آغاز انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور / تعداد واحد قابل اخذ

سایت پیام نورنا : از هم اکنون می توانید برای ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور اقدام کنید / نکاتی بسیار مهم جهت سهولت در انتخاب واحد دانشجویان / اطلاعیه در مورد تعداد واحد قابل اخذ

 

 

برای ادامه بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

 تمدید مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور– کلیک کنید

 

 

 


 

قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

اگر شهریه را به صورت حضوری در بانک – خودپرداز – تلفن بانک پرداخت کرده اید ، معمولا 48 الی 72 ساعت زمان می برد تا پرداختی شما در سیستم گلستان پیام نور ثبت شود.اگر به صورت اینترنتی پرداخت کرده اید بین 2 الی 5 ساعت زمان می برد پس صبور باشید تا ثبت شود.


به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور بر اساس تقویم آموزشی سال تحصیلی 95-1394 پیام نور از 30 دی ماه 1394 آغاز و تا 18 بهمن ماه 1394 از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir ادامه خواهد داشت.

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور

 

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور مطلع شوید.

 

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت (3روز) بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد

(در روزهای آخر مجددا انتخاب واحد برای همه دانشجویان باز می شود)

 


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نیستند:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور :

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

 

سقف انتخاب واحد ترمی در کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی بشرط فراغت (حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی) می تواند بدون توجه به معدل نیمسال قبلی خود تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.

 

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

1- برای ورودی های نیمسال دوم 93-92 به قبل حداکثر واحد قابل اخذ 14 واحد و برای ورودی های نیمسال اول 94-93 به بعد حداکثر واحد قابل اخذ 12 واحد درسی می باشد (آیین نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور)
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور با خطاهای زیر مواجه شوید:

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور – کلیک کنید

 


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 26 بهمن ماه 1394 لغایت 4 اسفندماه 1394 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال دوم 95-1394 پیام نور

 

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی ، دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

 


 

کاملترین راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

 

سرور اصلی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 1 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

 

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور :

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

 

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

 

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

 

تــــــــــــــــــذکــــــــــــــــرات مهـــــــــــــــــم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم 95-94 پیام نور

تقویم آموزشی سال تحصیلی 95-1394 دانشگاه پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال دوم 95-94 پیام نور

برنامه امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 95-94 دانشگاه پیام نور

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجویان پیام نور باید بگذراند

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : Hamid - در تاریخ : 30 دی 1394

    سیستم گلستان زده تا 25/11/94باید شهریه متغیر رو بریزیم حساب، چرا اینجوری شده ، ترم های قبل ، قبل از امتحانا میریختیم حساب!!! شاید تاریخ ثبت شده اشتباه شده!!!! یا واقعا همین تاریخه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    اولتیماتوم جدید دانشگاه پیام نور هست متاسفانه!!

  2. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام ایا بعدازظهرم میشه ثبتنام حضوری انجام داد برای ورودی هادی جدید یا فقط صبح؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    خیر فقط ساعت اداری

  3. نویسنده دیدگاه : ناهید - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام من درخواست مهمان دائم دادم ازکجا باید بفهمم که موافقت شده یانه آخه تو سیستم فقط مهمان ترمی نشون داده میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    از مرکزتان پیگیری کنید

  4. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام
    تاریخ انتخاب واحدم 6ام بهمن ماه هستش.حالا من باید تا اون موقع صبر کنم تا انتخاب واحد کنم بعد به دانشگاه حضورا مراجعه کنم یا اینکه بهتره حضورا برم دانشگاه و مدارکو تحویل بدم بعد انتخاب واحد کنم. کدومو لطفا؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    انتخاب واحد شما از 6 می باشد و ربطی به مراجعه حضوری شما ندارد
    برای اطلاعات از زمان مراجعه کنید به سایت مرکز قبولی خود مراجعه کنید

  5. نویسنده دیدگاه : محمدرضا - در تاریخ : 30 دی 1394

    با سلام خدمت پشتیبان گرامی . سوال مهمی ازتون دارم :

    نمرات چند درس من هنوز اعلام نشده با توجه به اینکه من نمره ی میانترم ندارم و فقط در امتحانات پایان ترم شرکت کردم .

    آیا شرایط بنده هم مانند دانشجویانی است که امتحان میانترم داده و نمره میانترم آنها هنوز اعلام نشده ؟ یا اینکه باید منتظر اعلام نمرات خود از سایت گلستان باشم ؟

    خواهش میکنم جوابم رو بدین . ممنون از لطفتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    از چه نظر؟ نمره میان ترم ندارید دیگه مثل سایر افرادی محاسبه می شود که نمره میان ترم ندارد و نمره پایان ترم شما از 14 نمره ضربدر 10 تقسیم بر 7 می شود

  6. نویسنده دیدگاه : ناهید - در تاریخ : 30 دی 1394

    مرکز منظور کجاست ؟ مبدا دیگه آره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    بله مبدا

  7. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام.
    من امروز دو بار سعی کردم شهریه ثابت رو پرداخت کنم اما هر دو بار با این که پول پرداخت می شه بعدش می نویسه پرداخت در بانک به صورت صحیح انجام نگرفته…
    سرعت اینترنت هم کم نیست که بگیم مشکل از اونه.
    درگاه پرداخت دچار مشکل شده؟
    می ترسم نتونم برای انتخاب واحدم که دو روز دیگه س آماده باشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    به دلیل ترافیک بالای پرداختی می باشد. ساعاتی بعد مراجعه کنید.

  8. نویسنده دیدگاه : نرگس - در تاریخ : 30 دی 1394

    با درود. آدمین جان فردا زمان انتخاب واحد من شروع میشه اما قابل ذکر است که بعضی از نمرات ترمی که گذشت مانند 1) نمره تشریحی حسابداری 2) نمره عملی درس بودجه ریزی و 3) نمره پروژه واسم تو سیستم ثبت نشده است. آیا با این شرایط فوق میتوانم برای ترم بعد در زمان خودم انتخاب واحد کنم ؟ مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام
    معدل زیر 12میشه مشروطی یا زیر 10؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    زیر 12

  10. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام پرداخت اقساطی شهریه است در ضمن می توان در کنار دروس اصلی، دروس جبرانی که نمره گرفته نشده است می تواناخذ کرد همچنین نتیجه اعتراضات را شما پیگیری کنید

  11. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 30 دی 1394

    با سلام میشه دو درس که زمان امتحانشون در یک روز اما ساعات متفاوت انتخاب کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    اگر سیستم خطا ندهد بله می توانید

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 دی 1394

    با سلام و خسته نباشید
    من امروز جهت اتخاب واحد به سیستم مراجعه کردم .زمان انتخاب واحدم رو از ۶ بهمن و در ساعت بعد از ظهر اعلام کرده در صورتی که اون روز اخرین روز هست برا انتخاب واحد و همچنین وقت اداری تمومه و شمام اعلام کردید بعد از ظهرها نمیشه انتخاب واحد کرد . راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    دوست عزیز زمان انتخاب واحد تمدید می شود نگران نباشید

  13. نویسنده دیدگاه : علیرضا n - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام من پذیرفته شده بدون آزمون کارشناسی نیم سال دومم در واقع ورودی جدیدم و تازه ثبت نام کردم سیستم اجازه انتخاب واحد نمیده برای و میزنه تاریخه انتخاب واحد شما 6بهمن ساعت 14:36ولی مگه 6بهمن تموم نمیشه انتخاب واحد میترسم اشتباه باشه.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    دوست عزیز زمان انتخاب واحد تمدید می شود نگران نباشید

  14. نویسنده دیدگاه : ساینا - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام این اطلاعیه سیستم گلستان اگه انجام نشه واقعا حق حضور درامتحان نداریم؟؟تا 25 ام کدوم دانشجو میتونه پول بریزه.این چه وضعشه

  15. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام سایت هنوز نمره تشریحی یکی از درسامو نداده چیکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    استادتان باید وارد کند. صبور باشید تا استاد نمره تشریحی را ثبت کند.

  16. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام من یکی از دروسم 8 تا از سوالاش حذف شده و نوشته حذف با تاثیر مثبت.این یعنی اون 8 تا به نمرمون اضافه میشه یا چیز دیگه ؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    خیر یعنی ان تست ها حذف شده و نمراتش بین سایر تست های دیگر تقسیم شده است

  17. نویسنده دیدگاه : erfan - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام!!

    استاد ریاضی ما هنوز نمره تشرحیی وارد نکرده وقتی هم میرم قسمت ثبت نام میگه ثبت نام شما از تاریخ 6/11 میشه!

    باید چه کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    استادتان باید وارد کند. صبور باشید تا استاد نمره تشریحی را ثبت کند.

  18. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام از کجا بدونیم چه درسهایی برای ترم تابستان ارایه میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    مشخص نیست و باید سازمان مرکزی اعلام کند.

  19. نویسنده دیدگاه : مرسا - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام خدمت شما
    من دیروز پرسیدم اگه ترم آخرباشیم و 21 واحد داشته باشیم اما معدل اینترم 11 شده و مشروط به حساب میاد آیا میتونم تمام 21 واحد رو بردارم یا اینکه چون مشروطم 14 تامیتونم بردارم . شما گفتین معد کل اگه بالای 12 باشه میتونم وگرنه نمیشه . اما توی این توضیحات ازین موضوع گفته نشده ممنون میشم اگه ازگمراهی نجاتم بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    دوست عزیز قرار نیست همه موارد رو در خبر توضیح بدیم که!! همون جوابی که بهتون دادیم هست

  20. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام ببخشید من هنوز شهریه متغییر نیمسال اولمو نریختم با توجه به اینکه تاریخشم گذشته آیا الان بریزم بازم نمیتونم تو پایان ترم شرکت کنم؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    چرا می توانید مشکلی ندارد

  21. نویسنده دیدگاه : ندی - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام.میشه شهریه رو به صورت اقساط ریخت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    فعلا که این واریز شهریه کلا مشکل بوجود اورده و مشخص نیست

  22. نویسنده دیدگاه : عليرضا - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام پشتیبان عژیز
    من و دوستانم هیچکدام …نمرات این ترممان اعلام و تایید نشده است …حالا چطور باید انتخاب واحد کنیم!!!!
    و اینکه چون ترم اخر هستم بایبد قبل از انتخاب واحد کاردکس بگیرم یا بعد از انتخاب واحد و قبل از اتمام زمان انتخاب واحد…
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    صبور باشید تایید می شوند.
    چرا دانشجویان ترم آخر باید به کارشناس رشته خود مراجعه کنند؟

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام ببخشید من بدهی ندارم اگه شهریه ثابت پرداخ کنم میشه انتخاب واحد کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    بله می توانید

  24. نویسنده دیدگاه : جمشید - در تاریخ : 30 دی 1394

    همین دیگه روزی یه رییس میاد تو پیام نور این چه وضعشه نشسته پیش میز بر ا خودش داره کیف میکنه ما دانشجویان تا 25 از کجا پول بیاریم

  25. نویسنده دیدگاه : جمشید - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام این بخشنامه اسمی از شهریه متغییر نیاورده فقطگفته دانشجویانی که بدهی دارن نمیتونن انتخاب واحد کنن درسته

  26. نویسنده دیدگاه : قاسم - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام
    ترم دوم بهار تغییر رشته داره یا نه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سیلام
    اگر منظورتان نیمسال دوم 95-94 هست بله دارد ولی مهلتش تمام شده!!

  27. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 30 دی 1394

    باسلام
    می خواستم بدونم کار تحقیقی رشته ی حقوق که واحد عملیه را هم نمیتوان معرفی به استاد گرفت یا امکان پذیر است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    خیر نمی شود

  28. نویسنده دیدگاه : م - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام. پاسخ اعتراضات را کی اعلام می کنند خیلی طول کشید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    اگر اعتراضی مورد موافقت قرار گیرد در سیستم گلستان در نمرات اعمال می شود

  29. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام تو سایت گلستان زده تا ۲۵ بهمن باید شهریه متغیر پرداخت شود اگه این کار انجام نشود امکان حذف و اضافه برامون وجود نداره و امتحان پایان ترم غیر فعال میشه.. میشه در این مورد تو ضیح بدین من متوجه نشدم آخه هر ترم اینجوری نبوده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    فعلا مشخص نیست و همونی هست که نوشته شده

  30. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 30 دی 1394

    یا امام حسین پشتیبان تو خدا خدا حرف ما را به گوش مسولین برسانید به خدا تا 25 بهمن پول شهریه متغییر نداریم

  31. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 30 دی 1394

    هر دم از این باغ بری می رسد

  32. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 30 دی 1394

    پشتیبان بنظر شما ما چیکار کنیم ایا حتما باید تا 25 بهمن شهریه متغیر برزیم یک راهی به ما نشان بدهید؟

  33. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام الان دیگه اصلا امکان وارد کردن نمره میانترم هست یا دیگه نمیشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    خیر نمی شود

  34. نویسنده دیدگاه : محمد امین - در تاریخ : 30 دی 1394

    جناب مدیر و پشتیبان خواهش میکنم صدای ما رو به این مسئولین پیام نور مرکز برسون … بنده با تمام مسئولین دانشگاهمون صحبت کردم و آخریش هم رئیس بود و گفت نمیشه و مجوز نداریم برای انقلاب استاد تعریف بکنم … بنده یه متن انتقادی و سوالی برای پیام نور تهران از طریق ” سامانه رسیدگی به انتقادات دانشجویان ” براشون ارسال کردم … تلفن ها هم که پاسخگو نیست … درست بعد از اینکه بنده انتقادم رو فرستادم فرداش استاد تعریف کردن یعنی 27 که آخرین مهلت ثبت میان ترم ها بود برای مقطع کارشناسی … استاد هم میان ترم نذاشته و با اختلاف یک تست افتادم و اینجا هم عین خیالشون نیست … اونوقت پول شهریه عادی رو از ما میگیرن در صورتی که جلوی اسم درس نوشته شده : اساتید گروه آموزشی … یکی نیست بگه خب آدم های…. پس کو این اساتید آموزشی … موندن موندن روز آخر تعریف کردن و حالا هم با خیال راحت میگن خب میان ترم وارد نکرده استاد میری تک درس برمیداری … باید شهریه ثابت و متغیر تک درس رو چرا بریزم و پول مفت بدم … شهریه عادی رو دادم در صورتی که درس خودخوان بوده و به خاطر……..یه عده من باید پول مفت بدم … اصلا من دانشجوی تنبل و درس نخون … اینا چرا وظایفشون رو درست انجام نمیدن … خواهش پیام ما رو برسون بهشون به نمایندگی از تمام دانشجویان پیام نور

  35. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 دی 1394

    میری سایت دانشگاه صدجا نوشته پرداخت قسطی شهریه!!!!!اماحالا چی شد جناب؟دروغ به اینهمه دانشجو،خب قول دادین عمل کنین.

  36. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 30 دی 1394

    من ورودی جدید هستم اصلا نمو تونم شهریه پرداخت یا انتخاب واحد کنم لطفا جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    چرا دوست عزیز نمی توانید؟ مشکلتون چی هست؟

  37. نویسنده دیدگاه : فرهادمجیدی - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام و عرض ادب…ثبت نام حضوری بدون ازمون ورودی بهمن 94 از چه تاریخی تا چه تاریخی هستش؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    توسط مرکزتان اعلام می شود. از سایت مرکز قبولی خود پیگیری کنید.

  38. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 30 دی 1394

    من ورودی بدون ازمون هستم ثبت نام غیر حضوری در سایت گلستان رو کامل انجام دادم ولی نه ایکون ثبت نام برای انتخاب واحد دارم نه می تونم شهریه رو پرداخت کنم ثبت نام حضوری هم هنوز انجام ندادم
    دوستم هم همین مشکل رو داره لطفا جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    دوست عزیز باید با شماره دانشجویی وارد شوید و بعد از طریق لینک های خبر بالا که اموزش کامل تصویری پرداخت شهریه گذاشته شده است رو شهریه خود را پرداخت و انتخاب واحد کنید

  39. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 30 دی 1394

    پشتیبان عزیز چرا سوال من رو پاسخ نمیدی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    به دلایل فنی برخی از سوالات حذف شدند. لطفا سوال خود را مجددا ارسال کنید.

  40. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 30 دی 1394

    سلام ….. من این ترم بیست واحد گرفتم و همشو قبول شدم الان توی سیستم که دیدم نوشته سه واحد اعلام نشده … این یعنی چی … ؟ مشکل از کجاست … من این ترم معدلم 17 شده بود و میخواستم 24 واحد بردارم اما الان کمتر از 17 شده معدلم … خواهش میکنم هرچه سریعتر راهنماییم کنید .. من باید چکار کنم ؟ ممنون .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 دی 1394 :

    سلام
    صبور باشید تا اعلام و تایید شد. جای نگرانی نیست.

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top