راهنمای تصویری ثبت درخواست معرفی به استاد/

آغاز مهلت انتخاب واحد و ثبت نمره معرفی به استاد ترم تابستان 94 پیام نور / نکات مهم

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : طبق تقویم آموزشی مهلت انتخاب واحد و ثبت نمره معرفی به استاد ترم تابستان 94 دانشگاه پیام نور از امروز 6 تیرماه 94 آغاز شده است / راهنمای تصویری ثبت درخواست معرفی به استاد

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس آنچه در تقویم آموزشی سال تحصیلی 94-93 دانشگاه پیام نور (+اینجا) آورده شده است ، تاریخ انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد ترم تابستان 94 دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی از امروز 6 تیرماه 94 در نظر گرفته شده است.

مهلت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد ترم تابستان 94 از 6  تیرماه لغایت 5 مردادماه 94 در سیستم گلستان پیام نور قابل اجرا و اخذ می باشد.

 

زمان انتخاب واحد و ثبت نمره معرفی به استاد ترم تابستان 94 پیام نور

از 6 تیرماه لغایت 5 مردادماه 1394

 


شرایط و ضوابط اخذ معرفی به استاد :

در صورتیکه دانشجو کارشناسی برای فراغت از تحصیل ، فقط و تنها دو درس نظری باقیمانده داشته باشد می تواند آن دو درس را بصورت معرفی به استاد بگذراند. (باید تمام نمرات دروس دیگر تایید شده باشد و فقط حداکثر 2 درس نظری بدون نمره داشته باشد)

و دانشجویان کارشناسی ارشد نیز که شیوه آموزش محور در صورتی که تنها یک درس نظری باقی مانده داشته باشند می توانند آن درس را نیز به صورت معرفی به استاد اخذ کنند.


نحوه اخذ درس به صورت معرفی به استاد:

در دستورالعمل جدید برگزاری ترم تابستان 94 دانشگاه پیام نور (+اینجا) عنوان شده است که دانشجویان متقاضی معرفی به استاد باید برای ثبت درخواست به مسیر [پیشخوان خدمت] در سیستم گلستان مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. از طریق لینک زیر می توانید آموزش تصویری ثبت درخواست معرفی به استاد را مشاهده کنید:

 

راهنمای تصویری ثبت درخواست معرفی به استاد از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان – کلیک کنید

 

نکته : دقت داشته باشید که باید تمام نمرات دروس شما ثبت قطعی شده باشد (یعنی جلوی نمره زده باشد رد یا قبول) تا بتوانید معرفی به استاد را ثبت کنید.


شهریه درس به صورت معرفی به استاد :

در معرفی به استاد ترم تابستان 94 شهریه ثابت و شهریه متغییر به صورت نصف از دانشجو اخذ می شود.


تاریخ و نحوه برگزاری امتحان معرفی به استاد:

1- در این مورد عملا مراکز باید در تاریخ های اعلام شده در تقویم آموزشی (+اینجا) نمرات را ثبت کنند ولی خوب تاریخ و برگزاری امتحان معرفی به استاد ترم تابستان 94 دست خود مراکز هست و هر زمانی خودشان با استاد هماهنگ کنند می توانند آزمون را برگزار کنند.

2- از اسم عوان مشخص هست یعنی باید دانشجو به استاد معرفی شود برای امتحان و نمره درس!! ولی در اینجا چندین موضوع هست که قانون مشخصی ندارد:

الف: برخی مراکز دانشجو رو به استاد مورد نظر معرفی میکنند و بعد از استاد درخواست می شود که نمره و برگه امتحانی پیوست شده را به مسئول امتحانات مرکز برای ثبت نمره در سیستم گلستان ارسال کند.

ب: برخی مراکز از استاد مورد نظر تقاضای برگه امتحانی میکند و بعد از تمام دانشجویان متقاضی معرفی به استاد در ان مرکز ، در یک روز مشخص ، امتحانی به صورت تقریبا هماهنگ (مثل سایر امتحانات عادی) برگزار می کند (که در این روش کلا معرفی به استادی نیست و باید گفت معرفی به امتحان هست!!)


نکات بسیار مهم در اخذ درس به صورت معرفی به استاد:

1- دقت داشته باشید در تاریخ های اعلام شده امکان ثبت نمره معرفی به استاد ترم تابستان 94 هست و بعد از ان ممکن است سایت برای ثبت نمره بسته باشد و دانشجو باید تا زمانی که سایت باز شود صبر کند!! پس حتما پیگیر ثبت نمره خود در زمان اعلام شده باشید. تاریخ فارغ التحصیلی شما دقیقا تاریخی هست که اخرین نمره شما در سیست گلستان ثبت قطعی شود.

2- در مورد منبع درسی و حذفیات معرفی به استاد ترم تابستان 94 نیز 3 مورد پیش خواهد امد:

الف: اگر مرکزتان شما را به استاد معرفی کرد که برای منبع و حذفیات می توانید با استاد هماهنگ کنید (دیگه این مورد بستگی به استاد شما دارد)

ب: اگر قرار باشد مرکزتان از شما آزمون معرفی به استاد (معرفی به امتحان!) بگیرد که در این صورت منبع درسی و حذفیات بر اساس همان لیست ارائه منابع درسی نیمسال دوم 94-93 پیام نور (+اینجا) می باشد.

ج: اگر درس بدون منبع باشد خود دانشجو و یا مرکز مورد نظر از استاد مورد نظر برای تعریف منبع باید استعلام بگیرد.

3- دقت داشته باشید تکدرس همان معرفی به استاد هست!

4- درس حفظ جز 30 قرآن کریم قابل معرفی به استاد شدن نیست.

5- دروس عملی و آزمایشگاهی قابل ارائه بصورت معرفی به استاد نمی باشد.


در همین زمینه بخوانید:

دانشجویان ترم آخر دانشگاه پیام نور بخوانند!! / قوانین و شرایط ترم آخر

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 تیر 1394

    پشتیبان جان ببخشین 2تا سوال داشتم؟سوال اولم اگه 1نفر معرفی به استاد باشه برا درسی امتحان نمیگیرن از یه نفر .مرکز ما گف ازمن امتحان نمیگیرن چون فقط منم این درس و معرفی به استادبرداشتم؟؟؟سوال دوممم:برا معرفی به استا از پیشخوان درخواست بدیم کافیه یا باید فرم کتبی پر کنیم؟ ؟مرکز ما میگه فقط پیشخوان نمیشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    خیر اصلا ربطی ندارد.اصلا بیشتر معرفی به استادها 1 نفر هست!! البته این دست استاد هست که کلا چجوری از شما امتحان بگیرد.
    طبق دستورالعمل ترم تابستان 94 سازمان مرکزی ، معرفی به استاد باید از طریق پیسخوان خدمت ثبت بشه

  2. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 18 تیر 1394

    با سلام میخواستم بدونم کی نمرات تایید نهایی میشن و در ضمن حتما باید نمرات تایید بشن تا با معرفی به استادمون از طریق دانشگاه تایید بشود ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 تیر 1394 :

    سلام
    تایید نمرات دست مراکز هست.
    بله باید نمرات تایید شده باشند

  3. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 18 تیر 1394

    باسلام ببخشید یک سوال دیگه داشتم
    بنده 141واحد باید پاس کنم ولی دروس عمومی باید20واحد پاس میکردم که 22واحد پاس کردم و 2واحد اختیاری برام مونده که باید جمع واحدها با این دو واحد بشه 141واحد ولی جمعش میشه 143واحد این مشکلی به وجود نمیاره؟
    ایا نمیشه دو واحد عمومی پاس شده را جایگزین دو واحد اختیاری کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد و بعدا دروس مازاد رو حذف می کنند./
    خیر نمی شود

  4. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 18 تیر 1394

    سلام من تابستان تموم میکنم می تونم بعد از اینکه تابستان درس ها پاس کردم شهریور دوباره معرفی به استاد بگیرم بقیه اختصاصی ها برای ارتقاء معدل

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 تیر 1394 :

    سلام
    اگر درسهایتان به اتمام رسیده باشد و معدلتان هم از 12 کارشناسی بیشتر باشد خیر نمی توانید

  5. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 18 تیر 1394

    سلام خسته نباشید من ترم بعد یعنی نیم سال اول 94-95 ترم آخر هستم ولی 26 واحد دارم که 20 واحد آن را می توانم بردارم اما 6 واحد دیگرم 2 درس اختیاری که 3 واحدی هستن برایم میماند می خواستم بپرسم آیا این دو درس را میتوانم برای همون ترم معرفی به استاد بگیرم یا نه ؟ در ضمن آیا درست است که میگویند معرفی به استاد میشه برای ترم بعدش یعنی این ترم بعد من 20 واحد بر میدارم و ترم بعدش میتونم معرفی به استاد بگیرم .
    خواهشمندم هر چه زودتر راهنمایی ام کنید با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    بعد از ثبت نهایی شدن نمرات ان 20 واحد ، در بازه زمانی معرفی به استاد در صورت داشتن شرایط می توانید دروس باقیمانده رو معرفی به استاد بگیرید

  6. نویسنده دیدگاه : صدیقه خصالی - در تاریخ : 19 تیر 1394

    سلام من درخواست معرفی به استاد داده ام ولی درتابستان شهویرماه نمی توانم بیایم امتحان بدهم ولطفا درخواستم را به کارشناس رشته بگوید حذف کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    دوست عزیز به مرکزتان اطلاع دهید تا حذف کنند!!

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 تیر 1394

    پشتیبان مرسی ازاینکه سوالامو جواب دادین. پس وقتی میتونن امتحان بگیرن چرا آدمو اذیت مکنن؟؟چرا باید بخاطر کم کاری مرکزم من بمونم شهریور .چکار کنم قبول کنن بنظرتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    بله می توانید. ولی خوب دست مرکزتان هست دیگه یعنی تصمیم با مرکزتان هست

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 تیر 1394

    پشتیبان محترم نماز وروزتون قبول باشه ببخشین وقتی از پیشخوان درس و انتخاب کردیم کافیه دیگه یا باید بعداین که انتخاب کردیم تایید و رو هم بزنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    آموزش تصویری ثبت معرفی به استاد در خبر بالا هست مطالعه کنید.

  9. نویسنده دیدگاه : kamran - در تاریخ : 19 تیر 1394

    سلام.من فقط درس اندیشه 2ام مونده.آیا اونو میشه معرقی به استاد گرفت؟تو ترم تابستان نداده اند.چی کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    بله می توانید معرفی به استاد بگیرید.

  10. نویسنده دیدگاه : رئیسی - در تاریخ : 19 تیر 1394

    با سلام
    پشتیبان عزیر
    من دانشجوی ترم آخر رشته روانشناسی هستم. الان 8 واحد برایم باقی مانده است که در سامانه برای ترم تابستان تنها دو واحد آن ارائه شده است. من به خاطر شرایطم نمیتوانم واحدههای باقیمانده را ترم مهر بگیرم باید هر طور شده تابستان فارغ التحصیل بشوم ولی در ترم تابستان 6 واحد دیگرم ارائه نشده است من چطور می توانم این واحدها را اخذ کنم لطفا کمکم کنید. این ظالمانه است که من برای 6 واحد که می توانم در تابستان آنها را بگذارنم ترم مهر هم ادامه تحصیل بدهم. خواهشا مرا راهنمایی کنید.
    واحد ارائه شده به من روانشناسی بازی است و واحدهای باقیمانده دیگرم شامل روشها و فنون تدریس، اندیشه اسلامی2، روانشناسی اعتیاد است.
    لطفا سریع به من پاسخ دهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    اگر کلا 8 واحد تئوری برای فارغ التحصیلی دارید و ارائه نشده است می توانید ترم رو در یک دانشگاه دیگر مهمان بگیرید

  11. نویسنده دیدگاه : رئیسی - در تاریخ : 19 تیر 1394

    در ضمن پشتیبان عزیر، من می توانم این 8 واحد یافیمانده را به صورت مهمان در دانشگاه آزاد یا جامع علمی کاربردی بگذرانم اگر می شود من باید به سامانه دانشجوییم مراجعه کنم و درخواست بدهم؟ (نحوه آن چظور است) و یا به مرکز دانشگاهمان مراجعه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید؟؟؟؟؟/

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    اگر فقط 8 واحد تئوری برای فارغ التحصیلی دارید بله می توانید.
    باید به مرکزتان حضوری مراجعه کنید و درخواست دهید تا در صورت موافقت به دانشگاه مقصد برید و از انها نیز موافقت بگیرید

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 تیر 1394

    پشتیبان محترم ببخشین اگه تو قسمت پیشخوان بنویسه تایید کارشناس آموزش یعنی درخواست معرفی به استاد من تایید شده ؟؟ومن میتونم این معرفی به استاد امتحان بدم با شهریور ؟؟؟؟من 15 تیر درخواست دادم واونا 18تیر تایید کردن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    اگر تایید شده یعنی با معرفی به استاد شما موافقت شده. ولی برای امتحانش دیگه دست مرکزتان هست و باید از مرکزتان برای تاریخ امتحانش پیگیری کنید.

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 تیر 1394

    وقتی تو قسمت عملیات مشاهده گردش کار و میزنم میاره که تو تاریخ 4/15ارسال کردم اونا هم 4/18تایید کردن.نوشته تایید کارشناس آموزش.شما نمیدونین که میتونم این معرفی به استاد امتحان بدم یانه؟ شهریور ندم.مرکزمون قبول نمکنه میگه دیر درخواست دادی باید تا شنبه یعنی13تیرمیدادی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    گفتیم زمان امتحانش دست مرکزتان هست و باید از مرکزتان پیگیری کنید

  14. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 19 تیر 1394

    سلام ببخشید یه سوال داشتم اگر برای ترم آخر 26 واحد داشته باشم 6 واحد را میتونم معرفی به استاد بگیرم ( البته دو درس 3 واحدی است ) ؟ من هر چه با کارشناس رشته یا مرکزمون صحبت میکنم میگویند ترم آخر فقط 24 واحد میشه برداشت در صورتی که در این سایت که شرایط انتخاب واحد ترم آخر رو دیدم نوشته بود در صورتی میتوانند 26 واحد اخذ کنند که آن 6 واحد دو درس 3 واحدی ( نظری ) باشد برای منم دو درس اختیاریم که 3 واحدی است میموند خواهش میکنم راهنمایی ام کنید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    دوست عزیز اصلا اینو بدونید که در صورتی میتونید شما 24 واحد اخر کنید که معدل نیمسال قبل شما بالای 17 باشد. چون شما ترم آخری محسوب نمی شوید و باید بر اساس معدل نیمسال قبلتون انتخاب واحد کنید

  15. نویسنده دیدگاه : دانشجوی نگران - در تاریخ : 19 تیر 1394

    سلام طاعاتتان قبول من هشت واحد دارم تا فارغ التحصیل بشم ولی دانشگاه دوواحد ارائه داده باید چیکار کنم راهی هست تا یه ترم عقب نیفتم؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    می توانید کل ترم رو در یک دانشگاه دیگر مهمان بگیرید.
    و یا هم بعد از ثبت نهایی شدن نمرات ترم تابستانتان در بازه زمانی معرفی به استاد ، درخواست معرفی به استاد کنید

  16. نویسنده دیدگاه : دانشجوی نگران - در تاریخ : 19 تیر 1394

    شرمنده یه سوال دیگه توهر دانشگاهی میشه مهمان شد یا فقط باید دانشگاه پیام نور باشه؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    اگر فقط 8 واحد تئوری داشته باشید توی هر دانشگاهی که مورد تایید وزارت علوم باشد می توانید

  17. نویسنده دیدگاه : دانشجوی نگران - در تاریخ : 19 تیر 1394

    ببخشید یه سوال دیگه چه دانشگاههایی مورد تایید وزارت علومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 تیر 1394 :

    ازاد – دانشگاهای سراسری – علمی و کاربردی و …

  18. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 20 تیر 1394

    دوباره سلام شرمنده دوباره سوال میکنم منظور من از 26 واحد برای ترم آخرم این بود که من چون معدلم 15.26 است 20 واحد را می توانم به طور عادی بردارم فقط میخواستم بدونم آیا بعد از تایید شدن این 20 واحد آیا میتوانم اون 6 واحد باقی مانده ( دو درس 3 واحدی ) را معرفی به استاد بگیرم یا نه ؟ ممنون میشم دوباره راهنمایی ام کنید با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 تیر 1394 :

    سلام
    بله می توانید اخذ کنید بعد از تایید نهایی شدن نمرات ان 20 واحد

  19. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 تیر 1394

    پشتیبان محترم من یه سوال داشتم مگه این معرفی به استاد وقتش از 6 تیر تا 5مردادنیس خب اصلا بذایم تعطیلات دانشگاه از 29تیر باشه خب چرا امتحان این معرفی به استاد و میندازن شهریور خب مگه تا29تیروقت ندارن چرا آدمو بازی میدن بخاطر راحتی خودشون 2ماه دانشجو عقب میندازن ؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 تیر 1394 :

    دوست عزیز دیگه این مسائل دست مراکز هست و کاری نمی شود کرد

  20. نویسنده دیدگاه : من - در تاریخ : 20 تیر 1394

    سلام
    خسته نباشید
    لطفا جواب بدید ممنون میشم
    من ترم اخرم که دو واحد مونده و تونستم از طریق پیشخوان معرفی به استاد بگیرم
    اما چند تا سوال دارم
    اول اینکه نمره ها کی تایید میشن؟؟؟؟؟؟؟
    چند وقته دیگه میشه 5 مرداد پس کی تایید میشن؟
    سوال دیگه اینکه وقتی از طریق پیشخوان معرفی به استاد برمیدارم بازم باید بعدش به دانشگاه مراجعه کنم برای تایید؟؟
    یا خودشون دیگه از همین طریق سایت تایید میکنن و تو سایت میزنن که با کدوم استاد هست درسم؟؟؟
    بعد یک سوال دیگه من الان از طریق پیشخوان برداشتم ولی شاید تا اخر هفته برم مسافرت و هنوز نمره ها تایید نشده باشه اگر از 5 مرداد بگذره دیگه نمیشه معرفی به استاد برداشت؟؟
    اگر اشکال نداره جوابم رو کامل بدید ممنون میشم
    یاعلی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 تیر 1394 :

    سلام
    تایید نمرات دست مراکز هست
    چون مراکز برخی اشنایی با پیشخوان خدمت ندارد بهتر است با مرکزتان هم هماهنگ کنید برخی مراکز هنوز درخواست کتبی بیشتر مدنظرشون هست.
    با مرکزتان هماهنگ کنید

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 تیر 1394

    پشتیبان محترم نمره معرفی به استاد چند روز بعد ازامتحان قرار میدن ؟؟یه سوال دیگه تو معرفی به استاد امتحان و تستی میدن یا تشریحی؟؟درس من تو زمان معمولی تمام تستی است

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 تیر 1394 :

    دست مرکزتان هست که چه زمانی ثبت کند. همان روزی که امتحان میگیرد هم می شود ثبت کرد!!
    دست استاد هست چگونگی امتحان

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 تیر 1394

    پشتیبان جان من 25 واحدم مونده میتونم 20 واحد رو برای ترم بعد بردارم و 5 واحد دیگر را معرفی به استاد برای همان ترم بگیرم که نیوفته برا ترم بعدیش؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 تیر 1394 :

    در صورتی می توانید 5 واحد رو معرفی به استاد بردارید که اولا تمام نمرات 20 واحد شما ثبت قطعی شده باشند دوما بازه زمانی معرفی به استاد باشد. سوما حداکثر 2 درس تئوری باشد.

  23. نویسنده دیدگاه : elham - در تاریخ : 20 تیر 1394

    سلام مهلت ثبت نمره تشریحی در درسی که امتحانش تستی تشریحی بوده تمدید میشه استادمون هنوز ثبت نکرده ایا در گذشته تمدید میشده مثل مهلت ثبت نمره میان ترم باید چکار کنیم مهلت ثبت نمره تشریحی تا 23 تیر هست یا 24 تیر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    سلام
    تا 23 امکان ثبت نمرات تشریحی هست

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 تیر 1394

    پشتیبان محترم ببخش بعداین که امتحان معرفی به استاد و دادیم میتونیم کارای فارغ التحصیلی انجام بدیم یا باید نمرمون تایید بشه بعد اقدام به فارغ التحصیلی بکنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    باید نمره ثبت و تایید شود

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 تیر 1394

    پشتیبان جان یعنی 5 واحد باقی موندم میوفته برای نیم سال دوم همزمان بااون 20 واحد نمیتونم در خواست معرفی به استاد بدم درسته ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    بله نمی توانید.

  26. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 21 تیر 1394

    با سلام
    نمرات 5 درس من هنوز نیومده و یک درسم رو هم باید معرفی به استاد بگیرم و دانشگاه هم که از 24 تیر تا 14 مرداد تعطیله
    معرفی به استاد این ترم هم 6تیر تا 5 مرداد هست
    من برای این یک درسم چه زمانی باید اقدام به معرفی به استاد کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    سلام
    در شهریورماه می توانید درخواست معرفی به استاد بدید اگر در بازه زمانی 6تیر تا 5 مرداد نتوانستید

  27. نویسنده دیدگاه : elham - در تاریخ : 21 تیر 1394

    سلام اگه استادمون تا 23 تیر نمره تشریحی ثبت نکنه دوباره تمدید میشه تا حالا سابقه داشته که تمدید بشه مثل نمره میان ترم که همیشه تمدید میشود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    سلام
    الان یکبار تمدید شده. مشخص نیست تمدید شود

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 تیر 1394

    سلام وقتتون بخیر.من معرفی به استادگرفتم وازطرف مسئول اموزش تاییدشده.درسی که معرفی به استاد گرفتم نمره تشریحی اش وارد شده ولی هنوز قطعی نشده.اگراستادپاسم کنه بازم بایدشهریه معرفی به استاد روبدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    سلام
    اگر تایید معرفی به استاد رو حذف کنند خیر نیازی نیست

  29. نویسنده دیدگاه : elham - در تاریخ : 21 تیر 1394

    سلام ایا از 18 تیر تا 20 تبر اساتید میتونستن نمرات تشریحی توی سایت درج کنند چون من از 18 تیر تا 20 تیر کلی اس ام اس برای استادمون دادم اما هنوز نمرات تشریحی نزاشته میخام بدونم از کی میتوانستن نمرات تشریحی ثبت کنن ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    سلام
    خیر از 21 تا 23 تیرماه می توانند

  30. نویسنده دیدگاه : elham - در تاریخ : 21 تیر 1394

    سلام اخرین سوالمه ایا اساتیدی که تا الان نمره تشریحی در سایت ثبت نکردن میدونند که سایت قراره از 21تا 23 تبر دوباره باز بشه و میشه بگید از چه راهی بهشون اطلاع میدن چون بعضی از اساتید مشغله زیاد دارن شاید خبردار نشن پس ما مطمعن باشیم که اونا خبر دارن مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    سلام
    شاید مراکز بهشون اطلاع ندن. اگر شماره ای دارید ازشون بهشون اطلاع بدید و یا به مسئول امتحانات مرکزتان بگید تا به اساتید اطلاع بدهند.

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 تیر 1394

    پشتیبان محترم من هنوز شهریه معرفی به استاد موندادم یعنی خود پرداز خطا آورد هی گفت بیش از زمان کار کردین .فردا امتحان دارم میتونم امتحان بدم یا نه ؟؟قبول مکنن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 تیر 1394 :

    بله می توانید مشکلی ندارد

  32. نویسنده دیدگاه : محمرضا - در تاریخ : 22 تیر 1394

    با سلام و خسته نباشید.
    من الان دوتا معرفی به استاد گرفتم.
    اینکه گفته شده تا 5 مرداد وقت داره ثبت بشه، یعنی استاد باید تا پنجم نمره رو بزنه حتما
    یا اینکه میشه بعد از تاریخ پنج مرداد امتحان گرفته بشه و استاد نمره رو وارد سایت کنه که تو شهریور ثبت بشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 تیر 1394 :

    سلام
    بله باید تا 5 مرداد امتحان و نمره انجام شود در غیر اینصورت می رود ثبت نمره می رود برای معرفی به استاد بعدی در شهریورماه

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 تیر 1394

    پشتیبان محترم شما میدونین نمره معرفی به استاد چطور هس.من امروز امتحان داشتم تمام تستی 25تاسوال بود میخاستم بدونم قبول میشم یانه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 تیر 1394 :

    منظورتون از چطور هست چیه؟؟ کل نمره دست استاد هست دیگه

  34. نویسنده دیدگاه : صادق - در تاریخ : 22 تیر 1394

    سلام نیاز به مشورت با شما دارم
    دو ترم پیش سه واحد برای فارغ التحصیلی داشتم- چون معدلم زیر 12 بود دروس جبران معدل برداشتم / بعد از قانونی که اومد توی حذف اضطراری به جز دو درس بقیه رو حذف کردم ( با راهنمایی و تایید مدیر آموزشمون ) امتحان معرفی به استاد رو دادم و نمره به دایره امتحانات رفت // اما برام غایب در امتحان زدن وقتی مراجعه کردم گفتن که نمیتونستید تو حذف اضطراری معرفی به استاد بگیرید بعد از امتحانات بیا دوباره معرفی به استاد بگیر// حالا مشکل اینه که موقع ثبت در پیشخوان، میزنه که: این درس قبلا ثبت شده // مدیر آموزش به سازمان زنگ زد ولی سازمان هم هنوز نمیدونه باید چکار کنه// گفتن هر وقت درست شد خودمون زنگ میزنیم که هنوز نزدن // فردا میخوام برم دانشگاه // حالا به نظر شما این مساله قابل حل است؟ یا اون یه درس سه واحدی رو عادی برای تابستان انتخاب کنم و بیخیال معرفی به استاد شم؟
    نمیخوام دیگه این همه فارغ التحصیلیم عقب بیافته.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 تیر 1394 :

    سلام
    بله قابل حل هست و احتمالا در سیستم برایتان همان نمره معرفی به استاد رو ثبت کنند

  35. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 تیر 1394

    پشتیبان یه سوال .من تز صبح شهریه معرفی به استادمو دادم اما هنوز تا الان که شبه صفر نشده.از طریق خوپردازدادم.چکار کنم حالا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 تیر 1394 :

    سلام
    اگر از طریق خودپرداز واریز کرده اید بین 48 الی 72 ساعت زمان میبرد تا در سیستم ثبت شود

  36. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 22 تیر 1394

    تو تقویم آموزشی زمان معرفی به استاد و تکدرس 18 شهریور بود که؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 تیر 1394 :

    بله اون برای نیمسال اول 95-94 محسوب میشه
    اینی که اعلام کردیم مربوط به سال تحصیلی 94-93 می باشد
    در شهریورماه هم هست

  37. نویسنده دیدگاه : میری - در تاریخ : 23 تیر 1394

    با سلام و آرزوی قبولی طاعات همه دست اندرکاران سایت مفید PNUNA.COM که خالصانه تا حد امکان راهنمایی می کنند، در ابتدا واقعا ازتون به خاطر کمکهای بی دریغتون ممنونم
    سوالی در رابطه با معرفی به استاد داشتم
    من هم مشابه تعدادی از دوستان تونستم درخواست معرفی به استاد رو تایید کنم، علیرغم اینکه هنوز تعدادی از نمراتم از سوی دانشگاه تایید نشده اند
    سوالم اینه که برای معرفی به استاد علاوه بر درخواست از طریق پیشخوان خدمت، باید حضوری به دانشگاه بریم و درخواست کتبی هم بدیم. می بخشید!چون چند هفته است که با دانشگاه تماس میگیرم و اصلا کسی به تماسم جواب نمیده مزاحم شما شدم. خواهش می کنم کمک کنید، چون تعطیلات کاکنان پیام نور رو در پیش داریم و ترسم از اینه که مشکلی پیش بیاد…
    باز هم از لطفتون بینهایت ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 تیر 1394 :

    سلام
    برخی از مراکز به دلیل اینکه پیشخوان خدمت اولین بار هست که اجرایی می شود شاید حواسشان نباشید و بهتر است با مرکزتان در این مورد هماهنگی داشته باشید

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 تیر 1394

    سلام
    من دروس معرفی به استادو گرفتم ثبتم شد ولی الان خراب شده جایی برای تاییدم نیست!!!!!
    کد 12-13194 میییزنه؟؟
    چرا؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 تیر 1394 :

    سلام
    اطلاعی نداریم. با مرکزتان تماس بگیرید و پیگیری کنید

  39. نویسنده دیدگاه : آسیه عمانی - در تاریخ : 23 تیر 1394

    باسلام من چون دانشجوی ترم آخر هستم رعایت نکردن پیش نیازها مشکلی بوجود نمیاره اما دو درس رو حذف کردم که معرفی به استاد بگیرم حالا که به دانشگاه برای معرفی به استاد مراجعه کرده ام میگویند چون دو درس رو حذف کرده ای دیگه ترم اخرحساب نمیشی واون درسهای پیش نیازروبایددوباره امتحان بدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 تیر 1394 :

    سلام
    نباید حذف میکردید و اگر در امتحانش حاضر نمیشدید بهتر بود!!
    حالا هم باید بر اساس گفته مرکزتان اقدام کنید

  40. نویسنده دیدگاه : مجتبی - در تاریخ : 23 تیر 1394

    با تشکر از شما
    من 3 واحد دارم که تئوری است . و در تاریخ 11 تیر بوسیله پیشخوان ثبت کردم . و در 20 تیر نمرات ترم پیش قطعی شد . وهنوز شهریه پرداخت نکردم . ودر پیشخوان کارشناس مربوطه ثبت نکرده . چی کار کنم . لطفا راهنمایی بفرمایید . شهریه ثابت چطوریه الان برام زده 55200 این نصف میشه
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 تیر 1394 :

    از مرکزتان هم برای ثبت معرفی به استاد پیگیری کنید.
    خیر 55200 خودش نصف هست دیگه!!

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top