نتیجه اعتراضات به امتحانات نیمسال اول 95-94 پیام نور – بروز شده در 14 دی 94

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : پاسخ و نتیجه اعتراضات امتحانات نیمسال اول 95-94 توسط مرکز آزمون سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور اعلام شد / اصلاحیه های اشکالات اعمال شدند.

 

 

با توجه به اعلام بانک سوال مرکز آزمون سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به پیام نورنا ، به دلیل تغییر نحوه رسیدگی به اعتراضات ، تا اطلاع ثانوی لیست اصلاحیه ها اعلام نمی شود و فقط اصلاحیه ها در سیستم گلستان اعمال می شود که معمولا اعمال اصلاحیه ها و تغییر نمرات اصلاح شده از ساعت 12 هر شب در سیستم گلستان قابل مشاهده برروی نمرات دانشجویان می باشد. همچنان امکان ثبت اعتراض در سایت پیام نورنا برای ارسال مستقیم به مرکز آزمون ادامه خواهد داشت (+اینجا)

 

 


 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : گزارش پاسخ و نتیجه اعتراضات امتحانات نیمسال اول 95-94 توسط مرکز آزمون سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور منتشر شد.

مرکز آزمون دانشگاه پیام نور لیست اولیه از نتیجه اعتراضات امتحانات نیمسال اول 95-94 را منتشر کرد که براساس آن اعتراض دانشجویان مورد قبول واقع شد و کلید سوالات اصلاح شده است.

در این لیست در حال حاضر عناوین درسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام شده است که اعتراض به برخی سوالات آنها وارد بوده و برروی کلید آنها اصلاحیه اعمال شده است.

 

این لیست به تدریج بروزرسانی خواهد شد و دروس دیگر نیز به آن اضافه می شود

 

لازم به ذکر است در روزهای آینده نیز دانشگاه پیام نور نتیجه دیگر اعتراض ها را اعلام خواهد که در همین سایت و همین خبر می توانید از لیست رسیدگی به اعتراضات دروس دیگر با خبر شوید.

در صورتی که دانشجویان به سوالی یا کلید سوالات اعتراض دارند که جز لیست نمی باشد می توانند در سیستم گلستان اعتراض خود را ثبت کنند و یا از طریق شماره فکس های : 22441791-22485224-021 اعتراضات خود را در مورد سوالات پایان ترم با ذکر مقطع تحصیلی – نام رشته – نام درس – کد درس – شماره سوال – منبع – شماره صفحه و نوع اشکال را فکس و ارسال کنند تا مرکز آزمون به اعتراضات رسیدگی کنند..

گزارش پاسخ و نتیجه اعتراضات امتحانات نیمسال اول 95-94 دانشگاه پیام نور که وارد بوده است و بر روی کلید سوالات اصلاحیه اعمال شده است را می توانید از لینک زیر دانلود کنید:

 

لیست نتیجه اعتراضات در تاریخ 14 دی ماه 1394 بروزرسانی شده است

 

لیست اول (11 دی 94) – لیست نتیجه اعتراضات امتحانات نیمسال اول 95-94 – کلیک کنید

جدید – لیست دوم (14 دی 94) – لیست نتیجه اعتراضات امتحانات نیمسال اول 95-94 – کلیک کنید

 

با توجه به اعلام بانک سوال مرکز آزمون سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به پیام نورنا ، به دلیل تغییر نحوه رسیدگی به اعتراضات ، تا اطلاع ثانوی لیست اصلاحیه ها اعلام نمی شود و فقط اصلاحیه ها در سیستم گلستان اعمال می شود که معمولا اعمال اصلاحیه ها و تغییر نمرات اصلاح شده از ساعت 12 هر شب در سیستم گلستان قابل مشاهده برروی نمرات دانشجویان می باشد. همچنان امکان ثبت اعتراض در سایت پیام نورنا برای ارسال مستقیم به مرکز آزمون ادامه خواهد داشت (+اینجا)

 

این گزارش همان اعتراضاتی هست که دانشجویان عزیز در سایت خدمات آموزشی گلستان دانشگاه پیام نور و یا از طریق ارسال فکس برای سوالات دروس که خارج از منبع بوده و یا به اشتباه طراحی شده و … ثبت کرده اند و سازمان مرکزی بعد از بررسی آنها پاسخ و نتیجه اعتراضات امتحانات نیمسال اول 95-94 مربوطه را منتشر کرده است و اصلاحیه بر روی آنها اعمال شده است.


در همین رابطه بخوانید:

راهنمای تصویری اعلام اشکال و اعتراض به سوالات امتحانات پایان ترم پیام نور

راهنمای اعتراض به نمرات تشریحی امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور

راهنمای نحوه مشاهده نمرات میان ترم و پایان ترم دانشجویان پیام نور در سیستم گلستان

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 2 بهمن 1394

    باسلام مادردرس تحقیق دردستورزبان فارسی ارشداعتراض کردیم جواب ندادن .وسوال ۲ راکه درست بودواشکالی نداشت اصلاحیه زدن.درصورتیکه سوال ۱ ازپیش گفتاربود بایداصلاحیه میخورد.لطفا این مواردرابه گوش اساتیدارجمندبرسون .تجدیدنظربکند

  2. نویسنده دیدگاه : کیوان - در تاریخ : 3 بهمن 1394

    سلام درس ادبیات معاصر ۱ سوالات ۱ تا ۳۰ خارج از منبع اومده.واقعا دارن اعصاب همه رو به هم میریزن.باید پاشیم بریم مرکز تهران تا بفهمن؟خسته شدیم……

  3. نویسنده دیدگاه : صادق - در تاریخ : 4 بهمن 1394

    سلام.کیوان راست میگه.برای ما هم زبان تخصصی خارج از منبع بود .چرا مسئولین رسیدگی نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. نویسنده دیدگاه : صادق - در تاریخ : 4 بهمن 1394

    سلام. پشتیبان عزیز من یه سوال دارم لطفا جواب دهید.الان که هنوز جواب اعتراض ها نیومده من باید درسی که اصلاح نشده را بردارم ؟میدونم تا زمان حذف و اضافه میتونم تغییرات لازم را بدهم اما ممکن است تا آن زمان هم هنوز نتایج اعتراض ها نیاد.چون اگر نتایج بیاد و من امتحان آن درس را داده باشم ،هم هزینه کردم و هم نمره ی اول من را سیستم ثبت میکنه(اصلاح شده) و نمره دومم کنسل می شود.با تشکر فراوان از زحمات شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 بهمن 1394 :

    سلام
    دیگه جواب اعتراضا تقریبا اومده و بعید هست اعتراضی مانده باشد.

  5. نویسنده دیدگاه : حقوقی - در تاریخ : 5 بهمن 1394

    هم اکنون اعمال شد! اصلاحیه سوال 15 متون فقه4 که جواب صحیح نداشت. تشکر از توجه شما و بررسی کنندگان اعتراضات. منتظر اصلاحیه رویه قضایی هستیم.

  6. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 5 بهمن 1394

    درود
    خواستم تشکر کنم امروز بامداد اعتراضات درس آئین زندگی رسیدگی و اعمال شد ممنون پشتیبان و ممنون از مرکز آزمون امیدوارم دیگر اعتراضات هم رسیدگی بشن

  7. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 5 بهمن 1394

    سلام
    چرا جواب اعتراضات داده نمیشه
    با اینکه صد در صد مطمئنم که تویث اعتراضاتم کلیدها اشتباه بوده ، چندین بار هم و از طرق مختلفی اعتراض کردم ولی باز هم ترتیب اثر نمیدن، اصلا براشون مهم نیست!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 بهمن 1394 :

    سلام
    اعتراض خود را مجددا به مرکز ازمون ارسال کنید

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 بهمن 1394

    دروس ریزشی کی اعلام میشه؟
    درس ادبیات معاصر سی تا سوال خارج از منبع داشته اما ده تا سوالش حذف شده با تاثیر مثبت.ی سری بی سواد دارن سوالارو طرح میکنن انگار.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 بهمن 1394 :

    مشخص نیست.

  9. نویسنده دیدگاه : fares - در تاریخ : 6 بهمن 1394

    سلام بنده برای چندین بار به سوالات درس انسان ومحیط مقطع کارشناسی ارشد رشته جغرافیایی طبیعی اعتراض داشتم اما متاسفانه انگار همه چیز الکیه 6سوال این درس هیچ جوابی نداشتن یه سوال هم 2گزینه درست داشت این واقعا ظلم بزرگیه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 بهمن 1394 :

    سلام
    اعتراض خود را مجددا به مرکز آزمون فکس کنید

  10. نویسنده دیدگاه : Masoud - در تاریخ : 6 بهمن 1394

    پیام نور واقعا افتضاح ب هرکسی ک میتونید بگید ک پیام نور نره شهریش واقعا زیاده تازه جدیدا اعلام کرده 20روزهم باید بدیم خیلی مسخره هست.ما از کجا بیاریم؟

  11. نویسنده دیدگاه : صادق - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    سلام .پشتیبان عزیز ممنون که پاسخ سوالم رو دادید.درست فرمودید امروز نمره اش اصلاح شد ہ(5 سوال را حذف کردند).من هنوز به بقیه سوالاتشان معترضم که خارج از منبع بوده.به نظر شما ممکن است دوباره اصلاحیه ی جدید بیاد؟ ممنون اگر پاسخگو باشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 بهمن 1394 :

    سلام
    بله احتمال اصلاحیه دادن هنوز هست

  12. نویسنده دیدگاه : رها - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    پشتیبان عزیز خیلی دوستتان دارم و برایتان ارزوی سلامتی و موفقیت می کنم که پاسخگوی سوالات بی جواب ما هستید. یک سوال<>
    مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی از زحماتتان

  13. نویسنده دیدگاه : رها - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    سلام مجدد.ببخشید سوالم در متن موجود نیست.اینکه کم و زیاد شدن نمره ها در سایت گلستان تا کی ادامه دارد ؟ ممنونم از زحمات فراوان شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 بهمن 1394 :

    سلام
    تا زمانی که نمرات قطعی شود و سایت بسته شود برای ثبت نمره

  14. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    سلام .ببخشید شما در جواب دوستان فرمودید که امکان اصلاحیه ی مجدد هست در صورتی که با تماس بنده به دانشگاه در مورد این موضوع گفتند :خیر .هر درس یکبار بررسی می گردد.شما مطمئن هستید که دوباره واحدی بازرسی مجدد شود ؟(امیدش هست).لطفا پاسخ سوال من هم در این صفحه دهید.مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز بررسی اعتراضات ربطی به مراکز ندارد که انها اظهارنظر کردند!!
    بررسی اعتراضات دست مرکز آزمون سازمان مرکزی می باشد تا زمانی که اعتراض باشد بررسی می شود

  15. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    ممنون از سایت خوب و اطلاع رسونی های شما عزیزان

  16. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    درود
    امتحانا تمام شد اکثر نمره ها و اعتراضات هم ثبت شد ولی سوالات درس مالیه عمومی 1221034 در سایت قرار داده نشد میخواستیم اعتراض کنیم ولی سوالات رو قرار ندادن آخه چرا؟ نمیدونم
    لطفا پیگیری کنید
    با سپاس

  17. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 7 بهمن 1394

    سلام جواب سوال 17 علوم قرآن3 ارشد اشتباه بود اعتراض کردیم تا الان که اصلاح نشده تا کی باید منتظر باشیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1394 :

    سلام
    اعتراض خود را مجددا به مرکز آزمون ارسال کنید

  18. نویسنده دیدگاه : رها - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    سلام چرا اعتراض درس حفظ جزء سی رسیدگی نشده،من دستگاه فاکس ندارم،خواهش میکنم شماپیگیری کنید.
    سوال ۵گزینه دال درسته که در سیستم اشتباها گزینه الف خورده است.رشته حسابداری،کد درس۱۲۲۰۶۵۷
    ممنونم خواهشا پیگیری کنید

  19. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    سلام ، نمرات برخی از دروس تایید شده درحالی که طبق سیستم تا دهم بهمن مهلت اعتراض دارند .با این وجود اگراین دروس رو اعتراض بزنیم ، استاد میتونه نمرات رو تغییر بده؟؟ این در حالی اساتید میگن بدون اطلاع ما تایید شده ؟؟ممنون می شم اگه جواب سوالم رو بدید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1394 :

    سلام
    اگر نمره تایید شده باشد خیر استاد نمی تواند نمره را تغییر دهد مگر اینکه مرکزتان تایید نمره را بردارد

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 8 بهمن 1394

    سلام .من دانشجوی ترم آخر رشته مهندسی مدیریت پروژه هستم و سوالای درس آمار و احتمالات مهندسی ما هم تستی و هم تشریحی خارج از منبع بو د حداقل 10 سوال از تستی و سوال های 2و 3و4 تشریحی ولی تا حالا هیچ تغییری در نمره ها اعمال نشده خواهش میکنم شما هم اعلام کنید من واقعا برای این دانشگاه متاسفم.منبع ما کتاب آقایان پرویز نصیری و علی قربانی بوده ولی تمام سوالا از کتاب دکتر پرویز نصیری بود واقعا یکی باید این دانشگاه و طراحاشو توجیح کنه

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 9 بهمن 1394

    سلام. من دانشجوی ترم آخر مهندسی مدیریت پروژه هستم. در تاریخ 24 دی این درسو امتحان دادم و به خارج از منبع بودن سوال های 1 ،24،25،6،7،8،9،21 تستی در سایت اعتراض کردم و تا امروز هیچ نتیجه ای دریافت نکردم. آیا تمامی اعتراض ها بررسی شده؟؟؟ یا امکان اصلاح بعضی دروس هنوز وجود داره؟ لطفا میشه شما پیگیری کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1394 :

    سلام
    اگر اعتراض کردید و هنوز تغییری نکرده مجددا اعتراض خود را به مرکز ازمون فکس کنید

  22. نویسنده دیدگاه : عباس - در تاریخ : 9 بهمن 1394

    سلام
    درس هایی که “تایید استاد” دارن، توی نمره شون تغییر ایجاد میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1394 :

    سلام
    خیر

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 بهمن 1394

    سلام..من امروز ساعت 12 کلاس اینترنتی دارم ولی هنوز نمیتونم وارد سایت بشم..به نظر شما علتش چی میتونه باشه؟….ترم پیش با همین امکانات سیستمم راحت وارد میشد!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1394 :

    سلام
    با قطب مورد نظر خود تماس بگیرید تا بررسی کنند

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 بهمن 1394

    ممنون میشم شماره تماس یا ایمیل قطب تبریز و تهران شرق رو اعلام بفرمایین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1394 :

    قطب آذربایجان شرقی : b_alizadeh2007@yahoo.com
    قطب تهران شرق : lms.tshargh@yahoo.com

  25. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    بچه های تهران شمال برای اینکه ثابت کنند درس امار کارشناسی ارشد مهندسی صنایع خارج منبع بوده خانوم سید مراد رو راضی کنند مجبور شدند از آقای صادقیان رییس گروه مهندسی صنایع و مدرس امار کمک بگیرند.وحضوری اقدام کردند.اصلا به قاکس ها اهمییت نمیدهند.الکی گفتند که هیچکی اعتراض نکرده.

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    سلام…ایمیل تهران شرق غیر فعاله!!!!به دستشون نمیرسه!!
    چیکار کنیم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 بهمن 1394 :

    سلام
    با مرکز تهران شرق تماس بگیرید و ایمیلشون رو بخواهید

  27. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 بهمن 1394

    سلام. این یعنی قبول کردن که سوال های درس آمار و احتمالات کد درسی 1122002 مشترک بین مهندسی صنایع، پروژه و اجرایی خارج از منبع بوده؟؟؟؟ یا هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیدن؟؟؟ خواهش میکنم اگه کسی مطمئن شده بگه. منم امروز پیگیری کردم ،گفتن داره بررسی میشه.

  28. نویسنده دیدگاه : صادق - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    با سلام.خیلی ممنونم که کمکم کردید.

  29. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 12 بهمن 1394

    سلام
    چرا این ترم به اعتراضات اهمیتی نمیدن

  30. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 14 بهمن 1394

    سلام چرااین ترم به اعتراضات ما توجه نمی کنند پیش خدا باید جوابگو باشند یعنی اینقدر اجحاف درحق دانشجو درسته ؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز اگر اعتراض کرده اید و موافقت نشده مجددا اعتراض خود را به مرکز آزمون فکس کنید.

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 بهمن 1394

    با سلام. یه سوال خیلی مهم.آیا مراکز در این نیمسال میتونن نمرات رو تایید بزنن و قفل کنن در صورتی که استاد هنوز برای درس مورد نظر مهلت اعتراض گذاشته و نمرات رو ثبت قطعی نکرده؟؟؟؟نمره یکی از دروس من روز 11 بهمن اعلام شده و استاد برای اون تا تارخ 15 بهمن مهلت اعتراض گذاشته در صورتیکه آموزش روز 11 بهمن تمامی نمرات رو تایید کرده، آیا استاد دیگه نمیتونه نمره هارو تغییر بده؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم راهنمایی کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1394 :

    سلام
    بله تایید کلی نمرات دست خود مراکز می باشد.
    اگر استناد درخواست کند مرکزتان می تواند نمره را از تایید خارج کند

  32. نویسنده دیدگاه : عبدی - در تاریخ : 23 بهمن 1394

    سلام خسته نباشید.ترم قبل درس متون زبان خارجه۱ رشته کارشناسی حقوق سوال ۱۸ کلیدش غلط بوده وهنوز اصلاح نشده واقعا نیاز به اصلاح دارد خواهش می کنیم ما دانشجویان حقوق که انجام شود بسیار متشکریم.

  33. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 24 بهمن 1394

    سلام لطفا شماره تماس با مرکز آزمون رو منتشر کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1394 :

    سلام
    متن خبر بالا رو مطالعه کنید!!

  34. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    باسلام یعنی هنوز دارن اعتراضات رو بررسی میکنن؟ پس چرا به اعتراضاتمون رسیدگی نشده؟ دوبار فرستادم

  35. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 3 اسفند 1394

    باسلام خبر جدیدی از مرکز آزمون ندارین؟یعنی هنوز دارن اعتراضات رو بررسی میکنن؟ با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 اسفند 1394 :

    سلام
    خیر خبر جدیدی نیست

  36. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 5 اسفند 1394

    با سلام درس حقوق مدنی 7 سوال 24 چرا اصلاخیه نخورده ؟ هیچ کدام از گزینه ها درست نیست لطفا رسیدگی نمایید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1394 :

    سلام
    اگر اعتراضی دارید که هنوز رسیدگی نشده با نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی و شماره تماس و توضیح کامل اعتراض به مرکز ازمون فکس کنید

  37. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 20 اسفند 1394

    سلام پشتیبان عزیز…حالتون چطوره….خسته نباشید، بابت تمام زحماتی که به شما ،طی روزهای امتحان دادیم… پیشاپیش سال نو را به شما تبریک میگم … انشاله سال خوبی داشته باشید…امیدوارم شاد و سلامت باشید…دلم واستون تنگ شده بود…مواظب خودتون باشید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 اسفند 1394 :

    سلام
    سپاس از شما. سال نو پیشاپیش نیز بر شما مبارک
    ممنون که به یاد ما هستید 🙂

  38. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 20 اسفند 1394

    باسلام شماره تماس مرکز آزمون بوق ممتد میزنه چندمین بار اعتراض فکس کردیم اما انگار نه انگار بنظرتون اعتراضات رو رسیدگی میکنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 اسفند 1394 :

    سلام
    دیگه اعتراضات خیلی کم هست و باید با مشخصات کامل کامل ارسال کنید تا رسیدگی شود.
    منظور توضیحات کامل اعتراض – نام و نام خانوادگی – شماره دانشجویی – نام مرکز – شماره تماس

  39. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 8 تیر 1395

    با سلام وعرض ادب
    اخرین زمان برای وارد کردن نمره سمینار توسط اساتید تا چندم تیر می باشد ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 تیر 1395 :

    سلام
    تا 1 ماه بعد از پایان امتحانات فرصت دارند

  40. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 13 تیر 1395

    ممنون از شما که پاسخگوی سوالات من می باشید…دوستتون دارم…

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top