چاپ خبر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تغییر کرد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : اصغر ابوالحسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور شد / انتصاب ابوالفضل فراهانی به سمت مشاور رئیس دانشگاه در امور راهبردی محوله

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : محمد علی سرلک سرپرست جدید دانشگاه پیام نور ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور را تغییر داد.

پیش از این محمدعلی کریمی مسئولیت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور را برعهده داشت که بر اساس خبر درج شده در خروجی سایت سازمان مرکزی پیام نور ، محمدعلی سرلک ، اصغر ابوالحسنی هستیانی را به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور منصوب کرده است.

ابوالحسنی دارای مدرک دکترا اقتصاد و عضو هیئت علمی پیام نور است که تازگی به مرتبه دانشیاری ارتقا پیدا کرده است.

پیش از این نیز ابولحسنی در زمان ریاست علی احمدی ، مسئولیت معاون آموزشی و در زمان ریاست سیدمحمد حسینی ، معاون مالی و اداری دانشگاه پیام نور را نیز برعهده داشته است.

محمدعلی سرلک نیز ابوالفضل فراهانی سرپرست قبلی دانشگاه پیام نور را به سمت مشاور رئیس دانشگاه در امور راهبردی محوله منصوب کرده است.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : مهران یوسفی - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید شرایط اخذ وام دانشجویی از پیام نور چگونه است نوشته بودن ضامن کارمند رسمی آۀیا پدر من که کارمند بازنشسته رسمی هستن و سنشون 74 هست میتونن ضامن من باشن؟ آخه تو بانک ها بخوایی وام بگیری به سن کارمند گیر میدن. درضمن مبلغ وام چقدر هست؟ و هر ترم وام میشه گرفت یا در طول کل تحصیل فقط یکبار وام تعلق میگیره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    سلام
    بله می توانند.
    مبلغ وام در هر سال تحصیلی متفاوت است
    بله می شود

  2. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    با سلام ممنون از زحمات شما لطفا در مورد نمره مردودی ورودییهای 90پیگیری کنین که حداقل با نمره قبولی بالا4 1 حذف شه

  3. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام.من یه درس دو واحدی معرفی به استاد برداشتم اگه فرضا استاد بهم 10 بده این مشروطم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    سلام
    ترم حساب نمیشه معرفی به استاد!!

  4. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام من هم با آقا وحید موافقم، منم ورودی 90 هستم
    7واحد ردی داشتم که نمره قبولی این دروس بیشتر از 14 بودن ولی این 7 واحد ردی کلی معدلم رو آورده پایین!
    وقتی برای من دانشجو هنوز فرست هست که این 7 واحد لحاظ نشه پس چرا این کار رو نمیکنین؟
    اگه آیین نامه ای مربوط به افزایش هزینه مثل 35000تومان خدمات فرهنگی تصویب میشه ما شامل میشیم ولی برای این آیین نامه که حق خودمونه شامل نمیشیم؟آخه چرا ؟ این چه قانونیه؟ من متوجه نمیشم!ما که دوباره امتحان دادیم ونمره خوبی هم گرفتیم اما باز واحد ردیمون رو برامون حساب می کنن!!!!!

  5. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    با سلام و عرض تبریک خدمت جناب اقای دکتر ابوالحسنی و ارزوی موفقیت . جناب اقای ابوالحسنی یکی از دغدغه های جمع زیادی از دانشجویان پیام نور محاسبه نمره دروس ردی درمعدل کل است درحالی که در پیام نور هم به شکل دو گانه اجرا می شود در سایر دانشگاهها اصلا چنین قانونی وجود ندارد لطفا تجدید نظر فرمایید زیرا منطقی نیست که کسی دریک روز به علت کسالت یا مریضی نتواند نمره مناسب کسب کند ولی بعدا تلاش کند و نمره 17.5 بدست اورد هنوز هم بخواهد ان نمره ردی را تاثیر بدهند و مستحضرید که جبران نمره در استانه فراغت از تحصیل بسیار سخت است وبا عث سرخوردگی دانشجویان می شود
    باسپاس

  6. نویسنده دیدگاه : دنیا - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    با سلام من ورودی 88 هستم . پیگیری کنید نمره مردودی برای ما هم حذف بشه .

  7. نویسنده دیدگاه : خادم - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    با سلام و خسته نباشین
    من ورودی ۸۷مقطع کارشناسی هستم که تمام واحدهامو با قبولی پشت سر گذاشتم اما متاسفانه معدلم به حد نصاب نرسیده و با جبرانی هم معدلم به ۱۲ نمیرسه. تکلیف چیست ایا بخشنامه یا قانونی وجود ندارد که درسهایی که رد شدم و جز معدل بوده رو بتونم حذف کنم و فارق التحصیل بشم.

  8. نویسنده دیدگاه : دانشجو ها - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    امیدوارم شما هم به ما کمک کنید و درخواست ما شنیده بشود؟
    “نمرۀ مردودی در معدّل کل محاسبه نشود و فقط در معدّل ترم دانشجو محاسبه شود”
    در سال­های گذشته قانونی در پیام نور بود. به این صورت که «نمرۀ مردودی دانشجویان در معدل کل حساب نمی­شد». در سال ۸۷ این قانون تغییر کرد و بعد از آن نمرات مردودی در معدل کل دانشجو حساب می­شود.
    از آنجا که تعداد بی­شماری از دانشجویان از اجرایی شدن این قانون اطلاع نداشتند و همچنین کارنامۀ کلی در سیستم گلستان یک سالی است که در دسترس قرار گرفته است. دانشجویان با بررسی وضعیت خود متوجه این قانون شدند. به طوری که تعداد زیادی از دانشجویان بعد از گذشت چند سال تحصیل در این دانشگاه، حالا قادر به فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه نیستند. دانشجویانی که حتی بعضی از آنها از قبولی در آزمون کارشناسی ارشد اطمینان دارند. اما اطمینان از فارغ التحصیلی از پیام نور را با حداقل معدل کل ۱۲ را ندارند!
    دانشجویانی که اکثر دروس را با نمرۀ ۱۲ به بالا هم قبولی گرفتند، قادر به گرفتن مدرک تحصیلی نیستند. زیرا نمرات مردودی آنها که در معدل کل حساب می­شود بسیار پایین است.
    ما قبول داریم که دانشجویی که درسی را آموزش ندیده باید مردود ­شود و در معدل ترم او تاثیر منفی بگذارد. اما اگر دانشجو تصمیم به درس خواند گرفت و همان درس­ها را با نمرات بالای ۱۲ قبول شد. آیا می­تواند فارغ التحصیل شود؟! جواب کاملاً واضح است، خیر نمی­تواند. چون نمرات مردودی او جایی برای عوض کردن شرایط نمی­گذارد.
    یک درخواست با حدود ۸۰۰۰ امضا دادیم به وزارت علوم که هنوز در جریان و هر وقت زنگ میزنیم. متوجه میشیم که از این اتاق رفته دست یک نفر دیگه و ما هم همچنان پیگیری می کنیم.
    ۳ دانشجویان ورودی ۸۷ تا ۹۱ نمرات مردودی در معدل کل محاسبه می­شود. (همان طور که می­دانید دانشجویان ورودی ۸۷ دو ترم اول خود را با نمرات منفی امتحان دادند و همان نمرات در حال محاسبه شدن در معدل کل است.)

  9. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام الان تکلیف ما چیه با این ۲۰ واحد جبرانی جبران نشد. یعنی معلق یعنی اینقدر هزینه کردیم هیچ من دانشجو از قشر کم درامد و کمیته امداد هستم با هزار زحمت شهریه ها پرداخت کردم و هزینه کتاب به امید این که مدرکی بگیرم. ولی نشد چون بیشتر دروس ما خودخوان خورده بود و سخت میشد پاس کرد.

    ایا شما میتونید یه مکاتبه ای با پیامنور کل انجام بدهید

    دانشگاه جوابگو نیست .ما هم موندیم چکار کنیم چشم امیدمون شما هستید .

    خواهشن اگه معرفی به استاد ندهند با این ۲۰ واحد جبران نمیشه
    یا حداق یه بخشنامه ای بدن . کسانی که معدل زیر ۱۲ دارند

    اجبار به اخذ ۲۰ واحد جبرانی و شرکت در امتحانات جهت بررسی نمرات جبرانی در صورت نرسیدن معدل کل به ۱۲

    تعداد ۴ عنوان معرفی به استاد جهت اخذ معدل کل ۱۲ انجام شود. خواهشم از سایت شما این هست نظرم را پخش کنید تا مسولین و پیامنور کل راهی برا ما انجام بدهد

  10. نویسنده دیدگاه : نگار - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    خواهشن بررسی کنید
    با سلام فکر میکنم حذف نمره مردودی از کارنامه خیلی خوب باشه چون این امر باعث میشه دانشجو انگیزه پیدا کند . و از نظر روانی تاثیر بر تصمییم جبران و مطالعه کند. خواهشن برای تمام ورودی ها اجرا بشود. شامل ما ۸۷ تا ۸۸ و ۸۹ و ۹۰ و ۹۱ هم بشود
    و خواهشم این هست فکری هم به حال ما ورودی ۸۷ تا ۹۱ بکنید. چون هیچ بخشنامه ای برا ما صادر نشده و بخشنامه های جدیید هم به ما تعلق نمگیرد. نمونه این مشگل در بخشنامه حذف نمره مردوودی در صورت کسب نمره ۱۴ میباشد. این بخشنامه فقط برا ورودی ۹۱ به بعد قابل اجراست. منی که ورودی ۸۸ هستم بیشتر از ۷ درسم را بعد از ردی اول تصمیم گرفتم مطالعه کنم و نمره ۱۴ بگیرم … ولی با پیگیری های بیشتر بعد گرفتن نمره گفتتند شامل ورودی های ۸۸ نمیشود . خواهشن بررسی بفرمایید با تشکر فراوان

  11. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    خوشحال شدم که همچین کاری صورت گرفته امیدوارم که جواب بده ممنون از شما

  12. نویسنده دیدگاه : سیما - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام به دوستان من خودم و یکی دوتا ار دوستام دیکه منصرف شدیم میخوام انصراف بدیم چون که هر چه میخونیم میبینی تو 4 درس نمره خوب گرفتی اما تو یکیش شدی زیر ده دیکه نمیشه جبرانش کرد یامیریم ازاد یا هم خونه دار

  13. نویسنده دیدگاه : دانشجو ها - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    تعدادی از دلایل دیگرما که برای عوض شدن این قانون مطرح می­کنیم:

    1- اطلاع رسانی نادرست از اجرایی شدن این قانون؛ و بی اطلاعی دانشجویان از اجرایی شدن این قانون. چون در سال 87 به هیچ عنوان اطلاع رسانی نشد. حتی بسیاری از مسئولان واحدهای دانشگاه نیز اطلاع نداشتند.

    2- دانشجویان ورودی 87 دو ترم اول را نیز با نمرۀ منفی امتحان دادند. دانشجویان (مخصوصا دروس محاسباتی) با نمرۀ منفی آزمون گرفته شده. آنگاه همان نمرۀ مردودی در معدل کل نیز محاسبه شده است. این عادلانه نیست!

    3- دانشجویان ریاضی و آمار و بعضی از رشته­های دیگر در سال­های اخیر با تغییرات کلی در رشتۀ تحصیلی خود مواجه شده­اند. از جمله می­توان به حذف رشتۀ تحصیلی آنها و عوض شدن همۀ کد رشته­های آنها در دانشگاه پیام نور اشاره کرد. به همین دلیل اکثر دروس آنها خود خوان شده است. همان طور که می­دانید، این رشته­ها غیر خودخوان هم دشوار است.

    4- در بعضی از دانشگاه­ها پیام نور به دلیل بی اطلاعی دانشجو و مدرس از عوض شدن این قانون؛ مدرسان در سالی های 87 و 88 و 89 به دانشجویان خود گفته­اند. “نمرۀ مردودی شما چون در معدل کل شما حساب نمی­شود. پس فرقی نمی­کند شما را با چه نمره ای مردود کنم” و همان نمرات اکنون در معدل کل دانشجویان در حال محاسبه است.(منظور دروس تشریحی است).

  14. نویسنده دیدگاه : دانشجو ها - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    همچنین جدیداً قانونی اجرایی شده است که دانشجویان ورودی 91 به بعد اگر درسی را مردود شوند و همان درس را بتوانند در ترم بعد نمرۀ 14کسب کنند. نمرۀ مردودی محاسبه نمی­شود. با این حساب دانشجویان ورودی 87 تا 91 چه گناهی کردند؟ به طوری که دانشجویان ورودی 87 با نمرۀ منفی هم امتحان دادند حالا باید نمراتشان در معدل کل محاسبه شود. لطفاً قانون را مثل سال­های قبل 87 اجرا کنید.

  15. نویسنده دیدگاه : امین - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام
    خسته نباشید
    اگه کسی سقف انتخاب واحد رو رعایت نکنه مشکلی براش پیش میاد ؟
    مثلا ما تو ارشد هنوز نمراتمون اعلام نشده و طبق معدل معیاری که سیستم زده نا 12 واحد میشه انتخاب کرد از اونجا که احتمال داره حتی تا پایان حذف و اضافه نمرات اعلام نشن خب تکلیف ما چیه میشه طبق همون معدل معیار انتخاب واحد کرد ؟
    اگه بعد از حذف و اضاف معلوم شد که کسی مشروط شده مشکلی بعدا واسش پیش نمیاد؟

    ممون میشم اگه جواب بدین
    تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    سلام
    بله مشکل پیش خواهد آمد و بعد در زمان فارغ التحصیلی دروسی که مازاد احذ کرده اید رو حذف میکنند و مجبور هستید مجددا اخذش کنید
    تا قبل از حذف و اضافه نمرات دروس اعلام می شود و خودتان می توانید معدل رو حساب کنید و بر اساس ان انتخاب واحد کنید

  16. نویسنده دیدگاه : دانشجو ها . درخواست بررسی - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    نامه ارسالی ما به دانشگاه
    به نام خدا
    امام علی (ع) می¬فرماید:
    اَحسَنِ العَدلِ نصره المظلوم؛ بهترین عدالت یاری مظلوم است.
    ریاست محترم دانشگاه پیام نور
    با سلام و احترام ، جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه پیام نورکه امضای حمایت آنها از این نامه به پیوست ارسال می گردد، مراتب اعتراض خود را اعلام می کنند و در خواست رسیدگی دارند.
    درخواست ما از شما این است:
    “نمرۀ مردودی در معدّل کل محاسبه نشود و فقط در معدّل ترم دانشجو محاسبه شود”
    در پیوست این نامه می¬توانید تعدادی از دلایلی که برای این خواسته داریم را مطالعه کنید. امید است که با شناختی که از شما داریم، این مشکل بطور کامل حل شود.
    همچنین به پیوست امضای جمع کثیری از دانشجویان پیام نور سراسر کشور را ملاحظه می-کنید.

    با تشکر از شما
    جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور کل کشور
    مهر ماه 1393

    پیوست اول نامه
    توضیح
    در سال¬های گذشته قانونی در پیام نور بود. به این صورت که «نمرۀ مردودی دانشجویان در معدل کل حساب نمی¬شد». در سال 87 این قانون تغییر کرد و بعد از آن نمرات مردودی در معدل کل دانشجو حساب می¬شود.
    از آنجا که تعداد بی¬شماری از دانشجویان از اجرایی شدن این قانون اطلاع نداشتندو همچنین کارنامۀ کلی در سیستم گلستان یک سالی است که در دسترس قرار گرفته است. دانشجویان با بررسی وضعیت خود متوجه این قانون شدند. به طوری که تعداد زیادی از دانشجویان بعد از گذشت چند سال تحصیل در این دانشگاه، حالا قادر به فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه نیستند. دانشجویانی که حتی بعضی از آنها از قبولی در آزمون کارشناسی ارشد اطمینان دارند. اما اطمینان از فارغ التحصیلی از پیام نور را با حداقل معدل کل 12 را ندارند!
    دانشجویانی که اکثر دروس را با نمرۀ 12 به بالا هم قبولی گرفتند، قادر به گرفتن مدرک تحصیلی نیستند. زیرا نمرات مردودی آنها که در معدل کل حساب می¬شود بسیار پایین است.
    ما قبول داریم که دانشجویی که درسی را آموزش ندیده باید مردود ¬شود و در معدل ترم او تاثیر منفی بگذارد. اما اگر دانشجو تصمیم به درس خواند گرفت و همان درس¬ها را با نمرات بالای 12 قبول شد. آیا می¬تواند فارغ التحصیل شود؟! جواب کاملاً واضح است، خیر نمی-تواند. چون نمرات مردودی او جایی برای عوض کردن شرایط نمی¬گذارد.
    همچنین جدیداً قانونی اجرایی شده است که دانشجویان ورودی 91 به بعد اگر درسی را مردود شوند و همان درس را بتوانند در ترم بعد نمرۀ 14کسب کنند. نمرۀ مردودی محاسبه نمی-شود. با این حساب دانشجویان ورودی 87 تا 91 چه گناهی کردند؟ به طوری که دانشجویان ورودی 87 با نمرۀ منفی هم امتحان دادند حالا باید نمراتشان در معدل کل محاسبه شود. لطفاً قانون را مثل سال¬های قبل 87 اجرا کنید.
    از شما درخواست داریم یک نگاهی به تعداد دانشجویانی که وارد رشته¬های مثل ریاضی و آمار و علوم پایه و می¬شوند بیندازید و ببینید چند نفر فارغ التحصیل شدند؟ چند نفر انصراف داده¬اند؟ چند نفر نمی¬توانند فقط بخاطر چنین قانون¬های فارغ التحصیل شوند؟ ما باور داریم که این بی عدالتی است. از شما درخواست داریم یک نگاهی ورودی¬های امسال پیام نور بی-اندازید. حتما تعداد ورودی¬های دانشگاه در همۀ رشته¬ها کم شده است! آیا دلیل را پی گیری نمی¬کنید؟ چون بی¬ثباتی در این دانشگاه به حد بی¬نهایت خود رسیده است. ایـــن همه ظلــــم؟! چـــــرا؟

    تعدادی از دلایل دیگرما که برای عوض شدن این قانون مطرح می¬کنیم:
    1- اطلاع رسانی نادرست از اجرایی شدن این قانون؛ و بی اطلاعی دانشجویان از اجرایی شدن این قانون. چون در سال 87 به هیچ عنوان اطلاع رسانی نشد. حتی بسیاری از مسئولان واحدهای دانشگاه نیز اطلاع نداشتند.
    2- دانشجویان ورودی 87 دو ترم اول را نیز با نمرۀ منفی امتحان دادند. دانشجویان (مخصوصا دروس محاسباتی) با نمرۀ منفی آزمون گرفته شده. آنگاه همان نمرۀ مردودی در معدل کل نیز محاسبه شده است. این عادلانه نیست!
    3- دانشجویان ریاضی و آمار و بعضی از رشته¬های دیگر در سال¬های اخیر با تغییرات کلی در رشتۀ تحصیلی خود مواجه شده¬اند. از جمله می¬توان به حذف رشتۀ تحصیلی آنها و عوض شدن همۀ کد رشته¬های آنها در دانشگاه پیام نور اشاره کرد. به همین دلیل اکثر دروس آنها خود خوان شده است. همان طور که می¬دانید، این رشته¬ها غیر خودخوان هم دشوار است.
    4- در بعضی از دانشگاه¬ها پیام نور به دلیل بی اطلاعی دانشجو و مدرس از عوض شدن این قانون؛ مدرسان در سالی های 87 و 88 و 89 به دانشجویان خود گفته¬اند. “نمرۀ مردودی شما چون در معدل کل شما حساب نمی¬شود. پس فرقی نمی¬کند شما را با چه نمره ای مردود کنم” و همان نمرات اکنون در معدل کل دانشجویان در حال محاسبه است.(منظور دروس تشریحی است).

  17. نویسنده دیدگاه : سلماز - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام واقعا اکه کسی یا کسانی همچین نامه ای نوشته حتی اکه کارش هم نتیجه ای نداشته باشه خداخیرشون بده

  18. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    پشتیبان عزیز چرا در این قسمت نمرات ردی سکوت اختیار کرد ه اید و هیچ جوابی نمی دهید شما همین قسمت انتصاب جدید و پیام دانشجویان را نگاه کنید ببینید چند تا جواب داده اید البته در سایر قسمت ها جای تشکر دارد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    دوست عزیز چه جوابی دهیم؟؟ نا فقط تایید میکنیم نظرات و پیشنهادات دانشجویان رو تا شاید مسئولین توجهی به این موضوعات بکنند

  19. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    امیدوارم قانونی درباره حذف نمرات مردودی ورودی های 87 تا 90 صادر شود اکثر ورودی های 87 تا 90 در استانه فارغ التحصیلی هستند و در ترم های پایانی به سر می برند امیدواریم اگر قرار است تغییری رخ بدهد هر چه سریع تر رخ بدهد نماند به زمانی که دیگه که از پیام نور فارغ التحصیل شده باشیم با یک معدل پایین و بود نبود قانون به حالمان فرق نکند
    باشد که مسولان ارشد دانشگاه هر په سریع تر فکری به حالمان بکنند این خواسته تمامی دانشجویان است
    منتظر خبر خوبی در این ضمینه می مانیم

  20. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام.من برای معرفی به استاد انتخاب واحد کردم اشکال که نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    سلام
    اول به دانشگاه خود مراجعه کنید.
    برخی از مراکز خودشون معرفی به استاد رو براتون انتخاب میکنند و برخی از مراکز میگن به دانشجو که انتخاب واحد کنه و بعد براش به صورت معرفی به استاد میکنن.

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    جواب اعتراضات کی میاد،آیین دادرسی مدنی 3،حقوق مدنی 7 ، متون حقوقی 2، آیین دادرسی مدنی 2
    برای آیین دادرسی مدنی 3 اصلاحیه 2 نوشته شده ولی چیزی تغییر نکرده ، لطفا پیگیر شوید

    امیدوارم قانونی درباره حذف نمرات مردودی ورودی های ۸۷ تا ۹۰ صادر شود

  22. نویسنده دیدگاه : محمدصادق - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    باعرض سلام وخسته نباشی.ازدانشگاهی دیگرمدرک کاردانی دارم والان هم دررشته ای دیگردرپیام نوردوره کارشناسی پذیرفته شدم.آیامی شوددروس عمومی روتطبیق زد؟اگرجواب مثبت ،ترم اول دروس عمومی دارم،چکاربایدکرد؟باتشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    دروسی که شرایط تطبیق واحد رو داشته باشند بله می توانید. بعد از ثبت نام قطعی درخواست تطبیق واحد دروستون رو بدید
    معمولا 1 نیمسال زمان می برد تا به تطبیق واحد رسیدگی شود

  23. نویسنده دیدگاه : شیـــــــــــــــــــــــدا - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام
    2تا سوال دارم؟
    بنده در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در رشته مدیریت بازرگانی قبول شدم و برای انتخاب واحد به قسمت ثبت نام مراجعه میکنم و فقطو فقط درسهای عمومی هستن و حتی 1واحد تخصصی از رشتم وجود نداره.چرا؟
    سوال دوم>>آیا برای تطبیق بازم باید شهریه واحدهایی که میخواهیم تطبیق بدیم رو بازم پرداخت کنیم؟؟؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    سلام
    مرکزتان ارائه نداده است.باید به مرکزتان درخواست ارائه دروس مورد نظر خود را بدهید.
    بله شهریه دروس تطبیقی دریافت می شود

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    منم باحذف نمره مردودی کاملا موافقم.

  25. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام.من یکی از دوستام انتخاب واحد نکرده واسه معرفی به استاد حالا من که انتخاب واحد کردم شانس معرفی به استاد رو از دست دادم دیگه نمیشه کاری کرد ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    سلام
    چرا می شود و مشکلی ندارد. به مرکزش مراجعه کند

  26. نویسنده دیدگاه : maziyar - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام زمان حذف اضافه این ترم کی است ؟؟ ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    تاریخ حذف و اضافه 26 بهمن ماه 1393 لغایت 4 اسفندماه 1393 خواهد بود.

  27. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام من از شما پرسیده بودم برای درس پروژه علاوه بر ترم حاضر یک ترم که ترم بعد از اخذ درس پروژه میشه می تونین درس پروژه رو تحویل داد الان که به دانشگاه مراجعه میکنم میگن چنین چیزی نیس و شما تا اخر بهمن فرصت تحویلتونه الان مشکل از کجاس نمیفهمم اگه نمیدونین اطلاعات غلط ندین خواهشان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1393 :

    سلام
    دوست عزیز شما اگر فکر میکنید ما اطلاعات غلط میدیم چرا از ما میپرسید چرا به این سایت سر میزند؟؟
    بخشنامه زیر رو هم شما نگاه کنید و هم به همون مسئولیتون بدید تا نگاه کند بلکه رستگار شوید:
    افزایش زمان تحویل واحدهای عملی کارآموزی، کارگاهی و پروژه دانشجویان پیام نور + بخشنامه
    دوست عزیز پیشنها میکینم دیگر به این سایت سرنزنید!! ممنون

  28. نویسنده دیدگاه : پارسا - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    تمام بار درس رو دوش خودمونه این ترم 20 واحد برداشتم 17 واحدش خودخوانه وضعیت ازمایشگاها و کار گاها نامعلومه استاد اکثر استادا کیفیت لازم را ندارند امتحانات غیر استاندارد و….
    نمرات مردودی که شده نور علی نور دو سه تا درس با نمره پایین که بیفتی دیگه هیچی تا پایان تحصیلات هر په که تلاش بکنی قابل جبران نیست ورودی های 91 به بعد نمرات مردودیشون حذف نمیشه ولی حداقل یه راه برای جبران دارند ولی ما ورودی های قبل از 91 چه گناهی کردیم مسولین دانشگاه فکری هم به حال ما بکنند اگر راضی به حدف نمرات مردودی نیستند یه راه جبران برای ما هم قرار بدن

  29. نویسنده دیدگاه : دانشجویان - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    دوستان شما هم با نظرات حودتون ما را یاری برسانید.

    کمپین صدای دانشجویان پیامنور؟

    ایا شما هم موافق نامه حذف نمرات مردودی هستیید.؟ بله
    نظرات خودتان را اینجا بنویسید. تا رسیدگی شود. یا علی

  30. نویسنده دیدگاه : نوید - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    آقا جان فایده نداره من که بعد 4 سال خداروشکر تموم کردم این قانون به ما که نرسید امیدواریم به شما برسه باهزاربدبختی این ترمو خوندم که حداقل معدلم که در رشته فنی هستم به 14 برسه ولی فایده نداشت و بیشتر از 13.80 نشده به خاطر چهارتا درس ردی اگه همین دروس از معدل کل حذف بشه معدلم حداقل 14.5 میشه وبرای استخدام هم مشکلی ندارم.
    از پشتیبان محترم تقاضا داریم درباره این موضوع یکم فعالیتشو بیشتر کنه ما که دراین 4 سال هرچی گفتیم فایده نداشت.ممنون.پیام نورخداحافظ

  31. نویسنده دیدگاه : تهرانی - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    با سلام و خسته نباشین
    من ورودی ۸۷مقطع کارشناسی هستم که تمام واحدهامو با قبولی پشت سر گذاشتم اما متاسفانه معدلم به حد نصاب نرسیده و با جبرانی هم معدلم به ۱۲ نمیرسه. تکلیف چیست ایا بخشنامه یا قانونی وجود ندارد که درسهایی که رد شدم و جز معدل بوده رو بتونم حذف کنم و فارق التحصیل بشم.

  32. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    پشتیبان عزیز خواهشن شما هم به ما کمک کنید و مشکلات ما را به ریاست مرکزی و هیت امنا برسانید. خواهش میکنم چشم امیدمون سایت شماست . خدا خیرتان بدهد .

  33. نویسنده دیدگاه : سمانه - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    با سلام من دانشجوی ورودی 87 هستم . با نظرات دوستان موافقم.

    نمرات ترم اول و دوم نمرات منفی داشت و تاثیر بدی در معدل کل گذاشت. الان معدل کلم شده 11/ 57 و 20 واحد جبرانی هم دادند ولی کاهش یافت شد 11/30 .اگر نمرات مرددودی ما حذف بشود معدل کلم 13/77 صدم میشود. خواهشم از مسولین اینه منی که تحت پوشش بهزیستی هستم و با مشکلات فراوان تا اینجا اومدم . کمکمون کنند تا مدرک بگیریم . خدا همراه شما باشد

  34. نویسنده دیدگاه : مراد - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    در حق ورودی 87 تا 91 ظلم زیادی شده؟ هیچ بخشنامه ای نیست

    اگر درسی را مردود شدید . و بعدش قبول شدید . هم نمره مردودی تاثیر داره هم نمره قبولی . که این امر باعث افت و کاهش شدید معدل کل میشود.

  35. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سایت خوبی دارید. ممنونم ای کاش تهران هم سری به سایت شما بزنه و مشکلات ما را بدوند..

    چون من سایت رسمی به غیر از شما برا اعتراض و گفتن مشکلات پیدا نکردم..
    ایا شما هم رونوشتی از مشکلات ما را به تهران گزارش میدهید.

    خداوند بزرگ یاریتان

  36. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 10 بهمن 1393

    سلام دوستان اگر موافقید دریک روز با هماهنگی و گرفتن وقت قبلی خدمت اقای ابوالحسنی برسیم هم برای عرض تبریک و هم بیان مشکل تاثیر نمره ردی در معدل کل ( حداقل بچه های تهران بجنبند)

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 بهمن 1393

    جواب اعتراضات ،آیین دادرسی مدنی ۳،حقوق مدنی ۷ ، متون حقوقی ۲، آیین دادرسی مدنی ۲ کی مشخص میشه؟
    برای آیین دادرسی مدنی ۳ اصلاحیه ۲ نوشته شده ولی چیزی تغییر نکرده ، لطفا پیگیر شوید

  38. نویسنده دیدگاه : دلنگران - در تاریخ : 11 بهمن 1393

    لطفا پیگیر اعتراض ها باشید 26 حذف و اضافه شروع میشه جواب خیلی از اعتراض ها نیومده ، بعضی از دانشجویان لنگ اصلاح یک سوال هستند تا فارغ تحصیل شونذ……..

  39. نویسنده دیدگاه : دانشجویان87 - در تاریخ : 11 بهمن 1393

    باسلام خدمت شما
    من دانشجوی مقطع کارشناسی ورودی87-88پیام نورهستم که همچنان معلقم وهیچ مدرکی بهم تعلق نگرفته چون خودم با همین مشکل مواجه هستم ااگه افتاده های ترم اول ورودی87 که نمره منفی داشت برای ماهم حذف میشد الان بااین مشکل مواجه نبودیم وافسردگی نمیگرفتم وبهترازاینابودم چرابرای ورودی87-91هیچ بخشنامه ندارنند مگه ماچه گناهی کردیم که قبل87 تمام افتاده هایشان حذف میشه ووهمچنین ورودیهای 91 که درسی روبیافتن سری دوم اگه 14 بشونندنمره ی اول مردودیشان حذف میشه .
    بااین حال که ورودیهای87 نمره منفی داشتن چنین بخشنامه ای برایشان نیست امیدوام یه قانونی باشه درست بشه ودانشجویان دیگرمثل من افسردگی نگیرنند.

  40. نویسنده دیدگاه : maziyar - در تاریخ : 11 بهمن 1393

    نمی دونم این چند سال که توی پیام نور بودم را چطوری توصیف کنم ولی توی چند ترم اول خیلی سر در گم بودم ولی خدارو شکر با چندتا دوست خوب و چندتا استاد پیام نور و سایت شما خیلی پیشرفت کردم از سایتتون ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 بهمن 1393 :

    ممنون دوست عزیز
    موفق باشید 🙂

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top