آغاز ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹2-۹1 دانشگاه پیام نور / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 دانشگاه پیام نور از 18 شهریور ماه لغایت 28 شهریور ماه 1391 ادامه خواهد داشت / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

زمان ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های ۹۱ دانشگاه پیام نور


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : انتخاب واحد نیمسال دوم 92-91 دانشگاه پیام نور از روز ۱8 شهریور ماه ۱۳۹1 آغاز و تا ۲8 شهریور ماه ۱۳۹1 از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد با خطای زیر مواجه شوید:

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

ویا ممکن است با خطای زیر مواجه شوید :

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 22 مهر ماه 1391 لغایت 29 مهر ماه 1391 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

لیست ارائه دروس و جدول منابع درسی تمامی مقاطع پیام نور سال تحصیلی 92-91 دانشگاه پیام نور

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

۶- سنوات تحصیلی مجاز برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند حداکثر ۱۲ نیمسال و برای سایرین ۲۰ نیمسال می باشد.

۷- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی،دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

8- حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس معدل ترم قبل شما می باشد. (با توجه به معدل ترم قبل خود بر اساس جدول زیر انتخاب واحد کنید)

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر ۱۲ حداکثر ۱۲ واحد
بین ۱۲ تا 17 حداکثر ۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم 91-90 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* دانشجویان ترم اخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترمی شان مشروط و کمتر از ۱۲ باشد به شرطی می توانند بیشتر از ۱۲ واحد انتخاب کنند که معدل کلشان از ۱۲ بیشتر باشد.

9- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.


راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

– پس از مشاهده صفحه ورود به سیستم نام و کلمه عبور خود را به صورت زیر وارد نمایید:

* نام عبور : ۹ رقم اول شماره دانشجویی

* کلمه عبور : شماره شناسنامه (اگر رمز خود را تاکنون تغییر نداده اید)

تذکر : در صورت عدم ثبت شماره شناسنامه کلمه عبور برابر نام عبور خواهد بود.

1-نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد:

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه ۹ ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

تذکرات:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

3-مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت شهریه:

برای مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت مالی میتوانید پس از ورود به سیستم و با کلیک بر روی گزینه ( ثبت نام>گزارشهای ثبت نام>ثبت نام >گزارش۱۰۱ ) نسبت به مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت مالی خود اقدام نمایید.

۴-نحوه درخواست مرخصی:

برای ثبت نام مرخصی می توانید پس از ورود به سیستم با کلیک بر روی گزینه ( آموزش > دانشجو> درخواستها >تقاضای مرخصی تحصیلی برای یک ترم) صفحه مربوطه راباز کنید.در این صفحه در قسمت عملیات،محل«توضیح» به طور مختصر علت مرخصی را اعلام فرمایید.سپس دکمه«بررسی تغییرات»را از پایین صفحه کلیک فرمایید.و درصورت عدم مشکل دکمه«اعمال تغییرات »را کلیک فرمایید

۵-نحوه مهمان شدن:

برای مهمان شدن در مرکز لازم است ابتدا به مرکز / واحد مبدا مراجعه نمایید تا کارمند مربوطه در صورت موافقت نسبت به صدور مجوز اقدام نمایند .پس از ثبت درخواست مهمانی توسط واحد مبدا،این درخواست توسط واحد مقصد قابل مشاهده و تائید است.تنها پس از تائید واحد مقصد امکان ثبت نام دانشجو در محل جدید وجود دارد. ( خود دانشجو باید بعد از پر کردن فرم مهمان در مرکز نیز درخواست خود را دوباره در سایت گلستان ثبت نماید)

۶- نحوه پرداخت شهریه:

کلیه دانشجویان مکلفند با استفاده از اطلاعات گزارش۱۰۱ نسبت به واریز وجه ثبت نام از طریق شعب بانک صادرات اقدام نمایند.


تقویم تحصیلی نیمسال اول سال تحصیلی ۹2-۹1 توسط یکی از بازدیدکنندگان عزیز به صورت فایل پی دی اف و زیبا برای استفاده شما دوستان طراحی شده که می توانید از لینک زیر دریافت کنید . (با تشکر از Erfan S-S-P عزیز )

دریافت تقویم تحصیلی نیمسال اول ۹2-۹1 دانشگاه پیام نور

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : بهروز - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    با سلام
    لطفا در مورد نحوه اخذ واحد تکدرس نیز اطلاع رسانی کنید…!!
    1. آیا تکدرس نیاز به امتحان دادن دارد یا می توان به جای امتحان به استاد مربوطه تحقیق ارائه داد؟
    2. حتما نمره پاسی قطعی است یا خیر؟
    3. من اگر فردا تکدرس رو بگیرم تا 31 شهریور دانش آموخته می شوم یا خیر؟ چون برای ثبت نام آزمون وکالت به مدرک کارشناسی تا تاریخ 31 شهریور نیاز است.
    سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    1- بله باید امتحان گرفته شود.
    2- دیگه در 99 درصد نمره قبولی قطعی هست.
    3- بستگی به مرکزتان دارد ولی کسانی که در تابستان تکدرس میدهند در تابستان هم فارغ التحصیل هستند

  2. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام من الان وضعیت شهریه ترم تابستان رو در فایلم نگاه کردم
    من ترم تابستان انتخاب واحد کردم و شهریم شد 72 هزار تومان که یکی از درسهام با استاد بود من شهریه رو پرداخت کردم اما در زمان حذف اضطراری دروس رو حذف کردم الان که دیدم دانشگاه زده شهریه ترم تابستان جمع شهریه 42 هزار تومان و شهریه پرداختی 72 هزارتومان و جلوش نوشته بستانکاری 29 هزارتومان!
    این یعنی چی یعنی 72 هزارتومان من رو برای ترم بعد حساب نمیکنند 29 هزارتومان بستانکاری بر چه حسابی نوشتن!
    میشه لطفا توضیح بدین تا من متوجه بشم چون نمیدونم این یعنی چی ؟
    شهریه 42 تومان – پرداختی من 72 تومان – بعد بستانکاری 29 تومان؟؟؟!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    بهتره موضوع رو از مسئول شهریه مرکزتان پیگیری کنید تا اصلاح شود. مشکلی که در اختلافات به وجود آمده از سر خودخوان و عادی کردن دروس هست.

  3. نویسنده دیدگاه : آنا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    باسلام و احترام.ثبت نام من درکاربریم22شهریورساعت 10:21صبح قیدشده.باتوجه به اینکه ،این تاریخ تعطیل رسمی است و شایدکافی نتها تعطیل باشندو فعلا درخانه دسترسی به اینترنت ندارم، لطفاً بگیدتاچه ساعتی میشه انتخاب واحدکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    دوست عزیز در بالا توضیح داده شده هر فرد از زمانی که برای آنها اعلام شده تا 72 ساعت وقت دارند انتخاب واحد کنند

  4. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام
    ببخشید من آشنایی با دفاع مقدس برداشتم(ترم تابستون)
    الان منابع سوالات خودم رو باید از چارت سال پیش ببینم یا این نسخۀ با اصلاحات که اردیبهشت گذاشتن روی پورتال پیام نور
    یکم توضیح بدین ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    مراجعه به :
    لیست منابع درسی ترم تابستان ۹۱ دانشگاه پیام نور

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    مرسی ممنون

  6. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام

    ببخشید سنوات برای معافیت تحصیلی یعنی چه ؟ میشود کمی توضیح دهید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    دانشجویانی پسری که سربازی نرفته اند از معافیت تحصیلی استفاده می کنند که این دانشجویان سقف سنوات دارند که برای ورودی های 90 به قبل 6 سال تحصیلی و برای ورودی های 91 به بعد 5 سال تحصیلی می باشد و بعد از آن اگر نتوانند در این مدت فارغ التحصیل شوند به نظام وظیفه معرفی می شوند و بعد از سربازی می توانند ادامه تحصیل دهند.

  7. نویسنده دیدگاه : میترا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام.ببخشید زمان انتخاب واحد من 28 ام می باشد ولی در قسمت اطلاعات جامع دانشجو در قسمت اجازه ثبت نام نوشته اجازه ثبت نام ندارد به دلیل اخذ تعهد توسط مرکز شماره نامه…… می خواستم بپرسم آیا برای انتخاب واحد من ایجاد مشکل می کند.(مقطع کارشناسی ارشد)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    بله به شما اجازه انتخاب واحد داده نمی شود و باید به مرکزتان مراجعه کنید تا موضوع رو بررسی کنند

  8. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    ممنون . پس این قانون شامل افرادی که سریازی رفته اند یا از سربازی معاف شده اند و همچنین افراد عادی نمی شود و آنها می توانند تحصیلشان را تا 10 سال یا به نوعی بیست نیمسال ادامه دهند ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    بله درست هست.

  9. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    من این ترم 20 واحد برمیدارم ترم بعدشم 20 واحد اونوقت میمونه 7 واحدم. خواستم بپرسم از شما که تو ترم تابستون 7 تا واحد رو برای فارغ التحصیلی میدن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    خیر. حداکثر واحد قابل اخذ در تابستان 6 واحد درسی می باشد

  10. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    با عرض سلام و خسته نباشید امیدوارم که در امتحانات خود موفق شده باشید چون من نگرانم نمره تابستانم تا هنگام انتخاب واحد تایید نشه یک سوال داشتم اینکه در زمان حذف و اضافه به طور مثال آیا می شود درس 4 واحدی اصول حسابداری(1) رو حذف کرد و بجای آن دو درس 2 واحدی دیگر گرفت چون اطمینان ندارم که اول حسابداری1 رو قبول میشم یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    بله می توانید و هیچ مشکلی ندارد.

  11. نویسنده دیدگاه : میترا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    ببخشید اجازه ثبت نام ندارد به دلیل اخذ تعهد توسط مرکز شماره نامه…… یعنی چی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    یعنی به مرکزتان مراجعه کنید و ببینید چرا اجزاه ثبت نام به شما داده نشده است.

  12. نویسنده دیدگاه : Ali - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام

    من شهریه ترم تابستان رو امروز پرداخت کردم ( 57000 ت )

    بعد میدونم که طول میکشه ثبت بشه ولی الان که رفتم تو سایت قسمت شهریه زده ( 42000 ت ) بدهکارم !

    میخواستم ببینم اون 57000ت پرداخت شده و این 42000 ت جدید اومده ؟

    تا نصفه نصفه ثبت میشه مثلا تا فردا 0 ریال بشه ؟

    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر فرق می کند. صبر کنید تا فیش واریزتون در سیستم ثبت شود و بعد به مرکزتان مراجعه کنید تا بررسی شود. احتمالا دروس شما به صورت عادی بوده و حالا به صورت خودخوان در آمده و شهریه شما کم شده. اضافه شهریه ای هم که واریز کرده اید از شهریه ترم بعد شما کسر می شود

  13. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    خداقوت پشتیبان جان .

  14. نویسنده دیدگاه : یاسمن - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام. اگردانشجویی مشروط نشده باشد و بخواهدکمترین تعداد واحدرا انتخاب کند.حداقل تعداد واحدهایی که باید انتخاب کند چندواحد می باشد؟
    ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند حداقل 12 واحد و برای سایریت حداقل 5 واحد درسی

  15. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام ببخشید یک سوال الان من یک درسم مونده با توجه به اینکه این درس و در ترم تابستان گرفتم نمیدونم قبول میشم یانه و انتخاب واحد من شروع شده چیکار باید بکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    نرگان نباشید و صبور باشید تا نمره تان اعلام شود. انتخاب واحد دیر نمی شود نگران نباشید

  16. نویسنده دیدگاه : شیما - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    با سلام و خسته نباشید یک سوال داشتم خدمتتان تو سایت زده انتخاب واحد شما از 26 شهریور شروع میشه و بنده از 25 تا اول مهر مسافرتم و هیچ گونه دسترسی به اینترنت ندارم اگر بعد از اول مهر بیام انتخاب واحدم انجام میدن یا نه ممنون از راهنمایی هاتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    دوست عزیز وقتی انتخاب واحد تا 28 هست چجوری شما می خواهید اول مهر انتخاب واحد کنید؟؟
    بلاخره تو مسافرت هر جایی هم برید یک کافی نت پیدا می شود.
    درسته که احتمال زیاد تمدید میشه ولی از پیام نور بعید نیست که تمدید هم نکند !!

  17. نویسنده دیدگاه : مینا یاوری - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام من ورودی 86 هستم یه راهنمایی منو میکنید ممنون میشم
    سوالم اینه که من حسابداری صتعتی رو 3باره افتادم رشته م هم جهانگردی و پیش نیاز درسیم نیس اینی که میگن معرفی به استاد چیه منم میتونم بذارم وقتی دارم فارق تحصیل بشم این کارو انجام میدم میشه راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم
    بازم ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    بله می توانید و مشکلی ندارد. معرفی به استاد باید حتما ترم آخر باشید تا بتوانید معرفی به استاد بگیرید

  18. نویسنده دیدگاه : ادیب - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام . نمره درس منطق فازی مربوط به کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات که در ترم دوم امتحان دادیم و تشریحی بوده هنوز اعلام نشده است. آیا این طبیعی است. یا اینکه مشکلی پیش اومده؟
    البته من دانشجوی تهرانم که در اصفهان امتحان دادم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر طبیعی نیست. استادتان نمره تشریحی را وارد نکرده. حتما و فورا به مرکزتان اطلاع دهید تا رسیدگی کنند

  19. نویسنده دیدگاه : nima - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    با سلام
    2 سوال داشتم از خدمتتون
    1:حد اقل واحد انتخابی برای دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی در مقطع ارشد استفاده میکنند چقدر است؟
    2:من شهریه ترم تابستانم 310 تومان شد حذف اظطراری تمام واحد ها را کردم وحتی لیست تابستان هم کلا از واحد هایم حذف شده
    ولی فقط 25 تومان شهریه ثابت جزء طلب کاری من
    لحاظ شده و شهریه ثابت دویست واندی هزار تومانب بنده حزء مطالبات نیامده است
    دانشگاه هم زنگ زده ام میگویند کار باید از تهران درست شود
    حال میفرمایید چه کنم؟
    آیا برای همه بدین گونه میباشد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    1- برای ارشد هم حداقل 5 واحد درسی می باشد.
    2- بله مثل اینکه برای همه به همین صورت هست و باید از سازمان مرکزی اصلاح شود

  20. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    بسمه تعالی

    سلام و عرض ادب محضر شما

    سوال بنده این است که رشته بنده مهندسی فناوری اطلاعات است برای درس پروژه دو عنوان در برنامه درسی درج شده یکی پروژه که شامل رشته های سنتی و تجمیع و … است و یکی پروژه فناوری اطلاعات که همان رشته فناوری اطلاعات است در حالیکه وقتی سایت انتخاب واحد را باز میکنیم برای ما فقط عنوان پروژه لحاظ گردیده نه پروژه فناوری اطلاعات و گروه بندی هر دو عنوان هم کاملا با هم متفاوت است حتی کارشناس و برنامه ریز آموزش هم در این که کدام عنوان و گروه را انتخاب کنیم مردد بودند شما می توانید پیگیری نمایید ببینید که کدام عنوان مربوط به ما میشود؟ امروز حدود 2 ساعت کل اطاقها و عناوین را گشتیم به یک جواب محکم و قاطع نرسیدیم لطفا راهنمایی بفرمایید .
    با تشکر فراوان از زحمات شما عزیزان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1391 :

    سلام
    سوال شما پیگیری شد:
    ______________________
    سلام. این مشکل تنها متوجه مرکز یا واحد خود ایشان بوده و کارشناس رشته شان موظف به پاسخگویی در این رابطه می باشد ضمن آنکه احتمال اینکه همکاران ما در ارائه درس مورد نظر ایشان اشتباه کرده باشند یا اینکه اصلاً ارائه هم نداده باشند نیز وجود دارد.
    (معاون دانشگاه پیام نور استان خراسان شمالی)

  21. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام.
    تا اونجایی که من از دانشجویان ارشد پیگیری کردم مثل مشکل دوستمون میترا برای تمام بچه ها در اطلاعات جامع چنین چیزی نوشته شده: ” اجازه ثبت نام ندارد به دلیل اخذ تعهد توسط مرکز شماره نامه……”

    علت این قضیه چیه؟
    آیا خود کارشناسان این مشکل رو برطرف می کنن؟

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی ترم سوم ارشد هستم. در ترم اول معدلم 13.33 شد در ترم دوم 14 واحد که 12 واحد آن اصلی و 2 واحدش جبرانی بود اخذ کردو و با معدل 18 تمامی دروس را پاس کردم. آیا مجاز نبوده ام 14 واحد اخذ کنم؟سیستم هم پیغامی نداده بود.
    اگر مشکلی هست باید چه اقدامی کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    باید به مرکزتان مراجعه کنید تا وضعیت دروس شما را در سیستم بررسی کنند

  23. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام پشتیبانانه پرکار
    خسته نباشید

    عزیز جان من ورودیه پاییز 88 هستم و ایشالا خرداد 92 فارغ التحصیل میشم.سنوات تحصیلیه من چجوری حساب میشه؟مشروط هم نشدم هیچ ترمی.میشم فارغ التحصیل 9 ترمی؟

    (در ضمن پاییز 88 فقط یه تکدرس از دروس دانشپذیری رو که افتاده بودم ورداشتم و پاس کردم و دروقع انتخاب واحد رسمیم از نیمسال دوم شرو ع شد)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    حساب کنید از ترمی که به عنوان دانشجو وارد دانشگاه پیام نور شده اید تا زمانی که فارغ التحصیل می شوید

  24. نویسنده دیدگاه : فریبا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام
    بابت خطای “سرترم” حتما باید به مرکز مراجعه بنمایم؟؟؟ یعنی بقیه ی هم رشته ای های من این مشکل رو ندارن؟؟؟ خود خودکی درست نمی شه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    ممنکن است در یک مرکز برای همه دانشجویان هنوز سرترم نعریف نشده باشد
    و ممکن هم هست که برای یک داشنجو فقط تعریف نشده باشد. اگر برای همه تعریف نشده باشد که مشکلل از طرف مرکزتان خودبه خود برطرف می شود

  25. نویسنده دیدگاه : مینا یاوری - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    ارسالی از : مینا یاوری – در تاریخ : ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
    سلام من ورودی ۸۶ هستم یه راهنمایی منو میکنید ممنون میشم
    سوالم اینه که من حسابداری صتعتی رو ۳باره افتادم رشته م هم جهانگردی و پیش نیاز درسیم نیس اینی که میگن معرفی به استاد چیه منم میتونم بذارم وقتی دارم فارق تحصیل بشم این کارو انجام میدم میشه راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم
    بازم ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ :
    سلام
    بله می توانید و مشکلی ندارد. معرفی به استاد باید حتما ترم آخر باشید تا بتوانید معرفی به استاد بگیرید

    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ممنون که زود جواب دادید ببینید من 40 واحد دیگه برام مونده که ترم مهر و ترم بهمن ماه پاسشون میکنم فقط صنعتی میمونه که طبق گفته شما یعنی من ترم بهمن ماه باید صنعتی بردارم درسته؟ ؟؟ میشه بگید به چه صورتیه این معرفی به استاد بخدا این درس حسابی کلافه م کرده بازم شرمنده که سوال میپرسم و ممنون از راهنمایی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    مراجعه می کنید به مرکزتان وی میگید معرفی به استاد می خواهید و بررسی می کنند و در صورتی که شرایطش را داشتید اقدام میکنند

  26. نویسنده دیدگاه : مهشید م - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام خسته نباشین
    سوالی از خدمتون داشتم
    معدل دانشگاه و دانشکده و رشته ای که تو سیستم گلستان هست این معدل من بصورت کلی است یا خیر ؟
    من چند تا واحد م از مدرک قبلیم تطبیق دادم نمره اونها تو معدل کل تاثیر داره الا ن محاسبه نمیشه
    مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    زیاد به اونها دقت نکنید. اصل معدل کل هست که اعلام شده.
    بله تاثیر دارد

  27. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام

    آقا این چه وضعشه دیگه ….بابت حذف اظطراری شهریه ثابت رو از ما کم کردند …

    این دیگه چه نوع کلاهبرداری هست که شمت می کنید مال مردم خورها …

    همون اول بگید شهریه ثابتو می خوایم بخوریم تقصیر من چی هست 36000 از پولمو خوردن …من که راضی نیستم ………………………………………….. ایشالله …

  28. نویسنده دیدگاه : ویدا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام
    من دانشجوی رشته مهندسی شیمی پیام نور هستم می خواستم ببینم میتونم 3درس ریاضی 2 ، معادلات دیفرانسیل و ترمودینامیک 1 رو با هم بگیرم؟

    ریاضی 2 پیش نیاز معادلات هستش ولی ترم قبل بعضی بچه ها تونسته بودن این 2 درس را با هم بگیرن.

    حالا میخوام بدونم میشه این 3 تا درس رو با هم بگیرمشون؟

    یا اینکه مثلا درس ریاضی 2 و ترمودینامیک1 رو باهم گرفت؟
    خواهش میکنم پاسخ بدید خیلی ازتون ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر نمی توانید از ریاضی 2 پیش نیاز هست.
    دوستانتان که تونستن با هم اخذ کنند دلیل داشته و دلیل آن هم این بوده که ریاضی 2 رو یکبار افتاده اند و اگر یکبار درس پس نیاز رو مردود بشید می تونید از تبصره ماده 10 استفاده کنید و درس پس نیاز و پیش نیاز رو با هم همنیاز کنید

  29. نویسنده دیدگاه : Atefe - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    با سلام پشتیبان عزیز معدل ترم قبل من بالای 12 بود ولی تعداد حداکثرواحد اخذ من فقط12 واحد بود علت چیست؟امکانش هست برای این ترم هم همین مشکل رو داشته باشم؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    علت اینکه چون نمرات هنوز تایید نهایی نشده اند به خاطر همین هست معدل معیار برای همه 12 اعلام شده بود که بعد از تایید نهایی معدل اصلی شما ثبت می شود

  30. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام.من هر بار که به سایت گلستان مراجعه میکنم با وضعیت جدیدی روبرو میشوم.مثلا امروز اطلاعیه ای در مورد ثبت نام دانشجویان جدید الورود وجود دارد و فردا این اطلاعیه نیست و در مورد ترم تابستان و یا چیز دیگری که به تاریخی قدیمی تر مربوط است توضیح داده شده است.مشکل از من است یا سایت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    مشکل از کش (تاریخچه) مرورگر شماست. چیز زیاد خاصی نیست

  31. نویسنده دیدگاه : Web - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام
    پشتیبان عزیز آیا میشه برای بچه های مهندسی شیمی…. درس شیمی عمومی و آز شیمی عمومی رو با هم گرفت؟!
    چرا؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    بله می شود.چرا ندارد این برنامه همه هست . مگر اینکه درس شیمی عممی پیش نیاز آز شیمی عمومی باشد.که در بیشتر مواقع این 2 درسد همنیاز هم هستند

  32. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    بسمه تعالی

    عرض سلام و ادب احترام محضر شما

    با تشکر از پیگیری و توجهتان انشاالله همیشه موفق و پیروز باشید

  33. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 18 شهریور 1391

    سلام
    تاریخ ثبت تکدرس ترم تابستان 18شهریور تا 26 شهریور هستش
    لطفا تاریخ ثبت نکدرس رو بذارید و کی هستش

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    برای ثبت نام تکدرس مراجعه کنید به مرکزتان

  34. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 19 شهریور 1391

    سلام خدا قوت توی سیستم گلستان هیچ کدوم از اطلاعاتم نیست فقط قسمت شهریه 3تا فیش هست 622000واریز گردد2تای دیگه زده واریز گردید باید چیکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    بدهی شهریه دارید. باید واریز کنید تا منوها برایتان فعال گردد

  35. نویسنده دیدگاه : آنا - در تاریخ : 19 شهریور 1391

    باسلام و احترام به شما پشتیبان عزیز.آخرین تغییرات لیست دروس و وضعیت منابع (رشته کارشناسی حقوق) روهرچی تلاش می کنم قسمت وضعیت منابع بازنمیشه (فعال نیست)میخواستم بدونم علتش چیه وراهی هست که آخرین لیست منابع رو دانلودکنم؟ممنون ازشما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    علت خاصی ندارد. منابع در حال بروز رسانی هستند و لینک دانلود ها فعلا غیرفعال هست

  36. نویسنده دیدگاه : شیدا - در تاریخ : 19 شهریور 1391

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من این ترم یعنی مهرماه 91 ترم آخرم می باشد، و حال فهمیده ام که چند درس را که پیش نیازش را نگذانده ام را برداشته و پاس شدم و اکنون می خواهم پیش نیازشان را بردارم.
    خواستم بدانم که چه اتفاقی برایم می افتد آیا به دردسر می افتم ؟
    لطفا راهنمایی ام کنید ، بدجور نگران هستم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    ممکن هست دردسر ساز شود . قبل از انتخاب واحد به کارشناس رشته خود مراجعه کنید تا وضعیت دروس شما را بررسی کنند.

  37. نویسنده دیدگاه : mamali - در تاریخ : 19 شهریور 1391

    با سلام من ورودی بهمن 90 هستم کارشناسی ارشد قشم تو تهران ترم قبل امتحان دادم 2 دتا سوال دارم1)چرا هنوز نمرات ترم قبل من ثبت نشده مال همه اینجوریه یا این مشکل منه
    2)من میرم تو قسمت ثبت نام ولی میگه تاریخ ثبت نام برای شما 91/6/27حالا من باید چکار کنم اگه روز آخر نتونم یا اینترنت قطع باشه تکلیفم چیه لطفا راهکار بدین با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    1- حتما به مرکزتان اطلاع دهید تا بررسی کنند.عادی نیست
    2- نگران نباشید تمدید خواهد شد

  38. نویسنده دیدگاه : siavash - در تاریخ : 19 شهریور 1391

    با سلام
    خسته نباشید
    من قبلا دانشگاه تهران رشته دیگر فارغ التحصبل شدم. الان پیام نور حقوق ترم 3 هستم میخواستم بدونم برای دروس عمومی که قبلا گذروندم چطور اقدام کنم که پبام نور قبول کنه؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    قبل از ارسال نظر جستجو کنید:
    بخشنامه جدید معادلسازی و تطبیق واحد دروس در پیام نور

  39. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 19 شهریور 1391

    بسمه تعالی

    عرض سلام و ادب و احترام محضر شما

    یک سوال فوق اضطراری داشته ( البته با عرض معذرت چون شما لطف میکنید و جواب میدهید و وظیفه ای ندارید ) اینکه منوی پرینت انتخاب واحد فعال نیست و بنده حتما باید برای پر کردن فرم کارآموزی پرینت آنرا داشته باشم برای همین اگر در این خصوص شماره گزارشی وجود دارد مرحمت بفرمایید تا بتوانم پرینتم را اخذ نمایم

    بیصبرانه منتظر پاسخ شما عزیزان هستم

    قربان محبت شما عزیزان و انشاالله موفق و پیروز باشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1391 :

    سلام
    برای دانشجویان فعلا امکانش نیست. باید از طریق مرکزتان اقدام کنید

  40. نویسنده دیدگاه : deleted - در تاریخ : 19 شهریور 1391

    من هم مقطع ارشد دارم درس می خونم. و من هم این مشکل که میترا و مینا دارند رو دارم.برای من هم نوشته به دلیل اخذ تعهد توسط مرکز اجازه ثبتنام ندارد.
    حالا باید چکار کنیم؟
    پشتیبان عزیز تو رو خدا پیگیری کنید. به خدا راهمون خیلی دوره و نمی تونیم بریم دانشگاه.تلفن های دانشگاه هم که اصلا جواب نمی دن
    خدا خیرتون بده

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top