چاپ خبر

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعدادهای درخشان) سال 93

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون (آئین نامه استعدادهای درخشان) سال 1393 اعلام شد.

 

برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به لینک :

 

اعلام زمان ثبت نام پذیرفته شدگان استعداد درخشان کارشناسی ارشد سال 93 پیام نور – کلیک کنید

 

 


به گزارش ایگاه خبری دانشجیان پیام نور (PNUNA.COM) : سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون (آئین نامه استعدادهای درخشان) سال 1393 را اعلام کرد .

 

مشاهده نتایج اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون ســــــال 1393 (استعدادهـــــــای درخشــــان) دانشگــــــاه پیام نور – کلیک کنید

 

 

دوستانی که تمایل دارند در قسمت نظرات همین خبر ، قبولی خودشون رو با نام رشته مورد نظر اعلام کنند

 

* به استناد نامه شماره 19176/و مورخ 22/2/92 و موافقت مقام عالی وزارت علوم تحقیقات فناوری در خصوص پرداخت شهریه، کلیه پذیرفته شدگان مشمول استفاده از آئین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای مقاطع تحصیلی بالاتر در دانشگاه پیام نور ، ملزم به پرداخت شهریه میباشند.

 

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استفاده از آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در مقطع کارشناسی‌ ارشد می‌رساند، فهرست اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون نهایی از طریق پرتال این سازمان به دانشگاه‌های محل قبولی اعلام گردیده است.

 

 
 مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است ارائه نمایند:

1ـ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن.
2ـ اصل معرفی‌نامه تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با توجه به مفاد آیین‌نامه ارائه تسهیلات برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع بالاتر به شماره 22354/و مورخ 2/3/91 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
تذکر 1: معرفی نامه داوطلب باید به صورت کامل مطابق با نمونه ارائه شده در سایت اینترنتی سازمان در سر برگ دانشگاه تکمیل، تایید و مهر شده باشد.
تذکر 2: معرفی‌نامه صادر شده دانشجویان دانشگاه جامع‌علمی کاربردی می‌بایست صرفاً از واحد مرکزی به امضای معاون آموزشی صادر و تایید گردد و معرفی نامه‌های صادره از واحدهای استانی مورد تایید نمی‌باشد.
3ـ پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره (1) را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد. (این فرم در اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1393 که در روز یکشنبه مورخ 2/6/1393 در سایت اینترنتی این سازمان منتشر گردیده، نیز درج شده است.)
4ـ اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها.
5ـ شش قطعه عکس تمام رخ 3 در 4 تهیه شده در سال جاری
تبصره: برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌گردد، باید 12 قطعه عکس 3 در 4 ارائه نمایند.
6ـ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنمای شماره‌‌یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1393 مشخص کند (برای برادران)
7ـ حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

 

 

مشاهده نتایج اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون ســــــال 1393 (استعدادهـــــــای درخشــــان) دانشگــــــاه پیام نور – کلیک کنید

 

 
نکات قابل توجه پذیرفته شدگان :

1ـ پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 93 فارغ‌ التحصیل شوند ، بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا تاریخ مذکور فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.
2ـ در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه شماره 22354/و مورخ 2/3/91 و مصوبات مربوط مشخص گردد، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.
3ـ عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.
4ـ در صورت هرگونه پرسش لازم است از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام نمایند و در صورت اقدام به هر روش دیگر (حضوری ، مکاتبه و…) پاسخگویی از طرف این سازمان انجام نخواهد گرفت.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 27 شهریور 1393

    سلام لطفا بگیدکه شش ترمه فارغ التحصیل شدن هم جز امتیازات برای قبولی در استعدادهای درخشان هست یانه؟کسی که نه ترمه فارغ التحصیل بشه حتی بامعدل 19 فکرنکنم جز استعدادهای درخشان بشه چون هرترم فقط15 واحدپاس کرده ولی من همه ترمهارا24 واحدپاس کردم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر فکر نمیکنم اثری داشته باشد

  2. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    با سلام به شما پشتیبان عزیز
    درجواب دوست ناشناسی که نوشته بودن دو سه نفر و فقط رتبه های تک رقمی پذیرش می شن باید بگم من با رتبه 165 قبول شدم، با بررسی هایی که روی نفرات پدیرفته شده سالهای قبل داشتم طوری انتخاب رشته کردم که شانس قبولیم بالا بره و اینطور هم شد، مطمئنم اگه خوب تحقیق نمی کردم و درست انتخاب رشته نمی کردم قبول نمی شدم.
    عین متن توصیه سازمان سنجش هم این بود :
    “به متقاضیان پیشنهاد می‌گردد به دلیل محدودیت ظرفیت موجود دانشگاهها، انتخابهای خود را افزایش دهند. بدیهی است لزوماً تمام متقاضیان ثبت‌نام شده جایابی نخواهند شد.”
    بنابراین به دوستانی که پذیرفته نشدند پیشنهاد می کنم ناامید نشن، ممکنه سال بعد دوباره اسمشون اعلام بشه، ولی باید با بررسی و دقت عمل بیشتری انتخاب رشته کنن و سطح توقعشون رو با توجه به رتبه شون و ظرفیت پذیرش درج شده در دفترچه انتخاب رشته پایین بیارن.

  3. نویسنده دیدگاه : وحیدی - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    باسلام.من بارتبه 17کشوری رشته نرم افزار پیام نور تهران قبول شدم.باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    سلام
    تبریک دوست عزیز

  4. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    باسلام.من ارشد استعداد های درخشان پیام نور قبول شدم.لطف کنید نحوه ثبت نام را اعلام کنید چون سازمان سنجش آخرین مهلت ثبت نام را 31شهریور اعلام کرده آیا این زمان شامل پیام نور هم میشود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    سلام
    دوست عزیزدر بالا اعلام کردیم نحوه و چگونگی ثبت نام گذیرفته شدگان پیام نور به زودی اعلام می شود.

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    سلام ورودی89 بودم جز استعداد درخشان با معدل18.2بودم قبول نشدم آیا امکان دارد اسمم در لیست سال اینده استعداد درخشان باشد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    سلام
    مشخص نیست!!

  6. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    سلام آیا میشود اسامی پذیرفته گان استعداد درخشان با معدل روی سایت مشاهده کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر فقط از لینک بالا قابل مشاهده می باشد

  7. نویسنده دیدگاه : اکبر - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    ضمن تشکر فراوان از اطلاع رسانی به موقع شما چند پیشنهاد ذیلا” تقدیم میگردد: 1- انانیکه از حداقل سواد فارسی برخوردارند با مشاهده اطلاعیه اولیه مبنی “بر پذیرش ده درصد استعدادهای درخشان جهت تحصیلات تکمیلی ” انصافا”چه برداشتی از آن خواهند داشت؟ 2-اگر ممکن است اعلام نمایند که چند درصد همین ده درصد پذیرفته شده اند؟ 3-لطفا” با ابراز اینهمه لطف و محبت نسبت به ببنندگان این سایت با توجیه اعمال نادرست سازمان سنجش و دیگران در صدد توجیه آن بر نیایید؟ هیچ انسان منصفی نمی تواند بطور مطلق اینگونه رفتارهایی که بدون شک در آن شائبه فراوان است را تایید کند ؟
    امید است سازمان سنجش و دست اندرکاران در تنظیم عبارات و پاسخگویی به وجدان خود رجوع کنند و اینهمه با احساسات انسانها بازی نکنند! بنده بعنوان فردی که آشنایی اندکی با حقوق دارم قاطعانه اعمال و افعال و نتیجه حاصله را عمل مجرمانه میدانم و لاغیر!

  8. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    سلام . دوستان معدل بالایی که قبول نشده اند ،براشون آرزوی موفقیت میکنم . با این استعدادی که دارند انشاءاله دوره بعد جاهای بهتر قبول بشن، جهت اطلاع و تبادل اطلاعات عرض کنم که بنده با معدل 15/55مدیریت اجرایی گرمسار قبول شدم . بار اول که انتخاب رشته کردم مدیریت دولتی زدم ولی لیست قبول شده های سال پیش و نگاه کردم دیدم همه معدل بالای 17-18 دارن رشته های دیگه رو برسی کردم دیدم بین قبول شده های مدیریت اجرایی معدل پایین تر از15/55 هم چند نفر هست پس رشته ام رو به مدبریت اجرایی تغییر دادم و از بین 10 اولویت ،اولویت ششم قبول شدم . موفق باشید

  9. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    دوست عزیز م اکبر ، سلام ، من نه قصد طرفداری از سنجش رو دارم ونه از سازمان دیگری ، فقط عرضم اینه که ما باید خوب دقت کنیم و بعد از مطالب اعلام شده برداشت صحیح داشته باشیم و سپس درست تصمیم بگیریم ، من از اطلاعیه سنجش اینگونه برداشت کردم که : اسامی ده درصد از دانشجویان برتر اعلام میشه بعد این ده درصد باتوجه به معدلشون انتخاب رشته میکنن و از بینشون تعداد بسیار محدودی جایابی میشن (20درصد ظرفیت پذیرش عادی هر مرکز) من قبل از انتخاب رشته هم کامنت گذاشتم و گفتم که ظرفیت پذیرش بسیار محدوده ، دوستان در انتخاب رشته دقت کنن…. موفق و سلامت باشید.

  10. نویسنده دیدگاه : حسینی - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    با سلام…
    من رتبه 17 کشوری معماری بودم. پیام نور کیش قبول شدم.

  11. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    در آیین نامه نوشته که: دانشگاه ها مجازند که حداکثر 20 درصد ظرفیت پذیرش با آزمون را به پذیرش بدون آزمون نسبت بدهند که 10 درصد ظرفیت با دانشجویان همان دانشگاه و 10 درصد با دانشجویان سایر دانشگاه ها تکمیل خواهد شد.

    برداشت من اینه که یعنی مثلاً اگر ظرفیت پذیرش با آزمون یه رشته در یک دانشگاه خاص 10 نفر باشه، ظرفیت پذیرش بدون آزمون 2 نفر میشه. که یک نفر از همون دانشگاه و تنها یک نفر دیگه از سایر دانشگاه ها شانس قبولی در اون رشته/دانشگاه رو داره.

    بنابراین کاملاً مشخصه که ظرفیت خیلی محدوده.

  12. نویسنده دیدگاه : اکبر - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    با سلام و تشکر از جناب سجاد! برادر عزیز ! اینکه حضرتعالی قبلا” کامنت گذاشته اید دلیلی بر تطابق آن با استنباط عمومی ازمتن یا عنوان اطلاعیه سازمان سنجش نیست ؟ عبارات سازمان سنجش در فحوای صریح زبان فارسی در ابتدا مطلق است لیکن سپس با عباراتی ضعیف و دو پهلو موضوع جایابی را مطرح و منطبق با همین توجیه ناصواب شما خود را تطهیر می نماید که این امر با اصول اولیه نگارش و اطلاع رسانی در تضاد کامل قرار دارد، آقایان اگر حسن نیت داشتند و اهل شفافیت بودند می توانستند در ابتدا به شکل واضح محدود بودن پذیرش را مطرح تا افراد متناسب با آن تصمیم بگیرند تقاضا می کنم درصدد توجیه عمل کاملا” نادرست سازمان سنجش برنیاییم ! نگاهی سطحی به تعداد بسیار محدود (و نه محدود) پذیرفته شدگان گواهی است بر این مدعا! به نظر بنده به موجب قوانین جاریه اگر یک شخص اعم از حقوقی و حقیقی مرتکب چنین عملی شود بدون شک مستوجب مجازات است لطفا”لحظه ای به شکستن احساسات این جوانان بقول آقایان دارای استعداد درخشان و تبعات زیانبار آن بنگرید و بعد اینگونه قضاوت بفرمایید0 با احترام

  13. نویسنده دیدگاه : جواد - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    سلام،ببخشید شما ک با اون بالاها در ازتباطیت ،خبری از زمان اعلام نتایج ارشد فراگیرنیست؟اگه ممکنه خواهشا ی پیگیری کنید،مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1393 :

    سلام
    اوایل تا اواسط مهرماه

  14. نویسنده دیدگاه : soheila.m - در تاریخ : 28 شهریور 1393

    با سلام .من با معدل 16/34 پیام نور تهران رشته مدیریت ورزشی واحد تهران جنوب قبول شدم.

  15. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام ممکنه کسی که پیام نور لیسانس با معدل 18گرفته از طریق استعداد درخشان دانشگاه روزانه دولتی تهران قبول بشه؟لطفاحذف نکنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1393 :

    سلام خیر

  16. نویسنده دیدگاه : بردیا - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام
    صرفا برای آگاهی دوستان
    من دوسال پبش با معدل17/94رشته حقوق خصوصی پژوهش محور مرکزتهران جنوب قبول شدم و رتبه کشوری هم در بین6733نفر 17 بودم.

  17. نویسنده دیدگاه : ف_ل - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام.قابل توجه دوستان.
    خدمتتون عرض شود منکه رتبه 9 کشوری بودم یعنی عملا باید بین تمام هم رشته ای های خودم 9امین نفری باشم که وضعیتش بررسی میشود.
    پس وقتی تعداد انتخاب های من زیاد بوده جایابی رو هم زدم ،حتی اگر ظرفیت هر دانشگاه را هم 1نفر بگیریم(قطعا) باید (حتما) در یکی از انتخاب هام قبول میشدم.که نشدم.
    ضمنا معدلمم خیلی بالا هست.
    نتیجه اینکه نتایجی که اعلام شده ربطی به رتبه کشوری و معدل نداره.

  18. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام من از طریق استعدادهای درخشان در مقطع ارشد رشته فیزیولوژی کاربردی دانشگاه پیام نور واحد کرج پذیرفته شدم اما با دانشگاه تماس گرفتم میگن ما دستوری واسه پذیرش نداریم درحالی که سنجش تا 31 بیشتر وقت نداده ما باید چیکار کنیم؟لطفا زودتر جواب بدین ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1393 :

    سلام
    صبور باشید تا نحوه و چگونگی ثبت نام از طریق همین سایت اطلاع رسانی شود
    به تاریخ درج شده در سایت سازمان سنجش کاری نداشته باشید

  19. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام
    آیا برای گرفتن حفظ جزء 30، نیاز که فرم پیش ثبت نام حفظ جزء 30 پر بشه؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر فقط در انتخاب واحد اخذش کنید همین

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام دوستان کسانی کع اسمشون توی اشتعداد درخشان در اومده کی و چطوری مدارک ثبت نام بدیم دانشگاه سنجش گقته تا اخرشهریور وقت داریم اما دانشگاه میگعما دستوری ندارین من رتبه 22از 660 تربیتبدنی کرج قبول شدم توروخدا یکی جواب بده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1393 :

    سلام
    دوست عزیز در بالا هم گفتیم منتظر اعلام نحوه و چگونگی ثبت نام از طریق همین سایت باشید
    نگران نباشید عقب نخواهید موند

  21. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    مثل بقیه دوستان من هم امروز به پیام نور تهران غرب برای ثبت نام مراجعه کردم که مسئولین مربوطه در جواب همه گفتند هیچ لیستی براشون هنوز ارسال نشده. که این موضوع کاملا با اولتیماتوم سازمان سنجش در خصوص 31 شهریور در تناقضه. امیدوارم سازمان سنجش سریعتر اسامی رو به دانشگاه ها اعلام کنه تا ثبت نام انجام بشه و همه از نگرانی در بیان

  22. نویسنده دیدگاه : وحیدی - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام soheila.m
    تبریک میگم بهتون.شمامجازی قبول شدین یاپژوهش محور؟منم مجازی تهران جنوب قبول شدم.نمیدونی شهریش چقده؟

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام ممنون از جوابتون تاریخ دقیق معلوم نیست کی زمان ثبت نام توسط دانشگاه اعلام میشه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1393 :

    سلام
    احتمالا همین 2 الی 3 روز اعلام شود

  24. نویسنده دیدگاه : آرزو - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    با سلام و عرض خسته نباشید .سوالی داشتم در مورد افرادی که در استعداد درخشان قبول شده و ثبت نام می کنند .اگراین افراد در آزمون فراگیر نیز قبول شوند با توجه به اینکه یک ترم پیش می افتند تکلیف چه می شود.میشه منتظر نتیجه فراگیر شد و بعد ثبت نام کرد؟ و آیا در سنوات گذشته چنین موردی داشتیم که کسی در هر دو آزمون قبول شده باشد و دروس دانشپذیری را برایش منظور کنند.با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    سلام
    بله میتوانید صبر کنید تا نتایج فراگیر هم اعلام شود
    خیر دروس دانشپذیری قابل تطبیق نیستند

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام
    من از دانشجویان استعدادهای درخشانم رفتم سایت سنجش نتیجه رو ببینم کد رشته قبولی و مکان قبولی در مشاهده نتیجه نوشته شده بود.. یعنی منظورشون من قبول شدم؟
    کمکم کنید تا مطمئن بشم که قبول شدم یا نه..
    حذف نکنید..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر زده بله قبول شده اید

  26. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    خواهشا سایت دانشگاه پیام نور تهران شمال دوره مجازیو بهم بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1393 :

    lms.pnu.ac.ir

  27. نویسنده دیدگاه : nasim - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    با سلام و خسته نباشید من از دانشجویان استعدادهای درخشان هستم ایا من که کارهای فارغ التحصیلی را انجام نداده ام میتوانم ثبت نلم کنم یا نه ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 شهریور 1393 :

    سلام
    باید حتما کارهای فارغ التحصیلیتون رو انجام داده باشید دوست عزیز!!

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام وای چقد خوبه یکی جواب ادمو میده ممممممننننووون میشه بگیم منی که کد رشته قبولیم 12073هست مجازی ام اخه وقتی داشتم انتخاب میکردم اموزش محور زده بود حرفی از مجازی نبود منم شرایطشو نمیدونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر ذکر نشده بوده که مجازی پس همان اموزش محور عادی هستید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر چیزی از مجازی ذکر نشده پس همان آموز محور عادی هست

  29. نویسنده دیدگاه : ابوالفضل..حسابداری - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    خدا روشکر از طریق آزمون سراسری قبول شدم اونم تو شهر خودم . نمی دونستم اوضاع استعدادها اینقد خیطه . تازه شهریه که باید پرداخت بشه . آقایان استعدادی که قبول نشدید یه کم بخونین فراگیر قبول میشین . شهریه شم هیچ فرقی نداره . البته من با استعداد هم قبول شدم ولی یه کم دورتر( قزوین)

  30. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام ممنون از زحمات شما…….. اگه کسی که استعدادهای درخشان قبول شده و ثبت نام کرده بعد فراگیر هم قبول بشه میتونه انصراف بده و از طریق فراگیر ثبت نام کنه( چون استعدادهای درخشان هیچ مزیت خاصی نداره ولی فراگیر معمولا چند درس پاس کرده داری…)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    سلام
    بله می توانید

  31. نویسنده دیدگاه : روکا - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام.من بر اساس کد رشته قبولی که دادن امورش محور قبول شدم.منظورتون از مجازی بودن چیه؟؟؟میشه لطف کنین یه توضیح بدین؟؟؟

  32. نویسنده دیدگاه : السا - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام پشتیبان من یه سوال داشتم:
    من انتخاب واحدمهرروانجام دادم واسه ترم 2میخوام بعضی ازواحداموجایگزین،کنم حذف واضافه!!میتونم ازفرداک تاریخ انتخاب واحده قبولیای،جدیده انتخاب واحدمواصلاح کنم یااینکه بایدبمونم تاریخ حذف واضافه درتاریخ 13مهر؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    سلام
    بله می توانید

  33. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    با سلام. به من گفتند تا 31 شهریور وقت هست برای ثبت نام. درسته؟ زمات خیلی کمیه واقعا اگر درست باشد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر منظورتان پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان هست که خیر مهلت ثبت نام برایش هست و اصلا هنوز تاریخ ثبت نامش اعلام نشده

  34. نویسنده دیدگاه : mohsen - در تاریخ : 29 شهریور 1393

    سلام.یه سوال داشتم میدونم اینجا جاش نیست
    فوق لیسانس آموزش محور از دانشگاه پیام نور دارم.
    میخام دانشگاه آزاد بدون آزمون ثبت نام کنم
    شرایط ثبت نام اینه که نره پایان نامه باید ۱۸/۵ باشه
    ولی من آموزش محورم پایان نامه ندارم.
    سوال من اینه که من میتونم با نمره واحد درسی که به جای پایان نامه گذراندم ثبت نام کنم یا نه؟
    ممنون میشم پاسخ بدین.
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    سلام
    از قوانین دانشگاه ازاد اطلاعی نداریم دوست عزیز باید از خود دانشگاه مربوطه سوال کنید

  35. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 30 شهریور 1393

    سلام
    یعنی کلاس ها به صورت مجازی و اینترنتی برگزار می شود

  36. نویسنده دیدگاه : روکا - در تاریخ : 30 شهریور 1393

    سایت پیام نور کرج مجاریشو لطف میکنبن بگین!؟؟یعنی کلاس تشکیل نمیشه نمیخاد بریم؟؟؟اخه چجوریه این مجازی؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    کلاسها به صورت مجازی و اینترنتی هست از طریق سایت
    Lms.pnu.ac.ir

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 شهریور 1393

    سلام پشتیبان عزیز لطفا جواب بدین من تو استعداد درخشان قبول شدم اما ننوسته اموزس محور یا پژوهش محور الان از کجا بدونم چی قبول شدم؟این مجازی چیه اینجا حرفش هست؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر ننوشته احتمالا اموزش محور هستید

  38. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 30 شهریور 1393

    ببخشین شما اطلاع دارین که رشته صنایع گرایش سیستمهای اقتصادی اجتماعیدانشگاه تهران شمال دوره مجازیش کلاس حضوری داره یا همش غیر حضوریه ممنو ن میشم اگکه اینم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    در هر ترم و در هر مرکز برنامه کلاسی تغییر میکند و یک چیز مشخصی نیست

  39. نویسنده دیدگاه : رضا89 - در تاریخ : 30 شهریور 1393

    سلام
    ایاثبت نام دردانشگاه پیام نورغیر حضوری برای کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان وکی ثبت نام می کنند
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    سلام
    صبور باشید اعلام می شود

  40. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 30 شهریور 1393

    ببخشین میشه امتحانایه پایان ترمه دوره مجازی پیام نور تهران رو تو شهر خودمون امتحان بدیم یعنی تو پیام نور شهر خودمون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 شهریور 1393 :

    اگر داشجوی ارشد هستید بله می توانید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top