آغاز انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور / تعداد واحد قابل اخذ

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور از 1 بهن ماه 93 آغاز و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد / اطلاعیه در مورد تعداد واحد قابل اخذ

 

برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

تمدید انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 دانشگاه پیام نور- کلیک کنید

 

 


قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

در مورد تاخیر در ثبت شدن پرداخت ها در سیستم گلستان پیام نور مشکل بدلیل سامانه شاپرک بانکی می باشد که ۲۴ ساعت زمان می برد که در سیستم ثبت شود.پس دانشجویان عزیز کمی تامل کنند تا شهریه واریزی انها در سیستم ثبت شود.

 اگر شهریه را به صورت حضوری در بانک – خودپرداز – تلفن بانک پرداخت کرده اید ، معمولا 48 الی 72 ساعت زمان می برد تا پرداختی شما در سیستم گلستان پیام نور ثبت شود.اگر به صورت اینترنتی پرداخت کرده اید بین 2 الی 5 ساعت زمان می برد پس صبور باشید تا ثبت شود.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 94-1393 پیام نور از 1 بهمن ماه 1393 آغاز و تا 7 بهمن ماه 1393 از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir ادامه خواهد داشت.

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور

 

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور مطلع شوید.

 

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد

(در روزهای آخر مجددا انتخاب واحد برای همه دانشجویان باز می شود)

 


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نیستند:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید (بدون آزمون پذیرش بهمن 93)

ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید تاریخ دیگری می باشد که متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.نام نویسی از پذیرفته شدگان ورودی جدید (بدون آزمون پذیرش بهمن 93) ‌به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جامع دانشگاهی به آدرس http://reg.pun.ac.ir انجام خواهد شد و هیچ نیازی به مراجعه دانشگاه قبولی خود نیست. منتظر اطلاعیه های بعدی ثبت نام از طریق همین سایت باشید.

عضویت در خبرنامه ایمیلی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

عضویت در خبرنامه پیامکی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

 


نمرات اعلام نشده و معدل ترمی که مشخص نیست!!

به دلیل اینکه برخی نمرات هنوز اعلام نشده است و زمان میبرد تا نمرات اعلام شوند ، مخصوصا دروسی که قسمت تشریحی داشته اند ، و همچنین معدل ترمی که مشخص نیست ، فعلا بر اساس آنچه خودتان از نمراتتان می دانید انتخاب واحد کنید و بعد که نمرات اعلام شد در زمان حذف و اضافه ، انتخاب واحد خود را اصلاح کنید.

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور :

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

 

سقف انتخاب واحد ترمی در کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

 

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال اول 94-93 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی بشرط فراغت (حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی) می تواند بدون توجه به معدل نیمسال قبلی خود تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از 8 واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از 8 واحد اخذ نمایید.(برای کسانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند حداقل 12 واحد درسی می باشد)

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.

 

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

1- برای ورودی های نیمسال دوم 93-92 به قبل حداکثر واحد قابل اخذ 14 واحد و برای ورودی های نیمسال اول 94-93 به بعد حداکثر واحد قابل اخذ 12 واحد درسی می باشد (آیین نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور)
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .

 


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور با خطاهای زیر مواجه شوید:

 

 پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور – کلیک کنید

 


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 26 بهمن ماه 1393 لغایت 4 اسفندماه 1393 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی تمامی مقاطع نیمسال دوم 94-1393 دانشگاه پیام نور

 

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی ، دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

 


 

کاملترین راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

 

سرور اصلی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 1 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 2 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

 

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور :

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

 

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

 

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

 

تــــــــــــــــــذکــــــــــــــــرات مهـــــــــــــــــم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم 94-93 پیام نور

تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 94-1393 دانشگاه پیام نور

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : هانیه - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام بشتیبان عزیز من سوال ندارم فقط قصدم تشکره خیلی ازشما متشکرم بابت راهنماییتون جون باعث شد تلاشمو بیشترکنم ومعدلمو به 18برسونم تابتونم این ترم تموم کنم و27 واحد بردارم واقعا مرسی

  2. نویسنده دیدگاه : @ - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    دوست عزیز اگر نمره الف بیاورد کسی میتواند 14 واحد در ارشد بردارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    بستگی به ورودی شما دارد. اگر ورودی نیمسال اول 94-93 به بعد هستید خیر حداکثر 12 واحد درسی

  3. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    باسلام وخسته نباشی,برای درخواست انصراف بایدپیش ازپایان مهلت انتخاب واحدمراجعه کنم تاازپرداخت شهریه ثابت معاف بشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    بله بهتر است قبل از پایان انتخاب واحد انصراف رو بدید

  4. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    با سلام بنده دو سوال داشتم :1- در مقطع ارشد اگر یه درس دو واحدی رو مثلا 11 بگیریم و نتونیم پاسش کنیم و ترم بعد مثلا 17 بگیریم حالا توی معدل کل کدوم نمره محاسبه میشه ؟
    2- اگه نتونیم شهریه ثابت رو حتی تا زمان انتخاب واحد ترم جدید پرداخت کنیم چه راهی داریم زمان حذف و اضافه میشه انتخاب واحد کرد؟و اگه تا اون زمان هم نتونیم پرداخت کنیم ، اونوقت چی میشه؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    1- آیین نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور / قوانین و شرایط جدید
    2- بله در زمان حذف و اضافه می شود.بعد از ان دیگر نمی توانید انتخاب واحد کنید!!

  5. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام ترم اخر هستم و تاریخ و زمان امتحان دو درسم هم زمان هست و سیستم خطا میده!!!!!!!!! ایا بعد از مراجعه به دانشگاه این مشکل برطرف میشه؟؟؟؟؟؟ و اینکه درس ورزش جزو لیست دروس نیست چطور باید این مشکلات رو حل کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    بله حل میکنند.
    باید به مرکزتان درخواست ارائه دروس مورد نظر خود را بدهید

  6. نویسنده دیدگاه : مترجم - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام ، خسته نباشید! ببخشید من ترم قبل درس آشنایی با دفاع مقدس رو برداشتم اما چون با یکی از امتحانام تداخل داشت امتحانشو ندادم میخواستم این ترم برش دارم اما یکی از دوستام میگه چون رشته ی ما درس اختیاری نداره پاس کردن دفاع مقدس هیچ تاثیری تو واحدهای گذرانده یا معدل ترمی و یا حتی معدل کل نداره و خود بخود حذف میشه ، خواستم بدونم درست میگه؟؟؟ یعنی حتی من اگه ۲۰ بشم رو معدل کلم تاثیر نداره؟؟؟ در ضمن با توجه به اینکه من ترم قبل امتحانشو ندادم و دیگه هم برش ندارم مشکلی برام پیش نمیاد؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    اگر درس اختیاری ندارید نیازی به اخذ این درس نیست و هیچ تایثری در معدل شما ندارد.
    خیر مشکلی ندارد

  7. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام خسته نباشید الان نوبت انتخاب واحدم ولی بغیر از 4 عمومی هیچ درس نیست انتخاب واحد کنم چرا ؟ باید چکار کنم با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    مرکز شما دروس را ارائه نداده است. باید به مرکزتان درخواست ارائه دروس دهید

  8. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام ترم ششم حقوق هستم ترم تابستان تمام میکنم ولی نمیدونم چه دروسی رو تابستان ارائه میدن که این ترم نگیرم بذارم برا تابستان؟لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    مشخص نیست چه دروسی در ترم تابستان ارائه شود. معمولا دروس ترم 5 به بعد ارائه می شود. دروس معارف هم ارائه نمی شود

  9. نویسنده دیدگاه : sheyda - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    با سلام آیا یک درس باقی مانده تشریحی را می شود معرفی به استاد گرفت

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    اگر عملی نداشته باشد بله می شود

  10. نویسنده دیدگاه : mona - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    همون طور که حداقل تعداد واحد انتخابی ۸ واحد شده ایا ایا به تعداد سال های تحصیلی که دانشجو طی اون می تونه تحصیلاتشو به پایان برسونه اضافه شده یا نه همون مثل سابق هست البته ببخشید اگر سوالم بی ربطه به موضوع شما!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    خیر همان سابق هست

  11. نویسنده دیدگاه : طناز - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    باسلام
    من شهریه پرداخت کردم امانمیتونم انتخاب واحدکنم فقط دروس عمومی روزدن.سیستم مشکل داره؟کی درست میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر سیستم مشکل ندارد. مرکز شما دروس را ارائه نداده است. باید به مرکزتان درخواست ارائه دروس دهید

  12. نویسنده دیدگاه : فریدون - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام 9 واحد میشه معرفی به استاد گرفت

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    حداکثر 2 درس

  13. نویسنده دیدگاه : علی... - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام پشتیبان عزیز…
    من ترم آخرم و 21واحد مونده … میتونم 15 واحد بردارم و 6 واحد باقی مانده (دو درس) رو هم همین ترم معرفی به استاد کنم؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    بله می توانید ولی اون 6 واحد رو بعد از ثبت قطعی شدن نمرات آن 15 واحد می توانید معرفی به استاد بگیرید.

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام خسته نباشید زمان ثبت نام ورودی های جدید کی تو سایت سازمان سنجش زده حضوری اما شما غیر حضوری کدام صحیح است ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    به سایت سازمان سنجش کاری نداشته باشید. ثبت نام به صورت غیرحضوری می باشد که به زودی زمان و چگونگی ثبت نام از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد

  15. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام پشتیبان تو را خدا جواب بده امروز 2 بهمن سات 1 بعد ظهر با کارت صادرات در بانک صادرات شهریه خود را ریختم هنوز صفر نشده مگر با کارت صادرات همان دقیقه صفر نمی شه تو خدا جواب بده شهریه کی صفر میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    اگر شهریه را به صورت حضوری در بانک – خودپرداز – تلفن بانک پرداخت کرده اید ، معمولا 48 الی 72 ساعت زمان میبرد تا در سیستم ثبت شود.
    اگر به صورت اینترنتی پرداخت کرده اید بین 2 الی 5 ساعتی زمان میبرد پس صبور باشید تا ثبت شود

  16. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    جواب اعتراض ها آخه کی میاد
    آیین دادرسی مدنی 3 سوال 12 و 19 اشتباه داشت
    متون حقوقی 2 سوال 3 اشتباه بود
    حقوق مدنی 7 ،سوال 8،13،16،27،28،30،33،40
    اشتباه بود
    سوال 36 فارسی عمومی
    آخه کی به اعتراض ها پیگیری میشه یا اصلا نمیشه ؟

  17. نویسنده دیدگاه : نبی - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام
    من 4 بهمن میخواهم از دانشگاه غیرانتفاعی خود به پیام نور انتقالی بگیرم.2 سوال دارم.یکی اینکه انتخاب واحد تا کی ادامه داره و من چگونه باید انتخاب واحد کنم؟سوال دیگر اینکه دانشگاه پیام نور مورد نظر دانشگاه استان زادگاه من نیست.مشکلی پیش نمی اید؟ باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    تا 7 بهمن مهلت هست و اگر انتقالی شما انجام بگیرد به شما شماره دانشجویی داده می شود که از طریق سیستم گلستان می توانید انتخاب واحد کنید
    خیر مشکلی نیست

  18. نویسنده دیدگاه : میثم - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام من سه تا درس دارم دوتا سه واحدی و یه دونه دو واحدی تا فارغ التحصیل بشم.یکی از دروس سه واحدی رو سه بار افتادم.آیا می تونم هر سه تا را ارائه به استاد بردارم؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر نمی شود. شرایط معرفی به استاد تغییر کرده استو در همین سایت شرایط جدید رو جستجو کنید

  19. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    با عرض سلام و خسته نباشید ایا در ترم تابستان واحد عملی ارائه می شود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام.دریکی ازجوابهاگفته بودیدترم تابستون درسهای ترم 5به بالاارایه میشه.یعنی اصلا امکان نداره درسهای دیگه ازترمهای پایین روارائه بدن؟اگه‌به مرکزمون درخواست بدیم ارایه نمیدن تابستون درسهایی که‌میخواهیم رو؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    هر تابستان متفاوت است. امکان داره ارائه بشه مشخص نیست
    خیر دروس ترم تابستان دست سازمان مرکزی هست و ربطی به مراکز ندارد

  21. نویسنده دیدگاه : افسانه - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام…تاریخ انتخاب واحد من از 7بهمن شروع میشه…دوستای هم رشته ای من هم همین تاریخ واسشون ثبت شده..میخواستم بدونم باتوجه به اینکه از 1 بهمن انتخاب واحد شروع شده . امکان داره تا 7 بهمن ظرفیت دروس انتخابی من پر شده باشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    بله امکان دارد ولی درصد پر شدنش کم هست

  22. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام

    من ساعت نه صبح شهریه را پرداخت کرده ام . دانشگاه فردا تعطیل است آیا صفر شدند شهریه ثابت من از طریق بانک و سیتم خود به خود انجام میشود یا باید کارمند ها تشریف بیاورند شهریه مرا صفر کنند تا من بتوانم انتخاب واحد کنم ؟ یعنی باید تا شنبه صبر کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    بله به صورت خودکار انجام می شود و ربطی به دانشگاه ندارد

  23. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    با سلام و عرض خسته نباشید
    در بعضی از نظرات خواندم که برای ثبت نام رشته دوم باید غیر حضوری ثبت نام کنیم
    میخواستم بدونم فقط باید غیر حضوری ثبت نام کنیم یعنی اصلانیازی به تشکیل پرونده و ثبت نام حضوری نیست؟
    یا اینکه باید هر دو انجام بشه ؟
    تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    دوست عزیز ثبت نام اولیه به صورت غیرحضوری هست و بعد از آن مراکز تاریخ هایی رو برای مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک به صورت فیزیکی اعلام می کنند

  24. نویسنده دیدگاه : افشین - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    چرا به پرسش قبلی من جواب ندادید؟تو رو خدا جواب بدید پاسخش خیلی برام مهمه.من ورودی مهر 93 دانشگاه پیام نورم.الان بدون آزمون بهمن 93 قبول شدم.میخوام از رشته اول انصراف بدم و رشته دوم رو ادامه بدم.حالا که میخوام از رشته اول انصراف بدم باید انتخاب واحد اون رو که تا 7 بهمن وقت داره انجام بدم یا دیگه لازم نیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    اگر می خواهید از رشته قبلی انصراف دهید خیر نیازی به انتخاب واحد نیست

  25. نویسنده دیدگاه : صدیقه خصالی - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام من سایتم برای شهریه ام باز نمی شود من می توانم بدون دادن شهریه انتخاب واحدکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر باید شهریه واریز شود

  26. نویسنده دیدگاه : m - در تاریخ : 2 بهمن 1393

    سلام
    ترم پیش درحذف و اضافه خوددانشگاه بعلت اشکال درسیستم انتخاب واحد متقبل شدنددوواحدمازادبرسقف انتخاب واحد من راحذف کنند ودرواقغ بایدمبلغ ۱۲۲هزارتومان بستانکارمیشدم ولی درسیستم ۹۲ هزارتومان بستانکاردیده میشد،حالا اون که اشکال داشت هیچی الان که میخوام برای انتخاب واحدترم دوم انتخاب واحدکنم زده ۳۷۰۰۰ تومان بستانکار!!!! این یعنی چی؟ چرابستانکاری من انقدرشده؟ میشه راهنمایی کنین؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    دوست عزیز خودتان باید موضوع رو از مسئول امور شهریه مرکزتان پیگیری کنید.

  27. نویسنده دیدگاه : میثم - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام .من کارشناسی عمران گرایش ساختمان بودم الان ارشد عمران گرایش راه هستم خواستم بدونم دروس اجباری شامل من میشه یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    کارشناس رشتتون باید به شما این موضوع رو اعلام کند.

  28. نویسنده دیدگاه : پروانه - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    با سلام ، من تکمیل ظرفیت ارشد رشته الهیات و علوم قرانی در پیام نور تفت یزد قبول شدم ، ثبت نام اولیه را انجام دادم ، لطفا من رو راهنمایی کنید واسه تحویل مدارک و … من چه زمانی باید مراجعه کنم . تو رو خدا من رو راهنمایی کنید ، با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    زمان مراجعه حضوری رو مرکزتان باید اعلام کند.

  29. نویسنده دیدگاه : ahmad - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام
    میشه شهریه ثابتو موقع حذف اضافه پرداخت کرد بعد انتخاب واحد کنیم ؟
    با تشکر از پشتیبان عزیز

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    بله می شود

  30. نویسنده دیدگاه : پروین - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام من تو تکمیل ظرفیت ارشد قبول شدم و برای پرداخت شهریه خطا میده :دانشجو سر ترم شهریه ندارد کد خطا 7-5659منظورش چیه ؟من که ورودی جدید ارشد هستم حداکثر چند واحد انتخاب کنم ؟با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است
    این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

  31. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام خسته نباشید
    تک درس توی عملیات ثبت نام که تو سایت گلستان زده همون معرفی به استاده؟
    چطور باید معرفی به استاد بگیرم، از طریق سایت گلستان؟؟
    شهریه اش شهریه ثابت و متغیره درس انتخابیه؟
    ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    بله همان معرفی به استاد هست
    خیر به کارشناس رشتتون مراجعه کنید
    نصف شهریه ی ثابت ترم+ شهریه خودخوان درس مورد نظر

  32. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام خ خ خ خسته نباشید….من صفحه ی شهریه امو که باز میکنم مبلغ نداره!!!!!!شهریه پرداختم نداره!!!!آخه من شهریه ای ندادم واینکه صفر نیست فقط نوشته ندارد……..میخواستم بدونم چکار کنم من الان؟؟؟؟؟انتخاب واحدمم فرداس……باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    اگر فرم واریز شهریه و قسمت الکترونیکی پرداخت شهریه هیچی ندارد مشکلی ندارد و احتمالا انتخاب واحدتان باز باشد.

  33. نویسنده دیدگاه : ناصر6063 - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام پشتیبان عزیز ببخشید به جای تربیت بدنی 2 در حال حاضر چه کتابی را باید بگیریم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    ورزش 1

  34. نویسنده دیدگاه : صدیقه خصالی - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام همه شهریه راباید درنیمسال دوم یکجا پرداخت شود یا باید نصف شهریه راپرداخت کرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر باید کل شهریه ثابت رو اول پرداخت کنید

  35. نویسنده دیدگاه : فریدون - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام خسته نباشید
    کلا چند ترم در پیام نور میشه درس خوند ایا بیست ترم میشه

  36. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    باسلام,من مهر۹۳رشته مدیریت پیام نور قبول شدم,والان برای ترم بهمن همین رشته رو تو مشهد قبول شدم از طریق بدون ازمون,
    واین ترم هم دو درس افتادم,ایا من میتونم بیام و مشهد ثبت نام کنم؟میگن باید از رشته قبلی انصراف بدم,باید به کجا مراجعه کنم برای انصراف,این ترم میتونم تو مشهد ادامه تحصیل بدم ایا؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    می توانید در رشته جدید ثبت نام کنید و بعد به مرکز قبلی خود مراجعه و درخواست انصراف از رشته قبلی رو بدید

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام و خسته نباشید…..اگه 2 تا درس که درس الف پیشنیاز درس ب هست رو با هم بگیرم این ترم چه اتفاقی میوفته؟؟درس ب خودش پیشنیاز خیلی از درسای دیگس….موقع فارغ التحصیلی باید درس ب و تمام درسای پس نیازشو دوباره بگذرونم؟؟یا فقط ممکنه بگن درس ب رو مجددا باید بگذرونم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر فقط درس ب رو در زمان فارغ التحصیلی حذف میکنند و باید مجددا اخذش کنید

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام تاریخ انتخاب واحد قبول شدگان بهمن ماه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی چه تاریخی هست؟ممنون می شم از پاسخ گوئی تان.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    هنوز اعلام نشده. اعلام شود از طریق همین سایت تاریخ و چگونگی ثبت نام رو اطلاع رسانی خواهیم کرد

  39. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    با سلام من ورودی 87 میباشم . چرا بخشنامه ای را صادر میکنند برا تمام ورودی ها نیست مگه چه فرقی داره ورودی 92 با ورودی 87 …

    ما که زحمت کشیدیم و در شرایط سخت کنکور در سال 87 در دانشگاه قبول شدیم هیچ بخشنامه ای نیست و لی ورودی جدیید 92 به بعد که بدون ازمون و فراگیر قبول میشوند بخشنامه هایی هست نمونه این بخشنامه

    کسانی که درسی با نمره پایین افتاده باشن در صورت گرفتن نمره 14 نمره قبولی 14 باشد . نمره رد شده از کارنامه حذف میشود و نمره 14 در معدل کل محاسبه میشود.
    من ورودی 87 بودم .. حدود 7 تا از درسهامو افتاده بودم و خوندم 14 و 15 گرفتم رفتم دنبال بخشنامه در جواب گفتتند شامل شما نمیشه . حالا ما این مشگل را با کی در میان بذارییم . اگر بخشنامه ای میدن برا کل ورودی ها باشه. ممنونم نظرم را پخش کنید و شما هم کمی توضیح بدهید.. ایا راهی برا ما هست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    سلام
    دوست عزیز آیین نامه است و کاری نمی شود کرد مگر اینکه هیات امنا و شواری آموزشی دانشگاه بررسی جدیدی انجام بدن.

  40. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    با تشکر از پاسخگوییتون ممکنه ببخشنم و بگن نمیخواد دوباره بگذرونم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 بهمن 1393 :

    خیر بعید هست

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top