مدارک و مراحل فارغ التحصیلی دانشجویان پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : دانشجویان ترم آخر جهت انجام مراحل فارغ التحصیلی به کارشناس رشته خود مراجعه کنند تا ترم آخر بودن آنها در سیستم گلستان ثبت شود / مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : لازمه ترم آخر بودن ، بررسی تعداد واحدهای گذرانده و واحدهای باقی مانده می باشد. و فارغ التصحیل به دانشجویی گفته می شود که تمام نمراتش ثبت قطعی شده باشند.

در این راستا، توصیه می شود به کارشناس رشته خود مراجعه کنید تا براساس آخرین کارتکس که فقط در اختیار کارشناس هر رشته می باشد واحدهای دانشجویان عزیز مورد بررسی قرار گیرد.

نکته 1 : ملاک،لیست ارائه دروس نیست.ملاک کارتکس یا همان لیست دروس در سیستم گلستان می باشد که برای هر رشته و هر سال ورود ممکن است متفاوت باشد.

نکته 2 : تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو ، روزی است که آخرین نمره درسی دانشجو توسط استاد به اداره آموزش دانشکده یا دانشگاه تحویل و در سیستم آموزشی ثبت می شود.

تاریخ فارغ التحصیلی دانشجویان کارشناسی پیام نور تاریخ ثبت آخرین نمره در سیستم گلستان است.

تاریخ فارغ التحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور برای آنها که آموزش محور هستند (بدون پایان نامه) تاریخ ثبت آخرین نمره در سیستم گلستان و برای آنها که آموزشی پژوهشی هستند (با پایان نامه) تاریخ دفاع است.

توصیه ما به همه دانشجویان این است که قبل از انتخاب واحد ترم آخر به کارشناس رشته خود مراجعه و درخواست بررسی وضعیت واحدهای گذرانده شده و باقی مانده را داشته باشند تا در صورتی که واحدی را اشتباه قبلا گذرانده اند اکنون در ترم آخر فرصت جبران داشته باشند.

 

نکــــــــــــــــــــــات مهـــــــــــــــــــــم
1- دانشجویانی که تاییدیه تحصیلی در پرونده شان موجود نیست ، کپی مدرک تحصیلی پیش دانشگاهی برای دانشجویان نظام جدید و کپی مدرک تحصیلی دیپلم برای دانشجویان نظام قدیم) را به اداره پست برده واقدام به تاییدیه تحصیلی نمایند.
2- دانشجویان فارغ التحصیلی که از وام دانشجویی استفاده نموداه اند قبل از تشکیل پرونده باید وام خود را پرداخت نمایند و جهت پرداخت وام ؛ به امور دانشجویی مراجعه نمایند.دقت نمایید اگر وام صندوق رفاه گرفته اید برای قسط بندی آن بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی مراجعه کنید چرا که اگر با تاخیر مراجعه کنید مجبور هستید شهریه را با جریمه دیرکرد یکجا پرداخت کنید
3- تمامی مدارک تحصیلی اعم از (کارت دانشجویی- تاییدیه تحصیلی –مدرک تحصیلی) باید مطابق شناسنامه و کارت ملی باشد.
4- اگر در تاییدیه تحصیلی و یا مدرک تحصیلی معدل ذکر نشده باشد، باید ریزنمرات دارای معدل و مورد تایید از طرف مکان آموزشی مربوطه به همراه داشته باشد.
5- دانشجویان فارغ التحصیلی که کارت پایان خدمت ندارند در صورتی گواهی صادر می گردد که یا خدمت را به پایان رسانده باشند یا دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد باشد و با ارائه معافیت تحصیلی صادر شده در این مقطع می تواند گواهی موقت خود را دریافت کند.


در همین جا لازم می دانیم از کلیه کارشناسان رشته و کابران ارشد کلیه مراکز و واحدهای پیام نور از اینکه همکاری لازم با دانشجو را در این زمینه انجام میدهند تشکر کنیم.امید است این همکاری کارشناسان و پیگیری خود دانشجو موجب شود حتی یک نفر نیز از تعلل در این زمینه متضرر نگردد.


مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی کارشناسی دانشگاه پیام نور:

1- تحویل 6 قطعه عکس 3 در 4 پشت نویسی شده..
2- اصل کارت دانشجویی.
3- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت یا هر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید (دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند برگه معافیت تحصیلی آنها باید در پرونده موجود باشد اگر نبود می توانید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و تهیه کنید).
4-  اصل و تصویر یک سری از تمام صفحات شناسنامه.
5- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه.
6- اصل و تصویر اصل مدرک دیپلم متوسطه برای دوره های نظام قدیم بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید).
7- اصل و تصویر مدرک دوره سه ساله دیپلم برای دوره های نظام جدید بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید).
8- اصل و تصویر اصل مدرک دوره پیش دانشگاهی برای دوره های نظام جدید بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید).
9- در صورت نبودن تاییدیه تحصیلی در پرونده در زمان ثبت نام رسید تاییدیه دیپلم متوسطه با ذکر معدل کتبی و کل برای دوره های نظام قدیم (برای تهیه رسید به ادارات پستی مراجعه نمائید).
10- در صورت نبودن تاییدیه تحصیلی در پرونده در زمان ثبت نام رسید تاییدیه دوره پیش دانشگاهی با ذکر معدل کل برای دوره های نظام جدید (برای تهیه رسید ادارات پستی مراجعه نمائید).
11- برای دانش آموختگانی که هنگام ثبت نام از کد کارمندی استفاده کرده اند گواهی اشتغال به کار و تصویر آخرین حکم استخدامی الزامی است.
12- برای دانش آموختگان فراگیر که معدل در تاییدیه تحصیلی یا اصل مدرک پیش دانشگاهی درج نگردیده باشد کارنامه دوره پیش دانشگاهی تایید شده الزامی است.
13- فیش پرداختی به مبلغ 60 هزار تومان بابت گواهی موقت و دانشنامه  به شماره حساب …………….. بانک ملی به نام دانشگاه پیام نور.(حتما قبل از واریز وجه شماره حساب ها رو از مرکزتان مجددا استعلام بگیرید – احتمال تغییر در شماره حساب ها وجود دارد).
نکته مهم : به تازگی گفته می شود پس از مراجعه برای انجام مراحل فارغ التحصیلی، امور مالی دانشجویی این مبلغ را در سیستم جامع گلستان ثبت نموده و سپس دانشجو باید آن را به صورت الکترونیکی در همان سیستم گلستان پرداخت نماید.
14- تهیه تمبر از بانک ملی به مبلغ 10000 ریال (هزار تومان) (برخی از مراکز ممکن است از شما درخواست واریز 10000 هزار ریال به شماره حساب کنند این کار برای تمبر است شما خودتان می توانید تمبر را تهیه و به کارشناس رشته تحویل دهید).
15- فرم تسویه حساب تکمیل شده (برای تهیه این فرم به کارشناس رشته مراجعه کنید این فرم در نهایت توسط دبیرخانه مرکز شماره و تاریخ زده شود).
16- ممکن است دانشگاه از شما بخواهد cd مدارک اسکن شده (عکس ، تصویر شناسنامه صفحه اول و صفحه توضیحات ، تصویر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ) را نیز تحویل بدهید. همچنین باید فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی را تکمیل و تحویل دهید.

برای دانلود نمونه فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور کلیک کنید

 


 

مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور:

1- تحویل 6 قطعه عکس 3 در 4 پشت نویسی شده.
2- اصل کارت دانشجویی.
3- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت یا هر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید (دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند برگه معافیت تحصیلی آنها باید در پرونده موجود باشد اگر نبود می توانید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و تهیه کنید).
4- اصل و تصویر یک سری از تمام صفحات شناسنامه.
5- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه.
6- اصل و تصویر اصل مدرک دوره پیش دانشگاهی برای دوره های نظام جدید (دیپلم برای نظام قدیم) بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید).
7- اصل و تصویر مدرک کارشناسی بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید) (گواهی موقت را می توانید تحویل بدهید).
8- برای دانش آموختگانی که هنگام ثبت نام از کد کارمندی استفاده کرده اند گواهی اشتغال به کار و تصویر آخرین حکم استخدامی الزامی است.
9- تهیه تمبر از بانک ملی به مبلغ 10000 ریال (هزار تومان) (برخی از مراکز ممکن است از شما درخواست واریز 10000 هزار ریال به شماره حساب کنند این کار برای تمبر است شما خودتان می توانید تمبر را از بانک های ملی تهیه و به کارشناس رشته تحویل دهید).
10- فیش پرداختی به مبلغ 60 هزار تومان بابت گواهی موقت و دانشنامه  به شماره حساب …………… بانک ملی به نام دانشگاه پیام نور.(حتما قبل از واریز وجه شماره حساب ها رو از مرکزتان مجددا استعلام بگیرید – احتمال تغییر در شماره حساب ها وجود دارد).
نکته مهم : به تازگی گفته می شود پس از مراجعه برای انجام مراحل فارغ التحصیلی، امور مالی دانشجویی این مبلغ را در سیستم جامع گلستان ثبت نموده و سپس دانشجو باید آن را به صورت الکترونیکی در همان سیستم گلستان پرداخت نماید.
11- فرم تسویه حساب تکمیل شده (برای تهیه این فرم به کارشناس رشته مراجعه کنید این فرم در نهایت توسط دبیرخانه مرکز شماره و تاریخ زده شود).
12- تاییدیه مربوط به اصلاح پایان نامه ( در صورتیکه پایان نامه پس از برگزاری جلسه دفاع نیاز به اصلاح دارد ) (مخصوص دانشجویان پژوهش محور).
13- تاییدیه تحصیلی مدرک کارشناسی واصل ریزنمرات کامل تایید شده آن (چنانچه در پرونده تحصیلی دانشجو موجود نمی باشد).
14- ممکن است دانشگاه از شما بخواهد CD فایل اسکن شده مدارک (عکس ، تصویر شناسنامه صفحه اول و صفحه توضیحات ، تصویر مدرک کارشناسی) را نیز تحویل بدهید. همچنین باید فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی را تکمیل و تحویل دهید.

برای دانلود نمونه فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور کلیک کنید

 


دانشجویان مشمول

دانشجویان (پسر) مشمول پس از قطعی شدن نمرات و اطمینان از گذراندن کلیه واحدهای تحصیلی نسبت به تهیه مدارک لازم و تکمیل پرونده نزد کارشناس محترم رشته اقدام نماید تا معافیت تحصیلی وی لغو و به اداره نظام وظیفه ناجا معرفی گردد.
بدیهی است صدور گواهینامه موقت فارغ التحصیلی دانشجویان مشمول پس از ارائه مدرک پایان خدمت یا معافیت دائم توسط دانش آموخته صورت خواهد گرفت.
 


دانشجویان کارشناسی ارشد

دانشجویانی که بلافاصله پس از گذراندن واحدهای تحصیلی مقطع کارشناسی به مقطع کارشناسی ارشد راه می یابند ، به ویژه دانشجویان مشمول لازم است جهت تسریع در بررسی پرونده فارغ التحصیلی به کارشناس رشته مربوطه مراجعه و راه یابی به مقطع ارشد را اطلاع و نسبت به تکمیل پرونده فارغ التحصیلی خود اقدام نمایند.


ترجمه مدرک تحصیلی

دانشجویانی که متقاضی ترجمه مدرک تحصیلی خود می باشند لازم است که تقاضای کتبی خود را به این اداره تحویل نمایند.
پس از وصول تقاضای دانش آموخته ریزنمرات ، کارنامه کلی ، فرم تحصیلی ، فرم تسویه حساب و گواهی تحصیلی (دانشنامه) وی به ستاد استان ارسال تا پس از بررسی به سازمان مرکزی دانشگاه و دارالترجمه ارسال گردد.


صدور تائیدیه تحصیلی

پس از وصول استعلام های ادارات و ارگانهای دولتی یا خصوصی به این اداره ، درخواست بررسی و لازم است دانش آموخته مبلغ  ….. ریال به حساب ………… واریز و اصل فیش را به این اداره تحویل نماید. بدیهی است پس از بررسی تائیدیه همراه با سایر مدارک لازم به ستاد دانشگاه پیام نور استان ارسال تا از طریق ستاد محترم استان به اداره یا شرکت مربوطه ارسال گردد.(حتما قبل از واریز وجه شماره حساب ها رو از مرکزتان مجددا استعلام بگیرید – احتمال تغییر در شماره حساب ها وجود دارد)

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : فرخ - در تاریخ : 13 آبان 1395

    سلام تو اطلاعات دانشجویی برام نوشته اماده به خدمت این یعنی معافیتم تموم شده؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 13 آبان 1395 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد

  2. نویسنده دیدگاه : مهشید - در تاریخ : 14 آبان 1395

    سلام من کارای فارغ التحصیلیمو انجام دادم اون 60تومنم به بانک واریز کردم الان تو سایت برام 149تومن شهریه زده میشه بگید این مربوط به چی میشه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 آبان 1395 :

    سلام
    نیاز به پرداختش نیست

  3. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 15 آبان 1395

    با سلام
    آیا در دانشنامه کارشناسی نحوه پذیرش درج می شود ؟ مثلا کسی که از طریق تکمیل ظرقیت ثبت نام کرده چه عنوانی در دانشنامه ذکر می شود ؟
    آیا کسی که پس از یک ترم تغییر رشته داده و در رشته جدید فارغ التحصیل شود در دانشنامه تغییر رشته نیز ذکر می شود ؟
    با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 15 آبان 1395 :

    سلام
    خیر درج نمی شود
    خیر درج نمی شود

  4. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 16 آبان 1395

    سلام ببخشید اگه در مرحله تسویه حساب فیش های پرداختی که یقین داریم پرداخت شده و تایید هم شده به تعدادی نتوانیم ارایه باید مجدد پرداخت کنیم یا خیر اگر اینترنتی باشد چطور با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 16 آبان 1395 :

    سلام
    اگر منظورتان فیش های بانکی شهریه هست که اصلا نیاز به تحویلشان نیست!!

  5. نویسنده دیدگاه : فرخ - در تاریخ : 16 آبان 1395

    سلام امروز فرم اعلام اتمامه معافیت تحصیلی رو گرفتم تاریخ فارق التحصیلیمو تو نامه اشتباه زده ایا این مشکلی ایجاد میکنه ؟ پرسیدم گفت مشکل نداره یک عددشو با غلطگیر پاک کن هم روز رو اشتیاها 3رقمی تایپ کرده هم ماه رو به جای 8 نوشته 6 حالا این نامه فقط بزا نظام وضیفس
    یا تاریخ گواهی موقتمم که بم ندادن اشتیاه تایپ شده؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 آبان 1395 :

    سلام
    اگر مربوط به ارگان مشخصی هست باید اصلاح شود

  6. نویسنده دیدگاه : فرخ - در تاریخ : 22 آبان 1395

    سلام.تمام مدارکم رو اراعه دادم cd مدارکم تحویل دادم گفت بورو 3ماه دیگه بیا مدرک موقت امادسِِِِِِ….. رسیدی نباید میداد؟؟ هیچ رسیدی چیزی نداد بم
    باید چیزی مگیرفتم ازشون؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 23 آبان 1395 :

    سلام
    خیر نیاز به رسیدی نیست.

  7. نویسنده دیدگاه : فرخ - در تاریخ : 22 آبان 1395

    و یک سوال دیگر تو سیستم گلستان هنوز اخرین وضعیتم رو فارق التحصیل نزده ؟چرا؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 23 آبان 1395 :

    تا مدرکتون صادر نشود به همین صورت خواهد بود

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 آذر 1395

    سلام آیا برا گرفتن مدرک موقت بایدحضوری باید بریم از مرکز بگیریم؟ممنون میشم اگه پاسخ بدین.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 آذر 1395 :

    سلام
    بله باید حضوری برید و از مرکزتان دریافت کنید

  9. نویسنده دیدگاه : hadi - در تاریخ : 4 آذر 1395

    باسلام,اگه اصل مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم رو نداشته باشیم چه اتفاقی میوفته؟سایر نظرات رو که میخوندم فرموده بودید حتما باید باشه,حالا اوناییکه ندارن باید چیکار کنن؟ یعنی هیچ راه حلی نداره ؟و همه ی تلاش ها و درس پاس کردن ها بیخود بوده؟اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 آذر 1395 :

    سلام
    باید حتما داشته باشید. از آموزش و پرورش می توانیدپیگیری کنید برای دریافت مدرک

  10. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 6 آذر 1395

    سلام
    برای فارغ التحصیلی در مقطع ارشد، منظور از مدرک شناسی، آیا دانشنامه است یا مدرک موقت پایان تحصیلات کارشناسی؟ بجای دانشنامه می توان مدرک موقت را نشان داد؟ ممنون و خسته نباشید.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 آذر 1395 :

    سلام
    دانشنامه می باشد.

  11. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 6 آذر 1395

    عذر میخام. تو بند ۷ مدارک مورد نیاز توی پارانتز نوشته مدرک موقت..،منظور از اون چیه.؟
    یه سوال دیگه،تو مدرک موقت نوشته بعد از انجام تعهد ۷ ساله دانشنامه قابل دریافت است. پس چجوری میشه اونو گرقت؟چون دوره روزانه خوندیم. سپاس از پاسخگویی و لطف شما.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 آذر 1395 :

    بستگی به دانشگاه مورد نظر داره که با مدرک موقت موافقت کنه یا خیر

  12. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 10 آذر 1395

    می خواستم بدونم این فیش 60 هزارتومانی میشه از طریق بانک هم پرداخت کرد یا خیر چون جدیدا میگن باید به صورت الکترونیکی از سیستم گلستان پرداخت بشه با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 11 آذر 1395 :

    بستگی به مرکزتان دارد که نیاز به فیش داشته باشد و یا در سیستم گلستان برایتان اعمال کرده باشد

  13. نویسنده دیدگاه : اریا - در تاریخ : 16 آذر 1395

    سلام
    من در زمان تحصیل از معافیت تحصیلی استفاده می کردم. در حین تحصیل معافیت کفالت شدم. در زمان فارغ التحصیلی کارت معافیت را ارایه دادم ولی توی سیسم گلستان هنوز معافیت تحصیلی ثبت شده. می خواستم بپرسم اشکالی نداره؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 آذر 1395 :

    سلام
    مشکلی ندارد

  14. نویسنده دیدگاه : سالار - در تاریخ : 20 آذر 1395

    با سلام سالار تکمه چی ساوجبلاغ هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تربیت بدنی برای فارغ التحصیلی اقدام کرده ام اما هنوز گواهینامه موقت اینجانب صادر نگردیده است

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 20 آذر 1395 :

    سلام
    باید از مرکزتان پیگیری کنید

  15. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 5 دی 1395

    سلام من این ترم باید فارغ التحصیل (پزوهشگری علوم اجتماعی ) بشم اما الان فشارم اومده پایین و نمی تونم درس رو بخونم و فردا دو امتحان درس جزئ سی قران و آمادگی دفاعی دارم اگر سر جلسه نرم آیا نرفتن باعث اختلال در فارغ التحصیلی من می شود یعنی بدون گذارندن این دو درس میشه فارغ التحصیل شد.سپاس

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 دی 1395 :

    سلام
    بله این 2 درس کاملا اختیاری هستند و نیازی به گذراندش نیست

  16. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 5 دی 1395

    سلام ترم دیگه سنوات تحصیلیم تموم میشه باید به مرکز مراجعه کنم یا خودشون خبر میدهند ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 دی 1395 :

    سلام
    باید خودتون اقدام کنید. البته معمولا خود دانشگاه سرترم شما رو میبنده

  17. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 6 دی 1395

    یعنی فقط سر ترم میبندند یعنی دیگه اجازه انتخاب واحد نمیدن یخبر هم میدن

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 دی 1395 :

    خبر نمیدن و فقط سرترم رو میبندن

  18. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 7 دی 1395

    سلام من ترم آخرم وبه دانشگاه بدهکارم ولی فعلا نمیتونم پرداخت کنم حالا باید چکار کنم نمیتونم برم دنبال کارایه فارغ تحصیلیم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 7 دی 1395 :

    سلام
    راهی نیست و باید بدهی رو پرداخت کنید

  19. نویسنده دیدگاه : ندا ع - در تاریخ : 15 دی 1395

    باسلام از کجا میشه فهمید مدرک موقتمان به دانشگاه رسیده یا نه

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 16 دی 1395 :

    سلام
    باید زنگ بزنید امور فارغ التحصیلی مرکزتان و سوال کنید.

  20. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 15 دی 1395

    سلام پشتبان عزیز امروز امتحان تربیت بدنی دو رو داشتم که جا موندم حالا چی میشه فقط همین یه واحدم بود ترم بعد باید چکار کنم دوباره همون ۱۲۰تمنو باید بدم چه خاکی کنم تو سرم ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 16 دی 1395 :

    سلام
    اگر تریبت بدنی بوده و عملی هست و باید یک ترم دیگه هیمن درس رو بردارید

  21. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 18 دی 1395

    سلام پشتیبان عزیز من ترم اخر بودم و فقط یه واحدم مونده بود و عملی که سر امتحان کاغذیش غایب شدم اما نمره عملیشو مربی بهم داد زنگ زدم اموزش گفتن راهی نداره باید از استان اعلام نظر کنیم به نظر شما امکانش هست اصلا موافقت کنن ؟؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 18 دی 1395 :

    سلام
    اگر نظری از عملی جدا باشد که نمره عملی شما ثبت خواهد شد ولی برای نظری باید معرفی به استاد بگیرید
    اگر عملی از نظری جدا نباشد راهی نیست و باید به صورت عادی مجددا اخذش کنید

  22. نویسنده دیدگاه : سميرا - در تاریخ : 25 دی 1395

    سلام من درسم تموم شده برای تسویه میخوام برم تهران شمال
    سوالم اینه که آیا موقع امتحانات تسویه میتونم انجام بدم یا بمونم بعد امتحان برم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 25 دی 1395 :

    سلام
    خیر بذارید برای بعد از امتحانات

  23. نویسنده دیدگاه : مرسده - در تاریخ : 25 دی 1395

    سلام ببخشید من یکبار سوال کردم ولی جوابمو ندادید من ترمآخرم هستم ولی متاسفانه دو درس سه واحدی و چهار واحدی رو نتونستم پاس کنم آیا این ترم اجازه انتخاب واحد دارم؟؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 25 دی 1395 :

    سلام
    بله می توانید.

  24. نویسنده دیدگاه : atefeh - در تاریخ : 29 دی 1395

    سلام
    من همه ی واحدهام رو گذروندم. اما معدل کلم زیر ۱۲شده . آیا برای گرفتن مدرک باید معدلم رو بالا ببرم یا نیازی نیست؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 دی 1395 :

    سلام
    بله باید دروس جبران معدل بگذرانید

  25. نویسنده دیدگاه : atefeh - در تاریخ : 29 دی 1395

    دروس جبران معدل رو خود دانشگاه انتخاب میکنه یا خودم میتونم انتخاب کنم واینکه چند واحده؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 29 دی 1395 :

    دانشگاه

  26. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام خدمت پشتیبان عزیز
    ببخشید من اخرین امتحانم رو پاس کردم یکمی شراط مالی نامساعده حداکثر چقدر مهلت دارم تسویه کنم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    هرچه سریعتر انجام بدید بهتر است ولی در کل مشکلی ندارد

  27. نویسنده دیدگاه : bahar - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام .من ترم هشت هستم و ۲۶ واحد دارم میخواستم بدونم معرفی به استاد شامل من میشه و اگه میشه تا چه زمانی مهلت دارم؟ و همین طور شرایط ترم اخر در تابستان چگونه است ؟ممنون میشم جواب بدید.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    شرایط معرفی به استاد در همین سایت هست جستجو و مطالعه کنید

  28. نویسنده دیدگاه : فرشید - در تاریخ : 10 بهمن 1395

    سلام
    من تو ارشد فارغ التحصیل شدم
    حالا مدرک کارشناسیم آماده نشده حتی گواهی موقتش
    حالا میتونم یه نامه بگیرم واسه سربازی و برم سربازی؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 بهمن 1395 :

    سلام
    بله می تونید نباید مشکلی باشد

  29. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 11 بهمن 1395

    سلام
    من ارشد فارغ التحصیل شدم
    تو مدارک لازم اصل و کپی مدرک پیش دانشگاهی نوشته شده من ندارمش
    چی کار باید بکنم؟
    ممکنه تو مدارک دانشگاه کارشناسیم باشه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 11 بهمن 1395 :

    سلام
    بله ممکنه

  30. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 13 بهمن 1395

    سلام خسته نباشبد
    در صورتی که تمامی مدارک لازم موجود باشد ولی کارت دانشجویی گم شده باشد چه باید کرد؟
    در ضمن دو سال از پایان واحد ها گذشته و تاریخ کارت تمام شده
    ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 بهمن 1395 :

    سلام
    باید درخواست کارت دانشجویی المثنی کنید و بعد می توانید کارهای فارغ التحصیلی رو انجام دهید

  31. نویسنده دیدگاه : سما - در تاریخ : 25 بهمن 1395

    باسلام و خسته نباشید.
    من ارشد فارغ التحصیل شدم. تاییده تحصیلی کارشناسی رو که قبلن در ی مرکز دیگه بودم برا این مرکزی که ارشدمو تموم کردم نفرستادن. که هر دو مرکز پیام نور بودن. چ جوری باید اقدام به تاییده تحصیلی کنم؟ تاییده تحصیلی رو دستی بهم میدن که برا مرکز ارشد ببرم؟؟ لطفا کمک کنید.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 26 بهمن 1395 :

    سلام
    تماس بگیرید ببینید بهتون دستی میدن. معمولا باید دانشگاه مقصد به دانشگاه مبدا برای دریافت نامه بزند

  32. نویسنده دیدگاه : مهران - در تاریخ : 28 بهمن 1395

    سلام
    بنده ترم آخرم برای فارغ التحصیلی نیاز به تاییدیه تحصیلی دارم بعد دقیقا چقد طول میکشه که تاییدیه رو بدن؟
    اگه تایم زیادی میخاد برای ایکه الاف نشم میتونم از الن ک فارغ التحصیل نشدم اقدام کنم براش؟
    با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 30 بهمن 1395 :

    سلام
    بستگی به دفاتر خدمات پستی دارد و مشخص نیست

  33. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 29 بهمن 1395

    سلام ب پشتیبان عزیز
    من 26 واحد دارم برا فارغ تحصیلی. این ترم(نیمسال دوم95-96) میتونم پروژه بردارم یا نه؟ تابستون واحد پروژه و ورزش1 ارائه میشه؟
    ممنون از راهنماییتون. اگ میشه ایمیل کنید.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 30 بهمن 1395 :

    سلام
    نباید مشکلی باشد
    اگر ارائه شود می توانید. مشخص نیست چه دروسی درتابستان ارائه می شود.

  34. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 29 بهمن 1395

    چقدر فرصت داریم واسه سربازی تا خودمو معرفی کنم؟ترم اخرم تموم شد و اخرین نمرمم تایید شدش

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 30 بهمن 1395 :

    بعد از فارغ التحصیلی تا 1 سال فرصت دارید

  35. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 2 اسفند 1395

    سلام پشتیبان عزیز
    آیا دانشگاه مدرک گواهی موقت پیامنور راطی تاریخ مشخص به همه میده یا هرکسی که کارهای فارغل التحصیلیش را زودترانجام دهد زودترگواهی موقتش رامیتواندبگیرد؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 اسفند 1395 :

    سلام
    مطمئنا هر چی زودتر اقدام کنید زودتر میگیرید

  36. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 2 اسفند 1395

    سلام من ترم آخرم و یدونه درسم مونده که معرفی با استاد برداشتم میخواستم بگم که من باید شهریه ثابتو پرداخت کنم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 اسفند 1395 :

    سلام
    بله

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 اسفند 1395

    خواهش میکنم به سوالم جواب بدید خیلی ضروریه.
    من نمیتونم از طریق اینترنت فیش شصت هزار تومانی مربوط به فارغ التحصیلی رو پرداخت کنم.میشه از بانک صادرات پرداخت کرد؟خواهش میکنم جواب بدید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 اسفند 1395 :

    این مورد رو باید با امور فارغ التحصیلی مرکزتان هماهنگ کنید

  38. نویسنده دیدگاه : سعید محمدی - در تاریخ : 3 اسفند 1395

    سلاو.خسته نباشید.من برای آزمون ارشد شرکت کردم.تاریخ فارغ التحصیلی رو نمیدونم چ تاریخی باید بزنم.لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 3 اسفند 1395 :

    سلام
    تاریخی که فارغ التحصیل شده اید یا می شوید!

  39. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 4 اسفند 1395

    سلام. تاریخ فارغ التحصیلی یعنی تاریخی که آخرین درسم نمرش تایید شده؟
    یا روزی که واس کارای فارغ التحصیلی میرم ؟

    تو فرم چی بنویسم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 اسفند 1395 :

    سلام
    اخرین نمره ثبت قطعی می شود

  40. نویسنده دیدگاه : حسینی - در تاریخ : 7 اسفند 1395

    سلام خسته نباشید بنده مراحل فارغ التحصیلی را گذراندم و ۱ ماه است که گذشته ولی از مدرک خبری نشده برای پیگیری و یا اینکه بدونم مدرکم اومده گفتم برید داخل سایت ببینید اسمتون اومده یا نه.کدوم سایت؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 اسفند 1395 :

    سلام
    معمولا بین 2 تا 4 ماه زمان میبره. از امور فارغ التحصیلی مرکزتون باید پیگیری کنید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top