دریافت فرم(های) مورد نیاز ژ
    پرسشنامه بهداشتی، فرهنگی و …

    من تو ارسال مدارک چنتاشو نداشتم مثل کاردانی و نظام وظیفه

    همین جوری ولش کنم ؟

    1و2و3 هم اینو زده مرسی کمک کنید
    تعیین وضعیت نظام وظیفه معافیت تحصیلی

    تاییدیه تحصیلی شماره : 5**************3 – تاریخ : 1391/**/2*

    اطلاعات دانشجو – قسمت اول تایید دانشجو : تایید شده

    اطلاعات دانشجو – قسمت دوم تایید دانشجو : تایید شده

    یهنی تمومه دیگه باید صبر کنم ؟ کاره دیگه هست ؟

    ممنون پشتیبان عزیز

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 بهمن 1391 :

    بله تموم هست و باید صبر کنید تا بتوانید با شماره دانجشویی داده شده وارد سایت شوید و انتخاب واحد کنید.

  21. نویسنده دیدگاه : مجتبي - در تاریخ : 25 بهمن 1391

    سلام مدیر عزیز.

    خبری در مورد وام ندارید ؟؟؟

    وضع مالی خرابه . چجوری شهریه بپردازیم ؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 بهمن 1391 :

    سلام
    برای دریافت وام به امور دانشجویی مرکزتان مراجعه کنید

  22. نویسنده دیدگاه : سالومه - در تاریخ : 25 بهمن 1391

    سلام خسته نباشید.من توی ثبت نام تاریخ تولدم اشتباه شده.سالو ماهش درسته ولی روزش اشتباه شده.چیکار کنم؟برای ثبت نام حضوری گیر نمیدن ؟؟ خیلی نگرانم!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر. در زمان مراجعه حضوری بگین تا اصلاحش کنن

  23. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 25 بهمن 1391

    سلام پشتیبان ….خسته نباشی …تو کارت دانشجوییمون میزنن فراگیر میخونیم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 بهمن 1391 :

    سلام
    بله

  24. نویسنده دیدگاه : mahbube - در تاریخ : 25 بهمن 1391

    سلام
    خواهرم واسه ارشد مدارکشو ارسال کرده اما هنوز پیغام میده پذیرش نهایی نشده! و نمیتونه انتخاب واحد کنه.
    مشکل از ارساله یا سایت؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 بهمن 1391 :

    سلام
    باید صبر کنید تا مدارک ایشان توسط مرکزشان تایید شوند.

  25. نویسنده دیدگاه : yasin - در تاریخ : 26 بهمن 1391

    سلام ارشد فراگیر برای مهر 92 پذیرفته شدم. رتبه قبولی در اولویت بعدی (که بهمن 91شروع میشود) را هم دارم. آیا می توانم در اولویت بعدی ثبت نام کنم و یک ترم جلوتر تحصیل را آغاز کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر. فقط در اولویت اعلام شده باید ثبت نام کنید

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 26 بهمن 1391

    سلام پشتیبان خدا قوت درسهای که الکترونیکی ارائه می شه یعنی چی؟ میان ترم داره یا مثل خودخوانه
    ؟محل تشکیل کلاسهای مرکز تهران شرق کجاست؟ مثلا نوشته چهار شنبه 8-10 همین نه ادرسی نه تاریخی من گیج شدم ؟درسهایی که نوشته جبرانی باید چند بگیریم تا قبول بشیم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1391 :

    سلام
    دروس الکترونیکی کلاسهاش به صورت مجازی و اینترنتی برگزار می شود. بله میان ترم هم دارد. برنامه کلاسی رو هم از سایت مرکزتان دریافت کنید

  27. نویسنده دیدگاه : مانا - در تاریخ : 26 بهمن 1391

    سلام یک سوال مالی : شهریه رو تا کی فرصت داریم بریزیم ؟به فراگیر وامم میدن ؟شهریه دانش پذیری رو کی باید پرداخت کنیم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1391 :

    سلام
    برای واریز شهریه وقت هست عجله نکنید.
    بله می دهند.
    همراه است با پرداخت شهریه

  28. نویسنده دیدگاه : محمدعمادشفيعي - در تاریخ : 29 بهمن 1391

    با سلام و احترام بنده در دو روش فراگیر کارشناسی بهمن 91 و بدون آزمون بهمن 91 هر دو در یک رشته و شهر قبول شده ام با توجه به هزینه بالاتر روش فراگیر آیا مدرک تحصیلی پایان دوره فراگیر و یا بدون آزمون تفاوتی دارد یا خیر ؟ بنظر شما کدام بهتر است ؟ با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 بهمن 1391 :

    سلام
    چون هنوز مدرکی برای اینگونه دانشجویان بدون آزمون صادر نشده مشخص نیست مدارک آنها به چه صورت می باشد. ولی مطمئنا از طرف وزارت علوم تایید شده می باشد

  29. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 30 بهمن 1391

    سلام، سه روزه که گزارش 260 رو دریافت کردم اما هنور موفق به ورود با شماره دانشجویی جهت انتخاب واحد و دریافت گزارش 101نشده ام با توجه به تمدید زمانبندی اعلام شده (تا 4/12/91)چه باید کرد؟..وبا تشکر..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 بهمن 1391 :

    سلام
    باید صبر کنید تا اطلاعات ارسالی شما توسط مرکزتان تایید شود.

  30. نویسنده دیدگاه : الناز - در تاریخ : 30 بهمن 1391

    سلام بعد از انتخاب واحد زمان کلاسارو باید از کجا ببینیم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 بهمن 1391 :

    سلام
    از سایت اینترنتی مرکزتان

  31. نویسنده دیدگاه : New Student - در تاریخ : 30 بهمن 1391

    با سلام خدمت تمام عزیزان زحمت کش این سایت.
    من در دانشگاه پیام نور واحد تهران قبول شده ام در حالیکه در شهر دیگری ساکن هستم و علاوه بر آن در شهر دیگری غیر از آن هم بصورت اقماری شاغل می باشم. با این شرایط بنده با برنامه امتحانات که حدود سه هفته طول میکشد مشکل دارم. چه راه حل حلهایی وجود دارد. پیشاپیش از راهنمایی تان متشکرم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 بهمن 1391 :

    سلام
    متاسفانه راه حلی وجود ندارد مگر اینکه در زمان امتحانات مهمان اضطراری بگیرید

  32. نویسنده دیدگاه : New Student - در تاریخ : 30 بهمن 1391

    سلام مجدد
    من رشته لیسانسم با ارشد یکی نیست. می تونم جبرانیها را ترم اول انتخاب نکنم؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 بهمن 1391 :

    سلام
    اولویت دروس بر این اساس هست :
    دروس داشنپذیری – جبرانی و بعد دروس اصلی

  33. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 1 اسفند 1391

    این همه گفتید که کیه ثبت نام کنند این فراگیرها اما هیچ کدومتون نگفتید که تو اون سایت .. پیام نور برای ترم بهمنی های فراگیر دروسی ارائه نشده تو سیستم دروسی ارائه شده که مربوط به ترم 2 هستند و به درد ترم جدیدهای فراگیر نمیخوره
    واقعا که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  34. نویسنده دیدگاه : امیر عباس - در تاریخ : 1 اسفند 1391

    سلام برای برخی درس ها دو روز امتحان برگزار میشه شرکت در هریک از روزها اختیاری هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 اسفند 1391 :

    سلام
    هیچ درسی رو 2 روز امتحان نمیگیرند. اشتباه میکنید همه امتحانات در یک روز برگزار می شوند.
    نوشته شده مثلا:
    92/03/16-12

    منظور این هست که امتحان مورد نظر در 16 خرداد 92 برگزار می شود که 12امین روز از فصل امتحانات می باشد

  35. نویسنده دیدگاه : محبوبه - در تاریخ : 2 اسفند 1391

    سلام
    پشتیبان محترم من هر سوالی میپرسم شما جواب نمیدید در حالیکه سوالهام را تو سایتتون نمیبینم …خواهش میکنم یه بار هم که شده جواب بدید
    1- من گزارش 101 را دریافت کردم در حالیکه بجای گزارش 260 گزارش 1800 را دریافت کردم..مشکلی پیش نمیاد؟
    2- من شنیدم امتحانات ارشد فراگیر را میشه در پیام نور محل سکونت بدیم , این درسته؟
    3- طبق تحقیق تو مدرک فارغ التحصیلی نمینویسند فراگیر ..این صحیت دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 اسفند 1391 :

    سلام
    1- اگر شماره دانشجویی رو دریافت کردید خیر مشکلی نیست.
    2- بله تغییر محل آزمون برای ارشدی های وجود دارد
    3- بله صحت دارد

  36. نویسنده دیدگاه : اباندخت - در تاریخ : 2 اسفند 1391

    با سلام . ورودی جدید دوره لیسانس فراگیر هستم ا4 تا از دروس دانشپذیری رو قبول نشدم تا کی فرصت دارم انها را پاس کنم ایا باید همین ترم بگیرم یا نه .
    و سوال دیگه اینکه موقع انتخاب واحد یک درس سیستم اخطار میداد عدم رعایت پیش نیاز در حالی که اون درس رو در دانشپذیری با نمره 16 پاس کردم حالا چکار کنم ایا اون درس را برام قبول کردند .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 اسفند 1391 :

    سلام
    بله همین ترم باید اخذ کنید. حالا پاس کردنش مشکلی ندارد و هر چه زودتر پاس کنید بهتر است/
    چون دروس دانشپذیری هنوز در سیستم ثبت نشده به همین دلیل خطای پیش نیاز می دهد. فعلا دروس دیگر رو انتخاب کنید تا زمان حذف واضافه که دروس دانشپذیری در سیستم ثبت می شود ، انتخاب واحد خودتون رو اصلاح کنید

  37. نویسنده دیدگاه : اباندخت - در تاریخ : 3 اسفند 1391

    با سلام ممنون از راهنماییتون . ورودی جدید کارشناسی فراگیر هستم . اگه دروسی که در دانشپذیری نمره نیاوردم را در این ترم نگیرم اتفاق خاصی می افته و ایا در صورت قبولی ان را قبول نمی کنند ؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 اسفند 1391 :

    سلام
    باید در ترم اول دروس مردودی دانشپذیری رو حتما اخذ کنید
    اگر باز هم مردودی شدید مشکلی ندارد و باز در ترم بعدش دوباره باید اخذ کنید تا قبول شوید

  38. نویسنده دیدگاه : ع ص ف - در تاریخ : 4 اسفند 1391

    بابا استرس وارد شده بهمون هنوز موفق به ثبت نام نشدیم تا 2 -3 روز دیگه تمدیدش کنین ملت با ارامش مدارک رو جور کنن

  39. نویسنده دیدگاه : الناز - در تاریخ : 5 اسفند 1391

    سلام خسته نباشید من توالویت بهمن قبول شدم اما چون فقط درس فیزیک پیش پاس نکردم بمن اجازه ثبت نام ندادن بنظرتون برای ثبتنام نیمسال اول میزارن من تومهر٩٢ثبتنام کنم یاباید دوباره امتحان بدم من رتبم توالویت مهر بالاست اما توالویت بهمن قبول شدم میشه جواب سؤال منو بدید؟؟؟؟ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1391 :

    سلام
    مشخص نیست باید منتظر صدور بخشنامه از طرف سازمان مرکزی باشید.

  40. نویسنده دیدگاه : bs - در تاریخ : 9 اسفند 1391

    با سلام
    من ثبت نام غیر حضوری رو برای کارشناسی ارشد انجام دادم ولی برای مراجعه حضوری تاریخی رو اعلام نکردند تو گزارشهایی که پرینت گرفتم در ضمن من نتونستم انتخاب واحد کنم باید چه کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 اسفند 1391 :

    سلام
    مطابق دستورالعمل کلیه دانشجویان محترم میبایست جهت تشکیل پرونده از تاریخ 16/1/92 لغایت 31/2/92 به مراکز خود مراجعه نمایند.
    مهلت ثبت نام و انتخاب واحد کلیه دانشجویان جدید الورود نیمسال 3912 تا مورخ 10/12/91 تمدید شد.

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top