سوالات مهم و متداول ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 95 پیام نور

پیام نورنا : به دلیل اهمیت موضوع و پرسش بسیار زیاد دانشجویان ، نکاتی مهم در مورد انتخاب واحد ترم تابستان 95 پیام نور جهت اطلاع اعلام می شود.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : بر اساس سوالات زیاد دانشجویان در مورد انتخاب واحد ترم تابستان 95 دانشگلاه پیام نور ، سوالاتی که بیشترین پرسش رو در مورد انتخاب واحد ترم تابستان 1395 داشته باشند ، در این خبر پاسخ داده می شود. (این خبر بر اساس اهمیت هر موضوعی بروز می شود)

 

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 95 پیام نور / نکات مهم انتخاب واحد – کلیک کنید

 

 انتخاب واحد تا 19 تیرماه 1395 تمدید شده است

 

قبل از ارسال نظر ، جستجو کنید و نظرات بالاتر را مطالعه فرمایید. سوالات تکراری بدون تایید و پاسخ حذف می شوند


توجــــــه توجـــــــه

در صورتی که بعد از پرداخت شهریه ترم تابستان ، به هر دلیلی انتخاب واحد نکنید چه به دلیل ارائه نشدن دروس مورد نظر و چه به دلیل تکمیل ظرفیت دروس و … ، شهریه پرداختی مربوط به ترم تابستان شما در حساب شما باقی خواهد ماند و از شهریه نیمسال بعدی شما کسر خواهد شد.

 


تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی دانشجو

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نمی باشند:

 

آموزش –> دانشجو –> مشخصات دانشجو –> تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


 عدم مشاهده منوهای سایت و نمایش قسمت نظرسنجی

دانشجویان دانشگاه پیام نور برای آنکه بتوانند منوهای سایت گلستان را مشاهه نمایند ، نیاز است ابتدا یک فرم نظرسنجی که در سیستم گلستان قرار دارد را تکمیل کنند و ثبت کنند.

 آموزش تصویری نحوه شرکت در نظرسنجی پیام نور برای فعال شدن منوها

 


 

اطلاعیه مهم در مورد ارائه نشدن برخی دروس در مراکز پیام نور :

بعضی از مراکز و واحدها ممکن است برخی از دروس بخشنامه را ارائه ندهند. برخی ممکن است هیچکدام را ارائه نداده! و اصلا مجری انتخاب واحد تابستانی نشوند( 99 درصد مراکز مجری انتخاب واحد تابستانی هستند).

کاملا استانی و در اختیار رییس استان و روسای مراکز و واحدها و مسوولین آموزش مربوطه میباشد. می توانید به مرکزتان درخواست ارائه درسی را طبق بخشنامه بدهید تا اگر موافقت شد ارائه دهند. (تاکید می شود فقط طبق بخشنامه و دستوالعمل انتخاب واحد ترم تابستان 95 (+اینجا) قادر به ارائه دروس هستند)

 


اطلاعیه مهم شهریه ترم تابستان دانشگاه پیام نور :

با توجه به اینکه شهریه ثابت در ترم تابستان دانشگاه پیام نور به صورت نصف می باشد و همچنین شهریه متغیر به دلیل خودخوان بودن نصف می باشد برخی مراکز متاسفانه در زمان ارائه لیست دروس آنها را به صورت عادی ارائه داده اند به همین دلیل شهریه برخی دانشجویان بیشتر از حد معمول ترم های تابستان می باشد.

دانشجویان عزیز دقت داشته باشید کارشناسان مراکز و واحدها بایستی این دروس را خودخوان نمایند تا شهریه هم به صورت خودخوان از دانشجویان اخذ گردد.اگر دانشجویی به فرض شهریه اش را هم اکنون پرداخت نماید و بعد توسط کارشناس رشته به صورت خودخوان تغییر وضعیت دهد ، برای ترم آینده مبلغ مابه التفاوت را طلبکار خواهد شد.

همچنین دقت داشته باشید شهریه دروس عملی که در ترم تابستان ارائه شده است ( دروس تربیت بدنی 1 و 2 کارآموزی – پروژه) به صورت عادی و طبق نیمسال های عادی محاسبه می شود.

توجه : کلیه افراد بدهکار میبایست نسبت به تسویه بدهکاری خود اقدام نمایند. شایان ذکر است امکان ثبت نام کلیه دانشجویان دارای وام تجارت پس از تسویه کامل وام مقدور خواهد بود. توجه : الزاما کلیه پرداخت های وام میبایست در سامانه بانک تجارت صورت پذیرد.

 


اطلاعیه مهم درس تربیت بدنی:

درس تربیت بدنی ، 1 واحد دارد و آن 1 واحد هم عملی است. 10 نمره این درس تئوری و 10 نمره دیگر عملی است و دانشجو در صورت غیبت در امتحان از نمره عملی محروم خواهد شد. لذا به استثنای این درس که امکان خودخوان نمودنش حتی در سیستم گلستان برای کارشناسان هم وجود ندارد سایر دروس خودخوان بوده و مراکز و واحدهای پیام نور باید برای تشکیل برنامه های کلاسی این درس (تربیت بدنی) اقدامات لازم را چه در تابستان و چه ترم آتی پیاده نمایند.

حال تصمیم با مراکز می باشد که کلاسهای این درس رو که به صورت عملی هست در تابستان برگزار کند یا در ترم آتی.

 


اطلاعیه مهم معرفی به استاد و تکدرس در ترم تابستان :

در دانشگاه پیام نور دانشجو می تواند بجای آنکه در طول ترم همانند سایر دانشجویان درسی را امتحان بدهد با هماهنگی مرکز خود اقدام به اخذ درس به صورت معرفی به استاد کند و امتحان درس مورد نظر را زودتر از زمان برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه بدهد.

در معرفی به استاد پیام نور امتحان درس مورد نظر توسط استاد معرفی شده گرفته می شود دانشجو می تواند میزان مطالعه و نحوه امتحان را با استاد خود هماهنگ کند!

اگر دانشجوی مقطع کارشناسی تنها یک و یا دو درس نظری باقی مانده داشته باشد تا فارغ التحصیل شود (تعداد واحد مهم نیست درس دیگری هم نباید داشته باشد) می تواند آن دروس را به صورت معرفی به استاد اخذ کند. (بخشنامه)
متاسفانه برخی از مراکز پیام نور به دانشجویان می گویند اگر در تابستان درس مورد نظر ارائه شود نمی توانند آن درس را در تابستان معرفی به استاد بگیرند که این موضوع کاملا تکذیب می شود مراکز موظف هستند در هر نیمسالی که دانشجو دارای شرابط معرفی به استاد است با او همکاری لازم را انجام دهند.

 

آغاز مهلت انتخاب واحد و ثبت نمره معرفی به استاد ترم تابستان 95 پیام نور / نکات مهم

 


منابع درسی و تستی – تشریحی بودن دروس در ترم تابستان 95 داتشگاه پیام نور

منابع درسی و نحوه طراحی سوالات دروس (تستی یا تشریحی بودن) در ترم تابستان 95 بر اساس منابع درسی نیمسال دوم 95-94 دانشگاه پیام نور می باشد و تغییری ندارد.

 

دانلود لیست منابع درسی ترم تابستان 95 دانشگاه پیام نور

نحوه اطلاع از تستی یا تشریحی بودن و حذفیات دروس در امتحانات پایان ترم پیام نور

 


تاریخ اختصاصی هر دانشجو برای انتخاب واحد ترم تابستان 95 پیام نور

هر دانشجو در زمان مشخص به خود می تواند انتخاب واحد ترم تابستان 95 را انجام دهد ، دانشجویان پیام نور از امروز می توانند با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir و از مسیر :ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی ، از زمان ثبت نام و انتخاب واحد خود اطلاع و اقدام کنند.

 


اخذ 2 درس که در یک تاریخ و در یک ساعت امتحان آنها باشد:

دانشجویانی که می خواهند 2 درس را اخذ کنند ولی تاریخ و ساعت امتحانات آنها یکی هستند باید برای اخذ این دروس به کارشناس رشته خود مراجعه کنند تا مجوز اخذ دروس با تاریخ و ساعت امتحان یکسان رو برای دانشجو در سیستم صادر کنند. (فقط دانشجویان ترم آخر این امکان رو دارند)


پاسخ به سوالات ضیافت اندیشه دانشجویی

طبق بخشنامه دانشگاه پیام نور ، برگزاری دروس معارف در ترم تابستانی ممنوع می باشد.

تبصره: در صورتیکه نهاد رهبری در دانشگاه اقدام به برگزاری ضیافت اندیشه بنماید هر دانشجو می تواند 4 واحد درسی معارف را بگذراند.

در صورت تامین اعتبارات لازم از سوی دانشگاه، ضیافت اندیشه دانشجویی برگزار می گردد؛ که تا کنون دستورالعملی در این رابطه اعلام نشده است.

آئین نامه ضیافت اندیشه دانشجویی:

اهم فعالیت های این دوره برنامه های فرهنگی می باشد.

کلاس های معارف به صورت منظم در طول دوره برگزار و در صورت غیبت، 4 واحد، اختصاص نخواهد یافت.

در پایان دوره، امتحان کتبی از افراد گرفته خواهد شد.

بخشی از هزینه برگزاری ضیافت از دانشجویان دریافت خواهد شد.

برای ثبت نام طرح ضیافت اندیشه باید به مرکز خود مراجعه فرمایید.

نحوه اجرای طرح ضیافت اندیشه دانشجویی سال 95 پیام نور / بخشنامه – کلیک کنید

 


معدل نداشتن ترم تابستان و محاسبه نمرات دروس ترم تابستان در معدل کل

ترم تابستان فاقد معدل است و فقط نمرات ترم تابستان در معدل کل محاسبه می شود. و هیچ ربطی به معدل نیمسال قبل و ربطی به ملاک انتخاب واحد ترم بعد ندارد.

 


در همین زمینه مطالب مهم زیر را بخوانید :

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان 95 پیام نور / نکات مهم انتخاب واحد

دستورالعمل ثبت نام ترم تابستان 95 پیام نور / دروس قابل ارائه در تابستان 95

نحوه اجرای طرح ضیافت اندیشه دانشجویی سال 95 پیام نور / بخشنامه

جدول شهریه ترم تابستان 95 دانشگاه پیام نور برای تمامی مقاطع

تقویم آموزشی ترم تابستان 95 دانشگاه پیام نور / زمان ثبت نام و انتخاب واحد

دانلود لیست منابع درسی ترم تابستان 95 دانشگاه پیام نور

برنامه امتحانات پایان ترم تمامی مقاطع ترم تابستان 95 دانشگاه پیام نور

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجویان پیام نور باید بگذراند

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : گلناز - در تاریخ : 10 تیر 1395

    سلام.آیا درس هست که میگن اگه یه درسی رو 9:30شده باشی خود سیستم بهت10میده که قبول بشی؟؟باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 تیر 1395 :

    سلام
    9.5 به بالا دوست عزیز

  2. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 10 تیر 1395

    سلام.من دیروز شهریه رو از طریق اینترنت پرداخت کردم پس از پرداخت پیغام داد که تراکنش با موفقیت انجام شد و شناسه پرداخت در سیستم گلستان و شماره پیگیری بانک رو هم داد ولی امروز رفتم نگاه کردم دیدم زیر پاسخ بانک نوشته:سند قبلا برگشت کامل یافته است آیا شهریه من پرداخت نشده؟اگه پرداخت نشده تکلیف پولی که از حسابم کم شده چی میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 تیر 1395 :

    سلام
    اگر برگشت خورده باشد به حساب شما نیز برگشت خورده و یا طی 48 الی 72ساعت اینده برگشت خواهد خورد

  3. نویسنده دیدگاه : مهرداد - در تاریخ : 10 تیر 1395

    سلام دوست عزیز.من امروز اقساط وام دانشجوی بانک تجارت رو کامل پرداخت کردم ولی هنوز صفحه انتخاب واحد برام نمیاد ایا باید صبر کنم یا به مرگزم اطلاع بدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 تیر 1395 :

    سلام
    زمان میبرد تا پرداختی شما در سیستم گلستان اعلام شود. باید صبر کنید

  4. نویسنده دیدگاه : بي نام - در تاریخ : 10 تیر 1395

    سلام.من ورودی92هستم و الان میخوام ورزش رو بردارم خطا میده که باتوجه به سال ورود امکان برداشتن نیست .ایا راه حلی دارد؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 تیر 1395 :

    سلام
    مرکزتان برای ورودی شما ارائه نکرده است

  5. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 10 تیر 1395

    سلام.میشه در مقطع کارشناسی انتخاب محل ازمون رو مهمان بگیرم؟اگه اره در انتخاب واحدم میشه دروس دانشگاه مقصد رو انتخاب کنم؟
    اگه کلا تابستون مهمان بشم شهریه متغیر دوبرابر میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 تیر 1395 :

    سلام
    بله می توانید مهمان بگیرید.
    بله

  6. نویسنده دیدگاه : اسماعيل - در تاریخ : 10 تیر 1395

    با سلام و خسته نباشید. ببخشید مزاحم شدم
    سه سوال داشتم
    من به علت مشکل دیسک کمر قادر به انجام بخش عملی ورزش یک نیستم. می‌خواستم بدونم قبل از اینکه انتخاب واحد کنم باید برم آموزش و مدارک پزشکی را تحویل دهم یا اول انتخاب واحد کنم و بعد و اینکه اگر ورزش ویژه را انتخاب کنم، آیا باید بازم به جای کار عملی تحقیقی یا گزارشی ارائه دهم؟ چون ترم قبل تربیت بدنی را انتخاب کردم و با استادم صحبت کردم و مشکل حل شد؟
    همچنین اگر در ترم تابستان درسی ارائه نشد، امکانش هست با آموزش هماهنگ کنم و اون درس را برام باز کنن؟
    و اینکه خواهرم 22 واحد بیشتر دیگه نداره تا تموم شه اما این ترم مشروط شده، ایا باید ترم پاییز 14 واحد بگیره یا می‌تونه بدون این مسائل تمام 22 واحد را بگیره؟

    با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    بهتر است قبل از انتخابش با مرکزتان هماهنگ کنید.
    اگر طبق دستورالعمل ترم تابستان باشد می توانند ارائه دهند.
    می تواند 22 واحد را اخذ کند البته اگر معدل کل ایشان بالای 12 باشد

  7. نویسنده دیدگاه : zahra - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام.من شهریه باید پرداخت میکردم برای این ترم 1269600 بود امروز پرداخت کردم ولی الان امکانش نیس زده 634800باید پرداخت شه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    هر مبلغی زده همان را پرداخت کنید

  8. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام
    ثبت نمرات عملی نیمسال دوم 94-95 تاکی هس؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    معمولا تا 1 ماه بعد از پایان امتحانات

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام … با اینکه نمرات من هنوز اعلام نشده و یکی از این دروس پیش نیاز برای ترم تابستان هست من انتخاب واحد کردم و هیچ خطایی نداد آیا مشکلی بعدا پیش نمیاد ؟ ممنون میشم از راهنماییتون .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد اگر نمره درس مورد نظر رو مطمئن هستید که قبولید

  10. نویسنده دیدگاه : پژمان - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که نمره های زیر 10ترم تابستان هم در معدل کل تاثیر داره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    خیر

  11. نویسنده دیدگاه : سید ابوالفضل طباطبائی - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام عبادت قبول وقت بخیر.شنیدم که ورودی بدون آزمون کارشناسی پیام نور دیگه از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام نمیشه ودانشگاه خودش ثبت نام میکنه میخواستم بدونم صحت داره. با تشکر .اجرکم عندالله.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    خیر صحت ندارد و تمام ثبت نام ها از طریق سازمان سنجش می باشد

  12. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 11 تیر 1395

    با سلام
    نحوه ارایه دروس نوشته عادی آیا ممکن است دانشگاه نحوه ارایه رو به خودخوان تغییر ندهد؟و حداکثر تا چه زمانی باید نحوه ارایه تغییر کند؟آیا مراجعه حضوری به دانشگاه برای رفع این اشکال لازم است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    اگر خودخوان نکرد به مرکزتان اعلام کنید تا اصلاح کنند.
    خودشون معمولا خودخوان میکنند

  13. نویسنده دیدگاه : مژگان - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام خسته نباشید.
    ترم بعدی ، ترم هفتم من هست و بیست و چهار واحد درس باقیمانده دارم که بیشترشان پیش نیاز هم هستند.آیا ترم آینده برای من ترم آخر محسوب میشود و میتوانم همه ی این بیست و چهار واحد را بدون رعایت شرط معدل بالای هفده و بدون رعایت پیش نیاز انتخاب کنم؟ با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    اگر حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی داشته باشید و معدل کل شما بالای 12 باشد بله می توانید

  14. نویسنده دیدگاه : امین - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام و ادب.

    بنده در نیم سال دوم امسال پایان نامه را اخذ نمودم و الان در حال نگارش و تحقیق می باشم ، حال سوالاتم :

    1.آیا بایستی در ترم تابستان هم مجددا پایان نامه را اخذ نمایم ؟چون احتمال دفاع بنده تا شهریور 100درصد است

    2.در صورت اخذ در تابستان ، با توجه به عدم پرداخت بدهی واحد پایان نامه ، صفحه انتخاب واحد برای من باز نمی شود ، حتما بایستی بدهی را پرداخت نمایم ؟

    3.نیاز به پرداخت شهریه ثابت در تابستان برای اخذ پایان نامه می باشد ؟ اگر آری نصف یا تمام شهریه ثابت ؟

    4.مهم ترین سوال بنده : آیا برای اخذ واحد پایان نامه در هر ترم بایستی مبلغ یک میلیون و سیصد پرداخت شود ؟ پرداخت یا عدم پرداخت برای همه یکسان و از جانب سیستم است یا از جانب دانشگاه ؟

    خیلی خیلی سپاس گزارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    1- تا زمانی که دفاع نکرده اید باید در هر ترم اخذش کنید
    2- باید بدهی رو واریز کنید
    3- سیستم مشخص میکند
    4- بستگی به تشخیص سیستم گلستان دارد

  15. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 11 تیر 1395

    باسلام.میخواستم بدونم کدوم یک ازدروس زیر رو برای ترم تابستان بردارم،لطفاراهنمایی کنید
    اصول حسابداری(۳واحد)
    خلاقیت حل مساله(۲واحد)
    مدیریت وکنترل پروژه(۳واحد)
    مبانی کارافرینی(۲واحد)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    هر درسی برایتان ارائه شد با رعایت پیشنیازها و دروسی که واحد نظری دارد می توانید اخذ کنید

  16. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام و خسته نباشید.
    بنده نیمسال دوم 95-94 پایان نامه را اخذ کردم و هنوز دفاع نکردم. آیا برای تابستان باید کار خاصی انجام دهم؟ چون دفاعم در شهریور ماه است و این درس در لیست ارائه دروسم برای ترم تابستان ارائه نشده. ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    تا زمانی که دفاع نکرده اید هر ترم باید در انتخاب واحد اخذش کنید.

  17. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام ببخشید من شهریه ثابت ترم تابستونو ریختم اما دروسی که ارائه شده خیلی کمه و هیچکدومو نمیتونم بردارم تازه همشون پیش نیاز دارن که من تاحالا هیپکدوم از اون پیش نیازارو برنداشتم من ترم پایینم و اطلاعات کافی نداشتم الان تکلیفم چیه شهریه ی واریز شده چی میشه؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    شهریه در حساب شما باقی خواهد ماند و از شهریه نیمسال بعدی شما کسر می شود

  18. نویسنده دیدگاه : اصغر - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام من قبولی فراگیر اخیرم و میخوام ترم تابستونه بگیرم ولی تو منوی صفحه کاربریم قسمت ثبت نام چیزی به عنوان ثبت نام اصلی وجود نداره و ختم میشه به گزارش های ثبت نام ، مشخصات دانشجورو اصلاح و تائید کردم و لی هنوز هز ینه ای برای ترم فراگیر که گزروندم پرداخت نکردم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    باید شهریه رو واریز کنید تا منوی ثبت نام برایتان باز شود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    باید شهریه رو واریز کنید تا منوی ثبت نام اصلی شما باز شود

  19. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 تیر 1395

    با سلام و خسته نباشید با توجه به اینکه مرکز درسی رو که من می خوام ارائه نداده می تونم تو مرکز دیگه که ان درس ارائه شده مهمان بشم البته فقط برای 3 واحد و 5 باقیمانده رو تو واحد خودم پاس کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    یر نمی شود و باید کل ترم رو مهمان بگیرید

  20. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام.
    دروسی که تستی،تشریحی هستند ایا برای تابستان تشریحی برگذار میشه ازمونش؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    بله 100 درصد

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 تیر 1395

    راهی وجود نداره که به مرکز درخواست بدیم به لیستی که اعلام کردن برای رشته ها، درس دیگه ای اضافه کنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    خیر نمی شود . چون دروس توسط سازمان مرکزی ارائه می شود

  22. نویسنده دیدگاه : sana - در تاریخ : 11 تیر 1395

    سلام،خواهر من مهرماه ترم اخرشه ولی 25واحدش مونده!میتونه مهرماه 25 واحدو یجابرداره که تموم شه؟ اخه معدلش بالای 17 نیس،واینکه یجا پاسخ داده بودین اگه معدل کلش 12 به بالا باشه میتونه اخذکنه منظور از معدل کل همون ترم قبلی که پاس کرده هست؟ممنون میشم جواب بدید چون جواب این سوالو نمیدونیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    سلام
    خیر نمی شود و ترم اخری محسوب نمی شود.

  23. نویسنده دیدگاه : sana - در تاریخ : 11 تیر 1395

    میبخشین پس چند واحد بمونه ترم اخری محسوب میشه؟!24 یا 22واحد؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 تیر 1395 :

    حداکثر 24 واحد درسی

  24. نویسنده دیدگاه : ساکی - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام من قسط های شهریه در سامانه بانک تجارت به طور کامل پرداخت کردم
    الان در سیستم گلستان بستانکارم چند ساعت طول میکشه تا سیستم باز بشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    زمان میبرد حدود 48 الی 72 ساعت

  25. نویسنده دیدگاه : سراج - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام. درباره درس های بدون منبع می توانید توضیح بدهید… نحوه حضور در کلاس. امتحان. نمره و… برای ترم بعد البته.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    حضور در کلاسهای دروس بدون منبع الزامی می باشد و نمره دست استاد است و امتحان هم نیز دست استاد است

  26. نویسنده دیدگاه : مهرگان - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام و وقت بخیر.آیا دروس ارائه شده در تابستان سراسریه؟برای من درسی که ارائه شده در لیستم در سایت گلستان نمیاد که بتونم انتخابش کنم!اونجا کد رشته رو هم زدم اسم درس مورد نظر اومد ولی خطا میداد.برای حل این مشکل چه کار باید کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    بر اساس دستورالعمل دروس ارائه می شود ولی خود مراکز مختار هستند بر اساس همون دستورالعمل دروسی رو ارائه بدهند یا دهند.

  27. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام .خسته نباشید پشتیبان عزیز. من ترم سوم هستم . امروز انتخاب واحد کردم. دوتا از درسام امتحانشون تو یک روز است ولی ساعت امتحانشون یکی نیس. میخاسم بدونم هیچ مشکلی نداره؟؟ و 4واحد هم از ترم های 7و8برداشتم آیا مشکلی نداره؟ لطفا پاسخ بدین .ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    اگر سیستم خطا نداده مشکلی ندارد
    خیر مشکلی ندارد

  28. نویسنده دیدگاه : hame - در تاریخ : 12 تیر 1395

    با سلام خسته نباشید.کارکنان دانشگاه از کی به مرخصی میرن چند روز طول میکشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    از 16 تیرماه تا 9 مردادماه

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام
    در مهمان شدن ترم تابستان باید حتما واسه ارشد مقصد رشته رو داشته باشه درسته؟
    اگه اینجوریه واسه ترمهای عادی تعیین محل آزمون ربطی به این موضوع که رشته ارشد داشته باشه که نداره و میشه محل امتحان رئ هر جایی انتخاب کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    بله برای مهمان باید حتما مرکز مورد نظر مقطع – رشته و گرایش شما را داشته باشد.
    تعیین محل آزمون یا مهمان شدن متفاوت است.

  30. نویسنده دیدگاه : فرزانه - در تاریخ : 12 تیر 1395

    با سلام .اگر درس دانش خانواده وجمعیت در ترم چهار یا پنج بگیریم مشکلی پیش نمی آید؟ شنیدم که این درس فقط باید ترم آخر بگیریم .درسته؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد

  31. نویسنده دیدگاه : رعنا - در تاریخ : 12 تیر 1395

    ببخشید اگه شماره دانشجویی رو ندونیم
    برای جست وجوی شماره دانشجویی چه کار باید کرد؟
    من با اموزش تماس گرفتم گفتن از سیستم گلستان جست و جو کنی شماره دانشجویی رو برات میاره.اما تو سیستم گلستان که محل جست و جو وجود نداره!
    میشه کمک کنین؟من چه جوری میتونم شماره دانشجویی مو پیدا کنم؟کارت دانشجویی فعلا بهمون ندادن.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    خیر همچین موضوعی نداریم و باید شماره دانشجوییتون رو از مرکزتان دریافت کنید

  32. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام.1- طرح ضیافت از طریق اینترنت ثبت نام کردم .دانشگاه خودم هم لازمه ثبت نام کنم؟ 2-کارت دانشجویی رو واسه تکمیل پرونده به دانشگاه تحویل دادم واسه طرح ضیافت لازمه کارت دانشجویی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    برای هر استاتی متفاوت است و باید از نمایندگی نهادرهبری مرکز استانی خود پیگیری کنید
    بله

  33. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام پشتتیبان عزیز
    من درس تربیت بدنی برداشتم الان زنگ زدم به دانشگاه برای واحد عملی گفتند که واحد عملیش بعد ازامتحان ها برگذار میشه یعنی نزدیک های مهر.1- میخواستم بدونم من الان باید چکار کنم؟ باید برم امتحان کتبیش رو بدم یا نه؟ 2- سوال بعدیم اینکه نمره من الان با این احتساب چگونه محاسبه میشه 3- واینکه واحد عملیش را باید در ترم مهر بگذرونم؟ممنون میشم اگه توضیحات کامل بدید ومنو از این بلاتکلیفی نجات دهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    1- امتحان تئوری رو میدید و برای نیمسال بعدی کلاس عملی رو شرکت میکنید
    2- بعد از ثبت نمره عملی محاسبه و در سیستم اعمال می شود
    3- بستگی به مرکزتان دارد. ممکن است در همین ترم تابستان برگزار کند یا در نیمسال بعدی و یا کلا برگزار نکند و نمره رو بر اساس امتحان تئوری ثبت کند.

  34. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام.من ترم 6 هستم ومیخاستم این تابستان 8 واحد بردارم وترم دیگه 24 واحدی وتموم کنم.ولی حالا از4 دروسی ک ارایه شده من فقط میتونم 4 واحدوانتخاب کنم 4 واحددیگه پیش نیاز میخاد ک من پاس نکردم.ایا میشه دانشگاه ب لیست انتخاب واحد درسی اضاف کنه یا نه؟چرا ایتن ترم اینقدر بد درس ارایه شده اخه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    بر اساس دستورالعمل اگر درسی باشد می توانید درخواست دهید که اگر مرکزتان موافقت کند برایتان ارائه دهد.
    اگر خارج از دستورالعمل باشد امکانش نیست

  35. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 12 تیر 1395

    این سیستم وام تجارت اعصاب ما رو بهم ریخت ! واقعا پشیمون شدیم دیگه از وام تو پیام نور ! این سیستم پرداخت وامی که گذاشتن با هر کارتی میزنم که پرداخت کنم قسطو میزنه شماره کارت نامعتبر میباشد !!!!! راه دیگه ای نیست بپردازیم اقساط رو؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    خیر متاسفانه راه دیگری نیست.

  36. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 12 تیر 1395

    با سلام ، اگر در ترم تابستان من درسی با عنوان تحقیق در عملیات که بصورت تستی و تشریحی است و همچنین توسط مرکز ارائه شده است را اخذ کنم ، چون امتحانات خودخوان هستند بخش تشریحی را چه کسی تصحیح می کند؟ چون در سیستم استادی معرفی نشده است! در تابستان مگه برای تشریحی استاد هست؟
    در نهایت بخش تشریحی چه می شود؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    مرکزتان استادی برای تصحیح برگه های تشریحی در نظر میگیرد.

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام ،وقت بخیر
    دانشجوی ترم اول هستم. امروز انتخاب واحدکردم ، می خواهم محل آزمون خودم را تغییر دهم که درسامانه گلستان خطازد به این مضمون که دسترسی به این امکان را ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید چه جوری می توانم محل آزمون های ترم تابستان را تغییر دهم؟

    تشکز

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    ترم تابستان تعیین محل آزمون ندارد

  38. نویسنده دیدگاه : ناصری - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام
    خداقوت
    ترم اول ارشد هستم . در عنوان رشته من عنوان فراگیر الکتونیکی ذکرشده ، آیا آزمون هایم به صورت الکترونیکی برگزار می شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    خیر ممکن است یا الکترونیکی باشد و یا عادی
    الکترونیکی هم باشد در دانشگاه ازمون گرفته می شود

  39. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام
    میخواستم بدونم آیا درسی که تایید شده امکان اصلاحش هنوز هست
    چون من یه سوال رو اشتباه بود اعتراض دادم هنوز بررسی نکردن ولی نمرات تایید شده
    آیا میشود شکایت کرد؟ چون سوال صد در صد اشتباه بود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    اگر تایید مرکز شده باشد قابل تغییر برای استاد نیست

  40. نویسنده دیدگاه : م.الف - در تاریخ : 12 تیر 1395

    سلام ما که شهریه رو پرداخت کردیم چرا درس هایی که میخوایم نشان نمیده مرکز پیام نور رشت پولمون واقعا میمونه تا پاییز یا الکی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 تیر 1395 :

    سلام
    بله اگر انتخاب واحد کنید در حساب شما باقی خواهد ماند و از شهریه نیمسال بعدی شما کسر می شود

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top