بروز شده در 1 مرداد 92 /

مهم / سوالات مهم و متداول ترم تابستان 1392 دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : بنا به دلیل اهمیت موضوع و پرسش بسیار زیاد دانشجویان ، نکاتی مهم در مورد شهریه – ارائه نشدن برخی درس و … جهت اطلاع دانشجویان اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : بر اساس سوالات زیاد دانشجویان، سوالاتی که بیشترین پرسش رو در مورد ترم تابستان 1392 دانشگاه پیام نور داشته باشند ، در این خبر پاسخ داده می شود. (این خبر بر اساس اهمیت هر موضوعی بروز می شود)

قبل از ارسال نظر ، جستجو کنید و نظرات بالاتر را مطالعه فرمایید. سوالات تکراری بدون تایید و پاسخ حذف می شوند.


اطلاعیه مهم در مورد ارائه نشدن برخی دروس در مراکز پیام نور :

بعضی از مراکز و واحدها ممکن است برخی از دروس بخشنامه را ارائه ندهند. برخی ممکن است هیچکدام را ارائه نداده! و اصلا مجری انتخاب واحد تابستانی نشوند.

کاملا استانی و در اختیار رییس استان و روسای مراکز و واحدها و مسوولین آموزش مربوطه میباشد. می توانید به مرکزتان درخواست ارائه درسی را طبق بخشنامه بدهید تا اگر موافقت شد ارائه دهند.


اطلاعیه مهم شهریه ترم تابستان دانشگاه پیام نور :

با توجه به اینکه شهریه ثابت در ترم تابستان به صورت نصف می باشد و همچنین شهریه متغیر به دلیل خودخوان بودن نصف می باشد برخی مراکز متاسفانه در زمان ارائه لیست دروس آنها را به صورت عادی ارائه داده اند به همین دلیل شهریه برخی دانشجویان بیشتر از حد معمول ترم های تابستان می باشد.

دانشجویان عزیز دقت داشته باشید کارشناسان مراکز و واحدها بایستی این دروس را خودخوان نمایند تا شهریه هم به صورت خودخوان از دانشجویان اخذ گردد حال آنکه به تعطیلی تابستانه برخورد کرده است. لذا این دروس را کارشناسان مراکز و واحدها در شهریور خودخوان خواهند کرد و اگر دانشجویی به فرض شهریه اش را هم اکنون پرداخت نماید برای ترم آینده مبلغ مابه التفاوت را طلبکار خواهد شد.

همچنین دقت داشته باشید شهریه دروس عملی که در ترم تابستان اراده شده است ( دروس تربیت بدنی 1 و 2 – کارآموزی – پروژه) به صورت عادی و طبق نیمسال های عادی محاسبه می شود.


اطلاعیه مهم درس تربیت بدنی:

درس تربیت بدنی ، ۱ واحد دارد و آن ۱ واحد هم عملی است. ۱۰ نمره این درس تئوری و ۱۰نمره دیگر عملی است و دانشجو در صورت غیبت در امتحان از نمره عملی محروم خواهد شد. لذا به استثنای این درس که امکان خودخوان نمودنش حتی در سیستم گلستان برای کارشناسان هم وجود ندارد سایر دروس خودخوان بوده و مراکز و واحدهای پیام نور باید برای تشکیل برنامه های کلاسی این درس اقدامات لازم را چه در تابستان و چه ترم آتی پیاده نمایند.


 

اطلاعیه مهم معرفی به استاد و تکدرس در ترم تابستان :

در دانشگاه پیام نور دانشجو می تواند بجای آنکه در طول ترم همانند سایر دانشجویان درسی را امتحان بدهد با هماهنگی مرکز خود اقدام به اخذ درس به صورت معرفی به استاد کند و امتحان درس مورد نظر را زودتر از زمان برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه بدهد.

در معرفی به استاد پیام نور امتحان درس مورد نظر توسط استاد معرفی شده گرفته می شود دانشجو می تواند میزان مطالعه و نحوه امتحان را با استاد خود هماهنگ کند!

اگر دانشجوی مقطع کارشناسی تنها یک و یا دو درس نظری باقی مانده داشته باشد تا فارغ التحصیل شود (تعداد واحد مهم نیست درس دیگری هم نداشته باشد) می تواند آن دروس را به صورت معرفی به استاد اخذ کند. (بخشنامه)
متاسفانه برخی از مراکز پیام نور به دانشجویان می گویند اگر در تابستان درس مورد نظر ارائه شود نمی توانند آن درس را در تابستان معرفی به استاد بگیرند که این موضوع کاملا تکذیب می شود مراکز موظف هستند در هر نیمسالی که دانشجو دارای شرابط معرفی به استاد است با او همکاری لازم را انجام دهند.

 


 

منابع درسی ترم تابستان 92 داتشگاه پیام نور+ منابع درسی تغییر رشته بند ج

منابع درسی ترم تابستان 92 و تغییر رشته بند ج بر اساس منابع درسی نیمسال دوم 92-91 دانشگاه پیام نور می باشد و تغییری ندارد. همچنین نحوه طراحی سوالات پایان ترم تابستان ۹۲ پیام نور بر اساس منابع نیمسال دوم ۹۲-۹۱ (نیمسال قبل) می باشد.

دانلود لیست منابع درسی ترم تابستان ۹۲ و تغییر رشته بند ج دانشگاه پیام نور

 


عدم اجرای طرح تعیین محل آزمون در ترم تابستان 92

امکان جابه جایی دانشجو و تعیین محل آزمون در ترم تابستان ۹۲ به دلیلی برگزاری آزمون ها به صورت الکترونیکی امکان پذیر نمی باشد.

بخشنامه عدم امکان جابه جایی و عدم تعیین محل آزمون در ترم تابستان۹۲ پیام نور

 


پاسخ به سوالات ضیافت اندیشه دانشجویی

طبق بخشنامه دانشگاه پیام نوربرگزاری دروس معارف در ترم تابستانی ممنوع می باشد.

تبصره: در صورتیکه نهاد رهبری در دانشگاه اقدام به برگزاری ضیافت اندیشه بنماید هر دانشجو می تواند 4 واحد درسی معارف را بگذراند.

در صورت تامین اعتبارات لازم از سوی دانشگاه، ضیافت اندیشه دانشجویی برگزار می گردد؛ که تا کنون اعتبار لازم اختصاص نیافته است.

آئین نامه ضیافت اندیشه دانشجویی:

این ضیافت در یک دوره 10 روزه به صورت شبانه روزی برگزار می گردد.

اهم فعالیت های این دوره برنامه های فرهنگی می باشد.

کلاس های معارف به صورت منظم در طول دوره برگزار و در صورت غیبت، 4 واحد، اختصاص نخواهد یافت.

در پایان دوره،  امتحان کتبی از افراد گرفته خواهد شد.

بخشی از هزینه برگزاری ضیافت از دانشجویان دریافت خواهد شد.

برای ثبت نام طرح ضبافت به نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه ها باید مراجعه فرمایید.

 


 

معدل نداشتن ترم تابستان و محاسبه نمرات دروس ترم تابستان در معدل کل

ترم تابستان فاقد معدل است و فقط نمرات ترم تابستان در معدل کل محاسبه می شود. و هیچ ربطی به انتخاب واحد و معدل نیمسال ها قبل و بعد ندارد.

 


 

در همین رابطه بخوانید :

 

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان ۹۲ دانشگاه پیام نور / نکات مهم انتخاب واحد

دستورالعمل ثبت نام ترم تابستان ۹۲ پیام نور / دروس قابل ارائه در تابستان ۹۲ پیام نور + بخشنامه

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام.تو رو خدا حذف نکنید.من گیج شدم اخه.تربیت بدنی رو میشه برداشت یا نه؟اخه تو انتخاب واحدها هست.ولی اخه مگه میشه ترم تابستان برداشتش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    بله دوست عزیز می شود برداشت. خواهشا قبل از ارسال نظر متن خبرها رو با دقت مطالعه فرمایید

  2. نویسنده دیدگاه : مبين - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام
    در این ماه خدا کار نیکی میکنید به سوالات جواب تخصصی میدید. دستتون درد نکنه التماس دعا.

  3. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 31 تیر 1392

    لام
    من رشته حسابداری هستش برای ترم تابستان حسابداری مالییاتی هم برداشتم که توی چارت که دارم پیش نیاز نداره ولی توی سیستم زیر پیش نیاز نوشته بود که داره با این که انتخاب کرد سیستم خطا نداد امکانش هست که مشکل ایجاد کنه-یه سوال دیگه که دقیقا نمی دونم باید چند واحد باید بردارم۶ یا۸

    خواهشن راهنمای کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    اگر سیستم خطا نداده مشکلی ندارد.
    تا حداکثر 8 واحد می توانید انتخاب کنید

  4. نویسنده دیدگاه : روزینا حنیفی - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد جغرافیا وبرنامه ریزی روستایی هستم فقط 6 واحدم با قی مانده تا فارغ التحصیل شوم متون تخصصی ،مبانی اقلیم شناسی ،روشهای تحلیل جمعیت ، 2درس ،متون تخصصی که جزدانشپذیری است مبانی اقلیم شناسی جز جبرانی در تابستان ارایه نشده من می خواستم ترم تابستان با گذراندن این 6 واحد فارغ التحصیل شوم پس مگر دروس دانشپذیری وجبرانی رانمی توان ترم تابستان برداشت چرا برای ارشد این دو درس را تعریف نکردند وبرنامه امتحانی هم نگذاشتند

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    دوست عزیز شاید ارائه شده ولی مرکزتان آنرا ارائه نداده است

  5. نویسنده دیدگاه : مهرداد - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام
    تو سایت دانشگاه تهران اینطور نوشته
    دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد می باشند(به استثناء دروس عملی) می توانند درس مورد نظر را از طریق مراجعه به آموزش مرکز و تکمیل فرم مربوطه انتخاب نمایند.مرکز موظف است در صورتیکه درس مربوطه دارای کد انتخاب واحد نباشد؛درس را به صورت موردی وبا گروه دو صفر انتخاب نمایند
    شما هم که تو سایت در مورد تک درس نوشتین که درس مورد نظر تو ترم تابستان ارائه بشه یا نشه باید معرفی به استاد بدن میشه خواهش کنم بیشتر توضیح بدین یا اینکه یکبار دیگه پی گیری بکنید تا مطمئن بشین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    بیشتر مراکز همین موضوع رو اعلام کردن که فقط در صورتی که ارائه نشده باشد به صورت تکدرس می توان اخذ کرد.
    کلا دست خود مرکز هست و کاری نمی شود کرد

  6. نویسنده دیدگاه : دنیا - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام
    واقعا خسته نباشید خیلی خوب راهنمایی می کنید.
    ممنون

  7. نویسنده دیدگاه : فيض - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام
    خانم بنده سال ورودی سال 90 دروه کاردانی به کارشناسی مهندسی تولیدات دامیه، برای ترم تابستون می خواد از دروس جبرانی هم بگیره ولی هرچی سعی می کنیم مطمئن بشیم که دروس جبرانیش چی هستند نمی تونیم. توی برنامه پنج ترمی 91-90 گفه چهار درس اما 92-91 گفته دو درس، دو تا از درسا رو دوره کاردانی گذرونده، با این اوصاف دوتا درس باید بگذرونه، با کارشناسای مربوطه هم صحبت کردیم یکی میگه دوتا باید بگذرونه و یکی دیگه میگه چهارتا با توجه به اینکه قبلاً دوتا رو گذرونده منطقی اینه که دوتای دیگه رو بگذرونه! جداً موندیم چکار کنیم. اگه راهنمایی بفرمایی ممنون می شم. واگه هم نتیجه رو به آدرس ایمیل ما ارسال کنید خیلی دعاتون می کنیم.
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    این موضوع رو باید فقط کارشناس رشتشون راهنمایی کند. دقت داشته باشدفقط کارشناس رشته

  8. نویسنده دیدگاه : m.m - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام.شرمنده باز سوال میپرسم،من از مرکز پرسیدم میگن این درس (زبان تخصصی کامپیوتر)تاریخ امتحان نداره،البته از کارشناس رشته نپرسیدم،یعنی من اگه با کارشناس رشتم صحبت کنم میتونن ارائه بدن؟ پس این 8واحد که میشه انتخاب کرد واسه دانشجوهای کامپیوتر نیست انگار.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    دوست عزیز اگر دارای تاریخ امتحان نباشد نمی توانید انتخاب کنید و مرکزتان هم نمی تواند ارائه دهد

  9. نویسنده دیدگاه : میرسلیم - در تاریخ : 31 تیر 1392

    با سلام و تشکر فراوان از وقتی که برای پاسخ می گذارید
    من توی ترم تابستان ، تربیت بدنی ورداشتم ولی هیچ اطلاعی از محل برگزاری اون در سایت نیست . فقط در برگه انتخاب واحد ، روز و ساعت خورده . می خواستم از شما خواهش کنم در این مورد راهنمایی کنین چون مسئولین دانشگاه واحد غرب تهران پاسخگو نیستن و در سایتشون هم هیچ اطلاع رسانی نشده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    دوست عزیز تاریخ برگزاری کلاسها تربیت بدنی را باید از مرکزتان بپرسید

  10. نویسنده دیدگاه : میرسلیم - در تاریخ : 31 تیر 1392

    بخشنامه اخذ حداکثر 8 واحد درسی برای ترم تابستان رو در سایت دانشگاه خوندم . در این بخشنامه تاکید شده که این امکان فقط برای افرادی هست که در ترم آخر هستن . ولی شما دارید میگید همه می تونن انتخاب کنن و اگه سایت اشکال نگرفت مشکلی نداره! لطفا بیشتر توضیح بدید ممنون میشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    دوست عزیز بارها اعلام کردیم همه می توانند از این ترم تابستان به بعد در هر ترم تابستان 8 واحد اخذ کنند بر اساس آیین نامه جدیدی دانشگاه

  11. نویسنده دیدگاه : sheyda - در تاریخ : 31 تیر 1392

    با سلام من کاردانی رشته ی مربی کودک دارم در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در رشته ی امورتربیتی شرکت کردم الان ترم 3 هستم حالامن باید دروس جبرانی رو بگذرونم اخه هیچکس بهم جواب نمیده هرچی زنگ میزنم دانشگاه جواب نمیدن یکی میگه دروس جبرانی هارو بگیرم یکی میگه نمیخواد موندم چیکارکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    ایم موضوع رو فقط کارشناس رشتتون باید شما را راهنمایی کند

  12. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 31 تیر 1392

    با سلام
    1 – اولا سوالم تکراری نبود
    2 – سوالم کاملا تک بود
    3 – کاملا جستجو کردم
    4 – دوباره میپرسم جواب بدید
    من داری دیپلم خیاطی هستم و همچنین داری مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد
    سوال :
    1 – آیا میتوانم در آزمون فراگیر ( کارشناسی ) در رشته عمران یا کشاورزی شرکت کنم ؟
    2 – آیا دانشگاه پیام نور در مقطع ارشد رشته حسابداری دانشجو میذیرد یا نه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    1- دوست عزیز جستجو نکردید دیگه اگر کرده بودید اعلام شده بود که فراگیر کارشناسی حذف شده.
    2- بله می پذیرد

  13. نویسنده دیدگاه : fateme - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام تو بخشنامه زدن درسی ترم 6و 6به بعدو میتونیم برداریم ولی تو انتخاب واحد درسای ترم پایینو هم ارائه دادن یعنی چی یعنی میتونیم درسی از برای مثال ترم 4 برداریم؟؟؟؟؟؟؟ توروخدا جواب بدین

  14. نویسنده دیدگاه : مهران - در تاریخ : 31 تیر 1392

    عزیزجان سلام
    روی برد دانشگاهمون زده تمام امتحانات این ترم تستی برگزار می شه و امتحان تشریحی در تابستان ندارن
    می خواستم بپرسم واسه مهر هم به این صورت امتحان می گیرن؟
    در ضمن اتفاقی افتاده که می خوان تمام تستی بگیرن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    خیر فقط این ترم دروسی ارائه داده اند که کلا تستی هستند

  15. نویسنده دیدگاه : Yashar - در تاریخ : 31 تیر 1392

    ببخشید دروس کارآموزی و پروژه که عملی میباشند کلاس ندارند پس چی کار باید کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    دوست عزیز کارآموزی و پروژه کلاس که ندارند. برای کارآموزی مثلا باشد مراجعه کنید به یک سازمان و در انحا مدتی کار و فعالیت کنید

  16. نویسنده دیدگاه : Rahman - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام خواستم ببینم مرداد ماه قسمت اداری دانشگاه باز هست یا نه خواهشا حذف نکن کار مهمی دارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    باید ببینید تعطیلات مرکزیتان کی هست. تعطیلات به صورت استانی متفاوت است

  17. نویسنده دیدگاه : زیبا - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام خواهش میکنم جواب منو بدید خیلی دنبال جوابش گشتم استاد تربیت بدنی نمره عملی ومیانترم برام صفررد کرده و نمره تربیت بدنیم تواطلاعات جامع برام زده صفر حالا این صفر تومعدلم حساب میشه؟؟؟ جون اگه حسب بشه مشروط میشم. ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    بله تاثیر دارد

  18. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام خدا اجر تون بده یک دنیا ممنون که جواب سوالامونو میدید طاعات و عباداتتون هم قبول

  19. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 31 تیر 1392

    بابا به هزار طرفند زنگ زدم مرکز تا به زور جواب دادن اون هم با واسطه! میگن دروس دانشپذیری در همون مرکز ارائه شده ولی نوبت من که میشه خطا میده که ارائه نشده چه کنم ؟؟؟؟؟؟
    کلا……………….فه ، میدونی یعنی چی؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    دوست عزیز خوب مرکزتان ارائه نداده است

  20. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام…..کاربر ارشد مرکز میتونه یه درس رو ارائه بده(در صورت وجود درس در ترم تابستان ولی ارائه نشدن توسط مدیر گروه)…..آخه مدیر گروهمون نیست،ولی احتمال میدم کاربر ارشد مرکز باشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    خیر نمی تواند.و باید مسئول آموزش انجام دهد

  21. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام خسته نباشید می خواستم بدونم اگه ما واسه ترم تابستان انتخاب واحد کنیم و پرینت شهریه رو بگیریم میتونیم قبل از پرداخت شهریه درسی رو حذف یا اضافه کنیم
    میخوام بدونم تو شهریه تاثیر میزاره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    فقط در زمان انتخاب واحد می توانید دروس رو حذف و یا اضافه کنید

  22. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 31 تیر 1392

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من میتونم درسی رو که داخل سیستم گلستان پیش نیاز نداره ولی در لیست ارائه دروس پیش نیاز داره رو بگیرم مشکلی پیش نمیاد؟ لطفا اگه ممکنه زود جواب بدین ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    سلام
    بهتر است موضوع رو از کارشناس رشتتون سوال فرمایید تا بعد به مشکل برخورد نکنید

  23. نویسنده دیدگاه : tina - در تاریخ : 31 تیر 1392

    درود
    ظرفیت درس تکمیل است/آیا سیستم مجدد ظرفیت اضافه میکند یا باید به دانشگاه مراجعه کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    باید مرکزتان ظرفیت رو افزایش دهد

  24. نویسنده دیدگاه : آرمین - در تاریخ : 31 تیر 1392

    با سلام و خسته نباشید

    من دانشجوی ورودی بهمن 91-92 فناوری اطلاعات هستم ، که ریاضی 1 رو در کنکورش افتاده بودم و در ترم گذشته هم سر جلسه نرفتم و غایب در امتحان خورده الان در کارنامه پنل گلستان من

    الان که برای تابستان میخوام این ریاضی 1 رو بگیرم با اینکه در لیست درس های ارائه شده است ولی وقتی انتخابش میکنم و بررسی تغییرات رو میزنم پیغام خطا میاد که :

    تغییرات درس با گروه درسی 91 امکان پذیر نیست.
    کنترل شماره 2 : ظرفیت گروه درسی تکمیل است.

    در حالی که ظرفیت رو در بخش انتخاب درس ها سه تا صفر ( ظرفیت ، ثبت شده ، لیست انتظار ) زده .

    مشکل از کجاست ؟ چکار باید بکنم ؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    بله برخی دروس به همین صورت می باشد و کلا فقط نام درس هستند ولی ارائه نشده اند و کاری هم نمی شود انجام داد

  25. نویسنده دیدگاه : sara - در تاریخ : 31 تیر 1392

    باسلام وسپاس فراواوان از پشتیبان محترم
    من دانشجوی ارشد هستم و 6 واحد جبرانی دارم .آیا می توانم این 6 واحد رو ترم آخر بردارم ؟بچه ها میگن مشکل پیش مییاد.درسته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    سلام
    اگر ترم اخر باشید بله می توانید مشکلی ندارد

  26. نویسنده دیدگاه : sara - در تاریخ : 31 تیر 1392

    در پاسخ به جناب آقای سعید لازم است تشکر ویژه از حوصله و اطلاعات دقیق پشتیبان داشته باشم.من برای سؤالاتم هرگز سراغ مسئولین ومدیرگروه نمیرم.وهر مشکلی پیش بیاد میام سراغ این سایت و معمولا جواب سؤالاتم رو بین پاسخ ها پیدا میکنم.ای کاش ترم 1 با این سایت آشنا شده بودم.این عدم آشنایی موجب ضربه جبران ناپذیری به معدلم شد.چون اشتباهاتی کردم که فقط اطلاعات این سایت میتونست جلوی اون رو بگیره.
    با آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام امور برای پشتیبان محترم- “برای سلامتی شون صلوات!”

  27. نویسنده دیدگاه : سهیلا - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام
    من ترم 6 مهندسی مدیریت اجرایی ام
    دروس اختیاری ای که در تابستان ارائه شده است 7 واحد میشود
    در صورتی ک در برنامه9ترمه ام دروس اختیاری را در دو ترم و هر ترم 6 واحد است
    اگه من الان 7 واحد بردارم میتونم ترم بعد5 واحد بردارم و بعدن به مشکل بر نمیخورم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    سلام
    اگر در لیست ارائه دروس ذکر شده که حتما باید هر ترم 6 واحد بردارید چرا به مشکل برخورد خواهید کرد.اما اگر ذکر نشده مشکلی ندارد

  28. نویسنده دیدگاه : راحله - در تاریخ : 31 تیر 1392

    با سلام اساتید تا کی وقت دارند نمرات درس عملی مثل کار تحقیقی را بزنند اخه نمره کار تحقیقی من نزدندمهلت تمام نشده و سایت بسته نشده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    سلام
    فعلا باز هست و زمان برای ثبت هست

  29. نویسنده دیدگاه : ///////// - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام.من ورودی فراگیرمترجمی زبان هستم که درکنکورفراگیر زبان عمومی را پاس کردم ولی الان تو لیست انتخاب واحدم هست.چرا؟مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    سلام
    دروس دانشپذیری شما در سیستم ثبت نشده. به کارشناس رشتتون مراجعه کنید

  30. نویسنده دیدگاه : سميه - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام.من دانشجوی کارشناسی حسابداری هستم.6 واحد م مونده که فارغ التحصیل بشم که ترم تابستان 92 برداشتم. ولی 3 واحد می تونم پاس کنم نتونستم بخونم. اون 3 واحد رو شهریور یا مهر میشه معرفی به استاد گرفت؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    سلام
    بله می توانید در تاریخ های مربوط معرفی به استاد بگیرید

  31. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام
    هر درسی که ارائه شده و دارای تاریخ امتحان می باشد بله می توانید اخذ کنید

  32. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 31 تیر 1392

    یه سوال.من درس ریاضی رو انتخاب کردم که تستی-تشریحیه…..ولی شما گفتین تمام تستی میارن!!!جریان چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 تیر 1392 :

    چه کسی گفته تستی هست همه امتحانات؟؟؟ گفتیم بیشتر مراکز دروسی رو ارائه می دهند که تستی هستند ولی برخی مراکز دروس دیگر هم بر اساس بخشنامه ارائه میدهند

  33. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 31 تیر 1392

    سلام پشتیبان خسته نباشید و نماز روزه هاتون قبول.ببخشید سوالی داشتم.
    من اطلاعی از طرح ضیافت اندیشه نداشتم و ترم بعد (ترم پاییز)ترم اخرم هست اما چند درس عمومی رو پاس نکردم. ایا میتونم ترم بعد با هم بگیرم یا مشکل پیش میاد؟من فکر میکردم این ترم ارائه میشه و میتونم حداقل یکیشو بردارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    سلام
    بله می توانید با هم اخذ کنید در ترم آخر مشکلی ندارد

  34. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 31 تیر 1392

    پشتیبان جون چرا میزنی؟؟ 🙂 ما ارادت داریم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    ما بیشتر 🙂

  35. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 1 مرداد 1392

    پشتیبان دیدی تو هم آخر قاط زدی! میگم مرکز خودمان ارائه شده واسه من اینجوریه وروری 89 هستم فکر کنم واسه اونه! ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    ممکن هست فقط برای ورودی های خاصی ارائه شده است

  36. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 1 مرداد 1392

    از کجا بفهمیم شهریمونو خودخان حساب کردن یا عادی؟
    من 8 واحد برداشتم نامردا 140تومن شهریه حساب شده.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    در گزارش 428 که هنوز فعال نشده مشخص هست

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 1 مرداد 1392

    چطوری به دانشگاه بفهمونیم باباجان این درسارو تمامشو براساس بخشنامه ارائه بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    ارائه دروس دست خود مرکز می باشد و اگر مایل نباشند میتوانند ارائه ندهند

  38. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 1 مرداد 1392

    با سلام همسرم دانشجوی حقوق اشتهارد است ترم 4 و هیچ درسی راو نمیتونه انتخاب کنه همش پیش نیاز میخاد چه کار کنه ؟ممنون ازپاسخگویی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    سلام
    درخواست به مرکزتان برای ارائه دروس مورد نظر شما

  39. نویسنده دیدگاه : عرفان - در تاریخ : 1 مرداد 1392

    سلام پشتیبان محترم.
    یه سوال دارم.
    خواهش می کنم حذف نکنید.
    من ورودی نیم سال اول 90-91 هستم رشته مهندسی صنایع (تجمیع).
    ایا لازم است که درس ICDL رو پاس کنیم و مدرکش رو از اموزشگاه بگیرم و به دانشگاه ارائه بدم؟
    اخه نوشته شده که از نیم سال دوم 91-92 حذفه.
    یعنی کلا حذفه دیگه؟
    حتی برای ورودی های قبل از نیم سال دوم 91-92؟
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    سلام
    بله کلا حذف هست

  40. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 1 مرداد 1392

    یه کم توضیح راجع به طرح ضیافت میخواستم
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1392 :

    در خبر بالا تیتر جدیدی برای طرح ضیافت زده ایم مطالعه فرمایید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top