پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 پیام نور

پیام نورنا : پاسخ به سوالات متداول دانشجویان در مورد انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 پیام نور / قبل از هر گونه نظر و سوال حتما این موارد مطالعه شود.

 

قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 پیام نور شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

اگر شهریه را به صورت حضوری در بانک – خودپرداز – تلفن بانک پرداخت کرده اید ، معمولا 48 الی 72 ساعت زمان می برد تا پرداختی شما در سیستم گلستان پیام نور ثبت شود.اگر به صورت اینترنتی پرداخت کرده اید بین 2 الی 5 ساعت زمان می برد پس صبور باشید تا ثبت شود.


به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : با توجه به حجم بالای سوالات دانشجویان ، برخی سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 پیام نور در اینجا جواب داده می شود.

مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور از 30 دی ماه لغایت 6 بهمن ماه می باشد.

لطفا قبل از ارسال نظر حتما مطالب زیر را مطالعه کنید . سوالات تکراری بدون استثنا حذف می شوند:

آغاز انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 دانشگاه پیام نور / نکات بسیار مهم – کلیک کنید

 


عدم مشاهده منوهای سایت:

دو دلیل می تواند داشته باشد که نتوانید منوهای سایت را مشاهده فرمایید:

1- داشتن بدهی و عدم پرداخت شهریه – دانشجویان باید بدهی شهریه نداشته باشند و شهریه خود را به صورت کامل پرداخت کنند تا منوهای سایت برایشان فعال شود.

کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

2- نمایش قسمت نظرسنجی – دانشجویان دانشگاه پیام نور برای آنکه بتوانند منوهای سایت گلستان را مشاهه نمایند ، نیاز است ابتدا یک فرم نظرسنجی که در سیستم گلستان قرار دارد را تکمیل کنند و ثبت کنند.

آموزش تصویری نحوه شرکت در نظرسنجی پیام نور برای فعال شدن منوها

 


1- فراموش کردن یا اشتباه بودن رمز عبور در سیستم گلستان پیام نور

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید تنها راه حل این است که باید به کارشناس رشته مراجعه کنید و رمز جدید دریافت کنید.

 

2- اخطار کد 5 در سیستم گلستان :

اگر اخطار کد 5 می دهد باید بگوییم باید صبر کنید چون این اخطار یعنی کلا در این زمان هیچ دانشجویی نمی تواند وارد شود. و کلا سیستم از دسترس خارج می باشد.

 

3- صفحه سفید در سیستم گلستان!!

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بارها و بارها با صفحه سفید مرگ در سیستم گلستان پیام نور روبرو شده باشید.

منظور از صفحه سفید مرگ سیستم گلستان پیام نور حالتی می باشد که سایت باز می شود اما هیچ چیزی در صفحه نیست جز یک آرم پیام نور یا یک لطفا صبر کنید و …

اما راه حل این موضوع : اول از همه باید فونت های موجود در اینجا را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید (دانلود فونت های سیستم گلستان)

بعد از آن اگر مشکل رفع نشد کوکی های مرورگر (از مسیر روبرو در مرورگر اینترنت اکسپلورر کوکی های مرورگر را پاک کنید Tools->Internet options ->Delete) و کش سیستم خود را پاک کنید و یا از یک سیستم دیگر استفاه کنید ، ممکن است علت این صفحه سفید سرعت پایین اینترنت شما باشد و مهمترین علتی که می تواند دلیل این موضوع باشد شلوغی و ترافیک بالای سایت است بهتر است در ساعات ۹ تا ۱۵ وارد سیستم گلستان نشوید و از هجوم چند باره به سیستم خود داری کنید چرا که اوج ترافیک و شلوغی سایت در این ساعات می باشد بهترین ساعات مراجعه به سیستم گلستان ساعات ابتدایی روز و یا ساعات انتهایی شب می باشد.

 

4- پیغام از اینترنت اکسپلورر 6 به بالا استفاده کنید:

لطفا این کار را هم انجام دهید گاهی اوقات برای رفع مشکل باز شدن سیستم گلستان در اینترنت اکسپلورر به صورت زیر باید اقدام کنید این مشکل بیشتر در اینترنت اکسپلورر 10 و 11 وجود دارد و یا گاهی سیستم پیغام میدهد که از اینترنت اکسپلورر 6 به بالا استفاده کنید.

برای رفع مشکل باید مرورگر اینترنت اکسپلورر خود را باز کنید سپس از منو tools گزینه compatibility view settings آدرس http://reg.pnu.ac.ir را add کنید.

 

5- قابل توجه دانشجویان ترم آخری دانشگاه پیام نور:

دانشجویانی که ترم آخر هستند و در نیمسال جدید فارغ التحصیل می شوند حتما مطالب و نکات مربوط به لینک زیر را مطالعه کنند.

دانشجویان ترم آخر دانشگاه پیام نور بخوانند!! / قوانین و شرایط ترم آخر

 

6- اخذ درس آشنایی با دفاع مقدس:

بر اساس بخشنامه جدید سازمان مرکزی ، درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور از نیمسال دوم 92-91 ، اختیاری شد.

اختیاری شدن درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور + بخشنامه

 

7- ارائه نشدن برخی دروس مورد نظر شما:

ارائه کردن دروس در انتخاب واحد پیام نور دست مراکز هست و مراکز بر اساس برنامه ریزهای خود دروس را ارائه می دهند. پس اگر درس مورد نظر شما ارائه نشده به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست ارائه درس مورد نظر را بدهید و اگر درخواست زیاد باشد آن درس را ارائه می دهند. احتمال ارائه شدن برخی از دروس در حذف و اضافه وجود دارد.

 

8- رعایت نکردن پیش نیازها و اخذ 24 واحد درسی برای دانشجویان ترم آخری:

داشجویانی ترم آخری محسوب می شوند که حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی داشته باشند. این دانشجویان می توانند بدون رعایت پیش نیازها و بدون توجه به ملاک معدل ترم قبل تا سقف 24 واحد اخذ کنند – درصورتی می توانند تا سقف 24 واحد اخذ کنند – این دانشجویان باید برای اخذ 24 واحد حتما از طریق مرکزشان اقدام کنند.

 

9- اخذ 2 درس که در یک تاریخ و در یک ساعت امتحان آنها باشد:

دانشجویانی که می خواهند 2 درس را اخذ کنند ولی تاریخ و ساعت آنها یکسان هستند باید برای اخذ این دروس به مرکزشان مراجعه کنند تا مرکز مورد نظر این دروس را برای آنها انتخاب واحد کنند.

 

10- دریافت برنامه کلاسی:

برای دریافت برنامه کلاسی باید به سایت مرکزتان و یا به خود مرکز مورد نظر مراجعه کنید. و یا نیز ممکن است در گزارش 101 در سایت گلستان پیام نور برنامه کلاسیشان زده شده باشد.

 

11- انتخاب واحد در حذف و اضافه:

طبق اطلاعیه سایت گلستان ، دانشجویانی که موفق نشدند در زمان معین شده انتخاب واحد کنند ، می توانند در زمان حذف و اضافه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

 

12- محدودیت در حذف و اضافه:

حذف کردن و اضافه کردن دروس در حذف و اضافه بدون محدودیت می باشد.

 

13- حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل 8 واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 پیام نور خود را انجام دهید.

سقف انتخاب واحد ترمی در کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

14- سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

 

15- خطای عدم رعایت پیش نیاز برای برخی دروس !!!

با توجه تایید نمرات و قبول شدن دروس ، برای اخذ برخی از دروس با خطای عدم رعایت پیش نیاز مواجه می شوید که دلیل این امر احتمال بسیار زیاد مشکل سایت گلستان می باشد و برای رفع این خطا باید دروس مورد نظرتان از طرف مرکزتان انتخاب واحد شود. پس برای اخذ اینگونه دروس به مرکزتان مراجعه کنید.

 

16- اخطار کنترل شماره 34 – جمع واحدهای اخذ شده شما (… واحد) بیش از حداکثر تعداد تعریف شده برای فارغ التحصیلی (… واحد) است

آندسته از دانشجویانی که با اخطار کنترل شماره 34 در سیستم گلستان پیام نور مواجه هستند نیز برای رفع آن باید به کارشناس رشته خود مراجعه کنند.

 

17- اخطار کد 4

شما فقط یک درس معارف در هر ترم می توانید انتخاب کنید.
طبق قوانین جدید شما در هر ترم از بین دروس عمومی فقط یک درس معارف می توانید اخذ کنید توجه کنید منظور فقط دروس معارف است نه همه دروس عمومی لطفا لیست دروس عمومی و معارف را نگاه کنید.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

18- اخطار : تعداد واحد اخذ شده شما از دروس تخصصی (.. واحد) بیش از حداکثر تعداد تعریف شده برای فارغ التحصیلی (… واحد) است
برای رفع این خطا باید به کارشناس رشته خود در مرکزتان مراجعه کنید.

 

19- پیغام وضعیت مهمان شما نا مشخص است

برای رفع این مشکل شما دو راه دارید یا به مبدا مراجعه کنید تا مهمان شما را لغو کنند یا اینکه به مقصد مراجعه کنید و به بخواهید وضعیت مهمان شما را در سیستم گلستان مشخص کنند تایید و یا رد کنند تا شما بتوانید انتخاب واحد کنید.

 

20- نداشتن منو ثبت نام در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور

این حالت در زمان انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 پیام نور برای دانشجویانی که بدهی شهریه دارند بوجود می آید پس برای رفع آن فرم واریز شهریه خود را از قسمت گزارش های گزارش 163 دریافت کنید و نسبت به پرداخت بدهید خود اقدام کنید.

کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

21- کسر مبلغ شهریه از حساب شما در زمان پرداخت اینترنتی و ثبت نشدن آن در سایت گلستان

قابل توجه دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده اند و پول از حساب آنها کسر شده است:

قابل توجه دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت پرداخت کرده اند

 

22-تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نمی باشند:

آموزش –> دانشجو –> مشخصات دانشجو –> تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 

تذکر: پس از تکمیل اطلاعات، گزینه “اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می باشد“ را به “بله“ تبدیل نموده سپس گزینه بررسی و اعمال تغییرات را انتخاب نمایید.

 

23-اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95 پیام نور :

دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما بر اساس معدل ترمی نیمسال اول 96-95 می باشد.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ساناز راهدار - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام من الان دو روزه شهریه ثابت رو پرداخت کردم اما سایتم دروس رو ارایه نمیده که انتخاب واحد کنم تورو خدا بگید باید چیکار کنم میترسم مهلتم تموم شه

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    نکته شماره 7 خبر بالا رو مطالعه کنید

  2. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام دوست عزیز لطفا اگه میشه راهنماییم کنید سوالام رو ازتون پرسیدم جوابم رو ندادین اگه میشه جواب بدهید لطفا!!!
    من کلا 31 واحد از واحدم باقی مانده معدل نمیسال اولم هم بالای 17 شده و میتونم 24 رو برای این نیمسال بردارم.دو تا از درس ها امتحانشون باهام تداخل دارن مبانی دینامیکی حرکت قطار(ترم 6)و درس نگهداری خطوط(ترم7)… متاسفانه اموزش دانشگاه ما اصلا به مشکلاتمون رسیدگی نمیکنه و بهشون گفتم که مشکلم چیه… میگن که این که تداخل برطرف بشه فقط ترم اخری باید باشی…واقعا درست میگن؟؟؟باید برای برطرف کردن خطای تداخل امتحانات حتما باید ترم اخری باشی؟؟؟؟
    لطفاااااا کمک کنید از این استرس در بیایم.
    باتشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    بله درست میگن. باید ترم اخری باشید

  3. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام ببخشید تاریخ انتخاب واحدآیاتمدیدمیشه یاششم بهمن ماه آخرشه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    تمدید می شود

  4. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    با سلام ، من کارشناس ارشد دولتی هستم شیوه پژوهش ، قبل از دادن درخواست برای تغییر شیوه به آموزش محور درس روش تحقیق این شیوه رو برداشتم آیا مورد قبول هست یا نه ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    اطلاعی در این زمینه نداریم. از کارشناس رشتتون سوال کنید

  5. نویسنده دیدگاه : مرضیه فتحی - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام . من دیروز بصورت اینترنتی پرداخت کردم شهریه ام را ولی بیست و چهار ساعت هم گذشته ولی شهریه صفر نشده چیکار کنم وقتم امروزه فقط . مگه علام نکرده بودید اینترنتی بریزیم دو ساعته باز میشه شهریه الان چیکار کنم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    صبور باشید تا ثبت شود

  6. نویسنده دیدگاه : عسل - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام خسته نباشید . ببخشید ، با توجه ب این طرح زوج و فرد ، اگه دانشجویی ترم آخر باشه این طرح شاملش میشه ؟؟ یا نه برای دانشجویان ترم آخر تمام دروس باقی مونده خارج از طرح زوج و فرد ارائه میشه ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    اگر به مرکزتان اعلام کنید احتمال زیاد برایتان ارائه میدهند

  7. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام و خسته نباشید
    دو تا درس نگهداری خطوط و مبانی دینامیکی حرکت قطار که ترم اخذ آنها 6 و 7 هست باهم تداخل انتحان دارنند
    دانشجوی ترم اخر نیستم میتوانم این دو تا درس رو با مراجعه به اموزش دانشگاه اخذ کنم و باهم امتحان بدهم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 بهمن 1395 :

    سلام
    خیر نمی شود

  8. نویسنده دیدگاه : تیارا - در تاریخ : 4 بهمن 1395

    سلام چرا پرداخت های شهریه ثابت ثبت نمی شود تا ما انتخاب واحد کنیم چقدر صبوری کنیم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    صبور باشید

  9. نویسنده دیدگاه : Reza - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام من دیروز اتخاب واحد کردم و 20 واحد برداشتم فقط دو تا از درسام نمره هاش وارد نشدن اگه مشروط بشم از 20 واحد کسر میشود یا چی لطفا کمکم کنید الان نمیدونم مشروط هستم یا ن چون 20 واحد برداشتم و سیستم اصن خطا نداد

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    تا زمان حذف و اضافه مشخص می شود و در ان زمان انتخاب واحدتون رو اصلاح کنید

  10. نویسنده دیدگاه : mina0 - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام خدمت پشتیبان جون
    امروز داشتم سایت رو برای اینکه انتخاب واحد کنم چک می کردم که دیدم تو صفحه ی منوی کاربری سمت چپ صفحه و تریبا بالاش نوشته “در حال دریافت پیام…” میخواستم بدونم مفهوم ش چیه؟و ایا از سمت کارمندان اموزش میباشد یا خیر؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    از سمت سازمان مرکزی می باشد. کلا چیز عجیبی نیست

  11. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    ضمن درود و خسته نباشید خدمت پشتیبان
    یک سؤال دارم پیرامون پروژه و کارآموزی
    میخواستم ببینم در تابستان میتوان اخذشون کرد یا خیر؟
    سپاس

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    اگر ارائه شود بله

  12. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام خسته نباشید ادمین محترم لطفابه سوال من جواب بدید دیروز نمرات تشریحی یکی از درسامو استاد وارد سیسنم کرد مهلت اعتراض تا9هستم من نسبت به نمرم توسیستم اعتراض زدم صبحی که چک کردم استاد هنوز اعتراض منو ندیده ولی اموزش وضعیت نمره منوبااینکه مهلت اعتراض تا9هست زده اعلام شده…
    یعنی الان قفل شده؟
    استاد دیگه نمیتونه نمره منو تغییربده؟
    راه چاره چیه؟
    خواهش میکنم سوال منوجواب بدید حیاتیه….

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    چرا می تواند تغییر دهد البته با درخواست استاد

  13. نویسنده دیدگاه : سهراب - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام من در تاریخ ششم بهمن باید انتخاب واحد بکنم ولی هنوز نمره دو تا از درس های تخصصی که با هم شش واحد میشوند وارد نشده، باید چکار کنم؟؟؟ میتونم انتخاب واحد بکنم؟؟؟ وضعیت این دو درس چی میشه؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    بله انتخاب واحد کنید.
    اعلام می شود نگران نباشید

  14. نویسنده دیدگاه : tn - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام خسته نباشین من 27 واحدم مونده میخوام این ترم حتما تموم کنم اما طبق قوانین حتی به صورت معرفی به استادم تموم نمیشه شما بند و تبصره ایی چیزی نمیدونید جلو پا من بذارین؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    خیر هیچ راهی نیست

  15. نویسنده دیدگاه : Hussein - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام من پذیرش مهر قبول شدم تاحالا ثبت نام نکردم الان میخواهم ثبت نام کنم چطوریی حضوری یا غیر حضوری؟ ؟؟؟؟راهنمایی ام کنید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    فعلا زمان ثبت نام جدید اعلام نشده

  16. نویسنده دیدگاه : راضیه - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام.من ۲روز است که انتخاب واحد کردم اما برنامه کلاسی من در سایت نمایش داده نمیشود.در قسمت گزارش ثبت نام هم میروم چیزی نشان نمیدهد و مینویسد (اطلاعاتی جهت نمایش یا چاپ موجود نیست)مشکل چیه؟باتوجه به اینکهفردا اخرین فرصت انتخاب واحد است لطفا زودتر پاسخ سوالم را بدهید.ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    متن خبر بالا رو مطالعه کنید

  17. نویسنده دیدگاه : مهنا - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    تو این سرما و راه به این دوری ما باید بریم درخواست ارائه دروس از مرکز بدیم نمی شد اینکارو تلفنی یا از طریق اینترنتی انجام بدیم ایا چاره ای نباید اندیشید؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    تلفنی بگید شاید موافقت کردند.

  18. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام
    پشتیبان عزیز دوتا سوال پرسیدم که تکراری هم نبود، ولی حذف شد. اون دوتا رو که جواب ندادید و این سومی هست. اگر این ترم پروژه داشته باشیم و تا تابستان طول بکشه، استاد میتونه زمان تایید نمرات ترم تابستان نمره رو وارد کنه؟
    ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    بله می تواند اگر دسترسیشون باز باشد

  19. نویسنده دیدگاه : مهنا - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    قرار بود نهایتا تا امروز در صفحه انتخاب واحد تغییراتی داده بشود و دروس بیشتری برای ارائه داده بشد واللا ما پریروز مراجعه کردیم واحد برنامه ریزیکه درخواست ارئه بدیم گفتن دوشنبه و سه شنبه رو هم صبر کنید میبینید که ارئه میشن درسا و خلاصه اینکه بروز نکردیمو… ما هم برگشتیم حالا دوشنبه وسه شنبه هم گذشته ولی تنها تغییری که صفحه انتخاب واحد….

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    باید از مرکزتان پیگیری کنید

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام امار و احتمالات مربوط به ترم فرد هست یا زوج؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    مراجعه کنید به لیست ارائه دروس رشتتون

  21. نویسنده دیدگاه : انیتا - در تاریخ : 5 بهمن 1395

    سلام من ترم پیش پایان نامه برداشتم وشهریه نپرداختم باید این ترم دوباره واحد پایان نامه بردارم ؟ شهریه ثابت باید بپردازم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 بهمن 1395 :

    سلام
    بله

  22. نویسنده دیدگاه : راشدمسلم - در تاریخ : 8 بهمن 1395

    سلام.یکی ازواحدهای تخصصی برای من نمایش داده نمیشه درحالیکه ترم قبل بایدبرش میداشتم اماهمین مشکلوداشتم لطفاراهنماییم کنید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 بهمن 1395 :

    سلام
    نکته شماره 7 خبر بالا رو مطالعه کنید!

  23. نویسنده دیدگاه : کیا - در تاریخ : 8 بهمن 1395

    سلام
    یکی از دروس ارائه شده فقط بنده انتخاب کردم و کس دیگه ای برنداشته.ظرفیت پر شده رو یعنی یک نفر زده.این درس حذف میشه با توجه به این که فقط یک نفر انتخابش کرده یا آزمونش برگزار میشه با همین یک نفر؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 بهمن 1395 :

    سلام
    بستگی به مرکزتان دارد

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 8 بهمن 1395

    باسلام لطفا بفرماییدحذف واضافه حضوری است یا ازطریق کافی نت؟۲_برای تطبیق واحدها ریزنمرات دانشگاه قبلی رابیاورم قبوله؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 بهمن 1395 :

    سلام
    از طریق سایت گلستان
    بله

  25. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 8 بهمن 1395

    سلام.برای ورودبه سایت سهباشناسه کاربری ورمزعبورروچی بزنیم؟من هرکاری میکنم نمیتونم واردبشم.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 بهمن 1395 :

    سلام
    از لینک زیر وارد شوید:
    http://sahba.pnuna.com
    البته الان سیستم مشکل دارد

  26. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 8 بهمن 1395

    باسلام

    ببخشیدچراهیچ کتابی برام ارایه نشده ک بخوام بردارم کتابای عمومی یاکتابای ک ترمقبل برداشتم پاس شدن هست ورودی۹۳هستم رشته روانشناسی لطفابگیدچکارکنم برام کتابی ارایه نشده لطفابگیدچکارکنم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    نکته شماره 7 خبر بالا رو مطالعه کنید!

  27. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 8 بهمن 1395

    سلام چرابرنامه کلاسی بیشتررشته هاتوسایت غیرفعال هستن یعنی هنوزکلاساشروع نشده خواهشاراهنمایی کنید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    معمولا انتخاب واحد که تمام می شود مراکز کلاسی رو شروع میکنند. طبیعی هست

  28. نویسنده دیدگاه : reza - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام لطفا جواب سوال من بدید
    من که الان انتخاب واحد کردم و20واحد برداشتم و دو تا ازنمراتم رو هم نزاشتن اگه دو تا ازنمراتم که نزاتشن کم بگیرم و مشروط بشم منی که 20واحد برداشتم چی میشه آیا حذف میشه یا چی ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    در حذف و اضافه باید انتخاب واحدتون رو اصلاح کنید و بر اساس معدلتون انتخاب واحد کنید

  29. نویسنده دیدگاه : فرشاد - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام
    بعضی از درس ها ارائه نشده ولی تو لیست منابع موجوده
    به اموزش هم مراجعه کردم گفتن دارن ارائه میدن ولی برای من تا حالا ارائه نداد
    باید چیکار کنم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    باید از کارشناس رشتتون پیگیری کنید تا برایتان در صورت موافقت ارائه دهند

  30. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام
    یکی از سوالات درس حقوق بازرگانی دو گزینه مشابه داشت و همان دو گزینه مشابه صحیح بودند من در سیستم گلستان اعلام اشکال کردم ولی هنوز حذفش نکردن راه دیگه ای برای اعتراض هست؟فکر نکنم دیگه رسیدگی کنن؟
    ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    به مرکز آزمون فکس اعتراض ارسال کنید

  31. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام
    اگه درسی در حذف و اضافه ارائه نشه چکارباید بکنیم؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    کاری نمی شود کرد

  32. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام خسته نباشیدبس چرابرنامه کلاسی بیشتررشته ها توسایت غیرفعال هستن یعنی هنوزکلاساشروع نشده؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    معمولا کلاسها بعد از اتمام انتخاب واحد شروع می شوند

  33. نویسنده دیدگاه : سارینا - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام خسته نباشید کارنامه ی نیمسال اول رو هنوز به ما ندادند و نمرات اعلام نشده من چطور انتخاب واحد کنم وقتی نمیدونم ترم پیش دروسم پاس شده یا نه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    فعلا دروس دیگر رو اخذ کنید تا نمرات در حذف و اضافه تایید نهایی شوند و در انجام انتخاب واحدتون رو اصلاح کنید

  34. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام
    آیا میتوان در ترم آخر که کمتر از 24 واحد مونده تمامی دروس معارف رو یکجا گرفت؟
    من رشته مهندسی عمران هستم.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    با موافقت کارشناس رشتتون بله

  35. نویسنده دیدگاه : samira - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام .خسته نباشید
    من نمیتونم شهریه رو به صورت الکترنیکی پرداخت کنم
    مشکل از چیه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 9 بهمن 1395 :

    سلام
    سیستم مشکلی ندارد!!

  36. نویسنده دیدگاه : زرین - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام وققتون بخیر خواهش میکنم سوال من جواب بدین من تو سیستم 106 واحد پاس کردم اما وقتی خودم حساب میکنیم 33 واحد مونده اخه چطور ممکنه؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 بهمن 1395 :

    سلام
    بر اساس لیست ارائه دروس رشتتون بررسی کنید دوست عزیز

  37. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام خسته نباشید
    بنده نیمسال اول درسامو تموم کردم آخربهمن هم فارغ التحصیل می شم . شهریه متغیرم هنوز مونده .می خواستم ازتون بپرسم چه مدت برا پرداخت شهریه وقت دارم؟ می شه چند ماه دیگه برا تسویه اقدام کنم؟
    تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 بهمن 1395 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  38. نویسنده دیدگاه : لیلی - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    باعرض سلام وخسته نباشید
    دانشجوی ارشد پیام نور زیست سلولی میخونم و ترم دومم.از طرف دانشگاه واسه ترم جدید لیست منابع اعلام نشده و یه چزایی از ترم های گذشته بود شهریه ثابت رو پرداخت کردم و انتخاب واحد کردم درسها به صورت الکترونیکی ارائه شده بود اما به من اجازه انتخاب واحد نمیده و همش خطا میده دلیلش چیه اگه کمکم کنید ممنون میشم .

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 بهمن 1395 :

    سلام
    باید به مرکزتان درخواست بدید تا در صورت موافقت دروس مورد نیازتون رو برایتان ارائه دهند

  39. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 9 بهمن 1395

    سلام
    در انتخاب واحد یکی از درس های الکترونیکی زده شده بدون منبع یعنی استاد باید منبع رو اعلام کنه
    خوب کی مشخص میشه ایا تا قبل از حذف و اضافه مشخص میشه
    هنوز سایت الکترونیکی باز نشده

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 بهمن 1395 :

    سلام
    بله استاد جزوه میگه و بر اساس همان ازمون پایان ترم میگیره.

  40. نویسنده دیدگاه : parisa - در تاریخ : 10 بهمن 1395

    سلام لطفا سوالمو پاسخ گو باشید
    راسته ک میگن پیام نور ثبت نام ترم اول نمیکنه نیم سال دوم؟؟
    خیلی برام حیاتیه لطفا پاسخ بدین

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 10 بهمن 1395 :

    سلام
    اگر منظورتان ترم بهمن امسال هست که فعلا خبری نیست

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top