برای دومین بار مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۳-۹۲ پیام نور تمدید شد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : برای دومین بار مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول 93-92 دانشگاه پیام نور برای کلیه دانشجویان تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : برای دومین بار مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول 93-92 دانشگاه پیام نور برای کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور تمدید شد.

دومین تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تا 27 شهریور ماه 1392 ادامه خواهد داشت و همچنین دانشجویان در این بازه زمانی نیز می توانند اقدام به درخواست وام شهریه کنند.

سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد گلستان پیام نور

پیش از این نیز انتخاب واحد دانشجویان تا تاریخ 15 شهریور ماه اعلام شده بود که به برای اولین بار تا 22 شهریورماه تمدید شده بود و هم اکنون برای دومین بار تا تاریخ 27 شهریورماه 1392 تمدید گردید.

نکته 1 – دانشجویان عزیز دقت داشته باشید : در حذف و اضافه نیز امکان انتخاب واحد بدون محدودیت امکانپذیر می باشد. پس اگر انتخاب واحد نکردید ، در زمان حذف و اضافه می توانید انتخاب واحد نمایید.

نکته 2 – قابل توجه دانشجویان تغییر رشته بند ج : باید صبر کنید تا تغییر رشته شما در سیستم گلستان ثبت شود و بعد انتخاب واحد کنید. این زمان ممکن است تا حذف و اضافه به طول انجامد. پس باید صبر کنید.

نکته 3 – تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری و بدون آزمون از 30 شهریورماه لغایت 5 مهرماه به صورت غیرحضوری و از طریق سایت جامع خدمات آموزشی گلستان پیام نور انجام خواهد شد (چگونگی ثبت نام در تاریخ اعلام شده از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد)

نکته 4 – تاریخ حذف و اضافه نیمسال اول 93-92 دانشگاه پیام نور براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور از ۸ مهر آغاز و تا ۱۶ مهر ۹۲ ادامه خواهد داشت.

نکته 5 – برای کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد  و دکتری ورودی قبل از نیمسال اول سال تحصیلی  93-92 (درصورت عدم بدهکاری در نیمسال های گذشته) بدون پیش پرداخت شهریه ثابت نیمسال جاری امکان انتخاب واحد فراهم گردید . شایان ذکر است در صورت عدم پرداخت شهریه حداکثر تا 2 ماه پس از زمان انتخاب واحد امکان شرکت در امتحانات را نخواهند داشت. 

نکته 6 – امکان انتخاب واحد کلیه دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بدون پرداخت شهریه ثابت فعال شده است .

قبل از ارسال هر گونه نظر ، به لینک ها زیر مراجعه کنید و مطالب رو با دقت مطالعه فرمایید. سوالات تکراری بدون پاسخ حذف می شوند.

در همین زمینه بخوانید:

آغاز انتخاب واحد نیمسال اول ۹۳-۹۲ پیام نور / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور

قابل توجه دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت پرداخت کرده اند

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول ۹۳-۱۳۹۲ دانشگاه پیام نور

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تمامی مقاطع فراگیر ورودی مهر ۱۳۹۲ دانشگاه پیام نور

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : vida - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام
    آیا آقایون مسئول قصد ندارند تاریخ امتحانات معادلات ومبانی دیجیتالو (رشته آی تی) مشخص کنند؟؟؟؟‌

  2. نویسنده دیدگاه : سنوری - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید…ببخشید این وام دانشجویی سقفش معمولا تا چنده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    قبل از ارسال نظر جستجو کنید:
    آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی نیمسال اول ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور

  3. نویسنده دیدگاه : تینا - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام
    من 22 واحد ام باقی مونده که این ترم اخری میخواستم بردارم ولی کارشناس رشته میگه ترم قبل مشروط شدی نمیتونی بیشتر از 14 واحد برداری ولی من توی بخشنامه دیدم که ترم اخر فقط معدل کل مهم که مال من بالای 12 هستش باید چیکار کنم ؟؟ گیج شدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    آئین نامه جدیدی این هست که اگر ترم آخر هستی باید حتما معدل ترم قبلت بالای 12 باشد تا بتوانی تا حداکثر 24 واحد اخذ کنید.
    بله قبلا معدل کل ملاک بود ولی الان معدل ترم قبل ملاک شده!!!

  4. نویسنده دیدگاه : مهشید - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    ببخشید مگه شما نفرمودید که دروس عملی هر ترم ارائه می شوند؟؟
    مگه تا حالا سابقه داشته که در نیم سالی دروس عملی ارائه نشود؟؟
    مگه شما نفرمودید که اگر ترم آخر بودیم و درسی رو مرکزمون ارائه نداد درخواست بدیم تا برامون ارائه بدن؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    ارائه دروس در هر ترم دست خود مراکز می باشد.
    شما باید درخواست بدید ولی این حتما نیست که اگر درخواست بدید براتون ارائه بدن و اون دیگه تصمیم مرکز هست که ارائه بدهد یا خیر!!!

  5. نویسنده دیدگاه : esi - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    پشتیبان سلام

    الان تو لیست انتخاب واحد من 7 نفر هستند که درسی برداشتند و درسهم عادی هست ولی مکان کلاس مشخص نیست به نظرت به خاطر 7 نفر کلاس برگزار میکنند یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    معمولا برای 7 نفر کلاس تشکیل می شود ولی در کل بستگی به تصمیم مسئول امور کلاسی مرکزتان دارد

  6. نویسنده دیدگاه : پیام - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    با تشکر از شما که تنها صدای دانشجو هستید…
    مسولین پیام نور که این قدر به فکر دانشجو هستید و بعد از اینکه خیلی از بچه های تحصیلات تکمیلی زورکی پول گرفتید و حالا تازه امکان بدون پرداخت فراهم کردید !!!
    تاریخ امتحان دروس رو مشخص کنید ما ترم آخر هستیم اونوقت یک درس باید معلق بمونه ؟؟؟ !!!
    چطور به این علم و دانش رسیدید که یک درس با منبع یکسان و کمبود مشترک برای تمام گرایشات بجز یک گرایش زیست علوم گیاهی تاریخ امتحان ندارد در حالی که امتحانش برگزار می شود و حاضر نیستید تاریخ امتحانات را بزنید …!! این مشکل برای رشته های دیگه هم هست که بعضی گرایشات یک درس یکسان را تاریخ ندارند … دلیل این کار شما و شکنجه روحی دانشجویان چیست ؟؟؟
    با تشکر از pnuna

  7. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام
    ما ترم آخر ارشدیم، بدهی داریم و سایتمون بسته است.هفته پیش پرسیدیم از دانشگاه گفتند بعد از انتخاب واحد یعنی شنبه، شهریه ثابت هارو حذف می کنند و بدهی اصلی مشخص میشه، ولی الان هنوز شهریه ثابت رو سایته و حدف نشده و سایتمون بسته است، توروخدا یکی به حرف ما گوش بده، ما ترم آخریم چرا واسمون شهریه ثابت زدید؟!!!!!!!! که ما شهرستانی ها به دردسر بیفتیم…
    خواهش میکنم پشتیبان عزیز این درخواست مارا به مسئولا برسونید که شهریه ثابت را حذف کنند.
    مرسی……….

  8. نویسنده دیدگاه : محمد رضا - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام پشتیبان جان! ایا درسته افرادی که ترمهای پایین هستن از واحد های ترمهای بالا بردارن میان ترم دیگه ندارن ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلاماگر کلاس برگزار شود که خیر شامل میان ترم هم می شود. کلا بستگی به این دارد که مرکزتان برای درس مورد نظر کلاس تشکیل دهد یا خیر

  9. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام.خسته نباشید.من دانشجوی رشته ی مدیریت اجرایی هستم.ترم 3 هستم.ریاضی عمومی 1 رو پاس نکرد.الان میتونم معادلات دیفرانسلو بردارم؟با اینکه پیش نیازش ریاضی 1.میشه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    رعایت پیش نیازها الزامی هست دوست عزیز

  10. نویسنده دیدگاه : سلامsghl - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام/ اگر دو درس هم نیاز هم باشند ولی یکی از درسها تاریخ امتحان نداشته باشه آیا میشه هر دوتا رو برداشت ولی وفقط اون درسی که تاریخ امتحان داره رو پاس کرد؟ و سوال دومم اینکه اگر این درس پاس شود در هنگام فارغ التحصیلی مشکلی پیش می آید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    اگر هم نیاز باشند مشکلی در اخذ وجود ندارد ولی اگر همزمان باشند باید حتما با هم اخذ شوند دقت کنید.

  11. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام . من رشته یست شناسی عمومی هستم پشتیبان جان به این مسئولین بگید بیان این تاریخ امتحانات رو ثبت کنند الان ریاضی۲ زیست شناسی عمومی تاریخ نداره/ آهاااااااای مرکز امتحانات این این تاریخ امتحانات رو بیا ثبت کن

  12. نویسنده دیدگاه : عادله - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام
    سوالی که من داشتم اینه که چرا برنامه کلاسی رشته کتابداری و اطلاع رسانی و روانشناسی عمومی رو در پورتال نزدن و اینکه به مرکز مراجعه کردیم می گویند که ما برنامه کلاسی رو تو سایت زدیم ولی تا الان هیچ برنامه ای رو دریافت نکردیم. من شاغل هستم و باید از الان واسه کلاسهام برنامه ریزی کنم
    سوال دوم اینکه من جمعیت و تنظیم خانواده رو که ترم آخر هست رو ترم 3 پاس کردم ولی الان اون رو 2 واحدی کردن میخواستم بدونم که الان من واحد کم نمیارم؟ چون الان با این دانش و جمعیت خانواده زدن 133 واحد در صورتیکه حساب کردم جمع واحدهای من میشه 132 واحد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    دوست عزیز برنامه کلاسی رو باید از سایت مرکز قبولیتان دریافت کنید در سایت پیام نور مرکزی که نیست!!!

    خیر اگر گذرانده اید احتیاجی نیست مجددا بگذرانید.

  13. نویسنده دیدگاه : بخشی - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام. یه سوال ازتون داشتم چرا بعضی از درسا تاریخ ندارن یعنی چیزپشت پرده ای وجود داره که ما ازش بی خبریم خودتان یکم دقت کنید این سومین بار هست که تو این ماه بچه انتخاب واحد میکنند و هر دفعه برای یکی دوتا از درسا تاریخ امتحان میذارن بنظر من پیام نور با این کاراش آبروی خودشو میبره چرا که اگه قراره درسا تاریخ امتحان نداشته باشن خب چرا این درسا از طرف سازمان مرکزی به دانشگاها ارائه میشه تا اونا هم برای دانشجوها درس بدون تاریخ امتحان رو ارائه کنند البته پیام نور خوبی های فراوانی داره اما با بعضی از کارا که صد البته کم هم نیستن جلوهی بدی به پیام نور دادن مثلا ببینید اینی که میخوام بگم قانون نیست بلکه ظلم بسیار بدی هست که در حق دانشجویان ورودی ۸۷. ۸۸۸ و ۸۹ و ۹۰ وارد شده چرا؟ خب یعنی چرا بخشنامه میزارن که دانشجویان ۸۶ به قبل هیچ نمره ی ردی در کارنامه آنها محاسبه نمی شود و برای دانشجویان ۹۱ به بعد گفتن اگه نمره بالای ۱۴ بگیرن نمره ردی آنها حذف میشود ولی آیا ورودی های ۸۷.۸۸.۸۹.۹۰ چه خطایی ازشون سر زده که قانون واقعا مسخره ونابخردانه گذاشتن که اولین نمره ردی با نمره قبولی براشون اعمال میشه و نمیخوام سرتون رو بدرد بیارم هرچند که موارد از این نوع حق کشی ها زیادند و هموتون هم قبول دارین / جناب پشتیبان یه دفعه به این مسئولین بگید که اگه برای یه دفعه هم شده بیان به درد دل این دانشجوها برسن یا سازمان مرکزی هم مثل شما بیاد یه همچین جایی رو برای دانشجوها بزاره تا هم خودشون متوجه باشن خطا و اشتباهشون کجاس وهم یه کسی رو هم مسول کنند که جواب دانشجو ها رو بدن /خدابه همه ما انشاالله توفیقخدمت روزافزون را بدهد

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    من نمی دانم چرا برای رشته آی تی این همه مشکل درست می شود. لیست ارائه دروس ندارد، بعضی درسهای مهمش تاریخ امتحان ندارند و … ما چه گناهی کرده ایم؟

  15. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام من ترم یک هستم اما درست انتخاب واحد نکردم و همرو خود خوان زدم اما میتونستم عادی بزنم حالا من باید چه کار کنم لطفا منو راهمنایی کنید می تونم تغیرش بدم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    برای چی نتونین تغییر بدین؟؟؟ الان سایت باز هست و می تونید تغییر بدین. در هر صورت در حذف و اضافه هم می توانید

  16. نویسنده دیدگاه : علي - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    عوض این همه کار خواهشا تاریخ امتحانات رو مشخص کنن…این فکر کنم واجب تر از بقیه کاراس؟؟؟

  17. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام
    هر چی گذر واژه رو وارد میکنم میگه اشتباه به نظر شما چکار کنم پشتبان جان باتشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه و درخواست رمز جدید کنید

  18. نویسنده دیدگاه : امسل - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام. جناب پشتیبان فک کنم شما متوجه منظور بنده نشدید منظور بنده که در بالا به حضورتان رساندم این بود که من دوتا درس برداشتم که حتما باید با هم اخذ شوند ولی یکی از این دسا تاریخ امتحان نداره / خب تا اینجا مشخصه درسی که تاریخ امتحان نداره امتحانی برایش برگزار نمیشود ولی اون یکی درس که تاریخ امتحان داره رو اگر من قبول شوم در هنگام فارغ التحصیلی آیا برایم مشکلی پیش میاید ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    گفتیم دیگه اگر به صورت همنیاز باشند مشکلی ندارد
    ولی اگر به صورت همزمان باشند باید حتما با هم اخذ شود و اگر فقط یکی رو بگذرانید بعد با مشکل مواجه خواهید شد

  19. نویسنده دیدگاه : سهراب - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام وخسته نباشید ببخشید بنده یه سوال داشتم اونم اینکه بنده ورودی بهمن 91ارشد عسلویه رشته معماری هستم من ثبت نام غیر حضوری را انجام دادم ولی برای حضوری نرفتم میخواستم ببینم الان میتونم برم چون هنوز پرتالم فعاله

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام.
    بله احتمالا مشکلی از این جهت نباشید ولی قبلش با مرکزتان تماس بگیرید

  20. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام
    دانشجوی ارشدم و تموم کردم، ولی شهریه ثابت بعنوان بدهی رو سایتمه و سایتم بسته است.البته بدهی دارم، اگر محبت کنید و شهریه ثابت را بردارید از شما ممنون می شوم.دانشگاه به ما گفت از شنبه شهریه ثابت برداشته میشه و سایت ها باز میشن ولی خبری نیست، پشتیبان عزیز لطفا” پیگیری کنید.
    چکار کنیم شهریه ثابت برداشته می شود یا خیر؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    بله قرار بوده شهریه ثابت برای ارشدی های فعلا برداشته شود. فعلا صبر کنید تا فعال شود

  21. نویسنده دیدگاه : کارشناسی - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    با سلام دفترچه فراگیر ارشد 92 کی منتشر میشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    احتمالا اواسط مهرماه

  22. نویسنده دیدگاه : امسل - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام.آیا همنیاز بودن دودرس با هم به معنای این هست که حتما با هم و در یک ترم برداشته بشه؟؟؟ اگر نه پس چرا من میخواسی که با هم همنیازند رابردارم سیستم گلستان خطا میده!!؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 شهریور 1392 :

    سلام
    همنیاز و همزمان بودن بله باید حتما با هم اخذ شود

  23. نویسنده دیدگاه : پرواز - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام من ترم 3هستم تاحالا سرکلاسا نرفتم راستش خجالتیم میشه شما راجع به جو کلاسا و نحوه تدریس برام توضیح بدید واینکه باید قبل از کلاس درسارو بخونیم یا نه؟لطفا جوابمو به ایمیلم بفرستید خواااااهش

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    خجالت واسه چی؟؟ کلاسها برگزار می شود و شما هم سر کلاس میشینید و فقط گوش میکنید همین!!

  24. نویسنده دیدگاه : ایرا - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام. من ترم آخر ۲۲ واحد دارم که تمام بشه از این ۲۲ واحد ۸ واحد آزمایشگاه هست ولی دانشگاه ۴واحد آزمایشگاه را ارائه نمی دهد / اولین سوالم اینکه با این وجود من ترم آخری حساب میشوم یانه؟ سوال دوم من به دانشگاه بگم اونها میگویند برای ارائه شدن دروس آمایشگاهی حداقل۱۵ نفر باید تقاضا بدند. با این وجود شما چرا راهی به من نشان میدهید. آیا مندوباره باید یه ترم دیگه مهمان این پیام نور باشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 شهریور 1392 :

    سلام
    اگر واحدی ارائه نشده پس ترم آخری حساب نمی شوید مگر اینکه همه 22 واحد شما ارائه شده باشد در این صورت بله ترم آخری محسوب می شوید.
    دیگه ارائه دروس دست مرکزتان هست و باید با مرکزتان در این باره صحبت کنید

  25. نویسنده دیدگاه : مهم ،خواهش میکنم جواب بدید - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    پشتیبان من رشته م iIT. ترم آخرم. شما نمیدونید تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ” آزاد” و “سراسری” چه زمانیه؟؟ تورو خدا جواب بدید. ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    خیر اطلاعی نداریم. از سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه آزاد استعلام بگیرید

  26. نویسنده دیدگاه : پرواز - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    باید قبلش مطالب کتابو بخونم بلد باشم یا نه؟مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    خیر احتیاجی نیست و سوالی ازتون پرسیده نمی شود

  27. نویسنده دیدگاه : سلام - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    ببخشید توی سایت گلستان نوشته به دلیل تخصیص اعتبار وام به استانها به مرکز خود مراجعه کنید. منظور از مرکز خود را نمی فهمم. مرکزی که در آن تحصیل می کنیم یا مرکزی که زندگی می کنیم؟
    خواهش میکنم جواب دهید…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 شهریور 1392 :

    سلام
    مرکزی که در انجا تحصیل میکنید

  28. نویسنده دیدگاه : مهشید - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    فکر میکردم این تنها منم که از بی تاریخ بودن بعضی درسهام دارم روانه ی تیمارستان میشم،ولی در نظرات بالا دیدم که دوستان دیگه هم مشکل مشابه من رو دارن،جناب پیشتیبان تو رو به هرچی بهش اعتقاد داری بشینید با تیمتون یه برنامه ای طراحی کنید که ما بتونیم نظراتمون و شکایاتو و انتقاداتمون رو رائه کنیم و شما تمامی نظرات رو در طی یک نشستی به دست مسئولین برسونید بلکه اینجوری یه فرجی بشه و جلوی مشکلات عدیده در آینده گرفته بشه،بخدا خودم که هیچی تمام زندگیم تحت تاثیر قرار گرفته و دیگه اعصاب برام نمونده ،باور کنید اگه از هر دانشجو خواسته بشه تا مشکلاتی رو که در سر راه تحصیلش تو پیام نور اتفاق افتاده بنویسه تمام کاغذها و جوهرهای موجود در عالم تموم میشه،تو رو به خدا هرچه زودتر فکری بحال ما دانشجویان مظلوم بکنید!!!

  29. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام
    میشه تو ترم اول بیشتر از 17واحد برداشت یا فقط 17 واحد؟چون تو سیستم گلستان تو ترم اول در منوی انتخاب واحد سقف انتخاب واحد 20تاست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر طبق اطلاعیه حداکثر 17 واحد اخذ کنید./

  30. نویسنده دیدگاه : asieh - در تاریخ : 24 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید
    من دانشجوی جدیدالورود ارشدم. تو جدول دروس جبرانی درس هایی هست که گفته فلان رشته نیاز به گذروندنش نداره و درس هایی هست که گفته در صورت گذروندن نیاز به گذروندن نیست.
    باید این درس ها رو تطبیق واحد بدم؟ نمره هاشون تو معدل ارشدم محاسبه میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 شهریور 1392 :

    سلام
    باید به مدیرگروه رشتتون مراجعه کنید تا اگر نیاز به درس جبرانی دارید به شما اعلام کند کدام دروس را باید بگذرانید

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    سلام/ چرا این درسا تاریخ امتحان ندارن / توی این پیام نور کسی نیست به ما جوابگو باشه / اگه نمیخوان جوابگو باشن پس پرا خودشونو مسئول معرفی میکنن/

  32. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    پشتیبان جان تو رو به خدا با این مرکز آزمون یه صحبتی بکن من دیگه دارم منفجر میشم ا ناراحتی بگو بیان این تاریخ امتحانات رو ثبت کنند

  33. نویسنده دیدگاه : بی گناه - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سازمان مرکزی بیا این تاریخ امتحانات رو ثبت کن کجا موندی توی ترافیکی توی حال خودتی توی خوابی به هرحال هرجایی که هستی خدا پشت و پناهت باشه دستت درد نکنه من چاکرتم من بی گناهم من کاری نکردم که بیا این تاریخ امتحانات رو ثبت کن فدات شم نمی خوایی بیای ناز داری باشه من نازتم میکشم من مخلصتم هستم فدات شم بیا این تاریخ امتحانات رو ثبت کن

  34. نویسنده دیدگاه : سلام - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    سلام ،
    خسته نباشید . لطفا” بفرمائید که ملاک تشکیل کلاس برای دروس چیست ؟ چون در بعضی از مراکز برای برخی از دروس با 5 نفر هم کلاس تشکیل می دهند در حالی که در همان مراکز برای برخی از دروس دیگر حتی با وجود 30 نفر هم کلاس تشکیل نمی دهند . ظاهرا” تشکیل کلاسها برای نورچشمی هاست . بالا خره ما دادمان را به کجا باید برسانیم .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 شهریور 1392 :

    سلام
    دیگه برگزاری کلاسها دست خود مراکز هست و باید این موضوع رو از مرکزتان پیگیری کنید

  35. نویسنده دیدگاه : AMIR - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    سلام
    چرا هر سوالی راجب افزایش شهریه ثابت میپرسم جواب نمیدین ،چرا طرح نمیکنین تا این دانشجو جدیدا بدونن دانشگاه پیام نور کلاه برداره و وسط راه شهریه ثابت را دوبرابر میکنه واسمش را میزاره اشتباهی که قبلا مرتکب شدن !!!

  36. نویسنده دیدگاه : اميد - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    سلام. بنظرتون چرا ساعت سیستم جامع دانشگاهی ((گلستان)) دقیقا به اندازه 8 دقیقه و 30 ثانیه عقبه؟
    چون پیام نور کلا از روزگار عقبه!!!!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 شهریور 1392 :

    سلام
    بله عقبه تقریبا 🙂

  37. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    سلام ، لطفن جواب بدید
    1.من ارشد پژوهش هنر ثبت نام اولیه رو انجام دادم ، هنوز شهریه ثابت رو پرداخت نکردم اما صفحه ی انتخاب واحد برام فعاله ،یعنی میتونم انتخاب واحد کنم بدون پرداخت شهریه؟
    2.میخواستم بدونم برای ارشد چند واحد باید پاس کنیم؟ با فرض بر اینکه 32 واحد باشه من با 5 واحدی که در دوره دانش پذیری گذروندم میمونه 27 واحد ،الان اگر هر ترم 14 واحد بردارم میتونم تا خرداد ماه درسم رو تموم کنم (میشه یه ترم دانشپذیری و دو ترم 14 واحدی) من آموزش محور هستم و پایان نامه ندارم.رشته کارشناسیم هم مرتبط بوده و جبرانی ندارم آیا این عملیه که تا خرداد ارشد رو تموم کنم؟

    3.در قسمت انتخاب واحد برخی دروس عادی هستند برخی خودخوان و برخی “الکترونیکی” ، این الکترونیکی یعنی چی؟ برای مجازی هاست؟ من که مجازی نیستم ،البته اول ستون هر درس روی اون … کلیک میکنم همون درس به صورت “عادی” هم به لیست اضافه میشه ، گیج شدم نمیدونم باید “الکترونیکی” انتخاب کنم یا “عادی”

    4.امکانش هست بعد از پرداخت شهریه ثابت و انتخاب واحد (با توجه به اینکه قبل از ثبت نام حضوری ثبت نام قطعی نیست) شهریه ثابت استرداد شود و از ثبت نام منصرف شویم؟
    امیدوارم به سوالاتم جواب بدید تا از این بلاتکلیفی ها خلاص شوم ، متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 شهریور 1392 :

    سلام
    1- بله می توانید
    2- بله می شود و بستگی به پاس کردن دروس شما دارد و مشکلی از این جهت نیست که زود تموم کنید.
    3- خیر همه می توانند انتخابش کنند و فقط کلاسهایش به صورت مجازی می باشد.
    4- خیر شهریه هیچ موقع استرداد نمی شود

  38. نویسنده دیدگاه : CR7 - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    سلام ممنون میشم اگه بگید از بین تفسیر موضو عی قرآن و نهج البلاغه کدومش راحت تره

  39. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    سلام
    پس چی شد؟ شهریه ثابت ارشدی ها برداشته نشد؟
    خواهش می کنم پشتیبان عزیز پیگیری کنید
    اهوازم و 16 ساعت راهه تا تهران،کی برداشته میشه؟
    مرسی.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 شهریور 1392 :

    سلام
    مشخص نیست. با مرکزتان تماس بگیرید اگر هنوز برداشته نشده

  40. نویسنده دیدگاه : یاسر - در تاریخ : 25 شهریور 1392

    دقیقا ثبت نام غیرحضوری و انتخاب واحد ترم اولی ها کی شروع میشه؟

    اگه هنوز شروع نشده پس چرا بعضی کافی نت ها مدارک رو اسکن کرده و میگن چهارشنبه بیایید

    یا میگن برخی فرمها بایستی تایپ بشه؟! چه فرم هایی باید تایپ بشود؟

    میگن باید به تهران ارسال کنیم؟ یعنی چی؟

    خواهشا پیگیری کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 شهریور 1392 :

    ثبت نام از 30 شهریورماه می باشد. خیر فرم و چیزی نمی خواهد.

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top