پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : پاسخ به سوالات متداول دانشجویان در مورد انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور / حتما مطالعه شود

 

قبل از انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

در مورد تاخیر در ثبت شدن پرداخت ها در سیستم گلستان پیام نور مشکل بدلیل سامانه شاپرک بانکی می باشد که ۲۴ ساعت زمان می برد که در سیستم ثبت شود.پس دانشجویان عزیز کمی تامل کنند تا شهریه واریزی انها در سیستم ثبت شود.

اگر شهریه را به صورت حضوری در بانک – خودپرداز – تلفن بانک پرداخت کرده اید ، معمولا 48 الی 72 ساعت زمان می برد تا پرداختی شما در سیستم گلستان پیام نور ثبت شود.اگر به صورت اینترنتی پرداخت کرده اید بین 2 الی 5 ساعت زمان می برد پس صبور باشید تا ثبت شود.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : با توجه به حجم بالای سوالات دانشجویان ، برخی سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور در اینجا جواب داده می شود.

مهلت انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 دانشگاه پیام نور از 14 شهریورماه لغایت 25 شهریورماه می باشد.

لطفا قبل از ارسال نظر حتما مطالب زیر را مطالعه کنید . سوالات تکراری بدون استثنا حذف می شوند:

 

آغاز انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 دانشگاه پیام نور / نکات بسیار مهم – کلیک کنید

 

1- فراموش کردن یا اشتباه بودن رمز عبور در سیستم گلستان پیام نور

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید تنها راه حل این است که باید به کارشناس رشته مراجعه کنید و رمز جدید دریافت کنید.

 

2- اخطار کد ۵ در سیستم گلستان :

اگر اخطار کد ۵ می دهد باید بگوییم باید صبر کنید چون این اخطار یعنی کلا در این زمان هیچ دانشجویی نمی تواند وارد شود. و کلا سیستم از دسترس خارج می باشد.

 

3-  صفحه سفید در سیستم گلستان!!

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بارها و بارها با صفحه سفید مرگ در سیستم گلستان پیام نور روبرو شده باشید.

منظور از صفحه سفید مرگ سیستم گلستان پیام نور حالتی می باشد که سایت باز می شود اما هیچ چیزی در صفحه نیست جز یک آرم پیام نور یا یک لطفا صبر کنید و …

اما راه حل این موضوع : اول از همه باید فونت های موجود در اینجا را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید (دانلود فونت های سیستم گلستان)

بعد از آن اگر مشکل رفع نشد کوکی های مرورگر (از مسیر روبرو در مرورگر اینترنت اکسپلورر کوکی های مرورگر را پاک کنید Tools->Internet options ->Delete) و کش سیستم خود را پاک کنید و یا از یک سیستم دیگر استفاه کنید ، ممکن است علت این صفحه سفید سرعت پایین اینترنت شما باشد و مهمترین علتی که می تواند دلیل این موضوع باشد شلوغی و ترافیک بالای سایت است بهتر است در ساعات ۹ تا ۱۵ وارد سیستم گلستان نشوید و از هجوم چند باره به سیستم خود داری کنید چرا که اوج ترافیک و شلوغی سایت در این ساعات می باشد بهترین ساعات مراجعه به سیستم گلستان ساعات ابتدایی روز و یا ساعات انتهایی شب می باشد.

 

4- پیغام از اینترنت اکسپلورر ۶ به بالا استفاده کنید:

لطفا این کار را هم انجام دهید گاهی اوقات برای رفع مشکل باز شدن سیستم گلستان در اینترنت اکسپلورر به صورت زیر باید اقدام کنید این مشکل بیشتر در اینترنت اکسپلورر ۱۰ و ۱۱ وجود دارد  و یا گاهی سیستم پیغام میدهد که از اینترنت اکسپلورر ۶ به بالا استفاده کنید.

برای رفع مشکل باید مرورگر اینترنت اکسپلورر خود را باز کنید سپس از منو tools گزینه compatibility view settings آدرس http://reg.pnu.ac.ir را add کنید.

 

5- ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید (مهر 94):

ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید تاریخ دیگری می باشد که متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.نام نویسی اولیه از پذیرفته شدگان ورودی جدید ‌به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جامع دانشگاهی به آدرس http://reg.pun.ac.ir انجام خواهد شد و بعد از مراجعه حضوری و تشکیل پرونده امکان انتخاب واحد رو در سایت گلستان پیام نور خواهند داشت. منتظر اطلاعیه های بعدی ثبت نام از طریق همین سایت باشید.

عضویت در خبرنامه ایمیلی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

عضویت در خبرنامه پیامکی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

 

6- قابل توجه دانشجویان ترم آخری دانشگاه پیام نور:

دانشجویانی که ترم آخر هستند و در نیمسال جدید فارغ التحصیل می شوند حتما مطالب و نکات مربوط به لینک زیر را مطالعه کنند.

دانشجویان ترم آخر دانشگاه پیام نور بخوانند!! / قوانین و شرایط ترم آخر

 

7- اخذ درس آشنایی با دفاع مقدس:

بر اساس بخشنامه جدید سازمان مرکزی ، درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور از نیمسال دوم 92-91 ، اختیاری شد.

اختیاری شدن درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور + بخشنامه

 

8- ارائه نشدن برخی دروس مورد نظر شما:

ارائه کردن دروس در انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور دست مراکز هست و مراکز بر اساس برنامه ریزهای خود دروس را ارائه می دهند. پس اگر درس مورد نظر شما ارائه نشده به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست ارائه درس مورد نظر را بدهید و اگر درخواست زیاد باشد آن درس را ارائه می دهند. احتمال ارائه شدن برخی از دروس در حذف و اضافه وجود دارد.

 

9- رعایت نکردن پیش نیازها و اخذ 24 واحد درسی برای دانشجویان ترم آخری:

داشجویانی ترم آخری محسوب می شوند که حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی داشته باشند. این دانشجویان می توانند بدون رعایت پیش نیازها و بدون توجه به ملاک معدل ترم قبل تا سقف 24 واحد اخذ کنند – درصورتی می توانند تا سقف 24 واحد اخذ کنند – این دانشجویان باید برای اخذ 24 واحد حتما از طریق مرکزشان اقدام کنند.

 

10- اخذ 2 درس که در یک تاریخ و در یک ساعت امتحان آنها باشد:

دانشجویانی که می خواهند 2 درس را اخذ کنند ولی تاریخ و ساعت آنها یکسان هستند باید برای اخذ این دروس به مرکزشان مراجعه کنند تا مرکز مورد نظر این دروس را برای آنها انتخاب واحد کنند.

 

11- دریافت برنامه کلاسی:

برای دریافت برنامه کلاسی باید به سایت مرکزتان و یا به خود مرکز مورد نظر مراجعه کنید. و یا نیز ممکن است در گزارش 101 در سایت گلستان پیام نور برنامه کلاسیشان زده شده باشد.

 

12- انتخاب واحد در حذف و اضافه:

طبق اطلاعیه سایت گلستان ، دانشجویانی که موفق نشدند در زمان معین شده انتخاب واحد کنند ، می توانند در زمان حذف و اضافه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

 

13- محدودیت در حذف و اضافه:

حذف کردن و اضافه کردن دروس در حذف و اضافه بدون محدودیت می باشد.

 

14- حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل 8 واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور خود را انجام دهید.

سقف انتخاب واحد ترمی در کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

15- سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

 

16- خطای عدم رعایت پیش نیاز برای برخی دروس !!!

با توجه تایید نمرات و قبول شدن دروس ، برای اخذ برخی از دروس با خطای عدم رعایت پیش نیاز مواجه می شوید که دلیل این امر احتمال بسیار زیاد مشکل سایت گلستان می باشد و برای رفع این خطا باید دروس مورد نظرتان از طرف مرکزتان انتخاب واحد شود. پس برای اخذ اینگونه دروس به مرکزتان مراجعه کنید.

 

17- اخطار کنترل شماره 34 – جمع واحدهای اخذ شده شما (… واحد) بیش از حداکثر تعداد تعریف شده برای فارغ التحصیلی (… واحد) است

آندسته از دانشجویانی که با اخطار کنترل شماره ۳۴ در سیستم گلستان پیام نور مواجه هستند نیز برای رفع آن باید به کارشناس رشته خود مراجعه کنند.

 

18- اخطار کد 4

شما فقط یک درس معارف در هر ترم می توانید انتخاب کنید.
طبق قوانین جدید شما در هر ترم از بین دروس عمومی فقط یک درس معارف می توانید اخذ کنید توجه کنید منظور فقط دروس معارف است نه همه دروس عمومی لطفا لیست دروس عمومی و معارف را نگاه کنید.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

19- اخطار : تعداد واحد اخذ شده شما از دروس تخصصی (.. واحد) بیش از حداکثر تعداد تعریف شده برای فارغ التحصیلی (… واحد) است
برای رفع این خطا باید به کارشناس رشته خود در مرکزتان مراجعه کنید.

 

20- پیغام وضعیت مهمان شما نا مشخص است

برای رفع این مشکل شما دو راه دارید یا به مبدا مراجعه کنید تا مهمان شما را لغو کنند یا اینکه به مقصد مراجعه کنید و به بخواهید وضعیت مهمان شما را در سیستم گلستان مشخص کنند تایید و یا رد کنند تا شما بتوانید انتخاب واحد کنید.

 

21- نداشتن منو ثبت نام در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور

این حالت در زمان انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور برای دانشجویانی که بدهی شهریه دارند بوجود می آید پس برای رفع آن فرم واریز شهریه خود را از قسمت گزارش های گزارش ۱۶۳ دریافت کنید و نسبت به پرداخت بدهید خود اقدام کنید.

کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

22- کسر مبلغ شهریه از حساب شما در زمان پرداخت اینترنتی و ثبت نشدن آن در سایت گلستان

قابل توجه دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده اند و پول از حساب آنها کسر شده است:

قابل توجه دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت پرداخت کرده اند

 

23-تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نمی باشند:

آموزش –> دانشجو –> مشخصات دانشجو –> تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 

تذکر: پس از تکمیل اطلاعات، گزینه “اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می باشد“ را به “بله“ تبدیل نموده سپس گزینه بررسی و اعمال تغییرات را انتخاب نمایید.

 

24-اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در انتخاب واحد نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور :

دانشجویان عزیز با توجه به اینکه ترم تابستان فاقد معدل می باشد و کلا اختیاری است ، ملاک انتخاب واحد شما بر اساس معدل ترمی نیمسال دوم ۹۴-۹۳ می باشد.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 15 شهریور 1394

    سلام. من شهریه متغیر ترم قبل را دو روز پیش تسویه کردم اما الان برام 39000 تومن بدهی زده. درحالیکه تا دیروز قسمت انتخاب واحد برام باز میشد. یعنی باید این مبلغ را دوباره واریز کنم؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1394 :

    سلام
    بله باید واریز کنید

  2. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 15 شهریور 1394

    سلام من سوال درباره ی مرخصی تحصیلی داشتم:
    من 14 شهریور درخواست مرخصی تحصیلی دادم در سیستم گلستان میخاستم بدونم از کجا باید بفهمم موافقت میشود با مرخصی؟
    ایا باید به مرکزم مراجعه کنم؟
    ایا باید هزینه ی شهریه ثابتم را پرداخت کنم؟
    چن الان سیستم به علت بدهی بسته شده بهتر الان پرداخت کنم یا وایسم موافقت بشود؟
    ممنوم میشوم راهنمایی کنید چن در سایت گشتم مطلبی در باره مرخصی تحصیلی پیدا نکردم
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1394 :

    سلام
    همین که مرخصی ثبت کرده اید موافقت می شود و مشکلی ندارد
    بله شهریه ثابت باید پرداخت شود حتما

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 شهریور 1394

    سلام
    ببخشید ایا برای معرفی به استاد شهریه ثابت باید پرداخت کنیم؟؟؟
    خواهشا جواب دهید…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1394 :

    سلام
    بله

  4. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 15 شهریور 1394

    سلام خسته نباشید.ببخشید سوالات تستی رو خود مرکز هر استان تصحیح میکنه؟ یا جای دیگه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1394 :

    سلام
    بله توسط دستگاه تصحیح می شود

  5. نویسنده دیدگاه : میرحامد - در تاریخ : 15 شهریور 1394

    سلام عرض شد..پشتیبان عزیز اگه معدل برای کارشناسی زیر 12 باشه حداکثر 12 واحد میتونیم انتخاب واحد کنیم..بازم شرمنده اگه سوال تکراری باشه…

  6. نویسنده دیدگاه : اصغر - در تاریخ : 15 شهریور 1394

    با سلام و عرض خسته نباشید.
    لطفا بفرمایید ثبت نام غیر حضوری جدیدالورود ارشد 94 در سایت گلستان شروع شده است؟
    اگر شروع شده چگونه وارد سایت شویم؟(شناسه کاربری و رمز عبور چه اعدادی است؟)
    با تشکر و احترام

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1394 :

    ثبت نام و ارایه مدارک پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور در آزمون سراسری سال ۹۴ ، به صورت غیرحضوری از تاریخ ۱۷ شهریورماه تا ۲۱ شهریورماه ۹۴ از طریق سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد. انتخاب واحد این دسته از دانشجویان بلافاصله بعد از ثبت نام و ارسال مدارک می باشد.

  7. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 15 شهریور 1394

    ببخشید که من دوباره سوال میپرسم حالا که متوجه شدم مرخصیم قبول شده و مشکلی ندارد
    میخاستم بدونم تا کی وقت دارم شهریه ثابتو پرداخت کنم؟
    میشود در زمان حذفو اضافه شهریو پرداخت کنم؟
    با تشکر پاسخ گویی شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    بله می توانید مشکلی ندارد

  8. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام من ارشد پیام نور بجنورد قبول شدم و اگه همسرم هم تو کارشناسی پیام نور توی بجنورد قبول بشه آیا تو پرداخت شهریه ها تخفیف شاملمون میشه ؟ در صورت مثبت بودن پاسخ چند درصد شاملمون میشه؟ وسوال آخر اینکه شهریه ثابت تا چه تاریخی مهلت داره پرداخت بشه؟ میشه دوم سوم مهر پرداخت کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    تا جایی ما اطلاع داریم خیر تخفیفی شامل نمی شود.
    شهریه ثابت رو باید اول پرداخت کنید تا بتوانید انتخاب واحد کنید دوست عزیز!! انتخاب واحد تا 25 شهریور هست!

  9. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    با سلام
    سوال من راجب شهریه است.
    خواستم بپرسم مبلغ شهریه برای امسال بیشتر شده؟
    برا من نسبت به ترم گذشته بیست تومن اضافه شده.
    ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    بله شهریه افزایش پیدا کرده

  10. نویسنده دیدگاه : شهروند - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام
    ببخشید صفحه گزارش 163 ام باز نمی شود که مبلغ شهریه مو ببینم (ابتدا صفحه نمایش داده می شود و بلافاصله می پرد) و پرداخت کنم 17 شهریور هم روز انتخاب واحدمه.با آموزش دانشگاهم تماس گرفتم می گه از دست ما خارجه.لطفا راهنماییم کنید چه کار کنم؟ترم آخر کارشناسی پیام نور هستم و انتخاب واحد برام حیاتیه.ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    سایت مشکلی ندارد
    مشکل از سیستم شماست. از سیستم دیگری استفاده کنید

  11. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام
    ترم آخرم و امروز ساعت 1/40بعدازظهر موعد ثبت نام .خواستم بدونم میتونم انتخاب واحد کنم یا باید برم دانشگاه اونجا خودشون ثبت نام کنن به دلیل اینکه تزم اخرمه می پرسم؟
    و دیگه اینکه بنده 10واحد تا فارغ التحصیلی دارم ولی وقتی به کارنامه ترمی مراجعه کردم 13 واحد رو نشون میده علت چیه؟ راستی شما میدونید جرا دیگه کارنامه کلی رو نمیشه تو سایت گلستان دید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    اتگر میخواهید بالاتر از سقف واحد بر اساس معدلتون انتخاب واحد کنید و یا دروس رو بدون رعایت پیش نیاز ها بردارید باید به مرکزتان مراجعه کنید تا مجوزش رو در سایت برای شما صادر کنند. اگر نه خودتون میتونید انتخاب واحد کنید و مشکلی ندارد
    برخی از دروس رو حتما نیاز به گذراندنش نیست. مراجعه کنید به لیست ارائه دروس رشتتون
    سازمان مرکزی غیرفعال کرده

  12. نویسنده دیدگاه : vahid - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام؛خواستم انتخاب واحد کنم؛دوتا درسم نوشته؛نحوه ارائه الکترونیکی؛بعد من دانشگاه مرکز اهوازم؛نوشته مرکز کرج حالا باید کجا امتحان بدم؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    امتحان در همان مرکز اصلی خودتان برگزار می شود
    و فقط قطب مورد نظر شما کرج هست و مشکلی هم ندارد

  13. نویسنده دیدگاه : اعظم - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    با سلام.من الان یک ماهه سرگردونم تو سایت میخام بدونم ثبت نام جدید امسال واسه کارشناسی فراگیر چه زمانیه.لطفا من را راهنمایی کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    باید در کارشناسی بعدی پیام نور شرکت کنید. دوره بعدی مشخص نیست ولی احتمالا ثبت نامش در ابان ماه باشد و پذیرشش برای بهمن ۹۴
    هر رشته ای بخواهید می توانید شرکت کنید.
    در ضمن فراگیر هم حذف شده و پذیرش فقط به صورت آزمون سراسری و بدون ازمون انجام می شود

  14. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام
    جواب بدین لطفا
    انتخاب واحد شروع شده ولی برنامه کلاسی مشخص نیست هنوز؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    ۱۱- دریافت برنامه کلاسی:
    برای دریافت برنامه کلاسی باید به سایت مرکزتان و یا به خود مرکز مورد نظر مراجعه کنید. و یا نیز ممکن است در گزارش ۱۰۱ در سایت گلستان پیام نور برنامه کلاسیشان زده شده باشد.

  15. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام به آدمین عزیز!

    ببخشید من فقط 11 واحد مونده که این ترم بگیرم و فارغ التحصیل بشم(ان شاءا.. که میشم)
    ولی وقتی این 11 تا رو انتخاب میکنم ، میگه:
    کنترل شماره 15: حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است
    الان چیکار کنم درس تکراری بگیرم؟

    رشته نرم افزار

    منون میشم اگه حذف نکنی!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    اگر زحمت بکشید و متن خبر بالا رو قبل از ارسال نظر مطالعه کنید، نظر شما حذف نمی شود دوست عزیز!!! رحمت بکشید متن خبر رو مطالعه کنید در این مورد توضیح داده شده!!
    دلیل این خطا این است که باید حداقل ۸ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور خود را انجام دهید.
    اگر از معافیت تحصیلی افتاده میکنید باید حداقل 12 واحد درسی اخذ کنید و چون شما 11 واحد درسی دارید باید به مرکزتان مراجعه کنید تا مجوز اخذ حداقل واحد رو برای شما بردرند تا بتوانید اخذ کنید

  16. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    در پاسخ به شهروند عزیز باید بگویم که احتمال دارد شما بستانکار باشید و گزارش رو نشون ندهد اگر صفر باشد نشان می دهد ولی اگر شما طلبکار باشید نمی دهد تو اطلاعات جامع نگاه کنید سر ترم جدید یا آخری قسمت شهریه اون انتها مشاهده با خط قرمز رنگ رو کلیک کنید وقتی صفحه باز شد اون پایین گوشه نوشته بستانکار اگر این صورت نبود مشکل جای دیگری است

  17. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    با سلام.ضمن تشکر از پشتیبان محترم آیا میشه گرایش پژوهش محور را به آموزش محور تغییر داد و یا بالعکس؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    بله. شرایط تغییر شیوه در همین سایت هست جستجو کنید

  18. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    مرکز ما هیچ درسی غیر از دروس عمومی ارائه نکرده چه کار باید بکنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    باید به مرکزتان درخواست ارائه دروس مورد نظرتون رو بدید

  19. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام پشتیبان محترم برای کارشناسی ارشد برای افرادی که کارشناسی ناپیوسته د ارند مدرک اصل فوق دیپلم لازمه یا با گواهینامه موقت هم میشه اخه اصل مدرک قابل دسترسی نیست ودر حال حاضر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    احتمال زیاد با گواهی موقت هم بتوانید و نباید مشکلی باشد

  20. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام رشته من روانشناسیه تربیت بدنی 2 رو پاس نکردم و توی جدول انتخاب واحد ارائه نشده و فقط ورزش1 زده شده حالا من باید چکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    همان ورزش 1 هست فرقی ندارد و فقط اسمش عوض شده است

  21. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    ورزش1 جز دروس عملی هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    بله. البته هم امتحان عملی دارد و هم امتحان کتبی

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام
    برای انتخاب واحد
    فقط یه پروژه و کارورزی دارم که میشه 5 واحد
    سیستم قبول نکرد
    یکی از امتحانای ترم تابستونمو که قبول شدم ولی هنوز تایید نشده رو زدم سیستم قبول کرد !
    حالا تا فردا که برم دانشگاه به مشکلی برنمیخورم ؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد. ولی حتما مراجعه کنید تا درس مربوطه حذف شود

  23. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلااام
    من دانشجوی ارشد مدیریتم. ترمی ک گذشت درس سمینار داشتم و این ترم پایان نامه. 20 شهریور انتخاب واحده. نمره درس سمینار من رد نشده تا 20 ام معلوم نیس رد بشه.
    آیا بدون رد شدن نمره سمینار میشه پایان نامه برداشت؟
    با سپاس از شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    احتمالا بتوانید و شاید هم سیستم خطا دهد اصلا مشخص نیست. اگر ثبت نشده از مسئول امتحانات مرکزتان درخواست کنید تا از استاد مورد نظر برای ثبت نمره پیگیری کنند.

  24. نویسنده دیدگاه : محمــــــــــــد - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    با سلام
    دانشجوی ارشد هستم.
    خواستم بدونیم شهریه رو میشه بصورت اقساط پرداخت کرد ؟
    روندش به چه صورته ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    فقط شهریه متغییر رومیتونید از طریق پرداخت الکترونیکی به صورت دستی مبلغ رو وارد کنید و قسطی پرداخت کنید ولی باید حتما تا قبل از شروع امتحانات کل شهریه واریز شود

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام من معولیت دارم و بهزیستی شهریه منو میده حالا فقط شهریه ثابت سیستم نشوم میده و بهزیستی میگه ما یکجا میدهیم نه جدا یعنی الان ثابتو بدن بعدا متغیر را سوالم اینه منو راهنمایی کنید و سوال دوم تا کی مبلغ شهریه متغییر قطعی میشه و میشه یکجا مبلغ شهریه من مشخص بشه یعنی مثل بقیه دانشگاهها الان من چکار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    دوست عزیز این مورد رو باید از ارگان مربوطه پیگیری کنید چون در انتخاب واحد اول شهریه ثابت دریافت می شود و بعد از پایان نیمسال فرصت پرداخت شهریه متغییر هست.
    معمولا بعد از انتخاب واحد و ثبت قطعی انتخااب واحد ، شهریه نیز قطعی می شود

  26. نویسنده دیدگاه : mahsa - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام من ترم اخر هستم 20 واحد فقط باید بگیرم هه درسا رو تونستم بگیرم فقط یک درس دو واحدی به خاطر پیش نیاز ثبت نمیشه چون پیش نیازش رو هم تو همین ترم گرفتم .خواستم بدونم باید چیکار کنم؟ به مرکز دانشگاه بگم مشکل حل میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    باید به کارشناس رشتتون مراجعه کنید و چون ترم اخری هستید برایتان مجوزش رو در سیستم فعال می کنند تا بتوانید تمام دروس رو بدون رعایت پیش نیاز اخذ کنید

  27. نویسنده دیدگاه : saeid - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    با عرض سلام
    دو سال سوال دارم
    1.بر اساس چی زمان انتخاب واحد دانشجو ها رو داخل سایت مشخص می کنن؟معدل یا الفبا فامیلی و…
    2.دانشگاه مرکز ما درس پرزه رو خیلی محدود اراعه می ده
    و بیشتر موقع ها دیدم زمانی که نوبت من می رسه ظرفیتش تکمیل شده من ترم اخر باید چی کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1394 :

    سلام
    1- معمولا بر اساس ورودی می باشد
    2- این دست مرکزتان هست وباید از مرکزتان درخواست افزایش ظرفیت کنید

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    سلام من معولیت دارم و بهزیستی شهریه منو میده حالا فقط شهریه ثابت سیستم نشوم میده و بهزیستی میگه ما یکجا میدهیم نه جدا یعنی الان ثابتو بدن بعدا متغیر را سوالم اینه منو راهنمایی کنید و سوال دوم تا کی مبلغ شهریه متغییر قطعی میشه و میشه یکجا مبلغ شهریه من مشخص بشه یعنی مثل بقیه دانشگاهها الان من چکار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ :

    سلام
    دوست عزیز این مورد رو باید از ارگان مربوطه پیگیری کنید چون در انتخاب واحد اول شهریه ثابت دریافت می شود و بعد از پایان نیمسال فرصت پرداخت شهریه متغییر هست.
    معمولا بعد از انتخاب واحد و ثبت قطعی انتخااب واحد ، شهریه نیز قطعی می شود
    سلام مجدد من سوال بالا کردم وشما پاسخ پایین دادین سوالم اینه الان که شهریه ثابت بدیم و انتخاب واحد انجام بدیم کی شهریه متغییر سیستم حساب میکنه و نشون میده. شما گفتید بلافاصله که اینجوری نیست چون من انتخاب واحد یکی دیدم وقتی شهریه ثابت داد و 18 واحد انتخاب کرد هنوز سیستم شهریه متغییر حساب نکرده و صفر میزنه سوال بعد ایا اگه مثلا 20 واحد انتخاب کنم میتونم از مرکزمان یا سازمان مرکزی چون سیستم شهریه متغییر الان نشون نمیده بگیرم کمک کنید چه جوری مبلغ شهریه متغییر زود بفهم مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    دوست عزیز به همین صورت هست و گفتیم انتخاب واحد که تمام شود و قطعی شود شهریه متغییر اعمال می شود.
    باید صبر کنید تا سیستم خودش اعمال کند

  29. نویسنده دیدگاه : نسا - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    باسلام وخداقوت. در انتخاب واحد نحوه ارائه دروس بعضی دروس الکترونیکی هست ایا دیگر نیازی نیست که دیگر در دانشگاه حضور یابیم وتو خونه از کامپیوتر خودمون استفاده کنیم یانه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    بله کلاسها به صورت الکترونیکی خواهد بود

  30. نویسنده دیدگاه : محمد سلیمانی - در تاریخ : 16 شهریور 1394

    خیلی ممنون که با حوصله پاسخ ماها را میدهید.

  31. نویسنده دیدگاه : شهروند - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    مجددا سلام
    ببخشید عرض کردم خدمتتون که هم بنده و هم مسول آموزش دانشگاهمون از دو سیستم جداگانه نتونستیم گزارش 163 ام را باز کنیم.(ابتدا که روی لینک گزارش 163 کلیک می کنی صفحه نمایش داده می شه و بلافاصله می پره و غیر فعال می شه)فردا نوبت انتخاب واحدمه و هنوز مبلغ شهریه مو نمی دونم. کارشناس آموزش دانشگاه می گه رفع این مشکل از دست ما خارجه.لطفا راهنماییم کنید چه کار کنم؟ترم آخر کارشناسی هستم.ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    دوست عزیز مرکزتان مسئول امور شهریه دارد و مسئول امور شهریه به این قسمت دسترسی جداگانه دارد و همچنین مرکزتان کاربر ارشد سایت گلستان دارد که به تمام این موارد دسترسی جداگانه دارد .از اینها کمک بگیرید

  32. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    باسلام وعرض ادب … رشته علوم اجتماعی ( تمام گرایش ها) به صورت الکترونیکی شده چگونه باید انتخاب واحد کنیم ودروس را انتخاب کنیم تو پورتال برنامه ریزی واحد دانشگاه فقط دروس عمومی رو زده لطفا راهنمایی کنید با تشکر…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    مرکزتان به صورت الکترونیکی ارائه داده است. کلاسهایش به صورت مجازی برگزار می شود

  33. نویسنده دیدگاه : /// - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    با سلام و خسته نباشید….بنده ترم اخر هستم من در ترم سه تربیت بدنی 1 رو پاس کردم و فقط 2 ان مونده که قراره این ترم اخذش کنم با توجه به اینکه تربیت بدنی به ورزش تغییر پیدا کرده من رفتم انتخاب واحد کنم دیدم یه درس تربیت بدنی و یه درس ورزش 1 تو فایل انتخاب واحدم امده …حالا بنظر شما من دو تا درس رو باید اخذ کنم لطفا بنده رو راهنمایی کنید…..با تشکر و سپاس فراوان.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر شما فقط درس ورزش 1 رو باید اخذ و پاس کنید

  34. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سلام
    پشتیبان عزیز، بعد از آخرین بخشنامه در مورد حذف نمرات ردی از معدل کل، آیا بخشنامه قبلی که مربوط به ورودی های 92 بود و در آن نمرات ردی از کارنامه حذف میشد، به قوت خود باقیست؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    مربوط به چه مقطعی دوست عزیز؟؟ اگر منظور مقطع کارشناسی هست در تمامی ورودی ها نمرات ردی حذف خواهد شد

  35. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 شهریور 1394

    سلام کارشناسی ارشد روانشناسی قبول شدم، واحد جبرانی دارم. .برای انتخاب واحد آیا به کارشناس باید مراجعه کنم یا سیستم راهنمایی میکنم. …ممنون از راهنمایی شما.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1394 :

    سلام
    برای اخذ دروس جبرانی در لیست ارائه دروس رشتتون نوشته شده . اگر مشکل داشتید بله به کارشناس رشتتون مراجعه کنید

  36. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام و خسته نباشید.
    میخواستم بپرسم چرا منوی ثبت نام در سیستم گلستان برای من باز نشده؟
    دانشجوی ورودی ترم بهمن 93 هستم.که اون ترم رو مرخصی گرفتم و الان میخوام ببینم تاریخ ثبت نامم کی هست؟!در ضمن هیچ بدهی شهریه هم ندارم.
    باید به دانشگاه مراجعه کنم؟
    ممنون از وقتی ک میذارید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    دوست عزیز گزارش 163 خود را بررسی کنید مطمئنا بدهی شهریه دارید

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام من یک درس ازمایشگاه مبخام بر دارم ولی تو سیستم این درس وجود نداره حالا من چکار کنم خیلی مهمه باید این درس حتما این ترم بر دارم ولی ارایه نشده چکار کنم حالا من؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    مرکزتان ارائه نداده است. باید به مرکزتان درخواست بدید تا اگر موافقت کردند برایتان ارائه دهند

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام به کی باید مراجعه کنم تا این درس یک واحدب ارایه کنند بعد اگه درخواست بدم ارایه میکنن سابقه تا حالا داشته یه راهی بگید که حتما ارایه منن این ازمایشگاه را.اگه اموزش گفت به ما ربطی نداره و دسن ما نیست چی کار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    باید به کارشناس رشتتون مراجعه کنید و درخواست دهید.بله معمولا اگر درخواست برای ارائه یک درس زیاد باشد ارائه می کنند.

  39. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام شهریه متغییر کی سیستم مبلغش را نشون میده الان ثابتو که دادم و انتخاب واحد هم کردم سیستم مبلغ صفر میزنه کی مبلغو سیستم حساب میکنه و میزنه راهی هست زودتر میزانشو متوجه بشیم لازم دارم واسه یک جا مبلغ متغییر را

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1394 :

    سلام
    باید صبر کنید تا انتخاب واحدها قطعی شود تا شهریه اعمال شود

  40. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 18 شهریور 1394

    سلام تو زمان حذف واضافه میتونیم از گروه معارف دروس بیشتری برداریم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر. در هر ترم فقط یک عنوان درسی از گروه معارف می توانید اخذ کنید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top