آغاز انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور / تعداد واحد قابل اخذ

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : از هم اکنون می توانید برای ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور اقدام کنید / نکاتی بسیار مهم جهت سهولت در انتخاب واحد دانشجویان / اطلاعیه در مورد تعداد واحد قابل اخذ

 

برای ادامه بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

آخرین مهلت انتخاب واحد نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور / تاریخ حذف و اضافه

 

 


 

قبل از انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

 کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

در مورد تاخیر در ثبت شدن پرداخت ها در سیستم گلستان پیام نور مشکل بدلیل سامانه شاپرک بانکی می باشد که ۲۴ ساعت زمان می برد که در سیستم ثبت شود.پس دانشجویان عزیز کمی تامل کنند تا شهریه واریزی انها در سیستم ثبت شود.

اگر شهریه را به صورت حضوری در بانک – خودپرداز – تلفن بانک پرداخت کرده اید ، معمولا 48 الی 72 ساعت زمان می برد تا پرداختی شما در سیستم گلستان پیام نور ثبت شود.اگر به صورت اینترنتی پرداخت کرده اید بین 2 الی 5 ساعت زمان می برد پس صبور باشید تا ثبت شود.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور بر اساس تقویم آموزشی سال تحصیلی 95-1394 پیام نور از 14 شهریورماه 1394 آغاز و تا 28 شهریورماه 1394 از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir ادامه خواهد داشت.

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور

 

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور مطلع شوید.

 

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت (3روز) بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد

(در روزهای آخر مجددا انتخاب واحد برای همه دانشجویان باز می شود)

 


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نیستند:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید (ورودی مهر 94)

ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید تاریخ دیگری می باشد که متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.نام نویسی اولیه از پذیرفته شدگان ورودی جدید ‌به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جامع دانشگاهی به آدرس http://reg.pun.ac.ir انجام خواهد شد و بعد از مراجعه حضوری و تشکیل پرونده امکان انتخاب واحد رو در سایت گلستان پیام نور خواهند داشت. منتظر اطلاعیه های بعدی ثبت نام از طریق همین سایت باشید.

عضویت در خبرنامه ایمیلی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

عضویت در خبرنامه پیامکی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور :

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

* دانشجویان عزیز با توجه به اینکه ترم تابستان فاقد معدل می باشد و کلا اختیاری است ، ملاک انتخاب واحد شما بر اساس معدل ترمی نیمسال دوم 94-93 می باشد.

 

سقف انتخاب واحد ترمی در کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی بشرط فراغت (حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی) می تواند بدون توجه به معدل نیمسال قبلی خود تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از 8 واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از 8 واحد اخذ نمایید.(برای کسانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند حداقل 12 واحد درسی می باشد)

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.

 

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

1- برای ورودی های نیمسال دوم 93-92 به قبل حداکثر واحد قابل اخذ 14 واحد و برای ورودی های نیمسال اول 94-93 به بعد حداکثر واحد قابل اخذ 12 واحد درسی می باشد (آیین نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور)
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور با خطاهای زیر مواجه شوید:

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور – کلیک کنید

 


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 13 مهرماه 1394 لغایت 20 مهرماه 1394 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 95-1394 پیام نور

 

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی ، دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

 


 

کاملترین راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

 

سرور اصلی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 1 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 2 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

 

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور :

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

 

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

 

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

 

تــــــــــــــــــذکــــــــــــــــرات مهـــــــــــــــــم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور

تقویم آموزشی سال تحصیلی 95-1394 دانشگاه پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 95-94 پیام نور

برنامه امتحانات پایان ترم نیمسال اول 95-94 دانشگاه پیام نور

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجویان پیام نور باید بگذراند

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : نسا - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سلام. برای شرکت در کلاس های الکترونیکی باید در سایت
    سامانه یادگیری الکترونیکی پیام نور ثبت نام کنیم؟ اخه گفتن که
    یاشماره دانشجویی وکدملی میشه وارد سیستم شد ولی من اینایی رو که گفتن وارد کردم و نتونستم وارد سایت شم ؟خواهشا
    جواب بدید معطل موندم چیکارکنم؟ باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    دوست عزیز نیاز به ثبت نام نیست و زمانی می توانید وارد این سامانه شوید که انتخاب واحد ها قطعی شوند

  2. نویسنده دیدگاه : فرزاد - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    اگه مثلا یکی همه درساش رو پاس کرده باشه و معدل کلش 13باشه ایا میتونه دروس جبران معدل بگیره یا خیر فقط کسانی ک معدلشون کمتر از12هستش میتونن بگیرن؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    خیر فقط کسانی می توانند دروس جبران معدل بگیرند که معدل کلشان از حداقل معدل کمتر باشد

  3. نویسنده دیدگاه : mahdi - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سلام.من ترم آخر نیستم و با برنداشتن درس معارف مشکلم از لحاظ تعداد واحد و زمان امتحانا حل میشه ولی اگه درس معارفو بردارم به مشکل میخورم.امکانش هست من این ترم درس معارف برندارم و بزارمش برا ترم بعد(ترم آخر)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  4. نویسنده دیدگاه : *فرشته* - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سلام خدا قوت من ترم اخرم رفتم به مسئول رشته اعلام کردم کارم را انجام دادو بعدش رفتم انتخاب واحد انجام دادم اما موقع اعمال تغییرات میگه انجام نشد ثبت نشد در صورتیکه من گزارش کار رو هم گرفتم ولی با این وضعیت نگرانم که انجام نشده باشه و تو سایت ثبت نشده باشه شما میدونید دلیلش چیه؟؟؟؟؟باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    اگر مشکل دارد با کارشناس رشتتون تماس بگیرید شاید هنوز در سیستم اعمال نکردن

  5. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سلام.من این ترم بامعرفی به استاد تموم میشم.الان میخوام 20واحد بگیرم دوتا از درس ها که یکیش آزمایشگاست میخوام باهم بگیرم ولی خطا میده.یکی از آزمایشگاه ها هم همنیاز درسیه که میخوام معرفی به استاد بگیرم.اگه به دانشگاه بگم خطاها رو برمیداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    چون ترم اخری محسوب نمی شوید رعایت پیش نیاز ها و سقف واحد برای شما الزامی می باشد

  6. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سلام من شهریه نیم سال دوم94_93 رو تازه پرداخت کردم الان چرا نمیتونم نتایج امتحاناتو ببینم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    باید صبر کنید تا پرداختی شما در سیستم ثبت شود

  7. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سلام
    خسته نباشید
    خواهش میکنم جواب بدین چون دانشگاه زنگ زدم نتونستم جواب سوالم را بگیرم
    من ترم دو هستم میتونم درس فیزیولوژی وغدد را که برای ترم پنج هست با توجه به این که نه پیش نیاز داره نه هم نیاز داره بردارم
    بی صبرانه منتظر جوا ب شما هستم
    یک دنیا ممنونم سلامت باشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    بله با رعایت پیش نیاز ها می توانید دروس ترم های بالاتر رو نیز اخذ کنید

  8. نویسنده دیدگاه : ونوس - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سلام خسته نباشید من ترم اخرم انتخاب واحد کردم گزارش رو هم گرفتم اما شهریه رو واسه من نمیزنه صفر هنوز

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    هنوز شهریه ها اعمال نشده.طبیعی هست

  9. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سه تاازدرسام تاریخ امتحاناشون تویه روز وساعتی هست ترم آخرهستم میخام انتخاب واحد کنم خطا میزنه چیکارکنم

  10. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام خسته نباشین من معدل ترم قبلیم 18 شده ولی متاسفانه نمیتونم بیشتر از18 واحد اخذ کنم چون بقیه درسا پیشنیاز داره راهی هست که بتونم بدون در نظر گرفتن پیش نیاز 24 واحد بگیرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر راهی نیست مگر اینکه ترم اخری باشید
    در غیر اینصورت رعایت پیش نیاز ها الزامی می باشد

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام
    من عملیات پرداخت شهریه ثابت را به صورت اینترنتی انجام دادم و خطای شناسایی نشدن کارت داد دوباره امتحان کردم این بار پذیرفت . اما در پیامک دوبار ازحساب کارتم مبلغ کم شده .گزارش پرداخت شهریه گرفتم اما در انجا یکبار گزارش پرداخت بود در صورتی که دوبار از حسابم کم شده.
    حال باید چکار کنم؟؟؟لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    تراکنش اول چون ناموفق بوده توسط خود بانک بین 12 تا 24 ساعت اینده به حسابتان برگشت داده می شود

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    با سلام
    من تقاضای مهمان داده بودم وموافقت شد.انتخاب واحد کردم وهزینه ثابت هم واریز کردم.الان می تونم از مهمان انصراف بدم ؟چون هزینش خیلی زیاد شده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    باید از مرکز مقصد درخواست لغو مهمان رو بکنید تا اگر موافقت شد و لغو کردن به مرکز مبدا مراجعه کنید و درخواست لغو مهمان بدید

  13. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام .و خیلی ممنون از پاسخ گویی به موقع و عالی شما.من سال 92 در دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم ترم اول رو پاس کردم .ترم دوم رو سر جلسه امتحانات نرفتم وشهریه را پرداخت کردم وترم 3و4 مرخصی گرفتم با توجه به وقفه به وجود امده دیگه نمیتونم این رشته رو ادامه بدم ایا میتونم 2ترم دیگه مرخصی بگیرم و در کنکور سراسری 95 شرکت کنم یا باید از دانشگاه انصراف بدم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر نمی توانید.اگر از معافیت تحصیلی استفاده میکنید حداکثر فقط 2 نیمسال امکان استفاده از مرخصی تحصیلی رو دارید
    اما اگر از معافیت نحصیلی استفاده نمیکنید تا 6 نیمسال امکان مرخصی تحصیلی رو دارید

  14. نویسنده دیدگاه : رز - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام من ترم دوم موقع امتحانات تغیر رشته دادم بهم گفتن از ترم سوم میتونم تو اون رشته درس بخونم ولی الان هر چی سایت میرم میبینم عوض نشده همون قبلی است چیکار کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    باید از مرکزتان این موضوع رو پیگیری کنید.احتمالا هنوز موافقت نشده.

  15. نویسنده دیدگاه : nilofar - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام من رشتمو تغیر دادم ولی تو سایت تغیر داده نشده چیکار باید بکنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    شاید هنوز تغییر رشته شما موافقت نشده. از مرکزتان پیگیری کنید.

  16. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام پشتیبان عزیز خسته نباشید
    من کاردانی داشتم برای کارشناسی بعضی دروس راتطبیق زده اند آن زمان یک واحد بوده الان 2 واحد اعلام شده مانند درس جمعیت و تنظیم خانواده باید دوباره بردارم و بعضی درسها هم تطبیق خورده هم در دروس اجباری مانند فارسی که دو تا نمره جداگانه گذاشته شده و درس عمومی است در پایان واحدهای عمومی چگونه حساب می شود 2 واحد محاسبه می شود یا 4 واحد چکار باید بکنم . لطفا راهنمایی فرمائید متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    دوست عزیز اگر تطبیق خورده مشکلی ندارد و نیازی به اخذ مجددش نیست.

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    باسلام
    چرا تمام دروس ترم های آخر بصورت عادی و کلاسهای هم روزهای کاری گذاشته شده ، کارمندان به امید پنجشنبه پیام نور اومدن آیا مجبوریم انصراف بدیم امتحانات بین روز کلاسها طی روزهای کاری. خواهشا کمک کنید. سلامت باشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    دوست عزیز برنامه کلاسی هر مرکز و در هر ترمی متفاوت است و این موضوع رو باید از مرکزتان پیگیری کنید

  18. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام.من این ترم بامعرفی به استاد تموم میشم.ولی الان دوتا آزمایشگاه ها چون پیشنیاز وهمنیاز هستن خطا میزنه.یعنی به خاطر دوتا خطا باید یک ترم اضافه بخونم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    دوست عزیز چجوری با معرفی به استاد این ترم تمام میشید که هنوز 2 تا ازمایشگاه شما مانده!!!!

  19. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام من 88 واحد پاس کردم رشته ی کامپیوتر انصراف دادم که بهم مدرک کاردانی بدن ولی معدلم 11و60 هست میخواستم بدونم راهی داره که دروسی که نمره ی بالاتری داره رو برام حساب کنن تا 72 واحد بشه معدلم بالای 12 بشه ممنون لطفا جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر راهی نیست

  20. نویسنده دیدگاه : sheyda - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    با سلام
    من یک درس معرفی به استاد دارم برای من تاریخ ثبت نام زدن باید صبر کنم زمان معرفی به استاد ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    چه تاریخی برای شما ثبت شده؟ چون تاریخ ثبت معرفی به استاد از 18 تا 30 شهریورماه می باشد

  21. نویسنده دیدگاه : مرتضي - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    با سلام و احترام و تشکر از جوابهای دقیق پشتیبان عزیز
    من دانشجوی ارشد مهندسی صنایع هستم لطفا در مورد زمان ونحوه انصراف از تحصیل،تسویه وام دریافتی و محدودیتهای احتمالی ثبت نام در دانشگاه دیگر در صورت قبولی مرا راهنمایی کنید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست انصراف بدید تا فرمی به شما بدهند و پر کنید و منتظر تایید انصراف از سوی دانشگاه باشید.

  22. نویسنده دیدگاه : sheyda - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    توی قسمت ثبت نام اصلی برای من تاریخ ثبت نام زدن نه قسمت معرفی به استاد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    دوست عزیز قسمت ثبت نام اصلی رو برای همه تاریخ ثبت نام میزنن فرقی نمیکند!!
    شما باید از قسمت پیشخوان خدمت اقدام کنید برای معرفی به استاد

  23. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    بهم مدرک نمیدن ؟ چون بدون آزمون پیام نور دوباره شرکت کردم که مهر ادامه بدم میشه یا نه ؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    اگر دروس ردی دارید و به خاطر دروس ردی معدل شما پایین اومده اگر انصراف و درخواست کاردانی کنید نمرات ردی حذف می شود و امکان بالا رفتن معدل شما هست.
    با این حال اگر هم نشد باید دروس دیگر اخذ کنید تا معدل خود را بالا ببرید در غیراینصورت مدرکی داده نمی شود

  24. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    من بدون آزمون شرکت کردم تو شهر خودمون میشه بدون مدرک کاردانی و فقط با ریز نمرات دروسم تطبیق بخوره چون همون رشته رو تو همون دانشگاه انتخاب کردم ؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    اگر مدرک پیش دانشگاهی ندارید باید حتما مدرک کاردانی داشته باشید
    اگر فقط برای تطبیق واحد می خواهید ریزنمرات تایید شده دانشگاه قبلی رو داشته باشید مشکلی ندارد

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام خسته نباشید…دانشجوی شیمی کاربردی دانشگاه پیامنور قم هستم…..یه گله دارم از مسئولین که چرا این ترم تمام درسای اختیاری ما(که ماشاا..سخت هم هستن) بصورت خودخوان ارائه میشه……ومطلب جالب تری که امروز بهش برخوردم اینه که جز1درس اختیاری بقیه ارو از چارت برداشتن!!!!!!!!!ینی اونایی که برداشتیمم باید حذف کنیم…………
    با این نوع ارائه ما باید1ترم اضافه تر بخونیم که درسای اختاریمون رو بگذرونیم……..آخه این چه تدبیریه واقعا توش موندم!!!!!!!!!

  26. نویسنده دیدگاه : پیمان - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام,من ترم آخرم 23 واحدم مونده,میتونم 23 واحد رو یجا بردارم؟ا توجه به اینکه دو تا درس دارم که یکیش برا اون یکی پیش نیاز هست,مشکل ایجاد نمیکنه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    بله می توانید. مشکلی ندارد. اگر خطا داد به مرکزتان مراجعه کنید تا ترم اخری بودن شما را در سیستم ثبت کند.

  27. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    ماده ی 31 آیین نامه ی آموزشی کاردانی وارداتی پیوسته تبصره ی 1 گفته اگه دانشجو تعداد واحد درسی بیشتر از حد کاردانی رو گذرانده باشه میتوان ملاک برای معدل کاردانی رو نمره های بالای 12 رو قرار بدن تا بتونن مدرک کاردانی بگیرند ! این قانون رو نمیشه عملی کرد ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    در پیام نور خیر همچین قانونی نیست

  28. نویسنده دیدگاه : مترجمی - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    با سلام.
    درس روش تدریس با شرایط اخذ 90 واحد و یا به بالا است. من 86 واحد گذراندم. این ترم 17 واحد دیگه دارم میتونم روش تدریس بردارم؟ چون نگفتن صرفا 90 واحد را باید گذرانده باشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    اگر برایش شرایط اعلام شده باید تطبیق شرایط اخذ کنید. اگر میخواهید زودتر از ان اخذ کنید حتما قبل از انتخاب واحدش با کارشناس رشتتون هماهنگ کنید

  29. نویسنده دیدگاه : مترجمی - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    ممنون که جواب دادید. ولی امکانش هست فرق اخذ شده با گذرانده شدن رو به من بگید؟؟ تو شرایط نوشته اخذ 90 واحد نگفته حتما 90 واحد گذرانده شود. همین باعث شک و سوال من شده. و باز ممنون از جوابتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    این مورد چون کمی مبهم اعلام شده بهتر است حتما با کارشناس رشتتون هماهنگ کنید. ولی احتمال زیاد مشکلی نباشد و اصل همان اخذ 90 واحد درسی باشد

  30. نویسنده دیدگاه : سهیلا - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام. دانشجو ترم آخر هستم. نتونستم تو وقت تعیین شده انتخاب واحد کنم. چکار باید بکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    الان میتونید انتخاب واحد کنید چه مشکلی دارید؟؟

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام
    من به سایت خود دانشگاه ……./
    رفتم و در اطلاعیه های همان صفحه نوشته بود
    قابل توجه کلیه دانشجویان
    جهت دریافت برنامه کلاسی خود به سایت سهبا (sahba.pnu.ac.ir) مراجعه نمائید
    به سایت مورد نظر مراجعه کردم و نام کاربری و رمز عبور می خواست شماره دانشجویی و کدملی رو دادم و قبول نکرد
    چی کار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    از مرکزتان پیگیری کنید. شاید هنوز شماره دانشجویی شما در سیستم برنامه کلاسی ثبت نشده

  32. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام خواهشا قسمت دوم سوالم رو جواب بدید.و خیلی ممنون از پاسخ گویی به موقع و عالی شما.من سال ۹۲ در دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم ترم اول رو پاس کردم .ترم دوم رو سر جلسه امتحانات نرفتم وشهریه را پرداخت کردم وترم ۳و۴ مرخصی گرفتم با توجه به وقفه به وجود امده دیگه نمیتونم این رشته رو ادامه بدم ایا میتونم ۲ترم دیگه مرخصی بگیرم و در کنکور سراسری ۹۵ شرکت کنم یا باید از دانشگاه انصراف بدم ؟اگه این ترم جدید رو انتخاب واحد کنم میتونم ترم بعدش رو مرخصی بگیرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    اگر از معافیت تحصیلی استفاده میکنید حداکثر 2 نیمسال می توانید درخواست مرخصی داشته باشید.

  33. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    با سلام من وقتی انتخاب واحد میکنم میگه به علت اینکه واحد های اخذ شده از سقف تعداد واحدهای دوره کارشناسی بیشتر شده امکان ثبت وجود نداره آخه من تغییر رشته داده ام و تا الان حدود ۱۵۰ واحد رو پاسیدم چی کار کنم که واحدهای رشته قبلی حذف بشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا در سیستم اصلاح کنند. مشکل بزرگی نیست و حل شدنی است

  34. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    من خودم این آیین نامه رو مطالعه کردم هست همچنین ماده ای . یعنی این آیین نامه که مهر و امضا داره الکیه ؟؟؟ لطفا جواب بدین ممنون. تو سایت آیین نامه ی کاردانی و کارشناسی پیوسته .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    دوست عزیز از صبح تا الان نزدیک به 1000 تا نظر ارسال و پاسخ داده شده!! لطفا نظر ارسال میکنید بگید اصلا موضوع قبلیتون چی بوده!! ما نمیتونیم چک کنیم ببینیم نظر قبلی شما چی بوده

  35. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام ببخشید دعوام نکنید . در مورد مدرک کاردانی که معدل زیر 12 هست از تعداد واحد های پاس شده درس هایی که نمره ی بالاتری داره استفاده کنن که معدل بره بالا . آیین نامه ی آموزشی .ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1394 :

    سلام
    اگر بخواهید مدرک کاردانی دریافت کنید فقط نمرات قبولی در معدل کل محاسبه می شود و تمام نمرات قبولی هر تعداد واحدی که پاس کرده باشید محاسبه می شود

  36. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام.اگر 2ترم قبل را مرخصی گرفته باشیم اگه این ترم رو انتخاب واحد کنم میتونم ترم بعدش رو مرخصی بگیرم یا کلا فقط دو نیمسال هست ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر اگر از معافیت تحصیلی استفاده می کنید کلا 2 نیمسال امکان گرفتن مرخصی رو دارید.

  37. نویسنده دیدگاه : parimah - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام..لطفا راهنمایی کنید چطوری وارد سیستم برنامه ریزی آموزشی سهبا بشیم..هیچ جا اشاره ای بهش نشده..حتی بعضی از دانشجوهارو سراغ دارم که اصلا از این سیستم خبری نداشتند..خواهشا راهنمایی کنید..ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1394 :

    سلام
    باید ببینید اصلا مرکزتان برنامه کلاسی رو برروی این سایت قرار داده یا خیر به صورت جداگانه اعلام می کنند. اگر قرار داده باید نحوه ورود رو هم به شما اعلام کند.

  38. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام
    پشتیبان عزیز توی سایت جستجو کردم، ولی هنوز برایم جای سوال هست. لطفا راهنمایی کنید. در مورد درس آشنایی با دفاع مقدس الان جزء دروس اختیاری هست ولی در گذشته الزامی بوده. ینده قبلا این واحد رو پاس کردم و تعداد واحدهای عمومی با تطبیق، الان با درس آشنایی با دفاع مقدس 22 واحد شده. اما هنوز درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران رو پاس نکردم که توی سایت شما دیدم که اجباری هست گذروندن این درس! از طرفی توی چارت مربوط به رشته نوشته که ملزم به اخذ فقط یک عنوان درسی ار میان این دو هستیم. تکلیف چی هست؟ ممنون

  39. نویسنده دیدگاه : سودابه امیری - در تاریخ : 19 شهریور 1394

    سلام وقت بخیر من هنوز پاسخ سوال اولمو رو نگرفتم، از حضورتون سوال دیگری داشتم: من ورودی 93 هستم که رشته رباتیک قبول شدم متاسفانه موقع ثبت نام رشته ربایش امن رو برام زدن بعد از کلی دوندگی از مرکز تونستم رشته مو تغییر بدم به رباتیک ولی متاسفانه الان متوجه شدم که فناوری اطلاعات برام زدن، چکار کنم از این همه گره خسته شدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1394 :

    سلام
    این موضوع رو باید از مرکز استانی خود پیگیری کنید. در همان اوایل تا یک زمانی فرصت دادند که هر کسی میخواهد به رباتیک برود ولی الان بعید هست بشه کاری کرد. ولی باز هم از مرکز استانی خود موضوع رو پیگیری کنید

  40. نویسنده دیدگاه : دهقان - در تاریخ : 19 شهریور 1394

    سلام
    من 4 ترم پیش امتحان دادم وهنوز نمره در سیستم نامشخص است وزیاد هم پیگیری کردم ونامه نگاری شده ولی متاسفانه هنوز نمره ثبت نشده با توجه به اینکه 2درس دارم فارغ التحصیل شوم درصورتی با توجه به عدم ثبت نمره نمی توانم معرفی به استاد بگیرم ونه میتوان مجدد انرا انتخاب واحد کنم لطفا راهنمایی بفرمائید چکار باید کرد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1394 :

    سلام
    از مسئول امتحانات مرکزتان برای ثبت نمره پیگیری کنید و اعلام کنید اگر مشخص نمی شود حداقل غیب بزنند که بتوانید درس مورد نظر رو مجددا اخذ کنید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top